Mediamarkt reviews

1.5

Onno
27-11-2018

Zeer slechte service

Mobieltje 3 keer stuk word belooft geld terug te geven ook 10 keer over gebelt elke medewerker heeft een eigen leugen te vertellen dit kost ons 3 x 80 kilometer geen leentoestel na de 3 e keer zouden we ons geld terug krijgen maar moesten we eerst naar mediamarkt komen daar aangekomen zeiden ze dat we ons geld niet terug kregen .zeer slecht dus maar bij verkoop heel attent hoor gluiperts

Lisanne
14-11-2018

Mediamarkt: van het kluitje naar het riet

Personeel was wel vriendelijk, maar niet behulpzaam!

13 september laptop besteld - die toen nog op voorraad was en binnen 3-5 dagen geleverd zou worden.

Toen - opeens - zou hij 3 weken later bezorgd worden. Dit gebeurde niet, dus weer contact opgenomen met de klantenservice. Kreeg helaas zeer weinig respons en er was geen informatie beschikbaar.

Uiteindelijk de laptop pas in de tweede week van oktober gekregen.

De GEHELE tijd dat ik moest wachten stond op de website dat de laptop gewoon op voorraad was én hij binnen 3-5 dagen geleverd zou kunnen worden. De consument word dus gewoon keihard voorgelogen, en de consumenten die al voor de laptop betaald hadden worden keihard aan het lijntje gehouden zonder informatie.

HELAAS - de laptop die ik kreeg bromde als een stofzuiger, en ook het inloggen/opstarten ging niet helemaal goed. Dus ik heb meteen de dag daarna de klantenservice gebeld die mij verzekerde dat ik een nieuwe zou krijgen zodra ze mijn product retour hadden ontvangen.

MAAR tot mijn verbazing kreeg ik een paar dagen later een mail dat mijn laptop was opgestuurd voor reparatie ipv aangemeld voor vervanging, en dit nog een maand kon duren. Blijkt: de garantieperiode gaat in op het moment van bestellen, níet het moment van leveren - dus ook al ligt die laptop nog een maand bij de Mediamarkt, als ik hem dan krijg is tóch de garantieperiode al verlopen en mag ik dus niet een defect product inruilen voor een nieuwe maar is het MIJN probleem.

Wat volgde was dat ik meerdere dagen achter elkaar, meerdere keren per dag lekker mijn telefoonrekening mocht opbouwen door keer na keer met de Mediamarkt klantenservice aan de lijn te hangen (na ook elke keer eerst in de wacht te moeten staan).

Elke keer als ik belde werd mij verzekerd dat ze het 'vervelend' vonden dat ik een defect product geleverd had gekregen, maar er was eigenlijk niks wat ze konden doen. De klantenservice gaf weinig tot geen informatie, kwam niet in actie, en er is mij meerdere keren beloofd dat ze binnen een dag of de dag daarna contact met mij op zouden nemen - helaas is dit nooit gebeurt (meedere keren). Ook werd mij meerdere keren beloofd dat ze er meteen achter aan zouden gaan en ik als ik geluk had nog met de volgende zending een nieuw product zou hebben. Ook dit is nooit gebeurt, en als ik dan weer belde met de mededeling dat 'uw collega had gezegd dat ze er achter aan zou gaan en ik dus eigenlijk dacht dat ik al een nieuw product zou hebben', dan kreeg ik te horen dat die desbetreffende collega gewoon niks had gedaan, of tegen mij had gelogen en gewoon in het systeem had laten staan dat hij gerepareerd moest worden. Ik heb uiteindelijk uit wanhoop ook meerdere keren om een leidinggevende gevraagd, maar deze kreeg ik níet te spreken omdat deze ook niks voor mij kon doen verder.

Ook was er 'opeens' een probleem dat ze bij de Mediamarkt mijn track-en-trace code kwijt waren en ze dus niet zeker wisten of hij wel bij mij bezorgt was. Dit terwijl ze wél de laptop retour van me hadden ontvangen. Dus. huh? Logisch.? Kostte me wéér een dag extra.

Dit alles terwijl in de reglementen staat dat - ten eerste - de verwachte levertijd bij het product moet worden nagekomen (3-5 dagen), en - ten tweede - ik recht had op een nieuw product.

