Wijkopenautos.nl58 ervaringen

Cor

Belachelijke taxatie

Via de site n taxatie opgevraagd.en we kregen n bod voor onze Mercedes ML 420.12.870 euro.(dus we werden nieuwsgierig.wat t uiteindelijke bod zou kunnen zijn.).
Natuurlijk begrijpen we dat ze hun ''werk'' niet voor niets doen.
Toen we n paar dagen later in Alkmaar n bod van 7.200 euro((.!.)) kregen vielen we echt van onze stoel.
de auto ziet er echt geweldig en als nieuw uit.rijdt pecfect en alles werkt naar behoren

en dit is natuurlijk onacceptabel en beledigend.en ronduit belachelijk.
eigenlijk zonde van de door ons genomen moeite en tijd.we hadden beter kunnen gaan shoppen in t centrum van Alkmaar.

t enige positieve puntje was dat de koffie wel ok was.
we kunnen echt iedereen adviseren om NIET met dit bedrijf in zee te gaan

Frans
06-12-2018

Online met hoge waarde lokken en te lage waarde bieden

Online taxatie was € 18.300 en na wekelijks twee mailtjes de waarde laten bepalen: € 13.000?!?!?!
Kortom: het is een boevenbende en zonde van de tijd om langs te gaan.

Jos
06-12-2018

Eerste taxatie is een lokkertje

Hallo,
Ik ben echt boos op wijkopenautos.
Had ik van te voren ervaringen.nl maar even gechecked.
Ik kreeg via de mail een bod van 3450,- op mijn alfa gt. Daarna moest ik mijn auto laten zien in Almere. Dat is 25km rijden van Swifterbant waar ik woon. en dan is het bod ineens 1150!
Er mankeert echt niets aan de auto!
De reden: Alfa is een auto voor liefhebbers en er zit lpg in.
Dat wisten ze toch van tevoren!
Als ik dit geweten had zou ik echt niet naar Almere gekomen zijn om de auto te laten zien.
Dit kost me een halve vrije dag, en daar baal ik van!
Groet, Jos.

Gertje
04-12-2018

Veel beloven weinig geven

Online hoog bod bij taxatie maar de helft of minder dus laa ze gewoon links liggen😤😤😤

Azar
01-12-2018

Tijdverspilling/afzetterij

Pure tijdverspilling. Online halen ze je over door je hoge schatting te geven. Ter plekke krijg je veel en veel lager aangeboden. Met andere woorden het is tijdverspilling, je kan meer krijgen bij een garage of even online zelf zetten!

30-11-2018

Dieven zijn het .

De ervaring die ik daar opgedaan heb is bar en boos (zeer)slecht dus laat deze zaak a.u.b. links liggen. Wij kopen auto's koopt helemaal niets en als ze wat kopen snijden ze je strot af . Boycotten deze handelaar .

Jean-Paul
28-11-2018

Taxatie waardeloos

Online taxatie aanvraag gedaan, gelijk bod, follow up mailtjes, enz. Een maal in de vestiging in Goes aangekomen kwam ik niet verder dan de voordeur, en de dienstdoende medewerker vroeg gelijk of ik een afspraak had.? Jazeker, die had ik! Hij keek door het raam naar onze auto, en zei er geen belangstelling voor te hebben. Hij was bovendien bezig met een andere taxatie. Ben gelijk weer weggegaan. Wat een slechte service.

Dennis
23-11-2018

Zonde van de tijd

Online bod €900,- kom je daar €45,-
Dat hij niet veel meer waard was wist ik wel en €900,- had ik ook niet verwacht maar dit was wel erg lachwekkend!
Bij de sloop krijg ik zelfs nog meer

Carlos
22-11-2018

Tuigbende

Is volstrekt onnodig na al die unanieme en absoluut negatieve ervaringen van talloze autobezitters die hun kostbare tijd en brandstof hebben verstookt aan een ritje naar deze deze m.l.f.d. b.nd. zw.nd.l.rs!

Bas
10-11-2018

Boeven!

Nadat mijn auto via de website werd getaxeerd op een waarde van 750 euro een afspraak gemaakt bij een vestiging in groningen van deze boeven. Ter plekke werd er een bespottelijke 160 euro geboden, een prima rijdende de auto uit 2000 zonder mankementen maar weliswaar met gebruikssporen. Omdat hij rood was volgens hen niet verkoopbaar. Dag later de auto op markplaats gezet en voor 750 verkocht. Mensen trap er niet in, wijkopenautos.nl maakt gewoon misbruik van je.

Chris
01-11-2018

Niet doen !

