Mediamarkt reviews

1.5
RW
20-12-2023

Begin december een bestelling geplaatst, het pakket is al weken vermist bij de vervoerder. Moeilijk contact te krijgen via mail en socials, werd dagen lang niet op gereageerd. Uiteindelijk vond ik een telefoonnummer. Nu een paar dagen voor kerst is het nog altijd niet duidelijk of ik de bestelling op tijd ga ontvangen (het is een kerstcadeau). Het bestelde product klaarleggen in een winkel in de buurt (waar het gewoon op voorraad is) blijkt niet mogelijk, als ik er zeker van wil zijn dat ik het kerstcadeau op tijd heb dan moet ik het maar opnieuw gaan kopen in de winkel, product is nu wel 20% duurder dan toen ik het bestelde! Achteraf zou ik dan kunnen proberen of ik voor het prijsverschil een voucher kan krijgen maar ze doen geen toezegging en ik wil ook geen voucher. Mediamarkt moet het bestelde product leveren tegen de prijs waar ik het voor gekocht heb!

Janete
19-12-2023

Niet geleverd product en ook geen geld terug

Op 2 december bij Mediamarkt webwinkel product gekocht voor €300 . Op 6 december nog steeds geen levering terwijl dit binnen een dag zou moeten zijn. Mediamarkt inmiddels 6 keer gebeld. Terwijl zij toegeven dat de fout bij hun en de vervoerder ligt weigeren ze geld terug te geven. Zij eisen dat wij als klant aan een onderzoek meewerken anders kunnen ze niets doen. Talloze malen uitgelegd dat dit de wereld op zijn kop is omdat zij erkennen dat de fout bij hun ligt. Na 18 dagen en om gek van te worden heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Wat een waardeloos bedrijf.

18-12-2023

Een showroom model Bluetooth speaker gekocht. We kregen er gratis 2 maanden verzekering bij. Prima …. maar.

Toen diverse mails dat ik mijn bankrekening moest doorgeven om verzekering te activeren. Elke keer gezegd dat dat onzin was want na 2 maanden wilde ik geen verzekering meer. Uiteindelijk een reactie dat de 2 maanden gratis ook vervallen.

Wat een slechte service

Johanna
16-12-2023

Vanochtend 16-12-2023 schreef ik negatief over de MediaMarkt en voornamelijk over de service in het algemeen. Ik sprak ook over de bezorgdienst. Mijn televisie is inmiddels gebracht, keurig ingepakt, met de afstandsbediener, helaas zonder digitale kaart.

Maar wel moet ik inmiddels vaststellen dat de bezorgers absoluut kloppen. Zij zijn vriendelijk en enorm behulpzaam.

Dat wil ik nog even aan mijn eerdere beoordeling van vandaag toevoegen.

Joop
15-12-2023

Dit is een waardeloze klote zaak, ik raad iedereen aan om zeker niks online te bestellen.25-12 bestelling geplaatst bezorging zou 07-12 plaats vinden niet gebeurd , aantal e-mails gestuurd geen antwoord,gebeld,moesten 48 uur wachten en wat denk je! NIKS,weer gebeld kregen eindelijk antwoord,met de mededeling we annuleren u bestelling en storten het geld terug.

Maury
13-12-2023

20 november een wasmachine retour gestuurd en nog mijn geld niet terug want zo als zei zeggen " "staat die nog bij de bezorgservice en ze zijn er al van af 30 november mee bezig zeggen ze ben benieuwd wanneer ik eindelijk me geld retour krijg

Turgay
12-12-2023

Op 27-11-2023 heb ik een PlayStation 5 met extra controller online besteld. Op 29-11-2023 kreeg ik de melding van DHL dat de bestelling niet bezorgd kon worden wegens een verkeerder adres, deze zou dan teruggestuurd worden naar Mediamarkt. Op navraag bleek idd. dat de postcode met 1 cijfer verkeerd was ingevoerd. DHL gebeld, zij geven aan dat de bestelling teruggestuurd is naar Mediamarkt. Mediamarkt gebeld, zij geven aan dat ze deze nog niet hebben ontvangen. Pas als deze ontvangen is, zou ik mijn geld terug krijgen. Nu 2 weken later en na tig telefoontjes, nog steeds geeft Mediamarkt aan de bestelling niet teruggekregen te hebben. Ik wacht al 2 weken op mijn geld. Nu geeft Mediamarkt aan dat ik een aangifte bij de Politie moet doen zodat zij het proces van afhandelen kunnen versnellen en mijn geld terug kunnen betalen. Ik moet dus aangifte bij de politie doen om een product wat ik nooit gezien heb. Echt triest die procedures van Mediamarkt!.

