Mediamarkt reviews

1.5

23-09-2018

Meest waardeloze winkel die er is!

Hebben ze een actie in het weekend die na zondag afloopt. Is het artikel online uitverkocht. Zie ik dat hij in de mediamarkt Zwolle waar ik woon, dat hij nog op voorraad is. Dus ik denk ga op zondag heen, want ze zijn open. Hangt er een briefje op de deur wegen balansen zijn we gesloten. Wordt je dus een leuke actie door de neus geboord! En dan ook nog denken dat ik het de volgende dag ga halen en de volle pond betaal al dus de klantenservice. Nou ze stikken er maar in. Dan maar 3 keer het dubbele betalen ergens anders maar nooit meer mediamarkt. Schijt winkel!

Nicole
17-09-2018

Miele wasmachine nog op demostand bij aflevering !

Op een zaterdag ging mijn Miele wasmachine kapot. Ben op zondag bij Mediamarkt Middelburg meteen gaan kijken voor een nieuwe, wilde graag een Miele zoals mijn ouders ook hebben, niet te moeilijk, maar met meer toeren die ik nu had van 1200 nu naar 1600). Tijdens het bekijken in de winkel hadden we de desbetreffende wasmachine al snel gevonden, 1 van de medewerkers heeft mij toen geholpen en netjes uitleg gegeven, tot daar ging alles nog goed. Maar ze hadden hem niet op voorraad, kon wel 2 weken duren en ivm met inventarisatie kwam er nog een week bij en eer dat hij afgeleverd kon worden was het circa 4 weken verder! ik kan geen 4 weken zonder wasmachine. Ik kon wel het showmodel in de winkel kopen, kon dan wel een paar dagen later bezorgd worden, maar er zaten nogal wat krassen op de bovenkant, dus zou mss wat korting krijgen. Moest daar eerst eens over nadenken. Vervolgens bij de BCC gaan kijken, ze hadden deze ook niet meer, want was al uit het assortiment. Dus toch terug naar Mediamarkt en het showmodel gekocht, netjes wat korting gekregen, ter plaatse betaald, wat achteraf niet handig bleek, maar ok. De woensdag erna kwamen de bezorgers, de oude zouden ze meenemen. Bij het plaatsen kwamen ze erachter dat er geen handleiding bij zat, was natuurlijk een showmodel, maar daar hadden ze bij Mediamarkt niet over nagedacht dit even erbij te doen. met wat passen meten hebben ze de machine toch kunnen aansluiten, maar hij wilde niet starten. Na een uur ploeteren, bellen met Mediamarkt bleek dat hij nog op de demostand stond en dit hadden ze in de winkel er niet afgehaald en niemand kreeg het voor elkaar dit eraf te halen, bezorgers niet en Mediamarkt ook niet! De oude machine wilden ze ook niet meenemen omdat er nog water in zat. was mij niet verteld dat dit eruit moest, staat in de voorwaarden wordt er dan gezegd, nou ik had alleen een factuur meegekregen, dus hoe had ik dit ooit moeten weten. Dus conclusie was, bezorgers kwaad omdat ze een uur achter op schema liepen, ik werd achtergelaten met 2 machines die het beide niet deden. Mediamarkt zou zsm contact met me opnemen om het op te lossen. Na een kwartier gebeld, kregen het niet voor elkaar, zou weer terug gebeld worden, na ruim 2.50 uur wachten en tig keer bellen (ze namen zelf niet meer op) belden ze terug, een mevrouw had het over genomen en kreeg te horen dat ik zelf maar naar de Miele leverancier moest bellen om de demostand eraf te laten halen, handleiding zouden ze mailen en de oude retour daar werd nog contact over opgenomen, moest zelf de oude machine weer maar aansluiten en water eruit laten lopen! ik ben een vrouw alleen en hoe kan ik ooit een zware machine optillen en zelf aansluiten! ongelofelijk. Bij Miele hebben ze me netjes geholpen en kregen het bij de 1e poging niet voor elkaar, maar werd de volgende dag netjes terug gebeld en hebben het telefonisch opgelost. Een pluim voor Miele! maar zeker niet voor Mediamarkt. De vrijdag erna weer zelf moeten bellen voor afspraak om de oude op te halen. dit is dan nu geregeld, maar wat een toestand om het goed te krijgen. Dus ik wil iedereen adviseren om niks vooruit te betalen en goed te checken in de winkel of ze de demostand er afhalen voor er geleverd wordt. Zeer slechte afhandeling!

