Mediamarkt reviews

1.5

Nadia
14-01-2019

Ongelofelijk slechte service. Klantenservice staat zeker niet open om klanten te helpen en laten je zo hulpeloos achter, ook na ze een paar keer benaderd te hebben. Afspraken die tijdens het kopen en betalen van de wasmachine af werden gesproken, zijn NIET na gekomen

Tatiana
12-01-2019

Onacceptabel gedraag van de personeel

Vandaag (12.01.2019) gingen wij met ons dochter (6 jaar oud) naar MediaMarkt in Osdorp (Zuidermolenweg 20) toe. Onze dochter was heel lang aan het sparen om een nieuwe computer spel te kopen. De spel kost 55 EUR. Zij had een biljet van 10 EUR en de rest waren verschillende munten (meestal 2 en 1 EUR). De casseer wilde zelfs niet aan de munten kijken, ze zei dat zij geen klein geld mag accepteren. Daarna kwam een manager en verteld hetzelefde verhaal.

Er staat nergens dat klein geld niet toegestaan zijn. En het kleine meisje kon ook niet begrijpen waarom zij haar geld die zij eigenlijk zelf moest verdienen als wettelijk betalingsmiddel niet kon gebruiken.

08-01-2019

Mediamarkt komt beloofde levertijd niet na

In de webshop een vaatwasser besteld, mede op basis van de belofte op die pagina dat die machine de volgende dag zou worden geleverd. Dit blijkt echter niet het geval te zijn en telefonisch kon mij ook geen garantie worden gegeven dat een extra dag later wél geleverd zou worden. Ik heb de bestelling geannuleerd en voor dezelfde prijs bij Coolblue besteld. Daar had ik al vaker besteld en ben ik in tegenstelling tot de Media Markt niet misleid.

Bruno
08-01-2019

Garantie tot de deur.

Acer spin chromebook gekocht bij MediaMarkt Ekkersrijt. Binnen 3 maanden strepen over het beeldscherm. Drukschade en dat valt volgens de MediaMarkt niet onder de garantie. Contact opgenomen met Acer Computer BV. Zij geven echter duidelijk aan dat een incidentele productiefout niet valt uit te sluiten. Denk bv aan het net niet correct geplaatst zijn van het scherm in de behuizing waardoor bij het openen of sluiten teveel druk op het scherm ontstaat waardoor het beschadigd kan raken. MediaMarkt heeft hier géén boodschap aan. Garantie tot de deur. Wij doen geen boodschappen meer bij de MediaMarkt. Genoeg bedrijven die service en garantie wel hoog in het vaandel hebben staan.

Rick
01-01-2019

Online mediamarkt

Online een productk gekocht die vijf dagen later goedkoper bleek te zijn.

Nu moet ik mijn product terug stuuren dan krijg ik mijn geld terug en vervolgens het product weer kopen, ik vraag of dat anders kan maar dat kon niet anders. Wat een slechte service ben een goede klant maar bij de mediamarkt ben je er alleen om spullen te kopen service ho maar.

Dit is de laatste keer dat ik hier wat gekocht heb.

Robin
30-12-2018

Een blunder super goed weer opgelost!

Begin deze maand waren wij op zoek naar een smartphone met dualsim .volgens de jongeman bij de mediamarkt waren alle s8-en met dual sim echter toen wij gister een 2de simkaart wilden instaleren bleek dit niet het geval. Wij terug naar de desbetreffende mediamarkt (hengelo), waar het gigantisch druk was, hier werden wij super vriendelijk geholpen en was het in een mum van tijd geregeld dat wij onze smartphone gewoon kon omruilen ondanks dat wij deze al bijna een maand in gebruik hadden en met een kleine bijbetaling een nieuwe s9 met dual sim konden nemen.jongens en meisjes van mediamarkt hengelo SUPER bedankt

Sonja
30-12-2018

Rasicisten

Mediamarkt ik ben zeker niet gek om bij jullie iets te kopen. Stelletje rasicisten. Mensen (Ja dat zij mensen die niet arisch zijn ook) die iets willen kopen bij voorbaat behandelen alsof ze criminelen zijn. Schandalig.

José
29-12-2018

Starre en niet transparante organisatie

Mijn tv betaald, die kwam niet. De droger wel, waarom was onduidelijk. Na 3 keer contact en 3 verschillende verhalen geannuleerd. Volgende dag bericht dat de tv toch onderweg is, terwijl die niet meer leverbaar was(uitverkocht).

