Wijkopenautos.nl reviews

2.6

Tommie
07-02-2020

Auto verkocht

Vorige week mijn auto aangeboden via mijn de website. Na een aantal dagen een prima / realistisch bod ontvangen.

Vandaag de auto in Alphen a/d Rijn gebracht. Zeer vriendelijk personeel en bijzonder tevreden.

02-02-2020

1e Bod internet veel hoger als praktijk bod

Helaas geen goed bod en veel lager (zonder onderbouwing) dan eerste internet indicatie. Reactie na proefrit en beoordeling was vanmorgen “perfecte auto”.

Hier ga ik geen gebruik van maken. Jammer dat ik hier vanmorgen tijd en energie aan heb besteed.

Freek
01-02-2020

Trap niet in wijkopen autos

Na het delen van de auto gegevens een prima bod (bijna 17.000 euro) gekregen per email. Daarop een afspraak gemaakt. Na een rondrit kreeg ik de melding dat het een prachtige auto is, die niets mankeert . maar het is een diesel he. Tja dat wisten ze al van te voren, waarom je dan voor joker laten komen. Het bod was ruim 5000 euro lager. Direct omgekeerd en vertrokken. Niet op in gaan. Een klant voor mij liep ook scheldend weg, met de opmerking dat het bod veel lager was dan ze via internet geboden hadden.

Pascal
28-01-2020

Wel heel beledigend bod en werknemers die geen tijd voor je willen maken

Online taxatie van 1200 euro. Denk proberen kan altijd. Auto is van 2000 en nog in goede staat. Maar helaas de reviews niet gelezen voor het maken van een afspraak! Gezien die allemaal negatief zijn.

Alles moest snel snel snel! Geen tijd om je voor te stellen. Gelijk proefrit en foto’s maken van mijn auto. Taxatie via de mail gekregen. En wat denk je: 150 euro! Hoe kom je bij zo’n achterlijk laag bod? Iedereen die ik het verteld heb, verbaasd zich erover en moest lachen. Is ook gewoon een lachertje en zonde van je tijd. Boefjes zijn het! Gelukkig is het gratis taxatie. Maar proberen niet waard als je tijd je lief is en je auto je lief is (want dit was gewoon een beledigend laag bod)

Sjaak
27-01-2020

Het zijn zakken vullers.

Bij de online taxatie € 1238,00 ik naar het bedrijf waar ik schofterig werd ontvangen, na enige tijd vroeg hij de sleutel en kentekenbewijs. Test gemaakt.daarna melding het bod komt per e-mail, en jawel het kwam € 403,00.

Een verlaging van € 800,00

Ze lokken je eerst met een bod, daarna ben je niet meer een klant.

Ga niet met deze boeven in zee.

Hossein
25-01-2020

Opli.ters met een reclame op TV

Dankzij een leaseauto wilde ik mijn nog altijd goed rijdende ford fiesta verkopen. Online taxatie was prima (1300) om me naar hun garage te trekken. Na een analyse hebben ze 76€ voor mijn auto uit 2005 geboden! Ik bod ook mijn middel vinger.

Hiervoor heb ik geen toelichting gekregen: wat zorgt voor de scherpe daling van de oorspronkelijke online taxatie?! Het is voor hun gewoon een kwestie van laten we het proberen. Kennelijk zijn er helaas genoeg potentie slachtoffers voor deze oplichters met een reclame op tv!

Henry
23-01-2020

Wijkopenauto's oplichting met een mooie reclame

Pure oplichting, na de basis gegevens en fotos te hebben opgestuurd kwam er een bedrag uit van

€ 4350, afspraakk gemaakt, na testrit en beoordeling auto ter plaatse kwamen ze met een bedrag van €2400.

Reden een lichte motor en kilometertand zou voor een waarde daling zorgen van maar liefst 1900 euro.

Pure onzin, deze gegevens waren namelijk al verstrekt en daarop is € 4300 geboden.

Pure oplichting die wij kopen auto's .

Ga er niet mee in zee!

Roel
22-01-2020

De kentekenprijs is een lokkertje. Verspil je tijd niet.

Een halve dag tijd verspilt aan wijkopenautos. De aanbodprijs kwam nog niet eens in de buurt van de kentekenprijs van wijkopenautos.

Aanbod: Volvo V60 D2 2013 135K. Prima wagen, betrouwbaar, geen schade, drie jaar zonder problemen mee gereden. Goed uitgerust met leren bekleding en trekhaak.

