1.6van de 10

Mediamarkt332 ervaringen

Aanbevolen16
Neutraal3
Afgeraden313
Filter

reviews

John
24-03-2020

Helaas geen WOW maar 'n aanfluiting!

Te mooi om waar te zijn (zucht). wasmachine kaduuk en Mediamarkt heeft de ideale vervanger in de aanbieding. Het allerbelangrijkste: ze plaatsen 'm ook nog, gratis!
Allereerst wordt die 'n dag te laat geleverd maar schandalig vind ik, dat ze 'm dan (vanwege C) niet meer plaatsen. Op zich begrijpelijk maar zet dat dan op de website!
Ik voel me door Mediamarkt ernstig misleid en in de steek gelaten!

Niks WOW-ervaring.

Gerda
20-03-2020

Beschadigd vriezer

Vandaag diepvriezer bezorgd .
De chauffeur vertelde dat de vriezer behoorlijk was beschadigd zo had die de vriezer meegekregen uit het magezijn .Ze vertelde de chauffeur neem de vriezer maar mee.We hebben de vriezer geweigerd ze hebben de vriezer meegenomen
De klantenservice gebeld die deden hier niks mee .
Dit was de laaste keer dat we online hebben besteld .
Mediamarkt in Apeldoorn gegaan wat een fijne verkoper heel goed geholpen met de vriezer.

Ralph
18-03-2020

De medewerkers van de Mediamarkt Roermond zijn ondeskundig,niet klantvriendelijk

De medewerkers van de Mediamarkt Roermond zijn ondeskundig, niet klantvriendelijk en onbeleefd.

Helaas kun je geen nul sterren geven. Een ster is nog te veel.

Ik heb Going Back: Special Edition, Love Songs: A Compilation. Old and New Special Edition en Testify van Phil Collins bij de Mediamarkt Roermond besteld,echter zijn de cd's die op mijn naam besteld waren minimaal twee keer aan derden verkocht.Toen ik de cd's bestelde, bracht de medewerker ter sprake dat ik gebeld zou worden als de cd's binnen zouden zijn,echter ben ik nooit gebeld.
Ik heb zelf een paar keer de Mediamarkt Roermond gebeld en gevraagd of de cd's al binnen waren gekomen,daardoor heb ik onnodig kosten gemaakt. Een stagiair van de Mediamarkt Roermond bracht ter sprake dat de medewerkers van de Mediamarkt Roermond altijd zeggen dat ze zullen bellen als de bestelling binnen is, echter dat ze vervolgens nooit bellen.Verder bracht desbetreffende stagiair ter sprake dat hij speciaal was aangenomen om de achterstand in bestellingen weg te werken. De stagiair liet mij een lade zien waarin diverse films en computerspellen lagen. De stagiair bracht ter sprake dat de films en computerspellen er al maanden lagen.Toen ik voor de derde keer de cd's van Phil Collins had besteld kon de medewerker van de Mediamarkt Roermond mijn cd's niet vinden in de lade, noch kon hij de cd's achter in de winkel vinden.Ik had de ingeving zelf te gaan zoeken bij de cd's van Phil Collins, waar ik één of meerdere cd's aantrof die op mijn naam waren besteld. Op het etiket stond namelijk mijn naam vermeld. Cd's die op mijn naam zijn besteld mogen nooit aan derden worden verkocht. Uiteindelijk heb ik na zes maanden de cd's van Phil Collins ontvangen, echter Love Songs: A Compilation. Old and New Special Edition was volgens de medewerker niet meer leverbaar en het kartonnen doosje van Going Back: Special Edition is beschadigd. Toen ik mijn beklag deed bij de Mediamarkt Roermond bracht één van de medewerkers ter sprake dat ik ook naar een andere winkel had kunnen gaan.

