Mediamarkt reviews

1.5

Andre
10-12-2019

Geen levering.

In november een wasmachine besteld en betaald. Ondanks dat ze nog steeds op de website aangeven vandaag besteld morgen in huis.is onze levering op de dag van vandaag nog niet binnen.Meerdere malen met de klantenservice contact gehad die keer op keer beloven dat we worden teruggebeld.loze beloftes.er gebeurt echt helemaal niets. Absolute radio stilte zonder ook maar één richting naar een oplossing. Annulering is ook niet mogelijk.dat kan alleen op het moment van levering.ja maar wanneer dan!?.kortom nooit maar dan ook echt nooit meer een enkele aankoop via MediaMarkt. Bij hun blijkt een overeenkomst echt een eenzijdige te zijn.en wel alleen aan het adres van de koper (lees betaler) zucht.

Sonnie
10-12-2019

Levertijden enorm en foute vermeldingen van levertijden

Op black Friday een Nintendo switch voor kerst gekocht met labo pakket. Deze was op voorraad en zou volgende dag bezorgd worden. Na 11/2 week zag ik dat het pakket bij het magazijn zou liggen en verzonden zou worden. Nu belde ik de klantenservice wanneer dit zou zijn aangezien de melding ligt op magazijn bleef staan. Ze gaf aan dat ze dit product wss in week 41 verwachten ( week voor kerst,drie weken later). Product was online gezet op website maar was niet op voorraad. Nu keek ik gister op mijn mediamarkt account en zag ik dat deze binnen 1 tot 2 dagen bezorgd zou worden. vreemd want dag eerder zou het pas week 51 zijn dus weer gebeld. Klantenservice gaf zelf aan dat ze niet kon beloven of de switch er met kerst zou zijn. Daarnaast zou hij dus niet binnen de 1 tot 2 dagen geleverd worden. Heb mediamarkt verzocht de bestelling te annuleren. 4 weken wachten op een betaald pakket wat de volgende dag geleverd zou worden is wel erg lang.

Willeke
09-12-2019

Betaald, maar niets geleverd.

4 weken geleden cadeaukaart besteld, maar niets ontvangen behalve twee stukjes plastic zonder waarde, want activeren van de kaart lijkt onmogelijk. Hoeft inmiddels ook niet meer want onvanger heeft al cadeaukaart ontvangen van een bedrijf die alles doet voor een glimlach en dat was idd zo want dat was binnen een dag geregeld. Nu alleen nog de strijd om mijn geld terug te krijgen van Mediamarkt, want ik heb wel betaald maar niets ontvangen. Klantenservice reageert niet meer op mijn mails en aan de telefoon wordt mijn nummer genegeerd. Er wordt alleen opgenomen als ik met een ander nummer of anomiem bel. Schandalig! Ik sta op het punt aangifte te doen wegens oplichting.

Annemie
09-12-2019

Afschuwelijk!

Een kookplaat via de Media Markt…

een kookplaat via de Media Markt webwinkel gekocht 29-11-2019. Levering afspraak 2x niet nagekomen.Tot op heden nog geen kookplaat en wanneer de kookplaat geleverd wordt dat weet Mediamarkt niet. Wij wilde de order annuleren en ons geld terug hebben, zodat wij elders onze kookplaat kunnen kopen, maar dat is niet mogelijk. Wij moeten wachten totdat wij de kookplaat krijgen (wanneer?) en dan retour sturen en dan pas krijgen wij ons geld terug. Nooit meer Mediamarkt! wat een slechte service! Wij hebben de keuken specialist die de plaat tijdens het plaatsen van het keukenblad zou plaatsen helaas na latere datum moeten verplaatsen maar wel €35,00 voorrijkosten aan onze broek! wij zijn heel boos omdat wij geen exacte datum kunnen afspreken.

