Mediamarkt306 ervaringen

Patrick
23-01-2020

Dubieuze actie's

Wat een oplichters.
Ze maken reclame dat er geen BTW op de producten is. Als je op andere sites kijkt, zijn de producten op nog geen €10,- gelijk (zonder actie) aan de prijs van Mediamarkt (actie prijs nu). Ook de verkoopprijs die ze nu met de actie incl. BTW hanteren, is nu veel hoger dan normaal. De prijzen zijn normaal lager bij de Mediamarkt voor dezelfde producten. Dit is al de tweede x dat ik dit constateer. Tijdens de Black Friday was dat ook al zo.

Faysal
22-01-2020

Media markt zijn echt sneaky

Ik hield een tijdje een monitor in de gaten.en besloot om deze te halen bij de btw aktie dagen.

en jaaaaaawelllllllll.dag voor de BTW aktie is het zogenaamd niet in het assortiment .hahahahha ik was een soort van vaste klant, maar nu kunnen ze aan mijn dikke . zuigen, mijn geld krijgen ze niet meer, en vertel het aan iedereen zodat ze weten wat voor viezerds het zijn.gatverdamme

10-01-2020

Zeer slechte klantenservice!

Op 29 november 2019 via Mijn Mediamarktclub een Tefal Airfryer besteld en iDeal betaald. Op 2 december een bevestigingsmail ontvangen met een track en trace van post.nl dat de bestelling is verzonden. 2 keer een incidentmelding gemaakt waarop je geen enkele reactie krijgt. Op 6 Jan 2020 gebeld met de klantenservice die de klacht doorsturen naar de backoffice. We zouden binnen 3 dagen een antwoord krijgen. Ook hier weer geen enkele reactie op gekregen! Op vrijdag 10 Jan 2020 nogmaals gebeld. Het antwoord was dat wij maar post.nl moesten bellen. Bij post.nl staat dat de bestelling wordt verwacht maar er nog niet is.
Uiteindelijk toch tot de conclusie gekomen dat de mediamarkt dit zelf op moet lossen.
De melding wordt doorgezet naar de transportafdeling en daar wordt een onderzoek ingesteld, aldus de klantenservice medewerker.
Gevraagd of hij dit via een mail wilde bevestigen aan ons. Dat zou hij doen maar wederom niets vernomen!
Als we dit hadden geweten dan hadden we de airfryer wel ergens anders gekocht!
Zeer slechte klantenservice van de Mediamarkt.
Voor ons is dit in ieder geval de laatste keer dat we daar iets kopen.
En nu maar hopen dat het ooit nog opgelost wordt.

Fran

Slechte klantenservice

Op 27 november heb ik een Switch besteld, die heb ik meteen betaald. De levertijd zou 2 tot 3 werkdagen zijn. Het was een "cadeau van de Sint" voor mijn kinderen. De Switch werd niet op tijd geleverd. Dan maar voor kerst. Ook niet gelukt helaas. Het is 8 januari, ik heb geen Switch en ik heb ook niet mijn geld terug. Ik ben vele telefoontjes naar de nutteloze klantenservice verder, maar niemand daar kan iets anders zeggen dan dat ze mijn probleem zullen doorgeven aan de juiste afdeling. Als ik vraag of ik met een manager kan spreken, dan kan dat absoluut niet volgens degene die ik aan de lijn heb. Natuurlijk kan er een keer iets fout gaan, maar als dat dus bij de Mediamarkt gebeurt, dan heb je echt een probleem. Mediamarkt heeft de klantenservice zo ingericht dat niemand verantwoordelijkheid hoeft te nemen voor fouten. Dus loop je echt tegen een muur op en moet je wachten totdat je je geld terugkrijgt.ik heb werkelijk geen idee hoe lang nog. En zoals ik hier kan lezen, zijn fouten bij Mediamarkt geen uitzondering

Dennis

Geld na 1,5 mnd nog niet terug

1,5 mnden geleden artikel besteld voor serieus bedrag, niet geleverd, dus niet getekend voor ontvangst, bestelling 1,5- 2 weken later geannuleerd, ik wacht nog steeds op t geld. in totaal 5x klantenservice gebeld en 2x gemaild, niemand doet iets anders dan actie v vorige medewerker diskwalificeren en melding doorzetten naar volgende afdeling. gevraagd om met iemand te spreken die meer mogelijkheden heeft om te helpen. steeds beantwoord met: kan niet. niemand kan duidelijkheid geven over wanneer ik geld terugkrijg, ik krijg niemand te spreken die kan helpen. alleen veel ongemeende callcenterempathie. idiote vorm van klantenservice.

