Mediamarkt reviews

1.5

L.W.
14-12-2015

Wat is service

27 nov 2015 bij media markt vaatwasser besteld, 30.nov geleverd €15,00 betaald voor bezorgen en plaatsen door twee zeer onbehouwen mannen vaatwasser op zijn plaats gegooid de verpakkingsmaterialen niet meegenomen geen uitleg na twee min. weer buiten. Na een test wasje van twee minuten vaatwasser in storing P15 wat betekend water op de bodemplaat dat werd mij verteld door een mede werker van de Fa. Bosch Nederland welke ik had geraadpleegd. Deze vrouw heeft gezorgd dat er de andere dag een monteur van Bosch bij ons is geweest en deze moest constateren dat de vaatwasser is gevallen en dat de binnenkant is gescheurd waardoor er dus water op de bodemplaat was terecht gekomen. Mediamarkt van dit voorval gemaild maar na 48 uur nog maar eens gemaild waarom we niets horen en nu 14 dec. nog niets maar we hebben via de firma bosch vandaag wel een nieuwe vaatwasser gekregen, dus alle lof voor de firma Bosch en nooit meer iets van MEDIA MARKT ik ben toch niet gek. 10 december jl. telefonisch kontakt gehad met mediamarkt om mijn € 15,00 terug te vragen maar tot heden niets gehoord.