Vodafone reviews

1.0

Godo
25-07-2019

Verschillende addressen die niet van mij zijn

Fakturen gekregen via kontrakten die ik nooit getekend heb met verschillende addressen. Als je niet betaald volgt de incasso, dus moest ik iets betalen waarvoor ik niet getekend heb. Via advokaten en allerlei toestanden moeten ze me nu geld terugbetalen en het kostte zeker 6 maanden om iets op te zeggen. Geen verontschuldigingen, vele koste via notaris en advokaat. Nooit meer Vodafone.

Corrie

Buitenland

Wij zijn iedere dag onderweg in buitenland, Duitsland Frankrijk, Spanje, Portugal. En we ondervinden meestal slecht bereik , geen internetverbinding, normaliter krijgen we een sms’je welkom in Duitsland, maar dat krijgen we meestal niet binnen, of een dag erna, maar dan zitten we alweer in Spanje.Dus geen bereik.en voor onsterk toch heel belangrijk. Gebeld met vodafone. Dan wordt er gezegd dat het niet aan vodafone ligt, we moeten maar handmatig een provider zoeken. Daar sta je dan. en als je zegt ( wat mijn gevoel zegt)dat hun verhaal van maar verkooppraatjes zijn worden ze ook eens boos.

Brenda
25-07-2019

Simkaart voor mijn dochter bij mijn abonnement

En toen begonnen de problemen.

Ineens zijn onze telefoonnummers omgewisseld, mijn abonnement staat op haar naam en andersom.

Veel te hoge rekeningen ’en bedragen die echt niet kloppen (€300!)

Blokkades op mijn abonnement omdat er volgens Vodafone bewindvoering op zit.

Toestel en telefoonblokkades door foute rekeningen van Vodafone die ik niet kan betalen en meerdere verzoeken gedaan dit uit te zoeken, elke x gemeld en gevraagd hoe dit dan nu weer met die blokkades gaat als antwoord krijg je dat dat allemaal goed zit en vervolgens weer geblokkeerd €44! En nu komt het mooie van Vodafone: door hun nu achteraf blijkbaar te mooie aanbieding een simkaart voor Mn dochter toe te voegen aan mijn abonnement;

Dus Vodafone blokkeert dan ook gelijk haar nummer dus nog eens €44!

Dat is elke maand €88 extra voor Vodafone.

Vervolgens krijg ik een brief over te betalen aansluitkosten ivm blokkades €22 van Vodafone.

Dus die €44 word je ook nog mee genaaid x2!

Verder bedragen van toestel accessoires etc. Geen idee wat dat dan mag zijn.

Bij de klantenservice word je van de een naar de ander door verbonden en je komt nooit terug naar degene die het wel even zou regelen, dus elke x moet je alles opnieuw uitleggen, vervolgens zeggen

Ze dat ze het snappen maar ze snappen er geen reet van en mijn probleem word ook niet opgelost!

Dus ik wil van Vodafone af.

Met mijn eigen abbo kan dat niet ivm contract

Die van Mn dochter ook niet omdat Vodafone haar op mijn contract heeft gezet (geen idee hoe? En dat snappen ze bij Vodafone blijkbaar ook niet!))) dus ik kom er niet van af.

De nieuwe rekening staat nu klaar dik €180!: 1x raden: weer kosten ivm toestelblokkade 2x en weer op beide het dubbele in rekening gebracht , iets van accessoires. En ik ben nu ineens een abonnement van Vodafone rijker! Dus 2 abonnementen op 1 nummer (mijn nummer) en een abbo van Mn dochter die ze hebben gekoppeld aan mijn nummer.

Vieze smerige ratten daar bij Vodafone!

En dat sinds mijn 15de klant te zijn bij Vodafone (ik ben nu 34)

Nooit weer Vodafone voor mij! En raad deze ook echt af

Çağatai
07-07-2019

Laatste tijd veel problemen

Ik ben er binnenkort klaar mee. Andere familieleden ga ik ook afraden om hun contract te verlengen. In Harderwijk heb ik als laatst veel problemen ervaren en contact opgenomen met de klantenservice om te vermelden dat ik een probleem had met het Vodafone 4G netwerk, namelijk geen internet in mijn woonplaats (2 km radius). Laat staan dat ze hun fout accepteren, ze probeerden mij te belazeren en onderuit te komen door te zeggen dat ze een netwerk reset hebben gegeven. Dat klinkt als: laten we even iets verzinnen om niet- technische mensen in de maling te nemen. Ineens accepteerden ze hun fout wanneer ik een compensatie verzoek heb ingediend op de website van u heeft 1 week lang geen internet gehad op locatie. Goh, hebben jullie dat zelf niet kunnen zien in de monitoring dat er problemen waren? Even stilletjes niks zeggen of niet? Hebben ze ook andere klanten in Harderwijk automatisch gecompenseerd als ik vragen mag?Je betaald wel een rekening namelijk voor afgesproken dekking/verbinding. Ik heb zo een gevoel dat ze flink zitten te bezuinigen in Nederland, zowel personeel als netwerk. Erg jammer dit, al jaren lang een tevreden klant geweest, maar ik ga zeker overstappen.