Mirjam
11-12-2023

Ik heb een laptop bij de Mediamarkt gekocht met de service erbij dat alles geïnstalleerd zou zijn als ik hem kreeg en alle data van mijn oude laptop overgeschreven op de nieuwe. Dat is echter met de Franse slag gedaan, vrienden van me zijn nog vele uren bezig geweest om de laptop echt gebruiksklaar te maken. Met mijn vragen en klachten deed de Mediamarkt weinig tot niets. Vaak kreeg ik gewoon geen reactie. Ook was de winkel heel onaangenaam en ik moest er twee keer heen en beide keren 1 à 2 uur wachten. Mijn advies: koop NIET bij de Mediamarkt. Mijn telefoon heb ik van Coolblue en dat was wel een positieve ervaring (behulpzaam, goede service en een prettige winkel).

Markus
10-12-2023

Wat een ongelooflijk slechte service. TV gekocht, blijkt bij thuiskomst niet te werken. Daarna ben je volledig aan de goden overgeleverd. Zoek het maar uit. Zij doen in elk geval niets, je moet overal zelf achteraan. Telefonisch contact met hun 'service' medewerkers levert elke keer weer een ander verhaal op, maar niets concreets. Duurde uiteindelijk een paar weken voordat ik de TV in kon leveren in een filiaal waarbij afgesproken was dat ik dan een nieuw, werkend, apparaat mee zou krijgen. Daar klopte uiteindelijk ook weer niets van, medewerker had geen idee waar het over ging en kon er ook niets over vinden in hun 'systeem'. Ik koop hier nooit meer iets.

Natalia
08-12-2023

Echt niet tevreden.Nooit meer

Ongelooflijk, mislukking! Ik wacht al ruim 3 weken op de reparatie mijn waschmachine. Elke consultant zegt iets anders. Ik koop nooit meer apparatuur bij Media Markt. verspilling van tijd en zenuwen!

Frits
02-12-2023

Te weinig en ondeskundig personeel, steelstofzuiger stond nog voor de Black vrijdag aanbieding vanwege een storing in het systeem van een week.Bordje werd snel verwijderd. Verkoopster wist niks van stofzuigers,want werkte nog niet zo lang bij mediamarkt.

Ik zeg dan ga ik elders kijken,wenste ons succes met de zoektocht.

Brigitte
22-11-2023

Erg slecht heb een wasmachine gekocht met garantie extra voor eenmalig €80 monteur geweest machine kan niet gemaakt worden .maand berder nog geen nieuwe dan zit je dan zeggen ze dat die vandaag zou komen me adres was al aangepast staan ze dan op me ouwe adres al bij al nu weer wachten tot mediamarkt me werr belt wat ze beloven en niet na komen al eerder gehad echt slecht koop daar nooit meer wat

Rene
15-11-2023

Onduidelijkheid op website op hun site gezocht naar een Haier wasdroger rondgekeken een bestelt dacht ik blijk later omdat een kennis vraagt naar het type dat ik een wasmachine heb bestelt ik denk hoe dan ik zoek op een droger maar goed ik bel media markt om te annuleren zogenaamd geen probleem paar uur later op bezorgdst belt de bezorger ook daar annuleer ik hem ook geen probleem zogenaamd ik wacht af 7 dagen later nog geen geld terug ik bellen o sorry meneer wordt geregeld paar dagen later weer bellen nee meneer nog niets in het systeem te zien over terug betaling als u nu nog even een week geduld heeft dan zal het wel goed komen en als het niet is betaald weer even bellen ik dacht even serieus komt dit kutbedrijf uit het jaar kruik of zo waarom duurt dit zolang nog niets ontvangen zal hier nooit meer iets kopen dit is echt belachelijk en wilt u hier zaken mee doen kijk maar uit ze verkopen ook vaak apereraten die niet voor Nederland zijn gemaakt maat bv voor Spanje maak niet uit dAn

Angelique
10-11-2023

MediaMarkt levert een kapotte koelkast en weigert vervolgens het op te lossen. Aangegeven dat de koopovereenkomst ontbonden dient te worden maar ook dit weigeren ze. Dit bedrijf handelt in strijd met de wetgeving.

