Mediamarkt191 ervaringen

Diane
14-06-2019

Duurde erg lang

Product is wel binnengekomen uiteindelijk maar de bezorgtijd was zo'n 4 keer langer dan gecommuniseerd

Mandy
13-06-2019

Nooit meer iets online bestellen

12 mei jongstleden een massage kussen besteld .krijg een mail binnen 1 a 2 werkdagen in huis u krijgt nog mail van ons indien verstuurd. Niks meer gehoord zelf maar gebeld ( en na een vreselijke kwaliteit muziek moeten luisteren in de wacht ) O mevr het is niet op voorraad daar had u een mail voor moeten krijgen .na 2 weken nog maar eens gebeld weer na dat vreselijke geluid moeten luisten in de wacht. Nee mevr is er nog steeds niet maar 3 weken na u bestelling krijgt u bericht dat of het er niet meer komt of er word alternatief aangeboden. Nu maand later nog steeds niks gehoord ,ik vrees dat ik zelf WEER moet bellen en mijn geld terug wil. Mediamarkt doe iets aan jullie wachtmuziek als dit de kwaliteit is waar jullie voor staan dan zegt me dat genoeg.

Tom

Bel besteld Nest Halo toch niet op voorraad

Bel besteld Nest Halo. Keurig email gehad dat het product op de site stond als voorraad maar dat niet klopte. Zouden 2 weken geleden weer op voorraad komen.
vandaag toch maar even gebeld met MediaMarkt. waar de Nest Halo blijft.
blijkt het nog steeds niet voorradig te zijn. geen idee wanneer wel. op de site staat overigens nog steeds op voorraad! advies van de klantenservice, order annuleren.
Mijn ervaring 3 weken voor Jan Doedel gewacht. nu op mijn geld wachten en nog steeds geen bel. wat een drama bedrijf. Koop hier nooit wat online.
Groet, Tom

Marjolein
13-06-2019

Online bestellen en niks geleverd krijgen

Op 30 mei een wasmachine besteld. Op 13 juni gebeld waar die bleef. Krijg je te horen: artikel is niet voorradig en we weten niet wanneer we wel kunnen leveren. Geen mail, telefoontje om me daarover te informeren. Nu moet ik twee dagen op terugbetaling wachten.
Slechte service mediamarkt! nooit iets bestellen!

Heinz
Heinz
07-06-2019

Service

We waren bij mediamart in Roermond
We wilden twee teléfons kopen SERVICE vergeet het maar het ging om een bedrag van € 700,00 en er kwam nog eens een bedrag bij van € 118,00 voor het omzetten van de gegevens.
We moesten naar een speciale bali gaan want op de seit stond men kon ook je oude telefoon inruilen,
We hebben hier 15 minuten staan wachten en ik heb maar gevraagd mag ik U wat vragen! het andwoord was nee ben met wat anders bezig.SERVICE
We hebben er al veel gekocht,maar nu komen wij er dus NOOIT meer Bedankt Mediamarkt voor de goede SERVICE!😡😡😡

Rob
05-06-2019

Wardeloos bedrijf

Je kan geen verjaardag kadetjes wat je heb bekeken terug brengen waardeloos bedrijf
maar ach wat waren ze aardig twee manden geleden toen ik een UHD TV 55" kocht
ik zet geen stap meer in die zaak

Abdel
Abdel
04-06-2019

Waardeloos winkel. Waardeloos service. Waardeloos kwaliteit. Hp ook mee.

Waardeloos service en kwaliteit en klantenvriendelijk waardeloos.

Tommy
24-05-2019

Waardeloze service

Tweetal producten besteld welke binnen 24 uur geleverd zouden worden.
Echter 10 uur later bericht dat één van de producten niet aanwezig is en later geleverd zal worden. Geen woord over hoeveel later, geen woord over andere product.

Als ik maar eens besluit contact op te nemen, blijkt email bij Mediamarkt niet beschikbaar. Serieus, Mediamarkt heeft geen email?
Dan maar bellen. Neemt niemand op. Driemaal gebeld naar algemeen nummer klantenservice en drie maal ruim vijf minuten gewacht. Niets.
Chatbot geprobeerd. Begrijpt natuurlijk mijn vraag niet en keuze voor "medewerker spreken", een standaard aangeboden keuze, levert ook niets op.

Onmogelijk om contact te krijgen. Zelfs de aankoop annuleren is niet mogelijk, want daarvoor moet ik contact opnemen.
Nu moet ik dus naar de fysieke winkel om duidelijkheid te krijgen. Waarom heb ik het gevoel dat dit ook niets gaat opleveren.

