Mediamarkt reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Mediamarkt ervaringen

Wim
12-02-2024

Update 12/2/‘24: Na nóg een paar keer mailwisseling meermaals met een totale non-oplossing opgescheept. Sommige replies van MediaMarkt waren zo bizar dat je het gevoel krijgt dat ze er alles aan doen om je kwaad te krijgen dan wel dat ze gewoon de spot met je drijven bij die klantenservice. Iemand met een beetje zelfrespect koopt hier echt nooit meer. Gelukkig blinkt de aankomende overbuur, Coolblue, uit in service in grotendeels hetzelfde segment cq assortiment.

Begin januari:

Geen contact mee te krijgen. Via MediaMarkt online een aankoop gedaan van een substantieel bedrag, afgehaald in Leeuwarden. Krijg ik een verkeerd tenaamgestelde factuur, hoewel online besteld onder heldere naw gegevens. Drie mails en een bezoek aan de Service Balie Leeuwarden later: 0 resultaat. Frustratie rest dus.

Michel
08-02-2024

Apple pencil kapot, voor reparatie bij MM gebracht, status overzicht blijft staan op afgeleverd bij reparatie bedrijf.

Na een maand maar bellen met klantenservice, oh, we hebben prijsopgave al na 2 dagen gehad, zou het doorgeven dat ze iets doen.

Dag erop naar winkel gegaan, total loss door drukschade, dus helaas pech, geen garantie.

Ook geen sorry dat het een maand duurt eer ze naar klant reageren, zo werken we nu eenmaal, dus je moet eigenlijk elke dag naar MM bellen om de status op te vragen anders kan je blijven wachten.

Ook zeggen ze dat MM geen garantie geeft maar dat apple het doet, maar winkel moet de garantie geven.

Ook helemaal niet meedenken aan oplossing of evtl korting sturen, terwijl terug sturen (onhersteld) MM ook geld kost.

Jolanda
02-02-2024

Wij hebben 26 januari 2024 een sony bravia besteld. We hebben keurig dat enorme bedrag betaalt via ideal en het zou de 27 geleverd worden. Nou niet dus. Ben al een week aan het bellen maar tja je krijgt alleen maar het callcenter wat gevestigd is in Allicante jawel het buitenland. Zij geven het door aan de backoffice maar due lui werken van maandag 9u tot vrijdag 17u. Ik heb allerlei referentie nummers enz maar er gebeurd helemaal niets. Het zit op slot en de sleutel hebben ze waarschijnlijk weggetiefd.

Als mediamarkt zelf iets koopt voor meer dan 1000 euro dan willen ze het ook geleverd krijgen want anders maken ze stennis nu Mediamarkt ik maak ook stennis maar daar zijn jullie van onder de indruk. Dit is de laatste keer dat ik iets heb gekocht bij juliie. Ik ga voortaan wel naar Coolblue.

Yvette
30-01-2024

Via de website van Mediamarkt hebben wij een mobiel (Samsung Galaxy A54) besteld. Het bedrag van €338 hebben wij netjes via Ideal betaald. Vervolgens hebben wij op de site van mediamarkt wel een bestel nummer ontvangen en deze is ook op het afschrift terug te vinden. Echter hebben wij nooit een bestel bevestiging ontvangen. De volgende dag met de klantenservice gebeld om te horen te krijgen dat het bestelnummer bij hun niet in het systeem staat. Dan ga je een administratieve rompslomp in en krijg je en je geld niet terug en geen product totdat zij ergens in een backoffice het probleem hebben op gelost. Nu al bijna een week geleden en niks en noppes van een antwoord.

Ik raad niemand aan om via mediamarkt te bestellen. Erg slechte zaak.

Angeline
29-01-2024

Heb een wasmachine besteld via Mediamarkt en een dag later kwam deze in de actie voor -17% (btw-dagen) en heb ik de klantenservice hierover gebeld. Ik zou een voucher krijgen ter waarde van 165 euro. Er is mij aan de telefoon verteld dat het even kon duren voordat de voucher zichtbaar zou zijn in mijn account. Als het voor maandag niet zichtbaar zou zijn, moest ik bellen. Zo gezegd, zo gedaan. Netjes gebeld en uitgelegd wat de situatie is. Krijg ik een reactie van de medewerker dat hij inderdaad een notitie in mijn account ziet staan betreffende de voucher, maar dat het niet goed verwerkt is door de betreffende medeweker. Er werd mij vervolgens verteld dat ik "maar pech" had en dat ik verder dan een belletje geen bewijslast had voor de prijs in de actie. Echt belachelijk! Hoezo heeft mediamarkt een klantenservice, terwijl ze geen service bieden?! Door een fout van de medewerker moet ik 165 euro mislopen.Krijg je ook nog kreten aan de telefoon als "het spijt me mevrouw, ik heb me bes

Alida
29-01-2024

Mediamarkt in Beverwijk geweest wat een verschrikkelijke winkel en over het personeel zwijg ik maar liever onbeschoft en staan je niet te woord op een normale vraag.Kom nooit meer in deze winkel.

