Mediamarkt reviews

1.5

Cees
29-07-2020

Ondeskundig en slecht advies. Luisteren is moeilijk

Omdat ik een navigatie systeem nodig had en mij op een bepaald type had voorbereid ging ik naar Mediamarkt in Middelburg. Nadat ik een aantal vragen over het systeem had gesteld, waar in nog iets specifieks over wilde weten bleek mij dat de man die al zeven jaar bij M.M had gewerkt, totaal niet waar hij het over had. De antwoorden klopten helemaal niet. Het gesprek vond in een niet klantonvriendelijk gesprek plaats. Zijn directe chef erbij gehaald. Aardige man, maar die kon mij ook niet helpen. Dus voor niets naar Middelburg gereden/ Nooit meer mediamarkt, dan maar € 10 meer bij BCC of Coolbl.

Co

Bezorging zeer slecht

Op zaterdag wat besteld dat ik op zondag nodig had. Zondag niet geleverd en krijg de mededeling Overmacht. Drie dagen later nog steeds de melding overmacht. Via chat en telefoon is Mediamarkt niet te bereiken. Kortom; nooit meer.

Defecte laptop

Ongeveer 2,5 jaar geleden heb ik een Lenovo laptop voor 900 euro aangeschaft bij de Mediamarkt en heb daarbij gelijk een verzekering afgesloten zodat de laptop verzekert is tegen defecten buiten de garantie. De laptop heb ik nu aangeboden voor reparatie bij mediamarkt. Na een week was de laptop weer terug met de opmerking dat er geen service onderdelen meer verkrijgbaar zijn. De waarde van de laptop werd geschat op ca 340 euro. Mediamarkt komt niet tegemoet met een coullanceregeling voor een vergoeding voor de laptop. Ik vind dit een slechte service van Mediamarkt

24-07-2020

Telefonisch klantenservice te beroerd om te helpen

Telefonisch contact gezocht met de klantenservice. Ik probeerde een Apple Watch 44mm space gray te bestellen en betaling Santander te doen maar de optie bleef weg.

Eerste wat er werd gezegd in slecht te verstaan Nederlands dat dit niet mogelijk is voor alle producten. Echter als ze even had gekeken had ze zelf gezien dat het er bij staat dat dit kan. Dit melde ik haar.

Toen begon ze over de browser maar voor haar pech had ik het al geprobeerd met Edge, Safari en Chrome op div. Devices.

Dan vraag ik of iemand even kan kijken, krijg ik te horen dat ik dan maar even naar de winkel moet gaan. Ze had op z’n minst even kunnen kijken op de site om te testen.

Dat wil ik dus niet. Ik wordt dus niet geholpen

Marnix
21-07-2020

Slechte klantenservice

1) Op 8 juli om rond 16:30 plaats ik een bestelling voor een harde schijf.

2) Ik kom er achter dat het ingevulde adres incorrect is. Ik bel op 8 juli 16:33, direct na het bestellen, de Media Markt op om de bestelling te annuleren.

3) De medewerker geeft aan dat ze de bestelling voor geannuleerd heeft en dat ze hier een bevestiging van zal sturen.

4) Ik krijg geen bevestiging en in plaats daarvan om 22:04, toen de klantenservice al dicht was, een mail met verzend bevestiging.

5) Direct daarna neem ik meerdere malen per mail en telefoon contact op met de klantenservice, maar wordt er geen oplossing geboden.

Atilla
20-07-2020

Slechte klantenservice

Gebeld en kreeg een Antilliaanse afkomstige medewerker. Ik moest vier keer herhalen dat het over een printer gaat. Ik stelde een simpele vraag met; valt mijn printer van 3 jaar onder garantie en zou ik dat langs kunnen brengen? Uiteindelijk krijg ik een antwoord dat ik een premium dienst moet hebben om telefonisch te mogen bellen. Dan denk ik waar heb je het over? Ik wordt geforceerd om naar de winkel te moeten terwijl ik een simpel antwoord via telefoon verwacht? Media Markt moet zijn klantenservice beter trainen en de medewerkers moeten niet zoveel zeuren.

GertJan
17-07-2020

Teleurstellend.

Zeldzaam negatieve ervaring. Ik heb een platenspeler gekocht bij Mediamarkt. Deze kwam niet werkend aan via de pakketdienst. Was ook van dusdanige kwaliteit dat men zich diep moet schamen om dit uberhaupt te verkopen. Bellen leverde niets op (niemand bereikbaar), dus naar de winkel gereden. Heb aangegeven deze niet meer te willen hebben en een andere (lees duurdere, maar betere) te willen aanschaffen. Ondanks dat deze slechts een paar dagen oud (en niet gebruikt) was, werd dit niet geaccepteerd omdat de doos niet compleet was. Diep, diep teleurgesteld. Ondanks dat ik een klant van het eerste uur ben en wel vaker "schoonheidsfoutjes" heb geaccepteerd voel ik me nu in de kou staan. Als het niet nodig is raad ik ten zeerste aan om geen zaken met deze organisatie te doen. Als er iets is, ben je de sjaak.

