Sebastiaan
02-11-2023

Bij elke declaratie moet je achter je geld aan. Op de site staat dat ze binnen 5 werkdagen uitbetalen maar dat is in de praktijk vele malen langer. Daarbij komt nog dat het nog nooit gekukt is om het juiste bedrag uit te keren. Dus je moet elke keer meerdere malen contact opnemen om er voor te zorgen dat je het geld ontvangt waar je recht op hebt. Belachelijk! Ben blij als ik in het niewe jaar weer over kan stappen!

Christine
11-04-2023

Net klant bij Ditzo en bel voor het eerst met een speciale vraag ivm een operatie. Ik sta inmiddels 25 minuten in de wacht. Nu al spijt van het overstappen

14-03-2023

Ik ben al een paar jaar klant bij hun duurt altijd de laatste tijd lang voor het opnemen van de telefoon maar dat is overal. Je wordt wel heel netjes te woord gestaan alleen degene weten niet altijd het antwoord zodat hij naar zijn achterban is gegaan vervolgens krijg ik een antwoord wat een grote leugen is en dat neem ik Ditzo erg kwalijk en denk dat degen die ik aan de telefoon had daar niets aan kon doen verder heb ik nooit geen problemen met Ditzo dze is een onderdeel van de ASR en zit de advertentie eerst de mens dan het geld nu dat ging hier zeker niet op Ik zit tussen de apotheek ziekenhuis en Verzorgverzekeraar in die krijgen hierdoor veel werk krijg van het UMC alle steun wat Ditzo ook zou moeten doen

Jordy
01-03-2023

Wacht al anderhalf uur voor er iemand opneemt

Esther
13-02-2023

Zeer slechte bereikbaarheid! Eigenlijk niet bereikbaar! Als je een vraag hebt, heb je een groot probleem, want je kunt geen contact met ze krijgen! Begrijp niet dat dit mag! Eind van het jaar stappen we over en komen nooit meer terug bij deze onbetrouwbare verzekering!

Pa
09-02-2023

Hoe zou u het vinden de ervaringen van DITZO?

22-01-2023

Niet bereikbaar, telefoon- whats app , Facebook en Twitter. Ik wacht al dagen . Spijt dat we over gestapt zijn. Check trustpilot. Als ik dit eerder had gelezen ipv Independer , dan was ik zeker niet overgestapt.

Jacco
18-01-2023

Fijne verzekering goede prijs

Marleen
03-01-2023

Makkelijk af te sluiten

Lida
01-01-2023

Fijne website duidelijk en overzichtelijk

Jeannette
29-12-2022

Verschrikkelijk, geen contact mee te krijgen, ben al de hele dag bezig.

Wil gebruik maken van mijn recht op bedenking gedurende de wettelijke termijn van 14 dagen.

Zelf aanpassen op de website lukt niet hoewel je daar elke keer naar verwezen wordt. Telefonisch niet te pakken te krijgen via FB worden geen inhoudelijke vragen beantwoord en op de chat wordt ook niet gereageerd

29-11-2022

Goede website en app. makkelijk en toegankelijk.

Ch
28-11-2022

Absurd slechte bereikbaarheid! Vragen beantwoord krijgen over de verzekering lukt al niet, laat staan dat je een zorgvraag over vergoeding hebt. dit wordt beslist géén overstap naar ditzo! Definitely not! Een verzekering afsluiten is nooit een probleem natuurlijk vandaar de sterren die gegeven zijn… totdat je iets hebt!

Bulent

15-11-2022

Gaarne een schriftelijke document

Mel
03-11-2022

Zeer slechte zorgverzekering. Ze hebben fouten gemaakt in het vergoeden van zorg (te weinig uitbetaald, of gewoon niet) waardoor ik herhaaldelijk contact heb moeten zoeken. Ze zijn lastig te bereiken; personeel van de afdeling declaraties die echt de juiste informatie hebben krijg je bijna niet aan de lijn. Mijn zorgverlener heeft zelfs in mijn naam mee moeten bellen om de juiste persoon te spreken te krijgen. Van verschillende zorgverleners heb ik begrepen dat Ditzo bekend staat als een vervelende zorgverzekeraar, die bijna haar best lijkt te doen om zo min mogelijk te vergoeden en/of het de klant zo moeilijk mogelijk te maken om dat voor elkaar te krijgen. In december switch ik uiteraard van verzekeraar en ik kom nooit meer terug. Een aanfluiting is het!

Am
01-08-2022

Ik heb zeer goede ervaring met mijn ziektekosten verzekering en ik wil al mijn verzekeringen bij een maatschappij

Cor
23-04-2022

Enige onverwachte was dat ik onder account gewoon een aanvraag kon doen. Had ik niet helemaal verwacht ;-)

Jaap
17-02-2022