Wasmachine ging binnen de garantie periode stuk. Duurde 3 week voordat de monteur langs kon komen. Vervolgens moesten er onderdelen besteld worden. Al met al straks 6 á 7 week verder!
Vergoeding voor een nieuwe wasmachine? ‘Nee, gewoon geduld hebben’
Gisteren is mijn vrouw naar Mediamarkt Den Bosch gegaan om een Wasdroger te kopen. Geweldig! Op zaterdag gekocht en het kon op zondag geleverd worden en zij koos voor installatie service (24,95€). Prima. Zondag komen de heren keurig op tijd (via internet te volgen en klopt). Chauffeur stapt uit en zegt: wasdroger. Klopt zeg ik. Wordt op de drempel gezet en “ zo”. Ehh installatie heb ik voor betaald meen ik. Ok droger wordt uitgepakt en geplaatst maar de afvoerslang past niet dus succes…maar ik had installatieservice. Nee het moet zo zijn dat ze de slang er zo in kunnen steken. Uiteraard was ik verbaasd en vroeg of ze dat dat konden doen. Nee. Sterker nog: “wat wilt u/ wat begrijpt u niet” op een toon dat niet prettig was. Uiteindelijk was ik blij dat ze weg waren want ze war n bepaald niet fijn om in huis te hebben… nooit meer installatie service van media markt. Ps. Zelf in 10 minuten wel opgelost. Zonde van de 25 euro “ service”
Ik heb op 12 juni een stofzuiger besteld en deze zou de volgende dag geleverd worden. Helaas is er iets mis gegaan in het systeem waardoor mijn huisnummer 0 en het correcte nummer bij het adres stond. Nu bijna een maand later, na 3x bellen en eindeloos mailen, is het nog niet gelukt het pakket te versturen. Ik word ook niet op de hoogte te houden wanneer ik mijn product wel kan verwachten. Erg jammer. M'n huis is inmiddels wel toe aan een stofzuig beurd.
Wat een ontzettende slechte service. Hier werd een koelkast geleverd die een trap op moest hij werd gewoon over de trap getrokken😡achterkant en stekker kapot. Na 3 keer bellen werden we eens serieus genomen omdat we een nieuwe wilde. Werd geregeld maar na de 4 de keer bellen was deze ineens niet op voorraad. Gevraagd hem op te halen en geld terug. Dag vrij gemaakt om hem op te laten halen maar ze zijn nooit geweest ook al beweren ze van wel. Dit verhaal is hopelijk snel voorbij want morgen weer een poging en dan nog maar hopen dat het geld ook zonder problemen terug gestort word. Iedereen zegt ja maar bedoelt eigenlijk SCHIJT aan klanten!
Mediamarkt adverteert met cashen aan de kassa als je bij de kassa komt is daadwerkelijk de Mediamarkt die casht, ja meneer dit product komt er niet voor in aanmerking is het antwoord. Het is van te voren niet te vinden welke producten er wel voor in aanmerking komen.
De reclame op de radio geeft ook aan voor elke 100 euro 10 euro korting maar dat het maar voor een paar producten geld vind je nergens, ik voel me bedrogen
De service van mediamarkt is om te huilen! Dure Steelstofzuiger gekocht, kapot binnen garantieperiode en door hun opgestuurd voor reparatie. De reparatie periode gaat weken duren , aldus media markt. Geen mogelijkheid voor een vervangende stofzuiger.
Klachtenbrief geschreven, waarop een teleurstellende 3 zinnen reactie kwam. Nu dus genoodzaakt ELDERS een andere te kopen. Nooit meer
Nooit van je leven hier een smartphone kopen! Ze openen namelijk alle verpakkingen en voorzien ieder toestel ongevraagd van een plastic screenprotector.
Je wordt hier op meerdere vlakken opgelicht:
1. Als je kiest voor een screenprotector dan betaal je 25 euro terwijl die er dus blijkbaar standaard al opzit.
2. Als je hier niet voor kiest krijg je alsnog de screenprotector, maar hoef je niet die 25 euro te betalen. Alleen is de verpakking wel open geweest, dus in principe koop je een tweedehands product. Iemand anders heeft hem al opengemaakt en wie verzekerd mij dat dit geen geretourneerd product is?
