Mediamarkt reviews

1.5

Rouin
20-11-2020

Bestel nooit wat bij mediamarkt

Dinsdag een wasmaschine van samsung besteld bij media markt, woensdag werd het netjes bezorgd. Na dat we hem op zn plaats hadden gezet en uit de verpakking hadden gehaald bleek de wasmachine beschadigd te zijn en na het aansluiten bleek de trommel helmaal los te zijn . Ik heb direct service lijn gebeld ik moest wat foto's toe sturen dan zouden ze hem omruilen. Zo gezegd zo gedaan. Nu krijg ik een email van ze dat ze niks willen doen omdat ik zelf de wasmachine verplaats heb. Is toch te zot voor woorden dit . Ik laat het zeker niet hierbij en wil iedereen waarschuwen via deze weg. Bestel nooit wat bij media markt . Slechte service! oplichters zijn het defecte spullen verkopen . Ik probeer ze de hele ochtend al te bellen. Ik sta al zeker 30 min in de wacht. Ik moet ze aantonen dat ik binnen een half uur het product niet beschadigd heb . Wasmachine heeft aan de buiten kant totaal geen schade . Alles zit van binnen los . Dat dit zomaar kan je besteld een nieuw product . Ze leven een defect product en daarna willen ze niks doen . Oplichters .

Emiel
20-11-2020

Tweemaal betaald

Chromeboek besteld via wehshop. Hiervoor echter 2 maal belast. 1e maal via creditcard gaf site aan betaling niet gelukt. De 2e maal via Ideal wel gelukt en bevestiging ontvangen. Achteraf blijkt tevens de creditcard belast te zijn. Betalingsbewijzen overlegd aan Media Markt. Ze geven keihard aan geld is niet ontvangen. Overwogen een deurwaarder in te schakelen. Vooralsnog het gelaten bij een claim bij de creditcardmaatschappij. Onnodig te melden dat ze mijn nooit meer terugzien.

19-11-2020

Service faalt aan alle kanten

Klantenservice kan niets voor me betekenen. Standaard antwoord dat er is doorgeschakeld naar de interne afdeling(backoffice) en dat die contact met me op zullen nemen. Maar dat gebeurt natuurlijk niet.

Ik wacht al ruim twee weken op een laptop. Wel al betaald. Niemand kan mij duidelijk maken wanneer deze geleverd gaat worden.

Yvonne
17-11-2020

Om kwart voor 8 mag je de winkel niet binnen ivm sluiting om 8 uur.

Om kwart voor 8 mag je de winkel niet binnen ivm sluiting om 8 uur. Ik wilde een koffiezetter komen kopen waarvan ik al wist welke ik wilde hebben. Ik mocht deze niet meer pakken en meteen afrekenen. de beveiliging wilde geen kant op en ons echt niet meer helpen. Als jullie dit doen is het mss beter te vermelden dat je vanaf een tijd niet meer binnen mag in de winkel.

Andres
11-11-2020

Lager dan 1 kan jammer genoeg niet

Lager dan 1 kan jammer genoeg niet. we bestellen een koelkast voor 20 oktober die aankomt met schade. "leuk verjaardag cadeau"

gebeld en te horen gekregen dat de transporteur is geïnformeerd wacht even de bevestiging mail af.

vervolgens gebeld want je raad het al geen mail ontvangen, weer zelfde verhaal.

Wacht de bevestiging mail af . dit gebeurt tot 3 x toe waarna ar we ook te horen krijgen bij de 4e telefoon gesprek; dat er geen enkel correspondentie terug te vinden is omtrent ons issue.

wij hier een klacht over laten aanmaken, deze is 2 keer toe onvolledig omschreven.

want het gaat er nu ook om dat we meerdere malen vals geïnformeerd zijn.

dan maar besloten de koelkast op te laten halen en gewoon een nieuwe te bestellen in afwachting van terug betaling van de eerste.

overigens is de koelkast ook nog duurder geworden in de tussen tijd.

en je raad het . ook deze komt aan met schade. dus weer bellen aan geven dat we een coulance willen maar ook wel een prijsdaling omdat de koelkast in afwachting van de mail duurder is geworden.

na afwachten weer bellen en klagen en ja hoor ons incident was gezet op opgelost.

wanneer we vragen wat stond er dan bij de oplossing. krijgen we geen antwoord hierop maar "de incident is weer open gezet ons collega's zullen die zo snel mogelijk oppakken "

nou uit eindelijk een coulance van 70 euro aangeboden gekregen en compleet de rest van het incident negeren. hierop geef ik graag maar gebeld te willen worden door een leiding gevened / beslissing bevoegd persoon, omdat we graag willen weten hoe die bepaald word en wat de status is van de rest van ons klacht.

want ja , toch wel wat moe aan het worden van de eerste lijn service desk en incompleet antwoorden krijgen.

dan een mail krijgen voor 15 euro e voucher erbij voor de moeite. sorry hoor we denken niet binnenkort weer wat aan te schaffen dus nogmaals verzocht gebeld te worden.

want weer word de rest van het incident niet toegelicht.

