Mediamarkt reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Mediamarkt ervaringen

Paulus
23-07-2024

Mijn ervaring is effe van een ander pak. Heb zeer veel ervaring magazijnen en de taken die bij Mediamarkt moeten gedaan worden, ken ik al vanaf 1985. Woon in pas in Vlissingen. Heb spontaan al 2x bij hun in Middelburg gesolliciteerd, want hun vacature staat meer dan 30 dagen nog steeds vacant, maar je wordt niet uitgenodigd. Dit bedrijf heeft liever scholieren in dienst van de lagere school en niet mensen met jaren ervaring. Ik weet dat het op deze site zou moeten gaan over artikelen en service, maar ik wil ook een ieder graag laten weten, dat je bij deze werkgever als sollicitant al gauw te oud bent. De man weet niet beter, blijft liever maanden wachten ws op die ene scholier van 15 jaar die weer pleitte gaat na drie weken. Dus de zaak is niets (personeel uitgezonderd), maar ook is de werkgever zeer onkundig in omgang met sollicitanten. , hierbij wil ik elk persoon beetje waarschuwen.mocht je willen solliciteren. Heb je meer kennis dan de lagere school, dan ben je te oud

Ronnie
22-07-2024

Ik wacht al 5 weken en ze hebben me geld nog steeds niet teruggestort

Nss
20-07-2024

Een canon camera gegeven voor “reparatie” zou zogenaamd 15 dagen duren. We zijn 2 maanden verder en geen gehoor over mijn camera. Iedere dag bijna bellen met de klantenservice ( prima geholpen aan de telefoon). Geen enkel iemand die me een antwoord kon geven, ga ik antwoord halen in roermond krijg ik van de “manager” een grote mond. Mevrouw begrijpt niet dat die camera mijn inkomen bron is en zonder niet mijn werk kan doen. Als je gefrustreerd raakt omdat ze maar “shht” en “ tsja “ en “kan ik niks aan doen” alleen kan zeggen. Loop je weg omdat je je niet gehoord voelt “ fijne dag nog he verder “ wordt je dan maar nageroepen. Als je je baan niet kun doen moet je er niet staan! naar mens dat ze is, gadverdamme. Niet voor reparaties naar mediamarkt gaan

Anna
18-07-2024

De slechtste winkel die ken ik! Nooit meer! Met personeel, hahaha ( die weten niks) gaan Medua snel fait! Hoop ik! Heb een koelkast voor 2000 e gekocht en voor bezorg betaald en komt andere kleur. Tot nu niet opgelost! Drammmmma! Geen email terug gekregen waneer komt niuwe en de oude ophalen. Wat een niet professionele bedrijf!

Alie
17-07-2024

Wasmachine ging binnen de garantie periode stuk. Duurde 3 week voordat de monteur langs kon komen. Vervolgens moesten er onderdelen besteld worden. Al met al straks 6 á 7 week verder!

Vergoeding voor een nieuwe wasmachine? ‘Nee, gewoon geduld hebben’

Mick
14-07-2024

Gisteren is mijn vrouw naar Mediamarkt Den Bosch gegaan om een Wasdroger te kopen. Geweldig! Op zaterdag gekocht en het kon op zondag geleverd worden en zij koos voor installatie service (24,95€). Prima. Zondag komen de heren keurig op tijd (via internet te volgen en klopt). Chauffeur stapt uit en zegt: wasdroger. Klopt zeg ik. Wordt op de drempel gezet en “ zo”. Ehh installatie heb ik voor betaald meen ik. Ok droger wordt uitgepakt en geplaatst maar de afvoerslang past niet dus succes…maar ik had installatieservice. Nee het moet zo zijn dat ze de slang er zo in kunnen steken. Uiteraard was ik verbaasd en vroeg of ze dat dat konden doen. Nee. Sterker nog: “wat wilt u/ wat begrijpt u niet” op een toon dat niet prettig was. Uiteindelijk was ik blij dat ze weg waren want ze war n bepaald niet fijn om in huis te hebben… nooit meer installatie service van media markt. Ps. Zelf in 10 minuten wel opgelost. Zonde van de 25 euro “ service”

Marieke
09-07-2024

Ik heb op 12 juni een stofzuiger besteld en deze zou de volgende dag geleverd worden. Helaas is er iets mis gegaan in het systeem waardoor mijn huisnummer 0 en het correcte nummer bij het adres stond. Nu bijna een maand later, na 3x bellen en eindeloos mailen, is het nog niet gelukt het pakket te versturen. Ik word ook niet op de hoogte te houden wanneer ik mijn product wel kan verwachten. Erg jammer. M'n huis is inmiddels wel toe aan een stofzuig beurd.

