Wijkopenautos.nl reviews

2.6

31-10-2018

Online bod van 11068€

Wegens overbodig een zeer nette transit bus van 2011 aangeboden, online gegevens ingevuld krijg ik een bod van 11068€. Eigenlijk vond ik het nog te laag, maar dacht als ze hem zien taxeren ze hem wel wat hoger, maaar ik krijg een zeer goed bod van wel 6739€, weg ochtend zonde van je tijd om daar heen te gaan

Tico
25-10-2018

0,0 waardering voor dit bedrijf

Jammer dat ik geen 0 kan geven. Waarom bestaat dit bedrijf nog? Ik heb nog geen goede review gelezen.

Afspraak gemaakt om de auto van mijn oma te laten taxeren. Online een leuk bod van 800 euro, ter plaatse krijg je een bod van 200 euro. Je komt daar met 2 auto’s aan, aangezien je verwacht je auto te verkopen. Nog best veel moeite om dat regelen, vervolgens word je bijna uitgelachen omdat je verwacht 800 euro te krijgen. BIZAR! Opdoeken die toko. Geef die auto nog liever weg dan dat ik er 200 voor krijg van die gasten

Hugo
15-10-2018

Walgelijke partij

De mail schreef: ruim E1900. In werkelijkheid: net boven de E800. Een lift naar huis zat er ook niet in, dus met de dure taxi. Ik heb ook verschillende malen gebeld en vertrouwd op wat ze telefonisch en op hun website roepen.

De auto was gewoon zoals je mag verwachten van een auto van deze leeftijd, het interieur zelf wat boven gemiddeld, het exterieur gemiddeld. Ik had wel verwacht dat ze 100 of 200 onder de eerste taxatie zouden gaan zitten, maar dat ze naar minder dan helft zouden gaan. Wat een oplichters en doordat ik even niet anders meer kon ben ik erop in moeten gaan, ze hadden me de tang. Walgelijke partij, altijd met een grote boog omheen lopen!

RH
14-10-2018

Zonde van je tijd

Op de site een bod van 5500 en na de taxatie was het 3700. Taxateur vond de auto netjes, dus waarom zo'n verschil? 10% verschil zou nog acceptabel zijn, maar meer dan 30% zonder duidelijke reden is niet serieus te nemen. Mooi business model : spiegel klant een realistische waarde voor en dan er ver onder bieden. Je kunt je tijd eter besteden!

Murat
11-10-2018

:(((((:(((((:(((((

Echte slechte bedrijf ik ben 2.keer gewest het zelfde weer alleen tijd kosten geld.onvriendelijk personel brutalen gedraag en mijn taxier internet 2759 bin geven 1100 ik ben erg bos.ik ga nooit meer daar ik.hooped niemand ook gaan.

Fenna
10-10-2018

Onvriendelijk personeel

We kwamen 3 minuten later dan de afspraak op locatie ivm druk verkeer onderweg. Er werd vanaf 40 meter afstand geroepen: helaas ik kan u niet meer helpen, maak maar een nieuwe afspraak. U bent te laat!

Denken ze miu werkelijk dat wij na zo een ervaring en de ervaringen die ik nu hier lees daar nog 1x een afspraak maken? We raden iedereen dit heel hard af. Kun je nog beter gewoon naar een autobedrijf gaan en daar inruilen denk ik.

02-10-2018

Wij verkopen onzin

Op basis van gegevens krijg je een waarde oordeel van, in mijn geval, van € 8.355,00

Je maakt een afspraak om je auto te laten beoordelen, met als uitkomst: ja die ziet er netjes uit voor zijn leefttijd met nauwelijks sporen van krasjes of parkeer deukjes. Wij bieden u : ja zeker wel € 6.162,00.

Gevraagd waarom er zo'n groot verschil in zit, ja dat bepaald vestiging Amsterdam.

Conclusie van het geheel, je wordt een worst voorgehouden maar je krijgt een paar plakjes.

Jammer van de tijd om je auto te poetsen en naar een vestiging te rijden., tenzij je echt in geldnood zit en je auto voor een lage handelsprijs kwijt wilt.

Madeline
27-09-2018

Een lachertje

Bod van 850 euro online, na het ritje en de foto's een bod van 150. Volgende dag zelf via marktplaats voor 1000 euro verkocht.

Samantha en mario
26-09-2018

Onbetrouwbaar

Een leuk bod gehad van 6721.voor onze z.g.a.n auto. Vandaag afspraak gehad om 15:00 uur. 16:15 uur pas klaar( dus niks niet in een half uur klaar zoals ze zeggen) een nieuw bod van 3911 euro. Zijn ze gek geworden ofzo. Direct rechtsomkeerd gegaan. Serieus wie willen ze nou oplichten. Mensen trap er nooit in. ?

Robbie
22-09-2018

Waardeloos bedrijf !

Waardeloos bedrijf.!

