Mediamarkt173 ervaringen

Edo
07-04-2019

Oplichting

Eind november 2018 espressomachine Saeco SM5473/10 PicoBaristo gekocht bij Media Markt. Inmiddels is de apparaat langer op de reparatieafdelingen dan dat we die in gebruik hebben gehad. Nu sinds februari afgeleverd bij Media Markt in A'dam. Overeen gekomen dat we het geld terug zullen krijgen begin maart, maar nu 6 april nog steeds wachtend op geld. Heel slecht klanten service! Ontelbare keren contact gehad, alleen maar loze beloftes. Verwijzend naar Philips, terwijl ik niks met Philips te maken heb. Inmiddels radeloos!
Nooit meer Media Markt!

Z.Okanovic
06-04-2019

Mediamarkt kevert de beschadigde goederen af en komt zijn verplichtingen niet na

DE KLACHT
Op 22 februari kocht ik een Bosch koelkast bij Media Markt Amsterdam Arena. Media Markt had driemaal herhaaldelijk een beschadigde koelkast bezorgd. Na de derde keer vroeg ik om de koelkast terug te nemen en eiste de teruggave van geld. De koelkast werd op 1 maart opgehaald door Media Markt. Tot nu toe heeft Media Markt het geld nog niet terugbetaald en evenmin gereageerd op telefoontjes.
DE OPLOSSING
Het betaalde bedrag van 598,- euro volledig terug te storten naar mijn rekening

Ciyanthe
04-04-2019

Media markt voor 23.59 uur besteld morgen in huis

Deze regel klopt niet en je wordt niet eens op de hoogte gebracht door media markt dat het niet haalbaar is. Je moet wel het product meteen betalen in de online shop. Het is lastig om zonder televisie in huis te zijn, als je daaraan gewend ben.

NZ
04-04-2019

Erg sloom hulpdesk

Ik had op Donderdag me galaxy buds gepre orderd en zoude op dag erna (bij de release) uitkomen en dat ik kon ophalen op de dag zelf. helaas gebeurde dat niet.en kreeg ik pas 2 dagen later email, dat ik volgende week ''waarschijnlijk'' zou krijgen. Nu wacht ik al 1 week op reactie.Twitter zowel Facebook gevraagd. maar ik krijg steeds geen duidelijk antwoord laat staan vragen ze steeds zelfde dingen postcode huisnummer etc, en gevolgens krijg je geen reactie terug of ze komen 2 dagen later mee aan.Via site heb ik geprobeerd om pakket tevolgen.zelf dit is dramatisch staat al 2 a 3 dagen op onderweg naar mediamarkt groningen, OF is al daar bezorgd.niet heel erg duidelijk.Ik heb vaker hier besteld maar nog nooit zoiets meegemaakt.waardeloos!

Justine
23-03-2019

Mediamarkt is niet te vertrouwen!

We hebben begin januari 2019 een wasdroger gekocht bij Mediamarkt. De bezorgers hebben bij aflevering onze parketvloer zwaar beschadigd (meer dan € 500,- reparatiekosten). Na indienen van de klacht blijkt dat Mediamarkt de bezorging uitbesteedt aan Post.nl extra at home, die de schadeclaim accepteren, maar vevolgens blijkt dat ook zij hun dienst hebben uitbesteed aan nog een derde partij, namelijk Bounty transport. Deze kun je niet bellen. Geen van de drie partijen neemt de verantwoording op zich. Zowel Mediamarkt als Post.nl extra at home, als de Bounty bezorgers schrijven dat ze de verzekeraar zullen inlichten, maar we zijn nu drie maanden verder en we hebben nog steeds geen enkel bericht ontvangen en staan met lege handen. Dus pas op als je iets bij Mediamarkt bestelt!

APM
17-03-2019

Rotzak ( je wordt belazerd)

In maart 2018 een tablet gekocht voor veel geld, blijkt nu dat het een verouderd model is.
Het heeft een oud bestuuringssysteem Android 6 en ik kreeg een update naar Android 7.
Nu krijg ik geen updates meer. En de accu moet ik iedere dag opladen.
Dus een waardeloze zaak en koop hier dus aub niets want je wordt belazerd waar je zelf bij staat. Wees gewaarschuwd.

Gerard
08-03-2019

Geen kennis en te weinig personeel.

Helaas Heb ik tot 3x toe meegemaakt (Mediamark Zwolle) dat bij de koffieapparaat afdeling niemand beschikbaar was o.a. door koffiepauze of dat er niemand aanwezig was die hierover meer kon vertellen (Philips volautomatisch koffiemachine van € 650,00) Uiteindelijk maar bij een ander online besteld.
Vandaag hetzelfde meegemaakt met een MSI Curved 27" monitor. Verkoper had er totaal geen verstand van. Verschil tussen MSI, Samsung, Philips etc. was alleen het merkplaatje

Margreth
08-03-2019

Garantie steld niks voor bij de mediamarkt

Mijn zoon heeft een drone daar gekocht , z’n 3,5 maand geleden. Nu is het schroefje van de camera los gelaten. Ze hebben een brief opgesteld voor de reperatie . Dat er een beachadigingetje opzit . Dit heb ik niet gelezen . En er voor getekend . Nu moet ik 118 euro betalen . Omdat hun zeggen dat hij is gevallen. Dit is absolut niet waar . Er is heel zuinig mee omgegaan met de drone . En de medewerker toen ik hem op kwam halen kon de beschadiging niet eens vinden . De ze luisen je er gewoon in zo dat hun de reperatie maar niet hoeven te betalenn. Ik vind dit super slecht . Die garantie steld dus niks voor . Ik vind het een super slechte garantie van de media markt .