Geldkloppers

Pakket is kwijt geraakt of nooit afgeleverd bij TNT , vevolgens doen ze zogenaamd onderzoek . Maar nu is het produkt niet meer voorradig en ze verdommen het je geld terug te geven

Robbert
07-01-2020

Mathijs probleem mediamarkt Den Bosch

Bij mediamarkt Den Bosch ben ik zeer onplezierig geholpen door Mathijs. Zijn vorm van communicatie is ronduit asociaal. Communicatietraining is gewenst. Ik heb dit eerst aan het management doorgegeven waarop ik geen reactie kreeg. Vandaar deze post.

Steve
06-01-2020

Geen laagste prijs meer!

Droger online gekocht en een uur later zag ik deze droger elders 20% goedkoper te koop staan bij een concurrent. Vervolgens met de klantenservice gebeld. De bestelling was al verwerkt en voor het prijs verschil kon ik naar een winkel gaan. Jarenlang schreeuwen ze dat ze laagste prijsgarantie hebben, maar dat hebben ze stilletjes beëindigd, zo blijkt. In de winkel netjes een afbeelding van de concurrent laten zien, maar men ging niet mee met de prijs. Ze komen de droger liever weer ophalen. Koop dus niet meer bij de Mediamarkt zonder eerst te vergelijken!

Janus

Vervelende klantenwervers Energie Budget

Vervelende klantenwervers Energie Budget
Indien je geen interesse hebt in hun verhaal, dan gaan deze figuren erg irritant gedragen

Patricia
03-01-2020

Nog steeds geen geld retour

De droger geweigerd aan de deur, want er was reeds schade geconstateerd bij het inpakken in de vrachtwagen wat zwart op wit staat. Nu krijgen we ons geld niet terug en is de droger ineens nergens. telkens moeten we 48 uur wachten want ze maken er spoed van, of het ligt weer bij de verkeerde afdeling of er is nog geen melding dat de droger retour is. Op de site staat ook blijkbaar verkeerde info vermeld. Je zou je geld terugkrijgen in 3 dagen wat niet blijkt te kloppen.

Chico

Nooit meer Mediamarkt.nl

De laatste keer dat ik iets bestel bij Mediamarkt. Een bestelling van €2200 geplaatst op 21 december (levertijd binnen 2 werkdagen). Het is nu 3 januari en ik heb nog niet eens een bevestiging gekregen van mijn bestelling. Meerdere keren telefonisch contact gehad maar ik word constant van het kastje naar de muur gestuurd. Uiterlijk 30 december zou ik een mail krijgen met meer informatie maar ook die email niet ontvangen. Zelfs mijn bestelling annuleren kan niet. NOOIT MEER!

Iris

Klantenservice echt dramatisch

Wasmachine gekocht in de winkel en daar ook betaald. zou binnen 1-4 dagen geleverd worden, maar na een week nog niet binnen. Aangezien niemand mij kon vertellen wat er met de bestelling is gebeurd (6 medewerkers gesproken via verschillende manieren en 6 verschillende verhalen) en ik van het kastje naar de muur werd gestuurd, de bestelling geannuleerd. Een uur later kreeg ik een bericht dat de volgende dag geleverd zou worden. Weer geannuleerd, want we hadden inmiddels dezelfde wasmachine gekocht bij een kleinere concurrent die wel gewoon zich aan de afgesproken levertijden heeft gehouden. Nu wacht ik al een maand op mijn geld terug, echt asociaal. Ook al verschillende keren contact met de klantenservice maar zonder resultaat. Elke keer vragen ze of ik al m’n geld terug heb ontvangen, terwijl dit niet zo is ipv dat ze het uitzoeken. Er werken alleen jonge gasten daar die niet weten hoe ze met klanten moeten omgaan, ze krijgen vast ook niet veel betaald. Te triest voor woorden. Nooit meer mediamarkt voor mij.

