Wijkopenautos.nl reviews

2.6
Thomas
18-08-2023

Belachelijke bedrijf, ze willen mijn auto van 29'000 euro dagwaarde 15'000 euro kopen

09-07-2023

Eerst geven ze je een belachelijk laag bod, zeker 5000 euro lager dan bij elke andere garage (zo'n 25% lager dan elke andere garage), dan reageer je gewoon niet, ze blijven spammen met een soort nu of nooit deal.

na een week willen ze een nieuw bod doen, ik dacht voor de gein, laat ik dat eens doen, hop nog 1500 er af.

nee dit bedrijf gaat niet lang bestaan op deze manier

halve ster voor hun vasthoudendheid

12-06-2023

Echt een bedrijf vergelijkbaar met de bank van lening. Als je geld nodig hebt weten hun daar wel raad mee. Eerst online een gegarandeerd bod en dan bij de fysieke taxatie minimaal €1000,= minder gebaseerd op allerlei lul smoezen. Ik zou dit bedrijf en hun werkwijze absoluut afraden. Dit is je reinste geldklopperij en afzetterij. Eerst een gegarandeerde prijs en vervolgens een belletje naar het duistere hoofdkantoor met als conclusie 1000 euro inleveren. Dit alles vondt plaats op locatie Amsterdam Isolatorweg. De gastdame veranderde in no time vanuit postitie hulpvaardig tot een harde zakelijke tante die totaal geen verstand van auto’s heeft. Gelukkig hoef ik hier nooit meer te komen. Datum ervaring 9 juni 2023

Charlie
03-05-2023

Let goed op. Men doet je eerst een aanbod wat redelijk lijkt maar als je daadwerkelijk je auto gaat inleveren proberen ze de auto toch nog voor een lager bod over te nemen. Uit eigen ervaring!

Menno
30-04-2023

Vul je een heel webformulier in en upload je veel foto’s voor een goede beoordeling. Krijg je na insturen binnen 1 minuut een bod via sms.

Er is dus totaal niet gekeken naar de informatie die ik op stuurde, daarbij is het bod zo extreem laag dat ik voor die prijs er zelf een zou kopen.

Bij Trustpilot belazeren ze de boel want daar staan bijna alleen goede ervaringen.

24-04-2023

Top ervaring. op internet naar waarheid gegevens auto ingevuld met duidelijke foto's. Bod per internet gekregen. Afgelopen zaterdag 22 april auto ingeleverd bij Wij kopen auto's in Eindhoven. Top gozer die daar staat. Vriendelijk, professioneel. Duidelijk over aanpak. Onderzoekt de auto diepgaand en maakt proefrit. En als het klopt wat je aangegeven hebt op internet bij het invullen tbv het bod dan krijg je gewoon hetgeen op internet geboden is. Dus gewoon tot op de euro exact gekregen wat er geboden was. Zaterdag ingeleverd, maandag geld op de rekening.

21-04-2023

Helaas ben ik verplicht om een ster te geven want zelfs die verdienen ze niet. Belachelijk laag bod waar vervolgens nog eens 70% vanaf gaat als je bij de vestiging komt. Totaal onrealistisch. Oplichters zijn het! En als je eenmaal een bod hebt gedaan blijven ze je opdringerig lastig vallen met mails en negeren gewoon dat je je hebt afgemeld om verdere mails te ontvangen. Onbeschoft gewoon! Ordinaire geldwolven die geen enkel respect tonen!

Cor
19-04-2023

Al weken dagelijks spam van dit bedrijf in een "spam-val", een adres dat ik niet gebruik. Dwz dat dit bedrijf spamt/laat spammen mbv een van criminelen gekochte lijst met email adressen.

Tim
19-04-2023

Belachelijk bedrijf. Personeel onvriendelijk en niet zakelijk, nemen alles persoonlijk.

Daarnaast kijken ze niet eens naar je auto. Ze doen maar gewoon wat, mensen zonder gezond verstand of respect.

Scarlet
10-03-2023

Veel te veel (spam)mails nadat een redelijk laag aanbod is gedaan. Toch een afspraak gemaakt en aan vanalles wordt getwijfeld: import auto en nieuwe motorkap of overgespoten? Dit is absoluut onmogelijk! Wat een oplichters!

27-02-2023

Laat je mailadres achter en je weet zeker dat je genoeg spam ontvangt.

29-01-2023

Belachelijk aanbod; geen zaken mee doen

Margie
19-01-2023

Heel veel vragen. Gaat echt niet zo snel als ze je op de reclame willen laten geloven. Ik ben na een half uur afgehaakt.

18-01-2023

Bod wat je krijgt ligt zelfs heel veel lager dan de dagwaarde van de auto.

Zonde van je tijd om de aanvraag te doen.

Casper
31-12-2022

6 spam mails op 2 adressen elke dag de afgelopen week. Daar doet dan toch juist niemand meer zaken mee?

26-12-2022

Ik wordt gebombardeerd met emails. Iedere keer vanaf een ander email adres diverse keren per dag!

Blokkeren heeft geen zin

Cobie
16-12-2022

Geen reëel bod. Zonde van mijn tijd geweest

En ze bestoken me nu met spam!

Rick
12-12-2022

Wordt gek van de spam, meermaals per dag. Gestuurd vanaf diverse e-mailadressen, dus als spam kwalificeren heeft geen zin.

08-12-2022

Ik ontvang elke dag meerdere spam emails op naam en in opdracht van deze toko, blokkeren help niet, nooit klant geweest of contact met ze gehad en dat gaat nu zeker nooit gebeuren ook!

Mariëlla
07-12-2022

Nooit contact met ze gehad ze bombarderen mijn mailbox vol met spam telkens met een ander emailadres net bloedzuigers