Toen moest het geld terug, kreeg ik het volledige bedrag van de tegoedbon als e-voucher waar ik niks mee wil, want ik doe nooit meer zaken met media markt. Ondertussen staat hier nog wel een droger van bijna 500 euro maar daar willen ze het niet mee verrekenen.

Dus droger retour, geld terug en met de e-voucher dezelfde droger opnieuw moeten bestellen. Onder het motto: als het moeilijk kan, waarom zou je het dan makkelijk doen?

Pierre
28-12-2018

Perfecte garantie afhandeling

Mijn aankoop in maart 2018 (scheerapparaat) was defect gegaan. Zonder enig aandringen kreeg ik een nieuwe.

Hartelijke dank voor de goede afhandeling.

Peter.

Arthur
24-12-2018

PAS OP !

Koop nooit een groot witgoed product bij Mediamarkt, zoals een koelkast, daar wil ik mee beginnen, in November een koelkast gekocht waarvan ik dacht dat het een nofrost koelkast was, na levering 1e week zag ik al veel ijs en condens in koelgedeelte en dacht dit hoort niet. Naar MediaMarkt geweest en dit probleem aangegeven. De medewerker gaf zelf ook aan dat dit niet de bedoelings was. Ook gaf ik aan dat ik een mis koop had gedaan en dat ik tegen bijbetaling toch een nofrost koelkast wilde hebben. Ik moest foto maken van het probleem en naar mediaamrkt verzenden, daarna zou mijn probleem gemeld worden bij BOSCH, dit gebeurde pas na een week nadat ik zelf aan de bel had getrokkene en aangaf dat ik niets meer had gehoord. vervolgens weer 1,5 week voorbij voordat BOsch contact opnam voor het maken van een afspraak, dat was tuurlijk niet gelijk zelfde week, pas volgende week werd er een afspraak ingepland. Toen daagde ineens een monteur van Bosch op, hij kwam wankelend mijn woning binnen en ik rook heel sterk alcohol lucht, toen merkte ik dat deze monteur van Bosch zo dronken als een tor was. Hij keek vliuchtig naar de koelkast en zei, nee hoor niets mee aan de hand met deze koelkast alles werkt naar behoren. Hij liet ook zijn gereedschap vallen enkele keren. Hoop ellende en van de kastje naar de muur gestuurd, uiteindelijk was de termijn voor omruiling ook voorbij, nu zit ik met een koelkast wat ik eigenlijk helemaal niet zou willen en Mediamarkt heeft er maling aan, zij doen helemaal niets, klantvriendelijkheid is verre van dat, ze lachen en doen vriendelijk en azen alleen maar op je zuurverdiende centjes, dus pas op!

RBL
20-12-2018

Waanzinnig slecht behandeld

Schandalig en geschoffeerd te woord gestaan door de klantenservice op het algemene nummer in waarschijnlijk Rotterdam begreep ik. Winkel (Almere) krijg je niet aan de telefoon .Samsung ingeleverd omdat er niet mee te bellen viel. Staat ook zo op inlever rapport maar er is op het reparatierapport naar de reparatiedienst een heel andere klacht opgenomen, logisch dat ze dan de klacht niet aantreffen. 2x bellen met klanten service waarbij in beide gevallen geen enkele aantekening is opgenomen blijkt achteraf. Vervolgens weer naar de winkel terug (kost me 2 uur) gaan ze intern toch testen 48 uur. na 48 uur weer verzoek om langs te komen want moet samen getest worden.wat een gekkigheid. Basis had toestel gewoon met juiste klacht omschrijving ingestuurd moeten worden. Laatste telefooncontact met de klantenservice was echt ronduit schandalig! Geen woorden voor hoe ze je daar schofferen (gelukkig is het gesprek opgenomen.dat scheelt) en dat terwijl ik juist open voor een oplossing zelf maar weer bel.heel heel erg frustrerend en MM onwaardig. Officiële klacht volgt zeer zeker.maar wees gewaarschuwd!

Juliën
14-12-2018

Review Mediamarkt afhaal in winkel

Hallo, iedereen dit is mijn ervaring over afhalen bij de mediamarkt.

