Mediamarkt reviews

1.5

J.
23-03-2018

Mediamarkt van informatie tot klantenservice het zijn kneuzen

Ik ga niet alle kleine lettertjes van de Mediamarkt disclaimer gelezen maar het komt er op neer dat hun nergens voor aansprakelijk zijn.

Bestelling geplaatst en betaald en nu het product niet leverbaar is krijgt de leverancier de schuld dus ga niet van de MM webshop uit want daar is geen controle op.

Na een gesprek met de Klantenservice van MM wordt mij zelfs verweten dat ik twijfelde of het nu wel goed gaat komen met mijn compensatie en terugbetaling.

Klantenservice kan niets anders zeggen "vertrouw erop dat het nu goed gaat komen" als het niet binnen één week geregistreerd staat dan zal mijn bank de schuld wel krijgen.

Meest vreemde is dat ik één bestelling geplaatst en betaald had van 3 producten en nu wordt het bedrag en bestelling door drieën verdeeld terwijl alle 3 facturen dezelfde product en factuur informatie heeft.

Eerste en laatste keer dat ik iets bij de MM webshop bestel want ik wil graag weten waar ik aan toe ben en ja natuurlijk een foutje is menselijk maar ga dan niet de schuld aan een ander geven en de klant verwijten.

Neeke
02-03-2018

Je wordt genaaid bij mediamarkt

Na ruim één jaar gaat mijn iPhone problemen geven. Nadat ik hem 3x bij de service afdeling aanbied geven ze als oplossing een vervangend toestel mee. Tot hier ben ik zeer tevreden over de service. Echter na een week geeft dit toestel problemen met aangaan en na 1,5 week gaat hij helemaal niet meer aan. Terug naar de service afdeling. Het antwoord van mediamarkt is: het toestel bevat geen origineel onderdelen en dus vervalt de garantie. Dit onvoorstelbare feit ligt er nu doordat ze een iPhone meegeven die blijkbaar niet originele onderdelen bevat en nu zeggen zoek het maar uit klant met je garantie. NOOIT vervangen onderdelen aannemen want je wordt genaaid.

Nordin
17-02-2018

Amateurs! Bezorging is waardeloos!

Ik adviseer alle consumenten om geen producten te laten bezorgen door de MediaMarkt. Ze werken met een een amateur bezorgingsdienst. 2 afspraak momenten waren ingepland voor bezorging van een droger. Op beide afspraken is er geen droger bezorgd. Ik moest zelf nabellen waar het product was. Uiteindelijk heb ik die zelf maar opgehaald met mijn vervoer. De klantenservice gaf iedere keer aan dat hij niet op voorraad was terwijl ze het product wel netje in de magazijn hadden. Voor service moet je dus absoluut niet bij de MediaMarkt zijn!

Aderie
31-01-2018

Slecht bedrijf die de mensen voor de gek houd

Wilde tv bestellen tijdens btw actie , maar toen werd die uit assortiment gehaald . gemaild met klantenservice en volgens hun was hij er toch nog en moest ik hem snel bestellen . meteen naar de site maar die lag er uit voor onderhoud zogenaamd . toen hij weer online was hadden ze de tv er snel weer van af gehaald . Die btw actie klopt ook niet je krijgt geen 21 procent korting ,heb een aantal producten nagekeken maar het zit op ongeveer 17 procent en daar komt nog bij dat er ook prijzen snel verhoogd worden net voor de btw actie

Adimo
30-01-2018

Wat een teleurstelling mediamarkt

Ik bestelde een laptop die een levertijd heeft van 1-3 dagen daar KRIJG ik een gratis printer bij die een levertijd heeft van +2 weken. Ik besteld nog wat andere dingen erbij met een totale bestelling van 1500 euro. Meer dan een maand salaris van iemand die als helpdesk werkt bij de mediamarkt. Ik moest opschieten met mijn bestelling want ik had nog 2 uur over voor de btw actie. Ik had op dat moment geen keuze. Of ik moest stoppen met mijn bestelling en ik was het kwijt want morgen zou er geen btw teruggave meer zijn. Of doorgaan en + 2 weken wachten op mijn hele bestelling omdat een gratis printer die levertijd had. Nou ja altijd in de winkel van de mediamarkt goede service gehad. Dit moest een foutje zijn en ik bel op maandag wel op dit op te lossen en bijvoorbeeld op te splitsen in twee pakketjes zoals elk ander giga bedrijf ik Nederland doet.