10 november : krijg je te horen "jammer dat je niet op ons aanbod in gaat, we gaan hier niet verder inhoudelijk op in " nu maar aangegeven dat ze de 15euro evoucher kunne toevoegen aan de 70 euro en er 85 van maken. in afwachting van hun reactie.

zo klaar met de mediamarkt en hun klantenservice.

04-11-2020

DE ZENDING IS IN ONDERZOEK BIJ ONS

De claim "voor 23:30 besteld, morgen in huis" wanneer items op voorraad zijn wordt niet nageleefd. Product werd gewoon niet geleverd en bij bezorgstatus staat nu al een week "de zending is in onderzoek bij ons". Terwijl het product al betaald is, verzuimd media markt contact op te nemen om te laten weten wat er met de levering is. Heb nu al zelf 3 keer gebeld en nog steeds geen uitsluitsel wanneer ik de levering krijg. Heb nu maar besloten de levering te cancellen en mijn geld graag terug te ontvangen. Krijg ik te horen dat dat niet gaat want de afdeling die over het product gaat heeft nog niet gerageerd. Wat een waardeloos bedrijf dit zeg. Laatste keer dat ik bij media markt heb besteld!

03-11-2020

Mediamarkt een waardeloze zaak.

Koop hier nooit meer iets. Als er iets stuk gaat in nog extra garantie ook dan krijg je een fooitje.

Klantenservice bellen, lang wachtrij landelijk nummer na je verhaal gedaan te hebben krijg je te horen dat je naar de winkel moet.

Ben 3,5 maand bezig om een oled tv in extra garantie mijn geld terug te krijgen. Nooit en nooit meer koop ik hier zelf nog iets. En waarschuw mensen om geen duren aankoop te doen.

De verkoopster heeft mij een leugen verkocht bij de extra garantie, Na 3 jaar krijg ik een fooitje voor mijn dure Oled, ook nog in de extra garantie.

Mensen kijk uit ga naar een kleinere zaak, betaal desnoods een paar tientjes meer. Maar je wordt beter geholpen. Mediamarkt Almere is een waardeloze klantonvriendelijke winkel. Wanneer er iets aan de hand is sturen ze je van het kastje naar de muur.

Chief costumer Care, pffff waardeloze zak zal je bedoelen.

Gino
02-11-2020

Geen service

Koop niet bij de mediamarkt, maar bij een winkel die wel hun service nakomt. Scheelt je een hoop gedoe als er een keer wat aan de hand is

Daan
01-11-2020

Waardeloze rotservice

Bestelling geplaats, pakket kwijtgeraakt door PostNL. Daarna na veel moeite antwoord gekregen op de vraag of ik me bestelling alsnog kon krijgen of kon annuleren. Ze wilde alleen helpen als ik een consument onvriendelijk niet ontvangen-formulier invul. Wantrouwig kutbedrijf. Totaal niet meewerkend.

Mees
31-10-2020

Jankende koelkast: “ Dat is normaal meneer”

Koop niets bij de mediamarkt

Koelkast gekocht en deze maakte van meet af aan een jankend geluid.

Meerdere monteurs over de vloer gehad die aangaven dat er niets aan te doen was.

Toen ik de mediamarkt opbelde en hen in gebreken stelde kreeg ik van de fabrikant een mailtje dat koelkasten tegenwoordig dat geluid maken doordat er milieuvriendelijke middelen gebruikt moeten worden.

We zijn inmiddels dus tien maanden verder.

- slechte service

- praktijk nadert oplichting.

Spijt met alle haren op mijn hoofd dat ik niet bij coolblue een koelkast heb gekocht. In mijn omgeving meerdere ervaringen gezien van hoe een service wel kan zijn.

Alexander
29-10-2020

Hele slechte klantenservice

Hele slechte klantenservice, 1,5 maand na het melden van een DOA (dead on arrival) van een electrische oven zijn we nog steeds niet geholpen en zitten we nog zonder oven. Bellen naar Media Markt kost je minimaal een half uur en er wordt niets met je melding gedaan.

