Mediamarkt reviews

1.5

Hans Bos
01-07-2019

Diep treurige service!

Ik ga naar mediamarkt voor game controller.

Staan er drie medewerkers met mooie vrouw te beppen, en ik maar wachten.

Ik vraag na 5 minuten wachten of ik wat mag vragen. krijg als antwoord: kunt u niet zien dat we bezig zijn?

Dit alles in Mediamarkt Amersfoort.

Na nog 5 minuten wachten geef ik het op en ga naar de BCC.

Daar sta ik met gezochte artikel 6 minuten later weer buiten en ben zeer vriendelijk geholpen en kreeg zelfs een gratis bak koffie!

Mediamarkt ziet mij nooit meer!

Wat een ellende winkel!

Corine
28-06-2019

Krijg ik mijn bestelde ventilator in de winter of zo?

Speciaal een ventilator bij Mediamarkt besteld,omdat ze beloven de andere dag te leveren.Dat is heel fijn met de hoge temperaturen.Als je dan besteld en betaald hebt krijg je een mailtje dat ze een technische storing hebben in het bezorgproces en dat ze nog niet weten wanneer ik mijn bestelling ontvang.

Meld dat dan voor betaling.Je bent geheel aan hen overgeleverd.Zo waardeloos dat er zo met klanten omgegaan word.

Ze moeten goed zo met hun klanten om blijven gaan,dan bestaan ze binnenkort niet meer(gezien alle negatieve ervaringen).

Ik koop er niks meer.

Carlo
28-06-2019

Schandalig!

Vandaag weer 30 minuten in de wacht gestaan bij de klantenservice. Bestelling geplaatst 3 weken geleden en nog steeds niet ontvangen. Na veel mails van mijn kant werd er eindelijk een onderzoek ingesteld. Mijn bestelling was retour naar het magazijn gekomen. Maar hierna laat mediamarkt niets meer van zich horen en heb ik mijn product ook niet ontvangen! Inmiddels ben ik ten einde raad! Wat kan ik nog doen, ze nemen de telefoon niet aan en beantwoorden geen email of facebook berichten meer.

Lisette
27-06-2019

Drama!

22 juni PS4 besteld. Vandaag 27 juni, de verjaardag van mijn zoon, niets in huis nog. Klantenservice onbereikbaar. Eergister gemaild, ze streven naar beantwoording binnen 5 dagen. Mn zoon van 9 is ontroostbaar, hij heeft een heel jaar gespaard.

Wennkell
26-06-2019

Als ik dit bedrijf de beoordeling van nul kan geven, zou ik dat doen!

Als ik dit bedrijf de beoordeling van nul kan geven, zou ik dat doen! Hun serviceniveau is de afgelopen jaren jammerlijk mislukt. Ik wou dat ik alle beoordelingen hier had gezien voordat ik meer dingen met hen kocht. Ik heb onlangs een diepvriezer van ze gekocht alleen omdat ik 2 jaar oude cadeaubonnen bij me heb (ik zal nooit meer willen of kiezen voor de cadeaubonnen van dit bedrijf). Ze voldeden niet aan hun beloofde levering binnen 24 uur, wat nog steeds goed was, omdat ze meteen 48 uur wilden bezorgen, maar hun bezorgbedrijf kon de levering niet uitvoeren op de geplande datum (2e dag) en de levering niet voor de volgende dag plannen dag (derde dag), verwachten ze dat de klant weet dat ze zouden falen en dat de klant zijn eigen volgende levering moet plannen. In wat voor soort gekke wereld werken ze? Ik belde beide bedrijven en niemand heeft enige flexibiliteit om iets te veranderen en verwachtte dat de klant het gewoon zou nemen. Zelfs als ze falen, is het hun weg of de snelweg. Dit is geen manier om zaken te doen in een concurrerende markt. Dit is de laatste keer dat ik iets koop bij Mediamarkt en nooit te maken krijg met hun belachelijke leverancier van levering. Hun prijzen zijn al duurder dan andere online winkels, ze voldoen nooit aan hun beloften en hun diensten zijn absoluut de slechtste in de markt.

25-06-2019

Vandaag na 50 min in de telefonische wacht kon ik eindelijk vragen waar het door mij bestelde artikel bleef. Met alleen maar smoesjes werd ik afgescheept. Dit 2e identieke ervaring in nog geen halfjaar. Mensen koop nooit iets bij Mediamarkt. Het is daar wel bestellen en betalen, maar leveren als het Mediamarkt een keer uitkomt. Beter naar een concurrent die misschien ietsje duurder is, maar wel de afspraken nakomt

Cornelis
24-06-2019

Telefonisch niet bereikbaar

Vandaag heb ik 2x ruim 20min. gebeld, maar schijnbaar is het door het mooie weer te druk.

