Mediamarkt reviews

1.5

Mnq
31-07-2018

Reparatie

Al een maand een laptop (Lenovo) bij hen in reparatie. Communicatie klopt van geen kanten. Praten over het repareren van het moederbord, terwijl enkel het opladerpoortje beschadigd is en een hoek van de behuizing. Laptop funcioneerde prima, incl. het touchscreen. Toch presteert mediamarkt hem al een maand in bezit te hebben en mij continu foutieve updates sturen. Laatste keer dat ik hier iets haal.

Loenk
29-07-2018

Vreselijk, nooit meer

Voor ons nooit geen aankopen meer bij Mediamarkt, dus ook niet online. Wat een slecht bedrijf, geen enkel persoon die ik de afgelopen week gesproken had wist niets. Dan krijg je een mail van bevestiging je bestelling met daarin dat het de dag later bezorg word, volgende dag wachten wachten denk ga eens bellen. Moet je notabene zelf het transport (man was ook erg onvriendelijk) bellen en te horen krijgen dat het artikel niet in hun bezit is. Weer terug gebeld naar Mediamarkt (werd na 23 minuten) wisten weer niets. Ben uiteindelijk 3 dagen bezig geweest en totaal geen medewerking vanuit Mediamarkt, heel slecht. Voor ons nooit geen Mediamarkt meer!

Gerrit
27-07-2018

Schandalig slecht nooit meegemaakt

Altijd wel redelijk goede ervaringen met online bestellingen. Ik dacht nu maar de Mediamarkt benaderen. Moest een nieuwe koelkast hebben want hij was kapot gegaan. Snel voor 23.59 uur besteld dan werd hij de volgende dag of een dag later geleverd. Helaas 2 dagen later helemaal niets. Ook geen telefoontje van hun zijde tot mijn spijt. Dus zelf gebeld. De medewerker zei eigenlijk alleen maar. Meneer u moet gewoon afwachten. Meer kon hij niet doen. Volgende dag weer een medewerker gesproken. Deze maakte er een incident van per mail en ik zou binnen een paar uur worden terug gebeld. Helaas weer niets. Weer gebeld maar nu na 6 keer 25 minuten in de wacht te staan verbreken ze gewoon de verbinding. Al met al. al een week zonder koelkast. komen hun beloftes niet na. Wordt niet geholpen. Krijg zelfs kritiek waarom ik mij druk maak over een koelkast. ONBEGRIJPELIJK. Ik zeg ik heb geen koelkast bij 38 graden. Nou ik kan het ook annuleren zegt de medewerker.

J T
27-07-2018

Zelfde verhaal als van de rest.

Ik had het kunnen weten, maar ja. Airco gekocht bij de mediamarkt omdat ze daar beloven dat het de volgende dag bezorgd wordt. Nu is dat nog nooit gelukt, dus ik had het kunnen weten. Na een dag wachten geprobeerd contact op te nemen met de mediamarkt. Dit is heel erg moeilijk. Als je uiteindelijk een medewerker spreekt via de chat en twitter dan is het antwoord exact hetzelfde: “Ik zal het even voor u nakijken. Nee het is er niet meer, zal ik u mailen als het weer op voorraad is?” -einde gesprek-. Pardon? Iets te laat kan gebeuren, maar klanten laten wachten terwijl je al weet dat het niet komt? Dat is bijzonder slechte service.

Maar dat je vervolgens de klant in de kou laat staan en niet meer reageert vind ik ronduit stuitend. Ik ben nu al 2 dagen bezig om een normaal antwoord te krijgen. Blijkt na 2 dagen dat ze de bestelling gewoon verwijderd hebben. Dan hoef je blijkbaar ook geen service te leveren denk ik dan.

Als vaste klant en meedenkende consument had ik een oplossing aangedragen. Ik heb nog een airco besteld. Deze is wel €20,- duurder. Ik stel voor dat zij het verschil bijleggen om de slechte behandeling en de dag voor niks wachten te compenseren. Maar ja, er komt niet eens een reactie op.

