Mediamarkt233 ervaringen

Ougie
17-08-2019

Voorraad misleiding!

Ik heb 25 juli 2019 een bestelling gedaan via Mediamarkt.
Het ging hierbij om een airco ter waarde van €450.=.
Ik wist dat op het moment van bestellen nagenoeg overal alles qua airco’s was uitverkocht.
Alleen bij Mediamarkt hadden ze er, volgens de site, op dat moment nog 6 van een bepaald type op voorraad.
Ik heb er toen direct een besteld en toeval of niet, op het moment dat ik bij Ideal op betalen klikte, sprong op de site de teller op 5. Dus dat schepte vertrouwen.
Wel al werd er aangegeven dat de levering waarschijnlijk niet binnen 24 uur kon plaatst vinden, dit vanwege de drukte. Het kon ook een dag langer duren. Ik kreeg wel direct een mail van de bevestiging van de bestelling.
Na 2 dagen maar eens gebeld, en na 35 minuten kreeg ik een dame aan de lijn. Zij wist mij te vertellen dat de airco helemaal niet meer op voorraad was en dat de site waarschijnlijk achter liep op de werkelijkheid, dit kwam n.l. wel vaker voor. In overleg, ook zij vond het n.l. beter, heb ik besloten dan maar te kiezen voor geld retour. Zij beloofde mij dat zij dit door zou geven aan de juiste afdeling.
Vervolgens na 3 dagen dinsdag 30 juli maar weer eens gebeld, ik zou namelijk een bevestigingsmail van deze dame krijgen, maar helaas niets. Ook nu weer kreeg ik een dame aan de lijn, ene J. Ik heb haar het hele verhaal wederom vertelt en ook zij bevestigde dat de airco niet meer te leveren was en ook zij zou er zorg voor dragen dat ik mijn geld terug gestort zou krijgen. Zij heeft mij op mijn verzoek tijdens ons gesprek een bevestigings-mail gestuurd van ons gesprek. Helaas heb ik toen niets van de afdeling financiële afdeling gehoord, wat mejuffrouw J mij wel belooft had.
En wat schertst mijn verbazing, de donderdag daarop kreeg ik een mail dat de bestelling verzonden was. Raar wat de airco was immers niet meer leverbaar. Ik ben toen contact gaan zoeken via twitter en had gelijk beet, ene mejuffrouw D reageerde direct , maar nadat ik, op haar verzoek, e-mailadres, bestelnummer en postcode had gegeven kwam er geen enkele reactie meer.
Ik maakte mij ernstig zorgen over mijn geld. Nu ik van hen een mailtje had ontvangen dat hij verzonden was, en verder niets meer vernam vreesde ik het ergste.
Ook werd ik van de verhalen op facebook, twitter, trustpilot, etc. etc. niet echt vrolijk.
Natuurlijk is €450,= iets wat ik niet zal laten glippen, ik moet hier hard voor werken.
Het is nu bijna 3 weken later en ik heb vandaag mijn geld retour gestort gekregen.
Maar inmiddels heb ik vele mailcontacten gehad, in vier telefoongesprekken bijna twee uur in de wacht gezet, en ik ben vijf dames namen rijker waarmee je via twitter of telefoon in contact kunt komen als je problemen hebt met de Mediamarkt.
En oh ja, bij een Mediamarkt winkel hoef je niet aan te kloppen want die staan los van de internetshop, daar komen ze met e.o.a. franchise verhaal.
Dus mensen, ook al staat er op de site dat er nog voorraad is, dit is dan nog geen zekerheid, en als je geld binnen is, lopen ze niet meer zo hard.
Bestellen bij Mediamarkt, nee dank u, wij nooit meer.

Jeanne Marie
Jeanne Marie
15-08-2019

Nooit meer naar mediamarkt!