Klote service. Nooit meer Mediamarkt voor mij.

Ad
23-05-2019

Het repareren en uitleg van 16 gb kaartje in start 60

Ik had op advies van tomtom een 16 gb kaartje gekocht voor mijn tomtomstart 60 wat niet goed ging met het inbrengen, tenslotte en afbrak door mij. Bij de receptie gevraagd om raad en heeft mij meteen mijn geld terug betaald! van het 16gb kaartje !daar bij kreeg ik de raad dat ik boven , bij computers e.v.t geholpen zou kunnen worden . Daar trof ik de heer mark van domburg aan die mij geholpen heeft ,zeer vakkundig en netjes ,om het afgebroken kaartje wat er nog in zat er uit te halen en alles weer in orde te maken ,zoals resetten formateren en te herstellen d.m.v een nieuw kaartje, kwam toen alles perfekt weer in orde .hulde aan media markt ,maar zeer hulde aan de heer mark van domburg.! rustig en vakkundige hulp dia zeer te prijzen is! nogmaals veel dank! ad.

Marcel
Marcel
23-05-2019

Mediamarkt levert niet het juiste apparaat en betaalt niet terug

Medamarkt levert niet juiste apparaat en betaalt niet terug
Medamarkt levert niet juiste apparaat enlaat vervolgens de boel de boel. Ze schuiven de zaak in de schoenen van de vervoerder, die volgens hen niet juist heeft gehandeld.
Ik heb echter niets te maken met de vervoerder van de mediamarkt en wil mijn geld terug. Dus mensen: geen zaken doen met de mediamarkt

Carola
21-05-2019

Slechte service, betalen maar geen artikelen

Tv besteld, bevestiging binnen 24 uur levering. Link TPG zaterdag levering, niets ontvangen. Via link bezorging vertraagd en wordt maandag geleverd, niets ontvangen. Maandagavond Mediamarkt gebeld. Geen idee mevrouw binnen 48 uur ontvangt u een mail. Vervolgens binnen 24 uur een email van een andere medewerker Mediamarkt dat we binnen 7 dagen een bericht ontvangen. Annuleren kan niet. Betaald, geen artikel en afwachten wat Mediamarkt en TPG post gaan ontdekken. Schandelijk beide partijen! Niets bestellen hier!

Pieter
Pieter
20-05-2019

Kreeg mijn geld pas na 10 dagen terug

En die review werd bij de Mediamarkt zelf niet geplaast(geweigerd)

Agnes
Agnes
16-05-2019

Computerreparatie

Bij een computer van 1 jaar oud zat ineens de hdmi poort los, kosten reparatie is 330 euro, dan krijg je geen telefoontje of zo nee een email. euh email, terwijl je computer ter reparatie staat, wat is er mis met bellen of met de post, je kan toch niet je email openen zonder computer. Telefonische bereikbaarheid is zeer slecht. In mijn visie een zeer slechte klantenservice.

Samira
13-05-2019

Muziek box

Een paar maanden geleden heb ik een box genaamd ‘citation one’ gekocht omdat hij in de winkel mediamarkt goed werkte en een luide volume had. Ze zeiden dat het btw vrij was maar ze hebben me medrogen?! ik heb de box in mijn salon geplaatst met een muziekje. Na ongeveer 15 minuten loopt hij steeds vast en stopt de muziek?! schande! het is een beautysalon waar klanten in komen en gerust ook muziek willen luisteren. Na ongeveer 20 dagen dat het gebeurde ben ik naar de klantenservice gegaan en hebben ze de box terug gestuurd en gezegd dat als ik de box 3 keer terug stuur, dat ik dan me geld terug krijg of een nieuwe box krijg van een ander merk dat ik zou mogen kiezen. Na ongeveer 2 weken is hetzelfde gebeurd dat de box steeds vastliep enzovoort. Als ik een klant behandel zou ik toch niet steeds om de 15 minuten weg kunnen gaan om de box opnieuw op te starten?! ben ik weer terug gegaan naar de klanten service en hebben ze precies hetzelfde gedaan en gezegd. Ze hebben weer de box naar de fabriek gestuurd. Na ongeveer 15 dagen heb ik een sms gekregen van mediamarkt dat de box weer binnen is in de winkel, mijn dochter is de box gaan ophalen en hebben het daar ook getest. Na een uur lang testen is de box gaan werken. Nadat is mijn dochter gekomen naar de salon om de box weer aan te zetten. Nou jullie mogen het raden. De box werkt niet! 2 dagen nadat mijn dochter de box heeft opgehaald ben ik met haar (vandaag 13-05-2019) naar de mediamarkt gegaan heb ik ze verteld dat de box weer niet werkt, ze hebben gezegd dat ze geen andere box kunnen geven. Hmm dat is raar? volgens mij heeft een ander medewerker gezegd dat ik wel een nieuwe box zou krijgen. Wel raar dat ze zich niet aan hun woorden kunnen houden! dit is de laatste keer dat ik die box heb meegenomen naar huis. Als hij weer niet werkt ga ik de manager spreken. Dat wordt vast geen leuk gesprek! ik raad jullie aan om daar geen inkopen te doen.

