Wijkopenautos.nl reviews

2.6

Marielle
23-04-2020

Klanteservice verteldt wie direkteur is

Servic was best wel slechd. Kwam aan in doordrecht. Ginge ze me auto afkraken. Kreeg vet lage prijs. Had toen de klanteservic gebeld. Kreeg ik ene nezja aan de telefoon. Vet onbeleefd was ze. Zij vertelde me wel gelukig wie de direkteuren waren. Dus als je t wil weten. joost kokke en roy van leeuwen. Hun zijn de baazen van deze opligterij. Nooit meer dat ik hiernaartoe ga.

20-03-2020

Niet naar toe gaan.

Kenteken ingevoerd op de site range rover sport hse 2008 .goede staat bod ontvangen van € 12.750,00 had vermeld met parkeerschade schade 800 € .aangekomen in den bosch werd de auto z.g. gekeurd

zit je te wachten in een aftandse hal waar het koud was.kreeg een bod van 5850,00 € ik zeg tegen de verkoper ;doe er mij 5 stuks voor dat geld.

kortom veel beloven niet uitgekomen ,zonde van je tijd

Daniel
18-03-2020

Tijdverspilling

Tijdverspilling. Kreeg een aannemelijk bod via kenteken 5300.Halve dag vrij genomen. Daarheen. Krijg je de helft geboden. Als je dat van tevoren weet. Zucht!

Rolf
18-03-2020

Mooi bod via de e-mail voor Volvo c30, dus niet.

Wat een oplichters zijn dit. Krijg je een bod via e-mail van 5400 euro en maak je een afspraak. Kom je vervolgens in een aftands oud kraakpand op een industrieterrein. Worden foto,s gemaakt en gaat naar Amsterdam, een kwartier later krijg je de prijs te horen: 1900 tot 2400 euro. Wat een schurken en dit bedrag voor een auto die nieuw over de 40.00 euro was en volgens de ANWB koers nog 5700 dagwaarde heefteninruil bij garage 4950 . Mensen pas op stink er niet in!

Sjon
17-03-2020

Boeven

De koffie was leer; de ‘inkoper heel vriendelijk Maar: Ik kreeg Internetbod van € 750 maar ter plekke werd het slechts € 200, . Een bejaard echtpaar mocht niet meer rijden en kreeg voor VW Lupo van 3 jaar oud 1250,- Huilen geblazen. De ANWB bood mij een uur later € 750 en ‘s avonds bij Autosporting kreeg ik € 900, Ik heb geen woorden voor Wij kopen uw auto die overigens onder 3 verschillende namen opereren vanuit dezelfde locatie in Maastricht.

Trek hier uw les uit/ ga niet met hun in zee!

Suzan
16-03-2020

Zelfde als iedereen hier.

Lokken je met een mooi bod om vervolgens een derde van de prijs te bieden ongeveer. Bij aankomst voor de taxatie wordt er amper met ons gesproken. Wij zitten bij de medewerker aan tafel, wanneer er een oud collega binnen komt lopen. Medewerker loopt weg om te kletsen en koffie te drinken met de oud collega en wij zitten te wachten aan zijn bureau. Geen stijl.

Esra
10-03-2020

Het komt totaal niet overeen met je Online Bod

Je krijgt een Online Bod. Kom je eenmaal aan, kijken ze niet eens naar je auto en roepen ze €50.

Auto heeft geen schade niks, maar het is een 2004 model. Lijken net junkies die daar werken, echte afrader dus!

Jerry
08-03-2020

Oncorrecte informatie

Online bod €6.700,- Na bezoek 'vestiging' in Amersfoort (oude bende, soort anti-kraak sfeertje) geen bod. Ze hebben nergens naar gevraagd overigens. Reden geen bod: onderbezetting. Bellen met hoofdkantoor, blijkt dat ze sinds kort met een veiling systeem werken, daardoor duurt het langer. Na een uur een bod: € 4.300,-. Fors minder, zonder opgave van reden. "Als u een paar dagen wacht kan het bod oplopen"

Je voelt je totaal niet serieus genomen, waardeloos bedrijf, ga hier nooit meer gebruik van maken.

Jim
05-03-2020

Na 3 dagen pas een vrijwaring ontvangen

Klant onvriendelijk ,

krijg geen reactie terug na klacht.

