Wijkopenautos.nl reviews

Laatste 12 maanden202020192018

Recente Wijkopenautos.nl reviews

Kees
23-09-2021

Zeer nette prijs geboden, dus ga ik het nog niet eens proberen via andere weg, de koper beaamt dat alles wat ik heb aangegeven klopt, maar geeft aan dat het een slappe tijd is en dat een definitief bod 1500,- euro lager ligt. sorry maar ik kom niet uit een ei. momenteel is het geen slappe tijd in de auto handel, probleem is juist dat er nix te krijgen is, dus ik ben weggegaan met de opmerking dat ik er nog een nachtje over zou slapen, heb de beste man gelijk in mn telefoon geblokkeerd, verkocht via andere weg voor de prijs die me was geboden, ik hoef niet het onderste uit de kan. iets met deksel

Ray
02-09-2021

Ik heb hier geen woorden voor

Audi A3 8L uit 2001 te koop aangeboden, de eerste taxatie vanuit de website was €1300

Vanwege coronamaatregelen moet je dan foto's maken en die insturen naar wijkopenautos via de mail nou zo gedaan zou 3 dagen duren voordat ik het definitieve bod zou krijgen anderalf dag later kreeg ik het definitieve bod van €115 en deze was 7 dagen geldig, heb gelijk de dag erna de auto elders verkocht voor €300. wat krijg ik nu opeens op de 3e dag sinds het DEFINITIEVE bod van €115 ze bieden mij ineens €500 voel me wel zwaar verneukt op deze manier

Mijn advies aan mensen bespraar je de moeite en de boosheid en frustratie die je krijgt bij dit bedrijf. nou ja bedrijf. bij deze kinderspeeltuin

Marco
17-08-2021

Niet doen bij wijkopenautos

Eerst bedrag online was 35% hoger dan bij de afspraak. puur oplichterij, heel veel praten over hoe mijn auto niet goed was.blijf weg ajb.

Rom
10-08-2021

Een hoop lucht.

Na een keurig bod in eerste instantie bleef er nog maar 37% van dit bod over. Eerste bod lijkt een lokkertje. In telefoongesprek werd er in allerlei bochten gewrongen om mijn 'hoezo dan' vragen te beantwoorden, niet naar tevredenheid overigens. Bespaar uzelf de moeite om uw auto bij dit bedrijf te verkopen. Hun telefoonnummer op de site (085.) is ook al niet in gebruik.

Paul
Paul
05-07-2021

Teleurstellend

Eerste bod ontvangen van 750,00 euro. Eenmaal ter plaatse bleef er nog maar 50,00 euro (!) over. Schaterlachend verliet ik het pand, onderwijl roepend dat je daar nog geen fiets voor koopt.

Nog even een tip: trap niet in die zogenaamde positieve reacties op dit forum, ze zijn allemaal fake.

Jan pieter
24-06-2021

Auto verkocht

Werd vriendelijk door Mike in Haarlem ontvangen.

Auto nauwkeurig nagelopen op een vriendelijke en professionele wijze.

de eerder ontvangen prijs bleef staan ondanks dat ik de kilometers niet goed had doorgeven.

een aanrader

Ren
22-06-2021

Pas op met deze lui.

Kom met een nieuwe auto. 2 criminelen gaan er na kijken, waar je dus niet bij mag zijn, dan komt er een belachelijke prijs uit en moet je ook nog 2 dagen wachten op je geld belachelijke in deze handel. dus pas op met dit bedrijf.nou ja bedrijf.?

Stephan
19-06-2021

Blij met wijkopenautos

Vandaag mijn auto verkocht, in vestiging Roermond, kreeg er zelfs meer voor dan online afgesproken was.

Dus kan alleen maar zeggen, super geregeld!

Dus zeker aan te bevelen.

Verder vriendelijk geholpen, dus ben zeer tevreden.