#mediamarktonline. Wat een organisatie.😡
Op 7 augustus in de avond een tv besteld, de volgende ochtend een annulering gedaan, gewoon omdat dezelfde tv elders veel goedkoper was. Krijgen we een dag later een mailtje; de tv is onderweg?!?!. Hij was toch geannuleerd.
Tv niet aangenomen van de bezorger. Twee dagen later is de tv terug bij #mediamarkt. Fijn, goed geregeld! krijgen een bericht dat het betaalde bedrag binnen 3 werkdagen wordt teruggestort. Het is intussen 15 augustus. Na wederom contact te hebben gelegd horen we dat er een achterstand is! tuurlijk.
Voor alle duidelijkheid; wij gaan nooit meer iets kopen bij #mediamarkt. Wat een slechte service.

Barbara
Barbara
14-08-2019

Online bestelling wasmachine - 2 dagen levering

Na een zeer slechte ervaring bij de coolblue, waarbij de levering 7 werkdagen duurde en vervolgens op de dag zelf gecancelled werd, heb ik een wasmachine online bij de mediamarkt besteld. Deze hebben we op zaterdag besteld, en werd op maandag geleverd (op zich beloven ze de volgende dag, maar in vakantietijd en de zondag ertussen op zich begrijpelijk dat het een dagje langer duurt).
De bezorgers konden hem niet aansluiten, want er miste een aansluitstukje voor de afvoer. Echter waren ze ook het boekje vergeten achter te laten en hadden ze allemaal stukken piepschuim voor de voordeur laten liggen. Over de snelheid en de punctualiteit van de bezorging tevreden, over de kwaliteit van de bezorging niet helemaal tevreden.

Onne
Onne
13-08-2019

Nooit weer

Ongelofelijk slecht. ik ben nog nooit zo klantonvriendelijk behandeld. Ik heb een laptop gekocht van bijna drieduizend euro MacBook pro was overigens bij BCC goedkoper kom ik net achter. Betaald en geen laptop voor niks helemaal naar Zwolle gereden. Hele akelige klantenservice bij de balie zeggen ze dat als je online iets koopt het een ander bedrijf is, dan hebben ze enkel een nummer voor je waar je heel lang wacht en waar de verbinding ba 10 minuten wordt verbroken. Hasan van de livechat heeft ook geen zin om te reageren na twee berichtjes en de Facebook pagina vraagt of je een pb wil sturen waar ook nooit op wordt gereageerd. Waardeloos bedrijf geen enkele binding met hun klanten. Ik wou dat ik er nooit aan begonnen was.

Deborah
Deborah
12-08-2019

Goede service bij defecte laptop

Heel fijn geholpen toen mijn laptop kapot ging. Hij moest naar Acer opgestuurd worden, maar was alsnog binnen een week gemaakt. Ook de buitenkant was schoongemaakt, zodat hij eruitzag als nieuw. In de tussentijd zelfs nog een leenlaptop meegekregen. Vanwege de garantie was de reparatie volledig gratis. Heel vriendelijk geholpen door de medewerkers (in Rijswijk).

Ties
Ties
11-08-2019

Slechtste online ervaring ooit

Nieuw gekochte mobiel ging binnen drie dagen stuk tijdens het opladen, online klantenservice reageert binnen de eerste week überhaupt niet (op de site staat om contact te zoeken alvorens een retourzending). Uiteindelijk toch te horen gekregen dat ik een nieuwe mobiel zou krijgen, ontvang ik een halve week later een mail over dat het geld terug gestort gaat worden (iets wat tot nu ook nog niet gebeurd is). Als ik vervolgens dezelfde mobiel zou willen kopen betaal ik ineens meer dan twintig euro extra omdat de prijs omhoog is gegooid. Reactie hierop is tot nu toe niet geweest, na nog een week wachten. Ze kunnen allemaal de pot op, ik koop er in ieder geval nooit weer iets. Binnenkort maar even een fysieke winkel terroriseren om mijn geld terug te krijgen, want ik heb tot nu geen duidelijkheid over wanneer ik iets van ze te zien krijg. MediaMarkt Online is een perfect voorbeeld van hoe je NIET je klantenservice moet runnen.

