Mediamarkt reviews

1.5

22-06-2018

Zeer slecht

Klantenservice van MediaMarkt is een nachtmerrie. Men belooft iets en vervolgens staat het de volgende keer niet in het systeem. De gesprekken worden opgenomen, maar die mag je dan niet terug luisteren.

Remco
22-06-2018

Gebrek aan klantenservice

Koelkast besteld bij de mediamarkt, deze komt kapot aan. Wij bellen de mediamarkt om deze retour te zenden en afspraak gemaakt. De afspraak verzetten ze de avond van tevoren en willen nauwelijks een regeling treffen. De klantenservice is onbereikbaar (na 30 minuten het bellen opgegeven). Naderhand heb ik contact opgenomen via facebook (bij gebrek aan betere opties). Ook hier kom ik geen steek verder aangezien hun beste service is om de klant te beantwoorden met 'om onbekende reden is het verzet, ik kan hier niks aan doen'. De zending is uiteindelijk toch retour, zijn ze te laat met het teruggeven van het geld en ook hier is de klanten-'service' nergens te bekennen. Bestel nooit iets online bij mediamarkt, de gebruikte slogan op de site 'onze klanten verdienen de beste service.' slaat niet op de service die zij leveren.

Daphne
16-06-2018

Niet mogen ruilen.

Vandaag bij de media markt geweest. Heb een Samsung Galaxy a5 2017 hij gaf een hele irritante piep net zo hard en vervelend als een brand alarm. Had de telefoon net 12 weken. Dus gevraagd of ik mijn geld terug mocht en een andere mocht kopen. Dit was absoluut niet de bedoeling. Dus na heel veel gezeur aan de balie een leen telefoon gekregen. Dit ding heb ik nu werkt voor geen meter. Oplader kapot ik direct bij thuiskomst gebeld ja mevrouw kon kom maar terug. Neee ik ga er vanuit dat die goed is. Melding van gemaakt. Nu gebruik ik de telefoon. - hartstikke sloom - facebook doet het niet - Instagram doet het niet - oplader kapot Lekker service zo hoor. Koop nooit meer wat bij de mediamarkt!

R.W.
13-06-2018

Nieuw scheerapparaat blijkt gebruikt!

Bij het openen van de verpakking van een Braun Series 9 (9290cc) scheerapparaat kwam ik al meteen een gescheurd en verkreukeld kartonnetje tegen. Een teken aan de wand, zo bleek enige momenten later. In het reinigingsapparaat trof ik resten van baard/snorharen aan! En het reinigingskwastje ontbrak ten ene malen. Dit apparaat is blijkbaar reeds gebruikt. Maar wordt door de Mediamarkt wel voor nieuw verkocht. Slechte zaak.

Ylva
08-06-2018

Service ontzettend slecht. Vorige week stond de afspraak (tussen 1 en 3) om de nieuwe koelkast te brengen en de oude mee te nemen. Komen om kwart over 3 aanzetten en namen de oude koelkast niet mee. Paste niet door de deur en moest zelf de deuren eraf monteren en een nieuwe afspraak maken (maar even wachten deden ze ook niet). Opzich nog geen probleem maar even balen. Ondertussen nog een airco besteld en de afspraak zo gemaakt dat ze de airco kwamen brengen en de koelkast mee zouden nemen. Afspraak een week later gezet en de airco werd gebracht (nu ineens 5 minuten te vroeg), maar de koelkast kon niet mee want deze paste niet in de bus. Er was genoteerd dat de oude (dus airco) mee moest. Moet dus weer een nieuwe afspraak maken en kijk nog steeds tegen een oude koelkast aan!

