Mediamarkt476 ervaringen

Katja
24-02-2021

Geld nooit teruggekregen

Nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt bij de Mediamarkt, terwijl ik er vaak iets gekocht heb. In december een HDMI kabel retour gestuurd en nog steeds geen geld terug. Ik heb mijn retour- en verstuurbewijs bij de hand, maar zelfs dan kunnen ze me aan de telefoon niet helpen en "moet" er een email gestuurd worden die ik maar niet ontvang. Telefonische service dus ook bagger. Elke keer als ik terugbel zeggen ze maar dat er een email verstuurd wordt. Als de winkels straks weer open zijn is het niet best want dan ga ik er persoonlijk eens heen.

Cees
15-02-2021

Man man, wat een k service

Onlangs een vaatwasser aangeschaft. Tot mijn verbazing door Dynalogics geinstalleerd. Zij kregen het voor elkaar om een keukenpanel te vernielen en door de printplaat van de vaatwasser te boren. Moest zelf kosten maken om alles gerepareerd te krijgen. Ruim 30 mails tussen mij en mediamarkt. Ook met Bosch (die de schade hebben vastgesteld) en Dynalogics. Iedereen stelden de meest onmogelijke eisen. Nu 3 maanden verder en nog steeds niet geregeld. Mediamarkt houd je aan het lijntje maar doet verder niets. Ze wisten wel 99 euro te berekenen voor het plaatsen en het installeren. Nou. dat heb ik geweten. Nooit meer dus.

Frank
10-02-2021

Pas op voor oude producten in een nieuwe doos

De accu van mijn 3 jaar oude Philips Sonicare HX8340 begon al na een jaar zwak te worden en stond dagelijks op de oplader. Philips heeft een nieuwe Philips Sonicare HX8438/01 uitgebracht met een verbeterde accu. Deze heb ik bij Mediamarkt bestelt. Vandaag de doos gekregen waarop Philips Sonicare HX8438/01 staat zoals op de bon. Nadat ik de Sonicare had uitgepakt keek ik op het apparaat zelf en tot mijn grote verbazing is het de oude Philips Sonicare HX8340! Dus MediaMarkt is misschien wel iets goedkoper maar je koopt NIET het product dat op de website staat, op de bon en op de verpakking. Heel erg teleurstellend dat je niet eens zo’n groot bedrijf kan vertrouwen. Heb toen een chat opgezet met klantenservice (10-02-2021 18:50), het probleem uitgelegd en na 70 minuten nog steeds geen antwoord ondanks re-zenden van het bericht.
Conclusie:
1) Als Mediamarkt een nieuwe product laag aanprijs, krijg je het oude product
2) Slechte klantenservice, ze doen niet eens moeite om een antwoord te geven.

Luc
08-02-2021

Verschikkelijke sevice

Gewoon niet doen. NIET doen.
Niets bij de mediamarkt bestellen.
Trap er niet in. Je kunt nog beter de wereld om zeep helpen door bij Amazon te bestellen, daar voel je minder van.
Oftewel, slecht bedrijf, nog slechtere service. NIET bij de mediamarkt kopen.

George
06-02-2021

Stay far from MediaMarkt online.

They are scammers. Ordered a phone, received after 2 months. The customer's service chat and pone its a joke. On the email they never respond.

Tim
Tim
05-02-2021

"Voor 14;00 besteld, vandaag nog in huis"

28jan Iphone XR besteld en tot heden niks ontvangen. Na meerdere keren contact met klantenservice te hebben gehad nog steeds geen pakket in huis. Schande.

Robert
04-02-2021

Waardeloos bedrijf

Wasmachine gekocht en de deze word vakkundig geplaatst en gesloopt door dylogics. Dan begint de grootste ellende om dit weer op te lossen met de klantenservice. Goedgekomen maar wat een drama.

Luc
02-02-2021

Slechtste service ooit: OMBEREIKBAAR!

Ik heb enkele dagen een tv besteld op afbetaling en de status is: in afwachting van goedkeuring betaling. Niets meer gehoord daarna en ik kan Mediamarkt op GEEN ENKELE manier bereiken. Geen telefoonnummer of zelfs een e-mailadres. Alleen maar stupide chatbots. Slechtste service die ik ooit heb meegemaakt, en dat nog wel van zo'n groot "professioneel" bedrijf. Ik ga hier in ieder geval nooit meer iets kopen.

