Mediamarkt reviews

1.5

Hein
11-02-2019

Prima nazorg

We kochten een mobieltje bij Mediamarkt Sontplein Groningen: alle geduld en hulp bij overzetten van de bestanden e.d.

Citaat: ' U komt maar zo vaak als u wilt voor verdere uitleg, we staan voor u klaar'.

En inderdaad: dat klopt! We zijn nog drie keer met vragen geweest en steeds weer de prima behandeling ervaren Compliment!

Sanne
10-02-2019

Lange wachttijd bezorgen

Ik wacht nu 3 weken op een rijststomer gemaild geen antwoord.

Gebeld krijg je een heel kortaf wordt in week 6 bezorgd oké dat is het nu?

Geen informatie per mail heb er spijt van dat ik bij de MediaMarkt besteld heb.

Geen informatie geen service lange wachttijd telefoon.

Stom heb er spijt van volgende keer ergens anders iets kopen??

Freek
07-02-2019

Bestellen

Bestelling geplaatst en zou binnen een dag geleverd worden nu een week later nog steeds niets.

Op mail wordt niet geantwoord

Op Facebook berichten wordt niet gereageerd

Bellen uren lang in de wacht en totaal geen gehoor

Super slechte klanten service

Zelfs in de winkel kunnen ze je niet helpen

Het is om te janken

07-02-2019

Wat een drama die Mediamarkt

Wat een drama die Mediamarkt. Op dinsdag een nieuwe wasmachine besteld, die de volgende dag geleverd zou worden. Uiteraard direct betaald. De volgende dag geen bericht van de Mediamarkt. Donderdagochtend maar eens bellen met de klantenservice. Ze zagen de bestelling staan en ik zou in de loop van de dag een bericht krijgen of wanneer deze zou worden afgeleverd. Uiteindelijk komt er een mail met daarin een bestelbevestiging. De levering zit dus nog niet eens in het proces. Klantenservice weer gebeld. Er is dinsdag een systeemstoring geweest waardoor de bestellingen van die dag op een 'spooklijst' terecht zijn gekomen en die hebben ze vandaag pas weer 'gevonden'. Als ik terugkijk naar alle recensies over de Mediamarkt (had ik misschien eerder moeten doen, inderdaad) zijn er heel veel problemen met leveringen en is er altijd wel een ander excuus. Op mijn vraag wanneer de machine dan geleverd zal worden, krijg ik het antwoord" "Dat kan vandaag zijn, of morgen, maar ook ergens volgende week". Als ik dan aangeef dat ik de order wil cancellen omdat we niet zo lang zonder wasmachine kunnen, dan kan dat, maar het zal dan zeker 5 dagen duren voor het geld wordt teruggestort! Ik las ergens dat Mediamarkt zich wil gaan onderscheiden op service. Ik wens ze veel succes, ondertussen gaan wij wel ergens anders shoppen.

06-02-2019

Vandaag besteld, morgen in huis, not!

Vaatwasser besteld, binnen twee dagen zou hij geleverd worden.

blijkt na dik een week pas te kunnen,

dan had ik gvd wel naar de winkel gereden.

en dank je dat de mediamarkt bereikbaar is?!?!?!

totaal niet!

telefoon wordt na een paar minuten in de wacht, de verbinding gewoon verbroken.

via twitter krijg je ook geen reactie,

en facebook weiger ik.

ik heb ze nog wel een mailtje kunnen sturen, krijg je keurig een bevestiging van , verder niet.

wat een waardeloze service!

Ad
06-02-2019

Zeer slechte service

Twee pakketten bij mediamarkt besteld. Via Twitter naar een track en trace code gevraagd,die krijg ik na 3 dagen, zie ik tot mijn verbazing dat 1 van de pakketten al bezorgd is . Blijkt hij in de sneeuw onder mijn tuinhuisje te staan [ Klacht bij post nl neergelegd maar vervolgens hoor je daar niets meer van ] En dan nu het tweede pakket . Staat bij de track en trace code dat hij op vrijdag tussen 13.00 uur en 15.30 uur bezorgd zal worden ,ik vrij genomen want het regende behoorlijk die vrijdag en ik wilde niet weer een pakket buiten vinden onder mijn tuinhuisje [waar wij in de winter nooit komen ] ,maar helaas geen pakket. Weer aan het twitteren [Want mailen is niet mogelijk ] Maar daar zijn ze mij denk ik beu want daar word niet meer op gereageerd .Zaterdag dan toch maar de telefoon gepakt en na een halve dag aan de telefoon gezeten te hebben en al meerdere keren het bandje gehoord had dat ik beter kon twitteren of mailen maar ja dat lukte niet. En ineens had ik iemand aan de lijn die er vervolgens ook niks van wist maar die zou het uit gaan zoeken . Vandaag radeloos maar weer gebeld en daar krijg ik na een paar uur iemand aan de lijn met een of ander verhaal dat het pakket niet op voorraad was en de bestelling geannuleerd was maar daar had ik mail van gehad. nou ik kan u zeggen dat ik niet een halve dag aan de telefoon ga zitten als ik mail heb gehad over dit pakket . Dus al met al ben ik zeer ontevreden over mediamarkt en ga liever wat meer geld uitgeven voor een betere service