Alex
01-03-2020

Normaal bod via kenteken

Als je dan bij het bedrijf komt zeggen ze we mailen nog

Ze zeggen daar niet wat je er voor krijgt weet nu ook wel waarom omdat ze dan wel weten ze

Een flink antwoord terug krijgen ze nemen je daar echt niet serieus

Oplichters zijn het zonde van je tijd

Nico
27-02-2020

Mega onbeschoft

Lang verhaal kort. Ik werd op enig moment gebeld wat ik vond van hetgeen geboden was. Ik gaf aan nooit gebeld te zijn. Daarop zei hij: "Dan moet je je telefoon eens opnemen!"

Will
24-02-2020

Wijkopenautos? Tja Lees"veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde l

Er werd na aanmelding een bod kenbaar gemaakt van meer dan 8000 euro. Na taxatie werd, schrik niet, niet gelogen, een bod uitgebracht van +/- 2700 euro. Heb nu mijn auto ingeruild en krijg zonder problemen 7500 euro. Trap er niet in.

Geert
23-02-2020

Kun je beter geen zaken mee doen

Ze hebben tot.vervelends toe een bod uitgebracht op mijn Toyota auris van 2008 met 240000 km op lpg

Het bod was €5750 ,heb een afspraak gemaakt in Groningen.

Daar kwamen ze tot een bod van €2250 zonder blozen,

Ik heb direct mijn papieren ingenomen en de auto op AutoScout24 geplaatst ,binnen een dag was hij verkocht voor €4250 aan eenhandelaar uit Oss.

Alle pogingen een auto te verkopen aan de handel is beter dan wij kopen Auto’s

Geert Feikens Winschoten

20-02-2020

Prima geholpen

Door heel veel mensen gewaarschuwd, dus eerst marktplaats geprobeerd. Maar tegendeel waar. Natuurlijk minder gekregen als de taxatie via mail. Maar heel reëel en vriendelijk geholpen. Alles heel vrijblijvend.

Auto verkocht en heel tevreden. Je moet niet verwachten dat je de hoofdprijs krijgt.

Sharon
19-02-2020

Zonde van je tijd

Op de site is waarde 1164;= geschat. Kom je daar zijn ze blij met wat ze zien komen ze met een bod van 427,= tijdverspilling.

Roely
17-02-2020

Oplichting

Mijn auto ziet er prima uit maar nadat die koper er naar had gekeken zaten er zogenaamd krassen op de motorkap en was de auto opeens veel minder waard , wat een oplichters

16-02-2020

Genaaid met de broek dicht

Het definitieve bod was minder dan 20% van het online bod. De taxateur, waarschijnlijk een iva student die hier zijn kunstje mag oefenen was uitsluitend positief over de auto, tot het bod uit Amsterdam kwam, toen werd het lastig voor hem om de boel recht te praten. Oplichters zijn het.

Ray
15-02-2020

Oplichte.

Mensen verkoop je auto aub op een normale manier want je wordt echt zwaar opgelicht . dus marktplaats of autoscout of marknet en tweedehands.nl

14-02-2020

Taxaties on line kloppen totaal niet met wat ze bieden.

Taxatie online was 875 euro. Auto was prima, nieuwe APK. Zag er netjes uit, maar oud. Aangekomen bij filiaal in Apeldoorn, bod 125 euro. op de sloop krijg je er nog 150 euro voor. Verkocht op marktplaats voor 625 euro. Ga niet naar Wijkopenautos.nl. Gewoon op marktplaats verkopen.

Lyonne
08-02-2020

Misleidende taxatie en onverantwoord rijgedrag

Hun eerste taxatie per email voor onze Opel Agila was €955. Voor dit aanbod wilden we wel een ritje naar Alphen a/d Rijn maken. De koper concludeerde dat onze Opel Agila motorisch in orde was na een proefrit waarin hij met hoge snelheid links door de bocht ging, veel te hoge snelheid had in de bebouwde kom met oa fietsers en ander onverantwoord rijgedrag had. Hierop volgde het daadwerkelijke bod van €190. Oftewel €955 is nooit een serieus bod geweest maar misleidende informatie. Mijn advies is: ga niet met deze koper in zee en voorkom voor jezelf MISLEIDING en ONVERANTWOORD rijgedrag.