Mediamarkt reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Mediamarkt ervaringen

Simone
16-04-2024

Wij hebben een droger in de winkel besteld en deze zou 2 dagen later geleverd worden. In de winkel ons adres laten aanpassen, want er stond nog de oude in het systeem. De avond voor de levering kregen we een e-mail van de leverancier en ontdekte dat de straatnaam en huisnummer goed stonden, maar de postcode niet. Wij gelijk de volgende morgen gebeld met onze bevinding en ik moest maar naar de winkel toe om de order te annuleren en een nieuwe aan te laten maken, want het was onmogelijk alleen de postcode aan te passen. Een andere medewerker houd ons in de waan dat dit wel kan en geeft aan dat hij alsnog op de juiste postcode wordt geleverd. Maar vervolgens krijgen wij een half uur voor levertijd een e-mail dat de levering is geannuleerd en we 6 dagen op ons geld moeten wachten. Wij gelijk weer gebeld, maar hier was toch echt niks meer aan te doen en moesten een nieuwe bestelling en levering plaatsen.

Wat een . bedrijf met een slecht systeem en slechte service. Ik mis BCC.

Kimberly
10-04-2024

2 april koelkast beschadigd geleverd, gelijk contact opgenomen met mediamarkt en gevraagd om een omruiling. Nu 10 april en er is nog steeds geen omruiling plaatsgevonden. Veel gebeld, elke dag mailen. Aan de telefoon zeggen ze wat anders, op de mail zeggen ze dat mn zending is vertraagd? ik heb helemaal geen tracking link gekregen en nog steeds geen nieuwe koelkast.

Wouter
10-04-2024

Ze liegen tot 3x toe over verzekering!

Murat
09-04-2024

2 april een tablet besteld die in de aanbieding was voor 525 euro. Hij zou uiterlijk 4 april bezorgd worden maar tot op heden niks ontvangen. Meerdere malen contact gehad met de belofte dat ze contact met me zouden opnemen, wat dus uiteraard niet gebeurd. Ze mogen je met niemand doorverbinden en het enige wat ik te horen krijg 'U moet wachten'. Nu bieden ze dezelfde tablet aan voor 1300 euro op hun website maar hij wordt geleverd door HardwareXL en Mediamarkt heeft ze zelf niet meer op voorraad. Ik kon mn bestelling annuleren en hem dan weer opnieuw bestellen voor 1300 euro en dan krijg ik hem de volgende dag geleverd. Ze zijn telefonisch alleen via de klantenservice bereikbaar en ze verbinden je met niemand door en ik moet blijven wachten op een product die ze niet meer op voorraad hebben. Ze willen geen enkel tussen oplossing aanbieden. Enorm teleurgesteld omdat ik altijd wel een positief ervaring had.

02-04-2024

Ik heb een installatie gekocht van het merk Harm kardon. Ene soundbar Citation 1100 en een Harman Kardon Citation Sub. Dat was in september, wat ontbrak was de Surround luidsprekers, reden de kleur zwart was niet voorradig. Die zouden +/- 6 weken later weer leverbaar zijn. Mooi niet dus ziet er nu al een halfjaar op te wachten. Heel veel keer in de winkel geweest, het antwoord ze komen er aan. Er wordt veel belooft maar er gebeurt helemaal niets. Klantenservice veel keren gebeld, Standaard antwoord dat had niet mogen gebeuren, de winkel neemt contact met u op. Niet dus, laatste contact back office gaat het nu regelen er moet een oplossing komen. Tot aan vandaag niets meer gehoord van klanten service. Ik voel mij opgelicht, als ik had geweten dat ik een halve installatie zou krijgen als de verkoper er eerlijk over was geweest. Had ik een ander merk gekozen. Ik heb begrepen dat er héél héél veel klachten zijn met het zelfde onderwerp! Worden bewust incompleet verkocht. In opdr.

