Allekabels.nl227 ervaringen

Marcella
17-04-2021

Gehackt, na 8 maanden krijg ik dit pas te horen.

23 augustus 2020 word dit bedrijf gehackt, 17 april 2021 word ik ervan op de hoogte gesteld dat de hackers al mijn gegevens hebben.
Ik vraag me af of ik dit ooit had geweten als dit niet in het nieuws had gekomen.
Belachelijk dat ik na 8 maanden pas te horen krijg dat dit het geval is.

Schandalig. Ik bestel daar nooit meer. Prutsers!

KB

Onbetrouwbaar

Vinden het niet belangrijk om goed met andermans gegevens om te gaan. Proberen het vervolgens in de doofpot te stoppen, tot de media aan de bel trekt.

Johan
Johan

Disrespect naar klanten

Schande, disrespect naar de klant

Een ster moet eigenlijk 0 sterren zijn.

Een groot en grof schandaal. Ná de hack uw klanten niet correct informeren.

U schrijft dat de hack heeft plaatsgevonden op 23 augustus 2020. Na wat simpel rekenwerk: we zijn nu bijna 8 maanden verder.

Ik ben met stomheid geslagen dat uw bedrijf, nu, ná de berichten in de pers, uw klanten een mail stuurt.

Ik vind dit schandalig, en dat kan alleen zijn ingegeven door uw angst op omzet verlies en disrespect voor de (digitale) veiligheid van uw klanten.

U heeft verzuimd om, destijds, bijna 8 maanden geleden, uw klanten te informeren of het data lek.

Hiermee heeft u mijn vertrouwen, en dat van al uw andere klanten, in uw bedrijf ernstig en wellicht onherstelbaar geschaad.

Of het 3,6 miljoen, 2,6 miljoen of 100 klanten zijn, u dient deze te informeren!

Wij gaan een klacht tegen uw bedrijf indienen bij de autoriteit welke de wet op bescherming persoonsgegevens beheert.

Uw bedrijf verdient niet langer mijn vertrouwen, nog dat van andere bedrijven en/of consumenten.

Stef

Zeer slechte webshop

Allekabels is gehackt maar geeft aan dat mijn account niet buit is gemaakt omdat deze pas in september 2018 is gemaakt . Mijn account bestaat al sinds 2014 .

De excuus mail van hun staat ook vol van de spel en grammaticafouten.

Dus nooit meer bestellen bij deze webshop. Wees gewaarschuwd.

Schandalig bedrijf

Was een vaste klant van dit bedrijf. Alleen de recente nieuwsberichten doen je nekharen herrijzen. Maanden geleden al gehackt en dan gewoon je mond houden. Dit is een misdrijf. Ik hoop iig dat dit bedrijf strafrechtelijk vervolgt gaat worden en de verantwoordelijke directie aangepakt gaat worden. Alle klanten die slachtoffer worden fraude of oplichting tgv dit datalek zouden een rechtzaak moeten voeren tegen allekabels.

Ruben
15-04-2021

Signalen van een datalek negeren en de ernst bagatelliseren.

Allekabels heeft een datalek verzwegen en nu het uit is gekomen wordt het gebagatelliseerd.

Klanten zijn blijkbaar alleen belangrijk als ze geld in het laatje brengen.

Arnoud
15-04-2021

Zogenaamd een andere klant die me voor was

3 dingen

-de bestelling zou de volgende dag geleverd moeten worden, maar de kabels die zogenaamd op voorraad lagen waren toevallig gekocht door een andere klant op sat zelfde moment, gevolg, een week wachten

-geen porto vrij bestedings bedrag(zoals bij concurrentie na/meer dan €30)

- geen aanpassingen van bestelling mogelijk, als je bijvb. nog meer nodig hebt, dus dan weer extra porto kosten.(bij concurrenten, geen probleem)

Ekrem
13-04-2021

1 week wachten voor een kapotte kabel

Ze komen hun beloftes niet na, geen track en trace code en absoluut niet voor 22:00 besteld morgen in huis nee wacht maar een week voor een kabel die kapot is. En dan verwachten ze je nog meer uit te geven om hun fouten op te lossen weggegooid 10 euro

Wout
07-04-2021

Helaas voor de tweede keer teleurgesteld

Voor de tweede maal verbaas ik mij over de service, na de vorige deceptie hoopte ik dat dit een eenmalig incident was, helaas. Diverse kabels besteld, welke op de site leverbaar zouden zijn en de volgende dag bezorgd zouden worden, niets is minder waar, ik wacht nu al een aantal dagen. Kijkend op mijn account zie ik tot mijn verbazing dat 2 van de 3 bestelde produkten uitverkocht zijn, hoe lang gaat dit nog duren?
Ik had eigenlijk andere willen bestellen maar die stonden wel op de site op uitverkocht, dan maar die uitgekozen welke schijnbaar wel op voorraad waren, ik ben echter gewoon in de maling genomen.
Voor de tweede maal een negatieve ervaring, dit gaat mij geen derde keer gebeuren!

Remy
28-03-2021

Prima service

Apparaat besteld en snel geleverd.
Ondanks volgen van de handleiding, lukte installatie niet.
Gemaild met servicedesk en kreeg direct antwoord in de vorm van wat tips. Opgevolgd en apparaat werkt perfect!
Prima product dus en een super goeie en snelle service!

