Mediamarkt reviews

1.5

13-11-2017

Service

Hele slechte ervaring ik kocht er een tv verkoper vertelde dat ik diverse aansluitingen er bij moest kopen om mijn surround set te laten spelen blijkt dus totaal niet te kloppen 2 maanden later er een soundbar gekocht bleek de subwoofer defect te zijn er zat een klein krasje op medewerker vond dat het mijn fout was waarop ik antwoorde dat hij defect was maar totaal geen medewerking op het op te lossen toen vertelde hij dat het 3 weken ging duren voordat er iets duidelijk was waarop ik dus eiste dat hij dat op de Bon ging zetten wat veel moeite koste hele slechte service niet aan te raden deze winkel zal er ook nooit meer wat kopen

L.
08-11-2017

Bezorging ging prima, wasmachine werkt goed.

Meerdere keren gebeld op de dag: in de ochtend om aan te geven dat ze 's middags kwamen, in de middag nogmaals tien minuten voor de verwachtte aankomsttijd. Binnen vijf minuten staat de wasmachine geïnstalleerd en al op de eerste verdieping. Hij werkt prima, dus alles ging goed.

Ro
06-11-2017

Waardeloos onbeschioft en veruit slecht

Waardeloos. Ik bestel een cadeaubon om op een verjaardag te geven. Komt vervolgens niet binnen.

Contact gehad met hun klanten"service", die zeiden dat een andere afdeling contact op zou nemen om het op te lossen. Dit is niet gebeurd maar zij hebben het product de dag erna pas laten leveren. TE LAAT DUS.

Er zit geen enkele vorm van excuses of compensatie bij. Daarbij geven ze ook nog een aan dat ik kan fluiten naar mijn geld omdat ze hem niet willen cancelen.

03-11-2017

Misleidend

Om 9:00 braaf bij de pre-orders een iPhone X online gekocht, paar minuten later de orderbevestiging per e-mail ontvangen met 4-5 werkdagen levertijd. Enkele dagen later meerdere mails ontvangen dat levertijd enkele weken zal worden.

Even gebeld en heel lang in de wacht gestaan (10 minuten). Volgens medewerkster order even nagekeken en zou inderdaad bij uit te leveren pre-order staan. Vandaag zou levering plaatsvinden, geen bericht. Wederom gebeld en heel lang in de wacht gestaan. Mediamarkt kan helaas niet leveren. Order geannuleerd en volledig vooruitbetaalde 1329,- zou terugbetaald worden binnen 2 weken.

Harmke
03-11-2017

Tv werd niet geleverd, nu wachten op geld.

2 weken geleden een tv besteld en deze zou geleverd worden door dynalogic, elke avond een mailtje van dynalogic gekregen dat ik hem de volgende dag geleverd zou krijgen wat elke keer niet het geval was. Na een aantal dagen kreeg ik een mail dat er een sorteerfout was en na vele telefoontjes met dynalogic en mediamarkt (Die telkens naar elkaar verwezen) eindelijk iemand aan de telefoon gekregen die vertelde wat er aan de hand was: ze waren de tv kwijtgeraakt. toen weer constant naar mediamarkt gebeld en gemaild en weer een paar dagen verder zouden ze dan opnieuw een tv verzenden die ik de volgende dag zou krijgen. Dit gebeurde WEER niet. uiteindelijk afgelopen maandag de bestelling geannuleerd en ik zou binnen 3 werkdagen mijn geld teruggestort krijgen, en je raadt het natuurlijk al: ik heb nog steeds niks ontvangen! IK KOOP NOOIT MEER BIJ MEDIAMARKT! En mijn famie ook niet!

Swen
30-10-2017

Wat een prutsers!

Is 1 ster echt het absolute minimum aantal mogelijk ter beoordeling? Had liever een halve ster ofzo gegeven. Wat een prutsers.