Angelique
05-11-2023

Op zaterdag een Shap magnetron besteld, werd zondagochtend bezorgd. Maar ik kreeg geen magnetron maar een stofzuiger. Bezorger had geen magnetron in de auto, belde het depot, stond op luidspreker en er werd gezegd "probleem van klant". 3x mediamarkt zelf gebeld 1e keer verbroken, 2e begreep of verstond me niet en 3e keer geholpen. Moest foto's sturen want brengen en omruilen kan niet. 3x foto's gestuurd 1e kon niet openen, 2e bestand te groot, en 3e keer kreeg mail terug met link in het engels om foto om te zeten naar windows. Toen was ik klaar met het hele mediamarkt gebeuren was toen 16:52 u. Knap geïrriteerd mail terug gestuurd mag hem nu inleveren in de winkel, ik annuleer gelijk de bestelling. Fijne zondag!

Isabelle
02-11-2023

Als je hier iets koopt en het moet retour dan begint de enorme ellende. Tv gekocht van duizenden euro’s bij mediamarkt Amersfoort. Kapot geleverd. Al weken nu drama om het artikel retour te krijgen, geld terug te krijgen en om überhaupt iemand te spreken met meer dan 2 hersencellen! Ben het echt zo spuugzat knal alles op social media. Ben nu bezig met tv programma en ook met kassa. De enorme negatievere recensies spreken boekdelen over dit waardeloze en totaal non empathische bedrijf. Ze gedragen zich als God.

Nu heb ik nieuws…ik ben een pitbull laat pas los als ik mijn recht heb behaald.

1 is de laagste eating, anders hadden ze beslist MIN. 10 gekregen!

Bag wat een ellende!

Sanne
12-10-2023

We hadden van mijn schoonouders voor de uitzet een tv gekregen super toff dus we hadden een tv van 650 euro uitgezocht en we hebben hem laten bezorgen op 10-08-23. Helaas nog geen 2 weken later ging hij kapot strepen in het beeld en knipperd dus de Mediamarkt proberen contact op te nemen en hebben een formulier ingevuld samen met de klantenservice om het te retourneren en te laten maken, we kregen na anderhalve week nog niets te horen dus hadden we weer gebeld en was er iets niet goed gegaan en opnieuw ingevuld. Weer een week later kregen we eindelijk te horen dat hij opgehaald wordt alleen dat ging nog 2 weken duren, vervolgens hebben ze hem omgehaald en we zouden gebeld worden als hij klaar was en dat zou 2 weken duren. We werden gebeld dat hij inderdaad gerepareerd was alleen nu ging het weer 2 weken duren voordat ze hem konden bezorgen nu hebben we hem gisteren 11-10-23 bezorgd. Een half uur later nadat hij aanstaat weer precies hetzelfde probleem we hebben 2 maanden gewacht op te

Lummie
12-10-2023

Wij zijn geholpen door Leroy en Gwen in Alkmaar zij en hij krijgen een dikke 10

Tineke
11-10-2023

Mijn tante had 1400 euro gespaard van haar aow, ging een tv en een koffiemachine kopen bij Mediamarkt in Groningen. Alleen wist de verkoper haar over te halen om een tv van 1400 euro te kopen. Moest ze doorsparen voor haar koffiezetapparaat. Alleen werd er bij haar thuus niet 1 maar 2 tv's afgeleverd. Mijn tante heeft mijn neef gebeld om de tv samen terug te brengen omdat anders de winkel 1400 euro te kort zouden komen. Daar namen ze de tv in ontvangst met toch wel een beetje ongeloof en gaven mijn tante een bon voor 50 euro om in de winkel te besteden voor de moeite. Natuurlijk werd mijn tante door iedereen voor gek verklaart. Ik heb nog geprobeert om bij de winkel verhaal te halen dat het toch veel mooier gebaar zou zijn om haar een koffiemachine te geven , maar daar wilden ze niets van weten, de 50 euro vonden ze al rijkelijk beloond. Ook op mails geen reactie gehad. Nee, Mediamarkt beloond zeker niet eerlijkheid. In tegendeel zelfs.

Salam Mahmoud
29-09-2023

Defect nieuwe wasmachine samsung WW90T554AAT/S2 geleverd,zo vaak gebeld en zo vaak geweest in Rotterdam zuid filiaal maar geen oplossing.