Bas
13-05-2019

Bar slecht

Mijn boertje en ik hadden 2 weken geleden een headset besteld die kregen we netjes de dag er na geleverd. toen ik de doos open de van de headset zat er geen headset in. mijn moeder heeft naar media markt gebeld en gevraagt of we een nieuwe konde krijgen. maar dat ging niet zo makkelijk want ze moesten eerst uitzoeken hoe dat komt we hebben dus 4 dagen gewacht en mijn moeder ging nog een keer bellen en daar wisten ze het nog niet waneer het zal komen. dus vandaag 13-5-2019 heeft mijn ma weer gebeld en konden ze nog steeds niet zeggen waneer het kwam dat is toch belachlijk!

Ekrem
07-05-2019

1 April besteld, 5 mei nog steeds niets

Zelfs een 1 niet eens waard

Op 1 april witgoed besteld (totaal 6 artikelen) op mediamarkt.nl met achteraf betalen. Nadat alles was goedgekeurd week later kreeg ik te horen dat er een storing is in het verwerkingssysteem van mediamarkt. Dit heeft tot eind april geduurd, dagelijks gebeld natuurlijk. Wanneer ik wilde annuleren werd me verteld dat het lang kan duren om opnieuw te bestellen, dus slimmer is om af te wachten, kan namelijk elk moment opgelost worden.
Opeens krijg ik een mail, dat mijn besteling geannuleerd is, omdat het te lang duurde?. Hoofdkantoor beloofde mij om het op te lossen en mij terug te bellen en met een vergoeding te komen (75euro). Na een paar dagen krijg ik een mail, dat het niet kan en ik opnieuw moet bestellen en als er een verschil is zou ik dat ook terugkrijgen, en natuurlijk hebben ze mij weer niet gebeld.

Opnieuw bestellen gaat natuurlijk niet, omdat de oude bestelling 14 dagen nodig heeft dat het uit de systeem verwijderd moet worden?. Vergoeding weten ze ook van niks, alleen dat ze misschien 20 euro vergoeding kunnen geven.

Afgelopen vrijdag opnieuw besteld in de winkel, vandaag 6 mei gelukkig alles geleverd, maar geven ze wel aan dat ze het verschil niet gaan terugbetalen, omdat ik het in de winkel heb gekocht en ik 14 dagen moet wachten en van de vergoeding weten ze ook niets.

Dus mensen aub pas op met bestellen bij mediamarkt, ze beloven veel maar zijn allemaal helaas leugens.

06-05-2019

Artikel niet geleverd, wel afgeschreven

Hallo,

op 1 mei een apple AirPods besteld op mijn telefoon.
hieraan op het verkeerde been gezet omdat ik alleen maar groene vinkjes zag.
ik de bestelling geplaatst, kreeg alleen een mail dat mijn bestelling was geplaatst, echter vandaag 6 mei geen enkel teken van "leven" meer van Mediamarkt.
wat ik wel zag dat de 229,- was afgeschreven van mijn rekening (betaald via creditcard)
vandaag gebeld en kreeg bijna geen kans om mijn verhaal te doen, het meisje zei: ja ze zijn uitverkocht en misschien komen er volgende week wat binnen.
waarop ik zei dat ik mij ligt bedrogen voelde.
ze zou het geld binnen 3 dagen terug storten, maar waar ze volledig aan voorbij ging is dat ik op 1 mei een bestelling had gedaan? Mediamarkt heeft nu 7-8 dagen onterecht mijn geld in bezit gehad!
dit was naar jaren weer eens een bestelling via de webshop van de mediamarkt. voorlopig weer de laatste, ik denk de allerlaatste. werd ook niet aardig toegesproken door de telefoon, dat doet eigenlijk voor mij definitief de deur dicht.