Harold
11-08-2019

Ga nooit meer naar mediamarkt

Ben op donderdag avond naar media markt Duiven gegaan voor een koelvriescombinatie zag er 1 voor €399 ben vervolgens de dag er op terug gegaan met mijn vrouw om deze aan haar te laten zien was dezelfde nu ineens €431. Ik een verkoper gevraagd hoe kan dat gisteren was hij nog €399 (ik kon hem ook een foto laten zien van het prijskaartje) hij zei dat is de markt elke dag veranderden de prijzen vond ik op zich vreemd. Dacht ach 3 tientjes meer dus zei oke nou doe die dan toch maar. Hij ging kijken oh deze koelkast is niet meer leverbaar maar ik kon wel het showroom model krijgen. daarop zei ik wat kost die dan want neem aan dat ik dan korting krijg! Ja 10% ging er van ik zei toen maar ja ben toch niet gek eerst zetten jullie er ongeveer 10% bij op en dan geven jullie 10 % korting neeee jullie geven niks geen korting.Vind dit toch wel een vorm van oplichting mja dan proberen bij medeiamarkt Arnhem daar hadden ze die koelkast niet en zagen we een andere die wij ook wel wilde hebben maar helaas die was niet op voorraad zei de verkoper kon hij wel bestellen maar dan zou het enkele weken duren! We moesten hem maar via de site bestellen dan zou dat sneller gaan deze verkoper wilde schijnbaar niet zijn werk doen.
Ben er wel klaar mee met deze winkel nu fijn een koelkast gehaald bij BCC waar ze wel tijd voor ons namen.
Gezien de slechte beoordelingen die je leest van mediamarkt is mijn verhaal niet vreemd maar ik kom er niet meer.

Vincent
10-08-2019

. BLIJF WEG BIJ DE MEDIAMARKT.

Donderdag 25 juli besteld. Op voorraad. Binnen 24 uur. Geen verzending. Helpdesk niet beschikbaar. Geen emailverkeer mogelijk. Geen bericht. Ze hebben de tent gewoon dicht gegooid. Uiteindelijk twee weken te laat geleverd.Wat een klerelijers. Ze geven gewoon de klanten twee middenvingers .Geen email , zou wel moeten voor bij verzending. Deze lui kennen ken schaamte of schande

Michaël
10-08-2019

Nooit meer iets bestellen bij mediamarkt

Afgesproken leverdatum wordt ondanks betaling 5 dgn later geleverd. Slechts 1 van de 5 bestelde en reeds betaalde goederen ontvangen. Vervolgens bijna 24 dgn bezig en onze spullen nog steeds niet ontvangen. Telefonisch zeer slecht bereikbaar, wachttijden van meer dan 30 min. Vervolgens krijg je iemand aan de lijn die ook niets kan oplossen. Nooit meer kopen bij mediamarkt. Goederen nog steeds niet ontvangen. Per mail en chat geprobeerd, reactie: u krijgt binnen 5 dgn bericht. Vervolgens hoor je weer niets. Maken van hun probleem ons probleem

