Mediamarkt reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Mediamarkt ervaringen

Asad
15-10-2024

Dit is de slechtste ervaren ooit met mediamarkt

4 sep een oven+kookplaat gekocht online 2 dagen daarna bezorgd 9sep 2024 aan gezet 2 rechts kookplaat doet niet, naar media markt gegaan wordt niet geholpen omdat online besteld is 10x gebeld wordt van a naar b gestuurd online service is super slecht en onervaren medewerker werker met verkeerde adviezen

Donny
12-10-2024

Baal echt. Had 2 game een paar weken ge-preordered bij MediaMarkt NL. Dragon Ball Sparking Zero die 2 dagen geleden uitkwam. en Assassins Creed Shadows deze komt volgende maand uit.

met de bedoeling dat ik deze op de dag van release zou ontvangen. nu hadden ze er een bundel van gemaakt dat ik beide games pas ontvang als assassins creed shadows uitkwam.

Ik er er vorige week heen bellen of dit een fout was, of dat ik de games op hun release dag zou ontvangen. Werd mij plechtig beloofd dat ik ze zou ontvangen op hun eigen releasedate.

Niet dus. Dragon Ball Sparking Zero 2 dagen na release date nog niet ontvangen.

ik contact opnemen, en word mij doodleuk verteld dat deze spellen toch weer als bundel op de release date van Assassins Creed Shadows wordt verzonden. excuses voor het ongemak.

Wat heb ik hier aan? Mijn pre Order bonus is dan waarschijnlijk verlopen, en loop van alles mis.

Gilla
09-10-2024

Ik heb een airpod bij ze gekocht, voor circa 250 euro. 8 maanden later ging het rubbertje stuk, in plaats van het rubbertje te vervangen. Wat onder de garantie valt. En erg simpel te vervangen is. Word dit product helemaal naar een externe reparateur gestuurd. Opeens valt dit rubbertje niet onder de garantie. Hadden ze ook gelijk kunnen vertellen. Tot overmaat van deze ramp krijg ik ook een rekening van 50 euro. Thuis aangekomen blijkt dit niet eens gerepareerd te zijn, moest ik weer naar de winkel het daar te laten repareren. Achteraf blijken die rubbers maar 9 euro te kosten in hun eigen assortiment.

Ik ben letterlijk voor 40 euro op kosten gejaagd, en 3 weken verder in plaats van 3 min wat je voor zo iets nodig hebt. Dit is echt absurd voor woorden, Klantenservice is een online formulier, zinloos. De leidinggevende is natuurlijk nooit aanwezig. Niemand kan je hierover spreken natuurlijk, je krijg per mail alleen maar onzinnige reactie waar je geen bal aan hebt.

01-10-2024

Wel verkopen maar installeren en werkend maken van mijn Amerikaanse koelkast is er niet bjj Te ver in de kast geduwd en geen moeite om m eruit te halen voor de aansluitingen werkend te maken

Koop er nooit meer Wat voor aanbieding dan ook! Gewoon echt niet te geloven

17-09-2024

Niet te vertrouwen. Hun heb advertenties voor producten dat ze niet eens verkoopt, en heel arrogant medewerkers.

Ik zal nooit meer een Media Markt binnen loopen.

Limburgse
16-09-2024

Enkele maanden geleden bij de Mediamarkt geweest om te gaan kijken voor een nieuwe wasmachine en droger. Toen ik informatie wilde opvragen voor het product werd mij aangegeven dat ik op internet moest kijken en daar ook de bestelling kon doen. Natuurlijk ben ik meteen naar buiten gegaan en heb mijn aankoop elders gedaan. Gisteren was ik er toevallig weer omdat ik op zoek was naar een nieuwe stofzuiger. Weinig personeel te bekennen, maar wel iemand die kwam vragen of ik aangesloten was bij Essent. Toen ik aangaf dat ik voor een stofzuiger kwam kijken, bleef hij maar doorzeuren over Essent. Toen ben ik wederom kwaad naar buiten gelopen. Voor mij echt geen Mediamarkt meer. Zeer slechte service!

Rik
14-09-2024

Mediamarkt maakt gebruik van externe leveranciers. Ik trof via MediaMarkt op "Tease Solutions". Die leverde mij een Smart-Tv 24" in een verpakking die al meerdere keren was gebruikt. De Smart-Tv was gemanipuleerd en defect. Bij het terugsturen werd mij 10% van de nieuwprijs in rekening gebracht omdat de verpakking was beschadigd?

