Mediamarkt reviews

Laatste 12 maanden202220212020

Recente Mediamarkt ervaringen

Renier
04-02-2023

Media verkoopt witgoed met een cashback. Op 12-12-2022 een droger gekocht en de cashback nog steeds niet ontvangen terwijl je wel berichten krijgt (na diverse mailcontacten ) dat betaling snel wordt overgemaakt. Nu bijna 2 maanden verder met excuus dat betaling nog niet is overgemaakt. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn.

Pascal
02-02-2023

Maand geleden Iphone besteld en nooit ontvangen. Heel vaak gebeld en langs geweest. Nu zeggen ze dat PostNL de telefoon wel geleverd heeft terwijl wij gewoon thuis waren en de handtekening fake is.

Waardeloze service! Koop hier nooit!

Lex
15-01-2023

Soek mario odyssey gekocht maar kom het een dag later voor op meerdere sites tot wel 20 euro goedkoper tegen terwijl ze zogenaamd altijd de beste deals hebben. Ze maken gewoon misbruik van hun naam en markting stategie

Joke
11-01-2023

Ruim 3 weken geleden een bestelling gedaan. Past door de brievenbus. Tot nu niks ontvangen. Tien dagen geleden een bericht gestuurd via internet; zou binnen 3 dagen reactie krijgen; niks gehoord. Vorige week gebeld, het zou worden uitgezocht, weer niks gehoord. Gisteren gebeld; wordt gezegd dat het opnieuw gestuurd zou worden, maar weer geen bevestiging. Vandaag weer gebeld; gevraagd om bevestiging van wat ze nu gaan doen en het enige wat ik krijg is een bevestiging van m'n eerdere bericht van 10 dagen geleden en dat ze m'n vraag doorsturen naar collega met specifieke kennis. Hoe lang denken ze me aan een lijntje te kunnen houden? Dit was m'n eerste en tevens laatste keer dat ik iets bij mediamarkt bestel!

Loko
11-01-2023

Ik heb een elite controller gehaald versie 2 voor Xbox voor verjaardag nog geen eens maand oud a knop werkt niet en de Jack 3.5 Aux poort die werkt niet kan niet bekabelt headset gebruiken meer andere headset geprobeerd werkt ook niet heb ik terug gebracht kon niet om geruild worden moest naar repetitie wat een slechte service heb ik mijn controller opgehaald en ik zie dat er niks aan gedaan is zelfde problemen blijft. Staan ik vraag wat nu ja dan moeten we weer naar reparatie sturen wtf ik haal hem net op na 3weken en moet ie weer 3 weken weg echt nooit meer media markt voor mij ik haalde al mijn product van daar nooit meer te slecht

Frans
05-01-2023

Bestelling niet bezorgd. Met veel moeite ze telefonisch kunnen bereiken nadat ze mailtechnisch niet thuis geven. Schuiven de schuld af op de bezorger Bringly. Op de vraag of ze niet al vast het produkt opnieuw naar mij kunnen sturen was het antwoord nee. Ondertussen wacht ik nog steeds.

Zoë
04-01-2023

Helaas is onze droger kapot geleverd, meteen contact opgenomen met Media Markt. Er zou een reparateur moeten komen. Tot op heden nog steeds geen reparateur geweest (1 maand verder). Meerdere keren gebeld, elke keer weer hetzelfde: Wij gaan een rappel sturen naar de reparateur. Slechte service voor zo'n groot bedrijf!

Jarco
03-01-2023

Koop geen babyproducten bij mediamarkt: heb hier een Alecto babyfoon gekocht wat als merk super is (goed beeld, mooi design, eenvoudig te gebruiken ) maar raad af om dit en andere babyproducten bij de mediamarkt te kopen vanwege de service.

Helaas werd de babyfoon bij ons geleverd met een los (kapot) onderdeel welke alleen gerepareerd kon worden door deze op te sturen. Ik zou deze dan 2 weken kwijt zijn zonder vervangend apparaat. Welke ouder kan 2 weken zonder babyfoon? Dit werkt zo bij alle (baby)producten die mediamarkt verkoopt.

Conclusie: koop babyproducten waar je niet zonder kan of waar je garantie op hebt bij een bedrijf met een betere service! Ik wacht nog steeds op een oplossing…

EvertJan
23-12-2022

Wat een waardeloze zaak.

Als ze service moeten verlenen geven ze niet thuis

Lian
21-12-2022

Ondanks goedkeuring Samsung voor creditering van onze vaatwasmachine 10 maanden geleden gekocht en al twee reparaties gehad te hebben is deze weer defect. 6 december hebben ze gezegd er nog niet aan toe gekomen te zijn ivm Black Friday. Daarna is er helemaal geen actie meer geweest. Ondanks meerdere mailtjes. Of het nou aan Samsung ligt of mediamarkt geen idee, maar dat kan je toch niet maken?

Leon
20-12-2022

Klantenservice is zo goed als onbereikbaar, en de service beneden alle peil. Een defecte adapter wordt niet zomaar vervangen, nee, dan moet je met hele (via webshop bestelde) apparaat naar een winkel, om het daar 2 weken achter te laten, waarna je het weer op kan halen. Treurig, zou makkelijk een stuk beter kunnen Mediamarkt.