Mocht je toch bij de mediamarkt willen kopen dan heb ik de volgende tip: Bestel meerdere items van meerdere merken en selecteer achteraf betalen bij Klarna. D Er is dan in ieder geval kans dat je een product krijgt en misschien zelfs op tijd. Het overige deel kiepert u dan weer over de balie bij de klantenservice bij de lokale mediamarkt.

Ik was altijd tevreden bij mediamarkt en af een toe een foutje is niet erg, maar klanten onbeschoft behandelen is voor mij echt een no-go!

Nathalie
26-07-2018

Slecht onbetrouwbaar onbereikbaar bedrijf

Veel spullen gekocht om allemaal thuis te laten bezorgen. Moest na 4 weken zelf 8x bellen naar een bijna onbereikbare klantenservice waar mijn spullen bleven. Het kwam zowaar! Maar er miste 1 tv, en een laptop weer 6x gebeld. Was foutje bij laden. tv kwam 2 weken later! Nu mist er nog steeds na 10 weken een laptop. bellen, mailen haalt niks uit! Onbegrijpelijk benieuwd of laptop ooit nog komt

Mike
23-07-2018

Ipad aanbieding bedrog

Je zoon is aan het sparen voor een iPad en vrijdag 20 juli zie ik dat de iPad in de aanbieding is voor €299 in plaats van €359. een leuke besparing voor mijn zoon dus ik de volgende ochtend meteen besteld met de zin bij levertijd afhalen binnen twee uur bij geselecteerde winkel bij de bevestegings e-mail staat er in 1 keer afhalen binnen 1 of twee dagen op dat moment denk ik klopt niet en bel de klantenservice en die geeft aan kan er niks aan doen en u moet maar wachten ik denk nog steeds hou je rustig het is een mooie aanbieding dus wacht even af nu twee dagen later denk ik waar blijft mijn mail dat ik de iPad op kan halen ik heb de e-mail gekregen maar wel met de melding dat de levering vertraagd is en ik moet afwachten wanneer hij geleverd word ik heb hierop de website geopend en daar zie je dat de iPad wel in andere winkels ligt ik de klantenservice maar weer gebeld en wat krijg je te horen als je vraagt of je de iPad in een andere winkel op kunt halen nee meneer dat kan alleen als u opnieuw besteld ik zeg ok maar heb ik dan nog de aanbieding nee meneer die is al voorbij dus u kunt dat niet omzetten nee meneer dan is nu de vraag hoe lang is nu de levertijd dan dat kan ik u niet zeggen u moet de e-mail maar afwachten dat u hem op kunt halen waarop ik maar heb gezegd dat deze organisatie niet klopt en dat ik ga ophangen voordat ik foute dingen ga zeggen conclusie bedankt voor de niet bestaande aanbieding en ik ga wel voor een paar tientjes meer naar de concurrent waar de service hoogstwaarschijnlijk veel beter is en die €60 die leg ik er wel bij voor mijn zoon nogmaals bedankt media markt voor deze ervaring en u zult mij nooit meer in u winkel zien