Verder heeft de Mediamarkt ook nog een smerig trucje uitgehaald met de prijs van de laptop.

Je zou bij aankoop een gratis HP printer erbij krijgen. Heel leuk en aardig, dus tuurlijk heb ik dat gedaan. Máár, zij halen de kosten van deze 'gratis' printer van de prijs van de laptop af. Dús als er iets is met deze laptop kan je hem niet meer inruilen (verschillende prijzen) en als je je geld terug krijgt is het ook niet hetzelfde als wat je er voor betaald hebt (50euro minder).

Ik ben door de klantenservice echt aan het lijntje gehouden. Er zijn mij meerdere valse beloften gedaan! en verder werd mij echt zo min mogelijk of zelfs foute(!) informatie verstrekt. Echt waardeloos.

Een fout van het Mediamarkt klantenserviceteam werd mijn probleem.

Ik heb meer dan maand zonder laptop gezeten!

Ik heb ook meerdere keren aangegeven zéér afhankelijk te zijn van een laptop voor studie én werk.

Heb dus naast stress, zorgen, geen informatie, loze beloften, en slechte klantenservice, ook nog meerdere gemiste inkomsten en een studievertraging opgelopen.

Ook op geen enkel moment werd mij enige vorm van compensatie geboden.

Ik zou toch denken dat je als winkel een beetje de klant te vriend wilt houden, en dan bijvoorbeeld in zo'n situatie een cadeaubon/kortingscode, etc. aanbied aan de gedupeerde klant.

Ik zelf ben net verhuisd en moet nog voor enkele honderden euro´s aan inrichting en apparatuur kopen, maar je denkt toch niet dat ik dit bij de Mediamarkt ga doen.

En als kers op de taart:

Plaatsen ze mijn review niet!

Want ik heb eerlijk gezegd dat hij een beetje bromt, en waarschijnlijk wil de Mediamarkt alleen 100% positieve reviews ipv eerlijke!

Consument wordt weer voorgelogen!

Hennie
13-11-2018

Beloftes worden niet nagekomen

Wasmachine kapot, maar gelukkig Mediamarkt levert binnen 24 uur! Ik had aansluiten op een trekkoord erbij gevraagd en ik krijg een bevestiging per mail dat er de volgende dag geleverd wordt.

Dus niet, ik word die dag gebeld door Post.nl dat ze 3 dagen later zullen komen! Hoezo? Dat komt door het aansluiten, de jongeman aan de telefoon weet mij te vertellen dat ze inderdaad vaak horen dat dat bij klanten van Mediamarkt niet bekend is, klopt ook bij mij niet bekend. Dus bellen met de klantenservice van Mediamarkt, krijg je een zeer arrogant dametje aan de lijn dat je en jouwt alsof ze een kleutertje aan de lijn heeft in plaats van een volwassen klant. Hier kom ik niet verder. Overigens daarna nog een keer gebeld met de klantenservice (om de order te cancelen) en de vriendelijke dame die ik dan spreek kan zien dat de wasmachine vandaag zou worden afgeleverd maar dat gaat helaas niet lukken. Hele vreemde valse voorlichting en klantonvriendelijkheid van Mediamarkt.

Meteen de 1e en absoluut laatste keer dat ik zaken doe met de Mediamarkt.

Robbert
12-11-2018

Drama! Mediamarkt Bedankt

Lakse houding! Personeel kijkt je niet aan, geeft onbeschoft antwoord, geeft verkeerde informatie en lost geen problemen op. Telefonisch niet bereikbaar. Lp's niet geprijsd, scanners werken niet. Mediamarkt bedankt, het is de laatste keer geweest!

Kj
06-11-2018

Post.nl/mediamarkt

Wasmachine besteld via mediamarkt online gistere. Zou afgeleverd worden vandaag tussen 11.45 en 14.45. Nu 17.21 geen wasmachine en chauffeur is naar huis, volgens post.nl. De hele dag verschilde sms'jes, die aangaf dat hij een half uur bij ons zou zijn. De hele dag smoesjes, de een na de ander toen we gebeld hebben. Smoesjes zoals de chauffeur kon geen grote bocht maken, duk op de weg, kon de staat niet in wegens een grote vrachtwagen. Waardeloze planning en chauffeur die vroeg na huis wou. Mediamarkt heeft niets mee maken en zeggen dat vakker te horen. post nl vol met smoesjes, ze houden mensen aan de lijn met onzinnige planning die nergens. Waardeloze sevice van beide bedrijven. Kan geen 0 geven helaas.