Den
01-03-2019

Slechte service

Vanmiddag terug gegaan met een laptop die constant vastloopt. Laptop is slechts drie maanden oud.
Ten eerste moet je al heel lang wachten want er staat slechts 1mewerker achter de balie
Als je dan eindelijk aan de beurt bent moet je naar een andere balie waar je ook weer moet wachten. Dan is het enige wat ze kunnen een programma van je laptop afhalen wat je niet gebruikt want misschien ligt het daaraan? En anders wordt het opgestuurd. Je zal dus NOOIT een nieuw exemplaar krijgen.
Garantie is ook maar een misleidende term want het houdt niks in.
Ze hebben alleen maar de bedoeling je zo snel mogelijk weer uit de winkel te werken
We hebben ook al twee keer iets gekocht een telefoon en een laptop en dan bleek bij thuiskomst dat er een verkeerd exemplaar in de verpakking zat! Ik zal nooit meer iets kopen bij de MediaMarkt zoek wel een andere winkel met meer service.

Mirne
26-02-2019

Verkopers zijn knulletje onbenulletje

Wilde informatie over tablet of notebook op een dinsdag bij mediamarkt Rijswijk. Knulletje had geen idee, verwees me naar collega. Deze was met klant bezig. Drie wachtende voor me. Eén dame wachtte al een uur. Had een verkoper aangesproken, maar die ging pauzeren. Wat een snerttent. Gauw weer naar een speciaal zaak met bijbehorende service.Dan maar wat meer betalen, maar als je belt staan ze voor je klaar.

Wim
22-02-2019

SERVICE : WE HEBBEN GEEN TIJD / VERBINDEN NIET DOOR

Juli 2015 wasmachine gekocht, febr 2019 ratelend geluid, w.s. pomp, onze schuld. Redelijk acuut probleem, want we wassen dagelijks. Het 088 nr gebeld : lang wachten, uiteindelijk : bel de winkel maar. Winkel in Cruquius gebeld (eerst gewacht tot 10:00), kreeg niet winkel maar een dame uit het oosten.
Kon praten als Brugman, maar ze was onvermurwbaar, ze kon en mocht geen contact leggen met de winkel, kon mijn email adres opgeven en waarschijnlijk binnen 48 uur zou men reageren. Conclusie : WAARDELOOS. Heb lokale Electroworld gebeld (kon wonderwel direct.) en zelfde middag iemand op de stoep, kijk, dat is service! Dus : koop lokaal en laat Mediamarkt links liggen, want de service bij hen is ABOMINABEL SLECHT. Had ik via de webshop gekocht dan kon ik wel direct de servicelijn krijgen bij Mediamarkt, daar snap ik echt niks van.

Franky
15-02-2019

Waardeloze service

Waardeloos bedrijf dat MediaMarkt.
Vaatwasser gekocht die binnen de garantie rare kuren begint te vertonen.
MediaMarkt wil dan dat je als klant zelf maar even regelt dat de monteur komt.
Na herhaaldelijk aangeven dat ik de vaatwasser bij MediaShit heb gekocht en niet bij de fabrikant regelen ze dan eindelijk de afsrpraak.
Na twee keer een monteur te hebben gehad die het probleem niet kunnen verhelpen is dan eindelijk de garantie verlopen.
Dan roepen ze ijskoud ja sorry hoor de garantie is verlopen nu moet je voorrijkosten en de uren van de monteur betalen.
Zo werkt dat dus bij dat pruts bedrijf, ik koop bij dat waardeloze bedrijf nooit weer iets.

Hein
11-02-2019

Prima nazorg

We kochten een mobieltje bij Mediamarkt Sontplein Groningen: alle geduld en hulp bij overzetten van de bestanden e.d.
Citaat: ' U komt maar zo vaak als u wilt voor verdere uitleg, we staan voor u klaar'.
En inderdaad: dat klopt! We zijn nog drie keer met vragen geweest en steeds weer de prima behandeling ervaren Compliment!

