Mediamarkt518 ervaringen

Richard
28-07-2021

Wat een slecht bedrijf/winkel

At een derderangs winkel

Wat een derderangs winkel, customer service roept maar wat, stemmen niks af met de winkel vinden het alleen maar vervelend! Hp pavilion laptop gekocht, scherm viel soms spontaan uit, vervolgens 2 keer bij cs gestaan meer dan 1 1/2 uur, je wordt zwaar ontmoedigd. Is hun beleid, echt triest. Ook als je alle reviews leest op alle sites moet je toch diep schamen. In ieder geval mocht ik hem omruilen, kwam bij customer service rotterdam beijerlandse laan 3 stks op voorraad en U raadt het, moet opgestuurd worden. Was online aangekocht ,Kortom wat een zooitje is dat daar bij de mediamarkt. NOOIT MEER

Wo
23-07-2021

Contractverlenging via Media Markt? NOOOOOOOOIT DOEN

Mijn telefoontoestel was gevallen en defect geraakt, dus ging ik naar de mediamarkt voor een nieuwe. Nu koop ik normaal gesproken altijd een toestel los, maar heb mij laten verleiden om een verlenging bij mijn provider te doen. Dat scheelde weer 100 euro op de aanschaf.

Wat er vervolgens bij Media Markt fout is gegaan weet ik niet aangezien ze nooit ook maar iets teruggekoppeld hebben. Wel weet ik dat mijn provider kon zien dat er iets niet goed ging bij Media Markt.

Ze hebben diverse vorm van communicatie kanalen bellen, chat, twitter. Overal krijg je het "standaard bericht" dat het toevallig op dat moment erg druk is en de wachttijd langer is dan normaal. (Wat zou de norm dan toch zijn). Maar als je met mediamarkt communiceerd is enkel om zodat je verhaal kwijt kan. Zeg maar een psycholoog die op mute staat. Voor de rest gebeurt er dus niets mee. Een melding gedaan over de voortgang van mijn contractverlenging werd afgesloten zonder mij te berichten met de opmerking dat ik naar de winkel moest gaan terwijl ik had aangegeven tijdens het melden dat ik op dit moment in het buitenland ben en dus niet naar de winkel kan gaan. Op de tweede melding die ik deed heb ik ook nooit iets gehoord. Status navragen werden beantwoord met "hij staat bij de telefonie afdeling" of "ze zijn ermee bezig". Op verschillende manieren probeert men je gerust te stellen. "Ik ben er van overtuigd dat men dit binnen een paar dagen heeft opgelost". Er gebeurt eigenlijk helemaal niets. Uiteindelijk de verlenging via de melding geannuleerd binnen de door MediaMarkt gestelde termijn waarop ik enkel de mededeling kreeg "Uw vraag is reeds doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling." We zijn 1,5 maand verder. Nog nooit heeft media markt iets laten horen. Mijn telefooncontract dat ik tussentijds had aangepast(actie) is om zeep door de actie van mediamarkt die 1,5 maand te laat alsnog wordt doorgezet, mijn eerdere verzoeken en annulering tot spijt, pas nu heeft weten door te voeren. Ook zonder bericht van media markt overigens. De oplichters! Waarom deze term? Omdat een fatsoenlijk bedrijf communiceert over voortgang en antwoord geeft op vragen van klanten. Je kunt wel 10 kanalen hebben waarop klanten kunnen melden. Maar als je er vervolgens niet mee doet. dan is dat oplichting.

Ajayip
20-07-2021

Slechte service

Koelkast gekocht betaaldf maar niet optijd geleverd, ligt aan FirstLogic vervoer bedrijf, gebeld en heel onvriendelijk en weet ze zelf ook niks dus , ik wacht nog steeds

Pim
15-07-2021

Niet houden aan levertijd

M’n zoon heeft een iPad Pro besteld en betaald via iDeal. Deze iPad zou de volgende dag geleverd worden. Dit is niet gebeurt, ergo de iPad is nog steeds niet verzonden vanuit het magazijn en Etten-Leur van de MediaMarkt. Reactie klantenservice MediaMarkt: “u moet maar even geduld hebben”.
Kortom, je betaald VOORAF ruim € 1.000,00 en je moet afwachten. Ik gaf m’n zoon het volgende advies, koop uitsluitend via de betaalservice van AfterPay of Klarna

Frans
11-07-2021

Mediamarkt annuleert aankoop eenzijdig onder valse voorwendselen.

