Mediamarkt373 ervaringen

CC
08-07-2020

Nog steeds geen geld retour

Op 19 juni een kookplaat gekocht in Breda. Hij was niet voorradig dus zou hij 2 dagen later geleverd worden. Het afleveradres was in de binnenstad van Breda. Wat schetst mijn verbazing dat ik een mededeling kreeg 2 dagen later, dat het pakket niet bezorgd kon worden, want het huisadres was onvindbaar (?) en weer retour magazijn was. Heel veel keer de klantenservice gebeld telkens werd gezegd dat het bedrag zou worden terug gestort, want het was niet mogelijk om het toch te bezorgen. Uiteindelijk kreeg ik vorige week dinsdag via wa de vraag op welke rekening het gestort moest worden en de naam van de rekeninghouder. Dit meegedeeld. Helaas na enkele dagen nog geen geld. Dus weer gebeld en toen ontving ik via de mail nogmaals de vraag naar het banknummer en de naam. Dit ook weer via de mail doorgegeven. Iedere keer stel ik de vraag wanneer ik mijn geld terugkrijg; helaas krijg ik daar geen antwoord op van de klantenservice. Ik hoop eens mijn geld (139,00) terug te ontvangen, maar ik zal nooit meer iets bestellen bij Mediamarkt.

MKK
08-07-2020

Wat een zooitje

Mijn wasmachine van meer dan duizend euro is na ruim twee jaar kapot gegaan. Volgens de onafhankelijke monteur die we hebben ingeschakeld is dit een defect dat niet had mogen gebeuren en hoort dit onder de garantie te vallen. Inmiddels tig keer contact gehad met de klantenservice, die meestal slecht ingelicht is, als je ze al kunt bereiken. Er zou al 4 keer contact met mij worden opgenomen wat tot op heden nog niet is gebeurt. Wat een zooitje.

Iraj
Iraj
06-07-2020

Bezorging, kapotte product.

Een jaar geleden heb ik een mp4 gekocht. Na een week volume knopen deden het niet meer. Ondertussen bij BCC zelfde product was in aanbieding. Omdat hij kapot was probeerde MP4 tetug geven en mijn geld terug krijgen. Geld terug wad geen optie.
Ook een tv gekocht bij mediamarkt. Er wordt 8 dagen later bezorgd dan gepland was. Daar heb ik ook geen punt van gemaakt. Afgelopen vrijdag mijn van twaalf heeft een speeltje gekocht. Een maal thuis aangekomen bleek dat de beschermer van dvd kapot is. Hij heeft gelijk halfuurtje terug gefietst. Bij klantenservice hebben hem " een jochie van 12 jaar" gedurende 25 minuten laten staan. Uiteindelijk kwam een vent naar hem toe en vertelde hem dat het hoesje valt niet onder ondeugdelijk product. Zo heeft mijn zo geleerd wat service betekent. Zij hebben een kind huilend naar huis gestuurd. Dus wat me betreft mag dit bedrijf omvallen. In iedere geval mij als klant zullen ze niet meer zien. Geen Mediamarkt meer.

Jessica
06-07-2020

Zeer slechte service

Vorige week donderdag 2 juli 2020 een playstation 4 controller besteld bij media markt, er stond bij dat het product op voorraad is (zowel online als in de winkels en staat er tot op heden nog!) netjes de bestelling geplaatst en gelijk afgerekend met ideal. Vervolgens een aantal uren later die dag komt er een mail dat het product niet leverbaar is aangezien het niet op voorraad is, ons geld zou teruggestort worden. Donderdag na het zien van de mail gelijk een telefoontje gedaan naar media markt, eerst zeggen ze product is niet op voorraad tot we aangeven dat het wel op de site staat, toen opeens waren er toch 3 locaties (winkels) met een voorraad, dus de bestelling kon alsnog geleverd worden, zou vrijdag - zaterdag binnen zijn. Vrijdag weer een annulering, nogmaals weer bellen en weer alles moeten uitleggen, vervolgens kon de bestelling nog een keer weer doorgaan. Het zou maandag uiterlijk dinsdag geleverd worden (vandaag/morgen dus), vervolgens krijgen we net een uur terug een mail dat het niet geleverd kan worden waarop we gelijk weer aan de telefoon hangen, weer heel het verhaal moeten doen, weer moest men alles uitzoeken maar geen probleem, de belofte 'morgen zal die binnen zijn' werd gedaan. Tot net een paar minuten terug weer een annuleringsmail binnenkomt, gelijk weer bellen, zegt meneer hij is vanaf de 2e al geannuleerd, niemand heeft mogen toezeggen dat de controller als nog kwam en die komt niet en er is ook niemand geweest die de toezegging heeft gedaan, best vreemd aangezien alle mails gekomen zijn en bij de media markt gesprekken worden opgenomen? al met al komt er alsnog niks, had ons geld volgens meneer al binnen moeten zijn wat ook nog niet het geval is.