Bram
24-10-2020

Slechte Service en geen afspraken nakomen

Vrijdag oktober om 14:02 in de pre order een iphone 12 pro besteld, deze zou dus gisteren, 23 oktober geleverd worden.

hier over een mail ontvangen dat helaas deze afspraak niet gehaald zou worden, en nadrukkelijk met EEN dag uitgesteld zou worden. hier uit kan ik opmaken dat mediamarkt dus meerdere exemplaren in de pre order verkoopt dan men op voorraad heeft. Dat zijn GEEN afspraken! ter vergoeding hiervoor een cadeaubon gekregen van 10,- wat in dit geval wel een nette oplossing is. nu vandaag, Zaterdag 24 oktober was het dan zo ver, ik zou bericht krijgen dat mijn nieuwe telefoon aanwezig zou zijn in de winkel. dit is niet gebeurd. dus afspraken niet nakomen en service van het kastje naar de muur. hoe gaan we dit passend oplossen?

uiteindelijk toch even in de winkel wezen kijken maar dat mocht niet baten. een oplossing in de vorm van een passende korting zou hier erg op zijn plaats zijn. maar zoals ik al op diverse kanalen kan lezen, nemen ze het bij de Mediamarkt niet zo nauw met hun klanttevredenheid.

ook nog even aan de telefoon gehangen met KS, als ik met iemand contact wil moet ik eerst minimaal 45 min. in de wacht hangen, om vervolgens een persoon te spreken die nauwelijks nederlands spreekt en verstaat. die mij uiteindelijk alleen maar zegt dat hij niet kan zien hoe het er voor staat en dat hij verder niks kan betekenen. ik raad bij deze de service van MediaMarkt Nederland iedereen af.

Eddy
23-10-2020

Onbereikbaar

Wat een rukwinkel is dat toch. het mag niks kosten, dus hebben ze totaal incapabele verkopers en als je vragen hebt zijn ze volkomen onbereikbaar. vreselijke rotwinkel

Rick
20-10-2020

Incorrecte prijs op site, slechte service

Op de site stond een incorrecte prijs aangegeven. Vervolgens contact gehad via de telefoon met Hamed. Hij hielp mij vriendelijk,maar gaf aan geen print screen te kunnen maken, en verzocht mij om een print screen te sturen. Dit heb ik gedaan. Vervolgens krijg ik bericht terug van Pauline dat die prijs van een dag eerder is en ik het product later heb besteld. Daar heb ik geen bericht aan. Bestelling geannuleerd.

13-10-2020

Waardeloze service

Waardeloze service. Daar o.a. een Polk soundbar gekocht. Vanaf dag 1 probleem met muziek streamen. Uiteindelijk Polk maar gebeld. Uitgelegd wat het probleem is. De verschillende opties getest zonder resultaat. Kreeg advies om hem om te ruilen bij de mediamarkt Leidschendam. Daar kreeg ik te horen nee we sturen hem op ter reparatie. Omdat bij Polk gezegd was omruilen ben ik daar niet mee akkoord gegaan. Volgende dag opnieuw gebeld met Polk. Kreeg ik te horen dat omruilen niet gezegd had moeten worden. Het omruilen bij de meeste dealers wel gedaan wordt. Tevens zou soundbar vol krassen zitten (zit geen krasje op). Dit laatste was gezegd door medewerkster van MediaMarkt Leidschendam. Bij de service afdeling van MediaMarkt maar gevraagd naar leidinggevende. Die was er niet vandaag (13 oktober 2020).Die was er natuurlijk wel. Maar ik moest afgescheept worden. Jammer het is een leuke zaak totdat je een probleem hebt. Wat een eikels om zo je eigen ruiten in te gooien. Oja bij Polk kreeg ik ook nog te horen. Service van sommige MediaMarkt vestigingen zijn beetje teleurstellend. Nou dat klopt wel.

12-10-2020

Mediamarkt waardeloze winkel

Schandalig slechte service bij mediamarkt

Voor mijn nieuwe opleiding heb ik bij mediamarkt een nieuwe laptop gekocht. Die bleek meteen al stuk te zijn. Dus ik weer terug naar mediamarkt. Ze moesten hem op sturen. Dat duurt 3 weken. Ik kreeg na lang doorvragen eindelijk een leenlaptop mee. Blijkt thuis dat die laptop gewoon niet opstart! Daar had ik dus niks aan.

