Wijkopenautos.nl reviews

2.6

Arthur
29-12-2018

Reële prijs

Ik had mijn auto aangeboden op marktplaats en ikwilvanmijnautoaf.nl en kreeg overal ongeveer dezelfde prijs als hier. Proefritje gemaakt, auto bekeken, papieren gecheckt, etc. Nette kerels die het runnen in Groningen. Verwacht niet de hoofdprijs. Laat je auto achter (dus geen gedoe aan je deur) en krijg je geld gestort. Efficiënt proces.

27-12-2018

Wijkopenauto’s

Vandaag bij wijkopenauto’s in Arnhem geweest. Taxatiewaarde van de auto online lag uiteindelijk vele maken hoger dan het daadwerkelijke aanbod. Echter lag dit al in de lijn der verwachting, dus dat was geen schok.

Ik wil wel benoemen dat ik door de medewerker van dat filiaal keurig netjes ben behandeld, wat maakt dat het geen onprettige ervaring was.

Emmy
27-12-2018

Slecht bedrijf!

Online een bod gehad voor mijn auto van (op een haar na) 10.000€ en na taxatie bij de vestiging in Utrecht kon ik 4350€ krijgen. Erg zonde van onze tijd en zeer ongeloofwaardig!

26-12-2018

Waardelooos

Bod van €2450 voor Picasso

Naar Almelo gereden, met twee auto,s, immers het bod was goed en kans dat Picasso verkocht werd. Na taxatie in Almelo een bod van € 900. Belachelijk, nooit meer bod vragen en vooral niet naar de vestiging rijden, zonde van je tijd en brandstofkosten

In-grid
23-12-2018

Waardeloze organisatie

Geen tijd aanbesteden

Justin
21-12-2018

Fascinerend

In alle naïviteit een vestiging in zwolle bezocht, met de gedachte een laag maar acceptabel bod te ontvangen en zonder veel moeite mijn mooie oude golf 4 te verkopen. De ontvangst in een donkere bouwval was orgineel te noemen, en een senseo verder (bierkrat nog even van de tafel af -> gekregen van een tevreden klant) werd er een rondje gereden in de golf. Zeer \'nette auto\', geweldig ding, dat soort teksten. Na overleg met het hoofdkantoor werd een lachwekkend bod van 260 euro gedaan. Ik twijfelde het maar te accepteren om van het gesleur af te zijn, maar doe het niet als je de mogelijkheid hebt te weigeren. Dezelfde dag nog voor 700 euro verkocht bij een normale dealer. Fascinerend louche bedrijf, ik heb genoten. Leerzame ervaring, daarvoor wel dank.

19-12-2018

Boeven

Alles wat ze online verkondigen strookt niet met de werkelijkheid! Bespaar je de tijd en moeite om hier heen te gaan.

Dhru
18-12-2018

Top

Goed geregeld en netjes geld op de rekening

Cor

Belachelijke taxatie

Via de site n taxatie opgevraagd.en we kregen n bod voor onze Mercedes ML 420.12.870 euro.(dus we werden nieuwsgierig.wat t uiteindelijke bod zou kunnen zijn.).

Natuurlijk begrijpen we dat ze hun ''werk'' niet voor niets doen.

Toen we n paar dagen later in Alkmaar n bod van 7.200 euro((.!.)) kregen vielen we echt van onze stoel.

de auto ziet er echt geweldig en als nieuw uit.rijdt pecfect en alles werkt naar behoren

en dit is natuurlijk onacceptabel en beledigend.en ronduit belachelijk.

eigenlijk zonde van de door ons genomen moeite en tijd.we hadden beter kunnen gaan shoppen in t centrum van Alkmaar.

t enige positieve puntje was dat de koffie wel ok was.

we kunnen echt iedereen adviseren om NIET met dit bedrijf in zee te gaan

06-12-2018

Online met hoge waarde lokken en te lage waarde bieden

Online taxatie was € 18.300 en na wekelijks twee mailtjes de waarde laten bepalen: € 13.000?!?!?!

