Zwemmershop reviews

3.1
16-01-2024

Heb slechts de helft van de artikelen ontvangen en mijn retourzending werd zonder toelichting ‘niet geaccepteerd’. Heb nu dus geen producten en na ong. 2 maanden mijn geld nog steeds niet terug. De klantenservice - of wat daarvoor door moet gaan - is allervriendelijkst, maar doet niks. Het is onkunde of opzet, maar ik vermoed het laatste…fraude dus.

Jarno
03-11-2022

Heb een wedstrijd zwembroek besteld per ongeluk in de verkeerde maat, maar als je wedstrijd kleding een keer past nemen ze het niet meer terug en bij de vraag om een passend product wordt hetzelfde te kleine product nogmaals gestuurd. verder is het bedrijf totaal onbereikbaar.

Armand
05-08-2022

Je geld terug of een product ruilen omdat er wat mis mee is zit er niet in bij Zwemmershop. Ik heb mijn klacht aanhangig gemaakt bij het Webshop keurmerk, waar ze bij waren aangesloten. Al snel werden ze daar echter permanent geschorst, omdat er tal van klachten binnenkwamen die ze niet oplossen.

Ze verwijzen voor geschillen nu naar WebwinkelKeur, maar daar blijken ze niet te zijn toegelaten.

Conclusie: Als consument geniet je geen enkele bescherming bij deze beunhaas.

07-07-2022

Boeven, zeggen dat ze opsturen maar doen het niet.

Geld weg en geen zwempak.

Mario
14-04-2022

Nier geleverd volgens opgegeven levertijd en zeer moeizame communicatie

Een zwembroek besteld die op voorraad leek te zijn, dus dan heb je hem mooi volgende dag binnen, wat niet zo was.

Na 3 dagen op de site gekeken en daar stond dat de broek geleverd was. Die zelfde wewk een update gekregen dat de broek uit een ander magazijn moest komen. Vanaf toen ca 40 keer gebeld en emails gestuurd. Je krijgt wel een vriendelijke telefonist aan de lijn en die maakt een terugbelverzoek. Je wordt nooit teruggebeld.

2 keer iemand van de winkel zelf aan de lijn weten te krijgen, maar die moesten het elke keer aan een collega overlaten voor welke onduidelijke reden dan ook en dan word je opnieuw teruggebeld. NIET.

Inmiddels enige tijd verder, er wordt nergens op gereageerd.

Opgelicht!

09-07-2021

Zer slecht

Een maand geleden een bestelling gedaan en nog niets ontvangen. 2 x mail gestuurd en nog niets gehoord of ontvangen. ga aangifte doen. Bij deze nooit iets bij deze club bestellen!

Jacky
23-10-2020

Goed opgelost

Na een verkeerde keuze van mij met een wedstrijd broek. Heeft deskundig personeel van zwemshop op locatie. Het prima opgelost. Nu wel de juiste wedstrijd zwembroek. Top

06-10-2020

Ontbreken hygiënestrip bij ontvangst

Zeer slechte ervaring met deze winkel. Bij ontvangst van een badpak, was op zicht al duidelijk dat dit badpak te groot was. Eigen inschattingsfout natuurlijk.

Echter, bij retour zenden bericht ontvangen dat het badpak niet retour genomen kan worden, omdat er geen hygiënestrip in het badpak zit. Dat klopt, dit badpak was namelijk ook al door mij ontvangen zonder hygiënestrip.

Oftewel een door mij retour gezonden badpak wordt niet geaccepteerd omdat de winkel zelf een fout heeft gemaakt bij het verzenden van dit badpak!

Vervolgens wordt mij verweten dat ik niet heb laten weten dat die strip niet in het badpak zit. Als ik dit had gemeld bij ontvangst, dan zou men er wel mee akkoord worden gegaan. Nu zegt men dat het mijn woord tegen hun woord is. Ik ben daar de dupe van. I.p.v. klantvriendelijkheid wordt er dus aangegeven dat ik niet de waarheid spreek.

De winkel geeft aan dat ze nu niks meer met dit badpak kunnen en er zodoende voor kiezen om mij mijn geld niet terug te geven.

Een fout van de winkel in mijn nadeel.