Juul
12-09-2018

Media markt Wageningen.

Bij mediamarkt Wageningen zegt de verkoper dat je 50 euro cashback krijg bij de aankoop van een tablet Galaxy tab s2 maar na veel gedoe blijkt dat deze tablet er niet voor in aanmerking komt. Jammer al ze het beloven en achteraf is het toch niet zo.een tegenvaller.volgende keer geloof ik de verkopers niet meer.

12-09-2018

Totaal geen kennis en slechte service

Op weg naar Mediamarkt Dordrecht om een laptop aan te schaffen. Zelf uitgezocht en 1 meegenomen. Gelijk even advies vragen over een scherm voor de computer. Verkoper moest alles oplezen, wist geen verschil tussen qhd en 4k. Had geen verstand van de resolutie en dacht niet echt met de klant mee. Ik bedankte hem en rekende de laptop af. Bij de kassa vroeg ik een parkeerkaart die je gratis krijgt bij een aankoop vanaf €100. Die had ik gedaan. Maar ik moest ook nog lid zijn van de club zei de verkoopster.dus ik haakte af en zei dat het niet echt klantvriendelijk was. Achter mij hoorde ik zeggen: waarom draaide je geen bonnetje voor die meneer uit? De verkoper van het scherm zei: hij heeft niets bij mij gekocht. Dus ik koop een laptop en een laptoptas en hij noemt het niets kopen? Qua service mogen deze mensen heel veel leren

08-09-2018

Storing website na betaling en nu?

Aankoop op de website betaald met PayPal. Tijdens betaalproces klapte de website van de mediamarkt er weer eens uit. Gevolg wel betaald en bewijs van betaling ontvangen maar geen orderbevestiging, ook in "mijn mediamarkt" is niets terug te vinden. Klantenservice reageert niet helaas. Blij dat het geen mobiel abonnement is want dan wordt je er elke maand aan herinnert dat je opgelicht bent.

04-09-2018

Doen net of ze gek zijn bij indienen klacht

Na schandalig lang wachten en hierover een klacht in dienen doen ze alsof het aan mij lag en ze me ten compensatie iets hadden aangeboden. Klinkklare onzin, niets van waar en wanneer ik daar op reageer en aangeef dat de klacht nog steeds niet is opgelost. geen reactie meer. Waait wel over zullen ze misschien denken.pffff

Margreet
31-08-2018

Keer op keer fouten

Het laten ophalen van de oude wasmachine nam een week in beslag doordat Mediamarkt fout op fout maakt en telefonisch zeer slecht bereikbaar is.

- een sms over de tijd waarop de machine opgehaald zou worden kwam niet. -zeer slechte telefonische bereikbaarheid. Het komt vaak voor als je belt dat niemand opneemt. -de sms voor de tweede poging om de machine op te halen werd naar een verkeerd o6 nummer gestuurd -op de dag dat de machine opgehaald zou worden kwam er één medewerker i.p.v. twee. Het ophalen ging hierdoor niet door. Ik had er wel een dag voor vrijgenomen.

S.
31-08-2018

JBL Soundbar functioneert niet goed

In januari 2018 soundbar van JBL gekocht en in tussentijd alleen maar problemen met Bluetooth verbinding. Diverse keren bij CE Repair geweest en in de tussentijd via hen nieuwe soundbar ontvangen. Helaas heeft deze exact dezelfde problemen als de vorige. Zonder soundbar naar de winkel en gevraagd wat te doen. Medewerker gaf aan dat koop ontbonden kon worden na aantal reparaties. Wij dag erna met soundbar naar MM en geen geld terug. Moet toch nog een keer naar CE Repair. Alleen maar gedoe met de JBL gehad. Gaan volgende keer verder kijken als MM want service is slecht daar.