06-12-2019

Levering

Besteld een smart TV bij mediamarkt, maar als ik geweten had dat levering zo slecht is had ik dit niet gedaan. Wel al betaald en eigen TV zelfs al verkocht, want ik had betaald om 4 dagen na bestelling geleverd te krijgen tussen 15:00 en 19:00u hiervoor extra 29,95 euro betaald. Om 17:00u gebeld, omdat ik ook nog geen bevestiging had gehad en kreeg doodleuk te horen dat bestelling nog niet van warehouse gehaald was en ik zou binnen 48 uur bericht krijgen wanneer geleverd zou worden. Voor niks vrij genomen dus is laatste keer dat ik bij Mediamarkt iets bestel. Kut bedrijf

Kim
06-12-2019

Geen levering en geen bericht

Black Friday een koelvriescombinatie besteld en betaald . 1 tot 3 dagen levertijd. Aangezien we niet thuis waren heb ik het verzet naar vandaag(7 dagen later) onze oude koelvriescombinatie ontdooit en klaar gezet. Vanmorgen gebeld met klantenservice omdat we geen mail hadden ontvangen of ze hem smorgens of smiddags komen leveren, na 25 min. Eindelijk iemand aan de telefoon.

We kregen te horen dat hij vandaag niet komt want hij was niet op voorraad. Kan nog maanden duren. Dus een vrije dag genomen voor niks. Mediamarkt heeft ons ook niet laten weten dat hij niet leverbaar is.

Nu hopen dat we snel het geld terug ontvangen.

Jaap
05-12-2019

MediaMarkt Online:Doe het Niet !

Black Friday.

Gouwe Bergen Beloven

Nie leveren

Heb ik nog de mazzel dat ik niet vooruit heb betaald

en heb meelij met die velen die nu niets hebben gekregen

en maar af moeten wachten of ze hun geld terug krijgen

Wouter

Belachelijk slecht

Vrijdag een tv besteld, ruim op voorraad, levertijd 1-2 dagen. Zou bericht ontvangen de ochtend van de dag dat hij geleverd zou worden.

Je raadt het al, ik wacht nog steeds op bericht. Inmiddels op 2 verschillende dagen gebeld met klantenservice (beide keren na 30 minuten in de wacht), die weten het ook niet. 'Ja hij lijkt niet op voorraad'. Wanneer je op de website kijkt staat er doodleuk: 'In 38 winkels op voorraad'. Toen ik dit opmerkte kreeg ik als reactie: Ja dat klopt, maar straks komen er mensen bij die winkel die een tv willen kopen en hebben ze die in de winkel niet op voorraad omdat we die aan jou leveren. Daar mogen we niet aan komen.' Echt de manier waarop je een klant behandelt, ik heb afgelopen vrijdag al betaald voor het toestel, misschien zijn ze dat vergeten.

Laatste keer dat ik iets bij Mediamarkt besteld heb.

Harold

Teleurstellend bedrijf!

Afgelopen maandag wasmachine gekocht in de winkel in Groningen, keurig geholpen.

Levering pas donderdag. Vandaag bezorgt. op de voorzijde een diepe kras van minimaal 10cm, onbegrijpelijk dat je dat niet ziet bij het uitpakken en naar binnen durft te brengen bij een klant! Wasmachine weer mee retour genomen, de bezorger zal het direct doorgeven aan het magazijn( Niels) deze zou contact met mij opnemen.

Zelf gebeld met de winkel. meer dan 30 minuten in de wacht gestaan en toen een dame aan de lijn van het hoofdkantoor. Uitgelegd wat er is gebeurd. haar advies ga naar de winkel, haar direct tijdens het gesprek gezegd dat ik ziek thuis zit. Dan moet u maar naar de winkel wanneer u beter bent .beste mevrouw ik wil een oplossing! Mevrouw wenste me nog een fijne dag. hoezo fijne dag. totaal geen luisterd oor voor de klant en geen inleving, robot taal!

Heeft niks te maken met klantvriendelijkheid en service. Waardeloos bedrijf!

Fanny

Nooit meer mediamarkt

Voorgelogen dat wasmachine geleverd zou worden. Hij komt niet. Klantenservice is totaal niet bereikbaar. Na 50 minuten in de wacht kunnen ze niets voor je doen. Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt

04-12-2019

Slechtste service en levering die ik ooit heb gezien

Heb anderhalve week gewacht op een bestelling die nog steeds niet werd geleverd.

Na meer dan 20 min in de wachtrij werd ik te woord gestaan door iemand die geen enkele oplossing kon bieden voor mijn klacht. Belachelijk slechte service!

Cindy
04-12-2019

Wat een but bedrijf

Het is niet mijn eerste slechte ervaring met dit bedrijf.

Ik heb een droger besteld en een vaste afspraak gemaakt Dinsdag zou de droger bezorgd worden tussen 08:00 en 22:00, niet dus.