Sanne
10-02-2019

Lange wachttijd bezorgen

Ik wacht nu 3 weken op een rijststomer gemaild geen antwoord.
Gebeld krijg je een heel kortaf wordt in week 6 bezorgd oké dat is het nu?
Geen informatie per mail heb er spijt van dat ik bij de MediaMarkt besteld heb.
Geen informatie geen service lange wachttijd telefoon.
Stom heb er spijt van volgende keer ergens anders iets kopen😡😡

Freek
Freek
07-02-2019

Bestellen

Bestelling geplaatst en zou binnen een dag geleverd worden nu een week later nog steeds niets.
Op mail wordt niet geantwoord
Op Facebook berichten wordt niet gereageerd
Bellen uren lang in de wacht en totaal geen gehoor
Super slechte klanten service
Zelfs in de winkel kunnen ze je niet helpen
Het is om te janken

Eric
07-02-2019

Wat een drama die Mediamarkt

Wat een drama die Mediamarkt. Op dinsdag een nieuwe wasmachine besteld, die de volgende dag geleverd zou worden. Uiteraard direct betaald. De volgende dag geen bericht van de Mediamarkt. Donderdagochtend maar eens bellen met de klantenservice. Ze zagen de bestelling staan en ik zou in de loop van de dag een bericht krijgen of wanneer deze zou worden afgeleverd. Uiteindelijk komt er een mail met daarin een bestelbevestiging. De levering zit dus nog niet eens in het proces. Klantenservice weer gebeld. Er is dinsdag een systeemstoring geweest waardoor de bestellingen van die dag op een 'spooklijst' terecht zijn gekomen en die hebben ze vandaag pas weer 'gevonden'. Als ik terugkijk naar alle recensies over de Mediamarkt (had ik misschien eerder moeten doen, inderdaad) zijn er heel veel problemen met leveringen en is er altijd wel een ander excuus. Op mijn vraag wanneer de machine dan geleverd zal worden, krijg ik het antwoord" "Dat kan vandaag zijn, of morgen, maar ook ergens volgende week". Als ik dan aangeef dat ik de order wil cancellen omdat we niet zo lang zonder wasmachine kunnen, dan kan dat, maar het zal dan zeker 5 dagen duren voor het geld wordt teruggestort! Ik las ergens dat Mediamarkt zich wil gaan onderscheiden op service. Ik wens ze veel succes, ondertussen gaan wij wel ergens anders shoppen.

Rob
06-02-2019

Vandaag besteld, morgen in huis, not!

Vaatwasser besteld, binnen twee dagen zou hij geleverd worden.
blijkt na dik een week pas te kunnen,
dan had ik gvd wel naar de winkel gereden.
en dank je dat de mediamarkt bereikbaar is?!?!?!
totaal niet!
telefoon wordt na een paar minuten in de wacht, de verbinding gewoon verbroken.
via twitter krijg je ook geen reactie,
en facebook weiger ik.
ik heb ze nog wel een mailtje kunnen sturen, krijg je keurig een bevestiging van , verder niet.

wat een waardeloze service!

Ad
06-02-2019

Zeer slechte service

Twee pakketten bij mediamarkt besteld. Via Twitter naar een track en trace code gevraagd,die krijg ik na 3 dagen, zie ik tot mijn verbazing dat 1 van de pakketten al bezorgd is . Blijkt hij in de sneeuw onder mijn tuinhuisje te staan [ Klacht bij post nl neergelegd maar vervolgens hoor je daar niets meer van ] En dan nu het tweede pakket . Staat bij de track en trace code dat hij op vrijdag tussen 13.00 uur en 15.30 uur bezorgd zal worden ,ik vrij genomen want het regende behoorlijk die vrijdag en ik wilde niet weer een pakket buiten vinden onder mijn tuinhuisje [waar wij in de winter nooit komen ] ,maar helaas geen pakket. Weer aan het twitteren [Want mailen is niet mogelijk ] Maar daar zijn ze mij denk ik beu want daar word niet meer op gereageerd .Zaterdag dan toch maar de telefoon gepakt en na een halve dag aan de telefoon gezeten te hebben en al meerdere keren het bandje gehoord had dat ik beter kon twitteren of mailen maar ja dat lukte niet. En ineens had ik iemand aan de lijn die er vervolgens ook niks van wist maar die zou het uit gaan zoeken . Vandaag radeloos maar weer gebeld en daar krijg ik na een paar uur iemand aan de lijn met een of ander verhaal dat het pakket niet op voorraad was en de bestelling geannuleerd was maar daar had ik mail van gehad. nou ik kan u zeggen dat ik niet een halve dag aan de telefoon ga zitten als ik mail heb gehad over dit pakket . Dus al met al ben ik zeer ontevreden over mediamarkt en ga liever wat meer geld uitgeven voor een betere service

Ledger
03-02-2019

“Voor 23:59 besteld, morgen in huis” DUS NIET!

Mediamarkt claimt “Voor 23:59 besteld, morgen in huis”.
Bestelling is besteld om 20:02 en bevestigd om 20:07 uur.

Ondanks dat het artikel (Tablet) Online op voorraad is, er geen actieperiode, betaalt met iDeal en dat men 7 dagen per week levert. Maakt men de belofte (helaas weer) niet waar.
De levering is NIET de volgende dag.

Track en trace laat de hele nacht en dag zien dat het pakket bij PostNL is, maar nog niet verder.
Dus daar zal wel met de vinger naar gewezen worden, maar daar heb ik niks aan.
Helaas is dit niet de eerste keer.

Klantenservice is (tijdelijk) niet via mail bereikbaar ☹

Max
01-02-2019

Diep droevig

Bestel nooit online

Meer Mediamarkt reviews
Welk cijfer geef jij Mediamarkt?