Zitmaxx reviews

6.6

Sv
23-03-2023

Prima winkel!

Rustig door de showroom kunnen lopen zonder dat een verkoper achter je aankomt! Bij bestellen werd rustig de tijd genomen en waren we er snel uit! Prima winkel en verrassend groot

Jeanette
10-01-2023

Door uitblijven van advies bij aankoop schade aan onze houten vloer door de eetkamerstoelen. TV-meubel is beschadigd geleverd. Intussen 2 maanden verder, maar van enige service, begrip of bereidwilligheid om tot een oplossing te komen is geen sprake. Ze hebben de meest onbeschofte en arrogante persoon bij hun klanten'service' tewerk gesteld helaas! Koop hier vooral niets als je wilt dat er enige service achteraf geleverd wordt, want dat kennen ze niet bij Zitmaxx wonen.

LAW
08-11-2022

Kast geleverd met schade. Bedrijf biedt per email 25 % korting aan (kast is 700 euro). Eerst geven ze per email aan dat dat maar 86 euro is en daarna 100 euro. tikfoutje. Ook dit klopt niet. Maar ik moet niet zeuren. Die 25 % is ook een tikfoutje.

Hoe dan Zitmaxx? Kom je belofte na.

Klantenservice is onvriendelijk, onbeschofd en niet meewerkend.

Zou me dood schamen als ik hier eigenaar van zou zijn.

Voor ons : wij kopen hier nooit meer.

Luud
28-10-2021

#Zitmaxx: Vijf maanden na aanschaf nog steeds geen complete, nieuwe draaifauteuil in huis. Wél een 'rammelexemplaar'.

Nooit weer een meubel van Zitmaxx. Zelfs niet als het gratis is.

B.
22-10-2021

Inmiddels bijna 1 jaar verder met een klacht over een bank en de kontendraaierij waarbij zelfs de getekende afspraken in bijzijn geschillencommissie worden genegeerd door ZitMaxx, feiten worden omgedraaid en afspraken eenzijdig veranderd.

In bijzijn van en op vraag van de commissielid aan ZitMaxx of we zover( lees geen volledige compensatie) waren gekomen , was Zitmaxx wel eerlijk, nee was het antwoord. Tijdens het bezoek is eveneens geconstateerd dat de bank wel degelijk niet goed gevuld was, vulling op 6 plekken opkruipt onder de stof, naden schots en scheef lopen, zittingen onevenredig lopen. De bank zit onder een grijze waas van pillen, haalt aan en dat ondanks scores op de stof waarbij dit niet zou mogen.

Bedenk je voor je bij Zitmaxx koopt, je wordt in de maling genomen.

#zitmaxx #klachtzitmaxx #bezinteergijbegint #klantenservicezitmaxx