40 minuten in de wacht met Media markt, de beleefde meneer aan de telefoon vertelde mij dat de droger al sinds Vrijdag in het depo stond van Dynalogic dat de levering niet gelukt was door drukte maar dat ik vandaag een mail zou krijgen voor een nieuwe afspraak, ik moet Dynalogic maar bellen weer 20 minuten in de wacht, nee hoor mw hier geen bestelling bekend van u, belt u even terug naar Media markt ( even ja tuurlijk! )

Weer 30 minuten in de wacht , een mw niks van het hier boven waar de droger staat gewoon nog in het magazijn bij Media markt.

Mw ik heb totaal 90 minuten aan de telefoon gehangen en een hele dag binnen gezeten om te wachten op mijn droger ik wil mijn droger vandaag ik ga er geen dag meer voor vrij nemen weet u wat dat kost , in totaal al meer als die hele droger heeft gekost.

Mijn droger direct afbesteld en wil mijn geld terug wat een but bedrijf Media markt

03-12-2019

Een cadeaubon van mediamarkt via internet besteld

Dat is iets wat je dus beter niet kan doen. Via internet iets bij mediamarkt bestellen. De cadeau bon kwam te laat, en een mailtje met de activerings code kwam nooit. Dan heb je dus een nutteloos plastic kaartje gekocht, in dit geval voor 43 euro ( die 3 euro waren de afhandelings kosten omdat het via internet ging )

En dan moet je er achteraan om die kaart te laten werken. Je komt in een doolhof terecht met allemaal toezeggingen en geen nuttige informatie.

In de reactie is te zien dat men zelfs niet in staat is om mijn naam goed over te nemen op het formulier.

Weinig hoopgevend, en een indicatie van het niveau van de medewerkers daar.

Jochem
02-12-2019

Tv gekocht

Hebben een tv gekocht bij de mediamarkt Duiven helaas verkeerd voorgelicht en daarom besloten de tv terug te brengen.

Er werd gelijk moeilijk gedaan, want er zat piepschuim op de tv? best logisch als die verpakt zit in piepschuim. Vrij snel kwamen ze daar weer op terug en toen kwamen er nogmaals tientallen smoesjes waardoor we ons geld niet terug konden krijgen. Natuurlijk zijn we hiermee niet akkoord gegaan, uiteindelijk zijn ze dan toch gezwicht, maar omdat de doos niet meer optimaal bleek te zijn werd er wel 10% van de prijs ingehouden. Belachelijk! Dure doos. Wij kopen er niks meer ?

02-12-2019

Service, waar?

Het is inmiddels 11 dagen geleden dat onze koelkast door de mediamarkt , nou ja eigenlijk leveringsbedrijf Dynalogic geleverd werd. Wat een prutsers, de koelkast stond scheef in de bakwagen en heeft de gehele reis staan wippen. Het is dus ook niet vreemd dat deze beschadigd arriveerde. De leveranciers van Dynalogic waren hier zich vast bewust van, want ze wisten niet hoe snel ze weg moesten zijn.

Vervolgens nog geen 5 minuten later de klantenservice gecontacteerd. Pas bij de derde medewerker (en derde keer dat ik belde) werd er ook daadwerkelijk een mail gestuurd om de klacht mee in te dienen.

Nu zijn we inmiddels 11 dagen verder, nog steeds staat de koelkast in mijn keuken, met de deuken. Vele telefoontjes later krijg ik nog steeds te horen dat er niets gedaan kan worden door de klantenservice en dat de afdeling witgoed contact op moet nemen.

De samenvatting , als je iets koopt bij Mediamarkt, laat de bezorgers NIET vertrekken voordat je het hebt uitgepakt. En betaal pas daarna, want ze laten je gewoon in de steek.

Linda
30-11-2019

Vreselijk bedrijf

Televisie besteld die de volgende dag in huis zou zijn. (hij was op voorraad) vrij genomen van werk vervolgens kwam hij niet. De volgende dag zou hij nu komen weer vrij genomen en weer niet de tv.

3e dag kon ik met de track en trace code mijn bestelling volgen. Hij reed mijn huis voorbij.

Dus ik bellen met dynalogic (vervoersbedrijf) die konden de koerier niet bereiken (zal wel ja) we konden alleen een nieuwe bezorg afspraak maken voor volgende week.

