Allekabels.nl253 ervaringen

25-07-2021

Kwaliteit en snel dat is alle kabels.nl

Goede en degelijke kabels en prima service
zeer tevreden

Gerrie

Super en snel geleverd

Werkt goed en een uitstekend beeld

Ch
22-07-2021

Groot assortiment snel geleverd!

Al meerdere malen besteld! Ideaal vanuit de luie stoel bestellen en dag later bezorgd!

Julia

Top winkel!

Ik in de avond had 2 ethernet kabels besteld op Allekabels, de volgende dag kwamen ze gelijk aan! De prijs van de kabels was goedkoper dan op concurrerende sites en ze werken uitstekend. Ik ga zeker weer opnieuw bestellen op deze site de volgende keer dat ik weer kabels nodig heb :)

Bas
Bas
21-07-2021

Goede service en snel ook!

Snelle en goede service, hebben veel in huis en ook wat je nodig heb. Aanrader!

Olav
19-07-2021

Snel geleverd goede kwaliteit

Snelle levering, goed advies en uitstekende kwaliteit

Jeroen
15-07-2021

Kabeltje prik prak ….

Ik hoef nooit geen twee x na te denken als ik een kabeltje nodig heb .
Allekabels.nl komt dat altijd als eerste in mij op!
En niet alleen KABELS hé dinsdag 90graden conectoren voor ledstrip besteld woensdag middag in huis .

Ronny
15-07-2021

Cat 7 kabels besteld

Ik had onlangs cat 7 kabels besteld. Redelijk prijs en gelijk volgende dag binnen. Als souvenir kreeg ook een pen. Top service!

Hbr
14-07-2021

Drukpomp

Tijdje geleden een drukpomp besteld via hun werd via postnl bezorgd op de app stond bezorgd maar niks ontvangen oke probleem postnl maar na contact met allekabels meerdere kerel te mailen lijsten te hebben ingevult voor postnl niks meer van ze vernomen na een mail gestuurd te hebben nog steeds niks ontvangen wel betaald geen product en geen fatsoenlijk anwooord erg jammer zou deze site dus ook niet aanraden aan bekenden of fam al is het alleen al voor de slechte service

Brian
13-07-2021

Alle kabels in huis en snelle levering

De dsl kabel van 10 meter kon ik nergens in een winkel vinden. Op deze webshop allekabels kon ik alle maten vinden van deze kabel en ik kreeg het meteen de volgende dag binnen. Het is dus super betrouwbaar en levert snel.

Aaa

Hij werkt gewoon.

Kabel doet probleemloos wat hij moet doen.
Snelle levering, zonder poespas.

ordernummer 8850177

Fred

Gewoon top

Tevreden snelle levering en goede kwaliteit

Sven
12-07-2021

Aanrader om hier te bestellen!

Goede service, goede productomschrijving en snelle levering. Kortom prima webwinkel en veilig om producten te bestellen.

Kim
05-07-2021

Snelle levering.

Snelle levering en netjes verpakt.
Alles was compleet, helemaal happy ermee.

Geert
Geert
30-06-2021

Zeer goed

Fantastisch ervaring met Allekabels.nl

Corné
29-06-2021

Beamer hangt perfect

Product volgens de omschrijving van de site. Werd netjes op tijd met alle spullen bezorgd. Alles zat ook goed ingepakt.

Leo
26-06-2021

Wel bestellen en betalen, maar niet leveren, onbereikbaar.

Algemene voorwaarden stellen dat indien het artikel op voorraad is dat het dezelfde dag (voor 22:00 uur) wordt verzonden. Mijn betaling “is ontvangen”, toen werd het stil. Contactformulier geeft stelselmatig error 504, telefonisch is het bedrijf onbereikbaar. Dit stinkt, kijk het nog even aan tot 14 dagen na mijn bestelling, dan ga ik toch aangifte doen.

Arthur
24-06-2021

Slechte levertijd

Voor 22:00 besteld is zeker niet, volgende dag in huis!

Klantenservice is niet bereikbaar. Houd je centen in je zak en koop elders is mijn advies.

Stephan
22-06-2021

Datalek en er ook nog over liegen

Dankzij het datalek word ik nu regelmatig gebeld door allerlei malafide partijen. Bedankt hè!

In plaats van een ruimhartig mea culpa heeft het bedrijf besloten erover te gaan liegen. Eerst over de omvang van het datalek, later ook over welke gegevens zijn gelekt.

Bestel hier niet; je gegevens zijn niet veilig.

Johan
15-06-2021

Veel te laat geleverd en ook beschadigd aangekomen

Bestelling heeft er 5 dagen over gegaan, na een mail werd de schuld bij post.nl gelegd terwijl een andere webshop die ook post.nl gebruikt wel op tijd kan leveren, verder viel het op dat post nl mijn bestelling pas dagen later aangeleverd heeft gekregen. Men heeft dus een totaal KUL verhaal verteld per mail!
Van een bedrijf dat pas geleden gehact is waarbij alle gegevens gestolen zijn had nu wel een iets betere service verwacht. dus nadat ze de 2e kans ook verprutst hebben bestel ik er nooit meer.

Meer Allekabels.nl reviews
Welk cijfer geef jij Allekabels.nl?