Het uitpakken van je nieuwe telefoon is een deel van de ervaring, dit ontnemen ze je nu. Ik heb hem teruggestuurd en mijn telefoon ergens anders besteld.
Ze verkopen je een smartfhone met korting en op de rekening wordt de korting er weer bij geteld.
Bij reklamatie wordt je gezegt, dat eerst min. en dan plus 0 is?
En mevrouw hier snapt dat niet!
Tja. Alles goed doorkijken voor je betaald! Of beter daar niet meer komen!
Ik had 10 euro betaald voor levering, installatie en test van mijn diepvries. Deze werd echter niet waterpas geïnstalleerd, de klink werd er niet aangevezen en er werd ook geen test uitgevoerd. Ik probeerde de klantendienst tientallen keren op verschillende dagen en tijdstippen te bellen, maar kreeg telkens kwartierenlang wachtmuziek. Op mails reageren ze dat ik een klachtenformulier moet invullen. Wanneer dit gebeurd is, krijg ik te horen dat ik de leverancier moet contacteren. Ik word al sinds 1 juni van het kastje naar de muur gestuurd. Ik was van plan nog een BBQ te kopen, maar het zal niet bij MediaMarkt zijn. Hier koop ik nooit nog iets!
Iphone bij vestiging Amersfoort gekocht.
Blijkt binnen de garantieperiode de NFC chip kapot. Mediamarkt stuurt de Iphone voor reparatie op. Als de Iphone terug is blijkt de NFC chip niet gerepareerd te zijn. Dat wordt vastgesteld in een Apple winkel. Dus nog maar een keer op laten sturen voor reparatie. Iphone komt weer terug en de NFC chip werkt nog steeds niet. In Amersfoort verteld men doodleuk dat de Iphone nog een keer opgestuurd moet worden. Als die dan niet gerepareerd is kan de koopovereenkomst ontbonden worden. Dat zijn de regels van Mediamarkt. Ik ben het daar uiteraard niet mee eens. Manager geeft mij duidelijk te verstaan dat ik maar heb te luisteren naar haar uitleg van de Mediamarkt regels of anders kan vertrekken.
Dat van de derde keer repareren is absoluut niet waar De wet is daar duidelijk in. Als de reparatie niet gedaan is of te laat dan kan de klant de koopovereenkomst onmiddellijk ontbinden. Zie artikel 21 en 22 van boek 7 burgerlijk wetboek.
Zeer slechte service, vanaf eind april bezig om mijn geld terug te krijgen van een product die ik nooit gehad heb
Service is slechter dan slecht.
Je meld een reparatie; Geen reactie
je belt: weer geen reactie
je belt weer: weer reactie
Voor garantie niet bij Mediamarkt kopen!
Gewoon een leugen. De online winkel werkt niet goed, ze zeggen dat als de bestelling vóór 13.00 uur wordt geplaatst, deze dezelfde dag nog wordt afgeleverd….een leugen….Ik heb op zaterdagochtend een telefoon gekocht en ze hebben deze niet afgeleverd op zaterdag kreeg ik bericht dat ze het op zondag zouden bezorgen, en ze hebben het zeker afgeleverd, ik weet niet waar, ze zeggen dat DHL de bestelling heeft afgeleverd terwijl ik zondag thuis zat te wachten en ze hebben het niet eens gemaakt de moeite om aan te bellen. Ze stonden hier zeker niet eens op straat. Conclusie, het is al 2 weken geleden en tot nu toe hebben ze niet gezegd waar het is. Ik zal nooit meer online bij deze winkel kopen.
Koop bij mediamarkt niet de wasmachine en of droger in 1, van merk koenic. echt een slechte merk, binnen no time kapot, kapotte wasgoed, was stinkt naar rubber, weet niet wat dit ding allemaal mankeert. krijg geen andere machine van ze ook geen geld terug. nog binnen garantie periode zijn ze brutaal. koop niet meer bij ze.
De vorige keer was het met de laptop merk hp ook zo, kom ik 10 x binnen garantie voor reparatie omdat laptop steeds vastloopt, alles opnieuw geinstalleerd door hun en weer problemen. zeggen ze ligt aan mijn software upload, puh, wat een volk die daar werk in naam van de baas die heerlijk verdiend. uiteindelijk garantie verlopen en laptop de prullenbak erin. wat vind je dan nog goedkope reparatie.
consumentenbond moet hier naar kijken hoe mediamarkt slecht met garantie werkt en hoe klanten hun gelijk kunnen halen, weet het zelf niet meer. sta tegen een gesloten deur, schrijf dan de kosten van de rechter op consumente site, is handig.
