Mediamarkt130 ervaringen

Juliën
14-12-2018

Review Mediamarkt afhaal in winkel

Hallo, iedereen dit is mijn ervaring over afhalen bij de mediamarkt.

Ik heb online een ps4 besteld en had op afhalen gedrukt. Netjes krijg ik een mailtje dat ik de ps4 14/12/2018 kan ophalen, dus ik leuk en aardig (met de auto, 15km) naar de mediamarkt. Kom ik binnen, eerst even een beetje rondneuzen en kijken of er nog leuke spellen in de aanbieding zijn, uiteindelijk geen gekocht. Toen zag ik de ps4 liggen die ik had besteld, dus ik dacht dan haal ik hem wel gewoon op. Dus ik naar de klantenservice, vraagt de mevrouw mijn bestelnummer. Ik mijn bestelnumer geven, komen ze terug dat de ps4 niet geleverd is. Dus ik zeg hoe kan dat nou weer, ze liggen hier gewoon. Nou, zegt die mevrouw, ze moeten dus van het online magazijn komen. Dus ik vroeg of er nog oplossingen waren. De mevrouw reageert met dat ze de online order kan stoppen en zorgen dat het geld terug op mijn rekening komt, dat leek me een goede oplossing, maar ik had met een kadobon betaald en het geld zou op de kadobon worden teruggezet. De hele bedoeling van de aankoop was juist om nou eens eindelijk de kadobon te spenderen. Het bleek niet mogelijk te zijn om alsnog de kadobon van de aankoopprijs af te halen, want dat kon niet in de administratie ofso. Toen moest ik weer naar huis rijden (15km aan brandstof weg (alweer!)) om vervolgens te wachten op een of ander mailtje waarin staat dat ik hem op kan halen, terwijl bij mijn order gewoon staat dat de ophaal datum 14/12/2018 was.

Conclusie: afhalen is het slechtste wat je kunt doen, er wordt weinig info gegeven over wanneer je het nou daadwerkelijk kunt ophalen en als je het dan toch komt ophalen is het doen van administratie (met kadobonnen) te moeilijk.

Vriendelijke groet

Stefan
14-12-2018

De zoveelste keer

Om te beginnen, ik ben niet iemand die snel de tijd neemt om een slechte review te schrijven. Maar dit is al de zoveelste slechte ervaring dat ik er zo klaar mee ben.

Ook ikzelf heb een ps4 pro besteld waarvan mij met de mooie woorden gezegd werd: voor 23:59 besteld,morgen in huis. Maar zoals te verwachten was dit niet het geval. Toch nog een extra dag rustig gewacht en ook deze keer weer geen pakketje. Toen toch maar is opgebeld en verhaal gehaald maar mij werd simpelweg verteld dat ze niks konden doen en dat ze geen idee hadden over de status van de bestelling of uberhaupt de bestelling zelf. Oftewel 500 euro bestelling in de mist. Er werd mij verteld dat ze het gingen doorspelen naar een andere afdeling en die zouden dan contact met mij opnemen als ze meer wisten maar dit (zoals verwacht) laat nog op zich wachten. Kansloze klantenservice voor 30min aan de telefoon hangen.

Al en al een brok ellende. En ik bestel nooit, maar dan ook nooit meer online bij mediamarkt.

Ian
11-12-2018

Vreselijke service, mediamarkt kom zijn beloftes niet na!

Vreselijke service! Ik had met black friday een telefoon met abonnement van tele2 afgesloten. Dit kon niet doorgaan, ze mailde wel dat de order hersteld kan worden met een lebara abonnement. Ik mail terug dat ik interesse heb. Vervolgens krijg ik pas 2 weken later een mail terug en hierin liegen ze dat mij alleen een SIM-Only abonnement bij lebara was aangeboden en dat het niet met het toestel kan. Schande! Wij moeten boeten omdat jullie niet goed je mails verwoorden, beloftes doet die je niet na kan komen & ontzettend langzaam reageren? Waardeloos bedrijf, nooit iets hier bestellen tenzij het iets goedkoops is zoals een dvd ofzo.