Femke
02-04-2024

Waardeloze maatschappij. Nieuwe vaatwasser besteld inclusief installatie. Resultaat na 2 installatie bezoeken: onze keukenkasten zijn op 4 plekken doorboort. het frontpaneel van onze keuken liet los én vaatwasserdeur katapulleert direct dicht als je hem open wilt doen. Schade en klacht omtrent mislukte reparatie gemeld waarna besloten werd dat het beter was de vaatwasser te retourneren en een ander model uit te zoeken. Vervolgens nieuwe afspraak gemaakt voor uitbouwen van de vaatwasser. Was niet mogelijk direct de omruiling te verzorgen omdat MM eerst de staat van de geretourneerde apparaat wilt controleren.Apparaat dus eerst laten uitbouwen. Vaatwasser werd daarbij met veel geweld losgewrikt, zonder gebruik te maken van een kleed of deken, met diepe krassen in onze houten vloer als gevolg. De geroutineerde vaatwasser werd zelfde dag nog wel geregistreerd en werd gemeld dat aankoopbedrag gecrediteerd gaat worden. Om proces niet verder te vertragen hebben we besloten z.s.m. een nieuw

Shery
26-03-2024

Slechte kwaliteit wasmachine gekregen, houden me aan lijntje met garantie, wasmachine wast slecht, maakt kleding kapot, kleding stinkt naar rubber, met de dag erger van klachten, is een miskoop, slechte productie wasmachine, krijg geen geld terug. sturen een monteur die binnen no time wegloopt en niet machine grondig nakijkt. dreigen met bezoekfacturen terwijl ik garantie heb. Stress. Koop nooit meer bij mediamarkt.

Ivo
25-03-2024

Jullie maken er echt een soap van

- Bestel zaterdag met de leverbelofte van zondag

Krijg een track & trace dat er een sorteerfout is en het niet zondag geleverd wordt met een vertraging van 1-2 dagen

-Omdat ik ZEER DRINGEND zakelijk morgen de beamer nodig heb bel ik met klantenservice of er in maastricht een op voorraad is

- Nee, maar ik zou het showmodel kunnen kopen daar In Maastricht blijkt dat deze niet verkoopbaar is.

Vervolgens na veel gedoe maken ze met Tom in Mediamarkt Beek de afspraak dat ik daar een van de laatste op voorraad kom ophalen.

- Ik ga dus naar beek, daar bij de servicebalie weten ze van niks. Na veel gedoe krijg ik uiteindelijk toch de beamer mee.

- Thuis aangekomen ligt er doodleuk een briefje dat ik niet thuis was.

- De afstandbediening van de beamer werkt niet en de extra gelochtte HDMI kabel is al direct defect. Rommel!

Als ondernemer voor niks bijna een hele werkdag kwijt.

Wendy
16-03-2024

Onze stofzuiger (aangeschaft in winkel) is voor de 3e keer in een jaar defect. Elke keer zelfde probleem: motor kapot. Je zou toch denken dat hij bij de 3e keer gewoon vervangen wordt. Niks in minder waar. Hij moet volgens de mediamarkt eerst 3x ter reparatie aangeboden worden. Het staat echter nergens vermeld in de algemene voorwaarden. Als je hier ook over vraagt geven ze niet thuis en zijn ze niet voor rede vatbaar. Klantvriendelijkheid staat dus zeker niet op 1 bij de mediamarkt! Mijn advies koop zeker niet bij de mediamarkt en ga bvb naar coolblue die veel betere klantenservice heeft.

