Wijkopenautos.nl301 ervaringen

Toon
11-06-2021

Betaling trager als website aangeeft

Snel en een heel net bedrag voor mijn bus gekregen (had iets meer als ikzelf van alles had gedaan, maar dat is een keuze) Geheel niet eens met alle negatieve berichten. Als je alles eerlijk en netjes invult kreeg ik een nette en mooie prijs in 2 dagen bijna alles geregeld.
Helaas na 2 dagen zit ik nog op de betaling te wachten. verder hoe op hun site de review komen? Ik kan het niet vinden.

John
08-06-2021

Mercedesbus

Had een mercedesbus te koop bod 2000 euro eindbod 1000 euro

Ruud
01-06-2021

Nooit je auto aan hun verkopen!

Auto te koop aangeboden aan Wijkopenautos.nl ik kreeg kreeg een bedrag van 3600 euro geboden door hun geboden, terwijl het minste bedrag wat ik van een ander autobedrijf had gekregen was 6.250,00 euro.
En op de site van de ANWB was mijn auto 8000,00 euro waard.
Dit verschil is echt niet normaal!
Gewoon niet doen bij dit bedrijf!

Noki
31-05-2021

Charlatans.

Bod gehad op Honda Civic met heel weinig kilometers bj 2001 van €1800,-. Naar Alphen aan de Rijn gereden .Bod van € 400 . Gezegd da ik echt niet verwachtte dat €1800 het uiteindelijke bedrag zou worden. Uiteindelijk zeiden ze dat er nog wel wat bij kon, € 150, Ik was zo boos dat ik zei dat ze hem zelfs voor oorspronkelijke bod niet meer mochten kopen. Uiteindelijk verkocht voor € 1050. Wat een ongelooflijke oplichters.

Ed
26-05-2021

Stalkers o

Een jaar gestald met elke week een mail en telkens hetzelfde bedrag, ook na een jaar. Vervolgens 25 afspraken gemaakt en niet op komen dagen. Toen was het over.

Olga
14-05-2021

Top verkoop

Eerlijk, snelle verkoop, prima prijs!
Kan me in het geheel niet vinden in de negatieve ervaringen.

Gerard
11-05-2021

Manipuleren de boel.

Ik kreeg een bod op mijn BMW van 4250.00 euro, ik dacht een redelijke prijs dus een afspraak gemaakt, daar werd de prijs berekend van 850.00 euro dus niet verkocht voor dat belachelijke lage prijs, de auto dezelfde dag op marktplaats gezet en de volgende dag verkocht voor 4500.00 euro! Kijk uit voor deze mensen!

Eva
05-05-2021

Oplichting

Op tv zeggen ze "verkoop je auto GEGARANDEERD voor dit bedrag"
Wij naar wijkopenautos. Op de site werd de auto getaxeerd voor 800 euro. Toen we daar aankwamen was hun hoogste bod 133 euro.

Koert
14-04-2021

Blijf weg bij deze mensen

Je krijgt eerst een hoog online bod en als je dan de extra informatie stuurt zoals foto's en kentekenbewijs krijg je later een definitief bod dat in mijn geval 45% lager was dan het oorspronkelijke bod. Tijdverkwister en doe er nooit zaken mee.

Appie
11-04-2021

Slecht bod

Eerste bod lijkt goed. Na inspecteren auto en foto's gemaakt blijkt het bod 4000 lager te zijn. Je wordt dus gewoon opgelicht.

Rob
02-04-2021

Wachten op je geld .

De geboden prijs is Okay. Maar de auto inleveren en over 2 jaar geld krijgen; dat is niet Okay.
"Het geld moet uit Duitsland komen" was het argument. Ik doe daar niet aan mee.

HJ
21-03-2021

Oplichting

Verkoop hier aub niet je auto.
Wees gewaarschuwd!
Het eerste bod lijkt nog redelijk.
Nadat je alle gevraagde gegevens hebt ingevuld en foto's ingestuurd.
Krijg je een paat dagen een definitief bod.
In tussentijd zetten ze de auto met de gegevens en foto's die jij ze hebt verstrekt op een veilingsite. Daar kunnen handelaren hun interesse tonen in de auto.
Hier komt een prijs uit .
Deze word vervolgens doorberekend naar de verkoper (u dus)deze is in alle gevallen beduidend lager dan u zou ontvangen bij een dealer.
Bij het inleveren van uw auto wordt er vervolgens zogenaamde verborgen gebreken aan het licht gebracht wat de inruil waarde nogmaals doet dalen.
Gebruik uw gezonde verstand en houdt afstand van zulke bedrijven.
Verkoop of ruil uw auto in bij een betrouwbare dealer of autohandelaar.