Sandra
06-12-2018

Zeer slechte service

Wat een slecht bedrijf is media markt. Ieder jaar opnieuw kunnen ze in de drukke december maand niet op tijd leveren. Ze leggen de schuld bij post nl maar al mijn andere pakketjes van andere bedrijven komen allemaal netjes op tijd aan. Zou post nl dan echt alleen de pakjes van de media markt apart laten liggen?
Dit is nu voor mij al het derde jaar op rij dat ik mijn gekochte artikelen niet op tijd in huis heb. En weer opnieuw stellen ze een onderzoek in en weer moet je minstens een week op antwoord wachten tis om moe van te worden. Het is dat mijn man via het werk cadeaubonnen van media markt heeft an

Merlijn
04-12-2018

Verkeerde harde schijf

Computer werkte niet meer, dus wilden ze dat ik ook al val ik binnen mijn garantie dat ik geld uitgaf aan een herinstallatie van mijn Windows, echter lag het probleem hier niet eens. Uiteindelijk heb ik de hele computer laten repareren, maar hij kwam in slechtere staat terug, nu was ik bezig met huiswerk en ik gebruikte software die normaal prima hoort te runnen, maar vandaag niet, dus check ik mijn schijfruimte, en kom ik erachter dat de totale grootte van de harde schijf die er in zit kleiner is dan de schijf die erin hoort te zitten. Dus ze hebben er de verkeerde in gestopt, dit vind ik walgelijke diefstal.

Silone
03-12-2018

Inname oude dipevrieskist

Ik heb een diepvrieskist bij de Mediamarkt besteld die op de afgesproken datum is geleverd.
De bezorgdienst heeft echter geweigerd om de oude diepvries mee te nemen omdat e een beetje ijs in zat. Dit is echter volslagen onbekend bij mij en Mediarkt heeft mij er ook niet op gewezen toen ik de diepvries heb besteld. Volgens Mediamarkt is dit opgenomen in de voorwaarden die ik had kunnen lezen bij de bestelling. Dit heb ik echter niet gezien en ook is in de mail waarin de bestelling is bevestigd door Mediamarkt hierover niets gezegd. Het lijkt er op dat Mediamarkt onder hun inname verplichting voor oude apparatuur uit probeert te komen door de klant niet voor te lichten. Uiteindelijk ben ik opgescheept met extra kosten en werk om de oude diepvries af te komen. Dit is de laatste keer dat ik wat bij medimark heb besteld.

Irene
03-12-2018

Koop niet meer bij de mediamarkt!

Ik koop nooit meer iets bij mediamarkt!

Hp Laptop gekocht voor mijn dochter in januari deed het in mei al niet meer zonder oplader. Laptob ingeleverd, duurt vreselijk lang, je moet zelf blijven bellen, ze bellen nooit terug.
Bericht gekregen dat we de laptop konden ophalen, zat er een Asus laptop van iemand anders in. Ze gaan slordig met hun spullen om. Ze zeggen nu dat het moederbord vervangen moet worden, kosten €470 is net zo duur als de laptob zelf, accepteren we niet. Of nog een second opinieonderzoek bij hun laten doen. Kosten €80. Vandaar dat de laptob er nu (december) nog steeds ligt. Tussendoor nog een keer teruggaan met, diegene die erover ging was op vakantie. Je wordt daar van het kastje naar de muur gestuurd. Wie heeft hier net zo’n ervaring mee, wat moet ik doen? Als ik de laptob ophaal accepteer ik het. Gr Irene