Dit was de laatste bestelling ooit bij media markt en ik zal jullie aanraden ook hierover na te denken voor jullie wat bestellen.

Slechte klantenservice!

02-07-2020

Nooit meer Mediamarkt

Online bestelling geplaatst. Artikel was volgens onlineshop op voorraad en vóór 22.30u besteld wordt levering de volgende dag. Je raad het al: de dag erna geen levering. kreeg ik een mail dat de levering 1 dag was vertraagd. We zijn nu een week verder maar nog steeds niks ontvangen. Oook klantenservice is heel vaag: Zoeken we uit en nemen contact met u op. Ook dit kunt u al raden: uiteraard niks meer gehoord. Volgende keer weer bestellen bij CoolBlue of Bol.com. Die leveren namelijk wèl volgens afspraak, en áls daar iets misgaat, lossen ze dat wel voor je op. Nooit meer Mediamarkt. Ze zijn goedkoper maar je kunt er ook niks van verwachten.

01-07-2020

Lege doos ontvangen

Lege doos ontvangen, na een week nog niks geregeld, en nog steeds geen kabel, ik ga maar aangifte doen van oplichting.

Remy
01-07-2020

MediaMarkt is waardeloos

Samsung Galaxy Watch besteld bij MediaMarkt op 26 juni. De beloofde levertijd is 1-2 dagen. MediaMarkt is de goedkoopste, dus dat gaf de doorslag om voor dit bedrijf te kiezen.
Het valt op dat ik wel heel veel persoonsgegevens moet invullen. Zelfs mijn telefoonnummer is verplicht. Nou ja, ik vul het wel in. Misschien komt het de dienstverlening ten goede.

Vandaag, 5 dagen na bestelling, zie ik dat het product nog steeds niet is aangeboden bij PostNL door MediaMarkt. Ik besluit te bellen met de klantenservice.

MediaMarkt heeft gekozen voor het meest irritante wachtmuziekje, waarschijnlijk in de hoop dat klanten het na een paar minuten zó zat zijn dat ze zelf ophangen. Ik hang 8 minuten en 53 seconden in de wacht. Hierna wordt de verbinding plots verbroken. Mijn bloed kookt al aardig op dit moment.

Ik bel al vloekend hetzelfde nummer en krijg na 7 minuten (weer dat irritante muziekje) een medewerkster aan de lijn.

Ik leg uit dat ik mijn product nog niet binnen heb gekregen en vraag wat er mis gaat. De medewerkster vraagt het één en ander na bij andere afdelingen, maar kan mij niet vertellen hoe lang het nog gaat duren en wat er überhaupt misgaat.

Ze legt mij uit dat ze een verzoek kan indienen bij een andere afdeling. Ik wordt dan binnen 48 uur terug gebeld door deze afdeling. Ik besluit dit niet te doen. Andere bedrijven, zoals CoolBlue, Bol.com en Amazon kunnen er voor zorgen dat ik binnen 24 uur het product in huis heb! Dan ga ik toch niet 48 uur wachten op een antwoord van één of andere afdeling van MediaMarkt?!

Ik stel nog voor om zelf naar de winkel van MediaMarkt te fietsen om daar hetzelfde product op te halen. Dit is niet mogelijk. De medewerkster vertelt dat een bestelling op de website van MediaMarkt niet hetzelfde is als hetzelfde product dat bij de MediaMarkt ligt, hier 500m verderop.

Dan maar de bestelling annuleren. De medewerkster kan dit niet zelf. Hier gaat -hoe grappig en tenenkrommend tegelijk- een andere afdeling over. Zij geven binnen 48 uur een antwoord of het annuleren is gelukt of niet. Als het pakketje toch ineens wordt geleverd, dan moet ik het product weigeren bij de deur.

Samengevat: MediaMarkt levert producten niet, denken niet mee en de service is van belabberde kwaliteit.

Wat kun je hiervan leren: Al is MediaMarkt goedkoper, je kunt beter een paar euro meer betalen bij CoolBlue of Bol.com. Die kunnen namelijk wel (op tijd) leveren, en áls daar iets misgaat, lossen ze dat wel voor je op.

