Wijkopenautos.nl reviews

2.6

Bram
30-06-2019

Nooit doen

Net als alle voorgangers toch langsgegaan voor een taxatie. Wat een stelletje beun de hazen en oplichters. Zijn ook nog slechte bandieten. Zij zijn voorspelbaar. Hoog lokkertje via See mail en bij aankomst laag bod, alsof ze er verstand van hebben en plots ook gebreken constateren.

Gewoon NOOIIT mee in zee gaan en niet op ingaan. Zondenvan de tijd.

26-06-2019

Onbetrouwbare figuren

Puur oplichting bieden een prijs en daarna zogenaamd taxeren de helft . Nergens verstand van maar rijden zelf in dikke Mercedes over de klant zijn rug. Wat een klotebedrijf wij kopen alles zeggen ze ja als je je laat oplichten bij een echte dealer of ANWB krijg je een eerlijke prijs zonder gedoe zonde van de tijd en ga nooit in zee met dit soort figuren koop er ook niets want ze draaien rustig tellers terug of verkopen je oude schade auto’s neem een lak dikte meter mee dat doen hun ook terwijl op rdw de schade is te achterhalen kneuzen zijn het

Mrmo
21-06-2019

Nul score zou bij hun passen.

100% oplichters, eerste online een zeer aantrekkelijke bod: lokkertje. bij hun wordt het een belediging. Zeker af te raden. Ik heb ze geblokkeerd en te recht.

Balasem
17-06-2019

Geen serieuze mensen

Ik heb auto peugeot 2019 slecht 3000km , krijg ik aanbod van ongeveer 31500 euro maar bij taxatie was het veel minder 28.500 euro. Geen reden waarom zo laag. Als ze van plan zijn oneerlijk taxatie te geven waarom geven dat niet eerder. Ik begrijp als de auto veel gereden of ongeluk gehad maar dat kan niet. Verspelen van tijd en benzine en energie.

Wesley L
13-06-2019

Tijdverspilling/belediging

Ook hier dezelfde ervaring. Online een bod van 7800 euro gekregen voor een golf 6 dit is een redelijk goede prijs (niet geweldig) voor een auto in deze staat (niks op aan te merken) met deze opties/km stand. Na de taxatie een bod van 5900 euro wat gewoon ronduit een belediging is. Snap niet dat ook maar iemand daar ze auto verkoopt.

Roland
13-06-2019

Wij Kopen Auto’s is geen serieus bedrijf

Bieden standaard maar 10% van de online taxatie.

Ik raad iedereen af hier zaken mee te doen!

09-06-2019

Belediging !

Zoals iedereen redelijk bod online en tegen beter weten in toch erheen

Belachelijk laag bedrag ineens voor een auto in nieuwstaat

30% onder het bod wat online was

Voor mij nog 2 andere die beiden ook boos wegliepen, nooit meer

08-06-2019

Liefst 0 sterren

Had liever 0 sterren gegeven.

Eerst online een reëel bod maar na daadwerkelijk taxatie blijft er maar een deel van de eerste taxatie over.

Dit ondanks complimenten van de taxateur over de auto maar het hoofdkantoor brengt het bod uit welke ronduit belachelijk is.

Zonde van de tijd en de kosten

08-06-2019

Als je opgelicht wil worden ben je hier aan het goede adres

Hier word je echt in de maling genomen. In 1 maand tijd kan het bedrag zomaar € 1.000,- euro omhoog of omlaag gaan.

Als je dan vervolgens langs gaat bieden ze € 2.000,- euro onder de prijs die ze geboden hebben.

Geloof me onze auto was in echt goede staat maar hetgeen ze bieden komt niet in de buurt van wat bij waard is.

Een absolute afrader!

Frits
06-06-2019

Onzinnige bieding

Gisteren naar 'WijKopenAutos' geweest. Er werd mij inderdaad van alle kanten afgeraden om naar WijKopenAutos.nl toe te gaan. 'Boerenbedrog' werd er gezegd. Afgelopen zaterdag van Wijkopenautos nog een 'offerte' gekregen van € 18.600 voor mijn Qashqai. Onder het motto 'niet geschoten is altijd mis' toch maar heengegaan, vestiging Zwolle. Ontvangst en behandeling waren netjes. Er was niets op de auto aan te merken volgens de medewerker. 100%. Ik zou bericht via de mail krijgen. Gisteren een 'aanbod' van € 15.671 gekregen. Beledigend. Op Marktplaats noemen ze dit een 'onzinnige bieding'. Voor mij nooit meer 'Wijkopenautos'. Zonde van je tijd. Vaarwel 'Wijkopenauto's'.

Tony
25-05-2019

Niks gevers

Nou mijn ervaring is is het zelfde als de 95% van reviews hier had 'n super mooie en zeer goede Mercedes ze bieden eerst 7856 euro en na de inspectie van de Mercedes waar nog geen krasje op zat dusss echt nieuw binnen en buiten km.st 121000

bieden ze 1878 euro ja die mensen zijn knetter gek echte op lichters

Ies
12-05-2019

Veel beloven, niets waarmaken.

Had op een klassieke SL450 uit 1975 een bod on-line gekregen van 17.300 euro.

Bij aankomst werd er heel veel aandacht aan de auto besteed, hetgeen een aantal dagen later resulteerde in een definitief bod van 7.217 euro. Dus meer dan 10.000 euro lager. Nou dan zeg ik je: jullie hebben van auto’s helemaal geen verstand, ga stroopwafels bakken of wordt tonijnvisser. Prutsers.