Vervolgens met de mediamarkt klanten service gebeld en die ging ons vertellen dat het raar is dat wij een track en trace code hebben ontvangen want het product is helemaal niet op voorraad.

Ik heb 3 dagen vrij genomen van mijn werk hiervoor en nu nog niks binnen. Gelukkig heb ik achteraf betalen gedaan dus hoef niet te wachten op mijn geld.

Mediamarkt liegt en bedriegt en de klantenservice helpt je niet.

Ga nooit online bestellen.

28-11-2019

Hele slechte service en levering van Media markt online

Maandag meerdere producten besteld echter tot nu toe 1 product ontvangen. Alle producten waren op voorradig en zouden ( zo staat immers bij de webshop aangegeven) de volgende dag in huis zijn. Dit gebeurd uiteraard niet. Hierover ontvang ik nog een mail. 1 product wordt wel geleverd die dag. De andere producten komen later. Prima kan gebeuren maar hoeveel later dan. Dat wordt dan niet aangegeven. Dus gebeld voor duidelijkheid, klantenservice kan hier geen antwoord op geven. Ik ontvang die nacht een mail dat de bestelling is doorgezet en het product wordt geleverd. Echter geen track en trace erbij vermeld. Dus maar weer gebeld, omdat het via een bedrijf gaat die tevens monteert wordt ik gebeld. Dit aldus de klantenservice, vandaag bellen ze nog. Echter om 19.00 uur nog niet gebeld. Dus maar weer zelf er achteraan gebeld. Je raad het vast al, het bedrijf is niet meer te contacten. Vervolgens gevraagd wat nu een oplossing is, volgens de klantenservice wachten tot er gebeld wordt. Ja dat denk ik ook. Wederom gevraagd naar het nummer van het bedrijf wat een 0900 nummer is. Wat natuurlijk 0,45 cent per min kost. Wat weer extra kosten met zich mee brengt. Al met al een belabberde service waarbij ze laten zien dat de klant een nummer is. Want het product is al betaald dus laat de klant maar wachten.

Steso
28-11-2019

Service niet nagekomen

Ik heb een wasmachine gekocht (€800) en daarbij meteen een aansluitservice afgesloten.

Na 7 uur hebben zitten wachten op de chauffeur met de wasmachine meldde hij dat hij niet bevoegd was tot het aansluiten. Ik moest maar een nwe afspraak maken. Dat heb ik gedaan, ik heb er weer (!) een dag vrij voor genomen, en wéér 6 uur zitten wachten. Toen de chauffeur kwam zei hij dat hij niet genoeg spullen bij zich had om mijn apparaat aan te kunnen sluiten. Ik moest maar een nieuwe afspraak maken. Dat zou dan alleen 5 dagen later kunnen. Maar wegens Black Friday konden ze dan niet garanderen dat het daadwerkelijk die dag gedaan zou worden. Tegen die tijd staat het apparaat al 12 dagen hier, en is er van service nog geen sprake. Daarnaast als je DYNALOGIC belt, die het transport van witgoed voor z'n rekening neemt, betaal je €0.40 per minuut en kom je met gemak 10 minuten in de wacht te staan. Het voordeel dat ik op de wasmachine dacht te pakken door het bij de Mediamarkt te kopen is verdampt aan belkosten. Het apparaat is nog steeds niet aangesloten.

Zeer en zeer slecht. Niemand, echt niemand die ik aan de telefoon had was bevoegd of kundig genoeg om mij verder te helpen dan het antwoord 'U zult een nieuwe afspraak over een week moeten maken'. Daar trap ik niet meer in. Jammer van zo'n groot bedrijf.