Alex
30-08-2018

Kapotte TV laten reparenen

Klacht en bezwaar. Op 26-07-2018 is mijn kapotte TV opgehaalt door CE REPAIR bij mijn huis. Na 10 dagen krijg ik te horen dat mijn TV niet in staat is om te repareren. Om deze reden; externe referentie: DVL28470102 . Uw toestel kan, i.v.m. het niet beschikbaar zijn van de onderdelen en/of om economische reden, niet worden hersteld. Fabrikant OK heeft akkoord gegeven op de aanvraag tot creditering bij MediaMarkt. Ik ben meerdere keer naar MediaMarkt Duiven geweest voor meer informatie,maar krijg elkeer tehoren dat ze geen bericht hebben ontvangen van CE Repair, terwijl CE Repair alle procedure wel in orde hebben gedaan en dat ze vanaf 03-08-2018 al een bericht hebben gestuurd naar MediaMarkt. Op 27-08-2018 heb ik MediaMarkt gebeld om te vragen of ze meer weten en wat ik moet doen. Maar krijg te horen dat mijn TV nog steeds aan het repareren is dat ik moet nog wachten op hun berichten, daarna heb ik CE Repair gebeld en ze zeggen dat alles is al doorgegeven aan MediaMarkt. Vandaag 30-08-2018 ben ik weer naar MediaMarkt Duiven geweest voor mijn creditering of een TV met de zelfde waarde kon krijgen. Maar wat krijg ik te horen van hun dat niets is geregeld, dat een derde partij (bedrijf IMTRON) niet of geen antwoord heb gegeven via mail, dus MediaMarkt vraag aan mij om weer wachten tot dat ze iets meer weten. Wat ik weet uit deze situatie is dat ze elkaar de schuld geven en mij laten wachten. Nu is met MediaMarkt en deze derde partij IMTRON waarvan ik geen info. heb. Ik hoop hier mee voldoende te hebben informeert.

Emily
27-08-2018

Personeel zonder kennis

Als ik al naar de mediamarkt kom om iets duurs te kopen hoop ik op iemand met wat kennis. Maar het enige wat het personeel daar kan ik aanwijzen waar het staat. Niks kennis niks hulp.

Aub neem gewoon wat oudere mensen aan met passie voor electronica. IPV al die studenten. Want serieus daar kan je als klant echt niks mee.

Edwin
23-08-2018

Garantie tot aan de deur

I watch liet los , kreeg te horen dat het gebruikersschade was omdat er ook krasjes opzaten horloge zit zelfs nog in het garantie jaar maw kunnen het repareren voor 305 euro nieuw 319 betaald. Kortom aftersale Apple en Mediamarkt waardeloos ga hier nooit meer wat kopen, ga wel naar expert waar je iets meer kwijt bent maar de service beter is

21-08-2018

Vriendelijk en service tot aan de voordeur, daarna?

Ik kom graag bij de mediamarkt. 7 Maanden geleden moesten we een nieuwe diepvries hebben. Omdat ik die niet in winkel wilde kopen deed ik dit online. Nu is deze stuk en Mediamarkt heeft hiervoor CE repair ingezet. (door hen ingehuurde organisatie). Vrieskast is niet te herstellen en ik zit al 5 weken zonder! Mediamarkt blijft me verwijzen naar CE repair, maar ik het het toch bij hen gekocht! Wat een enorme teleurstelling voor me. Wég service!

Tonny
21-08-2018

Kapotte Iphone 6

Mijn iPhone ging kapot binnen de garantie ingeleverd in Arnhem na 2 weken een mail binnen als ik 625.00 euro zou betalen dan kreeg ik een ander toestel? ging niet akkoord toen een mail binnen de telefoon was getracht door derden opgemaakt te worden? ging niet akkoord met deze uitspraak was niet van toepassing weer een mail nu was in ene keer de Q sticker weg? de enigste bedrijf die mijn toestel heeft geopend was en is het service center van media markt. wat een slecht bedrijf als klant word je voor leugenaar uitgemaakt ben zelf 61 jaar en weet echt wel dat garantie in Nederland heilig is. nu na 6 weken weer een mail nee krijg het toestel van 625.00 euro niet vergoed dus nu maar een rechtsprocedure opstarten. NEE koop nooit meer iets bij MEDIAMARKT!

