Allekabels.nl reviews

Laatste 12 maanden202020192018

Recente Allekabels.nl ervaringen

Willem
15-10-2021

Door het oerwoud aan verschillende kabels de vraag gesteld welke ik in mijn geval nodig heb. Binnen 15 minuten gped advies. Prima. Al eerder zaken gedaan met dit bedrijf, zeer tevreden. Ga zo door.šŸ‘

Merijn
15-10-2021

De communicatie is correct. Alles wordt zo snel mogelijk opgelost bij hiaten.

Ik beveel deze site dan ook aan bij anderen.

Frank
15-10-2021

Een bedrijf dat misleidend adverteert met 1 dag bezorgservice als je voor 22:00 besteld.

situatie:

- Website helemaal doorgelezen en hierbij word aangegeven dat ik aan aller voorwaarden voldoe om hem de volgende dag te mogen ontvangen.

- Dus om 13:30 kabel besteld.

- Dag erna niks ontvangen, dus contact opgenomen. Hierbij word er meegedeeld dat dit buiten hun macht omligt ( logisch als het probleem bij PostNL of dergelijke ligt).

Kortom misleidende informatie op de site waardoor ik nu noodgedwongen en last-minute alsnog ergens anders deze kabel vandaan moet gaan halen ( waarschijnlijk de mediamarkt).

Update 15-10-2021: de bestelling is vandaag ook al niet geleverd

Mart
14-10-2021

Was iets te snel met het bestellen. Paar uur later telefonisch contact gehad om de order te annuleren. Dit was geen probleem en werd direct opgelost en gecrediteerd. Dit vind ik een prima service.

Annette
13-10-2021

Goede klantenservice, erg snel geholpen.

Siemon
13-10-2021

Alles keurig afgehandeld en bezorgd dikke pluim voor dit bedrijf

Rico
13-10-2021

Na een bestelling is mijn pakket kwijt geraakt door postNL , even gebeld met de klantenservice en dit werd kostenloos opgelost.

Jacques
13-10-2021

Goede kwaliteit en zeer goede service

13-10-2021

Goede zoekmachine, vlot artikel gevonden voor een nette prijs.

Dan
13-10-2021

Mijn pakketje werd niet gevonden in de "Track & Trace" van Postnl (doordat de postcode van het afhaalpunt werd gebruikt). Na een telefoontje met een vriendelijke medewerker toch snel gevonden.

En was toch snel geleverd.

9 punten voor bereikbaarheid, klantvriendelijkheid en bekwaamheid.

Benny
12-10-2021

Gereedschap besteld dat verzonden werd daags na bestelling maar niet toekwam. Onderzoek ingesteld bij Post nl en ondertussen werd onmiddelijk een nieuw exemplaar verzonden.

Top service dus!

Dorinda
12-10-2021

Had een item besteld, maar werkte niet. De volgende dag was er al een nieuw exemplaar verstuurd. Zeer snelle service en zeer behulpzaam. Werkt perfect nu!

Astrid
12-10-2021

Top bedrijf,goed geholpen door Naomi.

Chretien
12-10-2021

Kabeltje besteld om smartphone op te laden vanaf de Kiox boordcomputer van mijn e-bike.

Kabel werkt niet: kan blijkbaar alleen dienen om gegevens over te zetten, niet om te laden. Dit stond nergens vermeld.

Ze hebben ook een probleem met het inloggen in het door mij aangemaakte account. Meer zelfs: mijn mail adres wordt niet meer herkend door het systeem.

Wel snel geholpen na telefonisch contact ivm retour.

Antony

Extreem snelle levering.

er was een probleem met het betalingssysteem, maar dit werd meteen opgelost door de hulplijn.

goed online bedrijf zou het zeker aanbevelen

Antony, Belgiƫ

Bram
12-10-2021

Steeds goede service, bij verloren gegane bestelling, of kabel die binnen garantie defect ging zeer snel antwoord van de klantendienst en gratis vervanging volgende dag. Gebruik niets anders meer privƩ en zakelijk!

LaToya
12-10-2021

Snelle reacties en accurate levering! Top voor bedrijven die snel moeten schakelen!

Edwin
11-10-2021

Even een mailtje gestuurd waar mijn bestelling gestuurd.

Was even onduidelijk wanneer bestelling zou komen.

Reactie van allkabels.nl snel en correct. Compliment.

Martin
11-10-2021

Veel hulp gehad met de keuze wat voor antenne ik nodig had.

Alle vragen perfect beantwoord

Andre
11-10-2021

Alle kabels lost klachten snel en correct op, ook de leveringen zijn nagenoeg altijd compleet en zonder fouten dus gewoon een fijn bedrijf met heel nette verkoopprijzen

Meer Allekabels.nl reviews