Christiaan
15-03-2020

Incomplete levering Mediamarkt

Een bestelling gedaan op 7 maart jl. Pakketje kwam op 11 maart aan. blijkt dat de inhoud van het pakketje er niet in zit. 2x gebeld met de klantenservice gevem zij aan niks voor mij te betekenen en dat ik mij moet richten tot de geschillen commissie. Dit terwijl ik in het volste vertrouwen een artikel ban 560 euro bij de Mediamarkt heb besteld.
Leuk en aardig om te refereren naar de Geschillencommissie. maar ik heb mijn geld voor het product aan de Mediamarkt betaald. Ook gaf PostNL aan dat de Mediamarkt verantwoordelijk is voor de inhoud van het pakket en dat deze niet-verzekerd op de post is gedaan. Dus nee ik richt me gewoon tot de Mediamarkt. Zorg dat het snel oplost wordt. Graag het artikel naleveren! Want de bestelling is vanuit jullie magazijn incompleet geleverd en niet van de Geschillen commissie. Mocht je wederom dezelfde antwoord geven, richt ik me tot social media, Radar, Arag en de andere mooie partijen die de Mediamarkt gaan aanpaklen om jullie waardeloze service. Zo breng ik het nog veels te netjes. Ik bestel iets bij de Mediamarkt en niet bij de geschillen commissie. Jullie zijn een klanteservice om de klant te helpen die bij jullie iets besteld heeft toch? Los het dan maar op voor deze klant. Ik heb  niet voor niets een bedrag betaald van 560 euro. Dit is geen donatie geweest naar jullie toe, maar dit bedrag heb ik neergelegd om een product te bestellen en te ontvangen. Maar bij aankomst van het pakketje zag ik al dat de plastic folie er niet meer op zat, er zaten gebruikssporen op het doos van het artikel. Let op, het pakketje dat van uit de magazijn van de Mediamarkt kwam. Ga mij dan niet vertellen dat ik mij nu moet gaan richten tot de geschillencommissie. Wees een goede keten en los het gewoon op a.u.b. Wel heb ik geleerd hier NOOIT meer wat te kopen.

Olaf
Olaf
07-03-2020

Monteur pas ná 6wkn ondanks ik om de 2wkn telf informeerde

Lang verhaal kort:

16jan n defecte daewoo was/droog combi v 3jr voor reparatie aangemeld.
Om de 2 a 3 dgn gebeld met hfdkantoor omdat elke reactie van hen uitbleef en we buiten de deur moesten wassen.

Inmidd 3wkn! verder, nogsteeds geen monteur thuis omdat de call abusievelijk zou zijn "gesloten"?

Call werd direct weer opnieuw geopend, en geëscaleerd, en zelfs toen vernam ik in de dagen erna nogsteeds niets noppes nada!

Call werd opnieuw geëscaleerd! (al weet ik wèrkelijk niet hoe serieus je n geëscaleerde storing neemt als die opnieuw moet worden geëscaleerd?

Opnieuw bleef iedere reactie vanuit mediamarkt uit! (we maakte hen nogmaals attent op 't feit dat we nogsteeds genoodzaakt waren om buiten de deur te wassen/drogen (€4,50 wassen en €7 drogen per was, en dat 3 a 4x p/wk met 'n zoon die nog niet zindelijk is).
Maar daar hoefde we ons nu nog niet druk over te maken, dit zou later wel kunnen worden aangevoerd en meegenomen in de hele afwikkeling.

Om u (lezer) nu niet te vermoeien met n te uitgebreid maar wel te waarschuwen en attenderen voor de "manier" waarop mediamarkt structureel met z'n klanten (b)lijkt om te gaan (zie 'alle reviews op héél internet over mediamarkt) wanneer u problemen ondervind met iets gekocht bij mediamarkt! (getuige de reviews van (ex)klanten op internet waarbij mediamarkt gemiddeld met 1 ster (vd 5) wordt beoordeeld, wil ik u (lezer) waarschuwen voor de structurele aanpak van hen bij klachten, problemen en reparaties.
Verder hoe zij met hun (ex)klanten structureel (b)lijken om te gaan en dat dit zo herkenbaar is voor mediamarkt!

Vandaag (7 wkn) nadat ik de storing had aangemeld, en 1wk na bezoek monteur die had geconstateerd dat de trommel zou zijn afgebroken werden we door het hoofdkantoor gebeld. (7wkn later dus)!

Weer werd er gezegd hoeveel t hen wel niet spijtte en dat dit zéér zéker niet de normale gang v zaken was! (niet waar dus! checkt u zelf maar op héél internet)!

Uitkomst?
We krijgen €40 voor Àl t ongemak nml het onnodig lange wachten!
En zelfs dit "mickey mouse bedrag" is niet in contant maar in de vorm van n
E-voucher!

Wasmachine dus onherstelbaar defect na 3jr! (er geldt trouwens 'n economische levensduur v 6jr)! en t drogergedeelte ervan is zelfs maar spooradisch gebruikt (enkele keer voor handdoeken).