Rob
08-08-2019

Zeer slechte service

Zeer slechte service. Wat een ballenzaak. Ga naar doetinchem om een laptop te kopen. Is dit type uitverkocht. Vraag ik aan de verkoper om te kijken of er in een andere vestiging er nog zijn kom ik uit bij duiven. Er ligt er nog 1. Kun je ze misschien even bellen en vast laten leggen zodat ik hem ophaal. Nee dat kan ik niet moet je zelf duiven bellen. Oke. Bel ik duiven kom ik callcenter terecht. Nee meneer de mensen van duiven nemen geen telefoon op! Dan worden ze gestoord voor klanten werkt. Ik ben toch ook klant. Kan wel een berichtje sturen op je moet erheen rijden. Ja dat kan maar dan is hij misschien al weg. Kunnen ze hem niet wegleggen? Nee dat kan niet want ik kan ze ook niet bellen. Ze nemen de hele dag al de telefoon niet op! Oke dus op de gok dan maar ernaar toe dus . Helaas wel ja maar zal het berichtje naar ze sturen. Half uur later wordt ik door call center gebeld van uw bericht heeft een responstijd van 48 uur. Daar heb je wat aan. Dus naar duiven. Er ligt er nog 1 volgens call center. Helaas meneer. Tja er staat wel op 1 maar dat gebeurt wel vaker. Ik heb hem echt niet hier liggen. Dus 2 mediamarkten bezocht voor jan doedel. Mijn zien ze er niet meer. Wat een afknapper. Zeer slechte service en 60 km gezellig gereden zonder resultaat. Wat een afgang.

Ellen
Ellen
07-08-2019

Te veel om op te noemen

Vriezer besteld. Is niet op afgesproken dag afgeleverd. Men had het adres fout opgeschreven! Ook: Pas op laatste moment wordt tijd van afleveren doorgegeven. 2 Dames aan de telefoon gehad hierover van Mediamarkt, allebei niet vriendelijk. Bestel hier nooit meer iets! De eerste keer dat ik ergens over "klaag"!

Paul
05-08-2019

Slecht bedrijf

Wat een slecht bedrijf. Zitten al vier weken op ons geld te wachten! I.v.m. een stofzuiger die ze niet konden leveren.

Ronald
01-08-2019

Nooit meer MediaMarkt

Op vrijdag, niet lang na het middaguur, een oven besteld op basis van de belofte 'vandaag besteld, morgen in huis'. Ik vreesde al dat daarmee de volgende werkdag werd bedoeld, hoewel dat niet gezegd werd.
Op maandag de hele dag thuis geweest. Geen bericht, geen oven.
Klantenservice gebeld. Duurde 15 minuten voor ik iemand aan de lijn kreeg. Een juffrouw die haar best deed en niet vaak genoeg sorry kon zeggen. Uitleg over problemen met een verhuizing. Of ze kon zeggen wanneer mijn over kwam? Dat kon ze niet. Of ik de bestelling af kon zeggen zodat ik elders een oven kon bestellen? Ze kon niet beloven dat dat zou werken; wellicht was het bestelproces daar al te ver voor gevorderd. Maar dat kon ze niet zeggen. Ik zou de avond voorafgaand aan de bezorging bericht krijgen.
Vandaag, donderdag, is de oven bezorgd door PostNL. Het bericht dat men zou komen was er pas vanochtend. Ik had erop gerekend mijn oude oven mee te kunnen geven, maar omdat de bezorging door PostNL was kon dat niet. Daar moet ik dus alsnog een oplossing voor gaan bedenken.
Na openen van de doos (waar een gat in zat) blijkt de opvangbak van de oven een deuk te hebben. Ik heb de oven nog niet geprobeerd, en ik moet maar afwachten of het verder in orde is.
Nooit, nooit, nooit koop ik meer iets bij de MediaMarkt. Ook niet in de fysieke winkel. Voor hen tien anderen. Prutsers.

Jochem
01-08-2019

Slechtste ervaring ooit met een Nederlandse webwinkel

Ik kreeg zojuist een mailtje van Mediamarkt met de vraag of ik mijn aankoop wil reviewen. Ik heb twee weken geleden een ventilator besteld met de hoop 'm op tijd binnen te krijgen voor de twee heetste dagen van de eeuw ("vandaag besteld, morgen in huis").

Helaas was er wat vertraging met de levering, na een onbeantwoord privébericht op Facebook om hierover te vragen (anderhalve week geleden en nog steeds geen antwoord) kregen we hem uiteindelijk vorige week woensdag toch nog binnen. Jammer, maar kan gebeuren. Met zweet op het voorhoofd openden we de doos. om vervolgens een stofzuiger aan te treffen!