ANWBprijs: 10750

Vergelijkbare auto Marktplaats 10250

Wijkopenautos Kentekenprijs: 9500

Wijkopenautos Aanbodprijs: 7210

Ik heb de persoon bij wijkopenauto's meewarig aangekeken, de hand geschud, bedankt voor zijn moeite en daarna zonder verder iets te zeggen - ik had het kunnen weten, klachten genoeg op het internet - de deur uitgelopen.

Wat een club. en maar reclame maken hoe goed ze zijn en tevreden de 'klanten'. Maar niet over mijn rug!

Mensen: Bespaar je de moeite. Deze mensen gaan niet serieus met je om.

22-01-2020

Onbetrouwbare organisatie

Na heel veel mailtjes te hebben ontvangen ben ik uit nieuwsgierigheid uiteindelijk langs gegaan bij een taxatiepunt in Groningen.

De auto werd geïnspecteerd en direct geen bod gekregen.

Het beloofde bod zou voor het eind van de dag via mijn mail worden aangeboden.

Het mailadres is bekend bij wijkopenautos.nl

U raad het al. geen bod ontvangen en geen reden waarom er geen bod is uitgebracht. Voor mij dus een zeer onbetrouwbare organisatie.

Geert
18-01-2020

Ronduit schandalig

Eerste schatting van mijn auto kwam uit op € 2744,00 Dan krijg je 36 mailtjes waarin gezegd wordt hoe graag men je auto wil hebben (kan ik snappen met zo'n absurd eindbod) Wat er ook nog in de mailtjes staat is dat het eindbod hoger kan uitvallen als men de staat en de wagen met alle opties heeft bekeken. Je maakt een afspraak op een vestiging. Daarna nog meer mailtjes zelfs 2 telefoontjes: u vergeet de afspraak toch niet?!? En dan krijg je uiteindelijk je bod € 1150,00 Dat is geen handel doen dat is pure diefstal. Zo zou ik ook wel rijk willen worden. Oplichters en niets anders

Max
17-01-2020

Zwendelaars

Zeer malafide bedrijf , bij 2 taxaties ruim 2000 euro, na een afspraak afgescheept met een bod van 485 euro

15-01-2020

Uitschrijven e-mails

Ik eens bij wijze van proef een taxatie laten doen online waar natuurlijk ook een bedrag uit kwam.

maar ik wilde mijn auto helemaal niet verkopen, en zeker als je deze verhalen allemaal leest.

Maar zij blijven mij bestoken met e-mails, dus dan klik je op unsubscribe en denk je dan is het afgelopen, maar helaas.

ik heb het nogmaals diverse keren geprobeerd maar zij blijven je stalken met die e-mails.

Vervolgens heb ik hen per email nog eens verzocht om mij uit hun bestand te halen, maar helaas zonder resultaat.

Dit kenmerkt eigenlijk wat voor soort bedrijf het is, in elk geval zal ik nooit via hen mijn auto verkopen, en zal ik hen zeker niet aanraden bij wie dan ook.

Dat wilde ik even kwijt.

11-01-2020

Absurd

Ze denken dat een diesel auto van 15 jaar oud minder heeft gelopen dan 150000km hierop was de eerste taxatie gemaakt. ipv van €1950 krijg je een bod van €850. ongeveer 40% van het indicatie bod.

wat denken ze dat mijn tijd niets kost.

de grapjassen.

wat een flutbedrijf.

Arno
07-01-2020

Mail taxatie is een lokker!

Wel goed behandelt maar tussen de taxatie die ze toe mailen en wat ze in praktijk bieden zit ong. de helft.

Zonde van je tijd dus.

Garage biedt overigens meer dan deze mensen.

Sjaak
01-01-2020

Ondergang van eigen succes

Echt zonde van de tijd,

Onfatsoenlijk behandeld en een totale desillusie. Een mooi bedrag van 7600 terug kunnen krijgen van het eerste bod. Omdat ik op vakantie ging en niet binnen het termijn kon afspreken voor de verkoop een herkeuring gedaan. En wat denk je, 5400 euro de auto was in precies de zelfde staat met 20 km erbij.

Belachelijk. Dit was de locatie in Helmond

Ibo
28-12-2019

Echt zonde van de tijd

Onfatsoenlijk behandeld en een totale desillusie. De man van deze zaak stelt zich niet voor, beult de auto af bij een proefrit, we krijgen geen koffie tijdens het wachten enzovoort. Uiteindelijk maakt hij wat foto's. Deze worden doorgestuurd en dan krijgt deze man een bod ingeseind. En wat denk je, echt de helft van wat ons is vooraf is geboden.