M. Yucetas
05-06-2018

NOOIT MEER NAAR MEDIAMARKT SERVICE

Ik ben naar de mediamarkt service gegaan omdat ik geen spel kon installeren vanaf disk van mijn computer. Ze zouden dat probleem oplossen. Na het berichtje dat mijn computer klaar ligt voor ophalen ben ik naar mediamarkt gegaan er wordt uitgelegd wat er allemaal gedaan is en op papier die ze me toen gaven stond dat het getest en gecontroleerd is.(er wordt mij niet gezegd dat ik mn computer daar kan testen voor ik hem ophalen) Ik heb mijn syteemkast opgehaald. Ik dacht dat het gewoon gemaakt was. Maar toen ik mijn computer wilde aanzetten zag ik dat mijn computer niet meer hetzelfde was. De aan en uitzetknop werkt niet meer. Er komt geen beeld op het beeldscherm. Ik heb mijn computer met een klein disk probleem bij mediamarkt gebracht om het te laten maken maar ze hebben het totaloos gemaakt en mij teruggeven. En ze accepteren niet dat ze het kapot hebben gemaakt omdat ik niet daar had gecontroleerd of het goed gemaakt was of niet. Ze zeggen dat ze het kunnen opsturen om verder te laten kijken maar dat ik 35 euro onderzoekskosten moet betalen voor iets wat ze zelf kapot hebben gemaakt. Ik heb een beetje gegoogeld en zag dat er veel mensen zijn zoals ik. Nooit meer naar Mediamarkt service

02-06-2018

Geen idee of er voorraad is

Aan een medewerker gevraagd (in Middelburg) of de TV die ik wilde kopen op voorraad was. De app op zijn tablet werkte klaarblijkelijk niet (of hij kon er niet mee werken) en had geen idee of de TV er was. Een computer raadplegen die 10 meter verder stond was teveel gevraagd en ben dan zonder TV uit de winkel gestapt. BCC kon de TV wel leveren met gratis leveren en installatie, iets waarbij je bij Mediamarkt voor moet betalen

01-06-2018

Slecht service

MediaMarkt komt zijn afspraken niet. Ik heb gisteren een fornuis besteld die vandaag zou geleverd zijn. Ik kreeg een bevestiging dat vandaag wordt geleverd, maar zij hebben het fout ingepland en het wordt morgen geleverd. Maar morgen ben ik er niet en dus kan ik ook niks ontvangen. Dus ik kan de hele weekend niet koken en MediaMarkt zegt dat zij er niets kunnen doen.

29-05-2018

BESTEL NOOIT ONLINE BIJ DE MEDIAMARKT

Echt waar, als er iets frusterend is dan is het bestellen bij de Mediamarkt. Ben nu 2 weken verder, voor niets een hele dag thuisgebleven voor montage, niemand geweest, nieuwe afspraak maken lukt niet en annuleren ook niet.

ZEEEEEEEER SLECHT!

Menks
20-05-2018

Asus Desktop

Zaterdag 19 mei 2018 een asus desktop gekocht bij mediamarkt. Op doos vermeld is open geweest. Nu gebeurt dit wel vaker dat een computer op de schap gestaan heeft en deze afgeprijsd weg kan.

Echter bij thuiskomst en installatie van de computer is de eerste melding windows niet correct afgesloten hierna bleef hij maar terug keren naar snelle installatie.

Contact opgenomen met de winkel . Ze zijn dicht en kunnen niet voor me doen terugkomen op de volgende dag dat ze open zijn.

Ik had echter die pc direct nodig aangezien in doordeweeks in het buitenland zit als vrachtwagenchauffeur.

Gevraagd of ik niet naar een ander filiaal kan om hem om te ruilen dit is echter onmogelijk filialen nemen geen producten aan van andere filialen.

Wat een kut bedrijf is dit dat het onmogelijk is om iets wat gekocht word bij het ene fililaal niet om te ruilen is bij een ander filiaal wat net even andere openings tijden heeft .

Dit is dus mijn allerlaatste keer geweest dat ik bij dit berijf iets gekocht heb en wat mij betreft mag het de kijkshop achterna gaan en verdwijnen.

M. Van velzen

J.H.
08-05-2018

TV bezorgen duurt 14 dagen!

Service via webshops beter dan de media markt Bezorging tv media markt dordrecht pas na 14 dagen! Vrijdag 4 mei een tv gekocht en betaald bij media markt dordrecht. 70,00 extra betaald voor het bezorgen en installeren van de tv en ik zou binnen enkele dagen gebeld worden voor het afleveren van de tv. Maandag geen telefoontje ontvangen voor een bezorg afspraak . Gebeld en nu zou ik de volgende dag gebeld worden. Na niets gehoor te hebben op dinsdag morgen weer gebeld en na enig dwingend aandringen vandaag gebeld voor een bezorg afspraak. En.over 14 dagen 16 mei wordt de tv bezorgd!

