Klachten en complimenten over bedrijven, door consumenten

Recente ervaringen

Slechte service

Yabes over Ziggo02-09-2015

ZIGGO ...IK STA OP WACHT EN DENK AAN... 'NOG EEN OGENBLIK GEDULD ALSTUBLIEFT'

EvelineEveline over Online.nl02-09-2015

Aanschaf internet, schaf ook router aan volgens online

Populaire categorie├źn

Over Ervaringen.nl

Onafhankelijke kwalificatie

Op Ervaringen.nl worden bedrijven beoordeeld door echte klanten. Dit helpt bedrijven hun service te verbeteren en helpt andere consumenten bij hun aankoopbeslissing. Wij streven naar een transparante en onafhankelijke weergave van de klantvriendelijkheid van bedrijven. Alle ervaringen, negatief of positief, worden getoond. Zo weet jij als consument met wie je zaken moet doen.

Van klacht naar compliment

Om de klanttevredenheid te verbeteren gaan veel gaan bedrijven op Ervaringen.nl de dialoog aan met hun klanten. Nadat je een negatieve ervaring publiceert zal het bedrijf in kwestie proberen om samen met jou alsnog tot een oplossing te komen. Zo veranderen klachten in complimenten. Wanneer het bedrijf nog niet actief is op Ervaringen.nl zullen wij het bedrijf benaderen en op de hoogte brengen van jouw klacht.

Beoordeel ook een bedrijf

Ervaringen.nl zou niet bestaan zonder al die consumenten die hier dagelijks een ervaring delen. Samen zorgen we elke dag voor een nog completer en objectiever beeld over Nederlandse bedrijven. Doe ook mee en deel jouw ervaring. Hiermee help je andere consumenten bij hun aankoopbeslissing.