Kortom: het is een boevenbende en zonde van de tijd om langs te gaan.

06-12-2018

Eerste taxatie is een lokkertje

Hallo,

Ik ben echt boos op wijkopenautos.

Had ik van te voren ervaringen.nl maar even gechecked.

Ik kreeg via de mail een bod van 3450,- op mijn alfa gt. Daarna moest ik mijn auto laten zien in Almere. Dat is 25km rijden van Swifterbant waar ik woon. en dan is het bod ineens 1150!

Er mankeert echt niets aan de auto!

De reden: Alfa is een auto voor liefhebbers en er zit lpg in.

Dat wisten ze toch van tevoren!

Als ik dit geweten had zou ik echt niet naar Almere gekomen zijn om de auto te laten zien.

Dit kost me een halve vrije dag, en daar baal ik van!

Groet, Jos.

Gertje
04-12-2018

Veel beloven weinig geven

Online hoog bod bij taxatie maar de helft of minder dus laa ze gewoon links liggen???

Azar
01-12-2018

Tijdverspilling/afzetterij

Pure tijdverspilling. Online halen ze je over door je hoge schatting te geven. Ter plekke krijg je veel en veel lager aangeboden. Met andere woorden het is tijdverspilling, je kan meer krijgen bij een garage of even online zelf zetten!

30-11-2018

Dieven zijn het .

De ervaring die ik daar opgedaan heb is bar en boos (zeer)slecht dus laat deze zaak a.u.b. links liggen. Wij kopen auto's koopt helemaal niets en als ze wat kopen snijden ze je strot af . Boycotten deze handelaar .

Jean-Paul
28-11-2018

Taxatie waardeloos

Online taxatie aanvraag gedaan, gelijk bod, follow up mailtjes, enz. Een maal in de vestiging in Goes aangekomen kwam ik niet verder dan de voordeur, en de dienstdoende medewerker vroeg gelijk of ik een afspraak had.? Jazeker, die had ik! Hij keek door het raam naar onze auto, en zei er geen belangstelling voor te hebben. Hij was bovendien bezig met een andere taxatie. Ben gelijk weer weggegaan. Wat een slechte service.

23-11-2018

Zonde van de tijd

Online bod €900,- kom je daar €45,-

Dat hij niet veel meer waard was wist ik wel en €900,- had ik ook niet verwacht maar dit was wel erg lachwekkend!

Bij de sloop krijg ik zelfs nog meer

Carlos
22-11-2018

Tuigbende

Is volstrekt onnodig na al die unanieme en absoluut negatieve ervaringen van talloze autobezitters die hun kostbare tijd en brandstof hebben verstookt aan een ritje naar deze deze m.l.f.d. b.nd. zw.nd.l.rs!

10-11-2018

Boeven!

Nadat mijn auto via de website werd getaxeerd op een waarde van 750 euro een afspraak gemaakt bij een vestiging in groningen van deze boeven. Ter plekke werd er een bespottelijke 160 euro geboden, een prima rijdende de auto uit 2000 zonder mankementen maar weliswaar met gebruikssporen. Omdat hij rood was volgens hen niet verkoopbaar. Dag later de auto op markplaats gezet en voor 750 verkocht. Mensen trap er niet in, wijkopenautos.nl maakt gewoon misbruik van je.

01-11-2018

Niet doen !

Ik bood een auto te koop aan de waarde van auto was ca. 55.000 euro; ik kreeg een online bod van 49675.- euro na de taxatie van de 2 jaar puntgave auto kwam een bid van 36.000,- euro . Dit is gewoon verlakkerij ; zij maken misbruik van mensen die geld nodig hebben. Ik ruil toch maar gewoon in bij de dealer. Chris

Suzan
31-10-2018

Belachelijk

Krijg online en bod van 5000€ Kom ik daar aan en zonder ook maar 1 keurig te doen zegt die man 2000€ Ben meteen weg gegaan