In de ochtend begin ik om half 10 met bellen. Eerste vrouw geef gelijk aan hier niks mee te kunnen en dat ik maar moet wachten. +2 weken wachten voor een bestelling vond zij niet raar alsof het normaal was. Ze gaf ook nog is aan dat ze net begonnen was en niet zo veel verstand nog had. Moet ik nu vertrouwen krijgen in de helpdesk van mediamarkt? Wie laat zijn mensen nu zeggen dat ze er net werken? Dat is niet erg professional. Misschien wat het een Incident in plaats van een Problem. :) Maar verder was mijn probleem niet opgelost ik werd afgewimpeld door de mevrouw en ik dacht ik bel wel terug misschien krijg ik een beter iemand aan de lijn.

De volgende persoon, Max weet ik nog bij naam begon goed. Wat navraag gedaan en kwam mij ook melden dat ik pech had. Ik pushte nog een beetje door en ook hij gaf aan hier net te werken en dat hij geen idee had wat hij kon doen of aan het doen was. Ik kreeg een bericht dat ze gingen uitzoeken wat er aan de hand was want mijn bestelling was iets mis mee. Hij gaf aan dat de printer gewoon op de normale levertijd stond en dat er niks aan de hand was. Ik geef aan mooi zet mijn bestelling maar door want hij staat online nog steeds op twee weken. Dit kon hij niet en verder had hij ook geen rechten om überhaupt maar iets te doen. Ik begon me echt af te vragen waarvoor de helpdesk was. Ze konden niks doen en probeerde me meer onzekerheid te geven om mijn bestelling heen. Uiteindelijk gaf hij aan dat mijn ticket doorgestuurd was en dat het 48 uur kon duren. ( hij vond dat wel mee vallen.) Dus ik bestel met een service van 1 tot 3 dagen levertijd, maar moet 2 dagen wachten OP een antwoord WAT er aan de hand is met mijn bestelling. Dus niet dat hij dan verstuurd wordt, nee alleen een antwoord op wat er aan de hand is. Ik kon er met mijn pet niet meer bij en ik reageerde een beetje op deze jongen af. Maar naar 45 minuten met deze persoon aan de telefoon te hebben gezeten was ik er ook klaar mee. Ik gaf het op en was nog verder van huis.

Ik dacht ik doe een laatste poging. Ik bel de mediamarkt in mijn buurt en vraag of ik de spullen kan ophalen. Ik kreeg een vrouw aan de lijn die alle sprongen maakte om mij te helpen. Topper mevrouw uit Nieuwegein! Ze gaf aan zelf de spullen niet aanwezig te hebben maar belde Utrecht voor mij. Ze gaf aan dat ze daar wel het een en ander aanwezig te hebben. Ik dacht Mooi de printer kan wel wachten maar die laptop heb ik graag op de verjaardag van mijn vriendin binnen! Helaas zegt ze daarna dat er iets vreemds aan de hand is. Mijn bestelling was geannuleerd. En dat ik maar het hoofdkantoor moest bellen om dit uit te zoeken en te vragen naar Rudy.