Jane
02-02-2021

Niet geleverd en geen geld retour

Wat een oplichters zijn het toch nog steeds geen geld terug ,geen product en maar blijven verstoppen achter de algemene voorwaarden

Nooit meer mediamarkt en voor iedereen die dit leest bestel hier niks!

Marcel
01-02-2021

Schandalige service, laten je gewoon barsten

Wat een slecht bedrijf is dit, beloven van alles en doen niets!
Sub-woofer binnen 4 maanden defect, afgegeven ter reparatie en na 3 weken konden wij deze ophalen. Deze niet bleek gerepareerd te zijn en wel zwaar beschadigd door toedoen van de Mediamarkt. Nu moest de sub-woofer weer opgestuurd worden en zij zouden contact opnemen met de reparateur mbt de schade aan het apparaat. Na vele gesprekken met de klantenservice dat ik dit niet accepteer en toezeggingen van diverse mensen van de klantenservice dat er een nieuwe opgestuurd zou worden, gebeurd er helemaal niets. Iedereen schuift de schuld weg naar een ander en neemt geen verantwoording om het op te lossen. Wat een drama zaak is dit. Nu maar de weg van sociale media en recensies bewandelen. Ter bescherming van je zelf laat deze winkel links liggen en koop je spullen elders! Deze winkel verdient geen bestaansrecht meer, je klanten gewoon laten barsten dat is het enige waar ze goed in zijn, schandalig!

Jeroen
30-01-2021

Mijn eerste. ^,^

Dus. je wilt iets online bestellen en ziet de 'gekste' korting bij Mediamarkt. Waarom niet denk je waarschijnlijk? In de winkelwagen, betalen en morgen binnen! Toch?

Ja. dat staat op de website maar zodra je een product daadwerkelijk gaat bestellen, staat er ineens een andere datum; niet morgen! Agh. die paar dagen wachten, wat kan er nou misgaan?

Whoops! Je hebt een email, de volgende dag al! Is die er al? Staat het klaar? Neuh! Je product is geannuleerd. Waarom?

Het product blijkt niet op voorraad te zijn en je krijgt je geld terug binnen 8 (!) werkdagen. 'De website loopt wel eens achter' is dan de reactie.

Niet te geloven! Mijn eerste ervaring met Mediamarkt online bestellen en het product komt niet op de beloofde datum (en gewoon helemaal niet), je krijgt een nutteloze email bij annuleren en contact opnemen kan enkel snel via social media, want dan ziet iedereen het!

Mijn eerste en laatste online bestelling bij Mediamarkt. Ik ben toch niet gek!

Germa
30-01-2021

Pakket betaald en tot op heden nog niets ontvangen

In het begin van de 2e lockdown heb ik een Chromebook gekocht ivm het thuisonderwijs. Tot op heden is er nog niet geleverd. Uiteraard is het wel betaald. Mediamarkt is zeer moeilijk bereikbaar. Steeds het excuus dat het zo druk is. Na elk review dat ik plaats nemen ze contact op. Dan wordt er een melding gedaan en dat is het dan.
Ik verwacht van een bedrijf als Mediamarkt dat er een nieuw pakket gestuurd wordt, het is immers betaald, en dat ze zelf op zoek gaan naar het zoekgeraakte pakketje.

Marc
22-01-2021

Toestel met lichte schade ,verkopen nieuwe en houden het oude

Volgens site herstelt men schermen, men doet er alles aan om nieuwe te verkopen en men houd oud toestel dat perfect werkt,bij navraag is het oude wel heel snel vernietigd

Ferry
22-01-2021

Tot je een vraag of een probleem hebt prima, daarna kansloos

Altijd prima bestellingen gedaan en ontvangen, nu voor eerste keer een verkeerder levering (Apple Pencil verkeerde variant toegestuurd gekregen, wel goed besteld).

Ik denk bel even dan regelen we dit, niet te doen! Op de site kom je in een loop en een chat is alleen een robot. Bellen kansloos.

Uiteindelijk maar een retour gemaakt en order geannuleerd. Coolblue bestel en meteen en snel in huis.

Jammer maar volgende keer gewoon weer alles bij coolblue bestellen, die snappen het wel!

Michel
Michel

Misleiding en waardeloze klantenservice

Luchtreiniger gekocht van 270 euro.
Met gratis filter twv 50 euro.
Die gratis filter was doorslaggevend voor aankoop.