Slechte service, waarbij mij in eerste instantie werd toegezegd dat ik videobeelden van het inpakproces te zien zou krijgen. Zo zou voor mij duidelijk zijn dat deze strip bij verzending wel aanwezig was. Een week niks gehoord. Na zelf contact te zoeken werd vermeld dat deze beelden vanwege privacy niet gedeeld mogen worden. Mevrouw van de klantenservice (Corine) bleef volharden in het feit dat de strip aanwezig zou zijn. Dit is simpelweg niet waar.

Helaas 55 euro armer en een badpak dat niet past rijker. Slechte service en een onaardige bejegening aan de telefoon. Uiteindelijk (op mijn eigen verzoek) gesproken met de leidinggevende (Floor). Deze mevrouw stond mij prettiger te woord maar geeft eveneens aan niks te kunnen betekenen behalve een kortingscode voor een volgende aankoop te kunnen verzenden.

Onbegrijpelijk dat ik op moet draaien voor een fout van de winkel. Hiermee impliceert men dus dat er geen sprake kan zijn van een eigen fout v.d. winkel, ik zou liegen en kiest men er voor om een klant te benadelen. Zeer spijtig!

Peggy
20-07-2020

Slechte communicatie

2 Wetsuits in verschillende maten besteld. Ik kreeg ze al in een kapotte doos, maar artikelen waren in goede staat. Heb ze gemaild ivm de slechte staat van levering. Helaas waren de wetsuits niet de goede maten voor mij, dus retour in dezelfde doos, wel goed getaped. Heb er foto's van gemaakt en via post.nl retour gedaan. Zat geen retourlabel bij, retour kosten waren voor mijn rekening.

Heb via achteraf betalen gedaan, was toch een behoorlijk bedrag. Tot op heden niks gehoord, ook niet na verschillende mails. Bericht gekregen van Klarna( van achteraf betalen) dat ik de rekening nog moest betalen, dus ze hebben mijn retour niet gemeld!

Jammer dit en zal zeker niks meer bestellen, ik waarschuw ook mijn zwemclub om hier nooit iets te bestellen!

Ik hoop dat ze dit nog op een fatsoenlijke manier kunnen afhandelen.

Dave
25-01-2020

Zeeeeeer slecht retour beleid

Koop hier GEEN producten. Ik heb hier een zwemmuts bestel voor mijn zoon voor de kerst. Deze was helaas te klein. Retour gestuurd. zeggen ze dat dit niet binnen de termijn retour gestuurd was. Mail gestuurd met de uitleg dat dit wel zo was. Heden geen reactie. Geen geld terug en geen zwemmuts.

Anna
23-01-2020

Slecht retour beleid

O.a. 2 zwembroeken besteld helaas te klein. Zeer vreemd dat ik zelf de retourkosten moet betalen, gebeurd bij andere webshops niet.

De zwembroek is natuurlijk gepast en gelijk in de originele zak terug gestuurd. Krijg ik een email dat er vlekken opzitten en onverkoopbaar is? Geen foto als bewijs helemaal niets. Het kan ook niet want hij is alleen gepast en als iets te klein is ga je er niet mee rondlopen. Ik heb een bedrijf met een zwembad maar ik zal op deze manier nooit deze webshop aanbevelen.

Annika
13-01-2020

Makkelijke retourprocedure

Ik kon mijn badpak zo terugsturen en een grotere maat terugkrijgen. Zelfs kreeg ik er een handgeschreven briefje bij. Superleuk! Dank je Floor.

Groet,

Annika

Ciska
26-06-2019

Zeer slechte service

Ik heb drie zwembrillen besteld en ontvangen en twee teruggestuurd. Nu heb ik alleen bedrag van één zwembril ontvangen omdat ik de ander incompleet zou hebben teruggestuurd. De neusvleugels zouden er niet bij zitten. Deze zaten er bij ontvangen al niet bij. De zakjes waaron de brillen zaten waren ook met van die vuilniszaklipjes dicht gedaan waarvan er een duidelijk al meerdere keren was gebruikt. Oogde niet professioneel. Ik heb hen uitgelegd dat de neusvleugels bij ontvangst er al niet bij zaten maar ze zijn erg star. Communucatie gaat overigens vanaf begin al heel moeizaam: niet antwoorden op mails, niet worden teruggebeld. Pas na meerdere mails, telefoontje en whatsapp berichten werd me pas duidelijk wat er aan de hand was. Ik koop hier niets meer en zou het anderen ook afraden.