De op voorhand toegezegde tegemoet-koming mbt onnodig lang moeten wachten op response v mediamarkt en het buiten de deur hebben moeten wassen en drogen door uitblijven snelle reactie van mediamarkt?
€0 euro! geen coulance!

Concreet:
Totale ellende 7wkn geduurd ondanks dat ik zelf elke 2dgn belde,

Nooit doorverbonden,
Nooit teruggebeld
Nooit op verzoek met backoffice in contact gebracht

Was/droogkosten (wasserette) €274!
(€4.50 wassen, €7 drogen, dat 3 a 4 p/wk gedurende 7wkn).
Weggegooide kleding v zoon 5jr dat
1 1/2wk last v buikloop had ook snachts €84!

€0 tegemoetkoming uit coulance!

Om de "waarde" van deze review te behouden, ga ik u niet vragen bij mediamarkt weg te blijven, ik wil u alleen met klem vragen de reviews ns goed te checken en zelf te constateren dat onze ervaring met mediamarkt "gewoon" identiek (b)lijkt te zijn aan de gemidd ervaring die mensen met hen hebben!

Zij worden met 1 ster (vd 5 beoordeeld).

Iedereen klaagt over:
De slechte "service",
De lange doorlooptijd,
Het uitblijven van 'n goede oplossing
Het niet worden teruggebeld.

Wist u:
Dat elke keer dat u informeert n de status van uw klacht,uw call opnieuw weer onderaan de stapel gaat? echt waar!

De helpdesk v mediamarkt hfdkantoor n extern callcenter blijkt welke niets meer (kan) doen dan u aanhoren en evt 'n call noteren.
Hebben ab so luut geen enkele beslissingsbevoegdheid! (niets ten nadelen vd personen in kwestie, die naar mijn mening graag willen helpen maar helemaal niets kunnen dan "pappen & nathouden"! (ik bedoel dus niet dat ze persoonlijk incompetent zouden zijn)!

Kortom: pas op, voordat u hier iets koopt,
Want: u bent toch zeker niet gek?
Jaarsveld

Anique
03-03-2020

Dramatische klantenservice

3 maanden bezig om een ondeugdelijk gemaakte cadeaubon te laten vervangen. 20 personen verder en nog geen oplossing. Ligt bij het hoofdkantoor wordt gezegd. Wat een schandaal. Nooit meer Mediamarkt

David
29-02-2020

Illegaal

Mediamarkt behouwt sommige producten zoals over-ear hoofdtelefoons als "hygiënisch" om retourrecht te omzeilen hoewel ze weten dat dit strijdig is met de wetgeving. Helaas niet mogelijk om 0/10 te geven. Mijden!

Angela
25-02-2020

Slechte service

Locatie Drachten:

Slechte service
Lang wachten.
Verkeerd product meegekregen.
Wordt beloofd dat er iemand bij je komt die uiteindelijk maar niet komt.
Lege schappen.
Veel collega’s die nog minder verstand van de producten hebben dan jij zelf.

Ik ga in ieder geval niet meer naar deze locatie.

Patrick
25-02-2020

Prijs

Via de chat van mediamarkt een prijs doorgekregen van een Samsung TV, afgeprijsd van 1199voor 702 euro (spectaculaire actie).
Vervolgens wou ik mijn auto straten en erom rijden, volgens de klantenservice waren er ruimmmmmm voldoende tv's.
Echter ik dacht een uur later, ik kijk nog eens op internet ineens de tv 1399 euro.
Klantenservice op Messenger aangeschreven, ze zegt het klopt dat de tv 702 euro was en het klopt dat u ingelogd was op mijn mediamarkt, ik zal alles naar de desbetreffende afdeling sturen.
Krijg ik een mail, "prijzen kunnen binnen korte tijd veranderen" hahahahahaha

Ten eerste is mediamarkt veel te duur en als er iets aan de hand is dan is de klantenservice niet thuis.
Beter een paar tientjes meer betalen en naar Expert gaan of BCC (waar ze de prijs gelijk aanpassen voor je)

Richie
24-02-2020

Product nooit geleverd

5 producten besteld maar 4 ontvangen. Camera van 500 euro zat er nooit bij. Na 30x bellen naar de klantenservice en het verhaal 30x opnieuw uitleggen is er nog steeds niks opgelost. Hopelijk via de geschillencommissie een oplossing.

Weet waar je aan begint als je bij dit bedrijf besteld. Als er een probleem is kan de klantenservice echt helemaal NIKS.