MediaMarkt is weer een klant armer, en ik een ervaring rijker. Tot nooit!

Huib
Huib
30-06-2020

MediaMarkt nooit meer

Online soundbar gekocht vandaag besteld morgen in huis ja jammer dan dus niet na een week mailen en bellen nog steeds geen soundbar was een sorteer fout bij bezorgdienst was een nieuwe opgestuurd niet dus kreeg een mailtje dat eerst de oude terug gestuurd moest worden welke dan was niets geleverd nu na meer dan een week mailen en bellen met de klanten service waar je niets mee opschiet maar naar het hoofdkantoor gebeld wel iets beter geholpen maar ook daar komen ze hun afspraken niet na uiteindelijk maar via het hoofdkantoor Mijn geld terug gevraagd wat nu hopelijk gaat gebeuren ben jaren klant van MediaMarkt geweest en nu al twee keer slecht behandeld ik ga wel naar de concurrent die wel zijn afspraken na komt

Noel
29-06-2020

Diefstal uit retourpakket

Ik heb op 9 juni een pakket laten ophalen door de transporteur van Mediamarkt, First logistics. De inhoud van het pakket ter waarde van 250,- is maar deels aangekomen bij Mediamarkt en moet tussen ophalen en afleveren zijn ontvreemd. Omdat ik al jaren online bestel en er met een eigen transportdienst werd gewerkt ging ik er vanuit dat het goed zou zitten maar achteraf gezien had ik het ophalen moeten filmen om bewijs te hebben dat het pakket compleet is geretourneerd. Nu is het mijn woord tegenover dat van de Mediamarkt dat zegt dat het pakket simpelweg niet compleet is, erg frustrerend en oneerlijk. Ik bestel voortaan gewoon weer bij de online winkel met het blauwe en oranje logo daar heb ik zoiets schandaligs als dit nog nooit meegemaakt.

Alfred
25-06-2020

ZEER slecht service .

Ik heb hier een afzuigkap gekocht op Woensdag de hele dag zitten wachten. Niet geleverd.
Donderdag gebeld is nu 19.42 uur nog steeds niets vernomen.
Koop hier niet zijn niet bereikbaar. Bellen niet terug.
Je plaats een order en pakken het geld en brengen helemaal niets.

Bianca
Bianca
25-06-2020

Bezorgtijd steeds verschoven.

Vandaag zou de wasmachine geleverd worden. Via track en trace kan je zien hoe laat. Helaas de hele thuis aan het wachten met dit mooie weer, je kunt niets en de chauffeur heeft nu al 5 x de tijd veranderd. Bij klantenservice 10 min aan telefoon wachten. Ze ging de klacht noteren. De watts app dienst laat je ook wachten. Zelf kan je de vestiging helemaal niet bereiken.
Zo wordt er omgegaan met klanten.

Niels
24-06-2020

Geen Service Mediamarkt, niet komen opdagen voor aflevering

Helaas geen goede ervaring met Mediamarkt, na al eens voor niks naar Duiven te zijn gereden om een bestelling op te halen werd er doodleuk verteld oh sorry de voorraad klopte niet dus we hebben niks, nu Gisteren Online een bestelling geplaatst (Er staat duidelijk voor 23:00 besteld de volgende dag in huis) nu kregen wij een Track & Trace dat het vandaag tussen 10:30 en 13:30 afgeleverd zou worden, maar wat gebeurt er weer om 10:52 krijg ik een mailtje nee sorry we komen vandaag niet je mag een ander afspraak maken?!?

Speciaal een dag Vrij genomen om thuis te zijn voor de bestelling en nu komen jullie niet meer, Klanten service gebeld en die deelt doodleuk mee ja kan er niks aan doen moet je maar een andere afspraak maken?!?

Totaal geen enkele service van de Mediamarkt, Servicedesk van Mediamarkt is geen Service maar eerder Jammer dan?!

Enige vorm van meedenken, coulance etc etc zit er niet in, dat je voor niks rijd of voor niks dag vrij neemt daar heeft de Mediamarkt schijnbaar geen boodschap aan!

