Mediamarkt reviews

1.5

01-08-2019

Nooit meer MediaMarkt

Op vrijdag, niet lang na het middaguur, een oven besteld op basis van de belofte 'vandaag besteld, morgen in huis'. Ik vreesde al dat daarmee de volgende werkdag werd bedoeld, hoewel dat niet gezegd werd.

Op maandag de hele dag thuis geweest. Geen bericht, geen oven.

Klantenservice gebeld. Duurde 15 minuten voor ik iemand aan de lijn kreeg. Een juffrouw die haar best deed en niet vaak genoeg sorry kon zeggen. Uitleg over problemen met een verhuizing. Of ze kon zeggen wanneer mijn over kwam? Dat kon ze niet. Of ik de bestelling af kon zeggen zodat ik elders een oven kon bestellen? Ze kon niet beloven dat dat zou werken; wellicht was het bestelproces daar al te ver voor gevorderd. Maar dat kon ze niet zeggen. Ik zou de avond voorafgaand aan de bezorging bericht krijgen.

Vandaag, donderdag, is de oven bezorgd door PostNL. Het bericht dat men zou komen was er pas vanochtend. Ik had erop gerekend mijn oude oven mee te kunnen geven, maar omdat de bezorging door PostNL was kon dat niet. Daar moet ik dus alsnog een oplossing voor gaan bedenken.

Na openen van de doos (waar een gat in zat) blijkt de opvangbak van de oven een deuk te hebben. Ik heb de oven nog niet geprobeerd, en ik moet maar afwachten of het verder in orde is.

Nooit, nooit, nooit koop ik meer iets bij de MediaMarkt. Ook niet in de fysieke winkel. Voor hen tien anderen. Prutsers.

Jochem
01-08-2019

Slechtste ervaring ooit met een Nederlandse webwinkel

Ik kreeg zojuist een mailtje van Mediamarkt met de vraag of ik mijn aankoop wil reviewen. Ik heb twee weken geleden een ventilator besteld met de hoop 'm op tijd binnen te krijgen voor de twee heetste dagen van de eeuw ("vandaag besteld, morgen in huis").

Helaas was er wat vertraging met de levering, na een onbeantwoord privébericht op Facebook om hierover te vragen (anderhalve week geleden en nog steeds geen antwoord) kregen we hem uiteindelijk vorige week woensdag toch nog binnen. Jammer, maar kan gebeuren. Met zweet op het voorhoofd openden we de doos. om vervolgens een stofzuiger aan te treffen!

Nogmaals, foutje kan gebeuren, al is dit wel de eerste keer ooit dat ik zo'n fout heb meegemaakt. We zijn direct naar de dichtstbijzijnde MM gegaan om daar de vergissing te herstellen. Uiteindelijk hebben we zonder stofzuiger noch ventilator de winkel verlaten, wel met de belofte dat iemand van de klantenservice de volgende dag contact zou opnemen met ons.

Donderdag kwam en ging voorbij zonder telefoontje. Vrijdag een gemiste oproep, om vervolgens zaterdagochtend iemand van MM te spreken, met de belofte dat de ventilator zo spoedig mogelijk verstuurd zou worden.

Inmiddels is het weer donderdag en werd mij gevraagd het product te reviewen. Het enige zinnige dat ik kan zeggen is dat het weer nu tenminste wat koeler is, wat hem op dit moment overbodig maakt. Ik heb verder niets meer van de ventilator vernomen, maar heb wel vertrouwen verloren in de service van Mediamarkt.

Misschien wordt het dan toch maar eens tijd om te kijken wat BCC aanbiedt.

30-07-2019

Super slecht

Vrijdag 26 juli ventilator besteld om ongeveer 9.00 uur dus levering zaterdag volgens de site maar niets maandag niets dinsdag morgen gebeld en ja hoor in de wacht de bestelling is blijven hangen krijg ik hem dan woensdag wij doen ons best , dinsdag avond toch nog maar even gebeld maar ook woensdag komt hij niet klanten service gezegd annuleer het maar en gevraagd het betaalde geld terug te storten ,maar hopen dat dit beter gaat dan afleveren ,dit was de eerste bestelling bij de mediamarkt maar ook de laatste super slecht.

Pieter Appelscha

Max
30-07-2019

De Smart TV . komt uit Buitenland !

Zoals in mijn verhaal, een Philips smart tv.

leekt een mooie aankoop, slechts 1499 euro

echter komt hij uit buitenland!

een waardeloze aankoop,

zelfs Philips helpt u niet!

goed koop maar duur koop.