Jörg
16-07-2020

Inruilen werkt al maanden niet meer goed!

We wilden onze telefoons inruilen voor cadeaukaarten, maar kregen bij de "Smartbar" te horen dat het systeem al 4 maanden niet werkt. Dus geen korting mogelijk! Ook geen mogelijkheid om dit wel op te lossen. Scheelt mooi 160,-!

Helaas wel al nieuwe toestellen hier aangeschaft en in gebruik genomen. We zijn vaste klanten bij ze, maar nu niet meer.

Amy
15-07-2020

Ruilen hoesje telefoon

Afgelopen maandagmiddag 13 juli heb ik bij mediamarkt een hoesje van 19,98 euro voor de telefoon gekocht. Ik twijfelde of het hoesje passend was, bij de kassa keek een medewerker mee en opende de verpakking! Hij concludeerde dat het hoesje passend was waarna ik het heb gekocht. Thuisgekomen vond ik toch dat het hoesje te groot was en toog woensdag 15 juli naar de klantenservice van mediamarkt om het hoesje te ruilen. Bij de klantenservice zei de verkoper dat het hoesje beschadigd en vies was, ik vroeg hem waar dan? Onderaan, nee antwoordde ik er staat een naam in n.l cellularline dat is geen beschadiging en ook niet smerig!Heb gevraagd naar zijn leidinggevende waarna er een collega kwam. Toen werd het gegooid op de verpakking dit kunnen we niet meer verkopen.Na een oeverloze discussie (vroeg niet eens mijn geld terug wilde alleen ruilen) waarbij je het als klant altijd verliest heb ik moeten constateren dat de verkopers een goede bril nodig hebben en misschien een opleiding in hoe om te gaan met klanten en om een goede service te verlenen.ONACCEPTABEL!

CC
08-07-2020

Nog steeds geen geld retour

Op 19 juni een kookplaat gekocht in Breda. Hij was niet voorradig dus zou hij 2 dagen later geleverd worden. Het afleveradres was in de binnenstad van Breda. Wat schetst mijn verbazing dat ik een mededeling kreeg 2 dagen later, dat het pakket niet bezorgd kon worden, want het huisadres was onvindbaar (?) en weer retour magazijn was. Heel veel keer de klantenservice gebeld telkens werd gezegd dat het bedrag zou worden terug gestort, want het was niet mogelijk om het toch te bezorgen. Uiteindelijk kreeg ik vorige week dinsdag via wa de vraag op welke rekening het gestort moest worden en de naam van de rekeninghouder. Dit meegedeeld. Helaas na enkele dagen nog geen geld. Dus weer gebeld en toen ontving ik via de mail nogmaals de vraag naar het banknummer en de naam. Dit ook weer via de mail doorgegeven. Iedere keer stel ik de vraag wanneer ik mijn geld terugkrijg; helaas krijg ik daar geen antwoord op van de klantenservice. Ik hoop eens mijn geld (139,00) terug te ontvangen, maar ik zal nooit meer iets bestellen bij Mediamarkt.

MKK
08-07-2020

Wat een zooitje

Mijn wasmachine van meer dan duizend euro is na ruim twee jaar kapot gegaan. Volgens de onafhankelijke monteur die we hebben ingeschakeld is dit een defect dat niet had mogen gebeuren en hoort dit onder de garantie te vallen. Inmiddels tig keer contact gehad met de klantenservice, die meestal slecht ingelicht is, als je ze al kunt bereiken. Er zou al 4 keer contact met mij worden opgenomen wat tot op heden nog niet is gebeurt. Wat een zooitje.

Iraj
06-07-2020

Bezorging, kapotte product.

Een jaar geleden heb ik een mp4 gekocht. Na een week volume knopen deden het niet meer. Ondertussen bij BCC zelfde product was in aanbieding. Omdat hij kapot was probeerde MP4 tetug geven en mijn geld terug krijgen. Geld terug wad geen optie.