Agnes
23-06-2020

Mediamarkt

Op 14 mei een MAC book besteld en betaald. Bleek niet leverbaar. Door mediamarkt de order geannuleerd op 15 juni echter het geld komt maar niet terug. Waardeloos!
Kan dus niet eens ergens anders een mac book kopen

Ge
23-06-2020

Koelkast is 'KWIJT', EN IK MIJN € 448,-

Koelkast in de winkel bestellen kon 3 dagen duren. Online kon de volgende dag bezorgt. Wegens beperkte tijd on line EXTRA BETAALD ( €49,-) om in tijdsblok te laten bezorgen. Bezorging is niet gebeurd. Koelkast 'zwerft' ergens, weet niet waar, met alle gevolgen van dien. Hele warme week voor de boeg ZONDER KOELKAST!
Mediamarkt weigert probleem op te lossen, weigert ook leverancier aan te pakken, en voorts weigeren ze de aankoop te annuleren en alles terug te betalen ( totaal € 448,-).

Ik doe geen zaken meer met dit malafide bedrijf!

Janine
22-06-2020

Al 2 maanden mijn telefoon weg voor reparatie.
Ze kunnen alleen maar mailen naar de afdeling. ik krijg nooit een reactie! Ik bel momenteel wekelijks maar ook daardoor lijkt het niet goed te komen.
Onvoorstelbaar

Marjon
19-06-2020

Niet leveren van produkt!

Hebben 3 weken geleden een wasdroger besteld bij mediamarkt.
Na 2 weken kregen we te horen, dat onze wasdroger nog langer op zich liet wachten en of we een ander type wilden hebben. We gingen in eerste instantie akkoord .
Vandaag eindelijk kwam de droger aan. We wilden aan de deur pinnen ( met het apparaat van mediamarkt), aan de deur deed hun pinautomaat het niet!
We belden met mediamarkt, maar ( ondanks dat ik een klantenkaart heb van mediamarkt en dus vaste klant ben!) kon er niks gedaan worden en werd de droger weer nee terug genomen.hoe is dit mogelijk!
Daarna meteen vandaag 19 juni 2020 bestelling telefonisch geannuleerd. Ons werd meegedeeld, dat per email een bevestiging van de annulering zou sturen. E-mail is niet de beloofde annulering! slechts een bevestiging van telefonisch gesprek.
Derhalve bestelling nogmaals via email geannuleerd!
Onze gegevens werden niet goed vermeld.
Na lang wachten aan de telefoon onverschillig geholpen ( mijn geklaag werd gewoon telefonisch weggedrukt, zodat mijnheer imro mijn klacht niet hoefde aan te horen!) .
Wij zijn zwaar teleurgesteld , boos en voelen ons zwaar in de kou gezet en niet gehoord door mediamarkt!
Het interesseert de medewerkers ook niks!
Mijn klantenkaart ga ik nu annuleren.
Nooit meer media markt!
Hoef geen klant meer te zijn hier!
Besteed mijn geld wel ergens anders.

Yunus
Yunus
19-06-2020

Geen service, medelijden en of zorgen voor klanttevredenheid

Vaatwasser aangeschaft via mediamarkt online. Mijn account heeft al mijn gegevens staan zoals adres/telefoonnr/postcode/huisnr, maar op de bon die naar de logistieke verzorger van mediamarkt is gestuurd, stond dit niet compleet erop. Hij zou de dag erop verzonden worden, maar raad eens? nee. dit gebeurde niet. De bezorger dacht waarschijnlijk, chill! ff pauzetje van een uur. Ondanks dat ik met extra service heb besteld waar je voor betaald. heeft hij niet eens een gezond verstand gehad om de telefoon te pakken en te bellen.

Klantenservice opgebeld, zij hebben geprobeerd de bestelling alsnog vandaag te laten plaatsvinden, maar helaas. Zoiets nog nooit meegemaakt, dus ik heb gecancelled en besteld bij coolblue. Die hebben op zijn minst een bezorgservice die zijn belofte nakomt. Nooit meer mediamarkt voor mij!

Ik betaal liever iets meer dan normaal, maar dan heb ik gewoon nederlandse service en kwaliteit zoals beloofd wordt.

Owja, trouwens. Amal van de facebook klantenservice was zeer vriendelijk, maar kapsones van hier tot Tokio. Boeide haar namelijk voor geen meter dat ik mijn bestelling zou annuleren. Toch bleef ze aardig haar best doen voor een bedrijf dat haar 10e per uur betaald.

Richard
17-06-2020

Erg duur

Vroeger was de MM nog concurrerend op het gebied van de prijs, kwaliteit en nazorg. Tegenwoordig is het veelal de duurste winkel. Op het gebied van DAB+ ontvangers soms wel tot 40% duurder. Ik vraag me echt af waar de MM zijn bestaansrecht nog aan dankt. Aan een stelletje naieve klanten die zich gebukt laten naaien.