Raisand
28-07-2019

Ongelofelijk slechte 'service'

Ongelofelijk slechte 'service'. Vanwege eerdere slechte ervaringen met de Mediamarkt had ik hier al jaren niets meer besteld. Nu ging gisteren onze koelkast stuk en was ik met spoed op zoek naar een nieuwe, zeker in combinatie met het hete weer van de afgelopen dagen. Coolblue geprobeerd, maar hun bezorgvakken voor vandaag waren allemaal al vol. Dus toen toch maar besloten om Mediamarkt weer eens een kans te geven. (Het is al zo lang geleden, ze zullen vast wel beter zijn geworden toch?)

Op de site werd bij de betreffende koelkast groot geadverteerd met 'Vandaag besteld = morgen in huis'. Vandaag voor 08:00 zou ik een email ontvangen met een bezorgtijdvak. Uiteraard, zoals verwacht, om 08:00 nog niets in de inbox. Om 09:00 besloot ik maar eens om informatie in te gaan winnen, gezien ik nog niets had gehoord en de bestelstatus ook nog 'Onderweg naar het magazijn'. De medewerker aan de lijn vertelde dat ze al zo veel problemen hadden gehad met verzenden de afgelopen weken en dat er niets gedaan kon worden om mijn product vandaag nog te leveren.

Aangezien mijn boodschapjes ondertussen lekker verder gingen met bederven, besloot ik het anders te proberen. Ik zou de bestelling gaan annuleren en hem rechtstreeks bij een vestiging bestellen die een afleverservice aanbiedt. Aflevering gratis en binnen één uur, prachtig toch?

Helaas. Na bijna een half uur telefonisch in de wacht te hebben gestaan, kwam ik niet bij de vestiging uit maar bij een algemeen service center. De medewerker aan de lijn vertelde mij dat er dan waarschijnlijk niemand in de vestiging zelf aanwezig was om mijn telefoontje te beantwoorden, wat ook wel erg bijzonder is.

Maar het werd nog veel mooier. Op mijn vraag of ik de koelkast bij de vestiging zelf kon bestellen en gebruik kon maken van de afleverservice, werd mij verteld dat hij dat ook niet wist en dat ik het beste 'even zelf naar de vestiging toe kon gaan om het te vragen'. De medewerker mocht/wilde/kon/had geen zin om contact op te nemen met de vestiging voor mij, ik moest er echt maar zelf heen voor een 'ja' of 'nee' op mijn vraag, met het risico om alsnog met lege handen naar huis te gaan.

Mediamarkt, soms lijkt het wel alsof jullie zo gehecht zijn aan de producten dat jullie ze niet wíllen verkopen. Iets met een kastje en een muur. In elk geval bedankt voor de reminder dat ik de Mediamarkt voortaan moet vermijden.

27-07-2019

Klant is ondergeschikt

Bestel donderdag ivm de warmte een extra ventilator. Bewust bij mediamarkt want dan zou hij de volgende dag geleverd worden.

Betaald en wachten op de aflever bevestiging. En wachten en wachten. Niets.

Wacht. Ze hebben Facebook. Via facebook en net berichtje achter gelaten. Krijg een standaard berichtje terug over drukte maar stuur vast je gegevens. Daarna niets meer. Geen enkele reactie, ook niet na nog enkele berichten. 2 dagen laten nog wat gestuurd. Wederom het zelfde standaard bericht over drukte maar stuur vast je gegevens.

Heb het maar even zo gelaten om netjes te blijven.

Nu net een mailtje dst mijn bestelling dinsdag geleverd wordt. Niets geen excuus of text en uitleg in de mail, gewoon een standaard verzendbevedtiging.

Ik bestel er nooit meer.

Henny
27-07-2019

Hifi

Kreeg voor mijn verjaardag een hifi. Wilde vooral mijn cd's kunnen spelen. Ging goed, maar na een paar dagen wilde ik dezelfde 2 cd's weer spelen. No way. Het apparaat gaf steeds 'no disc' aan. Dacht dat ik gek was . Andere mensen hebben er ook naar gekeken. Kregen hem niet aan de praat.

Klantenservice Mediamarkt gebeld. Na lange tijd wachten tel nr van Philips homeservice gekregen. Dat belde ik. Kan niet, moet reclameren bij Mediamarkt, die het apparaat verkocht hebben.

heb binnen 30 dagen het apparaat terug te brengen. Maar."indien ongebruikt, compleet en in ongeopende verpakking". Huh? ? Hoe kan je dan controleren of hij goed is.?. Klantvriendelijkheid?

Morgen ga ik hem terugbrengen, ben benieuwd.