01-01-2020

Klantenservice

Laptop besteld met office pakket kado. Laptop word geleverd zonder office pakket. Inmiddels meerdere keren contact gehad met klantenservice , gemaild en naar winkel geweest. Iedere keer word het doorgegeven aan de juiste afdeling en vervolgens hoor je niets meer.

Renzo
30-12-2019

Slechtste online winkel die ik ken

In het verleden al slechte ervaringen met de mediamarkt gehad, en dacht ik probeer het online.
Pakketje nog steeds niet binnen na 14 dagen en klantenservice onbereikbaar

Tom
29-12-2019

Mediamarkt en Dynalogic waardeloze combinatie

Wasmachine met wasdroger besteld bij mediamarkt. Via de mail komt het verzoek om aan te geven wanneer wij de apparatuur geleverd willen hebben. Door ons wordt 12 augustus gekozen. Vrijdagmorgen 9-8 om 4.00 uur krijgen wij op onze vakantieadres een bericht met de mededeling wij komen vandaag leveren. Vreemd, maar ok, snel naar huis gereden. vlak voordat wij arriveerden weer een sms en mail. Levering gaat niet door, aangezien het pakket op verkeerde depot is beland. Of wij een nieuwe afspraak willen maken.dezelde dag 17.00 uur staat er bus voor het huis. Dynalogic! de heren kwamen een vaatwasser brengen! heb hen uitgelegd dat wij net bericht hebben gehad dat er niet geleverd wordt. En zeker geen vaatwasser. Zaterdag 2de kans. Levering tussen 14.45 en 17.45 uur. Om 16.30 uur wordt via de status update gemeld; wij komen niet!te laat om nog te leveren. Graag weer een nieuwe afspraak maken. Maandag 12 augustus laatste kans. Zodra dynalogic weer in gebreke is, cancellen wij de order en kopen nooit meer producten bij mediamarkt. bovenstaande problemen blijken al jaren te spelen, maar oplossen ho maar. Waardeloos dat een mediamarkt blijft samenwerken met zo'n matig transportbedrijf. Wat een slechte service! schaam jullie. Beste dynalogic, verwijzen naar een klachtenformulier is niet nodig! deze heeft u inmiddels al op de mail. Lever gewoon volgens afspraak!
Update 12 augustus. 00.40 uur een bericht gekregen met de mededeling tussen 11.15 en 14.15 uur komen wij bij u langs. Zal je menen. Om 9.30 uur een mail: helaas is er iets fout gegaan met de planning. Wij houden u op de hoogte wanneer er wel geleverd wordt.
Update 9.53 uur via de mail de vraag om een nieuwe afspraak te maken betreffende levering. dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Mediamarkt gebeld en de order gecanceld.
Wij zullen in het vervolg eerst kijken welk transporteur levert, voordat er besteld wordt. dynalogic nooit meer!
Update 15 augustus
De vooraf betaalde bestelling is inmiddels gecanceld. nu blijkt de wasdroger retour te zijn gezonden naar het depot ván mediamarkt. dit bedrag wordt aan ons teruggestort. de wasmachine is niet aan ons geleverd (order is gecanceld), nog niet getraceerd, staat mogelijk op een depot van dynalogic, dus de klant kan weer bellen om zijn vooraf betaalde bedrag terug te krijgen. tot op heden nog geen oplossing vanaf de kant van de leverancier en transporteur. Les voor de volgende keer: betalen bij levering en niet eerder.update 20 augustus; beide bedragen zijn teruggestort door mediamarkt.

Willem
29-12-2019

Slechte service en levering

Zeer slechte ervaring met mediamarkt webshop. Ze komen leveringsafspraak niet na en handelen klachten hierover niet goed af. Hieronder beschrijving van wat mij is over komen:

Tv, muurbugel en instalatie/op hangservice besteld, kon allereerst niet achteraf betalen, terwijl dit bij bedragen onder de 1500 euro wel zou moeten. Zo wordt immers aangegeven op hun website. De bestelde producten zijn voorradig en kunnen worden geleverd. Dit wordt aangeven op de website. De goederen betaald met de verwachting dat de goederen ( niet de ophang service) morgen aan huis worden besteld. Maar dit gebeurd niet, moet zelf bellen na drie dagen wachten waar mijn goederen blijven. Wordt slecht geholpen en wordt benoemd dat ik niet zo moet zeuren. Vervolgens heb ik een week moeten wachten voordat ik mijn goederen en service mocht ontvangen. De communicatie hierover is echt slecht te noemen. Omdat ik extra dag thuis moest blijven, kost me dit een extra vakantie dag. Al ik over de gang van zaken klaag, duurt het minimaal een week dat ik reactie hierover ontvang. Daarnaast bieden ze ter compenstatie een 15 euro voucher aan. Wat in mijn ogen echt belachelijk is. Nu ga ik overal mijn verhaal plaatsen waar ik kan. Want hoe zij met hun klanten omgaan is gewoon weg zeer teleurstellend. Bestel dus nooit online bij de media markt.

28-12-2019

Slecht.

SLECHT.Online bestellingen die je af wilt halen worden zonder uitleg gewoon geannuleerd. gewoon op voorraad volgens de site maar naar een uur of 2 krijg je een mail dat je hem ZELF hebt geannuleerd. gebeurd vaker zo te lezen op internet als het product er toch niet blijkt te zijn, wat een slechte service!
En maar volhouden op de site dat het wel op voorraad is.
Al meer slechte ervaringen gehad dus nu de maat vol, GEEN mediamarkt meer en hoop dat binnenkort er daar de stekker uit gaat.

Ton
20-12-2019

Zeer. Zeer slechte service.

Tv online besteld en betaald 899 euro. Binnen 5 minuten gebeld omdat we toch de duurdere willen.
Geen probleem maar wel ook betalen.
De juiste tv is geleverd maar nu na 4 weken nog steeds geen geld terug van de eerste betaling van 899. Zeer slecht te bereiken service en steeds weer het zelfde mediagetrainde praatje met, we zetten uw aanvraag voor terugbetaling door naar de betreffende afdeling. Uiteindelijk bericht gekregen dat ze 249 euro terug zullen storten van een tv die hier bij ons allang staat.
Ik ben teneinde raad. Maar ik zal de markt van de media ook maar opzoeken en mijn frustratie over dit bedrijf overal kenbaar maken.
Mensen pas op voor de naar mijn mening en ervaring de boefjes van mediamarkt.

Esther
17-12-2019

Bestelling Nintendo switch

Op 24 november 2019 heb ik een Nintendo Switch besteld bij de Mediamarkt. Na heel veel bellen nu 17 dec. nog steeds niet geleverd. Eerst was de Nintendo switch niet voorradig. 4 dec was hij weer voorradig en volgens de klantenservice verzonden bij PostNL. Daar lag volgens hun het probleem. Volgens PostNL was hij 4 dec niet fysiek aangeboden. Dus weer mediamarkt gebeld. Vandaag 17 dec. wachten we nog steeds een reactie van de back Office van de mediamarkt want de klantenservice kan niks meer voor ons doen. We werden ook vriendelijk verzocht niet meer te bellen want dan komen we onder aan de wachtlijst te staan en duurt te verwerking van de klachten alleen maar langer. Zo kun je echt niet met klanten omgaan.

Douane
Douane
16-12-2019

Misleidende aanbieding

Met Black Friday online (voldoende in voorraad) een Nintendo Switch actie aanbieding gekocht. Scheelde mij ca. 20 euro. 2 dagen levertijd, echter na 2 dagen op mijn account gekeken en ik las dat het verzonden was naar het magazijn, maar dat het vertraging had opgelopen. Gewacht en tussentijds op de website gezien, dat online de voorraad steeds wisselde. Na 10 dagen kreeg ik een mail dat ze online geen Switch in voorraad hadden en dat het pas in week 51 ( 1 maand later) kon worden geleverd. Meteen tel. contact opgenomen en de bestelling gecancelled. Bij Bol.com besteld voor de gangbare prijs en binnen 24 uur werd het geleverd. Typisch Mediamarkt.lokken ze je met een mooie aanbieding, terwijl ze op voorhand al weten dat het product niet online op voorraad is, hopende dat de klant bereidt is om alsnog te wachten. Mediamarkt? Nooit meer!

Meer Mediamarkt reviews
Welk cijfer geef jij Mediamarkt?