Mediamarkt reviews

1.5

Carola
21-05-2019

Slechte service, betalen maar geen artikelen

Tv besteld, bevestiging binnen 24 uur levering. Link TPG zaterdag levering, niets ontvangen. Via link bezorging vertraagd en wordt maandag geleverd, niets ontvangen. Maandagavond Mediamarkt gebeld. Geen idee mevrouw binnen 48 uur ontvangt u een mail. Vervolgens binnen 24 uur een email van een andere medewerker Mediamarkt dat we binnen 7 dagen een bericht ontvangen. Annuleren kan niet. Betaald, geen artikel en afwachten wat Mediamarkt en TPG post gaan ontdekken. Schandelijk beide partijen! Niets bestellen hier!

20-05-2019

Kreeg mijn geld pas na 10 dagen terug

En die review werd bij de Mediamarkt zelf niet geplaast(geweigerd)

Agnes
16-05-2019

Computerreparatie

Bij een computer van 1 jaar oud zat ineens de hdmi poort los, kosten reparatie is 330 euro, dan krijg je geen telefoontje of zo nee een email. euh email, terwijl je computer ter reparatie staat, wat is er mis met bellen of met de post, je kan toch niet je email openen zonder computer. Telefonische bereikbaarheid is zeer slecht. In mijn visie een zeer slechte klantenservice.

Samira
13-05-2019

Muziek box

Een paar maanden geleden heb ik een box genaamd ‘citation one’ gekocht omdat hij in de winkel mediamarkt goed werkte en een luide volume had. Ze zeiden dat het btw vrij was maar ze hebben me medrogen?! ik heb de box in mijn salon geplaatst met een muziekje. Na ongeveer 15 minuten loopt hij steeds vast en stopt de muziek?! schande! het is een beautysalon waar klanten in komen en gerust ook muziek willen luisteren. Na ongeveer 20 dagen dat het gebeurde ben ik naar de klantenservice gegaan en hebben ze de box terug gestuurd en gezegd dat als ik de box 3 keer terug stuur, dat ik dan me geld terug krijg of een nieuwe box krijg van een ander merk dat ik zou mogen kiezen. Na ongeveer 2 weken is hetzelfde gebeurd dat de box steeds vastliep enzovoort. Als ik een klant behandel zou ik toch niet steeds om de 15 minuten weg kunnen gaan om de box opnieuw op te starten?! ben ik weer terug gegaan naar de klanten service en hebben ze precies hetzelfde gedaan en gezegd. Ze hebben weer de box naar de fabriek gestuurd. Na ongeveer 15 dagen heb ik een sms gekregen van mediamarkt dat de box weer binnen is in de winkel, mijn dochter is de box gaan ophalen en hebben het daar ook getest. Na een uur lang testen is de box gaan werken. Nadat is mijn dochter gekomen naar de salon om de box weer aan te zetten. Nou jullie mogen het raden. De box werkt niet! 2 dagen nadat mijn dochter de box heeft opgehaald ben ik met haar (vandaag 13-05-2019) naar de mediamarkt gegaan heb ik ze verteld dat de box weer niet werkt, ze hebben gezegd dat ze geen andere box kunnen geven. Hmm dat is raar? volgens mij heeft een ander medewerker gezegd dat ik wel een nieuwe box zou krijgen. Wel raar dat ze zich niet aan hun woorden kunnen houden! dit is de laatste keer dat ik die box heb meegenomen naar huis. Als hij weer niet werkt ga ik de manager spreken. Dat wordt vast geen leuk gesprek! ik raad jullie aan om daar geen inkopen te doen.