A. Sewnandan
22-02-2020

Overstappen van provider. Naar ziggo

Ik ben op 28 Dec 2019 naar mediamarkt geweest en een medewerker rachied had mij geholpen ik wou graag een nieuwe smart telefoon kopen voor mijn dochter.omdat die van me meisje stuk was. En bij het overstappen van provider naar ziggo ik 200 euro zou ontvangen ik wou de 200 euro in hun vesting besteden op de binnenwegplein te Rotterdam. Dit zou hij de volgende dag voor me regelen. Ik heb al 5 keer een afspraak gemaakt bij de vestiging en ben iedere keer met met dochter teleurgesteld vertrokken. Ik vindt het puure oplichterij. En sneu en gemeen naar mijn dochter. Ik ben van mening dat de medewerkers dit trucje regelmatig uithalen om het geld in hun eigen zak te stoppen. Tot de dag van vandaag is rachied me nog steeds niet tegemoet gekomen ook niet via me mail adres ze zouden me ook mailen maar ik heb nooit een mail. Puure oplichterij en sneu voor een kind. Mijn kind ik ben zeer teleurgesteld.

Marcel
20-02-2020

Artikel niet geleverd

Bij mediamarkt een bestelling gedaan. Zes van de acht artikelen zijn geleverd volgens afspraak. De andere twee waren volgens Mediamarkt geleverd. Omdat ze niet geleverd waren zijn ze een onderzoek gestart dat één van de twee missende artikelen niet geleverd was maar de andere wel. Het volgens hun missende artikel werd nagestuurd maar bij het andere artikel is de boodschap na meerdere telefoontjes, pech gehad.

Je wordt bij de klantenservice van het kastje naar het muurtje gestuurd en het personeel doet beloftes die ze niet nakomen. Zolang de bestellingen goed gaan kun je prima zaken doen, maar bij fouten worden ze niet naar wens opgelost. Jammer voor een bedrijf als Mediamarkt. Vertrouwen is inmiddels geschaad en rechtsbijstand ingeschakeld.

Richie
18-02-2020

Besteld en nooit geleverd

Camera nooit geleverd

Erik
18-02-2020

Onbetrouwbaar en liegende klantenservice.

Onbetrouwbaar en liegende klantenservice.

Heb een wettelijk geaccepteerd betaalbewijs, mijn bankafschrift. Heb via sms van de mediamarkt een bestelcode ontvangen, welke gelijk is aan het bestelnummer genoemd op mijn bankafschrift. Het probleem is dat dit bestel nummer met een één begint en niet zoals gebruikelijk met een zeven of negen. Ben meer dan twee weken bezig met de klanten service, zowel via de telefoon als via Messenger. Er is mij meermalen verteld dat zij moment niet in 'het systeem' kunnen. Na het zoveelste telefoontje maar gevraagd of het systeem al weer werkt voordat ik weer mijn verhaal zou doen. Hier wordt volmondig met ja op geantwoord. Bij het wederom uitleggen van het probleem, blijkt het een ander systeem te betreffen en werkt het systeem, wat voor mijn probleem benodigd is, momenteel niet. Er zal contact met mij opgenomen worden binnen 48 uur. Helaas 60 uur verder weer geen bericht. Dan maar weer bellen. Naar weer het gehele stappenplan door te lopen, komen we er bij uit dat ik naar de winkel moet. Die zouden het in het magische systeem moeten kunnen. Om daar niet weer het verhaal opnieuw te moeten vertellen, vraag ik of het mogelijk is dit vooruit te mailen en dat de winkel met mij contact op neemt wanneer dit juist blijkt te zijn. In eerste instantie zou dit mogelijk zijn, maar plots neemt zij terug dat ooit gezegd te hebben. Er wrodt een verhaal voorgehouden dat de klantenservice geen contact op zou kunnen nemen met een winkel, in welke vorm dan ook. Beste bijzonder, gezien de tijd waar we nu in leven.