Lison
23-07-2018

Was ellende

Op 15 juli bestel ik om 18.47uur een nieuwe wasmachine omdat mijn oude kapot was. Het was een aanbieding van de Mediamarkt de Siemens WM16W4G2NL voor €579,-. Levertijd was 1 tot 3 werkdagen. Ik bestel de wasmachine en reken deze meteen af. Op maandag hoor ik niets, op dinsdag ook geen mail. Op deze dagen kijk ik wel telkens bij mijn account op Mediamarkt naar de status van mijn bestelling, het ene moment staat er controle voorraad en het andere moment staat de wasmachine in het magazijn gereed om vervoerd te worden. Voor de zekerheid bel ik op dinsdag 2 keer met de klantenservice van de Mediamarkt. Er wordt mij telkens verteld dat ik moet wachten op een track&trace code die wordt aangemaakt op dinsdagavond. Op woensdag nog niets, dus maar wéér bellen. Ze begrijpen mijn probleem, ik wil als klant graag op de hoogte gehouden worden van mijn bestelling, maar geen zorgen hij staat klaar om afgeleverd te worden, de wasmachine moet nog opgehaald worden bij het magazijn. Op donderdagochtend (op 19 juli) komt er een mailtje binnen: er was zoveel belangstelling voor de wasmachine. Gelukkig is het product onderweg naar ons magazijn en verwachten we jouw WM16W4G2NL in week 31 weer op voorraad hebben. Wanneer de bestelling wordt verzonden informeren we je hier per e-mail over. Daarna ben ik weer gaan bellen met de klantenservice, ik heb meteen naar een leidinggevende gevraagd, ik werd niet doorverbonden. Dus de afwerking van mijn klacht vond plaats met een medewerker van de telefooncentrale. Ik gaf aan dat ik wel verwacht had dat mij een alternatief werd geboden, de medewerker gaf aan dat niet elke klant dit op prijs stelt. Ik gaf aan dat ik dit wél op prijs stelde, de medewerker kon dit voor mij gaan regelen. Bij de vraag of ik hier vandaag nog een antwoord op zou krijgen gaf zij aan dit niet te kunnen beloven. Toen ik hier heel boos op antwoordde en de medewerker de vraag stelde of ze wel in de gaten hadden hoe de Mediamarkt omgaat met de klant? Daarna begon de medewerker mij ook nog met jij aan te spreken wat voor mij wel de professionaliteit van de klantenservice typeerde. Daarna heb ik de order geannuleerd, en heb ik tot 23 juli moeten wachten tot mijn geld terug werd gestort. Dit alles wist Mediamarkt van te voren, anders klopt de voorraad niet. Mediamarkt had mij dit meteen moeten vertellen toen ik de bestelling op 15 juli plaatste. Ik ben 7 dagen €579,- kwijt geweest, de Mediamarkt heeft mij voorgelogen en is niet professioneel met mij omgegaan als klant, dit neem ik de Mediamarkt zéér kwalijk.

Leon
18-07-2018

Super betrouwbaar

Ik heb al meedere keren hier iets beteld en het is altijd optijd en prima bezorgt. Ik weet niet waarom iedereen zo negatief is over deze winkel. Wel een tip: gooi nooit de doos weg, anders krijg je je geld niet terug.

Twidle
16-07-2018

Slechte service. Stom en onbeleefd personeel

Slechte service. Stom en onbeleefd personeel bij Media Markt Zaandam. Eigenlijk helemaal geen idee van klantendienst of hoe om te gaan met een productretour. Geen eigenaarschap van het probleem of uitleg van het proces aan de klant. Geen bepaling van een vervangend product terwijl het rendement wordt beheerd. Geef de fabrikant altijd de schuld en neem geen verantwoordelijkheid voor het beheer van het retour- en vervangingsproces voor de klant. Erg blij om de tijd van de klant te verspillen met verschillende bezoeken aan de winkel, maar toch heel snel om het geld van de klant te nemen. Erg slecht in het helpen van de klant. Weiger de manager te bellen om een formele klacht te behandelen. Bel in plaats daarvan de beveiliging en gooide me de winkel uit. Ik zal nooit meer van Media Markt kopen. Ik heb meer intelligente boerderijdieren gezien.

12-07-2018

Onbetrouwbare levering

Had een wasser en droger besteld die de volgende dag geleverd zouden worden. Er werd slechts de droger geleverd en ergens in de dagen daarna zou de wasser komen. Ik moest dus al die tijd vrijhouden voor een mogelijke levering. Een iets duurdere machine die wel in voorraad was wilden ze niet leveren. Door gebrek aan vertrouwen bij mij de levering na 3 dagen wachten gecanceld.

Linda
10-07-2018

Extreem slechte service

Triest! Triest! Triest! Zit al maanden zonder laptop. Na 3 maanden ‘in reparatie’ ongerepareerd terug. Onder het mom: gerepareerd.

