Communicatie is een gebied met gemengde gevoelens onder de klanten van 24pharma.be. Er zijn zowel positieve als negatieve ervaringen gedeeld, wat suggereert dat er ruimte is voor verbetering op dit vlak (4%). De informatievoorziening wordt echter wel positief beoordeeld, wat erop wijst dat klanten over het algemeen goed geïnformeerd worden door het bedrijf (3%). Dit aspect van communicatie lijkt dus goed te functioneren.
Informatie op de website was niet aangepast.
Goede informatie. Snelle levering.
Juiste en duidelijke informatie. De bestelling verloopt vlot.
Trage levering. Geen reactie op mail.
Makkelijk bestellingen te plaatsen. Goede communicatie via mail over levering. Snelle levering.
Goede communicatie. Zeer klantvriendelijk.
Geen opvolging. Geen communicatie.
Snelle reactie op bericht.
Geen reactie op e-mail.
Niet ontvangen bestelling. Geen contact met jullie.
Snelle verzending. Goede communicatie.
Kwalitatief hoogstaande uitleg bij elk product. Gemakkelijk bestellen en betalen.
Slechte communicatie omtrent verzending. Geen melding ontvangen.
Niet ontvangen. Geen contact opgenomen.
Correcte levering. Gebruiksadvies via e-mail ontvangen.
Goede communicatie. Snelle levering.
Engelse vertaling geleverd.
Duidelijke uitleg. Zeer behulpzaam. Snel en goed antwoord door een apotheker.
Scherpe prijzen. Goeie uitleg bij producten. Vlotte levering.
Duidelijke website. Duidelijke informatie. Leuke aanbiedingen. Lekker snelle levering.