Mediamarkt en haar zakenpartners spelen zich met nietszeggende emails de bal toe en de klant krijgt zijn geld niet in volle omvang terug. Het is de Media-Vlooie-Markt geworden. Mijn raad aan ieder die een online bestelling plaatst. Open geen verpakking die niet origineel is. Gelijk terugsturen. Een betere raad is laat die gebruiktwaren winkel en haar zakenpartners links liggen.

Sarah
09-09-2024

Het lijkt alsof Mediamarkt geen respect hebben voor de klanten die online bestellen of weet heeft van een 'normale' bedrijfsvoering.

Als er iets is, dan bel je naar de klantenservice, die alleen maar vriendelijk een e-mailtje kunnen sturen naar een winkel. Ondertussen hoor je niets en moet je maar afwachten wat er verder gebeurt.

De winkels onderling kunnen ook niet met elkaar bellen voor overleg.

De bestuurders die dit besloten hebben, hebben geen hart voor hun winkel. Er zijn zoveel klanten (en medewerkers) boos.

Het is arrogant om daar niets aan te doen en te denken dat het geen effect heeft op de uiteindelijke verkoopresultaten. Ik koop er in ieder geval nooit meer. Liever naar BOL of Coolblue

MC
04-09-2024

Bijna een maand geleden een koelkast besteld bij het outlet onderdeel van de MediaMarkt. Zou de volgende dag geleverd worden, maar helaas geen levering. Na navraag te hebben gedaan bij de leverancier was er geen bestelling met mijn gegevens bekend. Na een week de koelkast geannuleerd, mijn geld zou gestorneerd worden. Nu inmiddels weer twee weken verder en nog steeds niets terug. Afdelingen wijzen naar elkaar en niemand kan mij verder helpen. Afgeblaft worden door medewerkers aan de telefoon en loze beloftes is de kennelijk de service norm voor MediaMarkt

Muhammed
30-08-2024

Besteld vanuit mediamarkt, zeer slechte bezoeging door firstlogistics

Wasmachine besteld vanuit mediamarkt maar geleverd door firstlogistics en extra betaald voor breng en haal service. De bezorgers wilden met smoesjes de oude wasmachine niet meenemen, maar hadden geeneens veiligheidsschoenen aan bij het tillen van de wasmachine. De bezorgers waren nogal onbeschoft en opdringerig dat het maar niet mee moest. Na nogal discusseren en bellen met de klantenservice hebben ze de nieuwe wasmachine meegenomen en is de bezorging niet eens gelukt. Ik zou die bezorgers nooit weer aan mijn deur willen hebben. Mijn slechtste ervaring met leveringen ooit!

Santo
30-08-2024

Het slechtste bedrijf in Spanje! Er is nooit een product op voorraad en de webwinkel heeft een vreselijke klantenservice.

Wij hebben op 5 augustus een airco besteld met bezorging. Van Malaga tot Marbella hebben we geen updates ontvangen.

De bestelling is nooit naar ons verzonden. De bestelling is nooit aangekomen.

Op 20/08 hebben we gevraagd om de bestelling te annuleren en zij hebben dit per e-mail bevestigd.

Vandaag, 30/08, is de bestelling nog steeds niet teruggestuurd naar de winkel waar we deze hadden besteld. Wij hebben ons geld niet terug ontvangen.

Ze reageren niet op onze e-mails.

Ik winkel nooit meer via jullie webwinkel!

Annika
29-08-2024

PURE OPLICHTING

Ze verkopen lucht want is niet geleverd waarvoor je hebt betaald hierdoor is jouw product stuk gegaan maar met snoepjes weten ze alle regels te omzeilen en ben jij 200 euro kwijt plus je nieuwe telefoon

Fucking oplichters

Herman
27-08-2024

Je wilt een koelkast kopen, maar je moet je adres en email opgeven voor de aflevering. Zonder een emailadres kon de koop niet doorgaan. Wel gaf ik een telefoonnummer op maar dat was niet genoeg. Een hele vreemde gang van zaken. De koop ging niet door. Bij de mediamarkt moet men dus over internet beschikken Ik vraag me af wat dit voor beleid is?