06-11-2018

Retourneren

Kocht 4 dagen geleden in een vestiging op 220 km afstand ( herfst-weekend weg ) een Philips scheer-apparaat. Bij kassa werd verteld dat ik 30 dagen retour-recht heb. Later die dag apparaat uit doos gehaald, opgeladen en volgende dag voor eerste maal gebruikt. Apparaat bevalt totaal niet ( altijd Braun gehad ) en nam daarom contact met Mediamarkt/chat op hoe ik apparaat kan retourneren naar hen. Kan niet, is vanwege hygiëne niet mogelijk ?. Jammer dus voor 83,00 euro. Krijg “tip” om -vanwege mijn boze reactie- naar winkel te gaan en te kijken of vestiging daar (Assen) misschien wél retourneert. Mag ik dan 2 x 220 km=440 km voor rijden .! Hele slechte ervaring met deze winkel-keten. Was eerste aankoop bij hen maar ook meteen laatste, op deze manier.

03-11-2018

Het is treurig bij Mediamarkt the wall in utrecht

Ik wilde een bluetooth speaker kopen en had er een verkoper bij nodig omdat ik wat vragen had. Ik heb naast het vak geruime tijd staan wachten op een verkoper, die niet kwam. Toen maarin de winkel een verkoper zoeken. Het was erg druk met klanten. Geen verkoper te zien. Voor in de winkel stonden 2 verkopers gezellig met elkaar te kletsen. Ik ben kwaad weggegaan. De volgende dag naar Mediamarkt Nieuwegein. Ik werd daar meteen geholpen. Helaas bleek de speaker niet te voldoen. Ik ging de dpeaker retourneren bij the wall. Dat ging vlot ik kreeg een credit faktuur en liep naar de kassa om mijn geld te ontvangen. Er stond een zeer lange rij met klanten. Met maar 1 kassa open. Uiteindelijk was ik aan de beurt, nee zei de cassiëre ik mag geen geld teruggeven. U moet naar een andere balie. Die balie had inmiddels ook een wachtrij en volgens de monitor die boven de balie hing was deze balie voor online aankopen. Nergens stond vermeld dat het nu juist deze balie was om credit fakturen uit te betalen. Er zijn dus nog veel verbeterpunten te scoren. Er loopt daar te weinig personeel en die er lopen mogen wel wat aktiever worden.

Stefan
31-10-2018

1 dag levering wordt beloofd, product komt niet

Een switch besteld hier: next day delivery. Switch is op voorraad. Bestelbevestiging gekregen, maar daar blijft het bij. Enkele dagen gewacht: niets gebeurd er. Een e-mail sturen kan niet (tijdelijk?: hoezoe kan je geen mail sturen) dus maar via Messenger. Uiteindelijk blijt mijn bestelling al dagen 'te hangen' in hun bestelsysteem. Niemand weet waarom, niemand die dit checkt, niemand die de klant informeert. En de klantenservice zegt simpel: wij weten ook niet hoe dit kan. Klaar zijn ze. Na vele goede ervaring nu een erg slechte ervaring. Jammer dit.

Brekkies
25-10-2018

Aanschaffen mobiele telefoon

Het rek met telefoons was voor de helft leeg. Wij wilden een telefoon zien die op de site stond. Moest uit het magazijn komen. De doos werd niet open gemaakt en wij mochten hem pas zien als we hem betaald hadden. Wij vertelden de verkoper dat wij naar de winkel kwamen om het artikel eerst te zien want anders konden we hem ook bestellen. Wij hebben 3x gevraagd om de telefoon te mogen zien. Werd steeds geweigerd. De verkoper vond ons 3x asociaal. Toen we de winkel uitliepen maakte hij hem wel open. Toen hoefde het niet meer. De klant hoort toch koning te zijn. We zijn geen wandelende portemonee. En de service is uiterst slecht. Je kan je wel direct aanmelden bij budget energie want daar word je ook mee dood gegooid. Irritante opdringerige verkooptechniek. Voor mij geen Mediamarkt meer.