Adriaan
05-07-2019

Fuck de klant

Echt hele slechte dienstverlening. Word je naar de winkel gestuurd, hebben ze een systeemstoring, dus kom je voor jan lul. Blijken ze achteraf toch tegen mijn zin een nieuw contract opgevoerd te hebben. Als ik dat binnen een week cancel blijken ze toch een maand opzegtermijn te hanteren, maar mij geen sim kaart te verstrekken. Wat een slecht bedrijf zware afrader

30-06-2019

Jammer dat je geen "0" kunt geven

Ongelofelijk onlogisch, onvriendelijk & onbereikbaar

28-06-2019

Fout sim kaart gekregen

Na meer als week bellen en chatten met ze nog steeds niet goed. Door de telefoon kunnen ze alleen een ding zeggen . Namelijk we kunnen niets. Smoes na smoes van ziek vakantie en storing er is bij Vodafone niemand die iets kan ze liegen doen verder overdreven nep aardig. Bah stop met calcenters geef je klant waar hij recht op heeft een deskundig iemand aan de lijn. En niet iemand die zegt ik kan niets. Dus kijk uit voor je overstapt na ze bah

Dorith
01-05-2019

Ik word aangezien voor wanbetaler

In april 2018 heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. 2 jaar met 24 euro toestel kosten. In mei 2018 wordt door een systeemfout het gehele bedrag van mijn rekening gehaald. Hier kom ik in juli 2018 achter. De klantenservice gaat erachter aan, mijn geld ben ik kwijt. Uit eindelijk maar gestorneerd. Daarna begint de ellende: dreigen met afsluiten, meerdere malen contact met de klantenservice. Er lijkt na maanden een oplossing te zijn: een bedrag ineens ( voor abonnement en toestel kosten ) en daarna de toestelkosten handmatig overmaken. Van dit alles zie ik niets terug in my vodafone. Wel zie ik ineens een credit nota. Een blik op mijn bankrekening leert mij dat ik geen cent van Vodafone heb ontvangen alleen het bedrag wat ik heb laten storneren. Ineens krijg ik een mailndatner 50 euro " openstaat" ik weer aan de telefoon met de klantenservice. Ik zou een mail krijgen met een toelichting en ze gaan bellen. Tot op heden niet gebeurd. Uiteindelijk blokkeren ze.mijn toestel. Het bedrag van 50 euro is nu een bedrag van 30,40 euro. Ik stuur een officiële klacht en dan krijg ik antwoord: ze sluiten mij weer aan als ik betaal. Op dezelfde dag krijg ik een mail dat indien ik niet betaal een incasso procedure.volgt. Dit is niet mijn schuld. Uiteindelijk heb ik het overgemaakt en word ik weer aangesloten na bijna 2 weken. Ze zeggen erbij dat ik heb toegezegd het abonnement te willen houden. Ik kan er niet vanaf, dat is heel wat anders. In mijn Vodafone zie ik alleen nog maar rekeningen. Ik hoop.dat de volgende incasso wel.goed gaat. Ik overweeg om al het bewijs ( geen credit gehad, zelf gestorneerd en handmatig kosten overgemaakt) naar Vodafone te sturen maar wat schiet ik ermee op?

Amanda
30-04-2019

Niks is goed gegaan bij het afsluiten van een abonnement

In een notendop.

Januari vodafone red together genomen icm. ziggo home.

Februari geen movie en serie pakket, terwijl het wel afegsproken was.

Ook een aantal extra kosten waar we niet voor gevraagd hadden, zoals: verzekering(? nooit over gesproken, dus ik snap niet waar dit ineens vandaan komt), 2 blox geactiveerd (1gb+2gb) terwijl dit niet afgesproken was, 2 verschillende facturen ontvangen waarvan er eigenlijk 1 betaald moet worden.

Maart gevraagd voor verhuizing van ziggo home waarbij ik erachter kwam dat ons oude internet provider (T-Mobile) niet was afgezegd, terwijl dit wel was afgesproken. Dus ik heb 3 maanden betaald en nu moet ik het zelf oplossen.

Ons data bundel zou verdubbeld worden maar is nooit gebeurd, hier dus weer voor langs geweest. Nu dus eind april eindelijk dubbele bundel maar nu is mijn partner uit de red together groep gekicked en heeft hij geen mobiele data (dus geen internet) en zijn uitgaande gesprekken zijn geblokkeerd op een of ander manier. Heel slecht dit.