Wilko
25-08-2024

Koop gesloten in winkel. Bezorgen en installatie inbegrepen. Nadat de monteur constateerde dat hij de bevestigingspunten vsn oude tv had doorgedraaid en hdmi kabel afgebroken is hij op onbeschofte wijze vertrokken. Nieuwe afspraak? ho maar. Service afdeling? alleen loze beloftes. Winkel? idem. Tv hangt na 14 dagen nog niet. Veel succes en zoek het maar uit. Geld terug? nog niet eens een excuus gekregen.wat een waardeloos bedrijf. Had inmiddels ook koelvries combi nodig. Ook aangeschaft .nnoooiitttt meerrrrr mediamarkt!

Mar
25-08-2024

Dit bedrijf is helemaal de weg kwijt. Puinzooi ib de winkels, Maakt het zich zelf moeulujk door zogenaamde combi atues te makeb, zoals screenprotectors op nieuwe telefoons te gaan doen.

Personeel heeft bujna nergens verstand van. Totaal niemand technisch geschoold. Alleen maar scholieren

Verkopen blijkbaar vooral rest en overjarige partijen.

Ik zou er niet kopen. Nooit meer dus

Chantal
24-08-2024

Ik wilde 2 tablets voor mijn dochters kopen. Op internet zag ik dat de tablets €52 euro goedkoper waren en vroeg aan de kassa, of er iets mogelijk was zeker omdat de leverancier ze voor €52 euro goedkoper aanbied en ze ook terug verwijst naar mediamarkt zelf. Er werd gezegd “nee hier doen wij niks mee, dan bestel ze maar online” nou… prima! Tot nooit meer oplichters

Ervaringen.nl T
04-08-2024

Denk dat dit bedrijf het niet heel lang gaat volhouden als het zo doorgaat. Mijn bestelde wasmachine was bij binnenkomst defect. Ik gaf aan open te staan voor een omruiling. Maar nee, er moet een reparatie monteur komen(?). Ik heb geen behoefte aan een reparatie aan een gloed nieuwe machine, er moet gewoon een geheel nieuw product ter vervanging komen. Dit kan echt niet. Dit was tevens mijn laatste bestelling bij Mediamarkt, want als iets niet werkt na aanschaf ben je het haasje. Telefonische klantenservice kun je zo lang wachten als je wilt, er wordt niet opgenomen.

Lars
01-08-2024

Sd kaart gekocht denkende dat het een Nintendo Switch spel was. Volgende dag geopend teruggebracht. Kreeg daar het goede spel en nog extra screenprotectors mee. Bovendien kregen we ook nog het resterende bedrag vergoed. Top service Mediamarkt👍👍

Amelius
31-07-2024

MediaMarkt Leidschedam: Artikelen lagen in verkeerde schappen met de verkeerde prijs. Kwam daar pas achter bij de kasse. Bij het terugleggen was voor mij niet bekend wat bij welke label lag omdat het echt één grote puinzooi was. Heb een medewerker om hulp gevraagd maar die was niet geinteresseerd om te helpen. En het was niet eens druk die dag! MediaMarkt Leidschedam is echt heel erg achteruit gegaan het laatste half jaar, ik bestel voortaan wel met Coolblue.

Joost
30-07-2024

Ik heb bij de mediamarkt een Bang & Olufsen koptelefoon gekocht t.w.v 500 €. Vlak voor sluit liep ik de winkel uit en je raad het al. Een kapotte koptelefoon met een krakende speaker. Ik de volgende dag terug om te horen dat ze het op gaan sturen voor reparatie. Daar vind ik al van alles van. Ik leg geen 500 euro neer voor een gerepareerd product die ik ook nog eens 3 weken kwijt ben maar goed. Dan had ik hun belabberde garantie beleid maar moeten lezen voor aankoop. Vervlogens gaan er 3 weken om en er was duidelijk te zien dat ze deze koptelefoon ( gerapareerd ) hadden. De rechter cup was helemaal kapot, verbogen, gekrast en stond een beetje open aan 1 kant. Het was nu verre van een premium product. En natuurlijk heeft domme ik er geen foto van gemaakt net zo min als ik het garantie beleid gelezen heb. Dat gezecht hebbende. Het is aan alles duidelijk te merken dat ze een monopoly positie hebben berijkt. Alleen dan kun je je het veroorloven zo je kanten te naaien.

Meer Mediamarkt reviews