24-05-2013

Interpolis is zeer zeer zeer slecht! 4 weken geleden een inbraak gehad. Maar bij interpolis is het stil!

Geen expertise, geen post, telefoontje of email, wel een nieuw polisblad ontvangen voor het aankomende jaar!

Vind dit vervelender dan de inbraak zelf.

18-03-2013

Zeer slecht ze helpen je niet de polis is in hun voor deel de rabobank is de tussen persoon .die de polis niet goed uit legt.want uiteindelijk ben je nergens voor verzeker interpolis krijgt van ons een dikke 0.

22-08-2011

Ik ben afgelopen zaterdag bij de Rabobank in Amsterdam Osdorp langs geweest om een inboedelverzekering van Interpolis af te sluiten. In de eerste instantie werd mij verteld, door de medewerkers van Rabobank, dat ik een rekening bij Rabobank moest hebben, anders geen verzekering van Interpolis. Nadat ik vertelde dat ik dat nergens heb gelezen, mocht ik een gesprek met de adviseur. Toen wou de adviseur geen berekening voor me maken want dat was te veel werk, aangezien hij dacht dat ik toch geen verz. bij hun zou afsluiten. Wat niet waar was. Na aandringen ging hij toch een berekening maken. Ik werd zowat gedwongen om nog allerlei andere verzekeringen af te sluiten. Ik wou dat niet, ik wou alleen een inboedelverzekering. Dan moest ik maar ergens anders gaan om me inboedel te verzekeren, want Interpolis wil mij vast niet als klant hebben, volgens de adviseur. Dus geen inboedelverzekering voor mij afgesloten!! Gaat Rabobank/Interpolis zo om met klanten??

06-07-2011

Ik had eerst de discussie met mijn vrouw over interpolis dat deze te duur is vergeleken met andere. Maar mijn vrouw had gelezen dat interpolis de beste klantenservice had en vandaar dat we bij interpolis verzekerd zijn gebleven. Maar gelukkig hebben we deze beslissing gemaakt want ik moest recentelijk gebruik maken van mijn inboedelverzekering. Door lekkage was namelijk onze laminaat helemaal beschadigd en moest vervangen worden. Toen ik contact zocht met interpolis werd ik goed behandeld en op het moment van schrijven is alles opgelost. Top dus! Toch geef ik ze een 7 omdat de prijs goedkoper kan.

02-01-2011

Vier jaar geleden is mijn bankstel tijdens het verhuizen kapot gegaan. Toen heb ik aanspraak gedaan op mijn verzekering en gevraagd of dit gerepareerd kon worden. Toen beschuldigde zij er van fraude. Slaat helemaal nergens op ze hebben niet eens onderzoek ofzo gedaan. Nu een aantal maanden terug wou ik mijn wasmachine openen waardoor per ongeluk de knop afbrak. Nu kon de deur niet meer open. Ik wederom aanspraak gedaan op mijn verzekering kreeg ik te horen dat het slijtage was. Direct mijn verzekering bij Interpolis geannuleerd en overgestapt naar een andere verzekeraar.

Voordelen van Interpolis: Ze zijn tenminste wel zoals ze zeggen glashelder. Want ze maken je duidelijk dat je niks vergoed krijgt!

Nadelen van Interpolis: Mijn ervaring met Interpolis is echt slecht! Je betaald premie maar krijgt niets vergoed...