Suus
08-07-2024

Wat een ontzettende slechte service. Hier werd een koelkast geleverd die een trap op moest hij werd gewoon over de trap getrokken😡achterkant en stekker kapot. Na 3 keer bellen werden we eens serieus genomen omdat we een nieuwe wilde. Werd geregeld maar na de 4 de keer bellen was deze ineens niet op voorraad. Gevraagd hem op te halen en geld terug. Dag vrij gemaakt om hem op te laten halen maar ze zijn nooit geweest ook al beweren ze van wel. Dit verhaal is hopelijk snel voorbij want morgen weer een poging en dan nog maar hopen dat het geld ook zonder problemen terug gestort word. Iedereen zegt ja maar bedoelt eigenlijk SCHIJT aan klanten!

Herman
08-07-2024

Mediamarkt adverteert met cashen aan de kassa als je bij de kassa komt is daadwerkelijk de Mediamarkt die casht, ja meneer dit product komt er niet voor in aanmerking is het antwoord. Het is van te voren niet te vinden welke producten er wel voor in aanmerking komen.

De reclame op de radio geeft ook aan voor elke 100 euro 10 euro korting maar dat het maar voor een paar producten geld vind je nergens, ik voel me bedrogen

Tamara
22-06-2024

De service van mediamarkt is om te huilen! Dure Steelstofzuiger gekocht, kapot binnen garantieperiode en door hun opgestuurd voor reparatie. De reparatie periode gaat weken duren , aldus media markt. Geen mogelijkheid voor een vervangende stofzuiger.

Klachtenbrief geschreven, waarop een teleurstellende 3 zinnen reactie kwam. Nu dus genoodzaakt ELDERS een andere te kopen. Nooit meer

Pim
21-06-2024

Nooit van je leven hier een smartphone kopen! Ze openen namelijk alle verpakkingen en voorzien ieder toestel ongevraagd van een plastic screenprotector.

Je wordt hier op meerdere vlakken opgelicht:

1. Als je kiest voor een screenprotector dan betaal je 25 euro terwijl die er dus blijkbaar standaard al opzit.

2. Als je hier niet voor kiest krijg je alsnog de screenprotector, maar hoef je niet die 25 euro te betalen. Alleen is de verpakking wel open geweest, dus in principe koop je een tweedehands product. Iemand anders heeft hem al opengemaakt en wie verzekerd mij dat dit geen geretourneerd product is?

Het uitpakken van je nieuwe telefoon is een deel van de ervaring, dit ontnemen ze je nu. Ik heb hem teruggestuurd en mijn telefoon ergens anders besteld.

Inge
18-06-2024

Ze verkopen je een smartfhone met korting en op de rekening wordt de korting er weer bij geteld.

Bij reklamatie wordt je gezegt, dat eerst min. en dan plus 0 is?

En mevrouw hier snapt dat niet!

Tja. Alles goed doorkijken voor je betaald! Of beter daar niet meer komen!

Jonas
17-06-2024

Ik had 10 euro betaald voor levering, installatie en test van mijn diepvries. Deze werd echter niet waterpas geïnstalleerd, de klink werd er niet aangevezen en er werd ook geen test uitgevoerd. Ik probeerde de klantendienst tientallen keren op verschillende dagen en tijdstippen te bellen, maar kreeg telkens kwartierenlang wachtmuziek. Op mails reageren ze dat ik een klachtenformulier moet invullen. Wanneer dit gebeurd is, krijg ik te horen dat ik de leverancier moet contacteren. Ik word al sinds 1 juni van het kastje naar de muur gestuurd. Ik was van plan nog een BBQ te kopen, maar het zal niet bij MediaMarkt zijn. Hier koop ik nooit nog iets!

15-06-2024

Iphone bij vestiging Amersfoort gekocht.

Blijkt binnen de garantieperiode de NFC chip kapot. Mediamarkt stuurt de Iphone voor reparatie op. Als de Iphone terug is blijkt de NFC chip niet gerepareerd te zijn. Dat wordt vastgesteld in een Apple winkel. Dus nog maar een keer op laten sturen voor reparatie. Iphone komt weer terug en de NFC chip werkt nog steeds niet. In Amersfoort verteld men doodleuk dat de Iphone nog een keer opgestuurd moet worden. Als die dan niet gerepareerd is kan de koopovereenkomst ontbonden worden. Dat zijn de regels van Mediamarkt. Ik ben het daar uiteraard niet mee eens. Manager geeft mij duidelijk te verstaan dat ik maar heb te luisteren naar haar uitleg van de Mediamarkt regels of anders kan vertrekken.