Nogmaals, foutje kan gebeuren, al is dit wel de eerste keer ooit dat ik zo'n fout heb meegemaakt. We zijn direct naar de dichtstbijzijnde MM gegaan om daar de vergissing te herstellen. Uiteindelijk hebben we zonder stofzuiger noch ventilator de winkel verlaten, wel met de belofte dat iemand van de klantenservice de volgende dag contact zou opnemen met ons.

Donderdag kwam en ging voorbij zonder telefoontje. Vrijdag een gemiste oproep, om vervolgens zaterdagochtend iemand van MM te spreken, met de belofte dat de ventilator zo spoedig mogelijk verstuurd zou worden.

Inmiddels is het weer donderdag en werd mij gevraagd het product te reviewen. Het enige zinnige dat ik kan zeggen is dat het weer nu tenminste wat koeler is, wat hem op dit moment overbodig maakt. Ik heb verder niets meer van de ventilator vernomen, maar heb wel vertrouwen verloren in de service van Mediamarkt.

Misschien wordt het dan toch maar eens tijd om te kijken wat BCC aanbiedt.

Pieter
30-07-2019

Super slecht

Vrijdag 26 juli ventilator besteld om ongeveer 9.00 uur dus levering zaterdag volgens de site maar niets maandag niets dinsdag morgen gebeld en ja hoor in de wacht de bestelling is blijven hangen krijg ik hem dan woensdag wij doen ons best , dinsdag avond toch nog maar even gebeld maar ook woensdag komt hij niet klanten service gezegd annuleer het maar en gevraagd het betaalde geld terug te storten ,maar hopen dat dit beter gaat dan afleveren ,dit was de eerste bestelling bij de mediamarkt maar ook de laatste super slecht.
Pieter Appelscha

Max
30-07-2019

De Smart TV . komt uit Buitenland !

Zoals in mijn verhaal, een Philips smart tv.
leekt een mooie aankoop, slechts 1499 euro
echter komt hij uit buitenland!
een waardeloze aankoop,
zelfs Philips helpt u niet!
goed koop maar duur koop.

Raisand
Raisand
28-07-2019

Ongelofelijk slechte 'service'

Ongelofelijk slechte 'service'. Vanwege eerdere slechte ervaringen met de Mediamarkt had ik hier al jaren niets meer besteld. Nu ging gisteren onze koelkast stuk en was ik met spoed op zoek naar een nieuwe, zeker in combinatie met het hete weer van de afgelopen dagen. Coolblue geprobeerd, maar hun bezorgvakken voor vandaag waren allemaal al vol. Dus toen toch maar besloten om Mediamarkt weer eens een kans te geven. (Het is al zo lang geleden, ze zullen vast wel beter zijn geworden toch?)

Op de site werd bij de betreffende koelkast groot geadverteerd met 'Vandaag besteld = morgen in huis'. Vandaag voor 08:00 zou ik een email ontvangen met een bezorgtijdvak. Uiteraard, zoals verwacht, om 08:00 nog niets in de inbox. Om 09:00 besloot ik maar eens om informatie in te gaan winnen, gezien ik nog niets had gehoord en de bestelstatus ook nog 'Onderweg naar het magazijn'. De medewerker aan de lijn vertelde dat ze al zo veel problemen hadden gehad met verzenden de afgelopen weken en dat er niets gedaan kon worden om mijn product vandaag nog te leveren.

Aangezien mijn boodschapjes ondertussen lekker verder gingen met bederven, besloot ik het anders te proberen. Ik zou de bestelling gaan annuleren en hem rechtstreeks bij een vestiging bestellen die een afleverservice aanbiedt. Aflevering gratis en binnen één uur, prachtig toch?