Wesley
25-11-2019

Mediamarkt loze belofte / misleiding

Mediamarkt – loze belofte / misleiding zondag is onze wasmachine kapot gegaan en hebben direct een nieuwe besteld bij de mediamarkt, want die bezorgen 7 dagen per week en vandaag voor 23.30 besteld is morgen in huis. In dit geval wel wenselijk met een kapotte wasmachine. na de bestelling kwam de bevestiging van de betaling met weer de tekst; vandaag voor 23.30 besteld is morgen in huis. Echter kwam er maar geen vervolgreactie over de verzending. Vandaag (maandag) gebeld met de vraag hoe laat de wasmachine zal komen. De medewerker zei; ow deze is nog niet bij het bedrijf wat ze bezorgen dus deze zal dinsdag of woensdag wel bij u thuis komen. Toen begon de frustratie al maar dacht ik blijf rustig en zal de situatie uitleggen en zeggen wat ik lees op de website. Daarop zei de medewerker; ow u heeft zeker niet de algemene voorwaarden gelezen waar u wel akkoord gegaan ben. Dit vind ik wat bijdehand maar ook ik blijf eerlijk en ja daar staan uitzonderingen maar gezien de professionaliteit en grote van dit bedrijf had ik wel verwacht dat waarmee je reclame maakt je hier ook aan houd. toen vertelde ze; als u nou vanavond een mail krijgt met de levertijd kan ik zorgen dat die sowieso in de avond komt tussen 1800 – 2200. Dat is enigszins een deel van een oplossing maar toen ik dus de mail kreeg vanavond belde ik op en was het antwoord; ow nee dat kan niet want ik heb alleen maar tijd over tussen 1500 en 1900. Oftewel zorg maar dat je thuis ben. Ik heb later nog teruggebeld of we hier niet een oplossing voor kunnen verzinnen in de zin van een coulance voor het ongemak en kosten en nu bij gebaad zijn, en omdat ik niet ben van dit soort recensies. Echter werd ik weer vriendelijk verzocht om de voorwaarden te lezen. kortom; mediamarkt maakt reclame met zaken die ze niet waarmaken! ik kom hier nooit meer en mochten er mensen zijn die morgen nog een product nodig hebben. Ga niet naar de mediamarkt!

Vally
24-11-2019

Goedkoop is duurkoop, garantie tot de deur

Het begon met het repareren van me iPhone ik ben 3x terug gegaan omdat het steeds niet goed werd gerepareerd.

Ik ging heen met het originele scherm voor een vervangende maar steeds werkte deze niet naar behoren. (reageerde niet, kleuren niet juist, knipperend scherm enz)

Op den duur na 3 nieuwe beeldschermen te hebben gehad konden ze hem niet meer repareren omdat de stekker lam was door de vele pogingen / reparaties.

Kortom telefoon was prima maar nu werd ik alsnog verplicht een nieuwe te kopen. Korting was niet mogelijk bij mediamarkt en ook niet met de komende Black Friday want daar zou Apple niet aan mee doen. ( Toch was ie ineens 320,- i.p.v. 399,- Op black Friday )

Maar dat ter zijde, ik moest bereikbaar zijn dus een nieuw toestel op voorwaarde gekocht dat dezelfde problemen ( iPhone 6s ) niet opnieuw zouden optreden. (Accu)

Dit was allang niet meer het geval werd gezegd (in de nieuwe serie) en zo wel kreeg ik toch meteen een nieuwe in verband met de garantie.

“Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken, wij zijn niet zo moeilijk”

Ik heb nadrukkelijk aangegeven dat ik daarmee akkoord was en niet met opsturen van het toestel en dus onzekerheid en/of zonder tel te blijven zitten.

De garantie zou 1 jaar vanuit Apple zijn en 2 jaar vanuit mediamarkt is mij verteld, daarbij zou Apple kosteloos binnen die 1 jaar bij dergelijke (bekende) problemen direct het toestel vergoeden zonder onderzoek en/of opsturen/wachten.

Binnen een paar dagen terug met het nieuwe toestel welke bij thuiskomst al niet naar behoren bleek te werken.

Met heel veel moeite een nieuwe gekregen ondanks de mooie beloftes moeten praten als brugman, dit gek genoeg ondanks iedereen zag dat het scherm onderin niet reageerde op een vinger afdruk.

Nu na 8 maanden zelfde bekende probleem met de accu en wil ik beroep doen op de beloftes voor een nieuwe of geld retour en een iPhone 7 kopen.

Ineens zijn van de 3 werknemers die ervan weten er 2 ontslagen en 1 weet het niet meer precies “ kan best zo wezen “ maar er staat niets zwart op wit helaas.

De nieuwe leidinggevende geeft aan niets te kunnen doen en van niets af te weten, logisch dat hij er niets aan kan doen, maar is het bedrijf niet ten alle tijden verantwoordelijk voor de beloftes die zijn gedaan vanuit het personeel i.p.v. de consument?

Er werd Mij niet verteld “mochten wij hier niet meer werken dan vervalt deze afspraak/belofte”

Puntje bij paaltje moet ik hem laten opsturen en maar afwachten wat eruit komt.