Edwin
10-05-2019

Wij lokken je met topprijzzen

Na een bod via internet wat te goed is om waar te zijn, bleek na een uur wachten er nog 10% over te zijn. Verder nette medewerkers, en de man die mij hielp schaamde zich ook een beetje voor het bod. Jammer, Zonde van mijn tijd en de kosten (helemaal naar Amsterdam, 130 km heen en terug). tevens wordt deze review niet op hun eigen site geplaatst. Dit lijkt toch wel erg veel op misleiding. en als je dan een negatieve review geeft dan wordt je gerapporteerd. ik denk dat misleiding te licht is en denk nu heel langzaam richting opl.

Billy
10-05-2019

Zo onwijs slecht

Probeer het niet, zonde van je tijd. Eerst maak je een afspraak, dan gaan ze nog is 20 min met je auto rijden. Dan zeggen ze dat het 24 tot 28 uur kan duren voor je een bot krijg en vervolgens hoor je niks meer. Maar omdat je wel met je email ben aangemeld krijg je elke dag een mail van ze met dat je nu snel je auto moet laten taxeren terwijl je dat net gedaan heb. Het is 1 grote oplichting en volgens mij is het meer bedoelt om geld wit te wassen dan dat het echt een bedrijf is. Ga er dus niet heen!

Roman
05-05-2019

1 ster is nog te veel!

1 ster is nog te veel. Verspilling van mijn tijd. Ze hebben mij per e-mail een bod van €38.000 voor mijn auto gestuurd, maar bij een persoonlijk bezoek krijg ik te horen dat hun maximum bod €25.000 is. €13.000 lager, zonder reden. Mijn auto is in topconditie en netjes verzorgd. Echte oplichterij.

04-05-2019

Super

We zijn vandaag 4 mei 2019 in vesting Roermond geweest.

Bod was super snelle en makkelijke afhandeling. Een aanrader. Top mensen vesting in Roermond

Ga zo door

RSB
02-05-2019

Zonde van de tijd

Kreeg een redelijk bod (€9100 )per mail voor mijn Peugeot 108 van 1 1/2 jaar oud met km stand van slechts 2100 In nieuwstaat . Uiteindelijk taxatie bedrag nog slechts €7100. ( nieuwprijs €13750)

Zelfs de taxateur schaamde zich om mij deze aanbieding te moeten doen. Zelf gaf hij aan dat deze auto in deze staat zeker 9500 zou oobrengen als inkoop

Taxaties worden centraal aan de hand van foto s gedaan.

Een vrijwel onzichtbaar krasje veroorzaakt door de vingernagel bij de handgreep deed de prijs kelderen met €2000

Dus gewoon zonde van de tijd en geldklopperij

Ed
26-04-2019

Volstrekt onbetrouwbaar

Ik lever mijn Mercedes cabrio af om hem te laten taxeren in het filiaal te Alkmaar. Bij het ophalen schermt de "taxateur" dat het dak niet open ging. Bizar verhaal omdat ik de dag ervoor nog met het dak open had gereden, zonder problemen!

Ook kon plotseling de kofferbak niet meer open, nadat de beste man er in was geweest of foto's te maken van de binnekant van de kofferbak. Bijzonder, omdat ik vlak voor aflevering van de auto nog in de kofferbak was geweest en hij gewoon normaal open en dicht ging. Bij nadere inspectie bleek het dak open te zijn geweest tijdens taxatie. Dit kon ik afleiden uit het feit dat er een kier zat tussen cabriodak en carroserie, die er daarvoor niet zat. Het feit dat er een kier zat, tussen dak en carrosserie, dat er niet zat toen ik hem bracht, toont aan dat tijdens mijn afwezigheid het dak open is geweest.Indien men het dak niet goed sluit, springt het mechanisme in storing en kan hij niet meer electrisch bediend worden. Bij een dergelijke storing wordt ook de kofferbak uit veiligheid "op slot" gezet. Uiteraard ontkende de man alles, om zo zijn fout te verhullen en een belachelijk lage prijs voor de auto te bieden.

Arno
18-04-2019

Totaal ongeloofwaardig

Totaal ongeloofwaardig, zonde van je tijd, bod is een belediging, kom hier nooit!

Cs
17-04-2019

Slap excuus en onvriendelijk personeel

Wij een afspraak gemaakt, waren door de drukte 7 minuten te laat, en werden ontvangen met Hallo, Vriend ik kan niks voor jullie doen want jullie zijn te laat. Oke redelijk dat klopt we waren inderdaad te laat. maar de manier waarop wij behandeld werden vind ik niet kunnen en de reden/smoes ook niet.

Omdat het avond is en omdat hij 30 minuten nodig heeft voor de taxatie werden we niet verder geholpen. Als we overdag waren geweest en waren dan te laat was het niet erg geweest. In onze ogen duurt een taxatie overdag even lang als in de avond. Dus als je overdag te laat ben kan een taxatie wel in 20 minuten uitgevoerd worden.

Heel raar en slappe excuses om ons niet te helpen.

Als we 20 minuten te laat waren kan ik het begrijpen. En als er in de middag dezelfde regels gelden als ik de avond kan ik het ook begrijpen.

Als hij eerlijk was geweest en gezegd ik heb geen zin om 10 minuten langer te werken, had ik het ook begrepen.

Maar dit is een reden om geen nieuwe afspraak te maken, en de auto gewoon op marktplaats te verkopen.

Wat een amateurs met slecht, onvriendelijk en onprofessioneel personeel.