Odido Mobiel reviews

1.5
Laatste 12 maanden202320222021

Recente Odido Mobiel bellen + internet ervaringen

19-04-2024

Bent al bijna een jaar bezig met geld teruggestort te krijgen van mijn overleden vrouw ze hebben alle papieren doen er geen kloten mee ik zeg odido schaam je diep zo gaan we niet met mensen en gevoelens om

16-04-2024

In een woord advies: WEGWEZEN

Een bon van € 2,89 wordt makkelijk 500% duurder met hun incasso beleid. Zonder notie te hebben dat er nog een luttel bedrag open stond duur moeten betalen. Alles direct opgezegd en overgestapt naar een andere provider. T mobile 28 jaar klant geweest nog nooit een aanmaning of incasso gehad. Was een mooie tijd. Dat odidio is niet alleen een idiote naam maar ook een idioot klote bedrijf erg jammer.

Nick
15-04-2024

Zeer slecht!

In maart een nieuwe telefoon uitgezocht voor mijn abbonement, oude telefoon was nog goed dus gekeken naar een verkoop punt en deze gevonden via Odido zelf. alles gegevens ingevuld en oude telfoon netjes verpakt opgestuurd. Na 1 week melding van de status dat mijn telefoon is aangekomen "bij Foxway" sinds dien geen enkel bericht meer gehad na schrijven meerdere mails contact gezocht met Odido maar die konden niet meer dan een telefoon nummer geven naar Foxway bedrijf in duitsland.

Hiernaartoe gebeld en na wat communicatie problemen een ander email adres gekregen en heb ik hier weer een mail naar gestuurd, 2 dagen later mail terug dat het naar een ander email adress moet dus weer de mail doorgestuurd. dit is nu 1 week geleden en tot op heden 0 reactie en als je dan belt met Odido sta je in de wacht word je weg gedrukt! Schandalig bedrijf dit!

Datum van ervaring: 19 maart 2024

Alexander
09-04-2024

Ik werden niet echt geholpen op mijn vragen. Jammer dat t-mobile weg is. Daar werd je wel goed gelopen. Voor mijn mag t-mobile weer terug komen

Genaaideklant
04-04-2024

Waaaaaatdeloze klantenservice, er is niet doorheen te komen en die chatbot zou direct gekild moeten worden , voel me na dagen pogingen echt genaaid en wou dat ik nooit overgestapt was

Claudine
02-04-2024

Wat een vreselijk bedrijf zegt!

Ik heb in september een sim only abonnement angesloten bij Odido en op de contact zal ik 28 euro betalen maar omdat ik tel2 thuis hebt ,zl ik korting kregen van 5 euro. De eerste maand kwam en jahoor 28euro afgeschreven de tweede en deerde maand ook. Ik belde voor een verklaring en toen beloofd ze om het aan te passen! Wij zijn nu 6 manden veder en nog steeds betaal ik hetzelfde bedrag! Vandaag belde ik zeiden ze dat ik had wel 5 euro korting gekregen maar vanwege inflatie in januari, moest ze 5 op rekening brengen 😳 is dit wel wettelijk toegestaan? Sluit nooit jouw abonnement bij Odido

Max
31-03-2024

@odidonederland verschrikkelijke ervaring met Odido Nederland. Dit is een echt oplichters bedrijf zodra het is omgezet van T-mobile. Onprofessionele klantenservice, technische problemen met netwerk, verbreken van verbinding, verstoring van gesprekken. Ze brengen kosten in rekening zonder uitleg. Nog belangrijker, als je contact met ze opneemt voor hulp, geven ze je geen details en juiste informatie. Toen ik ze belde en 1,5 maand wachtte tot mijn technische probleem was opgelost, moest ik ze elke week bellen en pushen om hun werk te doen. Het resultaat was dat er niets veranderde, het probleem met slechte dekking en gespreksonderbrekingen werd niet opgelost. Daarna heb ik gevraagd om een contract te beëindigen en compensatie te vragen. Ze compenseerden gedeeltelijk en stuurden vervolgens een rekening die ik moest betalen voor contractbeëindiging waar geen van hun klantenservice over informeerde. Toen ik om een reden vroeg, konden ze geen goede uitleg geven.

Echte oplichters!

Pat Eli
21-03-2024

Vaak geen bereik in binnen en buitenland

Ouassim
19-03-2024

Odido is zo on proffesioneel geld uitgeven eraan iis zonder je kan beter je geld weg gooien!

Stef
18-03-2024

Slechte bedrijf! Word word je mooi contact belooft daarna komen ze niets na enkel dat je maandelijks meer gaat betalen! Voor jaar lang!

