Wijkopenautos.nl156 ervaringen

18-08-2019

Medewerker krijgt commissie op basis van gereduceerd aanbod

Auto via de website aangemeld met alle details, een reëel bod via de website ontvangen. Vervolgens naar de vestiging gegaan waarna een uiteindelijk bod werd ontvangen dat 55% onder het 1st bod lag.
Het blijkt dat vestigings medewerkers commissie ontvangen over 55% die op mijn 1st bod in mindering wordt geboden! Met andere woorden, hoe lager het uiteindelijk bod, naar mate ze meer commissie ontvangen.

Sander
18-08-2019

Snel geld

Je weet wat je krijgt als je hier heen gaat, online taxatie voor mijn kia ceed station, 4900 euro. bleek daadwerkelijk 2260 euro te zijn. auto uiteindelijk ingeruild en 5000 euro voor gekregen. medewerkers overigens heel vriendelijk. hun kunnen niets aan die lage prijzen doen.

Jeroen
17-08-2019

Eerst internet raadplegen

Hallo,
je wordt beleefd behandeld. Met koffie en zo. Auto wordt beleefd afgekraakt.
Daarna krijg je een bod dat, naar later bleek, maar liefst 25%, oftewel, bijna 2.800 mille lager lag dan de marktwaarde. gelukkig lieten we ons niet onder druk zetten, en hebben we onze auto,( 5 jaar trouwe dienst, Fiat 500 ), zelf in redelijke tijd verkocht!
Niet doen dus!

Annet
15-08-2019

Lokkertje

Allemaal hetzelfde verhaal. Misschien had ik deze site eerst moeten bekijken. Online taxatiewaarde 5030, maak je een afspraak, steek er tijd en geld in, en vervolgens een waardebepaling van 3892 te krijgen!
Waardeloos!

15-08-2019

Niet doen.

Geen zaken mee doen, zonde van je tijd. Zelf adverteren en verkopen is best lastig maar geloof me, 100 keer beter dan met deze oplichters zaken doen!

Oetze
11-08-2019

Misleidend en tijdverspilling

Online taxatie gehad op een gt3 van 17783,- auto in Nieuwstraat geen deukje niks krijg ik een bod van 13000. Sorry maar dat slaat echt helemaal nergens op nogmaals dit is misleiding en zonde van mijn tijd.

RM
09-08-2019

Oplichting!

Het is een grote oplichters bende, ze bieden je eerst een goede prijs aan op hun website daarna, word je onvriendelijk geholpen, geen service of uitleg en dan mag je half uur gaan wachten tot dat je te horen krijgt dat je auto 0-120 euro waard is. Waarvan de website 2000+ zegt. En wat je op marktplaats ook gewoon verkocht voor krijgt! het is echt een boevenbende ze proberen elke idioot die snel ervan af wilt tegen beneden de sloopprijs je auto aan! blijf hier ver uit de buurt!

Jens
07-08-2019

Slaat stijl achterover van het definitieve bod

Na een taxatie van 5400 online werd ik nieuwsgierig naar dit bedrijf. Na wat googelen kwam ik al tot de conclusie dat het online taxatiebedrag alleen maar een lokkertje was.
Tóch besloten om maar eens langs te gaan (vestiging Den Bosch) waar ik prettig werd geholpen door een medewerker. Na een proefrit en nadat deze man mijn wagen had nagekeken zag hij eigenlijk weinig minpunten behalve dat ie iets aan de motor hoorde. Hij kwam er echter niet achter waar het aan lag.

Mijn hoop op een redelijk bedrag groeide omdat de beste man positief over mijn BMW uit 2007 was.
Na zo'n 20 minuten kreeg ik het bod van 1802€ (dit komt vanuit het hoofdkantoor) Dat is een derde(!) van wat er online werd geboden, terwijl er weinig minpunten aan mijn auto waren?
Ik en de beste man werden er beide ongemakkelijk van, ookal wist ik dat de kans groot was dat dit ging gebeuren.

Nee, voor mij dit NOOIT meer. Verder is het niet meer dan een simpel kantoor, een kleine hal met daarin een aantal wagens.
Qua uitstraling heel weinig, wel uitstekende reclame en uiteindelijk weer een illusie armer.

Johan
02-08-2019

Betaling komt niet meteen.

Had een online bod van 2400 gekregen. Is uiteindelijk 2350 geworden. Dus gewoon tevreden.
Echter staat op de website dat het geld meteen wordt overgemaakt. Nu 28 uur later nog steeds niets binnen. Toch maar even gebeld.
Omdat ze met een Duitse bank werken wordt het geld pas op een vrijdag overgemaakt en staat het de dinsdag erop op je rekening. Dit moeten ze dan maar even aanpassen op hun website. Wacht gespannen af.

Wim
31-07-2019

Drama bedrijf

Waardeloos, komen afspraken niet na

Thijs
30-07-2019

Meer documenten nodig bij elektrische auto

Bij het verkopen van een elektrische auto verlangen ze aanvullende documenten die niet in de lijst staan van documenten om mee te nemen.