Joke
05-07-2018

Foute winkel

Ik deed internet bestelling die ik af zou gaan halen in de winkel. Ik hoorde niks meer dus ging ik naar de winkel. Op mijn vraag of mijn bestelde artikel klaar stond.werd mij toe gesnauwd dat dat niet ging omdat het systeem eruit lag. Ja dat is mijn schuld niet he media markt. Ze wist ook niet of het artikel voorradig was ,nu ik wel 16 stuks om.precies te zijn. Oh dan annuleerde ze de order en kon ik het artikel zelf uit het schap halen.op mijn vraag of iemand mij kon helpen? moest ik maar even kijken of er iemand was boven. Er was niemand te bekennen .uiteindelijk heeft de jongen bij de nespresso apparaten iemand voor mij gezocht. Vreselijk wat een ongeinteresseerd persoon die verkoper. Vragen over het apparaat .standaard antwoord was .dat heeft u vast wel allemaal gezen ol internet Op mijn vraag of apparaat terug mocht als het niet beviel.oh nee dat kon niet . Kon hij mij helpen om.het naar beneden te krijgen .nee te druk. Ik ben.70 jaar. Hij zei .ik.laat het hier staan dan zie ik wel of u het mee heeft genomen. Ben maar weg gegaan zonder apparaat. We zijn gelijk naar cool blue gereden.waar wij het gekocht hebben en.met alle egards behandeld zijn. Keurige beleefde verkopers.koffie.etc. Apparaat werd keurig in de auto gezet. Met uitgebreide informatie konden wij het apparaat thuis snel in gebruik nemen. Media markt voor ons nooit meer Wat een ongeinterresseert zooitje

Jan meulesteen
05-07-2018

IPhone 5S met false batterij

21 juli 2017 heb ik twee mobiele verlengd met twee nieuwe iphone 5s erbij gekocht., een ervan hadden zij niet meer en na lang zoeken vonden zij de iphone die wij graag zochten. Vanaf begin heeft mijn echtgenoot problemen met zijn toestel dat het diverse keren aangegeven en gemeld. Dit jaar 21 maart hebben wij het toestel teruggebracht naar media markt en na een de week werd dat toestel on-gerepareerd retour verzonden naar media markt vanwege het niet uitzetten van functies( icloud en direct hebben zij dat direct naar apple repair testcenter. 26 april 2018 kregen wij een bericht dat er is vastgesteld dat het toestel open is gemaakt door derden en een fake batterij in zit? hierom kunnen zij niets voor ons betekenen wat betreft de garantie. Wij waren zo boos en begrepen er niets van, vanwege het feit dat het gaat om een nieuwe iphone van inmiddels 8 maanden die wij daar nieuw hebben aangeschaft met een tweeejarige garantie op deze iphone . Media markt voelen zich niet geroepen om de iphone te herstellen. Dit toestel is nooit in derde “handen”, dus geen reden om naar derde te gaan. dit toestel is diverse keren terug gebracht naar media markt om werkelijk te checken of dat betreft ons eigen toestel was. De afdeling manager van media markt vind het ook een vreemd verhaal en lacht ons gewoon in ons gezicht uit en geeft aan dat zij geen rotzooi verkopen.

Wij hebben 03.06.2018 een second opium aangevraagd bij amac services, 10 .06.2018 kregen Wij te horen dat het betreft een batterij die recent is geplaatst en daar niet thuis hoorde, daardoor vervalt alle mogelijkheid tot services en garanties. En zij adviseerde weer contact te leggen met media markt en dit nogmaals te voorleggen, want amac services vind dit een heel raar verhaal net als wij!

20.06 heb ik een aangetekende brief verzonden zelfs tot nu hebben wij niets terug ontvangen, geen ene reactie, schandalig. Zij wijzen gewoon de middelvinger in ons gezicht. Nooit meer media markt!