Beloven via de 1e offerte via mail een redelijke prijs maar eenmaal daar aangekomen blijkt de auto ineens niet echt veel waard meer te zijn, zo gaan zij ruim onder de 1e offerte zitten (bij mij ruim € 1500.00 op een auto van 2018) ze doen net of ze zo redelijk betalen maar vergeet het maar veel waardeloze en loze beloftes . Spendeer je tijd hier niet aan je kunt beter de auto via een gratis website verkopen duurt misschien wel wat langer maar krijgt uiteindelijk een veel betere prijs voor je auto.

Kortom : niet naar toe gaan.!

21-09-2018

Online taxatie wordt nimmer geboden

Online bod ontvangen van ruim 7000 euro.alle gegevens inclusief een schade was bekend.proberen ze je met 5400 euro af te schepen. Nooit op in gaan. Probeer via Marktplaats te verkopen levert je vele malen meer op en scheelt je frustratie.

NW
20-09-2018

Bespaar je de moeite

Corsa 2011 indicatiewaarde 3685,- zonder de navigatie en de airconditioning. Geen slechte punten gevonden bij taxatie. Bod 1075,- tot 1575,-. De exportwaarde is al 3000,- Totaal geen toelichting waarom er minder dan 50% van de indicatiewaarde wordt geboden.

Arina
16-09-2018

Utrechtse misser

Afspraak gemaakt na een bieding van 2850 na dat auto bekeken was en proefrit gemaakt keurige auto in top staat word er geen bieding gedaan mag je weer naar huis en op biedingen wachten deze varieerden van 1150 tot1950 niet op in gegaan auto op marktplaats gezet en binnen uur verkocht voor 3000

Helena
15-09-2018

Criminele bende uit A’dam

Wij zijn gelokt met een aannemelijk bod voor onze Volvo. Eenmaal daar, in THE middle of nowhere, beginnen ze meteen je autofabrikant te kraken. Eerste bod was € 3097 en uiteindelijk komen ze met € 475. Er zijn foto’s gemaakt en een ritje van 100 meter waarbij wij als passagier mee zijn gegaan. Commentaar was hij rijdt goed. Verder geen enkele test. We hebben ruim een half in dat kantoortje gezeten. Hij kon de prijs nog niet zeggen, was erg druk in A’dam. Zo zullen ze wel altijd te werk gaan, wanneer ze verwachten dat de klant zich bedrogen voelt! Wij hebben alle gegevens de eerste maal al doorgegeven, dus er was geen enkele verrassing voor ze. Iedere klant die er intrapt is er een! Boevenbende bij uitstek.

Kris
08-09-2018

Bedrog en misleiding

Dit bedrijf is gericht op bedrog en misleiden. Online kan je een waardebepaling aanvragen en dan verkopen op een vestiging. Blijkt een enorm verschil tussen de onlinewaarde en wat ze je in het echt willen geven. Mijn auto zou € 3500 waard zijn. Bij een vestiging wilden ze maar € 950 geven. Zelfs de opnemer, degene de staat van de auto beoordeelde en foto's maakte, was verbaasd. Ergens op een kantoor ver weg bepaalde iemand wat ze wilden geven; zonder de auto zelf te hebben gezien. De hoge onlineprijs was een misleiding. De prijs in de vestiging was poging tot uitbuiting. Kortom: bedrog. Niet erin trappen!

04-09-2018

Malafide organisatie

Eerste bod op BMW520D van 7500 Afspraak gemaakt voor volgende dag en vervolgens bod van 3500 met als argumenten de verandering in de dieselmarkt en handbak. In een dag veranderd de dieselmarkt? En oja als je even kijkt op kenteken zie je dat dit een handbak is Zonde van de tijd Oplichters!

Str fan
23-08-2018

Kansloos

Moet ik meer zeggen? Bod van 3750 en weggestuurd worden met 2500

21-08-2018

Pure oplichting

Krijg je een mooi bod via internet, regel je dat iemand mee gaat om je terug te rijden. Krijg je bij het filiaal een bod van 80% lager. 2 man voor joker naar het filiaal gereden, en dan nog maar te zwijgen over de proefrit die zij maken met jouw auto.

20-08-2018

Misleiding

Eerst online een bod van 9065 en vervolgens na taxatie 7576 bieden. Had ik me iets bij voor kunnen stellen als er schade aanwezig maar 1 krasje kost niet 1400 Euro. Pure misleiding. Een paar honderd Euro had ik rekening mee gehouden maar niet 1.400 Euro. Taxatie wordt door iemand op hoofdkantoor uitgevoerd. Zorg ervoor dat je je auto op tijd bij hun aanbiedt zodat je ook nog naar alternatieven kunt zoeken.

Michel
19-08-2018

Zonde van de tijd

Marktprijs volgens hun site € 2.600,-. Medewerker na een proefrit van een half uur (!) lyrisch over de auto. Vervolgens het bod. onder de € 700,-. Bijna € 2.000,- verschil. Lulverhaal over diesels en dat ze al veel van dit soort auto's hebben staan. Oplichterij! Zojuist op hun website wederom mijn kenteken ingevuld en weer € 2.500,- marktprijs.