Ook een tv gekocht bij mediamarkt. Er wordt 8 dagen later bezorgd dan gepland was. Daar heb ik ook geen punt van gemaakt. Afgelopen vrijdag mijn van twaalf heeft een speeltje gekocht. Een maal thuis aangekomen bleek dat de beschermer van dvd kapot is. Hij heeft gelijk halfuurtje terug gefietst. Bij klantenservice hebben hem " een jochie van 12 jaar" gedurende 25 minuten laten staan. Uiteindelijk kwam een vent naar hem toe en vertelde hem dat het hoesje valt niet onder ondeugdelijk product. Zo heeft mijn zo geleerd wat service betekent. Zij hebben een kind huilend naar huis gestuurd. Dus wat me betreft mag dit bedrijf omvallen. In iedere geval mij als klant zullen ze niet meer zien. Geen Mediamarkt meer.

Jessica
06-07-2020

Zeer slechte service

Vorige week donderdag 2 juli 2020 een playstation 4 controller besteld bij media markt, er stond bij dat het product op voorraad is (zowel online als in de winkels en staat er tot op heden nog!) netjes de bestelling geplaatst en gelijk afgerekend met ideal. Vervolgens een aantal uren later die dag komt er een mail dat het product niet leverbaar is aangezien het niet op voorraad is, ons geld zou teruggestort worden. Donderdag na het zien van de mail gelijk een telefoontje gedaan naar media markt, eerst zeggen ze product is niet op voorraad tot we aangeven dat het wel op de site staat, toen opeens waren er toch 3 locaties (winkels) met een voorraad, dus de bestelling kon alsnog geleverd worden, zou vrijdag - zaterdag binnen zijn. Vrijdag weer een annulering, nogmaals weer bellen en weer alles moeten uitleggen, vervolgens kon de bestelling nog een keer weer doorgaan. Het zou maandag uiterlijk dinsdag geleverd worden (vandaag/morgen dus), vervolgens krijgen we net een uur terug een mail dat het niet geleverd kan worden waarop we gelijk weer aan de telefoon hangen, weer heel het verhaal moeten doen, weer moest men alles uitzoeken maar geen probleem, de belofte 'morgen zal die binnen zijn' werd gedaan. Tot net een paar minuten terug weer een annuleringsmail binnenkomt, gelijk weer bellen, zegt meneer hij is vanaf de 2e al geannuleerd, niemand heeft mogen toezeggen dat de controller als nog kwam en die komt niet en er is ook niemand geweest die de toezegging heeft gedaan, best vreemd aangezien alle mails gekomen zijn en bij de media markt gesprekken worden opgenomen? al met al komt er alsnog niks, had ons geld volgens meneer al binnen moeten zijn wat ook nog niet het geval is.

Dit was de laatste bestelling ooit bij media markt en ik zal jullie aanraden ook hierover na te denken voor jullie wat bestellen.

Slechte klantenservice!

02-07-2020

Nooit meer Mediamarkt

Online bestelling geplaatst. Artikel was volgens onlineshop op voorraad en vóór 22.30u besteld wordt levering de volgende dag. Je raad het al: de dag erna geen levering. kreeg ik een mail dat de levering 1 dag was vertraagd. We zijn nu een week verder maar nog steeds niks ontvangen. Oook klantenservice is heel vaag: Zoeken we uit en nemen contact met u op. Ook dit kunt u al raden: uiteraard niks meer gehoord. Volgende keer weer bestellen bij CoolBlue of Bol.com. Die leveren namelijk wèl volgens afspraak, en áls daar iets misgaat, lossen ze dat wel voor je op. Nooit meer Mediamarkt. Ze zijn goedkoper maar je kunt er ook niks van verwachten.

01-07-2020

Lege doos ontvangen

Lege doos ontvangen, na een week nog niks geregeld, en nog steeds geen kabel, ik ga maar aangifte doen van oplichting.

Remy
01-07-2020

MediaMarkt is waardeloos

Samsung Galaxy Watch besteld bij MediaMarkt op 26 juni. De beloofde levertijd is 1-2 dagen. MediaMarkt is de goedkoopste, dus dat gaf de doorslag om voor dit bedrijf te kiezen.

Het valt op dat ik wel heel veel persoonsgegevens moet invullen. Zelfs mijn telefoonnummer is verplicht. Nou ja, ik vul het wel in. Misschien komt het de dienstverlening ten goede.

Vandaag, 5 dagen na bestelling, zie ik dat het product nog steeds niet is aangeboden bij PostNL door MediaMarkt. Ik besluit te bellen met de klantenservice.

MediaMarkt heeft gekozen voor het meest irritante wachtmuziekje, waarschijnlijk in de hoop dat klanten het na een paar minuten zó zat zijn dat ze zelf ophangen. Ik hang 8 minuten en 53 seconden in de wacht. Hierna wordt de verbinding plots verbroken. Mijn bloed kookt al aardig op dit moment.

