Zitmaxx reviews

6.5
Jens
24-04-2024

Al jaren trouwe klant en tevreden met onze meubelen! prima service.

Walter
23-04-2024

Koop niks bij zitmaxx zeer slechte afhandeling van klachten bij niet goed werkende draaistoelen. Als de betaling binnen is wordt je zéér onpersoonlijk afgewimpeld via de mail.

Sanne
17-04-2024

Wat een nachtmerrie! De verkoper in deze winkel tekende een verkeerd element “in onze bank”, waardoor we nu vastzitten met een afwijkend exemplaar. En alsof dat nog niet erg genoeg is, willen ze dat we ruim €1000 betalen om het op te lossen. Echt een regelrechte ramp en een enorme teleurstelling in hun service. Wees op je hoede voor deze winkel. 😣

16-04-2024

Top!

Vanuit Rotterdam ben ik al drie keer heen en weer gereden voor het uitzoeken van mijn ideale bank. Dacht ik uiteindelijk de keus te hebben gemaakt ben ik thuis toch weer gaan twijfelen, gelukkig mocht ik van de verkoper de bon nog veranderen.

Ondanks dat het ver rijden is is het zeker de moeite waard geweest, niet alleen hoeveel meubels hier staan maar de prijzen zijn een stuk lager dan bij mij in de buurt.

11-04-2024

Fijn geholpen in de winkel. Zeer deskundige medewerkers die mij goed geholpen en geïnformeerd hebben. Zou Zitmaxx zeker aanbevelen!

Mieke
10-04-2024

Wij hebben eind 2022 een u bank gekocht bij zitmaxx voor bijna 2000 euro .die nu al is ingezakt en de bekleding is ook al aan het slijten .we hebben zitmaxx hiervan op de hoogte gebracht en die stuurde een monteur die constaterende dat inderdaad de bank was ingezakt hij haalde iuit de auto twee stukjes schuimrubber deed het in het middelste stuk en weg was hij .nu is het zo dat de een hoger zit dan de andere plus dat ni de rest ook is gaan zakken .zitmaxx gemailt die vonden dat de monteur genoeg gedaan had en als we de rest op wilde laten knappen wij daar voor moesten betalen om dat dit alles buiten de garantie valt we hebben rechtsbijstand ingeschakeld maar die kunnen helaas ook niks doen.nu zitten wij dankzij zitmaxx op een bank van bijna 2000 euro op een bank die er uitziet alsof wij hem bij de kringloop hebben gekocht.(die overigens nog beter materiaal verkopen)wat een waardeloze service.hebben ze daar.dus een waarschuwing lees de kleine lettertjes ze adverteren met 2 to 5 gara

Seme
04-03-2024

"De klantenservice in de winkel is uitstekend, maar helaas kan hetzelfde niet gezegd worden van de aftersales afdeling. Op de dag van levering ontdekte ik een kras in het leer, wat resulteerde in een extra wachttijd van 16 weken voor een vervanging. Na ontvangst van de nieuwe bank leek het probleem opgelost, maar bij inspectie bleek dat aftersales een fout had gemaakt, waardoor onze bank niet compleet was. Nog eens 16 weken wachten volgde. Na een jaar hebben we eindelijk de volledige bank ontvangen, maar slechts enkele weken later ontdekten we dat het product gebreken vertoonde, zoals loslatende stiksels. Het contact met de aftersales afdeling leverde weinig empathie op en werd gekenmerkt door rigide voorwaarden, wat erg teleurstellend is na meer dan een jaar van problemen."

24-01-2024

Prima meubels en service. Gehele inboedel binnen de levertijd geleverd. Ook het afleveren ging erg soepel; de bezorgers installeren en monteren alles, en nemen het afval meer. Aanrader :)

Germaine
12-01-2024

In de winkel wordt je prima geholpen en zijn ze oh zo meedenkend, maar zodra je bank in de woning staat heb je 0% garantie en zijn ze verre weg van reëel behulpzaam.

Na 6 maanden de bank te hebben zakt de leuning door nadat mijn man de leuning gebruikte om zijn positie aan te nemen op de bank, hierop wordt gereageerd dat dit door eigen toedoen is gebeurt en en dat een leuning niet bedoeld is om op te leunen.

Ze willen eventueel een monteur sturen tegen betaling van de klant zelf.

Daarnaast aangegeven dat de bank al los in zijn vel begint te zitten maar dan brengen ze een heel ander probleem ter spraken waarbij de oplossing totaal niet passend is.

Tevens als je hebt gekozen voor een lederen bank, hou dan rekening met letters en cijfers die in de bank aanwezig zijn door brandmerken van de koeien.

Mijn advies zou zijn koop geen bank bij Zitmaxx!

Beppie
12-01-2024

Heel fijn geholpen bij het uitkiezen van onze bank.