3 weken later ging ik terug naar mediamarkt, blijkt hij helemaal niet gerepareerd te zijn en hebben ze hem nog een keer opgestuurd ter reparatie. Mocht ik nog een keer 3 weken wachten! “Ik wil mijn geld terug of een nieuwe laptop. Ik heb straks 6 week achterstand op school!” Zei ik. Maar daar wou mediamarkt niet aan meewerken. Een fatsoenlijke leenlaptop meegeven willen ze ook niet. Ik kreeg weer een oude slome laptop mee. Die laptop werkt ook niet.

Paar dagen later krijg ik een mail dat mijn reparatie van mijn gloednieuwe laptop buiten de garantie valt. Mag ik er nu 80 euro voor gaan betalen wil ik hem gemaakt terug krijgen!

Het moet niet gekker worden. Wauw wat een slechte service daar bij de Mediamarkt. Ik koop daar nooit meer wat!

Ad
10-10-2020

Koop alstublieft niet bij MediaMarkt

Op 04 september in Breda een televisie gekocht € 2.100,00 deze zou 05 september geleverd worden. Op 05 september te horen gekregen dat deze niet geleverd kon worden en we 07 september zouden horen wanneer levering zou plaats vinden. Op 05 september direct onze aankoop geannuleerd en via mail ons ongenoegen geuit en ons bankrekeningnummer doorgegeven. Op 12 september een ontvangstbevestiging gekregen ( ordernummer 81887995 en retournummer MM41223007X ) op 14 september een creditnota ontvangen factuurnummer 41223007. Sindsdien bijna iedere dag contact gezocht met Mediamarkt, telefonisch, via de mail, via Facebook en messenger. Op allerlei manieren mijn mailadres, bankrekeningnummer, postcode huisnummer en factuur en creditnota nummers achtergelaten / doorgegeven. Het is nu 10 oktober en nog steeds geen reactie van Mediamarkt in de vorm van een telefoontje of mail met verontschuldigingen en ook nog geen geld teruggestort. Echt slecht. Ad Smits

10-10-2020

Slechte bezorging

Het is een slecht service met behoorlijk agressieve mannen die aan je deur komen die niet willen bezorgen tot aan jou huis deur. En ook aangeven dat ze niet jouw product naar boven brengen. Mediamarkt gebruikt service van dynalogic en ik wil iedereen waarschuwen voor het slechte service! jouw product word letter gegooid naar je toe en word je gezegd we hebben alleen 5 minuten dus neem het zelf mee is niet ons werk. In een tijd van corona en dan nog in een gesloten ruimte zonder mondkapje een discussie voeren is niet verstandig van deze bezorgers. Ik hoop dat media markt hier iets aan doet en mij compensatie gunt voor de stress en bloed vervelend nare ervaring die tot vandaag mij dwars zit! pas op met online bestellingen die via dynalogic komen het zou je zomaar ook kunnen gebeuren!

09-10-2020

Waardeloze firma

Beste mediamarkt,

Zonder enige afbericht heeft u mij een volle dag vrij laten nemen en niet komen opdagen om onze keurig betaalde droger te brengen en instaleren.

U schuilt zich achter het feit dat u geen vergoeding geeft voor de tijd dat ik thuis moest zitten wachten.

Mijn vraag werkt mediamarkt gratis? Want dan wil ik u graag in dienst hebben.

Ik zie het na twee simpele afberichten en niet terug bellen, dat u er gewoonweg simpel vanaf wilt komen.

Ik raad dan ook iedereen aan om vooraf met mediamarkt de afspraak te maken bij niet komen opdagen dat ze de kosten vergoeden.

08-10-2020

Media markt nooit meer!

Belofte niet nakomen en slechte communicatie

Zondag een vaatwasser online besteld en aangegeven donderdag leveren en graag indien mogelijk 1 uur van te voren bellen voor leveren.

Adverteren met vandaag besteld morgen in huis.

Tot op heden niets gehoord van media markt.

Zelf maar eens contact opgenomen en na meer dan 15 en 18 en 21 minuten in de wacht te hebben gestaan worden we nog steeds niets wijzer

Woensdag avond een mail met daarin dat er geleverd wordt op de eerst volgende leverdag.

Vandaag (donderdag zelf gebeld) met weer 18 min in de wacht te horen gekregen dat er vandaag geleverd wordt door dynalogic transport

Heb zelf even gebeld met de planning en blijkt dat de order gisteren is ontvangen maar het artikel nog binnen moet komen bij hun

Dan is het aan dynalogic om een afspraak te maken met de klant

Dusssssss niet vandaag bestellen en morgen in huis

Meer dan deze slechte communicatie heb ik nog noooiiit meegemaakt

Geen media markt meer voor mij