14-03-2024

160 klantvoordeel door toegegeven schuld van Odido (actief uitgezet door foutje Odido). Odido wil maximaal 60 vergoeden. Ik start procedure. Odido zet klanten onderaan, niet aan beginnen, arrogantie ten top.

Yz
13-03-2024

NOU wat een ramp zeg kut odido

Ik heb geen enkele openstaande premie

Alsnog Sturen ze bericht

Als k niet nu betaal 28 euro betaal

Sluiten ze me abonnement

Terwijl er staat letterlijk niets open

Factuur van maart s niet eens binnen! Of beschikbaar op hun app

En moet opeens 28 euro betalen anders sluiten ze me abo

Foei zeg en vertikken om in systeem te kijken

Of et echter klopt of niet

Angelique
07-03-2024

Ik belde na odido ik.legde uit dat mijn telefoon niet meer oplade ik heb deze telefoon nog maar een paar maanden ze gaf aan dan moet je hem opsturen en formulier in vullen via telefoon hoe kan ik een formulier in vullen als mijn acu bijna leeg is dan moest ik dat maar via de laptop doen moet je die wel hebben inmiddels ik zelf na een tekefoonwinkel geweest goed geholpen lag aan de oplader zelf gelukkig dat had odido ook als optie kunnen zeggen slechte Servische voor abonementen zijn ze snel met aanpraten

Niels
06-03-2024

Vijf weken geleden te horen gekregen dat mijn order geannuleerd zou worden, nog steeds geen geld terug. Inmiddels meerdere keren gebeld maar nergens actie.

"U kunt het deze week op uw rekening verwachten" is geen oplossing, heb nu geen geld en geen nieuwe telefoon. Wacht al ruim een maand op meer dan €1200.

Liketechnologie
03-03-2024

Wat een k#t provider zijn jullie zeg. 3 jaar lang tele2 klant geweest voor thuis internet en mobiel. Vorig jaar al gestopt met tele2 thuis internet. Omdat de modem op NAT type strikt staat ingesteld. En niet aangepast kan worden. En zins mij mob provider is veranderd naar odido, is het ook een ramp. Thuis slecht tot geen berijk. Bellen via wifi verbreekt onverwacht het verbinding. Vandaag wil ik het voicemail beluisteren moet ik opeens een wachtwoord intoetsen. Of nieuwe wachtwoord aanvragen. Heb ik aangevraagd. Krijg sms met wachtwoord Voicemail gebeld. Wachtwoord ingetoetst. Krijg ik te horen dat me voicemail 24 uur is geblokkeerd. Vandaag is het zondag dus kon ik klantenservice niet berijken. Ik heb langetijd met klantenservice over mij slechte berijkbaar besproken en gekeken naar oplossingen maar niks heeft geholpen. Ik heb zelf een lebara simkaart getest op mij mobiel en werk gewoon goed.11 maart stap ik over naar kpn. Wat heb een slechte ervaring met odido. Bah.

Klaas
26-02-2024

Ik krijg geen provider in azie. Om dingen te bekijken krijg ik een sms, zonder provider geen sms. Odido doet niet aan chat. Op Instagram zeggen ze de klachten in volgorde te verwerken. 4 dagen laten nog niets gehoord. Stop met de Chat als het geen chat is. Waardeloze "service"

Lisa
12-02-2024

0 sterren waard, hele bijdehante en onbeleefde klantenservice personeel, slechte regelingen, midden in de nacht onterecht sim blokkeren meerdere keren en ik mag een paar dagen wachten tot ik weer word aangesloten, omdat ik alleen handmatig kan betalen en dit voor odido 5 dagen duurt, dus nu voor de 5e keer sinds odido er is een paar dagen onbeikbaar! Ook worden er elke keer extra kosten toegevoegd als ik wat later betaal, hiervoor bij t mobile was dit nooit zo! Nooit problemen mee gehad. Walgelijke provider.

Kimberley
08-02-2024

Waardeloos! Via telefonisch contact en een brief wordt mij iets beloofd, vervolgens na betaling kan dit ineens niet meer en gaan ze hier ook niets aan doen. Dag geld. Klantenservice sluit gewoon doodleuk de chat en lost de klacht niet op. Belachelijk! 0 sterren!

Char
07-02-2024

Telefonisten stalken je tot je akkoord gaat met verlenging en beloven je vervolgens klanten voordeel die ze dezelfde dag nog eraf halen. Zou willen dat ik een grapje maakte. Vervolgens betaal je 40 euro voor een sim only abbo. Het zijn zwiebertjes daar. Niet doen. Echt.

Jeffrey
05-02-2024

Heletijd geen bereik meer, als je klantenservice probeer te bereiken sta je een uur in de wacht.

Meer Odido Mobiel bellen + internet reviews