Alles staat in het systeem en alles hebben we op papier wat we zouden krijgen maar nooit hebben ontvangen en dat we al een aantal keer zijn langs geweest en geklaagd hebben.

17-04-2019

Nalatig

Inzake nalatigheid van Vodafoon. Stond in mijn geval een rekening van 125.00 euro open. De rekening was onder gebracht bij HJF Advocatenkantoor. De HJF Advocatenkantoor heeft Vodafoon meerdere keren in 2009 aangeschreven om de rekening te betalen. Vodafoon heeft niet gereageerd, maar nu na 10 jaar eisen ze bijna 700 euro via een Karansingh & partners! Het bedrijf is nalatig geweest. Omdat we het al 2009 wilde oplossen met een betaling.

Marianne
12-04-2019

Klacht

Vodafone is totaal niet klantvriendelijk.Ze drukken je alleen maar op hoge kosten.

Doir miscommunicatie gaan er vele dingen mis.Il had toendertijd een telefoon met abonnement bestelt maar heb daar binnen de termijn van afgezien.Alles was in orde zeiden ze.Masr wat blijkt.Hadden ze minn prepaid omgezet in een 0 urenabonnement waar ik niets van wist .Met als gevilg een torenhoge rekening.Heb hun hier boos over gebeld.Verbolgens met hun afgesproken om een regeling textreffen die ik ben nagekomen.Maar nu hebven ze het doirgetuurd naar een incasso omdat ik 2 dagen volgens hun te laat was met betaalen.Im had de afspraak ik zoy omstrwwka de 20 betalen dat heb ik g3daan en ze hadden het de 22e binnen.Nu zeggen ze het had de 20e op rekeni g moeten staan en niet de 22e.En dan jrijg je niet ff een mail if brief van hun dat ze het door hebben gespeeld naar een incasso

Vindt dat nietcprofessioneel

Echt een slechte service

Ik doe nooit wwwr iets met vodafone

Marian

Inloggen My Vodafone niet mogelijk

Klantenservice is rampzalig. Spijt dat ik ooit ben overgestapt naar Vodafone. Ben al maanden bezig om in te loggen via my Vodafone. Dit is niet mogelijk omdat mijn e-mailadres is gewijzigd. Schrijven iedere maand torenhoge bedragen af van mijn rekening zonder het ontvangen van fakturen. Als ik weiger dan sluiten ze mij zonder iets te melden af. NOOIT geen Vodafone meer.

Alwin
10-04-2019

Als het werkt top, als het niet werkt DRAMA!

13 jaar klant geweest bij vodafone. Na verhuizing van het kantoor van Amsterdam naar het buitengebied bij Bodegraven was de dekking bedroevend. Wegvallende gesprekken en robotstemmen, klachten dat we niet bereikbaar waren, dat soort ellende. Tijdje aangezien omdat het toch een chaotische verhuizing was, vervolgens meldingen gemaakt bij Vodafone. Na meerdere toezeggingen dat hun netwerkexperts ernaar gingen kijken, en niet werkende alternatieven (wifi-bellen) waren we alweer een half jaar verder. Toen besloten de boel over te zetten naar T-Mobile, die hier ook magere dekking hebben maar wel 30/10mbit halen, en vodafone 8/1 mbit. Een van de werkneemsters had t-mobile op haar mobiel. KPN werkt hier overigens ook niet lekker.

Dus, aangegeven dat ik weg wilde omdat ze niet konden leveren waarvoor ik vrij vorstelijk betaalde.

De eerste meneer was heel erg meedenkend, maar ik moest wel via een andere afdeling de boel insteken. Dat gedaan, en die begonnen weer over dat ze gingen kijken waar het probleem lag. Die route was bewandeld, leverde niets op, ik wilde er vanaf. Meerdere keren gebeld om de boel netjes op 1 datum af te ronden en over te sluiten. Geen thuis, danwel kastje naar de muur. Beloftes dat ik zou worden teruggebeld blablabla. Waardeloze afhandeling. Nu zelf de opdracht bij t-mobile gelegd om de contracten over te nemen, op de datum dat ze vrijkomen. Door nummerbehoud en doorschakeling tussen de nummers zitten we nu een paar maanden te kloten. Ik neem het Vodafone kwalijk. Niet dat het netwerk niet overal even sterk is, kan gebeuren. maar wel dat ze een trouwe klant. zo in de steek laten.

Daarom een welverdiende veer uit de kont voor Vodafone. Ook baal ik als een stekker dat ze op google gewoon pronken met bijna 5 sterren terwijl op elk ander review platform de klachten de overhand hebben. Dit klopt niet!