Slecht van zo'n groot bedrijf dat ze niet binnen 5 minuten kunnen opnemen.

Arthur
24-06-2019

Anti Klantenservice

Iets kopen bij Mediamarkt is geen probleem. Maar een tv retourneren is onmogelijk. Je wordt zo vaak van het kastje naar de muur gestuurd, dat je vanzelf opgeeft. Toch ben ik met m'n tv naar de Mediamarkt in Ekkersrijt geweest. Eerst wilde ze 'm niet terugnemen, omdat de doos was geopend. De tv was ongebruikt, onbeschadigd en alles in originele verpakking. Toen ik mijzelf op mijn rechten wees, verzonnen ze wat anders. Er waren een paar miniscule haartjes op het beeldscherm gevonden. (statisch, duh). Toen ik voorstelde om die te verwijderen, kon dat niet meer, want de procedure was al in gang gezet, of zoiets. Ik heb gewoon plaatsvervangende schaamte voor mensen die dit klantwerende beleid moeten naleven. Hier koop ik nooit meer iets! Bah.

Oksana
23-06-2019

Klantvriendelijk en oplossingsgericht!

We hebben een hele dure Samsung wasmachine bij Mediamarkt gekocht. Die bleek niet meer te werken na 3 maand. Contact met Samsung en Servilux, het bedrijf dat reparaties doet voor samsung, verliep moeilijk en zonder resultaat. We moesten te lang wachten, kregen boze mensen aan telefoon (Servilux) en voelden ons machteloos. Ons kindje was op komst en we konden ook geen weken wachten. We gingen terug naar Mediamarkt. Gezien de situatie, heeft Mediamarkt voorgesteld om onze niet werkende wasmachine op te halen en nieuwe uitkiezen en bezorgen. Ongeacht de hoge drukte met bestellingen en bezorgingen, kregen we onze nieuwe wasmachine de volgende werkdag thuis bezorgd en geïnstalleerd.

Het verhaal lijkt kort, maar wat hadden we gedoe met Samsung en Servilux, met onvriendelijke mensen aan telefoon, die niet wilden helpen, met systeem dat niet werkte, met het maken van een afspraak met monteur die steeds uitgesteld was en nogmaals weer onvriendelijke mensen van Servilux aan telefoon. Samsung mensen waren ok, maar konden geen oplossing bieden.

Mediamarkt was onze redding. Klantvriendelijk en oplossingsgericht. Oplossing was er binnen twee dagen in totaal al in huis! Hartelijk dank daarvoor.

22-06-2019

Ze liegen

Vorige week een product besteld. Ze zouden de volgende dag leveren. Ik heb nu nog steeds niets. Mediamarkt is een onbetrouwbare winkel die liegt tegen klanten.

Diane
14-06-2019

Duurde erg lang

Product is wel binnengekomen uiteindelijk maar de bezorgtijd was zo'n 4 keer langer dan gecommuniseerd

Mandy
13-06-2019

Nooit meer iets online bestellen

12 mei jongstleden een massage kussen besteld .krijg een mail binnen 1 a 2 werkdagen in huis u krijgt nog mail van ons indien verstuurd. Niks meer gehoord zelf maar gebeld ( en na een vreselijke kwaliteit muziek moeten luisteren in de wacht ) O mevr het is niet op voorraad daar had u een mail voor moeten krijgen .na 2 weken nog maar eens gebeld weer na dat vreselijke geluid moeten luisten in de wacht. Nee mevr is er nog steeds niet maar 3 weken na u bestelling krijgt u bericht dat of het er niet meer komt of er word alternatief aangeboden. Nu maand later nog steeds niks gehoord ,ik vrees dat ik zelf WEER moet bellen en mijn geld terug wil. Mediamarkt doe iets aan jullie wachtmuziek als dit de kwaliteit is waar jullie voor staan dan zegt me dat genoeg.

Bel besteld Nest Halo toch niet op voorraad

Bel besteld Nest Halo. Keurig email gehad dat het product op de site stond als voorraad maar dat niet klopte. Zouden 2 weken geleden weer op voorraad komen.

vandaag toch maar even gebeld met MediaMarkt. waar de Nest Halo blijft.

blijkt het nog steeds niet voorradig te zijn. geen idee wanneer wel. op de site staat overigens nog steeds op voorraad! advies van de klantenservice, order annuleren.