Ik dacht nee he weer naar het muurtje gestuurd daar gaan we dan. Ik bel krijg een vrouw aan de lijn die tot in de verste geen Rudy ken. Wat een verrassing van de mediamarkt, ik keek er niet eens van op en vertelde het lange verhaald aan de mevrouw wat er was gebeurd. Ik kon horen dat het haar niet boeide en ze toonde totaal geen empathy zoals dat heet in een helpdesk term. Maar zette mij in de wacht. Kwam terug na 5 minuten om aan te geven dat mijn bestelling onder controle was of ik geen handelaar was? Nu 4 verschillende verhalen gehoord en ik had echt geen idee meer. Een handelaar? Ik heb 9 spullen besteld en allemaal verschillend, een kind kan zien dat dit geen handelaars bestelling is. Hier zou zei op moeten reageren en aangeven sorry dit is alweer een fout ik ga het gelijk voor je oplossen. Maar ook zei wimpelde mij af met nog meer desinformatie.

Ik was 3 uur verder en ik wist uiteindelijk nog minder. Ik gaf het op en ik liet het rusten. In de avond dacht ik nou ik probeer het nog een keer kijken hoe het er nu voor staat. Weer kreeg ik iemand zonder interesse aan de lijn en gaf aan dat ze ermee bezig waren maar verder geen indicatie maar dat het zo "snel" mogelijk komt. Ik wist wel beter, ik hing op en ik was er klaar mee.

Nu een dag later is er geen verandering maar ik wil wel graag een een opsomming maken voor mediamarkt.

3 uur met uw medewerkers aan de lijn gezeten. 100 euro aan kosten voor de service desk? De helft had geen idee waar ze mee bezig waren. Misschien tijd voor een cursus of training? Ik weet minder na 3 uur bellen dan ervoor. Je medewerkers tonen totaal geen interesse of medeleving. ( komt dit door stress op de desk?)

Ik ben in ieder geval diep diep diep teleurgesteld in de mediamarkt en voor mij ook de laatste keer dat ik hier iets haal of besteld.

Bernadette
25-01-2018

Beloftes die ze niet nakomen

Slechtste klantenservice ooit. Óver de rug van je klanten extra geld verdienen. Droger gekocht die in garantieperiode drie keer defect is geweest en gemaakt moest worden. Nu is de droger 4 mnd na garantieperiode weer stuk en van mediamarkt mochten we de droger niet laten maken. Alleen het defect vaststellen en droger naar mediamarkt op sturen. Per email bevestigd gekregen dat we dan ons aankoopbedrag terug krijgen. Gedaan wat ze gevraagd hebben en ineens veranderen ze de spelregels. Geen aankoop bedrag terug maar een klein flut bedrag van 53 euro als restwaarde. waardeloze service met beloftes die ze niet nakomen.

Joke
20-01-2018

Mediamarkt BTW actie.trap er niet in!

Omdat ik van plan ben een Lenovo 520s all in one pc aan te schaffen, houd ik sinds enige weken de prijsontwikkeling in de gaten. Vorige week bood Mediamarkt de pc aan voor 1199,- euro. Mooie aanbieding, zeker omdat de 'BTW weg ermee' actie voor de deur staat. Dat scheelt mooi 21%.

Nou NIET dus! Want Mediamarkt is zo sluw om enkele dagen voor de BTW actie, de prijs van de betreffende pc met 100 euro te verhogen. Telefonische navraag leert dat Mediamarkt de prijsontwikkeling in de markt volgt. Ammehoela.

Ik zou zeggen: Mediamarkt WEG ermee!

10-01-2018

Slechte service qua bezorging en meenemen oude wasmachine

Bezorging 2 dagen later dan was voorgespiegeld. Oude wasmachine werd niet meegenomen omdat de bezorgdiensten zei dat er water in zat. Dat waren nog enkele druppels. Wasmachine was echte volledige ontdaan van water. Verpakkingsmateriaal werd ook niet meegenomen mocht de nieuwe machine ivm garantie toch retour genomen mocht worden.

Kortom bezorgdiensten van mediamarkt maakt er een potje van. Hetis maar net hoe het hun uitkomt.

