Mediamarkt reviews

1.5
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid
Patricia
23-01-2024

Verschrikkelijke benadering Mediamarkt Emmen

Door eerst na een met zweetgeur doordrenkte baliemedewerker te zijn doorverwezen naar de afdeling smartphones werd ik op de afdeling bijzonder onaangenaam benaderd door de medewerker, hij was bezig met een klant en zou mij zo helpen, liep weg en na paar minuten liep hij mijn richting op maar werd helaas aangesproken door strakke blonde spijkerbroek dame, 40 jaar jonger dan ik en liep naar de balie en zei dat ik zo werd geholpen door medewerker en zag mij niet meer staan. Laatste keer dat ik deze klantonvriendelijke Mediamarkt in Emmen heb bezocht, Ik ben toch niet gek!

Ronnie
15-01-2024

Frituurpan gekocht.

Pan komt niet op temperatuut en klokfunctie werkt niet. Mediamarkt wil dat ik deze ter reparatie aanbied.

In mijn ogen moet een nieuw product, dat bij aflevering defect is, direct vervangen worden en niet ter reparatie aangeboden. Een product dient gewoon te voldoen.

Mediamarkt staat hier niet voor open.

Door deze ervaring koop ik niet meer bij Mediamarkt.

Ronnie

Ger
05-01-2024

Vandaag een ninja airfryer gekocht in Eindhoven,ik woon in Belgie, maar dacht dat het wat prijs niet uitmaakte,wel dus in Eindhoven gewoon 20% duurder, zelfs veel duurder dan alle anders aanbieders,

Even gebeld met klantenservice ivm prijsgarantie, vriendelijke dame was er van overtuigd dat ik een tegoedbon zou krijgen.

Een uurtje later email van mediamarkt, niks nope nada krijg ik

Bob
04-01-2024

Wat een ontzettend prettige winkel. Hoogzwanger gaan shoppen, één product mee naar huis de andere door de medewerker laten thuisbezorgen de volgende dag. Helaas doet het product het niet wat wij direct mee konden nemen en het product (a650 euro) dat wij hebben laten bezorgen zal nooit bezorgd worden omdat de medewerker het emailadres niet goed heeft ingevuld. Gelukkig geeft de klantenservice aan dat wij de aankoop kunnen vergeten en ik na ongeveer een week zelf nogmaals contact mag opnemen om mijn geld terug te kunnen krijgen. Ik krijg spontaan weeën van deze winkel en zal hier nooit meer een aankoop doen! Ik raad het anderen dan ook ten zeerste af.

DP
03-01-2024

Ik was vanmiddag en vanavond naar de mediamarkt in Breda geweest. Ik ben na de grote deceptie met mediamarkt outlet (85c845 die bekrast was) toch weer naar de mediamarkt gegaan om een tv uit te kiezen. 1 met vrr, 120hz , oled of miniled. Dus met andere woorden met een TV hunt bezig om een goede deal te scoren. Toen ik net rond 20:45 bezig was met onderhandelen kwam er een blonde dame van de security naar mij toe. Zij vertelde dat “hun” opviel dat ik al meerdere keren de winkel was binnengekomen. Ik vroeg haar wat dat moest betekenen. Ze zei niks , maar de winkel gaat om 21 uur sluiten. Het was nog 20:52 op mijn horloge en er waren meerdere klanten aanwezig. Ik ben in een shock toch naar die dame gegaan om te vragen wat allemaal de bedoeling was. Lag het aan mijn uiterlijk vroeg ik ook. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt in een winkel.

Waarom gebeurt dit Mediamarkt Breda? Waarom ben ik niet welkom?

Willem
29-12-2023

26dec order geplaatst google nest buiten camera met schijnwerper vandaag na 14.00 29 dec afhalen in emmen maar daar aangekomen hadden ze het niet

Nu staat er opeens op de site binnenkort weer leverbaar dat stond er de 26dec niet bij .

