Fruugo reviews

2.6
09-04-2024

Had een onderdeel besteld en betaald maar nooit binnen gehad diverse keren gemaild ze zeiden komt goed maar half jaar gewacht het komt gewoon niet goed ben me geld ben ik kwijt.

dus kijk ui met deze organisatie

Kenneth
06-04-2024

Net een koptelefoon besteld en na bestelling zie im dat het een ander merk is. Het wordt wel als Sony aangeprezen op de site. Ik vrees het ergste als ik de reviews lees maar gelukkig heb ik met Klarna betaald en zal het indien het nep is qua schade meevallen denk ik😴🦄. Ik heb betalen in 3 termijnen gekozen. Finger’s crossed 🤞!

Hannes
06-04-2024

Allemaal imitatie producten uit China, zelfs Seresto tekenband voor hond en kat is imitatie. Het komt in exact dezelfde verpakking als van Seresto zelf, het enige verschil is dat de code op het doosje hetzelfde moet zijn als op die de tekenband, en dat is het dus niet. Geld terug gekregen Frugoo en ze zouden het product uit hun assortiment halen, helaas is dat nog steeds niet gedaan.

Fred
05-04-2024

Klantenservice perfect . Supersnel geholpen! Ook betaling via Klarna , supere afhandeling. Aanrader om daar , Frugoo, te kopen.

Ga weer een bestelling plaatsen.

Miranda
05-04-2024

Een schommel besteld voor in de tuin. Eindstand: geen schommel gekregen alleen de luifel het bedrijf valt niet te bereiken mailtjes die niet aankomen een telefoonnummer die het niet doet maar wel een mail krijgen dat die is geleverd.mensen bestel hier niet!

Christian
03-04-2024

24 champagneglazen besteld 150€

3 plastieken bekertjes geleverd

gewoon misdadigers waar niets aan gedaan wordt

Irma
03-04-2024

4 weken geleden bij Fruugo iets besteld voor 45 euro. Ik zag direct dat het elders exact hetzelfde voor 14.99 te koop was. Ik heb direct een bericht gestuurd dat ik het wil annuleren. Dit lukte niet omdat het al was verzonden. Ik heb nog steeds niets ontvangen en heb alvast een retourmelding gedaan. Nu zeggen ze dat de termin verstreken is en ze geen terugbetaling doen. Hoeft ook niet want ik betaal achteraf. Nu ik jullie reacties lees denk ik dat ik dus niets ga ontvangen maar ook niets ga betalen.

Wat een slecht bedrijf en zo onvriendelijk.

Pas op.koop niets bij Fruugo.

02-04-2024

Ik heb meer dan 5 weken geleden een bestelling gedaan, maar tot op heden nog steeds niets ontvangen. Via track en trace kom je ook niet verder dan de melding dat het 4 weken geleden al verstuurd zou zijn, verder nog steeds geen update. Ik ben bang dat ik naar mijn besteedde €69,99 kan fluiten.

31-03-2024

SCHAAMTELOZE BEDRIEGERS & OPLICHTERS

aanbiedingen zijn leugens

direct ná betaling krijg ik al een mail terug

dat, hetgeen op de foto( mét verklarende tekst bij!) NIET is hetgeen ze leveren

Ik kan andere ( rommel) krijgen voor het betaalde geld ( 90 euro) maar verder. noets meer. geen contact meer mogelijk.

Roel
29-03-2024

€50,- betaald voor een ibc 1000 liter met kraan en adapter.

Krijg ik alleen de kraan geleverd met adapter.

Krijg je te horen zo staat het in de beschrijving.

Ben klaar met ze. Oplichters.

Annick
29-03-2024

Heb een zeer slechte ervaring met Fruugo. Heb 3 paar schoenen besteld bij hen en ze spijtig genoeg moeten terugsturen. Dat moest naar Hoff in Spanje. Heeft me 40 euro gekost. Ze zijn geretourneerd naar Spanje en heb nog altijd mijn geld niet teruggekregen. Ben woedend. Er antwoordt NIEMAND!

29-03-2024

Bestelling gedaan weken geleden, en nog steeds niets ontvangen. Ik raad deze site af, aan ieder die er wat wil bestellen. Geld kwijt, je hoort er niets meer van, en ontvangt niets.

Mario
28-03-2024

0 geven gaat helaas niet buiten mailtjes met de melding dat je leveringsdatum veranderd is gebeurt er niets en word er niets geleverd begin februari wandelstok besteld nog steeds niets enkel mail en mail en mail op die tijd ga ik te voet naar china en terug

Zeker niets bestellen daar

AYKAN
28-03-2024

Ik heb een magnetron besteld. De jongens stuurden me een plastic freezbee voor 45 euro. Is dat niet leuk? Oplichters, wees voorzichtig, bestel niets.

Cj
28-03-2024

Product was helaas kapot aangekomen. Maar de klantenservice heeft dit netjes en snel opgelost.

Judith
26-03-2024

Zonnehemel gekocht voor 129 euro. Is gewoon een lamp waar je never nooit niet bruin van gaat worden! 26 euro betaald om aangetekend te retourneren en vervolgens gebeurd er helemaal niets. Ben dus 155 euro kwijt die ik nooit meer terug ga zien! Ik word van het kastje naar de muur gestuurd met achterlijke mails waar ik niets mee kan. Ik ga nu dus ook aangifte doen! Koop nooit via Fruugo is mijn advies!

Kenny
25-03-2024

Op 19 februari 2024 een bolero jasje besteld en betaald ter waarde van 84,49 euro

Melding ontvangen dat dit niet meer geleverd kan worden

Helaas wordt mijn betaling niet terug betaald

Kenny carpentier

Rey
23-03-2024

Hallo allemaal,

Ben zeer goed geholpen en ze hebben niet moeilijk gemaakt en mij netjes geholpen. Zolang je maar bewijs toont.

Goede service bedankt Fruugo

Lk
16-03-2024

Waardeloos. Haarprodukt zonder ingrediënten lijst ontvangen . Zij zeggen dat product overeenkomt met wat ik bestelde . Het is echter een goedkope fles met een ondefinieerbaar product en een zelf gedrukt etiket . Na veel heen en weer gemail werd ik afgescheept met het op eigen kosten terug te sturen naar China en een adres erbij gekregen .

De manier waarop je antwoord krijgt is onprofessioneel en klantonvriendelijk met allerlei smoesjes

NOOIT meer Fruugo

Saskia
15-03-2024

Kransen gekocht, kwamen defect aan. Contact opgenomen met Fruugo. Die hebben dit zeer correct opgelost!