03-01-2018

IPhone niet gerepareerd onder garantie

Mijn iPhone wordt niet gerepareerd onder garantie omdat een andere gecertificeerde firma er een nieuwe glasplaat heeft opgezet. Huidige probleem heeft niets te maken met de nieuwe glasplaat! De zogenaamde garantie van mediamarkt heeft geen waarde, ik dacht twee jaar garantie te hebben op een dure iPhone, mediamarkt geeft niet thuis, service ver beneden de maat!

Talitha
30-12-2017

Waardeloze klantenservice!

Op Blackfriday sale wilde ik een Nikon D3400 kopen. Ik heb hiervan een bevestiging ontvangen via de mail. Vervolgens kreeg ik 10 dagen later zonder bericht mijn geld retour gestort.

Een gedeelte van mijn bestelling heb ik via een cadeaubon betaald, welke ik niet retour kreeg. Ik heb hier 3 weken lang contact over gehad met Media markt, via email, facebook en telefonisch. Er werd mij verteld dat ik een e-voucher zou krijgen met de code voor een nieuwe cadeaubon en dat als ik de nikon camera via de website koop ik daarna mijn geld retour kon vragen. Daar wilde ik graag een bevestiging van ontvangen, maar helaas was dat niet mogelijk.

Uiteindelijk heb ik mijn klacht op de facebook pagina (openbaar) van de mediamarkt geplaatst. Binnen 2 dagen had ik mijn cadeaubon eindelijk dan retour.

Ik heb openbaar via facebook gevraagd of ik de camera nu alsnog kon kopen voor het bedrag van de black friday sale, maar het facebook bericht werd verwijderd door de mediamarkt.

De klantenservice is echt bagger van de mediamarkt, en ik zal hier ook niets meer kopen.

Mirjam
19-12-2017

Vaatwasser na 3 maanden stuk, Media

Whirlpool vaatwasser gekocht. Was na 3 maanden stuk. Klantenservice Whirlpool gebeld, die lieten ons een paar tests doen " zodat de monteur niet voor niets zou komen". Na anderhalve week kwam de monteur, deed precies dezelfde tests en zei toen dat hij nu wist wat er mis was en eerst onderdelen moest bestellen ( zucht) Na een week belden we Whirlpool hoe de stand van zaken was en toen bleek dat de monteur niets in het systeem hierover had gezet en ook geen onderdelen had besteld. We kregen ook nog de opmerking te horen dat we wel wat eerder hadden kunnen bellen ( en week lijkt mij toch een redelijke termijn om onderdelen te bestellen!?) Whirlpool kon geen manier bedenken om dit snel op te lossen. Dus maar de Mediamarkt gebeld, daar hadden we de vaatwasser immers gekocht. De dame van de klantenservice vond de handelswijze van Whirlpool dermate slecht dat ze ons adviseerde om de vaatwasser in de auto te laden en mee te nemen naar de winkel om daar om een oplossing te vragen. Daar vroeg men wat we kwamen doen met de vaatwasser, men vond het verhaal heel vervelend maar er was geen oplossing, ik zou maandag teruggebeld worden met een oplossing, daarvan kreeg ik een schriftelijke bevestiging. Maandag niets gehoord, maandagavond zelf maar weer opgebeld en kreeg te horen dat de medewerker die dit beloofd had ziek naar huis was gegaan. Weer kon niemand het probleem oplossen, er zou contact opgenomen worden met Whirlpool en ik zou de bevestiging per mail krijgen dat ik voor vrijdag 22/12 een werkende vaatwasser zou hebben staan. Ik krijg op kerstavond namelijk 30 man te eten, dan is een vaatwasser wel fijn. Dinsdag geen oplossing en ook geen bevestiging per mail ontvangen. Klatenservice gebeld, die waren helemaal in shock toen ze het hele verhaal hoorden, ik werd weer doorverbonden naar de winkel. Ondanks mijn aanbod om een nieuwe machine te kopen met evt bijbetaling kon men mij geen oplossing bieden. Vooralsnog heeft noch de Mediamarkt noch Whirlpool dit probleem opgelost. Nooit meer Mediamarkt dus.