Nicole
19-12-2022

Beloven sinds september al terugbetaling van een kapotte televisie. Nog steeds niks ontvangen. Klantenservice stuurt je van hokje naar de muur. Geen respect geen geld terug.

Abdul Khadar
19-12-2022

Dienst na verkoop of klantenondersteuning is niet goed. Ze weten niet wie het probleem kan oplossen of een oplossing kan bieden. Het reparatie- en garantieteam heeft geen zin. zelfs als de oplossing wordt geleverd door de productfabrikant, heeft het mediamarktteam geen idee hoe te reageren of er een einde aan te maken. het is meer dan 2 weken geleden dat ik op een oplossing heb gewacht en ik heb geen idee wanneer deze zal aankomen. Geen goede ervaring met mediamarkt.

CJ
17-12-2022

Mediamarkt levert gewoon niet.

Ik heb op 19-11-22 een televisie besteld en betaald. Volgens de site zou die de volgende dag, 20-11-22 kunnen worden geleverd. Tijdens het bestelproces lukte dat al niet meer, en werd het zaterdag 26-11-22. Op 26-11-22 werd niets bezorgd en kreeg ik bericht van de Mediamarkt bezorgdienst Dynalogic dat de levering niet doorging vanwege een sorteerfout. Ik zou via de mail op de hoogte worden gehouden van het vervolg. Tot nu nooit meer iets vernomen. Op 5-12-22 een herinnering gestuurd. Daarop enkel een ontvangstbevestiging ontvangen en dat mijn vraag zou worden doorgezet naar specialisten (waarom?) en dat die streven binnen 3 dagen te antwoorden. Niets meer van vernomen… Na 3 dagen op 9-12-22 opnieuw contact via het verplichte formulier. Nu zelfs geen ontvangstbevestiging, laat staan een reactie. De televisie is online gewoon op voorraad en er staat nota bene nog steeds “indien voor 23.59 besteld morgen in huis”. Onbetrouwbaar!

Jwvgls
14-12-2022

Op 25 november een bestelling geplaatst en betaald. Tot op de dag vandaag niks ontvangen.

Meerdere malen contact gehad met de waardeloze onvriendelijke klantenservice.

Ik heb nu dus geen producten en ook geen geld.

Nooit, maar dan ook nooit iets kopen bij de webshop. Voel me compleet opgelicht.

Marieke
12-12-2022

Ik ben al twee maanden bezig om het geld terug te krijgen van een zoekgeraakt pakket. Het vervoersbedrijf (Trunkrs, niet aan beginnen…) heeft toegegeven dat het pakket niet bij mij is afgeleverd en heeft dit doorgegeven aan Mediamarkt. Ik heb contact opgenomen via de mail, telefoon, contactformulier en Messenger van Facebook, maar een fatsoenlijk antwoord krijg ik niet. Het enige wat ik te horen krijg ik dat het in behandeling is, a twee maanden dus. Mediamarkt, ik ben toch niet gek!? 😡😡

John
08-12-2022

Waterkoker gekocht. geholpen door Ron bij Mediamarkt Velperplein Arnhem. Snel en vlot, goed advies

Dick
07-12-2022

Op 23 november bij Mediamarkt twee harde schijven online besteld en betaald, echter deze zijn, 2 weken later, nog steeds niet geleverd en Mediamarkt doet er niets aan. Inmiddels twee incident-nummers geopend, drie keer langdurig met de klantenservice gebeld, drie mailtjes gestuurd, maar nog steeds geen reactie van het filiaal in Leidschendam. De HD schijven zijn daar gewoon op voorraad! Het nare is dat bij een online bestelling de levering aan een filiaal wordt toegewezen als er centraal geen voorraad meer is. Helaas is het filiaal in Leidschendam (Mall of the Netherlands) één van de slechtst beheerde filialen van Mediamarkt. Iets online bestellen bij Mediamarkt? NOOIT MEER!

Update: Vandaag noodgedwongen zelf naar de Mediamarkt winkel in Leidschendam gegaan. Na nogal wat gedoe (en overhandiging van het door mij samengestelde dikke dossier) kregen we uiteindelijk de twee harde schijven mee. De afdelingsmanager meldde terloops dat ze meestal niets doen met incident tickets.

Friso
03-12-2022

Zeer slecht frauderend bedrijf. Dure Apple producten zijn niet geleverd en de klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Dif bedrijf verdient zijn bestaansrecht niet. Nooit met deze malafide bende in zee gaan!

Sanne
02-12-2022

Na op de website van Mediamarkt een tv besteld en betaald te hebben komt hij niet. Inmiddels meerdere afmeldingen gehad vlak voor de geplande bezorging. We wachten al weken. Telefonisch meerdere keren contact gehad, maar dat heeft geen enkel effect. Mijn les is. Bestel nooit in de webwinkel van Mediamarkt….

Meer Mediamarkt reviews