Wijkopenautos.nl reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Wijkopenautos.nl ervaringen

Klaas
18-07-2024

Verkoop van de twee wagens ging vlot in filiaal Aalst. Niets op aan te merken. Er werd echter een bonus van 100 euro beloofd die na 30 dagen na verkoop op de rekening zou staan. De wagen is verkocht 14.03.24 en nog steeds geen cent gezien. Heel de tijd wordt ik aan het lijntje gehouden met loze beloftes. Klantenservice dikke 0

Mike
06-07-2024

De juiste website voor de wanhopige autobezitter die snel (een laag bedrag) nodig heeft, het is zo zonde van je tijd en moeite om op een onredelijk en extreem laag bod in te gaan.

Je kan er in alle gevallen van uit gaan dat ze er minimaal 25 tot 40% onder de reguliere prijs gaan zitten.

Als je een acceptabel inkoopbod denkt te hebben gekregen, dan gaan ze tijdens de afspraak gegarandeerd je auto afkraken en zo ben je een dag kwijt en mag je geïrriteerd omkeren en naar huis terug.

Ik kan er gelukkig nog om lachen omdat ik niet zo krap zit dat ik even snel binnen 4 dagen voor een weggeefprijs mijn auto verkoop.

Groeten Mike

Yvonne
26-06-2024

Alles eerlijk ingevuld, duidelijk erbij gezet dat de koppeling stuk was , en zie we zouden er een mooi bedrag voor krijgen , eenmaal aangekomen , ze kraken de auto helemaal af en zeggen erbij ja nu de koppeling stuk is kan ik geen proefrit maken , en de remmen en de rest van de auto niet beoordelen, dus het bedrag werd aangepast en wel een 5 de deel van het bedrag wat ons was beloofd , een waardeloze firma dus niet doen ga er NIET heen

Ronald
18-06-2024

Gewoon bezeikte boel. Je krijgt een gegarandeerd bod welke je nooit ontvangt. De auto had wel “veel” schade. Auto heeft 600 000 km gelopen…. Dit kan dus onmogelijk nieuw zijn…

Milan
17-06-2024

Niet mee doen anders krijgt je het gevel dat je ze wilt opblazen. Ik kreeg gegarandeerd een bod van 1399 en blijven zeuren met z'n emails verkoop je auto verkoop je auto bla bla bla.

Ik dacht ik ga proberen. Afspraak gemaakt om de auto in te leveren netjes schoon en goed werkende auto. Een pipo ging mijn auto controleren voor bijna 1 uur lang ( net als bij de douane)! toen kwam hij terug en zei dat de motor loopt stationeer beetje onstabiel en ik moet zakken naar. daar komt die: 730 Euro. What a fuck!

Ze wisten dat de auto van 2008 was.alles was van tevoren vermeld.

Criminelen, oplichters.

Edwin
17-06-2024

Wijkopenautos.nl (leest eerst dit) is…

Ik denk dat Wijkopenautos.nl (leest eerst dit) is een dieven organisatie, criminelen, leugenaars en misleiden de mensen die in nood zitten. Ze lokken mensen door een bod te doen op hun auto ("gegarandeerd" ) en vervolgens zakken ze met de prijs enorm onder de modem prijs bij het controleren van de auto. Je krijgt een shit prijs, veel lager dan bij een sloperij maar ze verwachten dat jou auto tip top eruitziet en doet zodat ze direct 1000 euros per auto kunnen verdienen zonder enige sleutel aan te raken.

Verkoop niet aan dieven, criminelen en leugenaars. Voorkom hoofdpijn en misleiding.

Verkoop beter prive of sloperij.

Theodor
10-06-2024

Zeer frequente, lange en saaie reclamespots online

Anita
25-05-2024

Eerder via de site prijs opgevraagd, ook elders prijs gevraagd maar hier gelijk goed afgehandeld door Thijmen en netjes geregeld voor een mooie prijs.