Dennis
17-03-2021

Gewoon zoals afspraak

Ben heel tevreden over het verloop.

BV
16-03-2021

Goede ervaring bij wij kopen auto’s Maastricht

Met auto gegaan naar wij kopen auto’s in Maastricht.
Online redelijk bod waarna naar filiaal Maastricht.
Vriendelijk en netjes te woord gestaan door inkoper Rick.
Gekregen wat men geboden had.
Snelle betaling en vrijwaring

BV

Saskia
11-03-2021

Snel geregeld goed bod en dichtbij inleveren

Na een eerste bod wat al ruim boven de prijs van dealer en andere sites lag werd het bod na foto’s toesturen verhoogd met 200 euro. Vervolgens inlever afspraak gemaakt
Na het lezen van de reviews toch wat sceptisch naar de afspraak in Rotterdam gereden na een keurig vriendelijk ontvangst werd de auto bekeken en na 15 minuten werd aangegeven dat het laatste bod bleef staan. Na akkoord was binnen 15 minuten het vrijwaringsbewijs binnen en de volgende dag stond het geld op de rekening. Kortom goede ervaring.

Marcel
06-03-2021

Verrassend goed.

Na alle negatieve ervaringen hier gelezen te hebben ben er naar toe gegaan met het idee 'dat het toch wel niets zou worden'. Met mezelf afgesproken dat 25% minder dan de geoffreerde prijs nog oké zou zijn.

Tot mijn grote verrassing vriendelijk ontvangen. Even gewacht terwijl de auto bekeken werd waarna zonder discussie de volledige prijs betaald werd. Dit terwijl er op deze 15 jaar oude Chevrolet die 1 jaar lang bij mij op het garagepad had stilgestaan best wat aan te merken viel.

Helemaal top!

Bono
05-03-2021

Auto van 2000 euro naar 100

Oplichters en prutsers, als ik die reclame hoor denk ik aan het geld. Nooit zaken mee doen, komen beloftes niet na en bij mij kwamen er 2 bejaarden aan de deur.
Mijn accu was alleen leeg en auto was nog APK gekeurd, alleen had ik ff geen rijbewijs, achterstand RDW.
Dan gaan we nu ff lekker niet werken ( al 2 jaar), iedereen wil me hebben maar heb geen auto, dus zoek het maar uit.
Ik heb een deal gemaakt omdat de belasting ook nog es achter me aanzat motorrijTUIG belasting.
Hij was wel verzekerd, zo ben ik dan wel.
Kosten in totaal 3000 euro. Das best veel.
Voor iets wat alleen stilstaat.

Joost
04-03-2021

Top serice

Ik snap niet dat de reviews zo slecht zijn. meer dan bij de dealer gekregen

Piet Hein
25-02-2021

Mijn auto verkopen

Word zeer slecht geholpen door stomme regels!

Krijg je niet
23-02-2021

Van 1700 euro naar 150 euro

Wat een geweldige ervaring zeg , leuk op de site zetten dat je 1800 voor krijgt . Kom ik aan wordt gelijk gezegt dat het bedrag lager wordt te kijken. Ok geen probleem dat de prijs iets omlaag gaat het is nu ongeveer de prijs dat de gekoopsten op markplaats en websites staan maar so be it, dus die gozer lekker kijken komt ie met een achterlijk bod van 150 euro!? Zijn jullie helemaal gek ofzo. krijg al meer voor de alu sport velgen die er op horen als ik die los verkoopt. ben gelijk vertrokken , zijn niets meer dan afzetters. Ga niet op je site zetten dat je dit er voor krijgt en als je aan komt dan zo nutteloos bedrag er voor geven had alle papieren van alle onderhoud die ik gedaan hebt , kilometers stand die veel lager dan die te koop zijn. Echt belachelijk, breng hem liever na de sloop of geef hem weg gratis dan ik jullie afzetterij bedrijf geld ga geven. Kan begrijpen dat er wat van de prijs afgaat maar 10x zo weinig gaat helemaal nergens over. Zeer nutteloos bedrijf , neem je tijd een verkoop je auto gewoon particulier dan krijg je teminste wat je hoort te krijgen voor je auto. Trap er niet in je auto is meer waard! Waarschijnelijk gaan ze me review verwijderen omdat ik zo negetief ben , maar jullie horen gewoon de waarheid te weten hoe hun te werk gaan en dat je gewoon afgezet word.

Meer Wijkopenautos.nl reviews
Welk cijfer geef jij Wijkopenautos.nl?