Wijkopenautos.nl170 ervaringen

Erik
10-10-2019

Kansloos

Heb een bod van €1163,- voor een nette vw golf4 cabriolet met 193000 km

Met airco, cruise control, xenon verlichting, lm velgen met 80% banden en radio met bleutooth (pioneer).

Voor dat geld laat me niet lachen stelletje oplichters ga terug naar school.

Ik zeg 1 ding ik MOET hem niet kwijt.

George
06-10-2019

Betrouwbaar Correct Aanrader

Locatie Breda:

Verkopers:
Daan Van Schutterhoef
Najim el Morabit

BMW 520i 2015
Woensdag 2 oktober onze BMW laten taxeren door Daan. Auto werd niet afgekraakt, maar zeer professioneel bekeken. Compliment Daan.

Woensdagavond een supermooi bod gekregen per mail. Dit bod werd door wijkopenautos.nl zelf gedaan. Dit bod lag zeker € 2500,00 hoger als de reguliere handelaren, die er "natuurlijk" al naar hadden gekeken. Markplaats was drama.

Donderdag 3 oktober, afspraak voor de verkoop.
Najim heeft de verkoop gedaan en alle papieren netjes in orde gemaakt. Compliment Najim.

Vrijdag 4 oktober, stond het volledige bedrag op onze rekening. Compliment wijkopenautos.nl

Ik heb één klein minpuntje.
Graag had ik gezien dat gelijk het verkoopbedrag op onze rekening was overgemaakt. Dit was voor ons even spannend momentje.
Als dat was geweest had ik met een dikke 10 beoordeelt.
Maar met een dikke 9 mogen alle partijen dik tevreden zijn.

Nogmaals Daan en Najim van locatie Breda, super bedankt voor jullie professionele aanpak en snelle service.

DW
04-10-2019

Verschrikkelijk slechte ervaring!

Onfatsoenlijke behandeling. Jonge dienstbode die alleen maar de actie van het hoofdkantoor mag boodschappen. Heb de bieding niet afgewacht, omdat dit nog een half uur op zich zou laten wachten. Dit was niet volgens afspraak. Toen ik aangaf, dat ik nog een andere afspraak had waar ik naar toe moest, was de reactie: oh, maar dan gaat u toch weg terwijl de overheaddeur met afstandsbediening werd opengedaan. Aangegeven, dat de auto is gecheckt, de foto's gemaakt en emailadres is bekend, dus wacht de reactie dan wel af. De bediende gaf aan: "we zullen nog wel even zien". Zichtbaar bruut. Kortom: arrogant en nonchalante houding. Geeft al met al zeer onbetrouwbare indruk. Een kansloos bedrijf en wijze van werken.

Xander
Xander
20-09-2019

Auto Verkocht

Zojuist mijn auto verkocht. Een mooie en reële prijs gekregen. De meeste mensen hebben een te hoge verwachting. Er word dan ook een vrij hoog bedrag aangegeven op de website dit is inderdaad ook niet reëel. Ik ben gewoon hardstikke correct behandeld en ervaar de negativiteit die word beschreven totaal niet. Ik heb een goede prijs gekregen die uiteindelijk ook in mijn verwachting zat. In de vestiging in Maastricht. Top!

Leo
18-09-2019

Wij kopen GEEN auto's .

Via kenteken op de Website een indicatief bod op mijn Mercedes gekregen van 12.500 Euro. Mercedes laten beoordelen in Enschede. Kreeg te maken met een zeer onpersoonlijke knaap man die zei dat we niet mochten reclameren op wachttijd en anders maar moesten gaan! Ik moet na 3 weken nog steeds een offerte krijgen. Ook op mijn klacht bij het hoofdkantoor geen reactie gehad. Wat een slecht bedrijf en dan durven ze zo reclame te maken op TV., mijn advies: begin er niet aan!

Raoul
12-09-2019

Afzetters

Vandaag in Apeldoorn geweest, online een bod van € 7298 gehad.
Uiteindelijk kreeg ik een bod van € 3800.
Dit is gewoon belachelijk.
Inruilwaarde was al €7450, dus niet in zee gaan met dit bedrijf.

Bert
10-09-2019

Hoge prijs om te lokken

Bedriegers. Overheid moet dit bedrijf per direct stop zetten.

Frans
09-09-2019

Met de auto in de inleverplek boden ze 80% minder dan in de email beloofd. en als reden: het jaartal, kilometerstand waren niet aantrekkelijk. maar dat was vooraf al aan ze gegeven voordat ze met hun aanbod per email kwamen. allemaal nep dus

06-09-2019

Kansloos

Lokken je met een mooie prijs 18750 euro, dan kom je daar met een auto waar totaal niets op aan te merken is bieden ze 13900. Zonde van de tijd.