Helaas. Na bijna een half uur telefonisch in de wacht te hebben gestaan, kwam ik niet bij de vestiging uit maar bij een algemeen service center. De medewerker aan de lijn vertelde mij dat er dan waarschijnlijk niemand in de vestiging zelf aanwezig was om mijn telefoontje te beantwoorden, wat ook wel erg bijzonder is.

Maar het werd nog veel mooier. Op mijn vraag of ik de koelkast bij de vestiging zelf kon bestellen en gebruik kon maken van de afleverservice, werd mij verteld dat hij dat ook niet wist en dat ik het beste 'even zelf naar de vestiging toe kon gaan om het te vragen'. De medewerker mocht/wilde/kon/had geen zin om contact op te nemen met de vestiging voor mij, ik moest er echt maar zelf heen voor een 'ja' of 'nee' op mijn vraag, met het risico om alsnog met lege handen naar huis te gaan.

Mediamarkt, soms lijkt het wel alsof jullie zo gehecht zijn aan de producten dat jullie ze niet wíllen verkopen. Iets met een kastje en een muur. In elk geval bedankt voor de reminder dat ik de Mediamarkt voortaan moet vermijden.

Marcel
27-07-2019

Klant is ondergeschikt

Bestel donderdag ivm de warmte een extra ventilator. Bewust bij mediamarkt want dan zou hij de volgende dag geleverd worden.

Betaald en wachten op de aflever bevestiging. En wachten en wachten. Niets.

Wacht. Ze hebben Facebook. Via facebook en net berichtje achter gelaten. Krijg een standaard berichtje terug over drukte maar stuur vast je gegevens. Daarna niets meer. Geen enkele reactie, ook niet na nog enkele berichten. 2 dagen laten nog wat gestuurd. Wederom het zelfde standaard bericht over drukte maar stuur vast je gegevens.
Heb het maar even zo gelaten om netjes te blijven.

Nu net een mailtje dst mijn bestelling dinsdag geleverd wordt. Niets geen excuus of text en uitleg in de mail, gewoon een standaard verzendbevedtiging.

Ik bestel er nooit meer.

Henny
27-07-2019

Hifi

Kreeg voor mijn verjaardag een hifi. Wilde vooral mijn cd's kunnen spelen. Ging goed, maar na een paar dagen wilde ik dezelfde 2 cd's weer spelen. No way. Het apparaat gaf steeds 'no disc' aan. Dacht dat ik gek was . Andere mensen hebben er ook naar gekeken. Kregen hem niet aan de praat.
Klantenservice Mediamarkt gebeld. Na lange tijd wachten tel nr van Philips homeservice gekregen. Dat belde ik. Kan niet, moet reclameren bij Mediamarkt, die het apparaat verkocht hebben.
heb binnen 30 dagen het apparaat terug te brengen. Maar."indien ongebruikt, compleet en in ongeopende verpakking". Huh? 🙄 Hoe kan je dan controleren of hij goed is.?. Klantvriendelijkheid?
Morgen ga ik hem terugbrengen, ben benieuwd.

26-07-2019

Eigen fout slecht hertsellen

Heb op zondag een laptop en usb geheugenkaart besteld, voor 23.30 uur betsellen de volgende dag wordt het geleverd. Nu krijg ik op maandagavond een bericht dat eren software probleem was bij de mediamarkt, is bekent, is opgelost, dus bestelling heeft enigsinds vertraging. Nu is het vrijdag, heb nog steedsniets. Door fout is alles naar deretour afdeling gestuurd. De klantenservice weet niet of ik mijn geld terug krijg, ofdat het alsnog wordt geleverd.
Ben best ff boos geworden opdemedewerker, dan zeggen eensdat in de algemene voorwaarden staat dat media markt een maand heeft om te leveren.?.
Schijf zooi.voor mij geen media markt meer in de toekomst, bagger bedrijf

Meer Mediamarkt reviews
Welk cijfer geef jij Mediamarkt?