13-05-2019

Bar slecht

Mijn boertje en ik hadden 2 weken geleden een headset besteld die kregen we netjes de dag er na geleverd. toen ik de doos open de van de headset zat er geen headset in. mijn moeder heeft naar media markt gebeld en gevraagt of we een nieuwe konde krijgen. maar dat ging niet zo makkelijk want ze moesten eerst uitzoeken hoe dat komt we hebben dus 4 dagen gewacht en mijn moeder ging nog een keer bellen en daar wisten ze het nog niet waneer het zal komen. dus vandaag 13-5-2019 heeft mijn ma weer gebeld en konden ze nog steeds niet zeggen waneer het kwam dat is toch belachlijk!

Ekrem
07-05-2019

1 April besteld, 5 mei nog steeds niets

Zelfs een 1 niet eens waard

Op 1 april witgoed besteld (totaal 6 artikelen) op mediamarkt.nl met achteraf betalen. Nadat alles was goedgekeurd week later kreeg ik te horen dat er een storing is in het verwerkingssysteem van mediamarkt. Dit heeft tot eind april geduurd, dagelijks gebeld natuurlijk. Wanneer ik wilde annuleren werd me verteld dat het lang kan duren om opnieuw te bestellen, dus slimmer is om af te wachten, kan namelijk elk moment opgelost worden.

Opeens krijg ik een mail, dat mijn besteling geannuleerd is, omdat het te lang duurde?. Hoofdkantoor beloofde mij om het op te lossen en mij terug te bellen en met een vergoeding te komen (75euro). Na een paar dagen krijg ik een mail, dat het niet kan en ik opnieuw moet bestellen en als er een verschil is zou ik dat ook terugkrijgen, en natuurlijk hebben ze mij weer niet gebeld.

Opnieuw bestellen gaat natuurlijk niet, omdat de oude bestelling 14 dagen nodig heeft dat het uit de systeem verwijderd moet worden?. Vergoeding weten ze ook van niks, alleen dat ze misschien 20 euro vergoeding kunnen geven.

Afgelopen vrijdag opnieuw besteld in de winkel, vandaag 6 mei gelukkig alles geleverd, maar geven ze wel aan dat ze het verschil niet gaan terugbetalen, omdat ik het in de winkel heb gekocht en ik 14 dagen moet wachten en van de vergoeding weten ze ook niets.

Dus mensen aub pas op met bestellen bij mediamarkt, ze beloven veel maar zijn allemaal helaas leugens.

06-05-2019

Artikel niet geleverd, wel afgeschreven

Hallo,

op 1 mei een apple AirPods besteld op mijn telefoon.

hieraan op het verkeerde been gezet omdat ik alleen maar groene vinkjes zag.

ik de bestelling geplaatst, kreeg alleen een mail dat mijn bestelling was geplaatst, echter vandaag 6 mei geen enkel teken van "leven" meer van Mediamarkt.

wat ik wel zag dat de 229,- was afgeschreven van mijn rekening (betaald via creditcard)

vandaag gebeld en kreeg bijna geen kans om mijn verhaal te doen, het meisje zei: ja ze zijn uitverkocht en misschien komen er volgende week wat binnen.

waarop ik zei dat ik mij ligt bedrogen voelde.

ze zou het geld binnen 3 dagen terug storten, maar waar ze volledig aan voorbij ging is dat ik op 1 mei een bestelling had gedaan? Mediamarkt heeft nu 7-8 dagen onterecht mijn geld in bezit gehad!

dit was naar jaren weer eens een bestelling via de webshop van de mediamarkt. voorlopig weer de laatste, ik denk de allerlaatste. werd ook niet aardig toegesproken door de telefoon, dat doet eigenlijk voor mij definitief de deur dicht.