Mijn ervaring 3 weken voor Jan Doedel gewacht. nu op mijn geld wachten en nog steeds geen bel. wat een drama bedrijf. Koop hier nooit wat online.

Groet, Tom

Marjolein
13-06-2019

Online bestellen en niks geleverd krijgen

Op 30 mei een wasmachine besteld. Op 13 juni gebeld waar die bleef. Krijg je te horen: artikel is niet voorradig en we weten niet wanneer we wel kunnen leveren. Geen mail, telefoontje om me daarover te informeren. Nu moet ik twee dagen op terugbetaling wachten.

Slechte service mediamarkt! nooit iets bestellen!

Heinz
07-06-2019

Service

We waren bij mediamart in Roermond

We wilden twee teléfons kopen SERVICE vergeet het maar het ging om een bedrag van € 700,00 en er kwam nog eens een bedrag bij van € 118,00 voor het omzetten van de gegevens.

We moesten naar een speciale bali gaan want op de seit stond men kon ook je oude telefoon inruilen,

We hebben hier 15 minuten staan wachten en ik heb maar gevraagd mag ik U wat vragen! het andwoord was nee ben met wat anders bezig.SERVICE

We hebben er al veel gekocht,maar nu komen wij er dus NOOIT meer Bedankt Mediamarkt voor de goede SERVICE!???

05-06-2019

Wardeloos bedrijf

Je kan geen verjaardag kadetjes wat je heb bekeken terug brengen waardeloos bedrijf

maar ach wat waren ze aardig twee manden geleden toen ik een UHD TV 55" kocht

ik zet geen stap meer in die zaak

Abdel
04-06-2019

Waardeloos winkel. Waardeloos service. Waardeloos kwaliteit. Hp ook mee.

Waardeloos service en kwaliteit en klantenvriendelijk waardeloos.

Tommy
24-05-2019

Waardeloze service

Tweetal producten besteld welke binnen 24 uur geleverd zouden worden.

Echter 10 uur later bericht dat één van de producten niet aanwezig is en later geleverd zal worden. Geen woord over hoeveel later, geen woord over andere product.

Als ik maar eens besluit contact op te nemen, blijkt email bij Mediamarkt niet beschikbaar. Serieus, Mediamarkt heeft geen email?

Dan maar bellen. Neemt niemand op. Driemaal gebeld naar algemeen nummer klantenservice en drie maal ruim vijf minuten gewacht. Niets.

Chatbot geprobeerd. Begrijpt natuurlijk mijn vraag niet en keuze voor "medewerker spreken", een standaard aangeboden keuze, levert ook niets op.

Onmogelijk om contact te krijgen. Zelfs de aankoop annuleren is niet mogelijk, want daarvoor moet ik contact opnemen.

Nu moet ik dus naar de fysieke winkel om duidelijkheid te krijgen. Waarom heb ik het gevoel dat dit ook niets gaat opleveren.

Klote service. Nooit meer Mediamarkt voor mij.

Ad
23-05-2019

Het repareren en uitleg van 16 gb kaartje in start 60

Ik had op advies van tomtom een 16 gb kaartje gekocht voor mijn tomtomstart 60 wat niet goed ging met het inbrengen, tenslotte en afbrak door mij. Bij de receptie gevraagd om raad en heeft mij meteen mijn geld terug betaald! van het 16gb kaartje !daar bij kreeg ik de raad dat ik boven , bij computers e.v.t geholpen zou kunnen worden . Daar trof ik de heer mark van domburg aan die mij geholpen heeft ,zeer vakkundig en netjes ,om het afgebroken kaartje wat er nog in zat er uit te halen en alles weer in orde te maken ,zoals resetten formateren en te herstellen d.m.v een nieuw kaartje, kwam toen alles perfekt weer in orde .hulde aan media markt ,maar zeer hulde aan de heer mark van domburg.! rustig en vakkundige hulp dia zeer te prijzen is! nogmaals veel dank! ad.

23-05-2019

Mediamarkt levert niet het juiste apparaat en betaalt niet terug

Medamarkt levert niet juiste apparaat en betaalt niet terug

Medamarkt levert niet juiste apparaat enlaat vervolgens de boel de boel. Ze schuiven de zaak in de schoenen van de vervoerder, die volgens hen niet juist heeft gehandeld.

Ik heb echter niets te maken met de vervoerder van de mediamarkt en wil mijn geld terug. Dus mensen: geen zaken doen met de mediamarkt