Ik heb nooit moeilijk gedaan over alle extra (onnodige) kosten die ik heb gekregen door de foutieve reparaties en het vernielen van me telefoon en daarbij de misgelopen korting van 70,- na een paar weken die ik op de mail kreeg maar het toestel al had. Maar nu word het voor mij toch wel een principe kwestie dat ik gewoon een nieuw toestel wil of mijn geld retour zodat ik een iPhone 7 kan aanschaffen die dan wel probleemloos zou moeten zijn.

Ze zeggen “dit zijn nu de standaard procedures”

Maar even later ook “ als ik deze afspraak kon terug vinden dan had ik u gelijk gegeven en kreeg u direct het geld terug van wat het toestel vandaag de dag nog waard is of een nieuw exemplaar “ dus dan kan het wel!?

Bel de oude collega dan even op of laat je huidige collega ff dubbel zo hard nadenken?

Ik ben iemand van de oude stempel, afspraak is afspraak een man van me woord en dat verwacht ik ook bij een ander en zeker bij een groot concern als mediamarkt.

Ik ben zelf ook ondernemer maar vind dit een hele slechte zaak, als ik zo met mijn klanten zou omgaan kan ik binnen een jaar stoppen denk ik zo.

Jammer! Vorig jaar voor 2000,- spullen aangekocht maar mij zien ze niet meer terug. Tevens blijkt BBC goedkoper en veel beter te zijn met garantie voorwaarden en service. Iedereen denk dat mediamarkt de goedkoopste is omdat ze dit ooit waren maar de werkelijkheid blijkt toch anders zie ook ik nu in door deze situatie.

Wees gewaarschuwd, mediamarkt lijkt heel goedkoop vooral met Telefoon reparaties bijvoorbeeld wat een BCC dan weer niet kan. Maar de kwaliteit Van de onderdelen is heel slecht (Made in China, budget cat.) en de service is heel slecht, als je een keer terug moet met iets heb je en probleem.

Bij de klantenservice word je van het kastje naar de muur gestuurd en kom je geen stap verder.

Spijtig is het wel!

Einde bericht.

Update: (Algemene) klantenservice vind mij veel te coulant en adviseert mij niet verder het kaas van mijn brood te laten eten.

U leest het goed, de telefoniste vind het schandalig hoe ik ben behandeld en dan met name dat hun mijn vorige telefoon hebben gesloopt maar ik (noodgedwongen) de volle pond moest betalen voor een nieuw toestel.

Ze deed er nog een schepje bovenop om een flinke claim in te gaan dienen nu ze ook bij deze telefoon zich niet aan de afspraken houden. ( om zoals of mijn vorige 6s vergoed te krijgen )

Ik zou worden gebeld door mediamarkt Heerhugowaard, dit gebeurt niet.

Klantenservice leest dat ze hebben gebeld, maar ik niet opnam.

Dit is een grove Leugen, geen gemiste oproep, geen voicemail en geen inkomende/gemiste terug te vinden in de specificaties.

Ik ga dit uit handen geven en dmv van een bekende youtuber posten om zo andere te laten zien wat ze moeten doen om hun geld terug te krijgen en hoe ze mediamarkt wel kunnen bereiken zonder van het kastje naar de muur te worden gestuurd.

Ik ken meerdere leidinggevende bij diverse andere filialen die me ook hebben gezegd dat dit het beleid van mediamarkt is om mensen van het kastje naar de muur te blijven sturen en spullen te verkopen onder valse voorwendselen en beloftes.

Omdat dit niet geregistreerd staat en mediamarkt sneller wisselt van personeel als ik van ondergoed, kunnen ze er zo vaak onderuit komen.

Het geld is inmiddels toch al verdiend.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2, kies voor BCC! Vooral Hoorn is een top winkel met top service. Vooral bij Folkert. Inmiddels ga ik verhuizen en wil ik daarbij alles nieuw gaan kopen waardoor de mediamarkt nu duizenden euro misloopt op witgoed (meeste marge) door hun beleid. Dat de mediamarkt Financieel steeds dieper wegzakt is dan ook geen verassing voor me. Ik zal vast en zeker niet de enige zijn.

Daarbij heb ik een groot sociaal netwerk die ik uiteraard ook zal behoeden voor deze praktijken.

U kunt uw geld maar 1x uitgeven, besteed het wijs aub.