Wijkopenautos.nl reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Wijkopenautos.nl ervaringen

Judith
16-10-2024

Er zat een grote reparatie aan te komen en dat ging me even niet lukken. Aanvraag gedaan bij wijkopenautos , direct een mooi bod gekregen en inmiddels staat het geld na 1, 5 dag keurig op mijn rekening. Als alles wat je bij de aanvraag hebt ingevuld blijkt te kloppen is het een zeer fijn en netjes bedrijf. Ik herken niets in de slechte reviews. Mooie locatie in Leiderdorp, fijn geholpen aldaar.

Nico
08-10-2024

Elke vestiging heeft een andere eigenaar / franchisemenemer dus beoordeel per vestiging. Haarlem in mijn geval: gewoon eerlijk zijn over de staat van je auto en je bod wordt gehonoreerd. Prima bod, snel geregeld door Mike.

Gaby
23-09-2024

Ik krijg via internet een mooi bod.

Meerdere keren gebeld met ze omdat hij op automaat blijft staan en het een handgeschakelde auto is. Dit gong opgelost worden als ik langs ga bij de vestiging in Den Bosch. Hier ben ik goed te woord gestaan. Het eerste deel komt uit op € 10.700,- (ongeveer) waarbij de tweede het bod ineens naar € 8.970,- durft te zetten. Waarbij zelfs de beste man in de vestiging Den Bosch zegt hier ga ik hem niet voor inkopen. Ik dien een verzoek in om teruggebeld te worden vandaag nog.

Niet gebeld zaterdag. Maandag bel ik zelf en ik krijg alleen maar slappe excuus verhalen.

Een auto van 09/2020 altijd dealer onderhoud gehad, nog garantie, net apk gekeurd en veel extra opties. Waarbij de medewerker zegt dat hij heel goed onderhouden is en er goed uit zit.

Jullie zijn gewoon echt oplichters meer kan ik er niet van maken.

25-08-2024

In maart 2024 een email gezonden voor de waarde van een nieuwe Toyota chr 2.0 Bitone met stoelverwarming en afneembare trekhaak , bouwjaar 28.12.2023 met 4.600km op de teller, splinter nieuw en schade vrij. (Origineel nederlandse auto, dus geen import). De totale aankoopprijs bedroeg ruim eur 41k. Bod van wij kopenauto's van eur 27k. Sloeg werkelijk nergens op.

Louis
25-08-2024

Bieden belachelijke prijzen. NIET doen tenzij je snel geld nodig bent.

08-08-2024

Bieden een aannemelijk bedrag en maken je lekker met de veiling. Als de veiling niets oplevert dan ga ik in op het door wij kopen auto’s geboden bedrag. In plaats van een afspraak maken zetten ze de auto ongevraagd nog een keer op de veiling om en dag later 10% minder te bieden. Koopman kak noemde ze dat vroeger. Pas op voor deze zwendel

07-08-2024

163 euro voor een goed lopende met leren interieur golf cabrio uit 2000, goedgekeurd met steekproef zonder schade, wat een mongolen.

Julian
23-07-2024

Top bedrijf! Nu al 2 auto’s aan verkocht. Personeel beoordeeld de auto goed. Goed gesprek met het personeel tijdens het verkopen!

Klaas
18-07-2024

Verkoop van de twee wagens ging vlot in filiaal Aalst. Niets op aan te merken. Er werd echter een bonus van 100 euro beloofd die na 30 dagen na verkoop op de rekening zou staan. De wagen is verkocht 14.03.24 en nog steeds geen cent gezien. Heel de tijd wordt ik aan het lijntje gehouden met loze beloftes. Klantenservice dikke 0

Mike
06-07-2024

De juiste website voor de wanhopige autobezitter die snel (een laag bedrag) nodig heeft, het is zo zonde van je tijd en moeite om op een onredelijk en extreem laag bod in te gaan.

Je kan er in alle gevallen van uit gaan dat ze er minimaal 25 tot 40% onder de reguliere prijs gaan zitten.

Als je een acceptabel inkoopbod denkt te hebben gekregen, dan gaan ze tijdens de afspraak gegarandeerd je auto afkraken en zo ben je een dag kwijt en mag je geïrriteerd omkeren en naar huis terug.

Ik kan er gelukkig nog om lachen omdat ik niet zo krap zit dat ik even snel binnen 4 dagen voor een weggeefprijs mijn auto verkoop.