Ber

Flut bedrijf

Zal niet meer zaken doen met ze. Feiten. Zaterdag online een e-reader gekocht. Stond bij volgende dag te leveren. Om 13h zondag bericht van vervoerder pas vanaf maandag levering mogelijk is. Afijn dan afspraak voor woensdag gepland. Dag vrij genomen.Om 13h mail verkeerd gesorteerd gekregen. Maak nieuw afspraak. Nou liever niet. Gebeld met mediamarkt woensdag om te annuleren. Na 20min wachten verbinding verbroken. Contactpagina online annulering in gestuurd. Reactie binnen 48uur reactie zou krijgen. Zondag heb ik maar een kwade review geplaatst bij mediamarkt. Binnen 1min. antwoord dat na review pas geplaatst kan worden. 2dagen later reactie dat mijn tekst niet zal verschenen op site mediamarkt. Intussen is het 1week later en is mijn annulering nog niet bevestigd (wat was geworden van 48uur.), heb ik mijn geld niet terug en is mijn review over hoe waardeloos ze zijn niet geplaatst. Ik kan zeker fluiten naar mijn centen. Ik moet wel lagge om reacties van anderen dat ze gebeld hebben en snel en goed werden geholpen. Voor de grap zou ik een ieder aanraden eerst te bellen en iemand van klanten service te spreken alvorens iets te bestellen bij ze. Succes daarmee.

Gewoon meerprijs terug

Zaterdag een nieuwe tv bij Media Markt Middelburg gekocht, zag op internet dat deze zondag was afgeprijsd met 20 euro, gebeld met klantenservice, kom maandag maar naar winkel terug voor een oplossing.…….Nieuwe bon gemaakt 20 euro terug, zeer vriendelijke medewerkster(hoeft niet tv terug te brengen en weer opn. te kopen)Het kan dus ook gewoon dat Media Markt coulant is!

Roderik

Slechte klanten service, hoge prijzen

Slechte klanten service, hoge prijzen

Marsha

Geen bestellingen mogelijk

Een HP computer bestellen zou gewoon moeten kunnen, zou je denken. Ondanks deze niet in het assortiment van de mediamarkt is. De eerste keer wilde ik een laptop bestellen die wel op een andere sites beschikbaar was, maar deze was niet meer leverbaar bij de leverancier, dan is het ook begrijpelijk dat de mediamarkt hem niet kan bestellen. De tweede keer kom ik terug met een andere keuze laptop van hp. Deze was nog wel via de leverancier te bestellen, maar om de een of andere reden wil mediamarkt deze niet voor mij bestellen, ze konden mij helaas ook geen ander alternatief aanbieden. Dus hierbij is de quote "mediamarkt! ik ben toch niet gek?" ontkracht. Ondanks deze winkel wel hp vertegenwoordiger is.

Roland
28-06-2018

Denver step kapot, geld terug

In februari bij MM-online een Denver elektrische step gekocht voor mijn zoon. Al na 5 dagen brak tijdens het rijden het scharnier waardoor het stuur naar beneden klapte. Met deze step naar MM Zwolle gegaan, zodat ze zelf konden zien dat het scharnier gebroken was. Hier had ik ook aangegeven dat mijn zoon niet meer op zo'n step durfde te rijden. Gelukkig netjes het aankoopbedrag terug gekregen.

Herbert
24-06-2018

Laat je niet voor de gek houden

Laat je niet voor de gek houden dat een echte winkel meer service kan bieden dan een webshop. Media Markt is een leuke winkel, maar als je met een defect product te maken krijgt, dan is het echt ellende. Ik heb een Garmin navigatie gekocht die meerdere keren is opgestuurd en steeds zit je enkele weken zonder apparaat. Geld terug is er niet bij. Uiteindelijk een cadeaubon gekregen en zit nog steeds zonder een goede navigatie, wat dus eigenlijk de bedoeling was. Bedankt Media Markt voor deze zeer klantonvriendelijke behandeling!

Aaron
23-06-2018

Slechte producten & klantenservice

Ik heb het laatst een headset gekocht bij de mediamarkt, die was naar 20 dagen kapot. Deze kostte 60 euro. Ik kreeg geen geld terug. Zelfs een 5 euro headset van de action gaat langer mee! Ik heb uiteindelijk de zelfde headset besteld op bol.com, deze heb ik al 8 maanden en werkt nog steeds geweldig! Niet bij mediamarkt kopen dus!