Tijdens de “Recente actie van Mediamarkt : “BTW weg ermee bestelden wij op 26 juni 2021 een tv bij Mediamarkt voor €1487 (Door de actie werd de tv (met een normale prijs van €1799 aangeboden voor €1487) die wij via iDeal betaalden. Wij kregen via e-mail de bevestiging dat deze binnen 4 dagen geleverd zou worden.

Op 1 juli kregen wij echter een mail, dat de levering 9 juli zou plaatsvinden.
Op 6 juli Stuurde Mediamarkt ons het bericht dat de levering helemaal niet door ging
VolgensMediamarkt hadden we de annulering zelf in gang gezet, of was het product niet op voorraad. Wij hebben de bestelling echter niet geannuleerd. En op de website van mediamarkt stond dat de tv voor de normale prijs van €1799 gewoon op voorraad was.
Wij voelen ons gruwelijk voor de mal gehouden.( om niet te zeggen besodemieterd.
We waarschuwen iedereen.om nooit meer te kopen bij een bedrijf die haar klanten zo oplicht!

Indha
Indha
11-07-2021

Zeer slecht

Nooit meer wat kopen bij Mediamarkt. Kapotte wasmachine geleverd en vervolgens mijn beschuldigingen dat ik het kapot heb gemaakt. De moter is kapot 🙃

Patricia
Patricia
09-07-2021

Vaatwasser

Wat een verschrikkelijke service bij de mediamarkt.
30 Juni in de winkel vaatwasser besteld, komen ze donderdag 1 Juli leveren,we pakken hem uit en hij is aan de voorkant behoorlijk beschadigd/gevallen het is een inbouw vaatwasser maar hij is zodanig krom dat we het voorpaneel er nooit op kunnen krijgen,meteen gebeld en ik moet foto's sturen die hebben ze beoordeeld en willen ze me afkopen met een E- Voucher die ik natuurlijk niet wil,belachelijke oplossing,ik wil dat er een andere vaatwasser komt,oke mevrouw gaan we dat doen,de eerst volgende datum dat we de vaatwasser op kunnen halen is 13 juli,ik zeg 13 juli dat is over 8 dagen,en dan nemen ze deze mee en als die retour is in ons magazijn dan melden we de nieuwe aan,ik zeg dat kan toch niet dat dat zolang moet duren,heb me suf gemaild en gebeld ben zelfs nog naar de winkel gereden maar krijg niks voor elkaar,nu komen ze deze halen en dan pas als die terug is in het magazijn en dan storten ze me geld pas terug, want ik heb gezegd dat ik geen vaatwasser meer van hun wil.KUTBEDRIJF is het

Shali
03-07-2021

Slechte service

Ik heb op 26 juni een koelkast gekocht. Nog steeds is het niet geleverd. Ik ben slecht ter been en heb medicatie nodig die koel bewaard moeten worden. Ik heb zeker meer dan 20 keer mediamarkt gebeld. Een paar keer gingen ze gewoon ophangen daarna liegen ze zowel telefonisch als op mijn pagina dat de fout is bij de vervoerder. Na veel pushen heb ik zelf de vervoerder gebeld een 0900 nummer en ze geven aan dat mediamarkt liegt ze hebben geen opdracht gekregen. Ik kon niet met een teamleider spreken . Zogenaamd hebben ze spoed berichten gestuurd naar de afdeling dat hierover gaat die nota bene zogenaamd geen telefoonnummer heeft. Ik heb weer gisteren gebeld werd gezegd ik moest wachten op de desbetreffende afdeling. Weer vanochtend gebeld en werd gezegd dat ik na 13:00 moest bellen kunnen ze kijken of mijn melding is opgepakt want ze gaan al de achterstanden deze weekend wegwerken. Ik belde net nu werd gezegd dat de afdeling die hierover gaat niet in het weekend werkt alleen doordeweeks. Ik moet elke dag eten kopen en kost veel geld aan bellen en dan zie ik doodleuk op hun website staan vandaag besteld morgen in huis .Owww was vergeten zogenaamd heeft dit te maken met de drukte van hun promotie btw weg. Dit is mijn laatste bestelling hier beter cool blue of andere bedrijf zo ga je niet om met mensen. Een koelkast is belangrijk voor een gezin