12-03-2024

Wat een drama zaak

sharp wasmachine gekocht centrifugeert niet

monteur geweest , test het centrifugeren met DROGE handdoeken

nee hoor doet het prima yeah wright

doe het nu eens met natte handdoeken en dan zal je zien verrassing hij doet het niet

nemen het niet terug want het is gebruikt

juist ja daar kom je ook in de winkel lekker achter

daar kom je thuis achter

en maar alles afschuiven

walgelijk

Miranda
12-03-2024

Samsung mobiel gaf ineens alleen een zwart scherm. Naar de servicebalie in Rijswijk geweest voor evt reparatie want toestel is nog geen jaar oud en daar gekocht. Medewerker kwam ongeïnteresseerd over. Hij wilde een soft reset doen maar ik heb gezegd dat wij dat zelf al geprobeerd hadden en dat dat niet werkte. Medewerker zei dat ze hem dan op moesten sturen en dat het wel een week of 2-3 kon gaan duren. We konden volgens hem ook naar de gsmshop gaan, zij zouden sneller zijn. Lekker advies, maar niet heus, want dan moet ik ervoor betalen én ben ik meteen mijn garantie kwijt!

Ik ben uiteindelijk naar een Samsung Store gegaan en die hebben het in twee uurtjes! gerepareerd, onder garantie.

Waardeloze servicebalie. Dit is niet de eerste keer dat we een slechte ervaring daar hebben.

Mijn advies: bij mediamarkt alleen kijken wat je wil hebben en ergens anders kopen.

Nel
10-03-2024

Wij hebben op 30 januari een wirllpool wasmachine gekocht.

De aansluiting ging goed mis.

De slang paste niet.Dus zette ze de oude slang erop en gingen er snel vandoor.

Geen proef draaing gedaan dus de wasmachine doet het nog steeds niet.

Heel veel mailen en bellen.

Maar ik ben radeloos met een nieuwe wasmachine die het nu op 10 maart nog steeds niet doet.

Media markt doe hier snel iets aan.

Stuur zo snel mogelijk 2 monteurs om de slang aan te koppelen en de wasmachine op zijn plaats te zetten met de droger er boven op.

Ans
07-03-2024

Mediamarkt onttrekt zich aan haar verantwoordelijkheid fatsoenlijke service te bieden.

Ben al weken bezig zaken opgelost te krijgen nadat een bij hen gekochte oven begon te ontbranden! Géén een afspraak komen ze na!

Sandra
27-02-2024

Ik heb in november 2023 een tv gekocht bij Mediamarkt. Deze week heb ik ineens pixels in beeld en zwarte blokken. Via mediamarkt aangemeld bij Samsung en Samsung vertelde mij aan de hand van het serienummer dat de tv in juni en augustus 2023 ter reparatie was aangeboden. Ik heb de tv pas in november gekocht, dus mediamarkt heeft mij een tweedehands verkocht. Ontkennen alles en zeggen dat ik reparatie moet afwachten. Aan pixels valt niets te repareren. Dus nu zit ik zonder tv en moet ik wachten. Ze doen niet aan coulance en geven mij geld niet terug. Dus nu wacht ik op een monteur. Kan nog wel even duren. Ditr was bij Mediamarkt Zoetermeer, en de manager staat er bij en zegt niets te kunnen doen. Ben je dan manager voor.

12-02-2024

Update 12/2/‘24: Na nóg een paar keer mailwisseling meermaals met een totale non-oplossing opgescheept. Sommige replies van MediaMarkt waren zo bizar dat je het gevoel krijgt dat ze er alles aan doen om je kwaad te krijgen dan wel dat ze gewoon de spot met je drijven bij die klantenservice. Iemand met een beetje zelfrespect koopt hier echt nooit meer. Gelukkig blinkt de aankomende overbuur, Coolblue, uit in service in grotendeels hetzelfde segment cq assortiment.

Begin januari:

Geen contact mee te krijgen. Via MediaMarkt online een aankoop gedaan van een substantieel bedrag, afgehaald in Leeuwarden. Krijg ik een verkeerd tenaamgestelde factuur, hoewel online besteld onder heldere naw gegevens. Drie mails en een bezoek aan de Service Balie Leeuwarden later: 0 resultaat. Frustratie rest dus.

Michel
08-02-2024

Apple pencil kapot, voor reparatie bij MM gebracht, status overzicht blijft staan op afgeleverd bij reparatie bedrijf.

