Wijkopenautos.nl242 ervaringen

Petra
08-07-2020

Online een hoge prijs

Slechte ervaring mee.
Online wordt er hoge prijs aangegeven.
Als je het bedrijf komt, mankeert er van alles en nog wat aan de auto.
Schades die niet goed gemaakt zouden zijn, terwijl het door een erkend bedrijf is gedaan.
Onbeschofte bejegening naar de klant toe.
Noot met deze lui in zee gaan.

Rein
01-07-2020

Opblazen problemen die er niet zijn = banden schoppers

Zoeken problemen die er niet zijn; "er kan vanalles mis mee zijn " = lekker vaag. Sturen taxatie die wel redelijk marktconform is maar als je langskomt is het bod uiteindelijk minder dan de helft dan het eerste taxatie bod. Zonde van je tijd = nooit zaken mee doen.

Joost
01-07-2020

Online prijs is lokkertje

Zoals zovelen: we kregen een online bod van 7.225 euro, maar dat bleek een lokkertje. Toen we bij hun locatie stonden kregen we een bod van 5.700 euro. Er is niets mis met de auto. Zonde van je tijd, die wijkopenautos.nl.

30-06-2020

Onlineprijs klopt niet

2 weken lang bestookt met email met een online aanbieding van 14k, uiteindelijk gegaan, prachtige auto vonden ze het, bod zou per mail komen en was.10k? Auto uiteindelijk zelf verkocht voor 15k. Vreemde praktijken

John
29-06-2020

Dubieus

Kreeg online een bod van € 7.183. Uiteindelijk was het echte bod € 5.077.
Oplichters zijn het.

Juanita
26-06-2020

Locatie Goes, zijn ze super vriendelijk - snel en goede service, Simpel!

Bij mijn eerste afspraak op locatie wij kopen auto's Goes, kwam ik te laat. Toch werd ik vriendelijk aangesproken, gerust gesteld en daarbij nog snel geholpen. Het is dus mogelijk, desondanks al de coronamaatregelingen en de extreme warmte buiten, iedereen super aardig en vriendelijk was. Je gaat vanzelf dan ook aardig en normaal doen.
Daarbij ben ik met een big smile naar huis gegaan omdat ik een goede prijs kreeg voor mijn auto.
De autodealer waar de auto gekocht was, kwam niet eens in de buurt voor wat hij had willen geven. Zo zie je maar.

Gerrit
25-06-2020

Regelrechte ratten

Auto aangeboden Wij kopen auto’s bood het meeste (€1500) meer dan de andere bedrijven die we benaderd hebben. Afspraak gemaakt, 10 minuten later dan de afspraak aangekomen. Mochten we niet verder en moesten we 1.15 uur wachten. Uiteindelijk toch aan de beurt. “Prachtige auto mevrouw, meneer, maar we moeten er ook verdienen” en aldus verdampte de prijs niet alleen met €1.500,-, nee met €3.500,-! We hebben de auto gestart en zijn nijdig teruggereden naar huis. Ratten zijn het bij Wij kopen autos.nl betere naam zou zijn: wijbelazerendeboel.nl

Wim
22-06-2020

TRAP ER NIET IN, hoog bod als lokkertje

Allereerst word je bestookt met emails. ik heb er 9 ontvangen voordat ik daadwerkelijk naar hen toeging.
De taxatie gaf aan €6800 en daarom ging ik er heen. Inderdaad. niet bepaald betrouwbaar en zeker niet goed. Onder het mom van "een mini ligt slecht in de markt" boden ze €4800! haha. Dus toch maar naar de ANWB, die biedt gegarandeerd en nog meer ook!

Huub
18-06-2020

Misleidend aanbod

Waardeloos bedrijf ,online mooie prijs voorgesteld en daarna een treurig bod terug.

Michael
05-06-2020

Gewoonweg niet communiceren

Eigenlijk was ik best tevreden over wijkopenauto's.nl, totdat het op betalen aankwam.

Ik ontving een taxatie, waarna we naar Arnhem gingen en keurig te woord gestaan werden.
De dagen daarna werd ik gebeld en kreeg nogmaals uitleg hoe het biedingsproces zou verlopen. Ik was heel tevreden.
Na drie dagen kwam het hoogste bod per mail, waarin genoemd:
1. overdracht in het filiaal;
2. koopcontract ondertekenen;
3. directe bankoverdracht.

Voordat ik het bod accepteerde wilde ik zeker weten dat bij overdracht het geld direct overgemaakt zou worden, dus ik belde met het landelijke nummer in Amsterdam. Ramon stond me te woord. Hij gaf aan dat dat tot wel 48 uur kon duren voordat het geld werd overgeboekt! Daar ging ik niet mee akkoord, omdat dat niet gebruikelijk is. In autoland geldt al decennialang "boter bij de vis". Bovendien stond in de mail bij punt 3 'directe bankoverdracht'.
Hij zou het navragen bij de financiële afdeling.
Tot vier keer heb ik om een terugbel verzoek gevraagd, maar Ramon wilde me blijkbaar niet meer te woord staan.
Heel slecht, want Ramon wist dat ik met het bod akkoord was. Dus door zijn opstelling is de potentiële koper van de auto teleurgesteld, en ben ik dat ook. Zou Ramon nu echt geloven dat hij goed werk geleverd heeft?!

De Rechtsagent
04-06-2020

Snel en goed bod.