Patricia
23-01-2024

Verschrikkelijke benadering Mediamarkt Emmen

Door eerst na een met zweetgeur doordrenkte baliemedewerker te zijn doorverwezen naar de afdeling smartphones werd ik op de afdeling bijzonder onaangenaam benaderd door de medewerker, hij was bezig met een klant en zou mij zo helpen, liep weg en na paar minuten liep hij mijn richting op maar werd helaas aangesproken door strakke blonde spijkerbroek dame, 40 jaar jonger dan ik en liep naar de balie en zei dat ik zo werd geholpen door medewerker en zag mij niet meer staan. Laatste keer dat ik deze klantonvriendelijke Mediamarkt in Emmen heb bezocht, Ik ben toch niet gek!

Ronnie
15-01-2024

Frituurpan gekocht.

Pan komt niet op temperatuut en klokfunctie werkt niet. Mediamarkt wil dat ik deze ter reparatie aanbied.

In mijn ogen moet een nieuw product, dat bij aflevering defect is, direct vervangen worden en niet ter reparatie aangeboden. Een product dient gewoon te voldoen.

Mediamarkt staat hier niet voor open.

Door deze ervaring koop ik niet meer bij Mediamarkt.

Ronnie

Ger
05-01-2024

Vandaag een ninja airfryer gekocht in Eindhoven,ik woon in Belgie, maar dacht dat het wat prijs niet uitmaakte,wel dus in Eindhoven gewoon 20% duurder, zelfs veel duurder dan alle anders aanbieders,

Even gebeld met klantenservice ivm prijsgarantie, vriendelijke dame was er van overtuigd dat ik een tegoedbon zou krijgen.

Een uurtje later email van mediamarkt, niks nope nada krijg ik

Bob
04-01-2024

Wat een ontzettend prettige winkel. Hoogzwanger gaan shoppen, één product mee naar huis de andere door de medewerker laten thuisbezorgen de volgende dag. Helaas doet het product het niet wat wij direct mee konden nemen en het product (a650 euro) dat wij hebben laten bezorgen zal nooit bezorgd worden omdat de medewerker het emailadres niet goed heeft ingevuld. Gelukkig geeft de klantenservice aan dat wij de aankoop kunnen vergeten en ik na ongeveer een week zelf nogmaals contact mag opnemen om mijn geld terug te kunnen krijgen. Ik krijg spontaan weeën van deze winkel en zal hier nooit meer een aankoop doen! Ik raad het anderen dan ook ten zeerste af.

DP
03-01-2024

Ik was vanmiddag en vanavond naar de mediamarkt in Breda geweest. Ik ben na de grote deceptie met mediamarkt outlet (85c845 die bekrast was) toch weer naar de mediamarkt gegaan om een tv uit te kiezen. 1 met vrr, 120hz , oled of miniled. Dus met andere woorden met een TV hunt bezig om een goede deal te scoren. Toen ik net rond 20:45 bezig was met onderhandelen kwam er een blonde dame van de security naar mij toe. Zij vertelde dat “hun” opviel dat ik al meerdere keren de winkel was binnengekomen. Ik vroeg haar wat dat moest betekenen. Ze zei niks , maar de winkel gaat om 21 uur sluiten. Het was nog 20:52 op mijn horloge en er waren meerdere klanten aanwezig. Ik ben in een shock toch naar die dame gegaan om te vragen wat allemaal de bedoeling was. Lag het aan mijn uiterlijk vroeg ik ook. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt in een winkel.

Waarom gebeurt dit Mediamarkt Breda? Waarom ben ik niet welkom?

Willem
29-12-2023

26dec order geplaatst google nest buiten camera met schijnwerper vandaag na 14.00 29 dec afhalen in emmen maar daar aangekomen hadden ze het niet

Nu staat er opeens op de site binnenkort weer leverbaar dat stond er de 26dec niet bij .