Linda
25-06-2021

Wasmachine zonder reden retour

Een wasmachine besteld via mediamarkt outlet.
deze zou na enkele dagen geleverd worden. mail van mediamarkt en vervoerder. De dag zelf heb ik vrij genomen. Wachten tot ik uiteindelijk mailtje krijg dat wasmachine terug retour is en de bestelling geannuleerd. Klantenservice gebeld, een mompelende meneer aan de lijn. Fout in het systeem moest ik maar een andere bestellen.
geen opgave van de reden van de retour. Niet klantvriendelijk. Had in plaats van die onpersoonlijke mail liever een persoonlijk bericht gekregen met eventueel een oplossing. Geld wel retour. Sorry eens maar nooit weer, slechte klantonvriendelijke service.

Piet
18-06-2021

Een apparaat van 900 euro na de garantie periode helemaal afschrijven.

De service bij een reparatie moet beter.

Selda
16-06-2021

Omruilen koelkast

Nieuwe samsung koelkast na 2 weken kapot.
Gebeld met recht op ruiling is de oude de volgende dag opgehaald. Dag erna zou nieuwe geleverd worden maar helemaal niets gehoord of gezien. 4x gebeld maar klantenservice zet alleen melding door. Betreffende afdeling is op geen een manier te bereiken voor info. Inmiddels 3 dagen na melding nog steeds geen reactie!

Eric.
13-06-2021

Slecht.

Tv gekocht en zelfde dag nog geannuleerd, ze zouden het bedrag binnen 5-7 dagen terug storten. Is nu de 3e week na een aantal keren te hebben gebeld en ernaar toe gegaan. En nu zouden ze weer binnen een week storten. Ben benieuwd.

Mireille
Mireille
01-06-2021

Onvriendelijke klantenservice

Bel net met de klantenservice over mijn pakketje. Na ruim 20 min. in de wachtrij krijg ik een onvriendelijke dame aan de lijn. Ik vraag netjes waar mijn pakketje is. Dat deze vrijdag geleverd zou worden, maar dit niet gebeurt is. dat pakketje vervolgens naar mobidepot zou gaan en daar op te halen is en als ik vervolgens daar en, mijn pakketje foetsie is. Aan de dame gevraagd om mijn track & trace nummer te sturen en tot mijn verbazing hangt ze, zonder pardon, op! Heb dus voor een pakketje betaald en nu is het kwijt en is het te grote moeite om me aan te geven waar mijn pakketje is? En bedankt!

Gerard Willem
Gerard Willem
28-05-2021

Mediamarkt outlet is "2e hands spul"

Vandaag 2 mobiele toestellen ontvangen via Mediamarkt Outlet en echt onvoorstelbaar verpakt, bestelnummer 156981, gebeld zeer beroert gesprek, met mompelende man, nog een keer gebeld, gesproken met een beleefde man de heer Landman, prima gesprek die mij uiteindelijk “succes" wenste in het filiaal Duiven, en dat hij continu dit soort gesprekken voerde met klanten die fors teleurgesteld zijn over de zendingen van Mediamarkt Outlet, goed op naar Duiven , eerst een charmante dame, die direct zei dit kan echt niet, maar daarna door een zeer onbeschofte man werdt vervangen, deze insinueerde gelijk maar dat de zending niet zo verstuurd was en dat hij het eerst maar nader ging bekijken ja toen was ik boos, een andere collega zag dat het gesprek fout ging dus sprong ook bij, Ja mijnheer ook geen "familienaam" maar hij wilde wel helpen , daar gingen de opmerkingen alle spullen uit de outlet zijn 2e hands dat kan je ook aan de prijs zien, Sorry daar zit 10% korting op met de reguliere prijs en staat er niet bij "2e hands" , buiten dat waarom heet het dan niet 2e hands outlet? Outlet betekent toch wat anders , dus boos en boos raar en vies gedoe alles ingeleverd ook de beveiliger erbij alles vastgelegd foto’s van de zending, de gesprekken met de telefoondesk audio opnamens , en audio en video over het verloop door mijn vrouw wat een tent zeg , nou ja de beoordeling van Media Markt Duiven spreekt boekdelen op google chrome, je ziet het zelden zo laag 1,5 punt uit 5, de laagste score is een 1 Ik ontving de spullen om 16.45 ga bellen ben teleurgesteld en retour in de winkel voor 18.00 lijkt me snel genoeg, ja en ik wordt wel boos als in die tijd van alles wordt geinsinueerd, maar kom op niemand wil zo behandeld worden. Spullen retour en geld graag snel retour ( nog niet gebeurt) dat was het weer dank u wel.