Prima bod netjes behandeld

Chris
04-06-2020

Snelle verkoop

Onze Kia Picanto een week geleden ter verkoop aangeboden bij de vestiging in Goes.
Wij werden zeer professioneel en efficient door dhr.
Najim el Morabit geholpen en kwamen direct tot een goede verkoopovereenkomst.
Wij zullen met onze ervaring zeker Wijkopenautos.nl
adviseren.
Chris en Marianne

Paul
03-06-2020

Opdringerige verkopers die niet weten wat klantvriendelijk is

Een aantal maanden geleden mijn audi a5 uit 2013 aangeboden. Via de site en per telefoon een bod gekregen van circa 19500. Bij aankomst was het een magere 12000.

Voordat ik wegreed werd met verteld dat de auto al verkocht was aan derde en dat ik met de opkoper een afspraak in moest plannen wanneer ze hem mochten halen.

Uiteraard ben ik niet akkoord gegaan met de 12k en heb ik duidelijk verteld dat ik geen verkoop heb ondertekend.

Na ongeveer 15 dagen oprij dag in dag uit gebeld te worden door wijkopenautos.nl hebben ze het opgegeven.

Wat een onvriendelijke, idiote en absurde medewerkers die absoluut geen kennis van zaken hebben.

Jan Willem
01-05-2020

Dit is niet conform de toezegging van direct verkopen en ronduit slecht!

Op zich werd er in Amersfoort goed en kundig gekeurd. Maar 'wijkopenauto's' maakt de belofte in het geheel niet waar, want die luidt vanuit de mij gestuurde email:

‘Verkoop je auto snel, gemakkelijk en veilig voor de beste prijs, dat is wat Wijkopenautos‍.nl mogelijk maakt. Maak nu nog een afspraak met één van onze vestigingen en verkoop je auto direct, ook als het om een gefinancierde auto gaat.

Wij maken het geld over naar je bankrekening en melden de auto gratis voor je af als je besluit om ons bod te accepteren. Wij kopen elke auto ongeacht het merk, het bouwjaar en de staat. De verkoop van je auto kan al binnen 24 uur geregeld zijn.

Onze online waardebepaling voor jouw Renault:

De taxatiewaarde van je Laguna Estate:

6.722 €*

Bij deze prijs gaan wij ervan uit dat de auto nog optimaal intact is en alleen slijtage heeft door de leeftijd en het gebruik. Een geldige offerte kan slechts gemaakt worden, nadat de auto ter bezichtiging is gesteld in onze vestiging.’

Maar na de keuring kreeg ik te horen dat de auto op een veiling zou worden aangeboden en dat er dan binnen 2 dagen een bod zou komen.

Dat laatste klopte: een bod van € 3610 ontving ik die middag.

Dit is niet conform de toezegging van direct verkopen en ronduit slecht!

Marielle
23-04-2020

Klanteservice verteldt wie direkteur is

Servic was best wel slechd. Kwam aan in doordrecht. Ginge ze me auto afkraken. Kreeg vet lage prijs. Had toen de klanteservic gebeld. Kreeg ik ene nezja aan de telefoon. Vet onbeleefd was ze. Zij vertelde me wel gelukig wie de direkteuren waren. Dus als je t wil weten. joost kokke en roy van leeuwen. Hun zijn de baazen van deze opligterij. Nooit meer dat ik hiernaartoe ga.

John
20-03-2020

Niet naar toe gaan.

Kenteken ingevoerd op de site range rover sport hse 2008 .goede staat bod ontvangen van € 12.750,00 had vermeld met parkeerschade schade 800 € .aangekomen in den bosch werd de auto z.g. gekeurd
zit je te wachten in een aftandse hal waar het koud was.kreeg een bod van 5850,00 € ik zeg tegen de verkoper ;doe er mij 5 stuks voor dat geld.
kortom veel beloven niet uitgekomen ,zonde van je tijd

Daniel
Daniel
18-03-2020

Tijdverspilling

Tijdverspilling. Kreeg een aannemelijk bod via kenteken 5300.Halve dag vrij genomen. Daarheen. Krijg je de helft geboden. Als je dat van tevoren weet. Zucht!

Rolf
18-03-2020

Mooi bod via de e-mail voor Volvo c30, dus niet.

Wat een oplichters zijn dit. Krijg je een bod via e-mail van 5400 euro en maak je een afspraak. Kom je vervolgens in een aftands oud kraakpand op een industrieterrein. Worden foto,s gemaakt en gaat naar Amsterdam, een kwartier later krijg je de prijs te horen: 1900 tot 2400 euro. Wat een schurken en dit bedrag voor een auto die nieuw over de 40.00 euro was en volgens de ANWB koers nog 5700 dagwaarde heefteninruil bij garage 4950 . Mensen pas op stink er niet in!

Sjon
17-03-2020

Boeven

De koffie was leer; de ‘inkoper heel vriendelijk Maar: Ik kreeg Internetbod van € 750 maar ter plekke werd het slechts € 200, . Een bejaard echtpaar mocht niet meer rijden en kreeg voor VW Lupo van 3 jaar oud 1250,- Huilen geblazen. De ANWB bood mij een uur later € 750 en ‘s avonds bij Autosporting kreeg ik € 900, Ik heb geen woorden voor Wij kopen uw auto die overigens onder 3 verschillende namen opereren vanuit dezelfde locatie in Maastricht.
Trek hier uw les uit/ ga niet met hun in zee!

Suzan
16-03-2020

Zelfde als iedereen hier.

Lokken je met een mooi bod om vervolgens een derde van de prijs te bieden ongeveer. Bij aankomst voor de taxatie wordt er amper met ons gesproken. Wij zitten bij de medewerker aan tafel, wanneer er een oud collega binnen komt lopen. Medewerker loopt weg om te kletsen en koffie te drinken met de oud collega en wij zitten te wachten aan zijn bureau. Geen stijl.

Meer Wijkopenautos.nl reviews
Welk cijfer geef jij Wijkopenautos.nl?