Fan
22-10-2018

Tablet gekocht die niet oplaad, binnen termijn omruilen niet mogelijk in winkel

Online twee tablets gekocht bij Mediamarkt. De ene werkt naar behoren, de ander laad nauwelijks op. Ermee terug gegaan naar de winkel binnen de retour termijn, enkel om deze om te ruilen. Met bon en tablet in originele doos erheen, maar ze nemen het niet aan. De tablet heeft netjes in een hoesje gezeten, maar een minuscuul vlekje weet de verkoper te vinden op de achterkant die met het blote oog niet zichtbaar is, maar voor hem de reden geen service te verlenen. onbegrijpelijk.

Er wordt me aangeraden de tablet ‘proberen te retourneren online’. Dat ga ik maar doen, maar te zit voor woorden dat ze je gewoon afschepen en met een zwaar rotgevoel naar huis sturen. Hopelijk dat online niet net zo slechte service wordt gegeven.

Henny

Beko wasmachine WTV 7813BS

Besteld beko wasmachine kreeg een mailtje dat de wasmachine pas in week 43 geleverd zou worden . Onverwachts toch eerder ontvangen De wasmachine uitgezoch en uiteindelijkde 1600 toeren gekozen Een jaar extra garantie is mooi mee genomen.

Astrid

Kapot chromebook

Nadat het eerste chromebook van dochter na 2,5 jaar er definitief mee is opgehouden, hebben we een nieuwe gekocht. Al vanaf dag 1 startte hij regelmatig niet op. 3 keer terug geweest en gevraagd om deze om te ruilen voor een goed werkende. Dit kon alleen als we de originele doos nog hadden, maar die had jongste zoon nu net verknipt om mee te knutselen. Uiteindelijk knutselding van zoon uit elkaar gehaald en doos in 2 delen met alle stickers mee genomen en gevraagd of men dan de stickers kan overplakken op de nieuwe doos. Ik hoef van de nieuwe computer de doos niet te hebben. Was niet mogelijk, moest echt de originele doos zijn. Ze konden hem opsturen per reparatie, maar dan is dochter hem 2-3 weken kwijt en het is een nieuw net gekocht produkt. Er werd absoluut niet mee gedacht, de regeltjes werden mij voorgelezen, alsof ik daar op zat te wachten. Waardeloze service. Dit was het laatste artikel dat ik heb gekocht bij de mediamarkt. Ik zet er geen stap meer over de drempel.

Betty
22-10-2018

Jammer dat er geen dikke 0 gegeven kan worden.

Nog nooit hadden we iets bij MediaMarkt aangeschaft, maar dit was de eerste én tevens de laatste x. Om te beginnen al de onbeschofte belmiep die ons te woord stond, totaal geen enkel respect over hoe iemand te woord te staan. Alleen het ge-jij en ge-jou, daar was ik snel klaar mee. Onze wasmachine had ons na 18 jaar trouwe dienst in de steek gelaten en op de website stond een leuke aanbieding van een Beco machine. Dus die is besteld, de volgende dag keurig afgeleverd. De jongens die hem installeerde merkte wel op dat de vloer wat oneffen was. O, daar hadden wij nooit wat van gemerkt? Tijdens een wasje draaien stond die machine alle kanten op te wippen en bij het centrifugeren stond dat ding te springen als een gek. Onder de machine gelegen om het achterste stelpootje wat meer uit te draaien, bleek dat ding een flinke ontzetting links achter op de hoek te hebben, waardoor het pootje geblokkeerd was. Die machine was gewoon ergens op zijn punt gevallen. Geen wonder dat de vloer oneffen was! We hebben direkt gebeld en hem op laten halen de volgende dag. Maar nu komt het; Wanneer de machine in het magazijn aangekomen zou zijn, kregen wij een mail en dan zou er binnen 4 dagen het geld teruggestort worden. Die "belmiepen" intussen 2 x aan de telefoon gehad en eens flink van leer getrokken, dat het toch van de gekke is, dat wij zo lang op ons geld moeten wachten. Dit verhaal speelt al van vorige week maandag en mogen in onze handjes knijpen wanneer we eindelijk ons geld eind van deze week op onze rekening terug ontvangen.