Gerrit
05-05-2018

‘Gratis’ cadeaukaart bij witgoed

Tijdens de witgoedweken kreeg je bij een Miele wasdroger WT43W3G1NL een cadeaukaart van €150. Wel nadat de prijs verhoogd was van €599 naar €749. Bij Coolblue stond dezelfde droger voor €599. Na ongeveer een week staat de droger weer voor €599. Kortom, Mediamarkt verhoogt prijzen bij akties! Pas dus op met de Mediamarkt!

Alletta
30-04-2018

Vandaag bezorgt morgen in huis ????

Voor 1250 euro besteld en fluiten naar je telefoon en iPad wel al betaald natuurlijk klantenservice van lik me vestje doen geen zak voor je wuiven al klachten weg

28-04-2018

Repaircenter

Voor een upgrade mijn macbook laten maken. Vervolgens hebben zij mijn moederboard kapot gemaakt nav onzorgvuldigheid. Eerst werd alles ontkend, pas nadat ik aangaf gespreksopnames te hebben wilde ze helpen. Helaas bleek dat helpen niet zoals beloofd. Men probeerde de zaak in de doofpot te krijgen en waren steeds nergens te bereiken. Uiteindelijk moeten dreigen met een rechtzaak.

Ingrid
17-04-2018

Onredelijk lang wachten dan zullen wij jou het aankoopbedrag vergoeden.

Ik heb voor mijn zoon op 12-10-2017 de Samsung Galaxy J7 telefoon gekocht en 30-01-2018 de Samsung Galaxy J7 telefoon ingeleverd. Nu is door een fout van jullie de Samsung Galaxy J7 telefoon onderdeel op 14-2-2018 nog niet eens besteld. Garantie op de Samsung Galaxy J7 telefoon De garantieduur verschilt per fabrikant en per product. Zolang als je garantie hebt op een product, garandeert de fabrikant of importeur dat het product bij normaal gebruik goed blijft werken. Als een product kapot gaat terwijl je er nog garantie op hebt, zullen wij eerst proberen het kosteloos te repareren of vervangen. Lukt dit ons niet binnen een redelijke termijn, dan zullen wij jou (een deel van) het aankoopbedrag vergoeden. Ik verwacht nu dus ook wel van jullie dat dit ook gebeurd. De telefoon werkte niet meer naar normaal gebruik. De telefoon zit in een bescherm hoes. In jullie eigen voorwaarden staat ook. Aankoopbedrag word vergoed + telefoon terug. Wij betalen je de aankoopprijs terug als het repareren van jouw product onredelijk lang of veel langer heeft geduurd dan vooraf is opgegeven en als je daarvan teveel overlast van hebt ondervonden. Als repareren of vervangen niet lukt binnen een redelijke termijn, krijg je het aankoopbedrag terug. Afgesproken aan de balie is dat jullie het bestelde artikel binnen 1 week binnen zullen hebben en dan moest het nog gemaakt worden en dat hij binnen 2 weken de telefoon weer kon gebruiken. Nu vandaag 17-4-2018 Yeh hij is klaar. Ik krijg een redelijke tegoed bon. (dan zullen wij jou het aankoopbedrag vergoeden.) Nou echt niet. Krijg een tegoed bon van € 15,- wat een aso shop

16-04-2018

MediaMarkt komt afspraken niet na

Online een koelkast gekocht. Van te voren gevraagd of de oude koelkast meegenomen werd. Dit werd bevestigd, “oude milieu”, zoals MediaMarkt dit noemt, ging mee retour.

Vandaag werd de koelkast bezorgd, door PostNL: tot in de garage. Hij werd niet uitgepakt en aangesloten en de oude ging niet mee.

Bedankt MediaMarkt voor het niet nakomen van de afspraken en de extra kosten. De nieuwe koelkast mogen jullie weer ophalen, ik bestel daarna wel een bij BCC of Bol.com!

Marjolein
07-04-2018

2 weken kwijt voor 15 minuten werk. Goede service Mediamarkt!

