KPN Mobiel reviews

2.3
Diana
13-02-2024

Zeer SLECHT ervaring! Ik ben al 6 jaar klant en sinds vorig jaar krijg ik hele hoge abonnementskosten. In plaats van betere aanbiedingen te krijgen, krijg ik hoge rekeningen.

Ik bel zelden en gebruik meestal het WiFi-internet van mijn werk.

Mijn internetbytes zijn na 1 week leeg, ook als ik het niet vaak gebruik en ben ik dan genoodzaakt om nieuwe gigabyte te bestellen. Mijn abonnement zou 30 euro per maand moeten zijn en ik krijg rekeningen van 90/100 euro. Om deze redenen weiger ik deze maand de extra kosten te betalen, heb ik de klantenservice gebeld voor een onmiddellijke oplossing en in plaats daarvan hebben zij mijn abonnement geblokkeerd. Zeer teleurgesteld en bedrieglijk! Ik zal mijn abonnement opzeggen.

ik raad je dit bedrijf niet aan!

Diana Boros

Saadia
08-02-2024

Net contact opgenomen met kpn over mijn telefoon abonnement, die ik op 19-12-2023 stopgezet had.

Echter gaat kpn gewoon door met factureren.

Nu krijg ik te horen( van een zeer arrogant, onbeschoft en klantonvriendelijk medewerker) dat de abonnement niet stop is gezet, dit terwijl ik gewoon een bevestiging heb gekregen via de mail, de medewerker blijft dat ontkennen, ik heb gezegd dat ik de bevestiging wil doorsturen als ik een mailadres van hem zou krijgen,

Nee hoor dit kan niet volgens hem, mijn abonnement is per vandaag opgezegd en ik moet nog een maand opzegtermijn betalen, dat was het en niet anders.

en je gelooft het niet, mijnheer heeft gewoon opgehangen.

Ik heb hier echt totaal geen woorden voor, totaal gechoqueerd, verschrikkelijk

Datum van ervaring: 08 februari 2024

Ben
06-02-2024

KPN gebeld, afspraak gemaakt sim only onbeperkt bellen en data voor €25,-/mnd

Heb ook internet thuis van KPN, heb dus ook nog korting van €7,50.

Betaal nu €27,50/mnd, gebeld met hun en zeggen dan, normaal is de prijs €42,50/mnd.

Met de kortingen er af komt men op die €27,50.

Dit klopt in de verste, verte niet.

Als ik dan na ga tellen kom ik op €17,50/mnd uit.

Astrid
05-02-2024

Probeer kpn te bellen met een vraag over het inloggen maar zij zijn niet te bereiken. Verbinnding wordt vErbroken zonder contact.

Kristel
11-12-2023

Sinds augustus bezig om twee mobiele abonnementen af te sluiten wegens emigratie. Online al een keer of vijf alles geregeld. 1 nummer blijft actief met de daarbij horende kosten. Meermaals gebeld, vanuit het buitenland lang in de wacht. De laatste keer werd zelfs de verbinding verbroken midden in het gesprek. Inmiddels is het december en betaal ik helemaal niks meer.

Lieke
01-12-2023

Zeer tevreden, toestel was niet in orde en ontving probleemloos en snel een nieuwe. Service in winkel en telefonisch top.

01-12-2023

Nooit een bedrijf meegemaakt dat zo klantonvriendelijk is.

Beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen

Bereikbaarheid is zeer slecht. Email sturen kan niet. Bij bellen naar 0800-0402 krijg je bandjes te horen en ontvang je een sms met een link naar de site. (Terwijl je juist belt omdat de site geen antwoord op de vraag geeft) Je kunt een brief sturen (hallo, leven we in de vorige eeuw?) maar daar komt nooit een antwoord op.

Abonnement opgezegd, maar na een maand stuurt KPN gewoon weer een factuur.

Abdesamad
03-11-2023

Kpn echt oplichters 2 jaar contract sim only €25,- na 1 jaar prijs veranderd naar €27,35 per maand ik heb ze gebeld als antwoord daar kunnen wij helaas niets aan doen

03-10-2023

Liegen over kosten mobiel abonnement

24 mnd een vast bedrag "dan weet je wat je de komende 2 jaar betaalt".

Na 5 mnd al 'inflatiekosten' berekenen.

Contract is dus 0,0 waard

Anne Marijke
28-08-2023

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

wat een waardeloze klantenservice die…en grote fouten die dit bedrijf maakt

wat een waardeloze klantenservice die het altijd beter lijken te weten.

Ik wilde mijn internet snelheid verhogen, helaas zit ik op de 4e verdieping en de rest wil het niet. Na 2 x toezeggingen dat dit anders kan is de aanvraag zonder toelichting geannuleerd.