10-04-2019

Ongevraagd kosten in je mik duwen

Ik was op vakantie in het buitenland. Mobiele data en roaming uitgezet. Krijg ik van Vodafone ONGEVRAAGD bescherming door een wereldpakket aan mij telefoonnummer toe te voegen. Ik kijk op mijn rekeing wordt mij € 35 in rekening gebracht. Wat een tuig. Zogenaamd om mij te beschermen tegen hoge kosten terwijl ik dat zelf al gedaan had. Walgelijke kotsmisselijk klantonvriendelijke acties

Evelien
25-03-2019

Vodafone laat klanten stikken

Nieuw nummer aangevraagd bij Vodafone.

Krijg de bedreigingen naar mijn hoofd geslingerd van de vorige eigenaar van dit nummer.

Midden in de nacht gebeld worden.

En waar is Vodafone? Je hoeft niks van deze droeftoeters te verwachten. Heeft u een probleem? Heel jammer mevrouw meneer. Vodafone kan niks doen.

Stephan
18-03-2019

Weg bij Vodafone lukt niet

Ik wil overstappen naar T-mobile omdat deze een betere dekking heeft, Sneller internet en betere bundels in het buitenland. Maar helaas doet Vodafone er alles aan om de overstap te vertragen. Ik ben al 3 maanden contract vrij en heb alleen een maand opzeg termijn. Maar Vodafone doet er nu alles aan en ben al 2 maanden nu kwijt met overstappen. De klanten service belooft van alles en maakt het niet waar. Niemand kan je helpen en ze kunnen je niet door verbinden en ook geen schriftelijk bevestiging van iets geven. Te triest voor woorden dit bedrijf.

08-03-2019

Nooit meer Vodafone

Na enige maanden, na mijn overgang van t-mobile naar vodafone, kwam ik er bij toeval achter dat ik geen sms kon ontvangen. Vanaf het moment dat ik het bij de winkel aangaf werd het erger ipv beter. Vervolgens geen inkomende telefoongesprekken en doorschakeling meer. Gelukkig maakten collega’s en vrienden mij hierop via whatsapp attent. Na meerdere bezoeken aan de vodafone winkels moest ik dagen en dagen wachten en kreeg ik voor tijdelijk slechts een prepaid card van 100 belminuten en 500mb internet. Zelf heb ik alles onbeperkt en 20gb per maand. Inmiddels kan ik gelukkig weer gebeld worden maar nog steeds geen sms ontvangen. Dit duurt inmiddels al ruim 1,5mnd. Van vodafone tot op heden geen reactie ondanks mijn vraag. Alleen de medewerkers in de winkels den haag en katwijk zijn nog vriendelijk en behulpzaam maar verder 1 groot drama.

Ik heb spijt als al mijn haren op mijn hoofd van de overgang naar vodafone. Bij een collega van mij maakten ze het echter nog bonter. Deze kon gelukkig nog opzeggen. Zoals er al eerder bij reviews stond: “vodafone is terug in de tijd” advies: geen vodafone nemen.

Chester
08-03-2019

Puinhoop bij Vodafone

Wij proberen al vanaf 31 januari 2019 een abonnement bij Vodafone af te sluiten. Door een systeemfout welke blijkbaar niet op te lossen is is dat nog steeds niet gelukt! Wij kunnen het nummerbehoud van de telefoon van mijn vrouw (Vodafone prepaid) niet vrij krijgen waardoor er geen abonnement afgesloten kan worden. Bij Vodafone niet, nergens niet! Wij hebben letterlijk uren aan de telefoon gehangen bij Vodafone, allemaal behulpzame medewerkers die het niet voor elkaar krijgen om het probleem op te lossen!

Ik heb zelf -helaas- net een nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone. Wij zullen NOOIT meer een abonnement bij Vodafone proberen af te sluiten. Ongelooflijk, dat een bedrijf als Vodafone niet de juiste medewerkers hebben om een probleem als deze -een systeem fout- te kunnen oplossen. We zijn nu op de datum 8 maart 2019 beland. We hopen dat op 8 maart 2020 dit probleem is opgelost. Maar gezien de incompetentie van het management is daar niet op te hopen!

Sami
18-02-2019

ECHT NIET DOEN

Vodafone is echt slecht 10 keer niks gewoon. Ze hangen zo vaak op midden in gesprek.Ik ben echt ontevreden. Ook als je nieuwe nummer wilt nemen moet je zoveel moeite doen. Ze hebben echt een hekel aan hun klanten volgens mij. echt een afrader.

Jantien
06-02-2019

Afschuwelijk bedrijf dat klanten haat

Klantenservice bestaat niet bij ze. Ze haten klanten. Voor mij nooit meer Vodafone. Als ze denken dat ze klanten zo kunnen behandelen hebben ze het echt mis.