Dat van de derde keer repareren is absoluut niet waar De wet is daar duidelijk in. Als de reparatie niet gedaan is of te laat dan kan de klant de koopovereenkomst onmiddellijk ontbinden. Zie artikel 21 en 22 van boek 7 burgerlijk wetboek.

Stergia
05-06-2024

Zeer slechte service, vanaf eind april bezig om mijn geld terug te krijgen van een product die ik nooit gehad heb

24-05-2024

Service is slechter dan slecht.

Je meld een reparatie; Geen reactie

je belt: weer geen reactie

je belt weer: weer reactie

Voor garantie niet bij Mediamarkt kopen!

Webster
17-05-2024

Gewoon een leugen. De online winkel werkt niet goed, ze zeggen dat als de bestelling vóór 13.00 uur wordt geplaatst, deze dezelfde dag nog wordt afgeleverd….een leugen….Ik heb op zaterdagochtend een telefoon gekocht en ze hebben deze niet afgeleverd op zaterdag kreeg ik bericht dat ze het op zondag zouden bezorgen, en ze hebben het zeker afgeleverd, ik weet niet waar, ze zeggen dat DHL de bestelling heeft afgeleverd terwijl ik zondag thuis zat te wachten en ze hebben het niet eens gemaakt de moeite om aan te bellen. Ze stonden hier zeker niet eens op straat. Conclusie, het is al 2 weken geleden en tot nu toe hebben ze niet gezegd waar het is. Ik zal nooit meer online bij deze winkel kopen.

Qea
04-05-2024

Koop bij mediamarkt niet de wasmachine en of droger in 1, van merk koenic. echt een slechte merk, binnen no time kapot, kapotte wasgoed, was stinkt naar rubber, weet niet wat dit ding allemaal mankeert. krijg geen andere machine van ze ook geen geld terug. nog binnen garantie periode zijn ze brutaal. koop niet meer bij ze.

De vorige keer was het met de laptop merk hp ook zo, kom ik 10 x binnen garantie voor reparatie omdat laptop steeds vastloopt, alles opnieuw geinstalleerd door hun en weer problemen. zeggen ze ligt aan mijn software upload, puh, wat een volk die daar werk in naam van de baas die heerlijk verdiend. uiteindelijk garantie verlopen en laptop de prullenbak erin. wat vind je dan nog goedkope reparatie.

consumentenbond moet hier naar kijken hoe mediamarkt slecht met garantie werkt en hoe klanten hun gelijk kunnen halen, weet het zelf niet meer. sta tegen een gesloten deur, schrijf dan de kosten van de rechter op consumente site, is handig.

Mariska
03-05-2024

Tot nu toe was ik altijd tevreden over de Mediamarkt in Amersfoort met bekwaam personeel, hulpvaardig, goede uitleg en kwam ik er graag. Ik dacht, 'Even in en uit lopen, zo gebeurd', op basis van eerdere ervaringen. Vandaag was een zeer teleurstellende ervaring met veel vage antwoorden op mijn vragen bij de aanschaf van een nieuwe printer. Had er daarom geen goed gevoel bij, dus de printer heb ik laten staan. De winkel was vrijwel leeg en collega's hadden nauwelijks iets om handen. Je zou denken dat ze dan graag omzet hadden willen maken, want ik had hem bij goed advies zeker meteen meegenomen. Conclusie, denk niet dat ik er snel terugkom. Wat een slechte service al niet kan doen, mijn idee/beeld van deze winkel is helaas omgeslagen. Super jammer. Zal er ook niet snel weer een positief verhaal over vertellen. Je klanten goed behandelen en adviseren is hoe dan ook essentieel.

Mild
03-05-2024

Geven geen garanties op hun artikelen, terwijl je wettelijke garanties hebt. houden je aan de lijn. vonden niks dus geen garantie aan de balie, vreselijke service, gebeurt vaker en kom daar niet mee, dien een klacht bij de commissie en god mag weten waar nog meer. mediamarkt is niet goed voor je wallet en niet voor je gezondheid.

Meer Mediamarkt reviews