Groeten Mike

Yvonne
26-06-2024

Alles eerlijk ingevuld, duidelijk erbij gezet dat de koppeling stuk was , en zie we zouden er een mooi bedrag voor krijgen , eenmaal aangekomen , ze kraken de auto helemaal af en zeggen erbij ja nu de koppeling stuk is kan ik geen proefrit maken , en de remmen en de rest van de auto niet beoordelen, dus het bedrag werd aangepast en wel een 5 de deel van het bedrag wat ons was beloofd , een waardeloze firma dus niet doen ga er NIET heen

18-06-2024

Gewoon bezeikte boel. Je krijgt een gegarandeerd bod welke je nooit ontvangt. De auto had wel “veel” schade. Auto heeft 600 000 km gelopen…. Dit kan dus onmogelijk nieuw zijn…

Milan
17-06-2024

Niet mee doen anders krijgt je het gevel dat je ze wilt opblazen. Ik kreeg gegarandeerd een bod van 1399 en blijven zeuren met z'n emails verkoop je auto verkoop je auto bla bla bla.

Ik dacht ik ga proberen. Afspraak gemaakt om de auto in te leveren netjes schoon en goed werkende auto. Een pipo ging mijn auto controleren voor bijna 1 uur lang ( net als bij de douane)! toen kwam hij terug en zei dat de motor loopt stationeer beetje onstabiel en ik moet zakken naar. daar komt die: 730 Euro. What a fuck!

Ze wisten dat de auto van 2008 was.alles was van tevoren vermeld.

Criminelen, oplichters.

Edwin
17-06-2024

Wijkopenautos.nl (leest eerst dit) is…

Ik denk dat Wijkopenautos.nl (leest eerst dit) is een dieven organisatie, criminelen, leugenaars en misleiden de mensen die in nood zitten. Ze lokken mensen door een bod te doen op hun auto ("gegarandeerd" ) en vervolgens zakken ze met de prijs enorm onder de modem prijs bij het controleren van de auto. Je krijgt een shit prijs, veel lager dan bij een sloperij maar ze verwachten dat jou auto tip top eruitziet en doet zodat ze direct 1000 euros per auto kunnen verdienen zonder enige sleutel aan te raken.

Verkoop niet aan dieven, criminelen en leugenaars. Voorkom hoofdpijn en misleiding.

Verkoop beter prive of sloperij.

Theodor
10-06-2024

Zeer frequente, lange en saaie reclamespots online

Anita
25-05-2024

Eerder via de site prijs opgevraagd, ook elders prijs gevraagd maar hier gelijk goed afgehandeld door Thijmen en netjes geregeld voor een mooie prijs.

Bedrijf op nieuwe lokatie in Roosendaal.TOP

20-05-2024

Heilige koehandel.

Wijkopenautos.nl "GEGARANDEERD" € 10.474.-

Volgens filiaal mederwerkers is mijn auto in uitzonderlijk goede staat!

"Dit maken wij maar héél zelden mee. Uw auto is in perfecte showroom-staat!."

ECHTER in Amsterdam zit een 10-jarig dom blondje achter de wijkopenautos spelcomputer met daarop het WKP Rad van (on)Fortuin.

Zij bepaalt een uiteindelijke prijs van € 9.274,-

W.T.F mijn merkdealer geeft € 10.500,-

Igor
12-05-2024

Het concept is duidelijk

De auto die je bij hun aanbied, bieden zij weer aan bij andere handelaren. Dat betekent dus dat je bij 99 procent van alle gevallen een lagere prijs krijgt dan bij handelaren,

Ik had mijn auto ook via deze site aangeboden en kreeg een bod van 2774 euro, En dat is nog zonder het afdingen als je op de vestiging komt om je auto in te leveren. Ik had de auto ook bij andere handelaren aangeboden en een handelaar vertelde dat hij een bod had gedaan via deze site. Maar wilde omdat ik nu bij hem voor de deur stond 3200 euro voor de auto geven. Omdat hij zo niks hoeft af te dragen naar deze site.

Ik heb zelf even een midagje rondje handelaren gedaan en de auto uiteindelijk voor 4100 euro verkocht.

Deze site werkt alleen als je echt wanhopig bent en het bedrag je niet intereseert. Is zonder van je tijd dit bedrijf.

11-05-2024

Voor de vorm Eén taxatie laten maken omdat ik een 2e auto wil verkopen.

Dagwaarde Auto die ik heb laten taxeren is 34.000 Euro. Het is een auto uit 2022 met 40.000 km op de teller. Import dat wel, maar worden verkocht voor 34 a 36000 euro. Auto is gisteren gekeurd en bekeken door keurmeester BOVAG. Conclusie; auto in perfecte staat.

Taxatie van wijkopen auto's: 18.000 euro hahaha. Nou die denken dat of:

1. Ik wanhopig ben.

2. We willen hem niet,

2. Dat ik opgelicht wil worden.

Trap er niet in. Paar duizend verschil snap ik nog vanuit handelsprijzen bezien. Maar dit slaat alles.

Voor mij nooit meer.

Conclusie: Test/onderzoek geslaagd!

07-05-2024

Timewasters, ze doen biedingen op je auto die heeeel ver onder de waarde liggen en blijken werkelijk nul verstand te hebben van auto’s.

Tip: zet de je auto zelf te koop en verknal je tijd niet.

Meer Wijkopenautos.nl reviews