Jurjen
26-04-2019

Waardelozen inbouwservice, nog slechtere aftersales

We hebben een vaatwasser gekocht en laten inbouwen. Het transport en de inbouw wordt verzorgt door Dynalogic. Mijn vrouw was aanwezig ik was op mijn werk. En daar kwam het eerste telefoontje, ze kregen de (standaard maat) vaatwasser niet ingebouwd. Het zou wel lukken als ze de plint niet terugplaatsen en ik daar dan een stuk vanaf ging zagen, Ja daag, er stond een vaatwasser in, dus die kan ook terug. Na veel discussies en heen en weer gebel is het apparaat ingebouwd. Met het deurpaneel te hoog. Thuisgekomen gekeken, er blijkt meer speelruimte tussen de deur en de plint te zitten dan dat het paneel te hoog is geplaatst. Precies zoals al van afstand aan de telefoon gedacht Dus een klacht ingediend. Antwoord, we boren en zagen niet. Mijn reactie daar dan weer op, dat vraag ik ook niet, ik wil dat het paneel zakt. (een vakman had dit al direct gedaan). Na veel gemail en gebel komt daar het verlossende mailtje. “Ze” komen terug om de boel op te lossen. Een middagje thuis gezeten, want nu wil ik erbij zijn. De bel gaat, twee heren van Dynalogic komen een wasmachine of koelkast ophalen. Nee zeg ik jullie komen het deurpaneel laten zakken. Nope zij zijn alleen vh transport, halen alleen wat spulletjes op, en kijk maar ze hebben een afhaalbon. Kan ik weer van voren af aan beginnen met bellen en mailen. Krijg ik bij het call center weer iemand aan de lijn die niets weet en er geen bal van begrijpt, ik hamer erop dat ik een verantwoordelijke wil spreken die ook echt iets kan doen. En bij wij een toezegging voor mij als klant ook enige waarde heeft. Ondanks twee pogingen van de callcenter girl verrekt een “supervisor” me te woord te staan. Wat een sterk staaltje aftersales, om ervoor te zorgen dat een klant zo gefrustreerd raakt dat hij echt never nooit niet meer iets dergelijks bij de Mediamarkt zal gaan aanschaffen. Ik hoor er nog van. en het wordt vandaag opgelost. geloof je het zelf? Natuurlijk niet! wat een afschuwelijke firma, met een waardeloze service en klachtenafhandeling is dit. Nu de volgende morgen, is weer bevestigd dat je geen ene moer hebt aan een klantenservice die alleen maar sussend werk probeert te verrichten in de trend van “ik kan het me voorstellen, u heeft volkomen gelijk, we gaan ons best doen, wat erg voor u, geef me nog een laatste kans, we gaan het voor u oplossen, nee u zult het mij moeten doen, mijn leidinggevende wil u niet te woord staan, heb aub vertrouwen in mij, en ergens midden in het gesprek, wat is uw klacht nu precies want als ze geen wasmachine of koelkast komen ophalen wat zouden ze dan moeten komen doen? (naar eigen zeggen had ze het incident inmiddels geopend en doorgenomen)”
Tijd voor juridische stappen mijnerzijds!

Edo
07-04-2019

Oplichting

Eind november 2018 espressomachine Saeco SM5473/10 PicoBaristo gekocht bij Media Markt. Inmiddels is de apparaat langer op de reparatieafdelingen dan dat we die in gebruik hebben gehad. Nu sinds februari afgeleverd bij Media Markt in A'dam. Overeen gekomen dat we het geld terug zullen krijgen begin maart, maar nu 6 april nog steeds wachtend op geld. Heel slecht klanten service! Ontelbare keren contact gehad, alleen maar loze beloftes. Verwijzend naar Philips, terwijl ik niks met Philips te maken heb. Inmiddels radeloos!
Nooit meer Media Markt!

Z.Okanovic
06-04-2019

Mediamarkt kevert de beschadigde goederen af en komt zijn verplichtingen niet na

DE KLACHT
Op 22 februari kocht ik een Bosch koelkast bij Media Markt Amsterdam Arena. Media Markt had driemaal herhaaldelijk een beschadigde koelkast bezorgd. Na de derde keer vroeg ik om de koelkast terug te nemen en eiste de teruggave van geld. De koelkast werd op 1 maart opgehaald door Media Markt. Tot nu toe heeft Media Markt het geld nog niet terugbetaald en evenmin gereageerd op telefoontjes.
DE OPLOSSING
Het betaalde bedrag van 598,- euro volledig terug te storten naar mijn rekening

Meer Mediamarkt reviews
Welk cijfer geef jij Mediamarkt?