Sven
06-09-2019

Goede ervaring met wijkopenautos.nl

Goede ervaring, hoewel de koper zeer zakelijk was en misschien niet vriendelijk overkwam ben ik content met het bod dat ik uiteindelijk had ontvangen. Wellicht had ik meer kunnen krijgen voor de auto maar via wijkopenautos.nl is het veilig en netjes gegaan en dat is ook wat waard!

Nicole
28-08-2019

Vandaag geweest. Via internet een bod gehad van 3200. Na meer dan 50 minuten er te hebben gezeten kwamen ze met een bod van 850 euro. Ik jad er al geen goed gevoel over na alle slechte reviews. Het klopt echt. Dus mensen trap er niet in.

Austin
27-08-2019

Schandalig

Bij mij was de waardebepaling vooraf al bijna 50% lager dan waar ik hem zelf op Marktplaats voor zou kunnen verkopen. Vervolgens acuut afgekapt , wil er niets meer mee te maken hebben.

Tot overmaat van ramp werd ik 2 maand na dit voorval nog telefonisch lastig gevallen door hun callcenter! Ik had de auto al lang verkocht (voor een nette prijs op Marktplaats)

Bespaar je de moeite en vraag helemaal geen waardebepaling aan.

Jacobus
23-08-2019

Belazerd worden

Kreeg online een handelaars bod, redelijk.
Naar vestiging gereden vriendelijk ontvangen ,taxatie waarde bepaling door ondeskundig iemand ,net iets meer als oud ijzer prijs . Zonde van de tijd die ik er heb in gestopt. Auto zelf verkocht voor meer als het dubbele van de taxatie waarde . Alle auto die binnen stonden ,was het kenteken afgeplakt ,niet normaal, nog nooit gezien, kreeg er een onbehagen gevoel bij, blijkt wel uit de taxatie prijs die ze boden

Fee
20-08-2019

Vlot, klantvriendelijk en een goed bod

We zijn heel Goed geholpen. Er is een reeel bod gedaan en alles is netjes uitgelegd! Zeer goede ervaring

18-08-2019

Medewerker krijgt commissie op basis van gereduceerd aanbod

Auto via de website aangemeld met alle details, een reëel bod via de website ontvangen. Vervolgens naar de vestiging gegaan waarna een uiteindelijk bod werd ontvangen dat 55% onder het 1st bod lag.
Het blijkt dat vestigings medewerkers commissie ontvangen over 55% die op mijn 1st bod in mindering wordt geboden! Met andere woorden, hoe lager het uiteindelijk bod, naar mate ze meer commissie ontvangen.

Sander
18-08-2019

Snel geld

Je weet wat je krijgt als je hier heen gaat, online taxatie voor mijn kia ceed station, 4900 euro. bleek daadwerkelijk 2260 euro te zijn. auto uiteindelijk ingeruild en 5000 euro voor gekregen. medewerkers overigens heel vriendelijk. hun kunnen niets aan die lage prijzen doen.

Jeroen
17-08-2019

Eerst internet raadplegen

Hallo,
je wordt beleefd behandeld. Met koffie en zo. Auto wordt beleefd afgekraakt.
Daarna krijg je een bod dat, naar later bleek, maar liefst 25%, oftewel, bijna 2.800 mille lager lag dan de marktwaarde. gelukkig lieten we ons niet onder druk zetten, en hebben we onze auto,( 5 jaar trouwe dienst, Fiat 500 ), zelf in redelijke tijd verkocht!
Niet doen dus!

Annet
15-08-2019

Lokkertje

Allemaal hetzelfde verhaal. Misschien had ik deze site eerst moeten bekijken. Online taxatiewaarde 5030, maak je een afspraak, steek er tijd en geld in, en vervolgens een waardebepaling van 3892 te krijgen!
Waardeloos!

15-08-2019

Niet doen.

Geen zaken mee doen, zonde van je tijd. Zelf adverteren en verkopen is best lastig maar geloof me, 100 keer beter dan met deze oplichters zaken doen!

Oetze
11-08-2019

Misleidend en tijdverspilling

Online taxatie gehad op een gt3 van 17783,- auto in Nieuwstraat geen deukje niks krijg ik een bod van 13000. Sorry maar dat slaat echt helemaal nergens op nogmaals dit is misleiding en zonde van mijn tijd.

Meer Wijkopenautos.nl reviews
Welk cijfer geef jij Wijkopenautos.nl?