Communicatie is een ander sterk punt van Abena.nl, waarbij de meerderheid van de klanten tevreden is over de manier waarop het bedrijf communiceert (9%). Er is echter een kleine groep die minder tevreden is over de communicatie (3%), wat aangeeft dat er ruimte is voor verbetering, ondanks de overwegend positieve feedback.
Gebruiksaanwijzing onduidelijk.
Goede klantenservice. Snelle reactie op mail. Advies op maat.
Geen terugbelactie.
Snel bezorgd. Communicatie vlot en duidelijk.
Prima uitleg. Snelle levering.
Duidelijke instructies.
Gunstig geprijsd. Snel geleverd. Goed op de hoogte gehouden van het bestelproces.
Netjes aan de telefoon. Goede service. Snelle levering.
Direct benaderbaar. Prima service.
Klantenservice telefonisch gemakkelijk te bereiken.
Goede communicatie.
Verwezen naar ander bedrijf. Overwegen om Abena broekjes zelf te bestellen en te betalen.
Snelle reactie op e-mails.
Terug bellen netjes op tijd. De verdere informatie was zeer bruikbaar.
Goed geholpen. Te woord gestaan. Geholpen.
Late levering. Gebrek aan opvolging. Slechte klantenservice.
Volledig nakomen van afspraken. Voortreffelijk te woord gestaan per telefoon.
Moeten bellen.
Perfecte communicatie. Medewerkers attent. Klantvriendelijk.
Duidelijke uitleg. Snelle bezorging.
Snel antwoord. Advies.
Duidelijke uitleg.
Super service. Duidelijke uitleg. Vriendelijk te woord gestaan.