Paul
02-12-2018

Prutsers

Online een Innr adapter stekker besteld, op voorraad in Zaandam (mijn woonplaats). Kies voor ophalen in de winkel (volgende dag). Je moet wel wachten op een ophaalbericht. Dat komt niet. Na 2 dagen maar eens naar de winkel. Daar weten ze van niets. Online producten ophalen moet per die dag bij de info- i.p.v. de servicebalie. Het infobalie personeel staat glazig te kijken en stuurt me naar de servicebalie. Een medewerker gaat op zoek naar het product. "Kan ook in de lift staan." Is enorm lang weg, en ondertussen vind ik het product zelf in de winkel. Wachten op de medewerker… En hoe neem ik dit reeds betaalde product nu mee naar buiten? Ze hebben geen idee. Dat moet weer bij de servicebalie. De medewerker daar weet niet hoe dit te behandelen en wil me eigenlijk nog een keer laten betalen. Weer bellen met een collega van de servicebalie die uiteindelijk de instructies kan geven hoe dit product administratief af te handelen. Kortom een enorm gedoe. Zelf met de op het moment beroerde PostNL bezorging had ik dat beter kunnen kiezen.

29-11-2018

Mediamarkt bakt niets van beloofde lever tijd.

Op zaterdag 15:59 uur een steengrill besteld. Door 6 keer aankondigingen in track en tracé, dat de bezorging die dag zou plaatsvinden, 5 dagen gewacht, thuis gebleven.
Reclameren via mail kan niet omdat de mail van MediaMarkt er tijdelijk uit ligt.
Bellen met MediaMarkt, mogelijk tot 23:59, levert alleen de mededeling "Dit gesprek wordt opgenomen.enz." en een oneindig aantal keer de oproeptoon. Maar geen contact.
Tot op heden, donderdag, niets ontvangen.
Volgens ons zegt de belofte "voor 23:59 uur besteld, de volgende dag in huis." en "bezorging 7/7 dagen" bij Mediamarkt, helemaal niets.

Onno
27-11-2018

Zeer slechte service

Mobieltje 3 keer stuk word belooft geld terug te geven ook 10 keer over gebelt elke medewerker heeft een eigen leugen te vertellen dit kost ons 3 x 80 kilometer geen leentoestel na de 3 e keer zouden we ons geld terug krijgen maar moesten we eerst naar mediamarkt komen daar aangekomen zeiden ze dat we ons geld niet terug kregen .zeer slecht dus maar bij verkoop heel attent hoor gluiperts

Lisanne
14-11-2018

Mediamarkt: van het kluitje naar het riet

Personeel was wel vriendelijk, maar niet behulpzaam!