Dus nóóit geen Mediamarkt meer voor ons.

Jjp
20-10-2018

Deskundig, enthousiast en snel!

We waren benieuwd naar de Nikon Coolpix P900 en bezochten daarom Mediamarkt, 's-Hertogenbosch. We werden aangesproken door medewerkster Angulien en kregen van haar op een zeer prettige manier alle gewenste informatie. We besloten tot aanschaf over te gaan, maar helaas bleek de camera niet op voorraad in de winkel te zijn. Op aanraden van Angulien bestelden wij de camera nog diezelfde avond via de website en de volgende dag hadden we hem in ons bezit. Super, zo'n deskundige en enthousiaste medewerkster in de winkel en snelle levering via de website!

Max
12-10-2018

Mediamarkt, je bent echt wel gek als je hier besteld.

Mijn klantervaring: een gebruikt stuk toiletpapier. Geen melding van vertraging. Geen enkele vorm van customerservice. Geen opvolging van incident.

Vandaag besteld, misschien deze week in huis kunnen ze beter overal neerzetten.

COOLBLUE, COOLBLUE, COOLBLUE!

Gerwin
11-10-2018

Nieuwe wasmachine besteld, op voorraad en volgende dag in huis. Volgende dag helemaal niets, hierover gebeld. Uiterst arrogante vrouw aan de lijn dat ik pech had en de levering vertraagd was. Geen mailtje o.i.d. hierover gehad, moet je zelf maar uitzoeken. In middels 3 dagen verder en nog niets. Bestelling geannuleerd en bij de concurrent besteld, die hem wel netje de volgende dag levert.

Waardeloze service.

08-10-2018

Tv online gekocht en vind kwaliteit tegenvallen. Mag niet ruilen voor een ander omdat ik tv 45 minuten heb gebruikt en voor ruilen mag het niet meer dan 5 minuten zijn geweest. Kan beter bij Coolblue kopen die hebben veel betere service.

Michel
08-10-2018

Nul komma nul garantie bij mediamarkt

In juni 2018 een IPhone X gekocht. Echter, dit exemplaar isctijdens telefoneren onbetrouwbaar omdat gesprekken onderbroken worden waarna de melding gesprek mislukt op het scherm verschijnt. Op diverse forums gelezen dat dit probleem vaker voorkomt in combinatie met T- mobile. Dus toestel ter reparatie aangeboden bij mediamarkt. Wat schets echter onze verbazing: het toestel zou niet functioneren door vochtschade en valt niet onder de garantie. Nu is de IPhone X een telefoon welke vochtbestendig is, dus het is ons een compleet raadsel hoe dit in hemelsnaam kan. Ik heb al diverse Iphone’s gehad en nooit een probleem gehad. Ik vertrouw de hele gang van zaken bij mediamarkt voor geen meter meer omdat , als ik internet mag geloven, zo’n beetje elk garantiegeval afgewimpeld wordt onder de noemer vochtschade. Ik was een hele goede klant bij mediamarkt maar na dit voorval kom ik er niet meer en ik raad het iedereen ten zeerste af om nog iets te kopen bij deze winkel.

Lean
03-10-2018

Garantie service mediamarkt waardeloos

Precies 1 jaar gelden een duurdere koptelefoon gekocht met 2 jaar garantie. Je raadt het al na 1 jaar een breuk in de behuizing. De mevrouw achter de balie (personeel) zegt nog als dit niet onder de garantie valt weet ik het ook niet meer. En wat blijkt. Hun zeggen gewoon is schade door vallen of stoten in ieder geval iets wat niet onder hun garantie valt. Normaal hoor je je klanten te beschermen nee hun proberen alles om onder de garantie uit te komen de reparatie kosten zij nog duurder dan een nieuwe kopen. Maar die ene klant meer of minder zullen hun wat uitmaken want ze zijn toch niet gek. Mij zullen ze er in ieder geval nooit meer zien. Ik betaal nu nog liever meer ergens anders dan aan die oplichters.

Graphy
24-09-2018

Lang wachten bij de kassa, meerdere mensen achter mij mochten eerder afrekenen.