Allekabels.nl reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente Allekabels.nl ervaringen

Adri
17-05-2022

Hier doet men wat men belooft! Geen smoezen dat men het druk heeft en daarom dag later bezorgd, Exact op tijd.

16-05-2022

Goed en snel

RE
11-05-2022

Prima en snelle leveringen. Diverse keren besteld, nooit een probleem gehad.

Cees
02-05-2022

Prima op tijd geleverd en goedkoop (om 2,5 hdd externe hdd via usb te maken)

Ronald
28-04-2022

Wat je nodig hebt is gemakkelijk te zoeken via de shop en bestellen,betalen en een dag later in huis

Johan
18-04-2022

Snelle en correcte levering

Gilles
15-04-2022

Ik had een bureaubrievenbak besteld bij Allekabels.nl. Het product moest ik zelf in elkaar zetten. Echter pasten sommige delen niet in de daarvoor voorziene gaten. Geen probleem, ik kreeg onmiddellijk een nieuwe toegestuurd. Echter had dit hetzelfde probleem. Fabrieksfout tot daaraan toe. Ik mocht deze twee producten echter NIET terugsturen. Zij wilden mij geen retourticket aanmaken. Ik zat natuurlijk met die rommel. Een week later nog eens gemaild in de hoop een andere medewerker te kunnen spreken. Nee hoor, zelfde verhaal. Ik ben echt teleurgesteld in de afhandeling. Qua klantenservice is dit een 0. Nooit meer!

15-04-2022

Snel geleverd met goede kwaliteit.

Papa
08-04-2022

Keurige levering, ook eerder toen er iets zomaar stuk was kreeg ik zonder morren een nieuwe geleverd. Op tijd en netjes.

Op de site zie je soms door de bomen het bos niet meer door het verschil in aanbod.

Tony
05-04-2022

Eerste bestelling geen probleem. Volgende 2 bestellingen ellende. De aangegeven levertijd / voorraad klopt niet, problemen bij Post NL (jaja) etc. Nooit meer.

Richard
04-04-2022

Tv steun besteld, snel en goed verpakt binnen gekomen, top.

Karmit

Kabel werkte niet

Klaas
04-04-2022

Ziet er prima uit en snel geleverd!

Kees
04-04-2022

Prima product, snel in huis. Zoals het hoort.

Suzanne
05-04-2022

Uiteindelijk goed opgelost

Deze klacht is opgelost

Zeer slechte klantenservice en retourbeleid.

Ondanks fout met bezorging moet je zelf retourkosten betalen. alle verantwoordelijkheid wordt door klantenservice (Yasmine) bij klant neergelegd. Je wordt zelfs voor leugenaar uitgemaakt. Echt onbegrijpelijk hoe er met (ex) klanten wordt omgegaan.

Als je belt wordt bovendien verbinding na 10 minuten in de wacht telkens verbroken en op mail krijg je geautomatiseerde antwoorden die geen antwoord geven op de vraag.

01-04-2022

Prima kabeltje en snel geleverd.

Marie-José
01-04-2022

Heel tevreden over de snelle levering/kwaliteit

Arjen
01-04-2022

Kan niks anders melden voor mijn was dit een 10 gewoon goed.

Sam
01-04-2022

Hoge kwaliteit producten en snelle verzending! Eindelijk een IPhone oplader die niet binnen een maand breekt! Ben erg blij 😀

Ron
31-03-2022

Snelle levering goede prijs/kwaliteit verhouding

Meer Allekabels.nl reviews