Tot nu toe was ik altijd tevreden over de Mediamarkt in Amersfoort met bekwaam personeel, hulpvaardig, goede uitleg en kwam ik er graag. Ik dacht, 'Even in en uit lopen, zo gebeurd', op basis van eerdere ervaringen. Vandaag was een zeer teleurstellende ervaring met veel vage antwoorden op mijn vragen bij de aanschaf van een nieuwe printer. Had er daarom geen goed gevoel bij, dus de printer heb ik laten staan. De winkel was vrijwel leeg en collega's hadden nauwelijks iets om handen. Je zou denken dat ze dan graag omzet hadden willen maken, want ik had hem bij goed advies zeker meteen meegenomen. Conclusie, denk niet dat ik er snel terugkom. Wat een slechte service al niet kan doen, mijn idee/beeld van deze winkel is helaas omgeslagen. Super jammer. Zal er ook niet snel weer een positief verhaal over vertellen. Je klanten goed behandelen en adviseren is hoe dan ook essentieel.
Geven geen garanties op hun artikelen, terwijl je wettelijke garanties hebt. houden je aan de lijn. vonden niks dus geen garantie aan de balie, vreselijke service, gebeurt vaker en kom daar niet mee, dien een klacht bij de commissie en god mag weten waar nog meer. mediamarkt is niet goed voor je wallet en niet voor je gezondheid.
Wij hebben een droger in de winkel besteld en deze zou 2 dagen later geleverd worden. In de winkel ons adres laten aanpassen, want er stond nog de oude in het systeem. De avond voor de levering kregen we een e-mail van de leverancier en ontdekte dat de straatnaam en huisnummer goed stonden, maar de postcode niet. Wij gelijk de volgende morgen gebeld met onze bevinding en ik moest maar naar de winkel toe om de order te annuleren en een nieuwe aan te laten maken, want het was onmogelijk alleen de postcode aan te passen. Een andere medewerker houd ons in de waan dat dit wel kan en geeft aan dat hij alsnog op de juiste postcode wordt geleverd. Maar vervolgens krijgen wij een half uur voor levertijd een e-mail dat de levering is geannuleerd en we 6 dagen op ons geld moeten wachten. Wij gelijk weer gebeld, maar hier was toch echt niks meer aan te doen en moesten een nieuwe bestelling en levering plaatsen.
Wat een . bedrijf met een slecht systeem en slechte service. Ik mis BCC.
2 april koelkast beschadigd geleverd, gelijk contact opgenomen met mediamarkt en gevraagd om een omruiling. Nu 10 april en er is nog steeds geen omruiling plaatsgevonden. Veel gebeld, elke dag mailen. Aan de telefoon zeggen ze wat anders, op de mail zeggen ze dat mn zending is vertraagd? ik heb helemaal geen tracking link gekregen en nog steeds geen nieuwe koelkast.
Ze liegen tot 3x toe over verzekering!
2 april een tablet besteld die in de aanbieding was voor 525 euro. Hij zou uiterlijk 4 april bezorgd worden maar tot op heden niks ontvangen. Meerdere malen contact gehad met de belofte dat ze contact met me zouden opnemen, wat dus uiteraard niet gebeurd. Ze mogen je met niemand doorverbinden en het enige wat ik te horen krijg 'U moet wachten'. Nu bieden ze dezelfde tablet aan voor 1300 euro op hun website maar hij wordt geleverd door HardwareXL en Mediamarkt heeft ze zelf niet meer op voorraad. Ik kon mn bestelling annuleren en hem dan weer opnieuw bestellen voor 1300 euro en dan krijg ik hem de volgende dag geleverd. Ze zijn telefonisch alleen via de klantenservice bereikbaar en ze verbinden je met niemand door en ik moet blijven wachten op een product die ze niet meer op voorraad hebben. Ze willen geen enkel tussen oplossing aanbieden. Enorm teleurgesteld omdat ik altijd wel een positief ervaring had.