Lukas
19-08-2018

Geen enkel idee wat klantenservice inhoud

Moto g5s plus aangeschaft in de bij de Mediamarkt maar gaf bij thuiskomst een error en teruggegaan naar de winkel waarna ze het toestel hebben aangeboden ter reparatie. Toestel twee weken weg geweest waarna het terug kwam met precies dezelfde klacht. Nogmaals opgestuurd weer terug weken weg waarna het toestel functioneerde tot de eerstvolgende update van Android. Weer zelfde error maar Mediamarkt wijgerd nog steeds het toestel te vervangen voor een werkend exemplaar. Wederom opsturen zeggen ze. Dit houd in dat ik van het half jaar dat ik het toestel in bezit heb maar 60 procent heb kunnen gebruikmaken van het toestel. Mediamarkt gaf aan dat ze wettelijk het toestel nog twee keer mogen repareren voordat ze andere procedures uitoefenen en dat daarna het toestel mocht het nog niet verholpen zijn terugsturen naar de fabrikant. Bij al deze handelingen heb ik geen recht op een vervangend exemplaar. Dus kan ik buiten mijn toedoen om tot een halfjaar geen gebruikmaken van een toestel dat ik voor een hoop geld heb aangeschaft.

19-08-2018

Fijne wasmachine, maar negatieve ervaring door slechte bezorging

Mijn wasmachine was op zaterdag defect gegaan en ik had met spoed een vervangende machine nodig. Ik heb bij MediaMarkt voor de Zanussi ZWF71440W gekozen omdat er op de website vermeld wordt '7 dagen per week thuisbezorgd' en 'Voor 23:59 besteld, morgen in huis'. Ik heb met iDeal bestaald zodat de betaling direct verwerkt zou zijn.

Uiteindelijk heb ik de hele zondag vanaf 8:00 uur zitten wachten en om 17:49 uur moest ik via Twitter vernemen dat mijn bestelling niet meer ging komen.

Hierna is de levering ineens op dinsdag ingepland, een dag waarop ik gewoon moet werken (dat is ook de reden dat ik voor zondagbezoring kies). Omdat ik de machine met spoed nodig had, heeft dit er dus in geresulteerd dat ik gedwongen een vrije dag heb moeten nemen.

De wasmachine is nu gelukkig binnen en werkt prima, maar het is wel een erg dure machine geworden op deze manier. Erg jammer dat MediaMarkt zijn beloftes qua levering niet kan waarmaken. Ik zal niet snel meer iets bij MediaMarkt bestellen door deze negatieve ervaring. Als ik van tevoren had geweten dat ze met Dynalogic samenwerken dan had ik sowieso elders besteld.

Sami
11-08-2018

Telefoon

Ik had een telefoon GEKOCHT( durfde het bijna niet eens te typen!maar ik had hem echt gekocht bij mediamarkt alexander! Na een week in bezit te hebben en omdat ik geen hoesje ervoor kon vinden dacht ik ik gebruik hem wel. Deze telefoon viel na welgezegd 3 dagen gebruik uit! Ik liep de laatste dag buiten dus dacht zal wel een paar druppels zijn. Want het regende ineens . Dus een vriend zei kom ik ga wel langs mediamarkt en zal hem langs brengen. Zogezegd zo gedaa.na 3 weken belde ze hem op ja hij is er.meneer staat er. Ja kost u 179euro heel het moederbord is vol met water! Hij had het geld niet bij dus hij deed afstand van de telefoon. Nu komt de grootste klapper! Mij is nooit iets gevraagd als eigenaar van deze telefoon. En wie heeft gezegd om hem te maken? Ik wil mijn toestel terug. kapot maar ik wil deze terug!als ik mijn auto naar de garage breng krijg ik eerst een prijsopgave!stelletje dieven het was trouwens een j3 van 2017. Ik had nog een j3 die ik inmiddels weg heb gegeven die constant kapot was! Hij lag meer bij samsung als bij mij!

Vera
09-08-2018

Slecht bezorgsysteem!

Voor mij nooit meer naar Mediamarkt! Aangegeven dat ik op vrijdag mn wasmachine, droger en lekbak wilde ontvangen. Hele dag thuis gebleven, maar niemand geweest! Moest maar n afspraak voor de maandag plannen. Weer thuisgebleven, wordt alleen de lekbak bezorgd! Nieuwe afspraak voor de woensdag gepland en dus wéér thuis moeten blijven, wordt alleen de droger bezorgd! Contact opgenomen en ik moest maar weer n nieuwe afspraak plannen. Dus gevraagd voor donderdagavond te bezorgen. Maar nee hoor, ze komen ‘s middags, zonder het gebruikelijke sms’je te sturen met het tijdstip (wat ik de keren ervoor wel ontving en er dus vanuit ga dat dit weer wordt toegestuurd). Dus opeens n mail dat ik n nieuwe afspraak moet plannen. En je denkt toch niet dat die medewerkers ook maar iets voor me kunnen betekenen? Alleen maar de reactie dat ik maar weer een nieuwe afspraak moet maken. Klantenservice en de dynalogics transportservice is zeer slecht bereikbaar en ze kunnen niets voor je betekenen! Waardeloos bedrijf die je 4x in een week laten wachten op je wasmachine en alle producten apart gaan bezorgen! Zeer slechte service en voor mij nooit nooit nooit meer mediamarkt!