Jurjen
26-04-2019

Waardelozen inbouwservice, nog slechtere aftersales

We hebben een vaatwasser gekocht en laten inbouwen. Het transport en de inbouw wordt verzorgt door Dynalogic. Mijn vrouw was aanwezig ik was op mijn werk. En daar kwam het eerste telefoontje, ze kregen de (standaard maat) vaatwasser niet ingebouwd. Het zou wel lukken als ze de plint niet terugplaatsen en ik daar dan een stuk vanaf ging zagen, Ja daag, er stond een vaatwasser in, dus die kan ook terug. Na veel discussies en heen en weer gebel is het apparaat ingebouwd. Met het deurpaneel te hoog. Thuisgekomen gekeken, er blijkt meer speelruimte tussen de deur en de plint te zitten dan dat het paneel te hoog is geplaatst. Precies zoals al van afstand aan de telefoon gedacht Dus een klacht ingediend. Antwoord, we boren en zagen niet. Mijn reactie daar dan weer op, dat vraag ik ook niet, ik wil dat het paneel zakt. (een vakman had dit al direct gedaan). Na veel gemail en gebel komt daar het verlossende mailtje. “Ze” komen terug om de boel op te lossen. Een middagje thuis gezeten, want nu wil ik erbij zijn. De bel gaat, twee heren van Dynalogic komen een wasmachine of koelkast ophalen. Nee zeg ik jullie komen het deurpaneel laten zakken. Nope zij zijn alleen vh transport, halen alleen wat spulletjes op, en kijk maar ze hebben een afhaalbon. Kan ik weer van voren af aan beginnen met bellen en mailen. Krijg ik bij het call center weer iemand aan de lijn die niets weet en er geen bal van begrijpt, ik hamer erop dat ik een verantwoordelijke wil spreken die ook echt iets kan doen. En bij wij een toezegging voor mij als klant ook enige waarde heeft. Ondanks twee pogingen van de callcenter girl verrekt een “supervisor” me te woord te staan. Wat een sterk staaltje aftersales, om ervoor te zorgen dat een klant zo gefrustreerd raakt dat hij echt never nooit niet meer iets dergelijks bij de Mediamarkt zal gaan aanschaffen. Ik hoor er nog van. en het wordt vandaag opgelost. geloof je het zelf? Natuurlijk niet! wat een afschuwelijke firma, met een waardeloze service en klachtenafhandeling is dit. Nu de volgende morgen, is weer bevestigd dat je geen ene moer hebt aan een klantenservice die alleen maar sussend werk probeert te verrichten in de trend van “ik kan het me voorstellen, u heeft volkomen gelijk, we gaan ons best doen, wat erg voor u, geef me nog een laatste kans, we gaan het voor u oplossen, nee u zult het mij moeten doen, mijn leidinggevende wil u niet te woord staan, heb aub vertrouwen in mij, en ergens midden in het gesprek, wat is uw klacht nu precies want als ze geen wasmachine of koelkast komen ophalen wat zouden ze dan moeten komen doen? (naar eigen zeggen had ze het incident inmiddels geopend en doorgenomen)”

Tijd voor juridische stappen mijnerzijds!

Edo
07-04-2019

Oplichting

Eind november 2018 espressomachine Saeco SM5473/10 PicoBaristo gekocht bij Media Markt. Inmiddels is de apparaat langer op de reparatieafdelingen dan dat we die in gebruik hebben gehad. Nu sinds februari afgeleverd bij Media Markt in A'dam. Overeen gekomen dat we het geld terug zullen krijgen begin maart, maar nu 6 april nog steeds wachtend op geld. Heel slecht klanten service! Ontelbare keren contact gehad, alleen maar loze beloftes. Verwijzend naar Philips, terwijl ik niks met Philips te maken heb. Inmiddels radeloos!

Nooit meer Media Markt!

Z.Okanovic
06-04-2019

Mediamarkt kevert de beschadigde goederen af en komt zijn verplichtingen niet na

DE KLACHT

Op 22 februari kocht ik een Bosch koelkast bij Media Markt Amsterdam Arena. Media Markt had driemaal herhaaldelijk een beschadigde koelkast bezorgd. Na de derde keer vroeg ik om de koelkast terug te nemen en eiste de teruggave van geld. De koelkast werd op 1 maart opgehaald door Media Markt. Tot nu toe heeft Media Markt het geld nog niet terugbetaald en evenmin gereageerd op telefoontjes.