Ik heb online een ps4 besteld en had op afhalen gedrukt. Netjes krijg ik een mailtje dat ik de ps4 14/12/2018 kan ophalen, dus ik leuk en aardig (met de auto, 15km) naar de mediamarkt. Kom ik binnen, eerst even een beetje rondneuzen en kijken of er nog leuke spellen in de aanbieding zijn, uiteindelijk geen gekocht. Toen zag ik de ps4 liggen die ik had besteld, dus ik dacht dan haal ik hem wel gewoon op. Dus ik naar de klantenservice, vraagt de mevrouw mijn bestelnummer. Ik mijn bestelnumer geven, komen ze terug dat de ps4 niet geleverd is. Dus ik zeg hoe kan dat nou weer, ze liggen hier gewoon. Nou, zegt die mevrouw, ze moeten dus van het online magazijn komen. Dus ik vroeg of er nog oplossingen waren. De mevrouw reageert met dat ze de online order kan stoppen en zorgen dat het geld terug op mijn rekening komt, dat leek me een goede oplossing, maar ik had met een kadobon betaald en het geld zou op de kadobon worden teruggezet. De hele bedoeling van de aankoop was juist om nou eens eindelijk de kadobon te spenderen. Het bleek niet mogelijk te zijn om alsnog de kadobon van de aankoopprijs af te halen, want dat kon niet in de administratie ofso. Toen moest ik weer naar huis rijden (15km aan brandstof weg (alweer!)) om vervolgens te wachten op een of ander mailtje waarin staat dat ik hem op kan halen, terwijl bij mijn order gewoon staat dat de ophaal datum 14/12/2018 was.

Conclusie: afhalen is het slechtste wat je kunt doen, er wordt weinig info gegeven over wanneer je het nou daadwerkelijk kunt ophalen en als je het dan toch komt ophalen is het doen van administratie (met kadobonnen) te moeilijk.

Vriendelijke groet

Stefan
14-12-2018

De zoveelste keer

Om te beginnen, ik ben niet iemand die snel de tijd neemt om een slechte review te schrijven. Maar dit is al de zoveelste slechte ervaring dat ik er zo klaar mee ben.

Ook ikzelf heb een ps4 pro besteld waarvan mij met de mooie woorden gezegd werd: voor 23:59 besteld,morgen in huis. Maar zoals te verwachten was dit niet het geval. Toch nog een extra dag rustig gewacht en ook deze keer weer geen pakketje. Toen toch maar is opgebeld en verhaal gehaald maar mij werd simpelweg verteld dat ze niks konden doen en dat ze geen idee hadden over de status van de bestelling of uberhaupt de bestelling zelf. Oftewel 500 euro bestelling in de mist. Er werd mij verteld dat ze het gingen doorspelen naar een andere afdeling en die zouden dan contact met mij opnemen als ze meer wisten maar dit (zoals verwacht) laat nog op zich wachten. Kansloze klantenservice voor 30min aan de telefoon hangen.

Al en al een brok ellende. En ik bestel nooit, maar dan ook nooit meer online bij mediamarkt.

Ian
11-12-2018

Vreselijke service, mediamarkt kom zijn beloftes niet na!

Vreselijke service! Ik had met black friday een telefoon met abonnement van tele2 afgesloten. Dit kon niet doorgaan, ze mailde wel dat de order hersteld kan worden met een lebara abonnement. Ik mail terug dat ik interesse heb. Vervolgens krijg ik pas 2 weken later een mail terug en hierin liegen ze dat mij alleen een SIM-Only abonnement bij lebara was aangeboden en dat het niet met het toestel kan. Schande! Wij moeten boeten omdat jullie niet goed je mails verwoorden, beloftes doet die je niet na kan komen & ontzettend langzaam reageren? Waardeloos bedrijf, nooit iets hier bestellen tenzij het iets goedkoops is zoals een dvd ofzo.

Sandra
06-12-2018

Zeer slechte service

Wat een slecht bedrijf is media markt. Ieder jaar opnieuw kunnen ze in de drukke december maand niet op tijd leveren. Ze leggen de schuld bij post nl maar al mijn andere pakketjes van andere bedrijven komen allemaal netjes op tijd aan. Zou post nl dan echt alleen de pakjes van de media markt apart laten liggen?

Dit is nu voor mij al het derde jaar op rij dat ik mijn gekochte artikelen niet op tijd in huis heb. En weer opnieuw stellen ze een onderzoek in en weer moet je minstens een week op antwoord wachten tis om moe van te worden. Het is dat mijn man via het werk cadeaubonnen van media markt heeft an

Merlijn
04-12-2018

Verkeerde harde schijf

Computer werkte niet meer, dus wilden ze dat ik ook al val ik binnen mijn garantie dat ik geld uitgaf aan een herinstallatie van mijn Windows, echter lag het probleem hier niet eens. Uiteindelijk heb ik de hele computer laten repareren, maar hij kwam in slechtere staat terug, nu was ik bezig met huiswerk en ik gebruikte software die normaal prima hoort te runnen, maar vandaag niet, dus check ik mijn schijfruimte, en kom ik erachter dat de totale grootte van de harde schijf die er in zit kleiner is dan de schijf die erin hoort te zitten. Dus ze hebben er de verkeerde in gestopt, dit vind ik walgelijke diefstal.