13 september laptop besteld - die toen nog op voorraad was en binnen 3-5 dagen geleverd zou worden.
Toen - opeens - zou hij 3 weken later bezorgd worden. Dit gebeurde niet, dus weer contact opgenomen met de klantenservice. Kreeg helaas zeer weinig respons en er was geen informatie beschikbaar.
Uiteindelijk de laptop pas in de tweede week van oktober gekregen.
De GEHELE tijd dat ik moest wachten stond op de website dat de laptop gewoon op voorraad was én hij binnen 3-5 dagen geleverd zou kunnen worden. De consument word dus gewoon keihard voorgelogen, en de consumenten die al voor de laptop betaald hadden worden keihard aan het lijntje gehouden zonder informatie.
HELAAS - de laptop die ik kreeg bromde als een stofzuiger, en ook het inloggen/opstarten ging niet helemaal goed. Dus ik heb meteen de dag daarna de klantenservice gebeld die mij verzekerde dat ik een nieuwe zou krijgen zodra ze mijn product retour hadden ontvangen.
MAAR tot mijn verbazing kreeg ik een paar dagen later een mail dat mijn laptop was opgestuurd voor reparatie ipv aangemeld voor vervanging, en dit nog een maand kon duren. Blijkt: de garantieperiode gaat in op het moment van bestellen, níet het moment van leveren - dus ook al ligt die laptop nog een maand bij de Mediamarkt, als ik hem dan krijg is tóch de garantieperiode al verlopen en mag ik dus niet een defect product inruilen voor een nieuwe maar is het MIJN probleem.
Wat volgde was dat ik meerdere dagen achter elkaar, meerdere keren per dag lekker mijn telefoonrekening mocht opbouwen door keer na keer met de Mediamarkt klantenservice aan de lijn te hangen (na ook elke keer eerst in de wacht te moeten staan).
Elke keer als ik belde werd mij verzekerd dat ze het 'vervelend' vonden dat ik een defect product geleverd had gekregen, maar er was eigenlijk niks wat ze konden doen. De klantenservice gaf weinig tot geen informatie, kwam niet in actie, en er is mij meerdere keren beloofd dat ze binnen een dag of de dag daarna contact met mij op zouden nemen - helaas is dit nooit gebeurt (meedere keren). Ook werd mij meerdere keren beloofd dat ze er meteen achter aan zouden gaan en ik als ik geluk had nog met de volgende zending een nieuw product zou hebben. Ook dit is nooit gebeurt, en als ik dan weer belde met de mededeling dat 'uw collega had gezegd dat ze er achter aan zou gaan en ik dus eigenlijk dacht dat ik al een nieuw product zou hebben', dan kreeg ik te horen dat die desbetreffende collega gewoon niks had gedaan, of tegen mij had gelogen en gewoon in het systeem had laten staan dat hij gerepareerd moest worden. Ik heb uiteindelijk uit wanhoop ook meerdere keren om een leidinggevende gevraagd, maar deze kreeg ik níet te spreken omdat deze ook niks voor mij kon doen verder.
Ook was er 'opeens' een probleem dat ze bij de Mediamarkt mijn track-en-trace code kwijt waren en ze dus niet zeker wisten of hij wel bij mij bezorgt was. Dit terwijl ze wél de laptop retour van me hadden ontvangen. Dus. huh? Logisch.? Kostte me wéér een dag extra.
Dit alles terwijl in de reglementen staat dat - ten eerste - de verwachte levertijd bij het product moet worden nagekomen (3-5 dagen), en - ten tweede - ik recht had op een nieuw product.

Verder heeft de Mediamarkt ook nog een smerig trucje uitgehaald met de prijs van de laptop.
Je zou bij aankoop een gratis HP printer erbij krijgen. Heel leuk en aardig, dus tuurlijk heb ik dat gedaan. Máár, zij halen de kosten van deze 'gratis' printer van de prijs van de laptop af. Dús als er iets is met deze laptop kan je hem niet meer inruilen (verschillende prijzen) en als je je geld terug krijgt is het ook niet hetzelfde als wat je er voor betaald hebt (50euro minder).

Ik ben door de klantenservice echt aan het lijntje gehouden. Er zijn mij meerdere valse beloften gedaan! en verder werd mij echt zo min mogelijk of zelfs foute(!) informatie verstrekt. Echt waardeloos.
Een fout van het Mediamarkt klantenserviceteam werd mijn probleem.
Ik heb meer dan maand zonder laptop gezeten!
Ik heb ook meerdere keren aangegeven zéér afhankelijk te zijn van een laptop voor studie én werk.
Heb dus naast stress, zorgen, geen informatie, loze beloften, en slechte klantenservice, ook nog meerdere gemiste inkomsten en een studievertraging opgelopen.

Ook op geen enkel moment werd mij enige vorm van compensatie geboden.
Ik zou toch denken dat je als winkel een beetje de klant te vriend wilt houden, en dan bijvoorbeeld in zo'n situatie een cadeaubon/kortingscode, etc. aanbied aan de gedupeerde klant.
Ik zelf ben net verhuisd en moet nog voor enkele honderden euro´s aan inrichting en apparatuur kopen, maar je denkt toch niet dat ik dit bij de Mediamarkt ga doen.

En als kers op de taart:
Plaatsen ze mijn review niet!
Want ik heb eerlijk gezegd dat hij een beetje bromt, en waarschijnlijk wil de Mediamarkt alleen 100% positieve reviews ipv eerlijke!
Consument wordt weer voorgelogen!