Joachim
26-03-2019

Verkeerd artikel geleverd en teveel betaald

Nu 2 weken later wacht ik nog steeds op een oplossing, al enkele herinneringen gestuurd maar geen reactie.

Ik zal met plezier wat meer betalen bij de concurrentie.

Laat u niet misleiden - klantenservice is ONBESTAANDE.

Xander
24-01-2019

Retourkosten zijn voor de klant

Zwembroek besteld. Drag suit. Deze valt veel kleiner dan normale zwembroeken. Dit staat niet uitgelegd op de website. Retour kosten zijn voor de klant. Geld terug nee: Geld staat nu op mijn account. Ik heb geen account. Dus ben nu aan het uitzoeken hoe dit werkt. Heb al 8 dagen niks vernomen van Zwemmershop. Volgende keer betaal ik graag 2 euro meer bij een concurrent.

Nicole
05-12-2018

Retour niet gevonden door zwemmershop

Enkele zwembroeken besteld bij zwemmershop in één bestelling. Eén zwembroek kwam al zonder zakje binnen in de doos. 4 van de vijf zwembroeken geretourneerd, waaronder degene zonder zakje. Ik kreeg maar drie zwembroeken gecrediteerd omdat zij zeggen de andere nooit te hebben ontvangen. Meerdere keren mailcontact gehad, maar steeds bericht dat zij de zwembroek niet hebben ontvangen en verder geen contact op enige oplossing. Helaas dus gemiste kans voor dit bedrijf, ik zal hier geen vervolgaankopen meer gaan doen en zal bij de zwemvereniging van mijn zoon aangeven hier ook geen zwemkleding te bestellen. Nu ging het nog om een trainingszwembroek, stel je voor dat ik een wedstrijdzwembroek hier had gekocht!

Marianne
16-10-2018

Niet kopen via internet

Ik koop zoomers via internet en krijg een zomer die in de hak is ingescheurd. Ik bel de winkel en krijg dat reactie : hoe weten wij dat u dat niet gedaan heeft? Ze geven zelf als winkel geen service of garantie, maar sturen het terug naar fabrikant voor controle fabrieksfout. Dit was duidelijk geen fabrieksfout. Ze beweren dat artikelen onder 4 ogen in de doos gaan. Ik heb elke week een mail gestuurd en gebeld, ik vond dit een hele slechte zaak. iets opsturen wat stuk is en dan mij beschuldigen. In hun voorwaarden staat dat ze geen garantie geven op de kwaliteit. Dus : niet doen! wat een slechte zaak zeg!

Roger
13-04-2018

Zwembril

Zwembril besteld. Paste niet. Teruggestuurd. Was gebruikt zeiden ze . geen geld terug geen andere. Natuurlijk heb ik hem opgezet anders kun je hem niet passen. Ja inderdaad verpakking scheurtje in omdat hij anders er niet uit ging. Tegen verzendkosten kan ik hem terugkrijgen. Kosten zijn dan inmiddels met terugsturen 39 euro . Dat ze lekker hun brilletje houden. Waardeloos die zwemmershop service c.q coulance. Overal waar ik een recensie kan achterlaten doe ik dat

Fiona
28-03-2018

Snelle levering en oplossing voor alternatief product

Ik had een bestelling geplaatst. Omdat 1 van de bestelde badpakken niet meer leverbaar was, heb ik een aantal alternatieven aangeboden gekregen. Mijn dochtertje koos een badpak die ietsjes duurder was. Omdat Zwemmershop het vervelend vond dat ik langer moest wachten op mijn bestelling, doordat het ene badpak niet meer leverbaar was, hoefde ik het verschil niet eens te betalen! Dat had ik niet verwacht. Vervolgens heb ik de bestelling direct een dag na het contact ontvangen. Echt een topservice! Volgende keer weer Zwemmershop voor mij!

Sjaak
11-10-2017

Uiteindelijk geld terug

Probleem opgelost en geld terug, jammer dat het moeilijk ging.

Meer Zwemmershop reviews