Gert
07-08-2018

Wat ze beloven komen ze niet na

Koelkast online 6 Augustus bested . website vermeld voor 23.00 uur besteld volgende dag in huis! Bevestiging per mail binnen gekregen waarin wederom staat morgen in huis. Dit maken ze niet waar! gelijk al ontvang je een mail met de tekst als de bestelling verwerkt is ontvang je een mail hierover. Die mail volgt inderdaad een dag later 7 Augustus. Hierin vermelden ze dat 8 augustus de Koelkast gelevered gaan worden. ze weten alleen nog geen tijd! Inmiddels dus twee vrije dagen moeten opnemen. Dan wordt er opens gebeld dat de koelkast 9 Augsutus geleverd gaat worden? De person die belt weet van geen gestuurde mail met data's af. Geloof dus niet wat ze je vermelden en schrijven MEDIA MARKT geeft verkeerde info aan klanten!

Nick
07-08-2018

Ik kom regelmatig bij de media markt en ben tot voor deze aankoop altijd tevreden geweest over de service die geleverd is, maar dit keer is de geleverde service zwaar onder de maat. Hieronder een samenvatting:

•Op 31 juli bestel ik de koel/vries kast.•De koel/vrieskast wordt 01 augustus geleverd, maar heeft op meerdere plaatsen schade.•Dezelfde dag heb ik contact met jullie opgenomen over de schade. Op 02 augustus hebben we kort gesloten dat er een nieuwe ijskast wordt geleverd, de levering hiervan werd ingepland op 04 augustus.•Op 04 augustus zijn de collega's van PostNL langs geweest, maar is er geen nieuwe koel/vrieskast meegenomen. Er is een fout gemaakt bij de verwerking.•De oude (beschadigde) koel/vrieskast is wel meegenomen. Dit werd erg onvoorzichting gedaan, waardoor ik achter bleef met schade aan mijn vloer (en zonder koel/vries kast).•Dezelfde dag (04 augustus) heb ik jullie gebeld om alsnog te zorgen dat de koel/vrieskast alsnog geleverd gaat worden en om de schade te melden.•Kortgesloten is dat de levering van de koel/vrieskast na 17:00 s'avonds zou gebeuren, maar dat dit maandag pas ingepland kon worden i.v.m. niet aanwezige collega's. Bericht over de schade zou ik op een later tijdstip ontvangen.•Op maandag heb ik rond 15:00 nog geen bericht over de levering van de koelkast (ondanks dat ik al tweemaal eerder gebeld heb dezelfde ochtend), waarna ik nogmaals gebeld heb en de gesproken collega haar best ging doen de bestelling alsnog snel te verwerken. Ze gaf wel aan dat er niet gegarandeerd kon worden of dit na 17:00 kon gebeuren, maar hier ging ik niet akkoord mee.•Tijdens de rit van mijn werk naar huis toe ben ik opgebeld, maar was ik dus niet in staat op te nemen. Uiteindelijk krijg ik een mail waarin aangegeven wordt dat jullie niets voor mij kunnen betekenen.

André
31-07-2018

Vreselijk slechte service, GA HIER NIET KOPEN !

Vaatwasser besteld 27 juli, plaatsing zou op 28 juli plaats moeten vinden, maar er gebeurt niets, ook geen bericht, ook niet na 4 dagen en telefonisch onbereikbaar. Ze hebben zelfs een bandje met vermelding van hun telefonische beperkte bereikbaarheid opgenomen, welke idioot bedenkt zoiets. Lekker voordelig natuurlijk, nauwelijks of geen klantenservice, alleen koop ik voortaan wel ergens anders. Penny wise pound foolish deze wijze managers. Ten einde raad een mail gestuurd die binnen 5 (!) werkdagen zal worden beantwoord. Super klantonvriendelijk wederom.