In de winkel word je toegsproken alsof je een vriend bent van de personeelsleden; zonder enig respect of beleefdheid. Maar er werkt dan ook niemand boven de 30 jaar. Eerst een telefoon weg gebracht voor schermreparatie; volgens de website een klus van een uur waar je op kan wachten. Twee weken lang bracht ik meer tijd in de winkel door dan het personeel. Diverse malen aangegeven dat ik de overeenkomst ongedaan wilde maken maar dat kon volgens mediamarkt niet.(daar gingen mijn consumentenrechten; uit het raam!) Maar, uiteindelijk was het scherm dan toch vervangen. Omdat Mediamarkt zoveel waarde hecht aan service kreeg ik een enquete toegestuurd waarin ik dit toelichtte en aangaaf dat ik contact wilde hierover. Niks gehoord! Maar toen, ging het toestel ineens tgv de reparatie kapot. Weer klacht ingediend op hun website; nooit meer wat op gehoord! Dus terug naar de winkel, begrepen mijn bezwaar om het toestel weer gedurende langere periode bij hun achter te laten, dus werd mij aangeraden een nieuwe te kopen (marketingcursus gevolgd intern?). Klinkt stom, maar rond dezelfde periode besloot ik een vrij dure spiegelreflexcamera bij hun te kopen; ik weet het, eigen schuld.camera werkt alleen met een sd kaart, maar daar had de enthausiaste verkoper de perfecte oplossing voor; sd kaart in de aanbieding. Hij en andere werknemers hadden er ook al een aantal gekocht. Ok; doen we dat. Wat blijkt; uitverkocht. Dus thuis op de mediamarkt website besteld. In spanning wacht ik af. Tot ik enkele dagen later ineens een bericht krijg dat ze op de webshop ook uitverkocht zijn. Niks over hoe ik mijn koop ongedaan kan worden. Alleen een bericht dat ze mijn geld fijn bewaren en mij mijn aankoop over een week of 3 misschien gaan verzenden. Kom op hé; dus ik zit hier met een €750,- camera die onbruikbaar is en €40 bij mediamarkt gedeponeerd in de hoop dat ze over 3 weken misschien een sd kaart opsturen voor de camera. Wat een mafkezen! Bizar boevenvolk!

Elly
22-10-2017

TV wel leveren, beloofde installatie blijft uit.

LG OLED TV gekocht. Gelukkig met installatie, want dat is onze sterkste kant niet. Blijkt dat installatie wordt uitbesteed aan koerier. Bij aflevering zegt meneer dat hij dit niet kan. Daarna worden nog 2 afspraken gemaakt. Vrij genomen van werk en dan komt er niemand. MediaMarkt diverse keren op de hoogte gebracht. Het enige wat ze zeggen is dat we maar moeten wachten en het recht altijd nog hebben om TV binnen 14 dagen te retourneren. In de gevraagde review netjes verwoord dat TV goed werkt, maar beloofde installatie niet is gedaan en dat voor ons een reden is nog eens goed na te denken of we in de toekomst nog wel producten van de MediaMarkt zouden willen kopen. Krijgen we antwoord dat ze review niet plaatsen omdat ie niet aan hun voorwaarden voldoet. Daar hebben ze een woord voor; censuur. Jammer, dan kan de TV nog zo mooi zijn, de nasmaak blijft bitter.