Bedrijf op nieuwe lokatie in Roosendaal.TOP

Paul
20-05-2024

Heilige koehandel.

Wijkopenautos.nl "GEGARANDEERD" € 10.474.-

Volgens filiaal mederwerkers is mijn auto in uitzonderlijk goede staat!

"Dit maken wij maar héél zelden mee. Uw auto is in perfecte showroom-staat!."

ECHTER in Amsterdam zit een 10-jarig dom blondje achter de wijkopenautos spelcomputer met daarop het WKP Rad van (on)Fortuin.

Zij bepaalt een uiteindelijke prijs van € 9.274,-

W.T.F mijn merkdealer geeft € 10.500,-

Igor
12-05-2024

Het concept is duidelijk

De auto die je bij hun aanbied, bieden zij weer aan bij andere handelaren. Dat betekent dus dat je bij 99 procent van alle gevallen een lagere prijs krijgt dan bij handelaren,

Ik had mijn auto ook via deze site aangeboden en kreeg een bod van 2774 euro, En dat is nog zonder het afdingen als je op de vestiging komt om je auto in te leveren. Ik had de auto ook bij andere handelaren aangeboden en een handelaar vertelde dat hij een bod had gedaan via deze site. Maar wilde omdat ik nu bij hem voor de deur stond 3200 euro voor de auto geven. Omdat hij zo niks hoeft af te dragen naar deze site.

Ik heb zelf even een midagje rondje handelaren gedaan en de auto uiteindelijk voor 4100 euro verkocht.

Deze site werkt alleen als je echt wanhopig bent en het bedrag je niet intereseert. Is zonder van je tijd dit bedrijf.

Jeroen
11-05-2024

Voor de vorm Eén taxatie laten maken omdat ik een 2e auto wil verkopen.

Dagwaarde Auto die ik heb laten taxeren is 34.000 Euro. Het is een auto uit 2022 met 40.000 km op de teller. Import dat wel, maar worden verkocht voor 34 a 36000 euro. Auto is gisteren gekeurd en bekeken door keurmeester BOVAG. Conclusie; auto in perfecte staat.

Taxatie van wijkopen auto's: 18.000 euro hahaha. Nou die denken dat of:

1. Ik wanhopig ben.

2. We willen hem niet,

2. Dat ik opgelicht wil worden.

Trap er niet in. Paar duizend verschil snap ik nog vanuit handelsprijzen bezien. Maar dit slaat alles.

Voor mij nooit meer.

Conclusie: Test/onderzoek geslaagd!

Eric
07-05-2024

Timewasters, ze doen biedingen op je auto die heeeel ver onder de waarde liggen en blijken werkelijk nul verstand te hebben van auto’s.

Tip: zet de je auto zelf te koop en verknal je tijd niet.

Leo
09-03-2024

BMW 320 HE diesel 5 jaar oud met 286.000.

Onderhoud via dealer. Bod via de site €16.500. Bij aankomst in Roermond bleek dat de auto incourant is gelet op diesel en hoge km-stand. Gegevens waren vooraf toch bekend. Afspraak: auto op veilingsite waarna ik biedingen kan accepteren.

Achteraf met dealer besproken die betreffende auto ook op veiling aanbood en daar € 10.000 op binnenkreeg. Via Wijkopenauto’s.nl kreeg ik een aantal biedingen met € 10.000 als maximum. Door deze werkwijze van autobedrijven heeft het nauwelijks zin om te shoppen tenzij de dealer de auto zelf in de verkoop zet.

Moraal van dit verhaal: als je via een inkoopsite een lager bod krijgt cq een veiling aangeboden krijgt ipv de geboden prijs volgens de site, bespaar je dan verdere energie en vetrek daar. Elke dealer kan jou hetzelfde bieden en je hebt dezelfde onderhandelingsruimte voor je nieuwe auto.