Na een maand maar bellen met klantenservice, oh, we hebben prijsopgave al na 2 dagen gehad, zou het doorgeven dat ze iets doen.

Dag erop naar winkel gegaan, total loss door drukschade, dus helaas pech, geen garantie.

Ook geen sorry dat het een maand duurt eer ze naar klant reageren, zo werken we nu eenmaal, dus je moet eigenlijk elke dag naar MM bellen om de status op te vragen anders kan je blijven wachten.

Ook zeggen ze dat MM geen garantie geeft maar dat apple het doet, maar winkel moet de garantie geven.

Ook helemaal niet meedenken aan oplossing of evtl korting sturen, terwijl terug sturen (onhersteld) MM ook geld kost.

Jolanda
02-02-2024

Wij hebben 26 januari 2024 een sony bravia besteld. We hebben keurig dat enorme bedrag betaalt via ideal en het zou de 27 geleverd worden. Nou niet dus. Ben al een week aan het bellen maar tja je krijgt alleen maar het callcenter wat gevestigd is in Allicante jawel het buitenland. Zij geven het door aan de backoffice maar due lui werken van maandag 9u tot vrijdag 17u. Ik heb allerlei referentie nummers enz maar er gebeurd helemaal niets. Het zit op slot en de sleutel hebben ze waarschijnlijk weggetiefd.

Als mediamarkt zelf iets koopt voor meer dan 1000 euro dan willen ze het ook geleverd krijgen want anders maken ze stennis nu Mediamarkt ik maak ook stennis maar daar zijn jullie van onder de indruk. Dit is de laatste keer dat ik iets heb gekocht bij juliie. Ik ga voortaan wel naar Coolblue.

Yvette
30-01-2024

Via de website van Mediamarkt hebben wij een mobiel (Samsung Galaxy A54) besteld. Het bedrag van €338 hebben wij netjes via Ideal betaald. Vervolgens hebben wij op de site van mediamarkt wel een bestel nummer ontvangen en deze is ook op het afschrift terug te vinden. Echter hebben wij nooit een bestel bevestiging ontvangen. De volgende dag met de klantenservice gebeld om te horen te krijgen dat het bestelnummer bij hun niet in het systeem staat. Dan ga je een administratieve rompslomp in en krijg je en je geld niet terug en geen product totdat zij ergens in een backoffice het probleem hebben op gelost. Nu al bijna een week geleden en niks en noppes van een antwoord.

Ik raad niemand aan om via mediamarkt te bestellen. Erg slechte zaak.

Angeline
29-01-2024

Heb een wasmachine besteld via Mediamarkt en een dag later kwam deze in de actie voor -17% (btw-dagen) en heb ik de klantenservice hierover gebeld. Ik zou een voucher krijgen ter waarde van 165 euro. Er is mij aan de telefoon verteld dat het even kon duren voordat de voucher zichtbaar zou zijn in mijn account. Als het voor maandag niet zichtbaar zou zijn, moest ik bellen. Zo gezegd, zo gedaan. Netjes gebeld en uitgelegd wat de situatie is. Krijg ik een reactie van de medewerker dat hij inderdaad een notitie in mijn account ziet staan betreffende de voucher, maar dat het niet goed verwerkt is door de betreffende medeweker. Er werd mij vervolgens verteld dat ik "maar pech" had en dat ik verder dan een belletje geen bewijslast had voor de prijs in de actie. Echt belachelijk! Hoezo heeft mediamarkt een klantenservice, terwijl ze geen service bieden?! Door een fout van de medewerker moet ik 165 euro mislopen.Krijg je ook nog kreten aan de telefoon als "het spijt me mevrouw, ik heb me bes

Alida
29-01-2024

Mediamarkt in Beverwijk geweest wat een verschrikkelijke winkel en over het personeel zwijg ik maar liever onbeschoft en staan je niet te woord op een normale vraag.Kom nooit meer in deze winkel.

Meer Mediamarkt reviews