Wijkopenautos.nl reviews

2.6

26-02-2019

Ten sterkste af te raden

Via internet een niet onaardig bod dat vervolgens via spam bijna dagelijks weer in je mailbox belandt, echt wekenlang bestookt. Toch maar een taxatie laten doen bij deze kui. Ontvangen door een ras-autoverkoperstype dat direct de auto afkraskt. bla bla diesel bla bla onverkoopbaar. bla bla. Vervolgens een bod over de mail dat 3.500 Euro lager is dan het oorspronkelijke bod. Zo werkt dat dus: je naar binnen lokken je intimideren en dan eens kijken of je echt “moet” verkopen. Gelukkig niet! Advies: mijd deze firma te allen tijde!

Danny
21-02-2019

Bijzondere gang van zaken

Van de week een oudere auto, die motorisch in prima staat is, langs gereden, een garage had al 400,- geboden, echter bood Wijkopenauto's 950,- online, afspraak gemaakt, getankt, onderweg daar naartoe, snel gebeld dat we 5 minuten later waren, toen werd er al heel erg naar gereageerd, door de mevrouw aan de telefoon, vervolgens met veel pijn en moeite wou meneer even een rondje in onze auto rijden, om er vervolgens niet meer dan 115,- voor te bieden, dat is bijna ongeveer 14% van het originele bod. doe het niet blijf daar weg, tenzij je geld problemen hebt en DIRECT van je auto af moet ONGEACHT wat je er voor krijgt,

Anders raad ik iedereen aan zelf zijn auto te verkopen of naar een Garage te rijden.

Cock
14-02-2019

Heel slecht

40% van bod is mij geboden

Oplichters!

13-02-2019

Stereotype tweedehandsautohandelaar

Leuk, je vult je kenteken in op de site, maakt een afspraak om de auto direct te verkopen. Kom je daar, is ie een half uur weg met je auto (wdf doet hij er mee) en hoor ik hem als een idioot gassen op de parkeerplaats. Krijg ik gelijk een aanbod, nee ze zetten hem op een veilingsite want ze hebben een beetje veel autos nu. Ik zou ervanaf weten. Echt? Ow dan ben ik vannacht zeker gekgeworden! Lekker wegwezen daar

Belinda
13-02-2019

Trap er niet in mensen!

Bende van ellende, via de site een keurig bod ontvangen. Wij vervolgens naar Groningen toch een rit van 65km. Nadat een medewerker een proefrit had gemaakt en de auto goed had bekeken werden we vriendelijk verzocht even te wachten. na een hoop theater “wachten op belletje van hoofdkantoor” uiteindelijk na 45 min wachten een bod 2500 euro lager dan was aangegeven bij het aanmelden op de site n.a.v. Kenteken. Lokprijzen noemen we dat. Er is geen klant tevreden de deur uitgegaan in die anderhalf uur dat wij daar hebben gezeten.

U bent gewaarschuwd

Sandra
07-02-2019

Stelletje #@$*$#@

Eerst netjes een bod per email en omdat het een acceptabel bod was in onze situatie hebben we een afspraak gemaakt. De auto werd gefotografeerd en alle gegevens werden doorgestuurd voor een bod, de taxatie zou max 30 minuten duren en dan komt het bod binnen 10min binnen. Taxatie duurde 45min en het bod kwam pas na 20 min. het was nog minder dan de helft van het bod op internet. Oplichting en misleiding. Never nooit meer! Zonde van de tijd en energie.

05-02-2019

Geen bod

Na een uitgebreide proefrit en foto’s filmpjes

Kwam de medewerker vertellen dat ze wat meer tijd nodig hadden voor een bod,dat zou de volgende dag komen,

Nooit meer wat van gehoord,

Ik bellen, er is geen bod meneer./

Waardeloos bedrijf!

Gui
03-02-2019

Minder dan de helft van online bod

Leuk (reëel) bod online. Dus afspraak gemaakt. Dit gaat allemaal erg soepel. Relaxed contact, niets op aan te merken. Dan wordt je binnengeroepen voor het eindbod. Wat maar liefst 55% minder is dan het online bod. De reden vertellen ze je niet, want "het hoofdkantoor bepaald" het definitieve bod. Op ANWB een bod gekregen wat iets lager was, maar nog wel 375 euro meer (en gegarandeerd) dan het eindbod van WKA.nl EN. door vestigingskeuze (barneveld) ook nog een bonus van €100 waardoor het totaal op €475 méér komt.

03-02-2019

Hoge prijs als lokkertje!

Keurig ingevuld en een "marktconforme" prijs als indicatie gekregen. Dan laat je de auto zien (die voor zijn leeftijd in opvallend goeie staat is) en krijg je een bod dat de helft lager is! Natuurlijk, het is een diesel, maar dat wisten ze van tevoren. En ik wil graag de (voor een Duitse diesel) normale km-stand van 316.000 invullen, maar dat kan niet op hun site! Die gaat maar tot 150.000 km. Op het randje van oplichterij.

Winnie
30-01-2019

Misleiding!