Dit is de zeer beknopte versie van het verhaal. Heb één medewerker aan de lijn gehad die zonder pardon of waarschuwing de telefoon op de haak heeft gegooid. één medewerker die heeft opgehangen omdat we volgens hem niet verder kwamen en meerdere medewerkers gesproken die tegenstrijdige dingen vertelde. Mocht het ongeloofwaardig klinken, raad ik u aan om de opnames van de telefoon gesprekken maar eens op te vragen. Ook heb ik de volledige Messenger conversatie nog beschikbaar, mocht u hier interesse in hebben. Er is mij, in meer dan twee weken tijd, niet één maal een oplossing aangeboden. Er is slechts één maal binnen een genoemde reactie periode daadwerkelijk gereageerd. Het lijkt er op dat dit op mij wordt afgeschoven en dat het maar mijn probleem is, terwijl ik alle nodige informatie verschaft heb. Ik heb een product waar fabrieksgarantie op zit en bewijs van betaling voor dit product. Naar mijn idee zijn bij/bent u wettelijk verplicht mij te helpen, maar er worden nul oplossingen aangeboden.

Elbert
18-02-2020

Telefoonabonnement

Met toevoegen van telefoon bij symonly abonnement heeft mediamarkt een fout gemaakt.
3x terug geweest hele slechte service.

Johan
17-02-2020

Perfecte service bij Mediamarkt Ede

Onze IPad was 6 dagen voordat de garantie afliep gestopt met werken. Naar de klantenservice van de Mediamarkt gebracht. Zeer vriendelijk en geduldig geholpen. Na enkele weken bleek de IPad niet te repareren. Vandaag nieuwe IPad opgehaald: gratis! Super.

LA
12-02-2020

Geweldige service

Dankzij Mediamarkt Hoofddorp en dan met name de mannen van de smartbar,Thomas/Damian en Raymond en de dame van de klantenservice Marlous heb ik na vele maanden weer een werkende laptop.Deze was voor nieuwe cd/dvd-speler naar Zes Goes gestuurd en terug was er van alles fout hersteld.
Dit alles heeft er voor gezorgd dat Mediamarkt Hoofddorp tot 3x toe een en ander moest rechttrekken.Dankzij hun geduld,inleving en vriendelijke inzet kan ik weer gebruik maken van mijn laptop. Topservice. Bedankt Mevr. de Jongh.

Jeff
10-02-2020

Belachelijke service

1 ster is al te veel voor een miljoenen bedrijf als mediamarkt.

Ontzettend slechte service. Tv besteld op zaterdag 1 februari 2020. N.a.v een winkel bezoek in alkmaar de tv online besteld. Niet wetende dat de daarna geleverde service rete lang zou duren. 8 dagen later nog geen tv in huis en ze geven wel aan dat deze verzonden is. Bestel nooit meer bij mediamarkt

Fazal
07-02-2020

Wasmachine niet goed geplaatst en schade laminaat

Natuurlijk Mediamarkt. communicatie slecht. wasmachine niet leveren op afgesproken tijdstip. niet door doorgeven dat ze niet komen.
bellen met klantenservice druk druk black friday. nieuwe afspraak weekend. ook niet komen of melden.

plotseling over 2 weken pas komen. zeggen dat je wasmachine kraan niet goed is. dus opstapelen en weg wezen.
dan zit je daar en kun je niets meer doen. bel je naar klantenservice uren lang wachtrij. facebook en twitter onzin antwoorden.
totaal geen medeleven in situaties. vervolgens klusjesman inschakelen.

alles is goed niks aan de hand met kraan. mediamarkt houd je voor de gek.
89 euro betaald voor de kosten.
ook media geinformeerd. zo vaak de nota op moeten sturen. en na 2 maanden antwoord. u heeft zelf gekozen voor de klusjesman. schade laminaat. voeg foto als bijlage toe, want dan sturen we deze naar de bezorgers.
ow mijn god. wat een winkel en service. Nooit meer mediamarkt!

Jolanda
06-02-2020

Cadeau misgelopen

Cadeau voor mijn moeder leeftijd (84) een tablet een LENOVO Tab M10 - 32 GB - Wit gelijk betaald via ideal en nu wachten, na 6x bellen en een klacht bij de webwinkel.org en Kassa kreeg ik een mail helaas pindakaas hij is niet meer te leveren . sorry dat wisten jullie na 4x bellen ook wel maar nee er werd gezegd hij ligt bij de postafdeling zodat hij kan worden verstuurd . Waarom houden jullie de mensen zolang aan het lijntje . ik zal ook nooit meer iets bestellen bi jullie en ik zal ook niet meer in de winkel iets kopen . dankzij jullie heeft mijn moedr dus geen cadeau gehad en zal het later moeten diep en diep triest . en nu snel bestellen bij BOL.com.

Meer Mediamarkt reviews
Welk cijfer geef jij Mediamarkt?
12345
67
8910

AfradenAanraden