Ik bood een auto te koop aan de waarde van auto was ca. 55.000 euro; ik kreeg een online bod van 49675.- euro na de taxatie van de 2 jaar puntgave auto kwam een bid van 36.000,- euro . Dit is gewoon verlakkerij ; zij maken misbruik van mensen die geld nodig hebben. Ik ruil toch maar gewoon in bij de dealer. Chris

Suzan
31-10-2018

Belachelijk

Krijg online en bod van 5000€ Kom ik daar aan en zonder ook maar 1 keurig te doen zegt die man 2000€ Ben meteen weg gegaan

Ronald
31-10-2018

Online bod van 11068€

Wegens overbodig een zeer nette transit bus van 2011 aangeboden, online gegevens ingevuld krijg ik een bod van 11068€. Eigenlijk vond ik het nog te laag, maar dacht als ze hem zien taxeren ze hem wel wat hoger, maaar ik krijg een zeer goed bod van wel 6739€, weg ochtend zonde van je tijd om daar heen te gaan

Tico
Tico
25-10-2018

0,0 waardering voor dit bedrijf

Jammer dat ik geen 0 kan geven. Waarom bestaat dit bedrijf nog? Ik heb nog geen goede review gelezen.

Afspraak gemaakt om de auto van mijn oma te laten taxeren. Online een leuk bod van 800 euro, ter plaatse krijg je een bod van 200 euro. Je komt daar met 2 auto’s aan, aangezien je verwacht je auto te verkopen. Nog best veel moeite om dat regelen, vervolgens word je bijna uitgelachen omdat je verwacht 800 euro te krijgen. BIZAR! Opdoeken die toko. Geef die auto nog liever weg dan dat ik er 200 voor krijg van die gasten

Hugo
15-10-2018

Walgelijke partij

De mail schreef: ruim E1900. In werkelijkheid: net boven de E800. Een lift naar huis zat er ook niet in, dus met de dure taxi. Ik heb ook verschillende malen gebeld en vertrouwd op wat ze telefonisch en op hun website roepen.

De auto was gewoon zoals je mag verwachten van een auto van deze leeftijd, het interieur zelf wat boven gemiddeld, het exterieur gemiddeld. Ik had wel verwacht dat ze 100 of 200 onder de eerste taxatie zouden gaan zitten, maar dat ze naar minder dan helft zouden gaan. Wat een oplichters en doordat ik even niet anders meer kon ben ik erop in moeten gaan, ze hadden me de tang. Walgelijke partij, altijd met een grote boog omheen lopen!

RH
14-10-2018

Zonde van je tijd

Op de site een bod van 5500 en na de taxatie was het 3700. Taxateur vond de auto netjes, dus waarom zo'n verschil? 10% verschil zou nog acceptabel zijn, maar meer dan 30% zonder duidelijke reden is niet serieus te nemen. Mooi business model : spiegel klant een realistische waarde voor en dan er ver onder bieden. Je kunt je tijd eter besteden!

Murat
11-10-2018

:(((((:(((((:(((((

Echte slechte bedrijf ik ben 2.keer gewest het zelfde weer alleen tijd kosten geld.onvriendelijk personel brutalen gedraag en mijn taxier internet 2759 bin geven 1100 ik ben erg bos.ik ga nooit meer daar ik.hooped niemand ook gaan.

Fenna
10-10-2018

Onvriendelijk personeel

We kwamen 3 minuten later dan de afspraak op locatie ivm druk verkeer onderweg. Er werd vanaf 40 meter afstand geroepen: helaas ik kan u niet meer helpen, maak maar een nieuwe afspraak. U bent te laat!

Denken ze miu werkelijk dat wij na zo een ervaring en de ervaringen die ik nu hier lees daar nog 1x een afspraak maken? We raden iedereen dit heel hard af. Kun je nog beter gewoon naar een autobedrijf gaan en daar inruilen denk ik.

John
02-10-2018

Wij verkopen onzin

Op basis van gegevens krijg je een waarde oordeel van, in mijn geval, van € 8.355,00

Je maakt een afspraak om je auto te laten beoordelen, met als uitkomst: ja die ziet er netjes uit voor zijn leefttijd met nauwelijks sporen van krasjes of parkeer deukjes. Wij bieden u : ja zeker wel € 6.162,00.

Gevraagd waarom er zo'n groot verschil in zit, ja dat bepaald vestiging Amsterdam.

Conclusie van het geheel, je wordt een worst voorgehouden maar je krijgt een paar plakjes.

Jammer van de tijd om je auto te poetsen en naar een vestiging te rijden., tenzij je echt in geldnood zit en je auto voor een lage handelsprijs kwijt wilt.

Madeline
Madeline
27-09-2018

Een lachertje

Bod van 850 euro online, na het ritje en de foto's een bod van 150. Volgende dag zelf via marktplaats voor 1000 euro verkocht.

Meer Wijkopenautos.nl reviews
Welk cijfer geef jij Wijkopenautos.nl?