Jaap
09-10-2017

Verkoopt Mediamarkt tweee hands

Verkoopt Mediamarkt tweede hands? Tot nu toe goede ervaringen en redelijke prijzen. Op 31 oktober 2016 kocht ik de Foscam F19900P HD outdoor camera voor €121. In september 2017 bleek geen contact meer mogelijk met de camera. De laatste opname dateert van 22 september 2017. De oorzaak leek duidelijk: er was water zichtbaar in de camera. Na 9 maanden bleek de camera total loss. Ik bracht hem terug naar de winkel. In plaats van direct een nieuwe te krijgen, moest de camera worden opgestuurd om te kijken of hij inderdaad total loss was. Na een week kreeg ik bericht terug: hij was total loss. De oorzaak was dat er een "seel" zou zijn gaan lekken omdat de camera opengemaakt was. Conclusie Mediamarkt: geen garantie. Uiteraard was ik zeer gepikeerd. Ik had de camera niet geopend. Volgens Mediamarkt moest ik dat bewijzen. Dat is natuurlijk onmogelijk. Iets bewijzen wat niet is gebeurd. Waarom zou ik een camera openen? Daar kan ik geen enkele reden voor bedenken en de medewerkers van Mediamarkt ook niet. Mijn conclusie was dat het niet minder waarschijnlijk was dat iemand bij Mediamarkt de camera heeft geopend, maar volgens de medewerker van Mediamarkt hoeft Mediamarkt niet te bewijzen dat dit niet het geval is, want de camera is al meer dan 6 maanden oud (u weet wel, consumenten recht, gaf men als verklaring). Als service was men bereid een second opinion aan te vragen. De conclusie daarvan was dat het apparaat vochtschade had. Wij noemen dat gewoon lekkage, maar vochtschade is niet gedekt. Op mijn vraag waarom niet was het antwoord: omdat het een van buiten komend onheil is. We waren terug bij af. De oorzaak van de lekkage moest wel bij mij liggen. Geen garantie dus en een impliciete beschuldiging een leugenaar te zijn (en een wel bijzonder onhandige doe-het-zelver met een verknipt brein om in een camera te kijken). Waarachtig geen manier om met klanten om te gaan. Mijn conclusie. Wees voorzichtig met aankopen bij Mediamarkt. Reken niet op garantie want men bedenkt voorwaarden waaraan niet kan worden voldaan. Voor een snoertje zal niet vaak een beroep op garantie worden gedaan, maar probeer ook voor zo'n product op tijd voldoende bewijs te verzamelen dat je er bijvoorbeeld niet aan hebt getrokken (de eerste 6 maanden is de bewijslast omgekeerd volgens de Mediamedewerkers, maar daar weet men misschien ook wel weer een mouw aan te passen). Overigens lijkt het mij zo onwaarschijnlijk dat een medewerker van Mediamarkt mijn camera onrechtmatig heeft geopend dat de meest waarschijnlijke oorzaak van de lekkage in een productiefout moet zitten. Gewoon een kwestie van garantie dus. Of is het echt zo dat Mediamarkt tweede hands spullen verkoopt en net bij mijn camera de pech had dat een onverlaat een onhandige zoektocht in het inwendige had gedaan waarna de camera aan Mediamarkt werd verpatst.

Sefer
04-10-2017

U bent vandaag voor niets gekomen!

Wat een slechte service wordt hier geleverd! Op 1 september 2017 een Nokia 6 aangeschaft met heel veel plezier. Vervolgens telefoon maar een paar weken kunnen gebruiken. Kinderziektes kwamen naar boven (telefoon heeft een eigen wil, knoppen worden automatisch in en uitgedrukt, screenlock gaat aan en uit etc.) Kinderziektes voor de zekerheid ook opgenomen en op 22 september 2017 afgegeven ter reparatie inclusief video opname. Op 4 oktober 2017 een email mogen ontvangen dat mijn toestel opgehaald kon worden. Eenmaal aangekomen kreeg ik te horen dat er niets aan de hand was met het toestel. Niets aan de hand? Gemaakte opname laat duidelijk zien dat het toestel niet deugt wat ook nogmaals door de medewerker van de klantenservice wordt bevestigd. Telefoon moet nu nogmaals ter reparatie verzonden worden en als afsluiting krijg je ook nog eens het volgende te horen: ja u bent voor niets hiereen gekomen. Bedankt Mediamarkt te Ekkersrijt voor jullie geweldige service!

Roya
29-09-2017

Mediamarkt

Waardeloos! Ik heb online een laptop besteld. Deze is vervolgens niet de volgende dag geleverd, wat wel de afspraak was. Mediamarkt reageert niet op mijn email hierover. Na een kwartier in de wachtrij van de klantenservice te hebben gewacht, wordt mij verteld dat ze een product pas leveren wanneer zij eraan toe komen en dat dit in de kleine lettertjes van de a.v. staat. Onacceptabel! Het is zelfs nu nog onduidelijk wanneer ik mijn laptop ontvang.