Het ergste komt nog: ik had mijn hussel abonnement niet meer nodig (telefoon als hotspot). Telefonisch opgezegd (een mevrouw die maar niet wilde luisteren). Ik kreeg 2 dagen geleden te horen dat mijn telefoon opgezegd zou worden. Ik eindeloos bellen uiteindelijk zegt een medewerker dat komt wel goed mevrouwtje (!). Helaas vanochtend was mijn telefoon afgesloten

29-06-2023

Onbeschofte bedrijf,het volgende al meer dan een jaar,ben aan het geven dat iemand mijn adres gebruikt,al tig keer gebeldt ,nee meneer we halen het uit het systeem,wat gebeurt er nu ,na lekker vakantie kom je thuis ,ligt er een brief van de deurwaarder.weer kpn gebeldt ,het grootse botten antwoord van kpn ,meneer bewijs maar dat U de de persoon bent op dat adres,wij kunnen niks voor u doen

14-06-2023

Dramatisch, van het kastje naar de muur gestuurd.

Vervolgens een klacht ingediend, na 6 werkdagen gebeld door een dame, waar de honden geen brood van lusten.

Probleem nog niet opgelost, dus nog maar een keer een klacht ingediend voor het probleem en voor de manier hoe ik te woord ben gestaan.

Ramon
08-06-2023

Ik kreeg telefonisch van meerdere medewerkers een voorstel om een mobiel abonnement te nemen.

Na het laatste belletje ben ik akkoord gegaan De aanbieding was12gb data onbeperkt bellen voor 15 euro en gratis ESPN compleet.

Ik heb dit gesprek zelfs opgenomen., kpn trouwens ook!

Na akkoord te geven kreeg ik het contract en hierin stond uiteindelijk alleen maar 5 euro korting.

Kpn gebeld en zelfs die erkennen dat dit soort oplichtingspraktijken vaker voorkomen.

Ik kon het contact nog annuleren, maar je zult maar niet opletten!

Dit was een bewustje!

Neem nooit, maar dan ook nooit meer iets van KPN!

Harma
25-05-2023

Nieuwe telefoon met verlening abonnement.

Week gewacht op de bezorging, zoek geraakt bij Post NL. Onderzoek gestart, duurt een week. Maar krijg na een week een mail dat het onderzoek langer gaat duren, hoe lang? Geen idee zegt KPN. In de voorwaarden staat dat jaar het abonnement binnen 2 weken kan annuleren. Toch niet! Want dan moet je de zending weigeren maar die komt niet. Klantenservice, winkel niemand kan dit oplossen. KPN is verzekerd maar laat de klant de dupe zijn van de samenwerking met Post NL. Klant staat in de wachtstand en zit klem en kan niet anders dan wachten. De factuur stopzetten is ook niet mogelijk, zucht. Gaan ze eerst afschrijven en daarna moet de klant zorgen dat je je geld maar weer terug krijgt!

Daniël
22-05-2023

Waardeloos bedrijf. Stoppen uit het niets opeens je telefoonnummer zonder iets van te voren te laten weten. Heb dit telefoonnummer 25 jaar gehad en uit het niets verwijderen ze het.

Joudia
19-05-2023

Veels te dure abonnementen en slechte deskundigheid achter de telefoon wanneer je ze aan de lijn hebt.

Ik stap nu over naar Simpel, 10 euro onbeperkt bellen en 14 GB

KPN 54 euro😤

26-04-2023

Slecht bereikbaar respectloos personeel en houden zich niet aan afspraken

DdR
26-03-2023

KPN XL winkel in Breda bezocht voor het verlengen van mijn zakelijke abonnement. Ik had meegenomen een uittreksel van de KvK, mijn legitimatie en mijn telefoon. Het door mij zorgvuldig vooraf uitgezochte toestel is niet op voorraad, kan gebeuren en is ook geen probleem. Vervolgens vraag ik het toestel te bestellen en mij te informeren als ik het in Breda kan ophalen. Onmogelijk krijg ik te horen, het SYSTEEM is zodanig ingericht dat de telefoon alleen gestuurd kan worden naar het zakelijke adres. Ik leg de man uit dat ik vanuit huis werk en dat er op het zakelijke adres niet altijd iemand aanwezig is en bovendien 140 km van mijn woonadres verwijderd is. De man houdt halsstarrig vol dat de telefoon uitsluitend kan worden verzonden naar het zakelijke adres. Ik bestel niets en verlaat het pand, mij afvragend waarom KPN dergelijke "servicepunten" in stand houdt.

Rik
28-11-2022

Probeer al weken mijn abbo om te zetten naar prepaid. Kom er online en telefonisch nier door. Ook in de winkel geen resultaat! Om te huilen

Suzanne
04-11-2022

Kpn heeft me heel goed geholpen met uitleg en het deblokkeren van mijn sim kaart. Harrelijk dank hiervoor

Meer KPN Mobiel bellen + internet reviews