Wijkopenautos.nl reviews

Recente Wijkopenautos.nl ervaringen

Annie
21-04-2022

Wat een oplichters.

Onze Audi TT aangeboden, volgens hun moesten we blij zijn met 8.000 euro, gelukkig bod niet geaccepteerd.

Bij ANWB een bod gekregen van 11.125 euro.

Keuze snel gemaakt. Ga niet met deze furma in zee

BMG
11-04-2022

Ik geloof nooit dat dit "bedrijf" zoveel echte, goede reviews heeft gekregen via Trustpilot, vast nep. Zelf heb ik nu ook helaas te maken gekregen met de oplichterspraktijken van dit "bedrijf". Je krijgt eerst per mail een goede prijs geboden, maar als je daar komt dan mag je nog blij zijn dat je de helft geboden krijgt omdat je auto ineens helemaal niet meer deugt, terwijl deze net een grote reparatie had gehad en verder dealer onderhouden en netjes was zonder lakschade etc. Als je dan vervolgens verontwaardigd weg wil lopen en andere wachtende klanten alvast waarschuwt voor oplichtingspraktijken, blijken ze ineens "met hun hoofdkantoor te kunnen bellen voor een mogelijk beter bod". Vervolgens komt er een lachwekkend bod wat nog steeds maar 65% van het originele bod is. Ze maken echt misbruik van klanten die geen kant op kunnen lijkt me en snel cash geld nodig hebben. Of wellicht de minder frisse grenzen van autohandel opzoeken. Zonde van de tijd.

AF
20-03-2022

Ik zal hier nooit weer een auto aanbieden. Na het overlijden van mijn vader moest de auto verkocht worden. Op de site ingevoerd, en we zouden gegarandeerd €1200 krijgen. Het was een oudere auto, en vonden het geen slecht bedrag. Uiteindelijk kregen we er maar €425 voor (na wat aandringen dat we het bod te laag vonden in vergelijking met de site want het was nog lager). Maar voor mij dus nooit weer, want van een gegarandeerd bedrag is absoluut geen sprake. Dat de auto beoordeeld wordt is prima, maar het was wel een heel groot verschil. Ik vind het misleidende reclame

16-03-2022

Vandaag mijn Peugeot 3008 ingeleverd bij Wijkopenautos locatie Roermond. Perfecte afhandeling, deskundige (en vriendelijke) medewerker die de auto heel goed geinspecteerd heeft. De uiteindelijke verkoopprijs lag zelfs iets hoger dan de via mail gestuurde taxatie! Voor herhaling vatbaar.

01-03-2022

Via de website mijn auto aangeboden. Kreeg een zeer acceptabel bod. Na een afspraak te hebben gemaakt, de auto in Leeuwarden ingeleverd. Na grondige inspectie van de auto, bleek een achterpaneel van de auto te zijn overgespoten. Wij wisten dit niet, maar nadat wij erop gewezen waren , konden we het kleurverschil zelf ook zien. Van de originele prijs ging een klein, zeer acceptabel gedeelte nog af. Al met al zeer tevreden over de handelswijze van de inkoper.

Geen enkele reden om negatief te zijn, hoewel ik van te voren mijn bedenkingen had.

We zijn er met een zeer tevreden gevoel vandaan gegaan.

Netjes en correct behandelt bij het bedrijf.

Wilfried
22-02-2022

Eerlijke duidelijke afspraken en reële prijs voor auto, geld snel op rekening.

Ja
24-01-2022

Vervelende spammers! Ik ontvang iedere week meerdere ongevraagde spam mailtjes van deze site

Sandra
17-01-2022

Gegarandeerde prijs. Tuurlijk. Auto aangemeld via site. Kreeg gegarandeerd 900 euro. En na 2 dagen 100! Mijn gevoel zei: oplichting. Nu bij elke x als ik hun reclame zie zing ik: wijl lichten u op.nl

Wicher
15-01-2022

Oplichters.

het gegarandeerde bedrag op mijn auto werd drastisch verlaagd met als reden dat "een nieuwe medewerker" hem te hoog had had getaxeerd.

een auto van 1 jaar oud nog met fabrieksgarantie.

Wendy
19-12-2021

Ontzettend keurig geholpen door Rob, klantvriendelijk en gastvrij. Duidelijk met zijn uitleg

De prijs gekregen die mij van te voren beloofd werd

Piet
17-12-2021

Dit bedrijf riekt naar oplichting. Het gegarandeerde bedrag dat als bod wordt gedaan op mijn auto was ongeveer 55% van de waarde. Daar ik snap dat er geld verdient moet worden ging ik daarmee akkoord.

Daarna ging er na controle 10% van het bod af, zonder dat daar een duidelijke reden voor wordt gegeven. Natuurlijk ga ik daar niet mee akkoord, maar het is wel zonde van de tijd.