Eigen fout slecht hertsellen

Heb op zondag een laptop en usb geheugenkaart besteld, voor 23.30 uur betsellen de volgende dag wordt het geleverd. Nu krijg ik op maandagavond een bericht dat eren software probleem was bij de mediamarkt, is bekent, is opgelost, dus bestelling heeft enigsinds vertraging. Nu is het vrijdag, heb nog steedsniets. Door fout is alles naar deretour afdeling gestuurd. De klantenservice weet niet of ik mijn geld terug krijg, ofdat het alsnog wordt geleverd.

Ben best ff boos geworden opdemedewerker, dan zeggen eensdat in de algemene voorwaarden staat dat media markt een maand heeft om te leveren.?.

Schijf zooi.voor mij geen media markt meer in de toekomst, bagger bedrijf

Vaatwasser zoek

Je besteld in de winkel een vaatwasser. Na een aantal dagen niets ontvangen. Blijkt de order geannuleerd? Door wie? Onbekend. In het filiaal konden ze me gelukkig meer vertellen: de reden? Ze waren de vaatwasser die geleverd moest worden kwijt. Wanneer ze dan wel gingen leveren? Tja, dat wist niemand. Zodra ze de vaatwasser zouden vinden zouden ze bellen.? Geld terug natuurlijk. Geef deze keten nog een jaar of 2 en dan gaan ze kapot aan hun belachelijke houding en arrogantie.

Gamer

Levering niet ontvangen

Ik wacht nu al dagen op mijn pakketje deze is nog steeds verzonden door de mediamarkt.

Ze kunnen wat mij betreft net zo goed gaan stoppen als online webwinkel als ze de levertijden niet eens na kunnen komen.

Maas
24-07-2019

Monopolistisch gedrag en logistieke chaos

Op moment van bestellen via website was apparatuur voldoende op voorraad. Order en levering zijn per mail bevestigd en daarna blijft het stil. Meerdere keren nagevraagd wat de status is, de beantwoording is telkens anders en blijkt achteraf telkens allemaal onjuist.

Na 3 weken wordt eindelijk een mail gestuurd waar men aangeeft dat ten tijde van bestelling er geen voorraad was en er ook geen nalevering meer mogelijk is.

Men denkt dat door het aanbieden van een inferieur alternatief, zonder enige vorm van compensatie, de klant weer gelukkig is. Gedrag van een monopolist.

Femke
24-07-2019

Media Markt heeft verschrikkelijke klantenservice!

Ik had perongeluk een verkeerd huisnummer ingetypt en het pakketje was mee teruggegeven met de bezorger. Geen probleem, mijn eigen fout!

Ik bel Media Markt hierover en sta 80% in de wachtrij of on-hold. In totaal 50 minuten aan de telefoon gezeten. Uiteindelijk krijg ik te horen dat ze het huisnummer zouden veranderen en hem opnieuw zouden opsturen. Mooizo!

Vandaag krijg ik een e-mail binnen dat het pakketje bij nummer 130 was bezorgd, mijn buren. Uhh ja, dat wist ik, daar belde ik over en ze zouden hem opnieuw opsturen. Dan krijg ik via e-mail te horen dat ze dus GEEN adres wijzigingen doen en ik het geld over 5+2 werkdagen terug zou krijgen. Ik krijg 2 dingen te horen. Ik sta hier versteld van.

Ik heb ze ook geprobeerd te contacteren op Twitter via PM en ze negeren je gewoon. Ze tweeten openlijk wel naar andere mensen toe in die tijd, maar kijken gewoon niet naar de PM's tenzij je zelf een openlijke tweet stuurt met dat je een PM hebt gestuurd.

Daarbij mag je urenlang wachten op een reactie (terwijl nog wel volop aan het tweeten zijn in die tijd). Ik reageer altijd vrij snel en meestal binnen 5 minuten op een bericht, en dan begint het wachten weer. Ze vergeten je gewoon en negeren waarom je überhaupt een PM stuurt.

Ik vind dit nou echt de slechtste klantenservice die ik OOIT heb meegemaakt! Ik heb zelf de typ fout gemaakt, maar de klantenservice die erop volgde was gewoon verschrikkelijk.

Ik heb ook een hele thread hierover gemaakt op Twitter op om voor andere mensen te zien en zodat andere ook hun mening kunnen delen hierover.

Joeri
23-07-2019

Klantcontact drama

26-6 -19 Klant besteld tv met uitpakservice (€15)

2-7-19 Tv wordt geleverd zonder uitpakservice

3-7-19 Klant schrijft een klacht

7-7-19 Klant ontvang tegemoetkoming (€50 voor het ongemak)

8-7-19 Klant reageert verbaasd dat er geen nieuwe uitpakafspraak is gemaakt en is naar alle omstandigheden van het roostervrij moeten nemen en het uitpakken van en het aansluiten van de tv solo met zeer veel risico al een week zonder tv heeft moeten zitten en hier alleen maar op hoort, spijtig en heel vervelend (begrijpelijk) maar de frustratie hiervan wordt door de klant aangegeven en verzoekt voor een compensatie van €150 (ook vanwege het ontzettend moeizame contact met de klantenservice.