K.
26-09-2017

Onjuiste leverdatum online

Ik bestel een tweetal producten online. Bij een product staat dat het 3 a 4 dagen duurt tot het wordt geleverd. Het andere is leverbaar. Op dag 4 wordt mij gemaild dat het product niet beschikbaar is "Je bent niet de enige met interesse in XXXX met artikelnummer XXXX. Velen gingen je voor en helaas is het product nu uitverkocht." In de mail staat dat het product later wordt verzonden. Wanneer? "Niet bekend, en is afhankelijk van onze leverancier." Ook het andere product wordt niet verzonden, maar kan alleen in dezelfde verzending. Wat een aanfluiting!

Louis
19-09-2017

Levering wegens niet in voorraad in Apeldoorn

Koelkast uitgezocht en aanbetaald.Moest besteld. Zou na 3 dagen geleverd worden hooguit binnen een week.Niets gehoord.; gebeld; was niet bij MM aangekomen zou spoedig terugbellen Niet gebeurd; Zelf gebeld; Was nog niet aangekomen; bleek bij leverancier ook niet in voorraad.Beetje geirriteerd gesprek gehad heb maar gekozen voor het laatste vooraadige demo model. Advies:: MMartikel niet in voorraad? Ga desnoods naar andere MM.Wellicht daar wel in voorraad. Backorders niet correct aan client ge-informeerd.Jammer

13-09-2017

Nieuwe mobiel

30 dode pixels ze zien er maar 10, vervolgens is hij 2 weken weg mag ik hem weer ophalen, hebben ze niks gevonden, wat bedoel je niks gevonden, mag je weer 2 weken wachten, noem je dit service ?

Betul
19-08-2017

Zolang je iets koopt, krijg je goede service. Moeten zij wat voor jou doen? Geloof me na een jaar heb je het nog niet voor elkaar gekregen. Door een 'fout' hebben ze mijn backup verloren van mijn laptop die ze moesten repareren omdat ze de vorige keer alleen maar meer hadden kapot gemaakt, en ik krijg er niks voor! Zeer slechte service. İk koop het lieer ergens anders voor wat tientjes extra met een goede service als ik een probleem heb.

Jojanneke
06-08-2017

Slechte service!

Stofzuiger van Bosch ad €140 gekocht bij Mediamarkt. Zuigkracht van de stofzuiger is minimaal. Echt een hele slechte stofzuiger. Klacht ingediend bij Mediamarkt. Ze kunnen niks doen want de stofzuiger is gebruikt.

09-04-2017

Zeer slechte ervaring

Bij Mediamarkt een wasmachine besteld, met de optie "bezorgservice witgoed extra". In dat geval komt PostNL de wasmachine aansluiten en de oude afvoeren.

Bezorgers van PostNL komen luid klagend binnen, normale groet kan er niet vanaf. Totale amateurs, ze hebben niet eens een trapsteekwagen! Vervolgens weigeren deze heren om de oude wasmachine mee te nemen, omdat daar nog water in zou zitten (hij is gewoon leeg). We moeten maar met de mediamarkt bellen voor een afhaalafspraak.

Contact opgenomen met mediamarkt, sturen een standaardmailtje met de strekking: zoek het zelf maar uit. Daar vervolgens netjes op gereageerd, waarom ik dat onterecht vind. Krijg ik als reactie gewoon weer hetzelfde standaardmailtje: zoek het zelf maar uit.

Ik koop nooit meer bij mediamarkt, voortaan kies ik een partij die de bezorging van dit soort producten niet uitbesteedt aan een stel postbodes.