Ik bel al vloekend hetzelfde nummer en krijg na 7 minuten (weer dat irritante muziekje) een medewerkster aan de lijn.

Ik leg uit dat ik mijn product nog niet binnen heb gekregen en vraag wat er mis gaat. De medewerkster vraagt het één en ander na bij andere afdelingen, maar kan mij niet vertellen hoe lang het nog gaat duren en wat er überhaupt misgaat.

Ze legt mij uit dat ze een verzoek kan indienen bij een andere afdeling. Ik wordt dan binnen 48 uur terug gebeld door deze afdeling. Ik besluit dit niet te doen. Andere bedrijven, zoals CoolBlue, Bol.com en Amazon kunnen er voor zorgen dat ik binnen 24 uur het product in huis heb! Dan ga ik toch niet 48 uur wachten op een antwoord van één of andere afdeling van MediaMarkt?!

Ik stel nog voor om zelf naar de winkel van MediaMarkt te fietsen om daar hetzelfde product op te halen. Dit is niet mogelijk. De medewerkster vertelt dat een bestelling op de website van MediaMarkt niet hetzelfde is als hetzelfde product dat bij de MediaMarkt ligt, hier 500m verderop.

Dan maar de bestelling annuleren. De medewerkster kan dit niet zelf. Hier gaat -hoe grappig en tenenkrommend tegelijk- een andere afdeling over. Zij geven binnen 48 uur een antwoord of het annuleren is gelukt of niet. Als het pakketje toch ineens wordt geleverd, dan moet ik het product weigeren bij de deur.

Samengevat: MediaMarkt levert producten niet, denken niet mee en de service is van belabberde kwaliteit.

Wat kun je hiervan leren: Al is MediaMarkt goedkoper, je kunt beter een paar euro meer betalen bij CoolBlue of Bol.com. Die kunnen namelijk wel (op tijd) leveren, en áls daar iets misgaat, lossen ze dat wel voor je op.

MediaMarkt is weer een klant armer, en ik een ervaring rijker. Tot nooit!

Huib
30-06-2020

MediaMarkt nooit meer

Online soundbar gekocht vandaag besteld morgen in huis ja jammer dan dus niet na een week mailen en bellen nog steeds geen soundbar was een sorteer fout bij bezorgdienst was een nieuwe opgestuurd niet dus kreeg een mailtje dat eerst de oude terug gestuurd moest worden welke dan was niets geleverd nu na meer dan een week mailen en bellen met de klanten service waar je niets mee opschiet maar naar het hoofdkantoor gebeld wel iets beter geholpen maar ook daar komen ze hun afspraken niet na uiteindelijk maar via het hoofdkantoor Mijn geld terug gevraagd wat nu hopelijk gaat gebeuren ben jaren klant van MediaMarkt geweest en nu al twee keer slecht behandeld ik ga wel naar de concurrent die wel zijn afspraken na komt

Noel
29-06-2020

Diefstal uit retourpakket

Ik heb op 9 juni een pakket laten ophalen door de transporteur van Mediamarkt, First logistics. De inhoud van het pakket ter waarde van 250,- is maar deels aangekomen bij Mediamarkt en moet tussen ophalen en afleveren zijn ontvreemd. Omdat ik al jaren online bestel en er met een eigen transportdienst werd gewerkt ging ik er vanuit dat het goed zou zitten maar achteraf gezien had ik het ophalen moeten filmen om bewijs te hebben dat het pakket compleet is geretourneerd. Nu is het mijn woord tegenover dat van de Mediamarkt dat zegt dat het pakket simpelweg niet compleet is, erg frustrerend en oneerlijk. Ik bestel voortaan gewoon weer bij de online winkel met het blauwe en oranje logo daar heb ik zoiets schandaligs als dit nog nooit meegemaakt.

Alfred
25-06-2020

ZEER slecht service .

Ik heb hier een afzuigkap gekocht op Woensdag de hele dag zitten wachten. Niet geleverd.

Donderdag gebeld is nu 19.42 uur nog steeds niets vernomen.

Koop hier niet zijn niet bereikbaar. Bellen niet terug.

Je plaats een order en pakken het geld en brengen helemaal niets.

Bianca
25-06-2020

Bezorgtijd steeds verschoven.

Vandaag zou de wasmachine geleverd worden. Via track en trace kan je zien hoe laat. Helaas de hele thuis aan het wachten met dit mooie weer, je kunt niets en de chauffeur heeft nu al 5 x de tijd veranderd. Bij klantenservice 10 min aan telefoon wachten. Ze ging de klacht noteren. De watts app dienst laat je ook wachten. Zelf kan je de vestiging helemaal niet bereiken.

Zo wordt er omgegaan met klanten.