Te veel producten die niet voldoen aan de kwaliteit die vermeld staat. Zonneschermlader zou 40w geven, met volle zon amper 1w. Opladen van de gsm duurt dan ongeveer 12u of zoiets. Hoesje voor te link is kleiner dan de vooropgestelde maten...
Temu een dikke 0 wat betreft klantenservice. al sinds 19 mei aan het sturen voor pakketten die niet geleverd zijn. de transporteur bevestigd dat deze kwijt zijn maar toch weigert Temu te helpen. je krijgt telkens copy paste mailtjes terug. ZEER FRUSTEREND.
Hele slechte bezorgdiensten en klantenservice. Ik ben inmiddels ruim een week bezig met de klantenservice omdat ik mijn pakket nog niet ontvangen heb terwijl het wel op bezorgd staat. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De bezorgddienst heeft toegegeven dat ze een fout hebben gemaakt maar temu verdomd het om compenstatie aan te vragen daar zoals in de mail staat die ik ontvangen heb van de bezorgdienst. Ze lezen het gewoon niet en vragen aan mij om beelden van diefstal etc terwijl het niet eens bezorgd is. Ik moet de hele buurt maar doorlopen om te kijken, hoe belachelijk is dat.
Got scammed out of €240. Placed an expensive order, it never got delivered, but the track and trace says it got delivered on a day where I WASN'T HOME. I provided them with proof that I wasn't home that day, the logistics company their GPS confirms that the delivered scan was at another address down the street. Neighbors down there didn't receive it either. They refuse to refund me my money after having spent a LOT on their site before. Absolutely recommend you AVOID this site for anything worth more than $5, because you WILL get scammed out of your money eventually by customer service refusing to help you. Even if you provide them with proof that you couldn't possibly have received the product.
Meerdere malen mijn pakket NIET ontvangen. Nu is het in een week tijd twee keer mis gegaan en weigeren ze me keer op keer mijn geld terug te betalen terwijl ik mijn bestelling NIET heb ontvangen. Ik krijg telkens een automatisch antwoord in plaats van dat ze echt moeite doen om te kijken naar waar ik als consument recht op heb. Namelijk: mijn geld. Het is onbegrijpelijk dat een webwinkel als Temu je oplicht waar je bij staat.