Lauren
09-12-2017

Veel veel te laat bezorgt

1,5 week moeten wachten op 2 spel dvd's besteld op black Friday. Levertijd zou 24 uur zijn, Nou dus niet.

Ze willen ook niet naar de klacht luisteren en wuiven alles weg. eergisteren iPad besteld bij BCC en netjes al gisteren geleverd Die komen afspraak wel na

Wat me het meest irriteert is de lakse klachtenafhandeling van Mediamarkt die je alleen maar moeten afschepen.

Gr Laurens

Hoi
07-12-2017

Loze belofte

Als je de gekte van black Friday niet aan kan ga er dan ook niet in mee. Ik wacht al 2 weken op een wasmachine. Ook lange wachttijden als je ze probeert te bellen en met oplossingen komen ze ook niet. Alleen met excuses waar ik niets aan heb!

William
05-12-2017

Black friday actie

Slechte ervaring mbt black friday actie. PS 4 online gekocht en betaald. 2, 5 week later nog niet in huis. Vele telefoontjes met lange wachttijden gepleegd. Helaas Mw we kunnen niets voor u doen. Het bestelde product komt zo snel mogelijk naar u toe. Alleen jammer dat dat niet meer gaat lukken voor 5 december, ondanks de vele toezeggingen. Dan zegt u toch tegen uw kinderen dat de pakjes van de boot gevallen zijn? Wauwwwww prachtige oplossing mediamarkt

Jacq
02-12-2017

Nog steeds geen Playstation ontvangen.

Als je de Media Markt belt (minimaal 10 minuten wachten per keer). Krijg je te horen dat het aan Post NL ligt. Het pakket ligt in een Post NL bus. Post NL kan het pakket niet vinden. Pas na 5 dagen wil MediaMarkt een klacht aannemer maar ze doen niets mee. Wel betaald niet geleverd.

Andre
02-12-2017

Het zoveelste fiasco

Zojuist het zoveelste fiasco meegemaakt bij de MediaMarkt.

Tijdens Black Friday een Playstation 4 inclusief extra controller en FIFA 18 besteld, en betaald(!), om vervolgens na een week in de winkel te horen "dat het product helaas niet geleverd kan worden". Met andere woorden; men laat mensen bestellingen plaatsen tijdens een actieperiode waarbij men adverteert met stuntprijzen en kunnen deze producten vervolgens helemaal niet leveren. Los van deze belachelijke gang van zaken loopt de klant ook nog eens een vergelijkbare actie mis bij een betrouwbare shop aangezien de actieperiode voorbij is.

MediaMarkt, je bent schandalig. Voor mij geen orders meer bij de MediaMarkt, en hopelijk met mij velen (ben namelijk zeker niet de enige die dit is overkomen).

Daan
29-11-2017

Voor een nieuwe ICT studie had ik een nieuwe laptop nodig aangezien mijn oude laptop niet meer naar behoren functioneerde. In het begin heb ik goed georiënteerd naar wat ik wou en in welke prijs klasse. Uiteindelijk kwam ik uit bij een laptop van de mediamarkt met nog een kleine aanpassing. Met deze laptop wou ik mijn huidige studie gaan afronden dus ben ik niet zuinig geweest.

Het enige pluspunt binnen dit verhaal was de verkoper. Hij had verstand van zaken en wist toch nog wat specificaties op te noemen die mij erg nuttig leken. Tot slot allemaal goed en aardig dus had ik een nieuwe laptop met verzekering aangeschaft voor rond de €1500.