Ananda
15-06-2020

Mediamarkt is CORONADOOF

Ik kom in een zo goed als lege winkel waar alleen vooraan bij de in en uitgang het een drukte van jewelste is. De servicebalie staat ook vooraan en anderhalve meter afstand houden is onmogelijk en iedereen staat met angst in de ogen proberen netjes te blijven en mensen te vermijden wat absoluut niet gaat.
Op mijn vraag of ze de boel niet wat naar achter kunnen zetten en die bak redbull weghalen zodat mensen die afstand kunnen houden en dus gerust zijn krijg je een warrig verhaal van een kind wat het ook niet weet maar wel daar de klappen staat te vangen voor de baas, schandalig. Ik heb zelf met mijn armen wijd gestaan om de mensen minstens uit de cirkel zover mijn arme rijken gehouden wat nog geen halve meter is dus… echt heel achterlijk om dit niet slim, goed en vooral veilig te regelen voor iedereen die mediamarkt heeft laten bestaan en nu ondanks de onveiligheid en dreiging die ervanuit gaat nog steeds draaiende houd.

Maar waarom een 1 ster?
Omdat ik zojuist bel voor informatie over een product dat ik wil komen kopen en geloof het of niet maar informatie over producten is afgeschaft!
Nee, je moet naar de winkel komen als je informatie wilt! dat is dus dubbel achterlijk en dubbel schandalig en dubbel potentieel dodelijk, tenzij ik het hier niet begrijp allemaal.
Of krijg je automatisch geen covid 19, corona, als je bij mediamarkt over de drempel stapt?
Is informatie per telefoon verstrekken, laten verstrekken door medewerkers die zo goed als niks te doen hebben niet het allereerste wat je doet in deze zeer ernstige, potentieel dodelijke (ik herhaal het nog maar eens gezien ik dacht dat mediamarkt een grap maakte maar ze zijn ook nog serieus) situatie?
Dat je de informatieverschaffing (kostenpost waar die slimme adviseur nu juist voor gezorgd heeft dat je weer meer geld bespaart en weer net, net, net binnen de grenzen van de wet doch buiten het betamelijke blijft maar wat in godsnaam kan jou dat schelen, toch, mijnheer en mevrouw mediamarkt?) per telefoon uitgerekend nu afschaft is onbegrijpelijk en schokkend.
Ik wens alle concurrentie van mediamarkt, dus paradigit, electroworld, expert en vooral alle kleine winkeltjes met echte (vak)mensen enorm veel succes en goede aanbiedingen toe zodat net als ik, iedereen weer gewoon daar heen gaat.
How low can you go? zo low dus.

Enrico
12-06-2020

Slechtste afhandeling tot nu toe

Ik had een condensdroger besteld bij mediamarkt die heel erg herrie maakte dus voldeed niet ik een half uur eerst in de wacht met deze mededeling en al iets gezien om evt telefonisch om te ruilen maar dat ging niet omdat het een ander merk betrof dus ik eerst een nieuwe gekocht op de site en daarna weer gebeld
Eerst weer een half uur in de wacht en toen alles uitgelegd dat ik een nieuwe had gekocht en dat de andere droger mee terug kon dus 20 min aan de lijn om dat helemaal door te spreken en de medewerker zou dat helemaal regelen en zou alles ontvangen maar tot mijn verbazing geen bevestigingsmail gehad (zal wel teveel werk zijn geweest ) dus had al een beetje twijfel maar volgende dag netjes op de hoogte gehouden dat de nieuwe geleverd zou worden en wanneer dus dat ging keurig maar toen ze de nieuwe af kwamen leveren wilde ze de oude niet meenemen omdat sorry dat ik het zeg die lulvan media markt niks had genoteerd dus ik heb het product niet aangenomen daarna weer gebeld en keurig een andere medewerkster nu die alles volgens de regels heeft gedaan om het andere product weer op te laten halen en nog een bevestiging daarvan gehad maar vijf uur verder nog geen informatie dus zit vanaf woensdag tot maandag minimaal met een droger in de huiskamer die ik klaar moest zetten om op te halen en 700 euro lichter en van de andere droger die ik heb terug gestuurd nog geen bevestiging dat hij alweer in hun bezit is dus voorlopig geen euro terug denk ik en geen droger
Ga nu naar cool blue want daar schijnt de service wel heel goed te zijn
Dus mijn advies bestel geen grote dingen bij media markt die je niet zelf kan terugsturen

Meer Mediamarkt reviews
Welk cijfer geef jij Mediamarkt?