Op 21 mei 2017 een telefoon gekocht bij de mediamarkt. Omdat Hengelo geen voorraad meer had, naar Duiven gereden. Daar heb ik toen een Sony Xperia Z5 Premium gekocht twv €650. Todat na een update in februari 2018 mijn wifi het ineens niet meer deed. Even een tijdje gewacht maar hij deed het niet. Op donderdag 23 maart heb ik de telefoon dan ook ter reparatie aangeboden bij de mediamarkt in Hengelo. Alles doorgegeven, foto's gemaakt van de telefoon en deze opgestuurd naar Dynafix Care via de mediamarkt. Toen kreeg ik maandag een mailtje terug. De telefoon zou externe schade hebben en total los zijn, en deze kon ik dan laten vernietigen of ik kon hem zonder kosten terug laten komen. Dus op donderdag weer naar de mediamarkt om te vragen wat er dan kapot zou zijn. Mij werd verteld dat de telefoon krom zou zijn en dat deze niet meer te repareren was. Raar, de telefoon was in nieuwstaat toen ik hem bracht, alleen het glasplaatje was een beetje kapot. Maarja, de telefoon moest zo snel mogelijk weer terug komen. Op vrijdag kreeg ik nog een telefoontje, ik zou alle schade zelf veroorzaakt hebben en mijn garantie was daardoor verlopen. Volgens de lieve meneer aan de telefoon had ik ook nog een barst in mijn scherm? Dus op zaterdag weer naar de mediamarkt, vragen om uitleg. Normaal hebben ze er bij de klantenservice niet erg veel zin in, maar deze meid was druk bezig met alles uitzoeken. Helaas was de meneer die over mijn telefoon ging niet aanwezig. Op donderdag 5 april kon ik mijn telefoon weer ophalen. Ook deze meid had geen zin aan haar werk, de meneer voor ons liep schreeuwend de winkel uit. Haar nogmaals gevraagd hoe het kon dat mijn nieuw uitziende telefoon, ineens total los verklaard werd. Geen antwoord. Dus de telefoon maar meegenomen. Bij verschillende winkels langs geweest om de telefoon toch te kunnen laten maken, maar dan voor eigen kosten. Helaas, het is een telefoon van de mediamarkt dus niemand wil hem maken. Dus maar even een kennis gebeld, hij kon er meteen wel even naar kijken. Hij zocht even wat info op, op google en binnen 15 minuten kon ik weer gewoon op de wifi. Dus mediamarkt, ik weet niet wat jullie doen? En wat ze bij DynaCare doen weet ik al helemaal niet gezien de reviews op google, maar ik ben dus mijn telefoon 2 weken kwijt geweest, met een hoop gezeur, voor 15 minuten werk. Bedankt!

Jan Willem
05-04-2018

Mediamarkt en HP bedriegen de boel

Voor een goede vriend van mij heb ik meermaals geprobeerd 50 euro “cashback” te claimen waarvoor hij in aanmerking kwam bij de aanschaf van een Hewlett Packard. Hij heeft de betreffende papieren ingevuld maar nooit 50 euro op zijn rekening bijgeschreven gezien. Meerdere brieven heb ik hier aan gewijd. Mediamarkt blijft steevast doorverwijzen naar HP en HP negeert iedere brief en e-mail. Nooit en te nimmer koop ik ook maar iets bij de Mediamarkt en ook nooit komt er meer een HP product in huis. Vuile oplichters!

03-04-2018

Problemen met Philips TV

Tot twee maal toe problemen met Philips TV. Mediamarkt heeft in beide keren (ondanks een Philips prbleem) voor een nieuwe TV gezorgd, super! 1e keer een nieuwe Philips, 2e keer een LG.

Ajmal
02-04-2018

Nooit meer bij Media Markt!

14 dagen geleden een wasmachine besteld via de website van mediamarkt. Er stond "Voor 23:00 besteld, morgen in huis" De wasmachine is helaas nog steeds niet geleverd. Meerdere malen gemaild, gebeld helaas zonder resultaat. Steeds hetzelfde verhaal: het product is nog niet niet in voorraad beschikbaar. Op de vraag waarom het product dan besteld kon worden, hebben ze geen antwoord. Klantenservice is erg onvriendelijke. Je wordt voortdurend aan de lijnt gehouden met beloftes die ze vervolgens niet nakomen. Wij zijn het nu echt zat! Nooit meer via de website van mediamarkt iets bestellen!