Hennie
13-11-2018

Beloftes worden niet nagekomen

Wasmachine kapot, maar gelukkig Mediamarkt levert binnen 24 uur! Ik had aansluiten op een trekkoord erbij gevraagd en ik krijg een bevestiging per mail dat er de volgende dag geleverd wordt.
Dus niet, ik word die dag gebeld door Post.nl dat ze 3 dagen later zullen komen! Hoezo? Dat komt door het aansluiten, de jongeman aan de telefoon weet mij te vertellen dat ze inderdaad vaak horen dat dat bij klanten van Mediamarkt niet bekend is, klopt ook bij mij niet bekend. Dus bellen met de klantenservice van Mediamarkt, krijg je een zeer arrogant dametje aan de lijn dat je en jouwt alsof ze een kleutertje aan de lijn heeft in plaats van een volwassen klant. Hier kom ik niet verder. Overigens daarna nog een keer gebeld met de klantenservice (om de order te cancelen) en de vriendelijke dame die ik dan spreek kan zien dat de wasmachine vandaag zou worden afgeleverd maar dat gaat helaas niet lukken. Hele vreemde valse voorlichting en klantonvriendelijkheid van Mediamarkt.

Meteen de 1e en absoluut laatste keer dat ik zaken doe met de Mediamarkt.

Robbert
12-11-2018

Drama! Mediamarkt Bedankt

Lakse houding! Personeel kijkt je niet aan, geeft onbeschoft antwoord, geeft verkeerde informatie en lost geen problemen op. Telefonisch niet bereikbaar. Lp's niet geprijsd, scanners werken niet. Mediamarkt bedankt, het is de laatste keer geweest!

Kj
06-11-2018

Post.nl/mediamarkt

Wasmachine besteld via mediamarkt online gistere. Zou afgeleverd worden vandaag tussen 11.45 en 14.45. Nu 17.21 geen wasmachine en chauffeur is naar huis, volgens post.nl. De hele dag verschilde sms'jes, die aangaf dat hij een half uur bij ons zou zijn. De hele dag smoesjes, de een na de ander toen we gebeld hebben. Smoesjes zoals de chauffeur kon geen grote bocht maken, duk op de weg, kon de staat niet in wegens een grote vrachtwagen. Waardeloze planning en chauffeur die vroeg na huis wou. Mediamarkt heeft niets mee maken en zeggen dat vakker te horen. post nl vol met smoesjes, ze houden mensen aan de lijn met onzinnige planning die nergens. Waardeloze sevice van beide bedrijven. Kan geen 0 geven helaas.

06-11-2018

Retourneren

Kocht 4 dagen geleden in een vestiging op 220 km afstand ( herfst-weekend weg ) een Philips scheer-apparaat. Bij kassa werd verteld dat ik 30 dagen retour-recht heb. Later die dag apparaat uit doos gehaald, opgeladen en volgende dag voor eerste maal gebruikt. Apparaat bevalt totaal niet ( altijd Braun gehad ) en nam daarom contact met Mediamarkt/chat op hoe ik apparaat kan retourneren naar hen. Kan niet, is vanwege hygiëne niet mogelijk 🙈. Jammer dus voor 83,00 euro. Krijg “tip” om -vanwege mijn boze reactie- naar winkel te gaan en te kijken of vestiging daar (Assen) misschien wél retourneert. Mag ik dan 2 x 220 km=440 km voor rijden .! Hele slechte ervaring met deze winkel-keten. Was eerste aankoop bij hen maar ook meteen laatste, op deze manier.