DE OPLOSSING

Het betaalde bedrag van 598,- euro volledig terug te storten naar mijn rekening

Ciyanthe
04-04-2019

Media markt voor 23.59 uur besteld morgen in huis

Deze regel klopt niet en je wordt niet eens op de hoogte gebracht door media markt dat het niet haalbaar is. Je moet wel het product meteen betalen in de online shop. Het is lastig om zonder televisie in huis te zijn, als je daaraan gewend ben.

NZ
04-04-2019

Erg sloom hulpdesk

Ik had op Donderdag me galaxy buds gepre orderd en zoude op dag erna (bij de release) uitkomen en dat ik kon ophalen op de dag zelf. helaas gebeurde dat niet.en kreeg ik pas 2 dagen later email, dat ik volgende week ''waarschijnlijk'' zou krijgen. Nu wacht ik al 1 week op reactie.Twitter zowel Facebook gevraagd. maar ik krijg steeds geen duidelijk antwoord laat staan vragen ze steeds zelfde dingen postcode huisnummer etc, en gevolgens krijg je geen reactie terug of ze komen 2 dagen later mee aan.Via site heb ik geprobeerd om pakket tevolgen.zelf dit is dramatisch staat al 2 a 3 dagen op onderweg naar mediamarkt groningen, OF is al daar bezorgd.niet heel erg duidelijk.Ik heb vaker hier besteld maar nog nooit zoiets meegemaakt.waardeloos!

Justine
23-03-2019

Mediamarkt is niet te vertrouwen!

We hebben begin januari 2019 een wasdroger gekocht bij Mediamarkt. De bezorgers hebben bij aflevering onze parketvloer zwaar beschadigd (meer dan € 500,- reparatiekosten). Na indienen van de klacht blijkt dat Mediamarkt de bezorging uitbesteedt aan Post.nl extra at home, die de schadeclaim accepteren, maar vevolgens blijkt dat ook zij hun dienst hebben uitbesteed aan nog een derde partij, namelijk Bounty transport. Deze kun je niet bellen. Geen van de drie partijen neemt de verantwoording op zich. Zowel Mediamarkt als Post.nl extra at home, als de Bounty bezorgers schrijven dat ze de verzekeraar zullen inlichten, maar we zijn nu drie maanden verder en we hebben nog steeds geen enkel bericht ontvangen en staan met lege handen. Dus pas op als je iets bij Mediamarkt bestelt!

APM
17-03-2019

Rotzak ( je wordt belazerd)

In maart 2018 een tablet gekocht voor veel geld, blijkt nu dat het een verouderd model is.

Het heeft een oud bestuuringssysteem Android 6 en ik kreeg een update naar Android 7.

Nu krijg ik geen updates meer. En de accu moet ik iedere dag opladen.

Dus een waardeloze zaak en koop hier dus aub niets want je wordt belazerd waar je zelf bij staat. Wees gewaarschuwd.

08-03-2019

Geen kennis en te weinig personeel.

Helaas Heb ik tot 3x toe meegemaakt (Mediamark Zwolle) dat bij de koffieapparaat afdeling niemand beschikbaar was o.a. door koffiepauze of dat er niemand aanwezig was die hierover meer kon vertellen (Philips volautomatisch koffiemachine van € 650,00) Uiteindelijk maar bij een ander online besteld.

Vandaag hetzelfde meegemaakt met een MSI Curved 27" monitor. Verkoper had er totaal geen verstand van. Verschil tussen MSI, Samsung, Philips etc. was alleen het merkplaatje

Margreth
08-03-2019

Garantie steld niks voor bij de mediamarkt

Mijn zoon heeft een drone daar gekocht , z’n 3,5 maand geleden. Nu is het schroefje van de camera los gelaten. Ze hebben een brief opgesteld voor de reperatie . Dat er een beachadigingetje opzit . Dit heb ik niet gelezen . En er voor getekend . Nu moet ik 118 euro betalen . Omdat hun zeggen dat hij is gevallen. Dit is absolut niet waar . Er is heel zuinig mee omgegaan met de drone . En de medewerker toen ik hem op kwam halen kon de beschadiging niet eens vinden . De ze luisen je er gewoon in zo dat hun de reperatie maar niet hoeven te betalenn. Ik vind dit super slecht . Die garantie steld dus niks voor . Ik vind het een super slechte garantie van de media markt .