10-7-2019 Klant herhaalt de mail want er komt geen reactie, klant probeert het ook via facebook messenger (waar bij staat reageren gemiddeld binnen 1 uur)

23-7-2019 Klant besluit na twee weken (het bijna vergeten te zijn) omdat er simpelweg geen reactie komt, nogmaals de mail als reminder toe te zenden. Bovendien besluit klant te bellen met de klantenservice, een uiterst vriendelijke medewerkster gesproken te hebben, hele verhaal toegelicht, ja spijtig vervelend excuses (vriendelijk maar koop ik weinig voor) Ik ga het even overleggen, ik met een sprankje hoop op een fatsoenlijk antwoord na bijna 1 maand te krijgen krijg wederom een domper. "Het geval wil dat de afdeling die hiermee bezig is ontzettend druk is en omdat u een reminder gestuurd heeft vandaag beland uw mail en vraag weer onderaan de stapel. Ik blijf even stil, ik zeg je maakt een grapje toch? Nee zo werkt het nu eenmaal dus en ik kan niet zeggen wanneer u iets hoort. Ik bedank de vriendelijke medewerkster, ik geef aan dat ik natuurlijk niet persoonlijk boos ben maar eigenlijk meer op mediamarkt en op de directeur die hun zakken vullen en producten aan de klant brengen maar vervolgens daarna geen verdere verantwoordelijkheid meer pakken. Toch vreemd dat de bezetting aan verkopers in de winkel nooit schaars is en de aftersales (als het geld binnen is) het toch altijd superdruk heeft en je altijd maar in de wacht moet staan.

Mediamarkt aub pak je verantwoordelijkheid in deze.

20-07-2019

Media markt schuift alle verantwoordelijkheid af naar leverancier.

Ik heb een Samsung wasmachine na een half jaar al kapot. Na 20 min wachten aan de telefoon zeg de klantenservice dat ze niets voor je kunnen doen. Samsung gebeld stuurt je ook door naar Servilux reparaties. Ook die neemt geen contact. Nooit geen mediamarkt meer en ook nooit geen Samsung wasmachine meer.

Petra
15-07-2019

Zo slecht

Werd uitgemaakt voor leugenaar. was het moeilijk om een leidinggevende te spreken te krijgen. die vond der koffie belangrijker als betalende klant helpen.

het overige personeel is ook er onbekwaam en onbeschoft.

Henk-Jan
11-07-2019

Leveringsproblemen

25 Juni online een koffiezetapparaat bestelt. Nog steeds niet geleverd. Vaak gebeld en lang in de wacht gestaan en dan kunnen ze nog geen oplossing bieden. Het is triest voor de medewerkers, maar ze kunnen beter stoppen met de online verkopen.

Lucas
11-07-2019

Niet de eerste keer.

Ik heb een aantal spellen besteld die volgens de website beschikbaar waren en deze direct betaald via iDeal. Kreeg een dag later de melding dat 1 van de spellen toch niet beschikbaar blijkt te zijn. met aanvullend de melding (via een verder onbegrijpelijke email) dat ik binnen 3 weken(!) mijn geld terugkrijg.

Dit laatste is wettelijk gezien sowieso dubieus (terugbetaling dient maximaal 14 dagen na melding van de annulering plaats te vinden, staat in het burgerlijk wetboek), maar is bij een fout die ze zelf hebben gemaakt nog net iets schandaliger.

Ik tuin er toch elke keer in. zo een "koopje" bij de MediaMarkt.

05-07-2019

Product komt twee dagen later aan dan belofte, en hp laptop functioneert niet goed.

02-07-2019

Het leed dat mediamarkt heet

Jaren geleden had mediamarkt en saturn de klant nog hoog in het vaandel staan.helaas is dit verleden tijd.de laatste jaren is het een drama met service en garantie.ik had er door slechte service al 4 jaar niks meer gekocht,maar ik waagde het er nog maar een keer op en plaatste 2 bestellingen.ja je raad het al he.op beide bestellingen ging het fout.liegen en bedriegen.vaak is het produkt bij de concurent even duur maar de service beter en helder.mediamarkt.nee echt noooooit meer.ik ben toch niet gek?

Jason
01-07-2019

Niks meer bestelle

Wachte wachte wachte en maar niks krijge en denk maar niet dat ze wat van zig laten horen