Ruud
03-11-2018

Het is treurig bij Mediamarkt the wall in utrecht

Ik wilde een bluetooth speaker kopen en had er een verkoper bij nodig omdat ik wat vragen had. Ik heb naast het vak geruime tijd staan wachten op een verkoper, die niet kwam. Toen maarin de winkel een verkoper zoeken. Het was erg druk met klanten. Geen verkoper te zien. Voor in de winkel stonden 2 verkopers gezellig met elkaar te kletsen. Ik ben kwaad weggegaan. De volgende dag naar Mediamarkt Nieuwegein. Ik werd daar meteen geholpen. Helaas bleek de speaker niet te voldoen. Ik ging de dpeaker retourneren bij the wall. Dat ging vlot ik kreeg een credit faktuur en liep naar de kassa om mijn geld te ontvangen. Er stond een zeer lange rij met klanten. Met maar 1 kassa open. Uiteindelijk was ik aan de beurt, nee zei de cassiëre ik mag geen geld teruggeven. U moet naar een andere balie. Die balie had inmiddels ook een wachtrij en volgens de monitor die boven de balie hing was deze balie voor online aankopen. Nergens stond vermeld dat het nu juist deze balie was om credit fakturen uit te betalen. Er zijn dus nog veel verbeterpunten te scoren. Er loopt daar te weinig personeel en die er lopen mogen wel wat aktiever worden.

Stefan
31-10-2018

1 dag levering wordt beloofd, product komt niet

Een switch besteld hier: next day delivery. Switch is op voorraad. Bestelbevestiging gekregen, maar daar blijft het bij. Enkele dagen gewacht: niets gebeurd er. Een e-mail sturen kan niet (tijdelijk?: hoezoe kan je geen mail sturen) dus maar via Messenger. Uiteindelijk blijt mijn bestelling al dagen 'te hangen' in hun bestelsysteem. Niemand weet waarom, niemand die dit checkt, niemand die de klant informeert. En de klantenservice zegt simpel: wij weten ook niet hoe dit kan. Klaar zijn ze. Na vele goede ervaring nu een erg slechte ervaring. Jammer dit.

Brekkies
25-10-2018

Aanschaffen mobiele telefoon

Het rek met telefoons was voor de helft leeg. Wij wilden een telefoon zien die op de site stond. Moest uit het magazijn komen. De doos werd niet open gemaakt en wij mochten hem pas zien als we hem betaald hadden. Wij vertelden de verkoper dat wij naar de winkel kwamen om het artikel eerst te zien want anders konden we hem ook bestellen. Wij hebben 3x gevraagd om de telefoon te mogen zien. Werd steeds geweigerd. De verkoper vond ons 3x asociaal. Toen we de winkel uitliepen maakte hij hem wel open. Toen hoefde het niet meer. De klant hoort toch koning te zijn. We zijn geen wandelende portemonee. En de service is uiterst slecht. Je kan je wel direct aanmelden bij budget energie want daar word je ook mee dood gegooid. Irritante opdringerige verkooptechniek. Voor mij geen Mediamarkt meer.

Fan
Fan
22-10-2018

Tablet gekocht die niet oplaad, binnen termijn omruilen niet mogelijk in winkel

Online twee tablets gekocht bij Mediamarkt. De ene werkt naar behoren, de ander laad nauwelijks op. Ermee terug gegaan naar de winkel binnen de retour termijn, enkel om deze om te ruilen. Met bon en tablet in originele doos erheen, maar ze nemen het niet aan. De tablet heeft netjes in een hoesje gezeten, maar een minuscuul vlekje weet de verkoper te vinden op de achterkant die met het blote oog niet zichtbaar is, maar voor hem de reden geen service te verlenen. onbegrijpelijk.

Er wordt me aangeraden de tablet ‘proberen te retourneren online’. Dat ga ik maar doen, maar te zit voor woorden dat ze je gewoon afschepen en met een zwaar rotgevoel naar huis sturen. Hopelijk dat online niet net zo slechte service wordt gegeven.

Henny
22-10-2018

Beko wasmachine WTV 7813BS

Besteld beko wasmachine kreeg een mailtje dat de wasmachine pas in week 43 geleverd zou worden . Onverwachts toch eerder ontvangen De wasmachine uitgezoch en uiteindelijkde 1600 toeren gekozen Een jaar extra garantie is mooi mee genomen.

Meer Mediamarkt reviews
Welk cijfer geef jij Mediamarkt?