Allekabels.nl reviews

8.0
202320222021

Recente Allekabels.nl ervaringen

02-12-2023

Snelle levering kabels zijn van goede kwaliteit.

Beveel deze aan

Janny
01-12-2023

Besteld, betaald de volgende dag in de brievenbus. Ik ben en was er enorm blij mee. Goed bedrijf, zorgvoldig en snel.

Cornelis
01-12-2023

Jammer dat postnl het pakje zo snel retour heeft genomen. Omdat ik het niet kon afhalen is het weer terug naar allekabels. Zonde van de bezorgkosten

Henny
30-11-2023

Prima kabel en snelle levering.

Berry

Snel en goed geleverd

30-11-2023

Snelle levering en het goede artikel

Gerda

Nog niets ontvangen?

22-11-2023

Bestellen ging snel, dag erna laat in avond geleverd, gewoon goed

Koen
20-11-2023

Verkeerde producten geleverd, retourneren is een hopeloze zoektocht. Niet tevreden dus, eigenlijk was er niets goed.

Klaas
20-11-2023

Goed en snel advies. Snelle levering

Susy

Slecht.

Slechte kwaliteit en slechte service.

Trui kwam al kapot aan.

Ik kreeg enkel €4,- korting en kon de trui niet retourneren.

19-11-2023

2x usb a naar a verlengkabel besteld, ik krijg 2x een usb a naar usb b geleverd, contact gehad met klantenservice , vroegen mij fotos re sturen van bon en producten . opgestuurd en ze zeggen dat het klopt wat ze gestuurd hadden, op foto was duidelijk de verkeerde kabels en op de bon stond ook wat anders . ben er helemaal klaar mee, ik bestel hier nooit meer .

Irma
19-11-2023

Na eerst gebeld te hebben voor het goede artikel en heel prettig en vriendelijk te woord werd gestaan, kreeg ik de volgende dag de bestelling binnen.

Alles was zoals gewenst, prima en betrouwbare Firma, bravo.

Met vriendelijke groet, Irma.

Ernst
16-11-2023

Snelle levering, top kwaliteit ksbrls, zeer ruim assortiment.

10 punten ruim waard

14-11-2023

Snelle levering tegen concurrerende prijs

Jaap
14-11-2023

Externe geluidskaart gekocht en deze werkt perfect.

Daan
10-11-2023

Leuke vriendelijke dame aan de telefoon gehad,er was een klein probleem maar samen op een vriendelijke manier opgelost.

Martijn
10-11-2023

Na bestelling ontvang je ongevraagd en ongewenst een reclame mail met het verzoek een review achter te laten. Er is geen eenvoudige wijze om je uit te schrijven voor deze ongevraagde junkmail. Daarvoor moet een mail naar Allekabels gestuurd worden, waarna zij je weer lastigvallen met een bevestiging dat je bent uitgeschreven van de junkmail list waarvoor je je nooit hebt ingeschreven.

Joop
09-11-2023

Snelle levering, heel goede kwaliteit fiets cover.

Dirk
09-11-2023

Gewoon goed en snel.

De kwaliteit is ook prima net als de prijs.

Meer Allekabels.nl reviews