23-05-2021

Koop Geen kadokaart bij de mediamarkt

Kerst 2020 een kadokaart voor mediamarkt gehad
Onvoorzichtig plncode weg gekrast.
Laatste 3 cijfers moelijk leesbaar dus alle mogelijke combinaties geprobeerd.
Op hun website staat als de pin code niet leesbaar is dan kan de winkel hem inscannen.
Maar dat willen ze niet doen!
Klanten service gebeld en zij zouden er voor zorgen dat de winkel het wel zou doen.
En voor de 2’ keer gewijgerd om hem te scannen .
Dus weg €25 .
NOOIT zal een voet bij die oplichters binnen zetten

Yuchi
Yuchi
16-05-2021

Mijn 400 euro retour

Maand geleden had ik een gasfornuis aangeschaf! Ik betaalde online voor de gasfornuis en de gasslang. De gasfornuis was heel erg beschadigd dat ik hem moest retourneren.Sinds dat moment tot vandaag wacht op de retour van mijn geld. Mediamarkt kom met datum en belofte van uitbetaling maar tot heden krijg ik mijn geld niet terug!
Ik begin hun te bombarderen met email maar ook dat help niet en je krijg callcenter klantenservice aan de lijn die je gewoon je verhaal hoord en maak aantekeningen en afspraken maar er gebeurd niks.
Ik ben van plan van in een van de winkels van media markt binnen te lopen met all mijn documenten transactie en alles om een gasfornuis daarbinnen mee te nemen. Want dit situatie heeft me meer of zoveel stress opgeleverd doordat je basale dingen niet kan doen in je keuken.
Heeft iemand ook meer advies aub laat maar komen!

Marc
Marc
16-05-2021

Zeer slechte service

Bestel hier niets, alles is waardeloos
De bezorging, het proces van retourneren, geld terug krijgen duurt weken

Dewi
15-05-2021

Mediamarkt! Slecht! Nog steeds geen geld terug ontvangen!

Zeer ontevreden over de service van mediamarkt! Na een maand nog steeds mijn geld niet terug! Waardeloos! De klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Met klachten wordt niks gedaan!

Ik krijg continue andere informatie van alle medewerkers niemand die mij door kan verbinden met iemand die wel de juiste informatie heeft.

1 er is een IT storing
2 sorry wij zien niks in het systeem staan
3 we sturen een mail naar de backoffice dat is al 10 keer gezegd.
4 binnen paar dagen wordt er contact opgenomen
5 21 april hebben wij een terug betaling gedaan en dan vraag je voor bewijs maar dan is die gene opeens weg.
6 medewerkers die het gesprek gewoon Beëindigen (ophangen)

En zo kan ik doorgaan!

Hugo
13-05-2021

Mediamarkt zeer slecht

Op 1 mei 2021 een wasmachine besteld. Vandaag besteld morgen in huis? Nou, nee. Het is vandaag 13 mei 2021 en nog niks ontvangen. Enige reactie die ik krijg van de klantenservice is dat zij wachten op de vervoerder. Op de website staat ook nog eens vermeldt dat dit product leverbaar is. Valse beloftes en zeer slechte communicatie. Ik koop hier niet meer! Heb ook een review geplaats bij Mediamarkt zelf, maar deze Willen zij niet plaatsen. Daar konden zij overigens wél binnen een dag op reageren!

Eric
10-05-2021

Cashback wordt niet terug gestort.

Cashback van 10 euro wordt niet terug gestort door Mediamarkt, bleek een foutje op de website.graag alsnog terug storten Mediamarkt! Groeten van Eric.

Meer Mediamarkt reviews
Welk cijfer geef jij Mediamarkt?