Door een redelijk eerste bod een afspraak gemaakt, even van te voren wel gebeld om even door te geven dat we een aantal opties niet konden vermelden. Geen probleem bij de taxatie zou daar rekening mee worden gehouden en zou het bod daarop worden aangepast. De auto werd grondig bekeken, er is dan ook werkelijk geen krasje of minpint te bedenken waardoor het oorspronkelijke bod naar beneden zou moeten gaan. Wij hadden dan ook een hoger bod verwacht. Je krijg echter 's avonds een mail met een bedrag dat duizenden euro's onder de werkelijke waarde van de auto ligt. (ongeveer 60% van de marktwaarde bij een autobedrijf). Je wordt dus heel erg misleid hier! Pure oplichting!

Danique
24-01-2019

Fijne zaak

Online dagwaarde opgevraagd, meer voor de lol want dagwaarde is waarde van een auto in perfecte staat. Een auto is gebruikt mensen! Dagwaarde is anders dan wat de auto waard is.

Maar ik moet zeggen: zonder gedoe mijn auto verkocht. Ik moest er van af, zij wilde hem hebben. Dealer bood aanzienlijk minder. Leuk bedrag gekregen en me niet bezig hoeven houden met zelf verkopen.

Jak
19-01-2019

Maffia praktijken

Het verschil tussen online bod en het daad werkelijke bod van wij kopen auto,s is te triest voor woorden.

Ze zouden hun online bod met minimaal de helft moeten verlagen.

Dan een eerlijke taxatie uitvoeren.

En als auto meer waard zou zijn dan hun bod kunnen ze dat verhogen.

Is het bod lager zal het nooit veel meer zijn dan hun oorspronkelijk bod

zijn de mensen ook eerder te spreken.

Michael
19-01-2019

Verspilde tijd.

Zoals anderen al vertelden. De eerste bieding is een lokkertje. Dat had ik al wel gedacht, maar je denkt toch, stel nu dat het wel in de buurt zit. Maar nee, uiteindelijke bod minder dan de helft van het lokkertje. Verder vriendelijke en correcte medewerkers. Maar alleen als de nood zo hoog is dat je echt niet anders kan zou ik nog hen gaan, anders nooit. Zoek een handelaartje in de buurt, die geeft er zeker meer voor.

Geert
14-01-2019

Klantvriendelijkheid ver te zoeken

Wat een arrogantie , geen kennis van zaken, afkraken,

hier moeten ze nog veel leren.

12-01-2019

Misleidende reclame

Op de site doen ze een prachtig bod en bij daadwerkelijke taxatie kom je bijna 90% lager uit. Taxatie wordt gedaan via foto's die de zogenaamde nep specialist doet en die stuurd de foto's door naar het hoofkantoor. Die bekijken de foto's en zo maken ze dan een belachelijke taxatie aan de hand van de foto's. Hoezo specialist? Opliching is het! Het bedrijf werkt in opdracht van AUTO1 European Cars B.V. en dat bedrijf staat ook al niet te best aangegeven. Gewoon misleidende reclame en oplichting!

Kim
11-01-2019

Dramatent. Verspil je tijd er niet aan!

Online bod is een lokkertje. Na taxatie heb je een niet gewilde auto met gebreken, overgespoten voorkant en wat al niet. Bieden vervolgens de helft. Bod komt van het hoofdkantoor zeggen ze. Ben lachend weggereden waarvoor dan wel weer dank.

Wil
10-01-2019

Lachwekkend

Wat een oplichters. Jammer van de tijd. Mooie bmw 3x taxatie 7.000 euro alles perfect aan de auto, kom je daar 3400 euro. Dit is lachen

Jeffrey
10-01-2019

Geen bod

Na een bod via internet en een uitgebreide keuring van de auto door 'wijkopenautos.nl' zou ik dezelfde dag een definitief bod krijgen via de mail. De auto was uitgebreid geïnspecteerd en goed bevonden, geen enkel gebrek. Dan verwacht je dus de opgegeven prijs door 'wijkopenautos.nl' zoals vermeld op de internetsite.

En vervolgens hoor je niks meer van ze, ook niet na navraag! Wat een waardeloos bedrijf. Zonde van mijn tijd.

Van Loenen
05-01-2019

Belachelijk bod bij dealer na reëel bod via email

Via de mail een normaal bod ontvangen na eerlijke gegevens te hebben ingevuld over de te verkopen wagen. Vervolgens word je verzocht een afspraak te maken met dealer. Zij gaven aan dat de staat exact zo was als aangegeven en boden uiteindelijk slechts 2/3 van het eerder ontvangen bod.

Waste of time. Pure nep dus. Ga er niet mee in zee. Zie de vele slechte beoordelingen, en goede beoordelingen die ze zelf hebben geschreven.

31-12-2018

Veel beloven weinig geven doet de gek (even) in vreugde leven

Via de mail n reeel bod gehad op onze auto.(3300.-)

Daar aangekomen (Helmond) loopt er n wijsneus om de auto en denkt dat n auto van 2006 in nieuwstaat verkeerd.Hij zegt dat de versnellingsbak kapot is en nog wat andere serieuze mankementen.Krijgen n bod van nog geen 1000,-.

Gauw weggegaan daar en de auto binnen 5dgn op marktplaats verkocht voor 3500,-

In de wachtruimte zat nog n ouder stel en hadden n bod per mail van 900,- .kregen daar n bod van 115.-.

Die mensen werden n beetje bang gemaakt dat de uitlaat er onderuit zou vallen en het gevaarlijk zou zijn om er nog mee te rijden.

Oplichters zijn het,ver van wegblijven.