De, overigens vriendelijke, inkoper gaf aan dat hij dit meerdere keren gecommuniceerd heeft naar het hoofdkantoor omdat mensen regelmatig voor niets rijden. Ondanks dat doen ze er niets aan en laten ze willens en wetens mensen voor niets naar ze toe rijden.

Erg onprofessionele organisatie die blijkbaar niets geeft om haar klanten.

Thomason
30-07-2019

Recensie achtergelaten en weer gestalkt met reclame door deze opligtersbende

Wegblijven en verbieden! Word opligter mag niet gebruikt worden hier. Zou geen serieuze reactie zijn :)

Raymond

Waardeloos!

In 1 woord: waardeloos!
Online taxatie was 2500 euro voor onze peugeot 307sw uit 2006. Nu snappen wij ook wel dat dit een lokkertje is.
Na bezoek aan een wijkopenautos garage kregen we een bod van 1500 euro.
Vervolgens zijn wij een week op vakantie gegaan waarin de taxatie verlopen was.
Vervolgens zijn we na onze vakantie opnieuw langs geweest om de auto opnieuw te laten taxeren, nu was de auto opeens maar 1200 euro waard!
Dit terwijl de auto de hele week in een garage heeft gestaan en 0 km heeft gemaakt.
In 1 week tijd een waardevermindering van 20%!?

Er wordt geadverteerd met "proffesionele taxatie", dit is echt belachelijk.
Wij verkopen onze auto hier niet, ook niet voor 1500 euro, oplichters!
Deze review zal wellicht niet geplaatst worden, daarom zullen we deze ook plaatsen op diverse social media

Harrie
29-07-2019

Nul Komma Nul Gegarandeerd

Na het krijgen van een gegarandeerd taxatiebedrag van 14.189 euro voor mijn BMW uit 2015 ( echt een nette auto met maar 86.00 km ) , ben ik op afspraak naar de Ik Wil Van Mijn Auto Af locatie gereden.
Daar werd de auto onderzocht en gefotografeerd. Toen door Ik wil jouw auto kopen op de veiling gezet ( dat zal vast ergens gestaan hebben , maar ik wist het niet : een gegarandeerd bod toch?)
Na twee dagen veiling is er geen garage bedrijf welke geboden heeft.
Ik had dat gegarandeerde bedrag al bijna uitgegeven. Ze houden je een worst voor .

Wilma
27-07-2019

Wijkopenautos onder de prijs

Je krijgt een taxatiewaarde via de website en ok die kan in de vestiging lager uit vallen maar geen 900 euro. Vind het een stelletje oplichters!

Andre
25-07-2019

BMW 1 serie wordt weggezet als wrak.

Vorige week mijn BMW 120I uit 2011 laten taxeren.
Daaruit bleek de auto € 9750 waard te zijn.
Aangekomen in het filiaal in Leeuwarden bleef er niet veel van het bedrag over, € 1200 om precies te zijn.
Terwijl de auto in uitmuntende staat is en nog net geen 2 ton heeft gelopen.
Alle opties en electronica werkt, de motor is in top conditie en de auto is schade vrij en zeer strak.
Zelf krijg ik de indruk dat zij enkel zo goedkoop mogelijk een auto in handen willen krijgen en vervolgens deze met 4 a 8 x de winst willen verkopen.
Ik heb uiteindelijk de verkoop niet doorgezet, dat begrijp je natuurlijk wel.
Het is onbegrijpelijk dat dergelijk bedrijven bestaansrecht hebben. Het is je reinste misleiding en het verbaast me hoeveel menden er in tuinen.
Wijlichtenmensenop.nl

Maria
23-07-2019

Zonde van je tijd

Bod ligt 1900€ lager dan bij inruil gaat nergens over allemaal verspilde moeite

20-07-2019

Wij belazeren de boel.nl

Herhaling van alles wat al genoemd is. Misleidend via het bod online en uiteindelijk slechts 30% bieden. wanneer stopt men dit soort praktijken.

Vage medewerkers met steeds dezelfde onzin, lopen met een apparaatje rond de de auto en zeggen zonder blikken of blozen,schade auto overgespoten. Complete onzin.

Zonde van de tijd er naar toe te gaan onbeschofte medewerkers!

16-07-2019

Oplichting

Internet taxatie 3310 euro
bod 1580 euro.
zonde van mijn tijd, je zou zo je brood moeten verdienen.Het is gewoon oplichting.

Silvennie
11-07-2019

Organisatie zou verboden moeten worden !

1.5 jaar geleden met een internettaxatie van 475 langs geweest met een 15 jaar oude oude. Rare reactie over krasjes e.d. en uiteindelijk 76 euro aangeboden gekregen. Ongeveer de prijs van de benzine die er in zat. Nu nog eens dat kenteken ingevoerd en geeft nog 459 euro aan. Denk dat ter plaatse nu eurotje of 5 gegeven wordt. Blijf hier weg, zonde van de tijd. Raar dat ze reclame mogen blijven maken op TV overigens.

Meer Wijkopenautos.nl reviews
Welk cijfer geef jij Wijkopenautos.nl?