Den
01-03-2019

Vanmiddag terug gegaan met een laptop die constant vastloopt. Laptop is slechts drie maanden oud.

Ten eerste moet je al heel lang wachten want er staat slechts 1mewerker achter de balie

Als je dan eindelijk aan de beurt bent moet je naar een andere balie waar je ook weer moet wachten. Dan is het enige wat ze kunnen een programma van je laptop afhalen wat je niet gebruikt want misschien ligt het daaraan? En anders wordt het opgestuurd. Je zal dus NOOIT een nieuw exemplaar krijgen.

Garantie is ook maar een misleidende term want het houdt niks in.

Ze hebben alleen maar de bedoeling je zo snel mogelijk weer uit de winkel te werken

We hebben ook al twee keer iets gekocht een telefoon en een laptop en dan bleek bij thuiskomst dat er een verkeerd exemplaar in de verpakking zat! Ik zal nooit meer iets kopen bij de MediaMarkt zoek wel een andere winkel met meer service.

Mirne
26-02-2019

Verkopers zijn knulletje onbenulletje

Wilde informatie over tablet of notebook op een dinsdag bij mediamarkt Rijswijk. Knulletje had geen idee, verwees me naar collega. Deze was met klant bezig. Drie wachtende voor me. Eén dame wachtte al een uur. Had een verkoper aangesproken, maar die ging pauzeren. Wat een snerttent. Gauw weer naar een speciaal zaak met bijbehorende service.Dan maar wat meer betalen, maar als je belt staan ze voor je klaar.

22-02-2019

SERVICE : WE HEBBEN GEEN TIJD / VERBINDEN NIET DOOR

Juli 2015 wasmachine gekocht, febr 2019 ratelend geluid, w.s. pomp, onze schuld. Redelijk acuut probleem, want we wassen dagelijks. Het 088 nr gebeld : lang wachten, uiteindelijk : bel de winkel maar. Winkel in Cruquius gebeld (eerst gewacht tot 10:00), kreeg niet winkel maar een dame uit het oosten.

Kon praten als Brugman, maar ze was onvermurwbaar, ze kon en mocht geen contact leggen met de winkel, kon mijn email adres opgeven en waarschijnlijk binnen 48 uur zou men reageren. Conclusie : WAARDELOOS. Heb lokale Electroworld gebeld (kon wonderwel direct.) en zelfde middag iemand op de stoep, kijk, dat is service! Dus : koop lokaal en laat Mediamarkt links liggen, want de service bij hen is ABOMINABEL SLECHT. Had ik via de webshop gekocht dan kon ik wel direct de servicelijn krijgen bij Mediamarkt, daar snap ik echt niks van.

Franky
15-02-2019

Waardeloze service

Waardeloos bedrijf dat MediaMarkt.

Vaatwasser gekocht die binnen de garantie rare kuren begint te vertonen.

MediaMarkt wil dan dat je als klant zelf maar even regelt dat de monteur komt.

Na herhaaldelijk aangeven dat ik de vaatwasser bij MediaShit heb gekocht en niet bij de fabrikant regelen ze dan eindelijk de afsrpraak.

Na twee keer een monteur te hebben gehad die het probleem niet kunnen verhelpen is dan eindelijk de garantie verlopen.

Dan roepen ze ijskoud ja sorry hoor de garantie is verlopen nu moet je voorrijkosten en de uren van de monteur betalen.

Zo werkt dat dus bij dat pruts bedrijf, ik koop bij dat waardeloze bedrijf nooit weer iets.