Onder het genot van een heerlijk kopje koffie samen met de aardige verkoper een onwijs mooie stof uitgekozen.

De levering verliep soepel en we genieten nu al een half jaar van onze droombank. 10/10 echt een aanrader!

Johnny
12-01-2024

Bank besteld in de prachtige showroom met ontzettend veel keuze. Keurig binnen de levertijd geleverd en bij bezorging zelfs gemonteerd en het afval meegenomen. Prijs kwaliteit prima.

Wij gaan nog jaren geniet van deze bank maar komen zeker nog eens terug voor de eetstoelen!

Marja
18-08-2023

Meubels besteld en binnen gekregen. Hartstikke blij mee. Super mooie meubels. Wij gaan zeker vaker bestellen.

Bibi
16-08-2023

Mijn prachtige eethoek en salontafels heb ik bij zitmaxx gekocht.

Ik ben zeer vriendelijk geholpen door een van de verkoopadviseurs. Hij heeft de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden, stoffen bekeken en een rondje door de showroom gelopen om te kijken naar de showroom modellen.

Bij de eetstoelen heb ik een speciale impregneer besteld.

De winkel ziet er heel mooi en verzorgd uit, personeel is heel vriendelijk, koffie en thee staan klaar.

Ook hebben ze een outlet afdeling, waar hele mooi spullen staan voor een mooie prijs.

Ik ben heel blij met mijn aankoop!

Bibi

Jeff
16-08-2023

Wat een super winkel! Erg groot aanbod. De verkopers zijn kundig en niet opdringerig. je kunt hier rustig rondkijken en hulp krijgen wanneer je dit wilt. Hele mooie meubels voor goede prijzen. Ik raad iedereen deze winkel aan!

15-08-2023

Toppie bank, kwaliteit staat in verhouding met de prijs. Ons zie je zeker terug!

15-08-2023

Ik was opzoek naar een nieuwe bank.

Online kwam ik bij zitmaxx terecht en in de auto gestapt om naar de showroom te gaan.

Daar rustig een rondje gedaan en echt verbaasd hoe mooi de showroom is ingericht veel stijl kamers en zo gevonden wat ik zocht.

Samen met de verkoper de bank Guido gekeken en de prijs laten opmaken, deze viel mij heel erg mee 😊.

Na 7 weken was de bestelde bank binnen en werd deze afgeleverd door 2 onwijs aardige bezorgers.

Super blij mee echt een aanrader zitmaxx.

(Zitmaxx dank voor de leuke ervaring en mooie bank)

15-08-2023

Prima levering en goede service. Prachtig mooie bank gekocht, helemaal uitgepakt en afval meegenomen door bezorgdienst

Tessa
13-06-2023

Na een fijne winkelervaring helaas van een koude kermis teruggekomen. Onze bank werd geleverd met meerdere mankementen; beschadiging van de stof, ongelijke poten en een kleurverschil van 1 leuning, na meermaals telefonisch en contact per e-mail steeds een zeer onbevredigend antwoord en afspraken die niet werden nagekomen. Steeds het verzoek het antwoord van "de leverancier" af te wachten. Nadat de aangegeven wachttijd verstreken was weer contact opgenomen en er was nog steeds nul komma niks aan gedaan. Uiteindelijk 1,5 maand na levering van de bank een monteur aan huis gehad die een deel van het probleem heeft verholpen. Het laatste probleem ontkent zitmaxx en wil ons daar niet in tegemoet komen. Nooit meer zitmaxx!

Sharina
31-03-2023

Hier wordt je toch blij van,

We hebben toch maar een kijkje genomen bij Zitmaxx in Ter Aar. Bij binnenkomst word je al verwelkomt door een vrolijke dame met een mooie lach waarna je een route loopt door een winkel waar haast geen eind aan lijkt te komen. In elke ruimte staan prachtige zithoeken waarbij ze afgestyleerd zijn tot aan de behangkeuze en accessoires. Onze blik was gevallen op twee verschillende banken. Een adviseur van Zitmaxx heeft ons onder het genot van een goed bakkie koffie geholpen met de juiste keuze en een scala aan stofsoorten. Nu wachten tot wij kunnen genieten van onze Dahlia bank.

Wij zijn echt dik tevreden!

Top:

- prachtige zaak

- vriendelijk behulpzaam personeel

- ruim assortiment

- vakkundige hulp

- goede service

Minpunten:

- dat we niet gelijk kunnen genieten van onze bank.

Sv
23-03-2023

Prima winkel!

Rustig door de showroom kunnen lopen zonder dat een verkoper achter je aankomt! Bij bestellen werd rustig de tijd genomen en waren we er snel uit! Prima winkel en verrassend groot

Meer Zitmaxx reviews