Prachtigkado.nl reviews

6.6
Periode2022

Andres
11-04-2017

50 rompers besteld, alles naar wens!

Ik heb voor ons bedrijf een bestelling gedaan van 50 rompertjes waarbij ik drie verschillende logo's wilde laten plaatsen. De mensen bij Prachtigkado.nl hebben alles voor mij in orde gemaakt en de rompertjes zagen er erg mooi uit! Ook de kwaliteit van de rompertjes was ik aangenaam door verrast! Absolute aanrader en als wij door onze voorraad heen zijn zal ik hier zeker nogmaals bestellen!

Emmy
11-04-2017

Tas met foto besteld.

Zeker leuk maar ik had beter op de Kleuren van de foto moeten letten. Het is erg donker! En de foto is hoog geplaatst zodat de bovenkant niet goed zichtbaar is. Kan de leverancier niets aan doen, had ik op moeten letten denk ik. Ik word wel gek van de steeds terug komende mail dat ik nog een beoordeling moet schrijven! nu gedaan dus hopelijk geen mail Meer!

Marion
10-04-2017

Mooie producten en snelle levering.

Voor mijn praktijk heb ik badlakens besteld met mijn bedrijfsnaam er op geborduurd. Het resultaat is erg mooi, het product is goed en de levering zeer snel. Prachtigkado.nl houdt je ook goed op de hoogte van de voortgang van de bestelling.

Anneke
10-04-2017

Valse start wordt uiteindelijk goed opgelost

Nadat ik de badjas, met naam erop geborduurd, had ontvangen was ik niet tevreden over de plaats waar dit was gedaan. Na enkele foto's te hebben gestuurd heeft het borduurteam een nieuwe badjas geborduurd. Het resultaat was super! Uiteindelijk ben ik een blije klant.

Anouk

Goede en snelle service

Helemaal tevreden met de ontvangen zonnenschermen. Snelle levering en goede service!

Nynke
08-04-2017

Snelle levering en veel keus

Een badhanddoek met naam besteld, de volgende dag was die al in huis. Veel keus uit kleuren en het resultaat is prachtig.

Brigitte
07-04-2017

Samen kokkerellen ????

Schort met tekst en foto. Zag er goed uit en levering super snel. Bestellen was simpel. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Danique
07-04-2017

Mooie kwaliteit!

Erg tevreden met mijn bestelling! Mooie kwaliteit, stof en kleur. Ook de geborduurde naam op het tutpopje ben ik erg blij mee.

Pingootje

Superleuk persoonlijk kado

Mijn moeder krijgt een superleuk Delfts Blauw tegeltje met een blunderuitspraak van zichzelf. Het maken, bestellen, betalen en ontvangen verliep allemaal soepel, snel en geheel naar wens. Echt een aanrader als je een leuk persoonlijk kadootje wilt maken!

Melanie

Superleuke webwinkel!

Delfts blauw tegeltje laten maken met eigen tekst erop. En het resultaat was echt verbluffend. Erg mooi geworden. Zeker boven alle verwachtingen zo mooi. Het kado werd ook zeer enthousiast ontvangen. Het ontwerpen, betalen en ontvangen ging allemaal zeer gemakkelijk en vlotjes. Echt een aanrader!

Karel

Perfect opgelost!

Bestelde mok met thermische foto werd niet conform afspraak (24u) geleverd. Bovendien bleek na de levering dat de foto+tekst anders was geplaatst dan ik had verwacht. Dat was niet zichtbaar op het voorbeeld, echter ik had het ook niet zo specifiek aangegeven.

Na hierover contact te hebben gehad werd gratis een tweede mok geleverd conform de verwachting, zowel vwb levertijd als de samenstelling.

Wat mij betreft perfect opgelost zo!

Foutje maken kan voorkomen, ik denk zelfs wat meer bij bestellingen op afstand. Het gaat dan om de wijze waarop dit wordt opgepakt.

Anja

Prima

Snelle levering en goede service

Clara

Mooie kado's

Ik had 2 handdoeken besteld voor kleindochter met haar naam erop, die af ging zwemmen. Ze vond het erg leuk.

Ruud.

Snelle en correcte levering

Zie reactie hierboven

M.
05-04-2017

Supernelle service!

Op het allerlaatste moment bedacht ik me dat ik iemand een tegeltje kado wilde doen. Navraag via de chatfucntie bij tegeltjes.com gedaan en ja hoor: 2 uur later kon ik het al ophalen!

Heel erg bedankt voor deze snelle service!

Groeten, Marianne Giethoorn

Martine
05-04-2017

Goede service en nette producten

Ondanks dat ik wat foutjes had gemaakt met de betaling kreeg ik direct een factuur waardoor mijn product de dag erna nog werd geleverd. Vertrouwen in de klant en snelle communicatie zijn twee grote pluspunten.

Cindy
03-04-2017

Goed opgelost en snelle feedback

De sleutelhanger die ik besteld had was verkeerd bezorgd door postnl, waardoor ik hem niet op tijd zou krijgen. Ze hebben er nog 1 gestuurd en dezelfde dag kwam de vermiste sleutelhanger ook binnen. Ik mocht de andere gratis houden! Top!

Pia
30-03-2017

Prima service

Ik had een tegeltje laten maken voor een vriend in Italië maar bij het openen bleek dat er rechtsonder een scherf vanaf was, niet leuk om cadeau te geven dus.

Na een telefoontje met een aardige mevrouw is alles prima voor elkaar gekomen, meteen werd aangeboden een nieuwe te maken en die hebben ze supersnel naar me opgestuurd.

Echt goede, ouderwetse service, van harte aanbevolen dus!

Pia

Erik V.
28-03-2017

Een prachtig cadeau!

Leuk cadeau voor vertrekkende college. Was weinig tijd voor. Bestelling bij Prachtigkado.nl verliep uitstekend: snelle levering, met tussendoor vlot en behulpzaam contact met de klantenservice. Volgende keer weet ik waar ik naartoe ga en kan Prachtigkado.nl iedereen aanraden.

Janneke
27-03-2017

Gepersonaliseerde schort

Schort besteld met fotoprint en tekst. Resultaat was boven verwachting. Geüploade afbeelding was niet in hoge resolutie. Was bang dat de afbeelding wel erg klein zou worden afgedrukt (vond het op scherm lastig te beoordelen hoe groot de print zou zijn). Uiteindelijke resultaat is heel gaaf geworden. Qua formaat perfect. Ook de kleuren zijn heel mooi. In goede verpakking geleverd (mooie platte doos die door de brievenbus gaat). Iets later in huis dan beloofd: beloofd was volgende dag, maar het werd paar dagen later. Voor mij geen probleem: infoverstrekking via de mail was prima. Zou zeker weer een gepersonaliseerde bestelling plaatsen bij deze webshop. Prijs-/kwaliteit wat mij betreft uitstekend.