Tiemo
17-11-2021

Slechtste autoverkoop platform in nederland! Misleidende praktijken! Ik bood een full options 9-5 arc turbo saab aan! Ik vroeg er helemaal niet zoveel voor 800 euro ofzo. ik heb 3 autos en deze mag wel weg! Beetje dure hobby. Vervolgens een invullen van hier tot ginder! Totaal niet gebruiksvriendelijk de website! Krijg ik 2 dagen later een bod van 152 euro! Die mensen zijn gestoord. De sloop zal nog veel meer betalen. Terwijl dit ook nog een goede auto is! Ik heb ze een mailtje gestuurd. maar natuurlijk nooit een reactie hier op gekregen. Ik vind dit een raar bedrijf. Misleiding! Soort van oplichting en totaal niet klantvriendelijk

Marc
16-11-2021

Het gegarandeerde bod was slechts een kwart (!) van de dagwaarde die hun website aangaf. En als je dan je auto wil verkopen is het gegarandeerde bod ook niet meer gegarandeerd en komen ze weer met een nieuw (lager) bod.

En dan belt een medewerker je achteraf op om over naar je ervaring te informeren. Dat interesseerde haar niks toen puntje bij paaltje kwam. "Ik moet even het een en ander rechtzetten" zei ze. Waarna er een ongemanierd monoloog uitbrak waarom mijn klantenervaring niet zou kloppen. En ik mocht daar niet op reageren.

Waarom is mijn vraag?

Marcel
10-11-2021

Super geholpen bij Rik in Maastricht. Meteen een goed bod, en vervolgens na controle bod gehandhaafd en afspraak gemaakt voor inleveren. Super geregeld

Ramon
29-10-2021

Wij hebben een prima ervaring gehad in Den Haag. Slechts € 100 van de prijs af ivm wat deukjes in het dak. Nu leverden wij ook wel een goede auto in. Zowel van binnen als buiten netjes.

Theo

Goed bod van 3200 euro op mijn volkswagen passat bij aanmelding

na 2 dagen een definietief bedrag van 1900 euro dus gewoon oplichting

Nol
29-10-2021

Heb mijn auto in haarlem verkocht,en werd heel vriendelijk geholpen door Mike en Cindy .Mike was zeer tevreden over de staat waarin de auto verkeerde en ik kreeg geld voor mijn waar. Bedankt

Busra
27-10-2021

Ik heb mijn kenteken hier ingevoerd en ik werd vervolgens gebeld door een medewerker. Ze waren ten eerste heel overhalend aan de lijn . Na heen en weer bellen was er een bod uitgebracht waar ik mee akkoord ging. Ik mocht mijn auto niet elders verkopen want anders moest ik een boete betalen. Wij hebben met 2 auto’s 1,5 uur moeten rijden naar de garage. Eenmaal aangekomen wilde de desbetreffende garage een lagere bod doen dan de afgesproken bedrag. Daar ging ik uiteraard niet akkoord mee. Ondanks dat ik alle schoonheidsfoutjes en mankementen benoemde kreeg ik dus niet de bod die was afgesproken. Dan houd het op en wens ik u een fijne dag was het antwoord?! €80 verspild aan tanken voor 2 auto’s, 4 uur van mijn dag verspild en het mooie van het verhaal komt nu.de man van de garage vertelde dat hij een boete moet betalen van €400 aan wijkopenautos.nl voor het niet nakomen van het contract. Ik heb wijkopenautos.nl gebeld en gevraagd of contactpersoon mij kan terugbellen maar NEE!

Ruud volger
13-10-2021

Zeer belachelijk laag bod bijna gratis ze wil auto kopen slaat nergens op .goede reclame en marketing soort oplichterij moet gek zijn om auto aan hun verkopen ,hebben helemaal geen verstand van en nogmaals belachelijk zo laag mogelijk is gelijk met ongeveer gratis ,achterelkaar email verzonden om snel verkopen ze willen jouw onderdruk zetten met zo belachelijke laag bod … ik raad u aan dat nooit auto verkopen aan wijkopenauto.nl soort oplichterij 6x minder dan echte waarde van auto in de markt word getaxeerd ,zou dat nooit doen om auto aan hun verkopen .mag zelf proberen dan kunt u het zelf zien wat aanzienlijk laag bod ontvang van hun dat is echt beledeging en nogmaals oplichterij moet jullie stopen met deze bedrijf oplichterij schandalig van wijkopenauto.nl

Kooij
07-10-2021

Nogal wantrouwig na alle ellende verhalen, maar was allemaal keurig geregeld. Eerste schatting was hoog (maar was ook onrealistisch hoog). Instructies voor zelf evaluatie heel duidelijk, eerlijke zelf evaluatie ingevuld. Vervolgens keurig bod ontvangen (marktconform). Nette en professionele ontvangst, zorgvuldige inspectie, wel enig gedoe met hoofdkantoor maar uiteindelijk ontvangen wat er beloofd was ondanks dat ik een (minimale) schade gemist had. Volgende keer zeker weer.

Meer Wijkopenautos.nl reviews