Erg vervelend apart na emmen gereden

Hopen dat het 30 dec binnen is anders na de winkel en annuleren van de bestelling koop wel ergens anders

Ika
22-12-2023

Nachtmerrie met het omruilen product! bestelnummer: 200481073. Mediamarkt, waar blijft de vervanging TV nadat onze besteling tv opgehaald is op 8 dec voor het omruilen door schermdefect?! 2 weken is al voorbij! 1.699€ voor een tv is niet goedkoop hoor voor ons!

Nancy
22-12-2023

Het is toch wel duidelijk dat er van dit bedrijf weinig tot niets goed gaat. Asociaal hoe ze omgaan met mensen en hun geld. Ik lees niets dan ellende hier. Mediamarkt schaam je en kom eens met iets positiefs. De mensen denken veilig bij jullie te kunnen kopen maar niets is minder waar. Het ziu jullie strelen om eerns te reageren. Ipv mensen laten betalen voor iets wat niet binnenkomt of niet goed is .

RW
20-12-2023

Begin december een bestelling geplaatst, het pakket is al weken vermist bij de vervoerder. Moeilijk contact te krijgen via mail en socials, werd dagen lang niet op gereageerd. Uiteindelijk vond ik een telefoonnummer. Nu een paar dagen voor kerst is het nog altijd niet duidelijk of ik de bestelling op tijd ga ontvangen (het is een kerstcadeau). Het bestelde product klaarleggen in een winkel in de buurt (waar het gewoon op voorraad is) blijkt niet mogelijk, als ik er zeker van wil zijn dat ik het kerstcadeau op tijd heb dan moet ik het maar opnieuw gaan kopen in de winkel, product is nu wel 20% duurder dan toen ik het bestelde! Achteraf zou ik dan kunnen proberen of ik voor het prijsverschil een voucher kan krijgen maar ze doen geen toezegging en ik wil ook geen voucher. Mediamarkt moet het bestelde product leveren tegen de prijs waar ik het voor gekocht heb!

Janete
19-12-2023

Niet geleverd product en ook geen geld terug

Op 2 december bij Mediamarkt webwinkel product gekocht voor €300 . Op 6 december nog steeds geen levering terwijl dit binnen een dag zou moeten zijn. Mediamarkt inmiddels 6 keer gebeld. Terwijl zij toegeven dat de fout bij hun en de vervoerder ligt weigeren ze geld terug te geven. Zij eisen dat wij als klant aan een onderzoek meewerken anders kunnen ze niets doen. Talloze malen uitgelegd dat dit de wereld op zijn kop is omdat zij erkennen dat de fout bij hun ligt. Na 18 dagen en om gek van te worden heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Wat een waardeloos bedrijf.

Bart
18-12-2023

Een showroom model Bluetooth speaker gekocht. We kregen er gratis 2 maanden verzekering bij. Prima …. maar.

Toen diverse mails dat ik mijn bankrekening moest doorgeven om verzekering te activeren. Elke keer gezegd dat dat onzin was want na 2 maanden wilde ik geen verzekering meer. Uiteindelijk een reactie dat de 2 maanden gratis ook vervallen.

Wat een slechte service

Johanna
16-12-2023

Vanochtend 16-12-2023 schreef ik negatief over de MediaMarkt en voornamelijk over de service in het algemeen. Ik sprak ook over de bezorgdienst. Mijn televisie is inmiddels gebracht, keurig ingepakt, met de afstandsbediener, helaas zonder digitale kaart.

Maar wel moet ik inmiddels vaststellen dat de bezorgers absoluut kloppen. Zij zijn vriendelijk en enorm behulpzaam.

Dat wil ik nog even aan mijn eerdere beoordeling van vandaag toevoegen.

Joop
15-12-2023

Dit is een waardeloze klote zaak, ik raad iedereen aan om zeker niks online te bestellen.25-12 bestelling geplaatst bezorging zou 07-12 plaats vinden niet gebeurd , aantal e-mails gestuurd geen antwoord,gebeld,moesten 48 uur wachten en wat denk je! NIKS,weer gebeld kregen eindelijk antwoord,met de mededeling we annuleren u bestelling en storten het geld terug.