Erg vervelend apart na emmen gereden

Hopen dat het 30 dec binnen is anders na de winkel en annuleren van de bestelling koop wel ergens anders

Ika
22-12-2023

Nachtmerrie met het omruilen product! bestelnummer: 200481073. Mediamarkt, waar blijft de vervanging TV nadat onze besteling tv opgehaald is op 8 dec voor het omruilen door schermdefect?! 2 weken is al voorbij! 1.699€ voor een tv is niet goedkoop hoor voor ons!

Nancy
22-12-2023

Het is toch wel duidelijk dat er van dit bedrijf weinig tot niets goed gaat. Asociaal hoe ze omgaan met mensen en hun geld. Ik lees niets dan ellende hier. Mediamarkt schaam je en kom eens met iets positiefs. De mensen denken veilig bij jullie te kunnen kopen maar niets is minder waar. Het ziu jullie strelen om eerns te reageren. Ipv mensen laten betalen voor iets wat niet binnenkomt of niet goed is .

RW
20-12-2023

Begin december een bestelling geplaatst, het pakket is al weken vermist bij de vervoerder. Moeilijk contact te krijgen via mail en socials, werd dagen lang niet op gereageerd. Uiteindelijk vond ik een telefoonnummer. Nu een paar dagen voor kerst is het nog altijd niet duidelijk of ik de bestelling op tijd ga ontvangen (het is een kerstcadeau). Het bestelde product klaarleggen in een winkel in de buurt (waar het gewoon op voorraad is) blijkt niet mogelijk, als ik er zeker van wil zijn dat ik het kerstcadeau op tijd heb dan moet ik het maar opnieuw gaan kopen in de winkel, product is nu wel 20% duurder dan toen ik het bestelde! Achteraf zou ik dan kunnen proberen of ik voor het prijsverschil een voucher kan krijgen maar ze doen geen toezegging en ik wil ook geen voucher. Mediamarkt moet het bestelde product leveren tegen de prijs waar ik het voor gekocht heb!

Janete
19-12-2023

Niet geleverd product en ook geen geld terug

Op 2 december bij Mediamarkt webwinkel product gekocht voor €300 . Op 6 december nog steeds geen levering terwijl dit binnen een dag zou moeten zijn. Mediamarkt inmiddels 6 keer gebeld. Terwijl zij toegeven dat de fout bij hun en de vervoerder ligt weigeren ze geld terug te geven. Zij eisen dat wij als klant aan een onderzoek meewerken anders kunnen ze niets doen. Talloze malen uitgelegd dat dit de wereld op zijn kop is omdat zij erkennen dat de fout bij hun ligt. Na 18 dagen en om gek van te worden heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Wat een waardeloos bedrijf.

Bart
18-12-2023

Een showroom model Bluetooth speaker gekocht. We kregen er gratis 2 maanden verzekering bij. Prima …. maar.

Toen diverse mails dat ik mijn bankrekening moest doorgeven om verzekering te activeren. Elke keer gezegd dat dat onzin was want na 2 maanden wilde ik geen verzekering meer. Uiteindelijk een reactie dat de 2 maanden gratis ook vervallen.

Wat een slechte service

Johanna
16-12-2023

Vanochtend 16-12-2023 schreef ik negatief over de MediaMarkt en voornamelijk over de service in het algemeen. Ik sprak ook over de bezorgdienst. Mijn televisie is inmiddels gebracht, keurig ingepakt, met de afstandsbediener, helaas zonder digitale kaart.

Maar wel moet ik inmiddels vaststellen dat de bezorgers absoluut kloppen. Zij zijn vriendelijk en enorm behulpzaam.

Dat wil ik nog even aan mijn eerdere beoordeling van vandaag toevoegen.

Joop
15-12-2023

Dit is een waardeloze klote zaak, ik raad iedereen aan om zeker niks online te bestellen.25-12 bestelling geplaatst bezorging zou 07-12 plaats vinden niet gebeurd , aantal e-mails gestuurd geen antwoord,gebeld,moesten 48 uur wachten en wat denk je! NIKS,weer gebeld kregen eindelijk antwoord,met de mededeling we annuleren u bestelling en storten het geld terug.

Maury
13-12-2023

20 november een wasmachine retour gestuurd en nog mijn geld niet terug want zo als zei zeggen " "staat die nog bij de bezorgservice en ze zijn er al van af 30 november mee bezig zeggen ze ben benieuwd wanneer ik eindelijk me geld retour krijg

Meer Mediamarkt reviews