Toen ik terug kwam van de zomervakantie merkte ik dat sommige toetsen het niet meer deden, kan gebeuren. Ik terug naar Mediamarkt omdat ik nog garantie had. Bij de klantenservice werd er vermeld dat het 2 tot 3 weken kan duren. Is lang maar ik ging er wel mee akkoord. In de tussentijd had ik een bruikleen die ik meekreeg als "compensatie".

De bruikleen had over het algemeen niet slechte specs. Een I7-6700HQ, Nvidea 950m, en 8GB RAM wel werd alles nogal gebottleneck door de schijf die deze bruikleen had. Medewerker bij de klantenservice beweerde dat het een 7200RPM schijf was. Na een test bleek het 5400 te zijn. Mediamarkt gaf ook aan dat dit hun beste bruikleen was. Zelf zal ik als eerst tegen hen zeggen; stel een betere bruikleen beschikbaar voor een hogere prijsklasse.

Allemaal goed en aardig en ik kreeg al redelijk snel mijn eigen laptop weer terug alleen. Na een tijdje merkte ik dat hij erg warm werd en hij viel soms uit. Even goed naar de fans gekeken en het bleek dat één fan het niet deed en de ander had ook kuren.

Mijn studie was al begonnen dus ik kon hem niet missen. Dus ik heb uiteindelijk twee maanden met een defecte fan gelopen.

Na een tijdje zag ik een periode dat ik mijn laptop wel even kon missen. Hierbij ging ik uit van de 2 tot 3 weken die zij de vorige keer aangaven. Ik weer, lichtelijk geïrriteerd, terug naar de klantenservice en mijn laptop weer afgegeven. Kreeg ik weer dezelfde bruikleen terug met de gedachte dat ik mijn laptop over ruim 3 weken weer terug had.

Vier weken later had ik nog niets gehoord dus ik schreef een ticket met de vraag hoe lang het nog zal duren aangezien ik mijn laptop weer nodig had voor mijn studie. Hier werd op gereageerd via de site die zij hiervoor hebben. Meestal als je een site daarvoor hebt draaien wil je deze ook in de lucht houden en geen HTTP error code 404 aan je klanten geven. Dit was dus wel het geval met een verlopen/missend certificaat op een ander domein. Dit verwacht je niet bij een groot bedrijf als Mediamarkt maar het kan gebeuren.

Uiteindelijk kreeg ik bericht dat mijn laptop klaar was. Ik snel naar de Mediamarkt. En daar was hij dan uiteindelijk! Zonder OS en een SSD die niet herkent werd en een HDD die behoorlijk corrupt is waardoor er geen OS op geinstalleerd kan worden. Geweldige service dit wacht je 4 en een halve week om een ventilator te vervangen. Krijg je het terug met nog drie problemen.

Morgen ga ik terug naar deze winkel in een laatste hoop om nog wat van mijn 1500 euro laptop te maken. Graag zou ik ook uitleg hierover willen van de Mediamarkt waarom alles zo lang duurt met als einde dat het product nog steeds niet naar behoren werkt.

Zelf zal ik alleen de Mediamarkt willen aanraden als je zeker weet dat je product naar behoren werkt. Als dit niet het geval is kan je lang wachten.

D.
23-11-2017

Retourneren

Koop je een hulpstuk van een scheerapparaat. Past het niet. Kan het niet omgeruild worden. Waardeloos!

Steur
20-11-2017

Laagste prijs garantie = 100% onzin

Ik kocht een ps4 bundel van 379,- 1 dag later was hij bij bol.com 279,- Ik kreeg geen geld terug. En mocht hem niet retourneren.

Wat een flop bedrijf. Beter koop je bij hun concurrenten. Die wel dingen nakomen die ze beloven. (Laagste prijs garantie)

Mees
18-11-2017

Goede verkoper slechte afhandeling bij kassa

Het meisje achter de kassa staat tijdens het afrekenen gewoon door te kletsen met collega geen enkele interesse voor mij ik sta wel weer 260 euro af te rekenen . dit vind ik zeer slecht mediamarkt amersfoort