Remko
Remko
20-03-2021

Kapot product, weg geld.

Product (DVI/ HDMI splitter) ontvangen echter was defect (DVI connector paste er onmogelijk in). Mochten het terugsturen op onze eigen kosten á 7 euro of het product houden en 7 euro compensatie krijgen.
Weg geld en lege handen.
Mail gestuurd dat wij dit niet redelijk vinden, geen reactie.
Oplichtings praktijken! Pas op mensen!

Gerard
18-03-2021

Zeer klantgericht.

Bij Allekabels een apparaatje besteld voor afsplitsen HDMIsignaal naar RCA pluggen. Nader onderzoek leerde echter dat dit géén oplossing zou zijn voor het probleem dat ik probeerde aan te pakken. Besluit was dus al snel: apparaat kan ongeopend retour. Een check op de site vertelde me dat er nog géén track-and-trace was aangemaakt, dus wellicht nog niets was verzonden. Gebeld met de klantenservice, en kreeg meteen een zeer behulpzame medewerker aan de lijn. Die kon inderdaad zien dat een en ander nog in behandeling was, en bood aan de bestelling direct te annuleren. Geaccepteerd, en ze beloofde dat "binnen een paar dagen" het geld teruggestort zou worden. Dat was binnen 2 dagen geregeld, en dan ook het complete bedrag zonder verdere verrekeningen. Topservice!

10-03-2021

Retourkosten?!

Later overbodige wandbeugels besteld. Retourkosten: 35,90!
Schadalig. Nog nooit meegemaakt.Nooit meer bestellen!

Jean
25-02-2021

Geflest door allekables

Product besteld en geleverd na 3 dagen(?) blijkt het geleverde product niet overeen te komen met het plaatje op hun website. Contact gezocht met allekabels. Argument is dat het plaatje generiek is en dat het niet hoeft overeen te komen met het geleverde product. Mijn fout dat had ik dus moeten weten volgens hun. Wat een oplichterij is dit

Angelique
24-02-2021

Na 1e goede ervaring lijkt dat tevens de laatste

In November iets besteld. Werd keurig netjes de volgens dag bezorgd. Nu weer iets besteld. Dit zou de volgende dag binnen komen, maar helaas. Geen verzendbevestiging en status is Dat de betaling ontvangen is. en nu?
Als ik de overige ervaringen lees was dit de tweede en laatste keer dat ik daar iets besteld heb

Rob
Rob
20-02-2021

Volgende dag geleverd is onzin

Je bestelt iets bij Allekabels omdat zij de volgende dag leveren. Niet dus. Je krijgt een bericht dat het verzonden is maar de track-status (van DHL. waarom men voor die vervoerder kiest) blijft de hele dag aangeven dat men daar het pakket niet heeft.

Dus of het is een zooitje bij DHL OF Allekabels heeft alleen een label aangemaakt maar heeft het pakket niet door DHL laten ophalen.

Klantenservice schrijft dat de status niet klopt en dat het druk is bij DHL. Tja, kies dan een andere vervoerder. Ik persoonlijk twijfel zeer aan dat verhaal. Als DHL het ophaalt, dan wordt het normaliter in transit gezet.

Hoe dan ook, ik had de producten vandaag nodig en kan nu tot minstens maandag wachten.

Eerste en laatste keer dat ik Allekabels heb gekozen.

Ton
19-02-2021

NOOIT MEER!

Zeer onbetrouwbaar! Wel geld incasseren maar sjoemelen met track trace en dus geen producten.
Aangifte bij politie en thuiswinkel waarborg is gedaan.

Berry
Berry
18-02-2021

Vandaag besteld en morgen geleverd

Voor 22 uur besteld morgen in huis, nou dacht het niet.
Denk je voor een leuke prijs wat te kopen wat ook nog eens snel geleverd word.
Dit bedrijf verstuurd het gewoon niet en geeft DHL de schuld, DHL heeft het nog niet eens ontvangen.
Ik bestel hier niet meer, beter een paar euro meer uitgeven en het bij een betrouwbaar bedrijf kopen.
Zeer onbetrouwbaar.

Anne
Anne
11-02-2021

Retour wordt niet terugbetaald

Dit bedrijf verkoopt als dropshipping allerhande.
Via hun website 3 hoofdtelefoons gekocht. In de beschrijving staat duidelijk dat deze voor de ps4 een adapter nodig heeft. Maar er staat niet bij dat dit voor laptops ook zo is. Ook is er geen afbeelding van de plug.
Bij openen van 1 van de hoofdtelefoon bleek dat deze niet past op laptops. Contact gezocht met het bedrijf ivm hun zeer omslachtige retour beleid. Ze konden mij niet tegemoet komen in de retourkosten ondanks hun gebrekkige informatie op de website over dit product. De drie hoofdtelefoons zelf retour verzonden.
Na 6 weken nog geen geld retour!
Na mail contact nogmaals een terugbetaling geweigerd. Ik ben dus mijn geld kwijt!
Dit bedrijf, zo lees ik op andere reviews doen dit zeer regelmatig.

Jet
02-02-2021

Onbereikbaar

Retourformulier op site werkt niet en klantenservice onbereikbaar of gooit je eruit. Echt jammer. Eerdere ervaringen waren echt veel beter.

Meer Allekabels.nl reviews
Welk cijfer geef jij Allekabels.nl?