Abel
27-02-2024

Boeven. Onvriendelijke medewerker van pand in Almere was uiterst onvoorzichtig met m’n auto. Hij sloopte de knop van m’n achterklep, kon daardoor niet meer op slot en moest ik laten repareren voor €240.

Kwam met een VEEL lager bod dan oorspronkelijk geboden werd online. Dat dit legaal is, is onbegrijpelijk

Ton
22-02-2024

Mijn auto aangeboden ze hebben foto’s gemaakt moesten eerst met het hoofdkantoor bellen dat duurde ook een uur en gaven toen €3000 minder leuke reclame maar komt niet overeen met de werkelijkheid!

Walter
21-02-2024

Vandaag onze auto aangeboden om te verkopen.

Allereerst was hun prijs ca. 10% lager dan in eerste instantie was "gegarandeerd". Volgens hun had de auto vele beschadigingen.

Bij overeenkomst dien je direct het kentekenbewijs in te leveren en wordt de auto overgeschreven. Vanaf dat moment ben je geen eigenaar meer van de auto. Het geld wordt volgens hun "direct" overgemaakt. Helaas staat het geld niet direct op de rekening omdat het geld via een bank uit Duitsland wordt overgemaakt. De transactie termijn is 2-4 dagen. Nergens in hun advertenties e.d. wordt vermeld dat het geld via een Duitse bank met een vertraging van 2-4 dagen wordt overgemaakt.

In geval van faillissement of andere oorzaken kan het dus gebeuren dat je zowel je geld als je auto kwijt bent.

Mijn standpunt is betalen bij verkoop. Net zoals in de winkel.

John
19-02-2024

Vanaf deze kant wel een positieve ervaring (met wijkopenautos in Arnhem).

Alle gegevens ingevoerd en een redelijk bod voor mijn Citroen gekregen, daarop een afspraak gemaakt in Arnhem.

Vriendelijk ontvangen met een kop koffie waarna de auto nagelopen werd.

Vervolgens kregen wij te horen dat het bod bleef staan waarna de papieren getekend werden en het vrijwaringsbewijs overhandigd werd.

Nu is maandag en is zojuist het overeengekomen bedrag binnen.

John

Paul
15-01-2024

Kreeg ooit het royale bod van 75,00 (!) euro op mijn volkswagen. Lachend verliet ik het pand en zei dat je daar nog geen fiets voor koopt. Later verkocht voor 1500,00 euro.

Sami
28-12-2023

Bij aankoms in filiaal Enshede ging medewerkers rondje met mijn auto maaken op openbare weg zonder groene borden dus met mijn kenteken. Naar terug komst in garage nam hij 100de fotos van auto en beplakte mijn kentekens dat andere dat niet kunne zien. Op dat moment zet hij mijn auto online tekoop en wachte op aanbod. In een keer hoor dat mijn auto ipv 800 maar.450 euro waard is. Redennen kon hij niet benoemen.

Natuurlijk heb ik mijn auto aan hun niet verkocht. Dat kan echt niet deze bedrijven moet niet mogen bestaan in Nl.

Jor
15-12-2023

Vandaag in Arnhem geweest bij deze firma. Had via de site alles wat ik van de auto wist ingevuld en foto's geuploaded. De auto heeft wat schade dus daar heb ik extra foto's van verstuurd. Dan verwacht je: dat zit in het bod dat ze doen, en daar was het bod ook al naar (realistisch, maar niet bijzonder hoog).

Na uitgebreide keuring bleek natuurlijk van alles te 'mankeren', "en ja die deuk.". Daarom zou het bod gehalveerd worden.

Daarop verwees ik natuurlijk naar de verstuurde foto's, maar die waren 'verdwenen'. ik zou helemaal niks hebben ingevuld, en kreeg een standje van die snotneus dat ik volgende keer het beter in moest vullen.

Ze proberen je echt op te lichten, mensen ga hier niet heen! Zonde van je tijd!

Meer Wijkopenautos.nl reviews