Janneke
24-12-2019

Bespaar je de moeite

Vanochtend naar Wijkopenautos.nl geweest in Arnhem. Had het eigenlijk wel kunnen weten. Mijn A160CDI is in prima staat er markeert niets aan. Bod op internet 4.805,-. Na taxatie de helft. Taxateur 'weet ook niet hoe dat komt'. Met de auto is niets mis. Wel met deze firma: bespaar je de moeite. Ik ben er speciaal vroeg voor opgestaan, naar Arnhem gereden -locatie achter de achterste locaties in oude hal op vervallen industrieterrein- 40min gewacht. Uitkomt: een deceptie. Vermijden deze firma. Puur bedrog. Op hun eigen site ***** 9,6 klanttevredenheid. Geloof het jij het. Ook dat is onzin.

Cees
14-12-2019

Wáárdeloos!

Dit mag geen bedrijf heten maar is één oplichterij!

Eerdere reviews spreken boekdelen.

Ik had eenzelfde ervaring: online een bod van

€ 17.700,00.

Ter plaatse werd, binnen enkele minuten na aankomst en zonder ook maar een blik op de auto te hebben geworpen, een “bod” gedaan van € 12.000,00! Die 17.000,00 zou ik zélf wel ingevuld hebben.

Ik ben maar snel weggegaan en heb een pittige mail gestuurd naar het hoofd van de klantenservice: u raad het al: geen enkele reactie!

Overigens, als ik nú, 3 dagen later, nog eens het kenteken invoer, krijg ik nog steeds een bod van

€ 17.700,00!

Alyssa
11-12-2019

Wat een K*T bedrijf!

Wij hadden een afspraak staan op zaterdag om 15:00 uur.

Komen we aan op de vestiging in Goes, krijgen we te horen dat wij zogenaamd zelf gebeld hebben om de afspraak af te zeggen.? Uh nee wij waren allebei vanochtend aan het werk toen we zogenaamd gebeld zouden hebben. Dus we weten 100% zeker dat dat niet kan dus dan zit er een fout in jullie systeem! Nou dit was allemaal geen waar en toen m’n man pissig werd wou meneer ons eigenlijk al helemaal niet meer helpen.

na 10 minuten discussie voeren zei hij nou ja dan doe ik het om 5 uur wel even in mijn pauze. Dus wij vanuit vlissingen voor de 2e keer weer terug naar Goes! Door hun fout maargoed we zijn terug gegaan.

Rondje gereden, foto’s gemaakt en toen kwam hij naar ons toe dat onze auto op een platform is geplaatst en dat er 48 uur lang geboden kan worden. Nou Uh wij gaan maandag op vakantie en hadden nu een prijs verwacht? Nee dit gaat via een platform. Naja oké is niet anders dan.

Maandag om 12 uur nog steeds geen biedingen gehad.

Mijn man heeft toen opgebeld en tot onze verbazing hoorde wij het volgende;

Sorry meneer maar er zijn teveel van zulk soort auto’s gekocht dus hij is niet geplaatst op het platform dus u zult ook geen biedingen krijgen. Wat?!?!

Tot 2 keer toe terug naar Goes gereden en dan word er gezegd dat hij op een platform komt te staan maar dat is dus geen waar?

Wat een ruk bedrijf is dit zeg! Nooit maar dan ook nooit zou ik jullie aanbevelen!

Alex
08-12-2019

Onpersoonlijk

Wilden een twingo verkopen bij wijkopenautos. Op internet een leuk bod maar eenmaal bij de loods aangekomen schrokken we van het bedrijf. Oude loods met een paar vlaggen van wijkopenautos.nl

1e indruk niet goed

Koffie kregen we niet hij wilde meteen een proefrit maken . Ok prima.

Daarna konden we gaan zitten aan een oude picknicktafel en wachten tot meneer klaar was met de oude. En ja hoor allerlei dingetje die hij vond. Krasjes ( duh auto is 9 jaar oud) auto had schade gehad ( mooi niet) hij bood uiteindelijk 900 euro minder dan op imternet. Op een bedrag van 3200 vijd ik dat nogal wat.

Erg onpersoonlijk behandeld en dus een lokkertje op internet.

Trap er niet in, het is verloren tijd

Alex, zwolle