Silone
03-12-2018

Inname oude dipevrieskist

Ik heb een diepvrieskist bij de Mediamarkt besteld die op de afgesproken datum is geleverd.

De bezorgdienst heeft echter geweigerd om de oude diepvries mee te nemen omdat e een beetje ijs in zat. Dit is echter volslagen onbekend bij mij en Mediarkt heeft mij er ook niet op gewezen toen ik de diepvries heb besteld. Volgens Mediamarkt is dit opgenomen in de voorwaarden die ik had kunnen lezen bij de bestelling. Dit heb ik echter niet gezien en ook is in de mail waarin de bestelling is bevestigd door Mediamarkt hierover niets gezegd. Het lijkt er op dat Mediamarkt onder hun inname verplichting voor oude apparatuur uit probeert te komen door de klant niet voor te lichten. Uiteindelijk ben ik opgescheept met extra kosten en werk om de oude diepvries af te komen. Dit is de laatste keer dat ik wat bij medimark heb besteld.

Irene
03-12-2018

Koop niet meer bij de mediamarkt!

Ik koop nooit meer iets bij mediamarkt!

Hp Laptop gekocht voor mijn dochter in januari deed het in mei al niet meer zonder oplader. Laptob ingeleverd, duurt vreselijk lang, je moet zelf blijven bellen, ze bellen nooit terug.

Bericht gekregen dat we de laptop konden ophalen, zat er een Asus laptop van iemand anders in. Ze gaan slordig met hun spullen om. Ze zeggen nu dat het moederbord vervangen moet worden, kosten €470 is net zo duur als de laptob zelf, accepteren we niet. Of nog een second opinieonderzoek bij hun laten doen. Kosten €80. Vandaar dat de laptob er nu (december) nog steeds ligt. Tussendoor nog een keer teruggaan met, diegene die erover ging was op vakantie. Je wordt daar van het kastje naar de muur gestuurd. Wie heeft hier net zo’n ervaring mee, wat moet ik doen? Als ik de laptob ophaal accepteer ik het. Gr Irene

02-12-2018

Prutsers

Online een Innr adapter stekker besteld, op voorraad in Zaandam (mijn woonplaats). Kies voor ophalen in de winkel (volgende dag). Je moet wel wachten op een ophaalbericht. Dat komt niet. Na 2 dagen maar eens naar de winkel. Daar weten ze van niets. Online producten ophalen moet per die dag bij de info- i.p.v. de servicebalie. Het infobalie personeel staat glazig te kijken en stuurt me naar de servicebalie. Een medewerker gaat op zoek naar het product. "Kan ook in de lift staan." Is enorm lang weg, en ondertussen vind ik het product zelf in de winkel. Wachten op de medewerker… En hoe neem ik dit reeds betaalde product nu mee naar buiten? Ze hebben geen idee. Dat moet weer bij de servicebalie. De medewerker daar weet niet hoe dit te behandelen en wil me eigenlijk nog een keer laten betalen. Weer bellen met een collega van de servicebalie die uiteindelijk de instructies kan geven hoe dit product administratief af te handelen. Kortom een enorm gedoe. Zelf met de op het moment beroerde PostNL bezorging had ik dat beter kunnen kiezen.

29-11-2018

Mediamarkt bakt niets van beloofde lever tijd.

Op zaterdag 15:59 uur een steengrill besteld. Door 6 keer aankondigingen in track en tracé, dat de bezorging die dag zou plaatsvinden, 5 dagen gewacht, thuis gebleven.

Reclameren via mail kan niet omdat de mail van MediaMarkt er tijdelijk uit ligt.

Bellen met MediaMarkt, mogelijk tot 23:59, levert alleen de mededeling "Dit gesprek wordt opgenomen.enz." en een oneindig aantal keer de oproeptoon. Maar geen contact.

Tot op heden, donderdag, niets ontvangen.

Volgens ons zegt de belofte "voor 23:59 uur besteld, de volgende dag in huis." en "bezorging 7/7 dagen" bij Mediamarkt, helemaal niets.