Gerrit
03-01-2017

Monitor stuk en nu wachten

Zeer dure monitor gekocht (€1499,-) werd keurig volgende dag bezorgd maar bleek beschadigd en stuk. Dus gebeld om hem om te laten ruilen en dat kon. De vervoerder zou een nieuwe langsbrengen en de kapotte meteen meenemen. Keurige service dacht ik nog, want het is een monitor voor mijn bedrijf en je kunt dan niet zonder. De vervoerder kwam keurig op tijd maar had geen nieuwe mee, hij kwam de kapotte alleen ophalen. Dus ik meteen bellen en kreeg iemand aan de lijn die zei dat ze de monitor kwamen ruilen maar daar bedoelt de Media Markt mee dat ze hem op komen halen. Dus niks ruilen! Ze interpreteren dat woord heel anders dan de rest van Nederland! Ik moet dus enkele dagen wachten en dan moet ik maar hopen dat de nieuwe snel komt. Dus vroeg ik aan haar of ik dan tijdelijk bij het filiaal in onze stad een oud monitortje kon halen om tijdelijk te gebruiken. Dit kon niet want Media Markt online heeft niets te maken met Media Markt filialen? HEEL VREEMD! Ik kon ook de monitor niet in de winkel omruilen want dat had ik ook nog voorgesteld: Stuur nieuwe monitor naar filiaal en daar ruil ik hem om dan kan ik gewoon doorwerken. Ik heb dus uit nood maar een tweedehands monitor gekocht en ik kon enkele uren niet werken. Heb uiteraard een klacht ingediend met alle kosten en ben erg benieuwd wat de oplossing is die ze gaan bieden? Kortom waardeloze service ik had die monitor gewoon terug moeten sturen en de koop ontbinden (kan binnen 14 dagen) en elders een nieuwe bestellen dan heb ik die met 1 dag binnen. Nu zit ik langer zonder. Nogmaals. dit doe ik nooooooooit meer! Geen Media Markt! Zolang je koopt dan gaat alles perfect maar als er wat is. !

Valanne
20-11-2016

Droger van Mediamarkt is niet aangesloten.

Droger besteld, installatieservice erbij gekocht (werd via Post.nl geleverd die ook voor installatie zou zorgen). Droger geleverd maar bezorgers/installateurs zijn vertrokken zonder volledig te hebben aangesloten, dus apparaat onbruikbaar. Post.nl verwees me naar leverancier. Direct met Mediamarkt gebeld, zou worden teruggebeld. Niets meer gehoord en bij dagen later terugbellen bleek mijn probleem ‘in behandeling’, onduidelijk hoe lang. Slechte service!

Mrhai
08-07-2016

Klantgegevens in het geding

Afgelopen zondag ben ik bij de Mediamarkt Webshop terecht gekomen omdat hier de printer goedkoper was. Ik had goede ervaringen met Mediamarkt en zij hebben een fysieke winkels waar je terecht kan als er problemen/vragen zijn. Genoeg redenen om bij hun te bestellen. De printer in de winkelwagen geplaatst waarna ingelogd op mijn eigen Mediamarkt account en betaald. Dezelfde avond een bericht gehad van PostNL dat het pakket wordt geleverd op maandag (de volgende dag). Na het track and trace nummer goed te hebben bekeken blijkt het dat het om een heel ander persoon en aflever adres ging. De volgende dag z.s.m. de Mediamarkt Online klantenservice gebeld om mijn bestelling per direct te annuleren. Dit kon helaas niet omdat het pakket al geleverd is. Na een onderzoek via het hoofd kantoor van Mediamarkt blijkt dat mijn Mediamarkt account is gehackt en dat zij mij niet meer verder kunnen helpen. ERG JAMMER VAN MEDIAMARKT.

Verzending

Helaas kan ik mijn verzending niet beoordelen omdat de hacker mijn pakket heeft ontvangen.

Klantenservice

Nadat ik mijn track and trace heb gehad heb ik de volgende dag per direct de Mediamarkt online klantenservice gebeld om mijn bestelling te annuleren. Helaas kon Mediamarkt het niet doen omdat mijn bestelling al is uitgezet en mogelijk al is bezorgd. Na meerdere bel pogingen ben ik erachter gekomen dat mijn account is gehackt en dat Mediamarkt niets meer voor mij kan doen. Ik vind het heel erg jammer van jullie, maar het geld is toch al binnen wat maakt het nog uit voor Mediamarkt.

Menno
04-04-2016

Voor meer dan 5000 euro besteld, zou binnen 2 weken geleverd worden. Na 6 weken nog altijd niets binnen. telefonisch onbereikbaar. Onvriendelijk en ombehulpzaam personeel. Ze behandelen hun klanten als honden.