Maury
13-12-2023

20 november een wasmachine retour gestuurd en nog mijn geld niet terug want zo als zei zeggen " "staat die nog bij de bezorgservice en ze zijn er al van af 30 november mee bezig zeggen ze ben benieuwd wanneer ik eindelijk me geld retour krijg

Turgay
12-12-2023

Op 27-11-2023 heb ik een PlayStation 5 met extra controller online besteld. Op 29-11-2023 kreeg ik de melding van DHL dat de bestelling niet bezorgd kon worden wegens een verkeerder adres, deze zou dan teruggestuurd worden naar Mediamarkt. Op navraag bleek idd. dat de postcode met 1 cijfer verkeerd was ingevoerd. DHL gebeld, zij geven aan dat de bestelling teruggestuurd is naar Mediamarkt. Mediamarkt gebeld, zij geven aan dat ze deze nog niet hebben ontvangen. Pas als deze ontvangen is, zou ik mijn geld terug krijgen. Nu 2 weken later en na tig telefoontjes, nog steeds geeft Mediamarkt aan de bestelling niet teruggekregen te hebben. Ik wacht al 2 weken op mijn geld. Nu geeft Mediamarkt aan dat ik een aangifte bij de Politie moet doen zodat zij het proces van afhandelen kunnen versnellen en mijn geld terug kunnen betalen. Ik moet dus aangifte bij de politie doen om een product wat ik nooit gezien heb. Echt triest die procedures van Mediamarkt!.

Mirjam
11-12-2023

Ik heb een laptop bij de Mediamarkt gekocht met de service erbij dat alles geïnstalleerd zou zijn als ik hem kreeg en alle data van mijn oude laptop overgeschreven op de nieuwe. Dat is echter met de Franse slag gedaan, vrienden van me zijn nog vele uren bezig geweest om de laptop echt gebruiksklaar te maken. Met mijn vragen en klachten deed de Mediamarkt weinig tot niets. Vaak kreeg ik gewoon geen reactie. Ook was de winkel heel onaangenaam en ik moest er twee keer heen en beide keren 1 à 2 uur wachten. Mijn advies: koop NIET bij de Mediamarkt. Mijn telefoon heb ik van Coolblue en dat was wel een positieve ervaring (behulpzaam, goede service en een prettige winkel).

Markus
10-12-2023

Wat een ongelooflijk slechte service. TV gekocht, blijkt bij thuiskomst niet te werken. Daarna ben je volledig aan de goden overgeleverd. Zoek het maar uit. Zij doen in elk geval niets, je moet overal zelf achteraan. Telefonisch contact met hun 'service' medewerkers levert elke keer weer een ander verhaal op, maar niets concreets. Duurde uiteindelijk een paar weken voordat ik de TV in kon leveren in een filiaal waarbij afgesproken was dat ik dan een nieuw, werkend, apparaat mee zou krijgen. Daar klopte uiteindelijk ook weer niets van, medewerker had geen idee waar het over ging en kon er ook niets over vinden in hun 'systeem'. Ik koop hier nooit meer iets.

Natalia
08-12-2023

Echt niet tevreden.Nooit meer

Ongelooflijk, mislukking! Ik wacht al ruim 3 weken op de reparatie mijn waschmachine. Elke consultant zegt iets anders. Ik koop nooit meer apparatuur bij Media Markt. verspilling van tijd en zenuwen!

Frits
02-12-2023

Te weinig en ondeskundig personeel, steelstofzuiger stond nog voor de Black vrijdag aanbieding vanwege een storing in het systeem van een week.Bordje werd snel verwijderd. Verkoopster wist niks van stofzuigers,want werkte nog niet zo lang bij mediamarkt.

Ik zeg dan ga ik elders kijken,wenste ons succes met de zoektocht.

Brigitte
22-11-2023

Erg slecht heb een wasmachine gekocht met garantie extra voor eenmalig €80 monteur geweest machine kan niet gemaakt worden .maand berder nog geen nieuwe dan zit je dan zeggen ze dat die vandaag zou komen me adres was al aangepast staan ze dan op me ouwe adres al bij al nu weer wachten tot mediamarkt me werr belt wat ze beloven en niet na komen al eerder gehad echt slecht koop daar nooit meer wat