Bij ontvangst, geen gratis filter.
De mededeling van het gratis filter, bleek foutief en niet meer geldig te zijn.
Maar die gratis filter, was de reden dat ik hem bij Mediamarkt aanschafte.

Na het indienen van een klacht hiervoor, kreeg ik gewoon de mededeling, dat er een einddatum stond vermeld, voor die gratis filter.
Dit was helemaal niet zo, dat weet ik zeker. En als dat al zo was, is het gewoon pure misleiding!

Vervolgens naar Philips gemaild. Hier bleek ook een einddatum bij te staan.
Maar ze hebben standaard een 2 dagen coulantie regeling! Dus alsnog binnen 1 week de filter ontvangen.

Het is betreurenswaardig te constateren,​ dat de klantenservice van Philips, dus véle malen beter is,​ dan die van Mediamarkt!
En dat de klantenservice van Mediamarkt, met een boodschap komt, dat juridisch gezien, totaal niet houdbaar is.
Hulde voor Philips, zéér slecht van Mediamarkt.
Vooral omdat ik daar vaste klant WAS en jaarlijks toch wel, voor enkele duizenden euro's aan producten kocht, aldaar! (Tv, eufy bel, camera's, espressomachine, etc.!)
Nee, dan voortaan maar naar Bol of Coolblue, waar de service vele malen beter is!

Pietro
Pietro
21-01-2021

Slechtste ervaring ooit

Ik heb een goedkoop telefoon gekocht bij mediamarkt na een slechte ervaring bij coolblue. Na een maand doet de aan/uit knop niet meer en de volume knop gaat ook niet meer omlaag (alleen omhoog). De dag daarna doet het opladen ook niet meer dus ik heb hem terug gebracht en ze hebben hem opgestuurd voor onderzoek/reparatie. Nou, de telefoon was 178 euro, ik krijg een prijsopgave voor reparatie van 240 euro voor het vervangen van scherm, moederbord en nog wat. Nou zeg, ik heb de telefoon nooit laten vallen. Bij coolblue heb ik tenmiste het bedrag van het product als shoptegoed gekregen. Onvoorstelbaar.

Martin
18-01-2021

GEEN GARANTIE

Koop hier niks!

Eigenlijk is 1 ster te veel. Met navigatie systeem 13 keer terug geweest omdat het niet kon updaten.
Volgens mediamarkt lag het aan garmin en vice versa.

Kortom, ik als klant blijf met de shit zitten.

Herman
18-01-2021

Dieven

Ik heb op26 nov een samsung galaxy buds gekocht is maar niet geleverd is terug gebracht door post nl naar mediamarkt naar 10 email nog geen geld terug ik denk dat ik dat nooit krijg meer.mensen pas op koop in de winkel en niet via internet want je zie je geld nooit terug,

Dick
17-01-2021

Slechte/geen klantenservice

Vaatwasser van 2,5 jaar oud defect. Geprobeerd reparatie aan huis te krijgen. Formulier op website werkt niet, 2x telefonisch contact (iedere keer ruim half uur in de wachtstand) is me uiteindelijk beloofd dat binnen 7 werkdagen de monteur contact opneemt om een afspraak te maken (nooit meer iets over gehoord), chatten met medewerker na 5 kwartier in de wachtstand opgegeven. Klachtenformulier ingevuld met de vraag om me alsnog te helpen met reparatie aan huis. Nooit een reactie gehad. Uiteindelijk maar een lokale reparatiedienst ingeschakeld. Nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt.

Caroline
12-01-2021

Het slechste klanteservice dat ik ooit heb gehad!

Ik heb medelijding met de klanten die hier heb hun ervaringen geschreven. Ik heb op de 24 november een Galaxy Tablet als kerstkado besteld en daarnaast een föhn. Na 1 of 4 keer bellen heb ik eindelijk de föhn ontvangen op 31 dec!
Op de bestellingformelier staat het 'geweigerd aan de deur' dat is niet waar; ik zat weken lang te wachten en bij PostNL track en trace staat er NOG dat de bezoeging uitgesteld is dus kwan nooit naar mij toe.
Pffff.bellen lukt niet. De klantenservice is niets en niemand kan je probleem oplossen.
Ik heb mijn Galaxy tablet NOG NIET na 6 weken en €200 uitbetaald maar ik ga door met het klachten. Mediamarkt zal mijn geld NIET HOUDEN!

Meer Mediamarkt reviews
Welk cijfer geef jij Mediamarkt?