Wijkopenautos.nl reviews

Laatste 12 maanden202220212020

Recente Wijkopenautos.nl ervaringen

Margie
19-01-2023

Heel veel vragen. Gaat echt niet zo snel als ze je op de reclame willen laten geloven. Ik ben na een half uur afgehaakt.

Eric
18-01-2023

Bod wat je krijgt ligt zelfs heel veel lager dan de dagwaarde van de auto.

Zonde van je tijd om de aanvraag te doen.

Casper
31-12-2022

6 spam mails op 2 adressen elke dag de afgelopen week. Daar doet dan toch juist niemand meer zaken mee?

Monique
26-12-2022

Ik wordt gebombardeerd met emails. Iedere keer vanaf een ander email adres diverse keren per dag!

Blokkeren heeft geen zin

Cobie
16-12-2022

Geen reëel bod. Zonde van mijn tijd geweest

En ze bestoken me nu met spam!

Rick
12-12-2022

Wordt gek van de spam, meermaals per dag. Gestuurd vanaf diverse e-mailadressen, dus als spam kwalificeren heeft geen zin.

Eric
08-12-2022

Ik ontvang elke dag meerdere spam emails op naam en in opdracht van deze toko, blokkeren help niet, nooit klant geweest of contact met ze gehad en dat gaat nu zeker nooit gebeuren ook!

Mariëlla
07-12-2022

Nooit contact met ze gehad ze bombarderen mijn mailbox vol met spam telkens met een ander emailadres net bloedzuigers

Arnold
19-11-2022

Zonde van je tijd geen zaken doen met dit bedrijf.

Ik had een Volvo V60 aangeboden bij wijkopenautos.

Ik heb alles keurig en eerlijk aangemeld via de website en kreeg een redelijk en zogenaamd gegarandeerd bod. Vandaag mocht ik langskomen om de auto in te leveren. De meneer die de auto nakijk vond het ook een nog mooiere auto dan ze hadden verwacht en alles klopte. Toen hij met een een nieuw bod kwam die ineens 1600 euro lager lag was ik dan ook zeer verbaasd. Het is echt zonde van je tijd als je met dit bedrijf zaken wil doen, Ze bieden je eerst een leuk bod en hopen vervolgens dat je de auto toch maar ze laat staan ook al is het bon ineens schandalig laag.

Bespaar je de tijd en moeite dit bedrijf slaat nergens op. Ik wil het geen oplichters noemen maar dat scheelt niet veel. het is belachelijk dat dit mag in Nederland.

Rudolf
14-11-2022

Als je het lekker vind om opgelicht te worden moet je hier jouw auto aanmelden.

Wil je dit niet dan eerst checken bij Oa marktplaats wat de gemiddelde waarde is van jouw auto.

Wij kopen auto’s nl biedt jouw de helft van deze gemiddelde prijs.

De reden omdat ze snel rijk willen worden en dat zijn ze inmiddels ook al!

Anders kunnen zij ook al het advertentie geld niet opbrengen!

John
09-11-2022

Als je met je auto naar de vestiging gaat is het bod altijd lager dan on line is gedaan.

Leonie
01-11-2022

Krijg je een gegarandeerd bod. Daarna word je telefonisch en per email en sms gestalkt. Ik had eerlijk alle info gegeven. Maak je een afspraak ga je erheen. ( Ik zit in rolstoel) beweren ze dat het Hemeltje van het dak niet goed is. Ook heel klein gaatje in expansie vaatje koelvloeistof. Ik had er een ducktape op gedaan. Vaatje kost 20 euro. Geven ze me bijna 250 euro minder dan de zogenaamde gegarandeerde prijs. Oplichters eerste klas en totaal niet klantvriendelijk

Wouter
28-09-2022

Maken gebruik van valse e-mailadressen. Oplichters

Maria
16-09-2022

Per mail een gegarandeerd aanbod gekregen, bod was niet gelijk zichtbaar, moest daarvoor op een link klikken. Jammer genoeg geen foto van gemaakt.

Vandaag de auto gebracht, en toen was het bod lager. Toch was dat het bod wat in de mail stond, volgens de niet bepaald klantvriendelijke medewerker. Toen ik de mail terugvond, moest ik uiteraard weer op de link klikken, en toen was het bod inderdaad wat de medewerker aanbood. Maar ik weet eigenlijk zeker, dat het oorspronkelijk een ander bedrag was.

Dus: maak een foto van het eerste bod, is mijn advies.

Het ging niet om een groot bedrag, maar toch voel ik me bedonderd.

Pae
14-09-2022

Aanvraag gedaan. Niet tevreden met bod. Netjes gemeld dat ik geen gebruik wil maken van dit bod wat niet gegarandeerd is en waarvoor ik zelf naar een garagebedrijf moest komen, daarna dagelijks mail van deze site

Inmiddels auto op laten halen door wij kopen uw bus. Ik hoefde niet zelf ergens heen te komen. Afgesproken bedrag betaald. Vrijwaring ontvangen en auto opgehaald. Nog steeds mails van wijkopenautos.nl nu maar naar spam verplaatst hopelijk ben ik nu ervan af.

14-09-2022

Via de mail een redelijk bod gekregen.

Bij de uiteindelijke beoordeling in hun garage was er een waardevermindering van euo 400 omdat de lak er te dik op zat.

Smoesjes om deprijs te verlagen. Dit was overigens in Maastricht.

Ook hebben wij bijna 40 minuten moeten wachten bij de beoordeling waarbij wij waarschijnlijk afgeluisterd zijn.

Wij hebben de auto elders verkocht voor de zelfde prijs die eerder aangeboden was,

hans

Roelant
25-08-2022

Auto aangeboden met foto's en een eerlijk bod gehad.Daarna een afspraak op de vestiging en alles conform afspraak.Het bedrag wat online werd geboden is keurig uit betaald en stond binnen een dag op de rekening.

Ging hier om vestiging Groningen en zeer tevreden.

Dre
25-08-2022

Eerst staat je maibox vol waarin al een bedrag staat wat je auto waard is , maar wanneer je hierop reageert is hij binnen 5 minuten nog maar de helft van het oorspronkelijke bedrag waard . Trap hier dus niet in , dit kost je namelijk een hoop geld op deze manier

Koos
23-08-2022

Waardeloos bedrijf. Lokken je binnen met een aantrekkelijke prijs en eenmaal daar begint het mierenziften. Je mag dan nog blij zijn als je de helft krijgt. En als de geldnood hoog is dan ga je daarmee akkoord en als je niet akkoord gaat rijd je met gierende banden weg om nooit meer terug te keren bij dat zootje oplichters. Bah, bah, bah

23-08-2022

Getest: auto gekocht voor €16450,00 en hier aangeboden en wat dacht je? €9250,00.😂😂 Hoe wil je snel rijk worden? Oplichters die eigenlijk zelf eens opgelicht moeten worden, dan kunnen ze voelen wat het is. Sluiten die zaak, per direct.🤛

Meer Wijkopenautos.nl reviews