Rene
18-06-2021

Oplichting

Driehonderd euro voor een auto die nergens te koop is ook niet bij de oplichters zelf was om te kijken of hun meer dan tweeëntwintighonderd euro gaven nu gaat hij toch echt naar die meneer die wel een goed bod heeft gedaan dus mensen KIJK UIT!

Toon
11-06-2021

Betaling trager als website aangeeft

Snel en een heel net bedrag voor mijn bus gekregen (had iets meer als ikzelf van alles had gedaan, maar dat is een keuze) Geheel niet eens met alle negatieve berichten. Als je alles eerlijk en netjes invult kreeg ik een nette en mooie prijs in 2 dagen bijna alles geregeld.

Helaas na 2 dagen zit ik nog op de betaling te wachten. verder hoe op hun site de review komen? Ik kan het niet vinden.

John
08-06-2021

Mercedesbus

Had een mercedesbus te koop bod 2000 euro eindbod 1000 euro

Ruud
01-06-2021

Nooit je auto aan hun verkopen!

Auto te koop aangeboden aan Wijkopenautos.nl ik kreeg kreeg een bedrag van 3600 euro geboden door hun geboden, terwijl het minste bedrag wat ik van een ander autobedrijf had gekregen was 6.250,00 euro.

En op de site van de ANWB was mijn auto 8000,00 euro waard.

Dit verschil is echt niet normaal!

Gewoon niet doen bij dit bedrijf!

Noki
31-05-2021

Charlatans.

Bod gehad op Honda Civic met heel weinig kilometers bj 2001 van €1800,-. Naar Alphen aan de Rijn gereden .Bod van € 400 . Gezegd da ik echt niet verwachtte dat €1800 het uiteindelijke bedrag zou worden. Uiteindelijk zeiden ze dat er nog wel wat bij kon, € 150, Ik was zo boos dat ik zei dat ze hem zelfs voor oorspronkelijke bod niet meer mochten kopen. Uiteindelijk verkocht voor € 1050. Wat een ongelooflijke oplichters.

Ed
26-05-2021

Stalkers o

Een jaar gestald met elke week een mail en telkens hetzelfde bedrag, ook na een jaar. Vervolgens 25 afspraken gemaakt en niet op komen dagen. Toen was het over.

Olga
14-05-2021

Top verkoop

Eerlijk, snelle verkoop, prima prijs!

Kan me in het geheel niet vinden in de negatieve ervaringen.

Gerard
11-05-2021

Manipuleren de boel.

Ik kreeg een bod op mijn BMW van 4250.00 euro, ik dacht een redelijke prijs dus een afspraak gemaakt, daar werd de prijs berekend van 850.00 euro dus niet verkocht voor dat belachelijke lage prijs, de auto dezelfde dag op marktplaats gezet en de volgende dag verkocht voor 4500.00 euro! Kijk uit voor deze mensen!

Eva
05-05-2021

Oplichting

Op tv zeggen ze "verkoop je auto GEGARANDEERD voor dit bedrag"

Wij naar wijkopenautos. Op de site werd de auto getaxeerd voor 800 euro. Toen we daar aankwamen was hun hoogste bod 133 euro.

Koert
14-04-2021

Blijf weg bij deze mensen

Je krijgt eerst een hoog online bod en als je dan de extra informatie stuurt zoals foto's en kentekenbewijs krijg je later een definitief bod dat in mijn geval 45% lager was dan het oorspronkelijke bod. Tijdverkwister en doe er nooit zaken mee.

Appie
11-04-2021

Slecht bod

Eerste bod lijkt goed. Na inspecteren auto en foto's gemaakt blijkt het bod 4000 lager te zijn. Je wordt dus gewoon opgelicht.

Rob
02-04-2021

Wachten op je geld .

De geboden prijs is Okay. Maar de auto inleveren en over 2 jaar geld krijgen; dat is niet Okay.

"Het geld moet uit Duitsland komen" was het argument. Ik doe daar niet aan mee.

Meer Wijkopenautos.nl reviews