Ledger
03-02-2019

“Voor 23:59 besteld, morgen in huis” DUS NIET!

Mediamarkt claimt “Voor 23:59 besteld, morgen in huis”.

Bestelling is besteld om 20:02 en bevestigd om 20:07 uur.

Ondanks dat het artikel (Tablet) Online op voorraad is, er geen actieperiode, betaalt met iDeal en dat men 7 dagen per week levert. Maakt men de belofte (helaas weer) niet waar.

De levering is NIET de volgende dag.

Track en trace laat de hele nacht en dag zien dat het pakket bij PostNL is, maar nog niet verder.

Dus daar zal wel met de vinger naar gewezen worden, maar daar heb ik niks aan.

Helaas is dit niet de eerste keer.

Klantenservice is (tijdelijk) niet via mail bereikbaar ☹

Max
01-02-2019

Diep droevig

Bestel nooit online

29-01-2019

ZEER SLECHTE SERVICE

2 Jaar geleden een appl mac book air gekocht twv 1000 euro, toen ik m laatst aan wilde zetten kwam er rook uit en ging het apparaat niet meer aan.

Ik heb hem voor onderzoek naar de mediamarkt gebracht en zijn vertelde mij dat een repartie 815,98 zou gaan kosten.

Vervolgens probeer ik via telefoon en via chat met mediamarkt in contact te komen, Frea typt s middags goedemiddag kan ik u helpen, ik doe mijn verhaal en vervolgens hoor ik helemaa niets meer. Bel ik hun op vraag ik of zij op verzoek van apple een consumentenclaim voor mij in willen dienen, weten ze niet waar ik het over heb. Ik Yannick van de mediamarkt uitgelegd dat ik verwacht dat wanneer ik een apple apparaat koop deze langer dan 3 jaar meegaat, nou dat begreep zij niet helemaal, maar heeft n mail naar de vestiging in Den Haag gestuurd. blablablabla vervolgens hoor ik nietss

Jan boeren fluitje
28-01-2019

Levering droger

Wat een slechte ervaring. Een droger besteld binnen de aangegeven tijd thuis gebleven maar bezorger komt niet opdagen. Klantenservise gebeld en kreeg lindsey aan de lijn helaas kon ze niks betekenen en gooide de horen erop terwijl we nog in gesprek waren. Echt heel jammer zoals ze aangaf streven ze ernaar om het product op tijd te leveren. De planning laat hier te wensen over. Ik adviseer koop ergens anders een product. De levering is bagger inclusief de klantenservise. Bedankt mediamarkt

Lianne
28-01-2019

Beschadigd huis en al een week niet wassen.

Wasmachine en droger van Miele besteld. Na 2 dagen werd het geleverd door PostNL Extra@Home. Twee zeer onervaren jongens hebben de wasmachine 1 trap op gedragen. Hierbij is vrijwel elke trede van mijn trap beschadigd inclusief mijn behang op meerdere plaatsen (we hebben nog geen jaar geleden alles laten renoveren in huis.). De jongens zijn hierna weer weg gegaan en ik bleef zitten met 1 wasmachine op mijn overloop van de 1e verdieping en de droger hadden ze in mijn hal gezet. 2 dagen later kwamen er 2 andere jongens van PostNL, maar die konden de Miele ook niet de trap op krijgen. Vandaag zou Multi B.V. de wasmachine en droger naar zolder dragen, maar die hebben niet, zoals zij wel hadden beloofd, een half uur van tevoren gebeld. Hierdoor stonden ze voor een dichte deur. Eindstand: ik heb nu al een week 1 wasmachine op mijn overloop staan, 1 droger in mijn hal, kan ik dus ook al een week niet wassen of drogen en is mijn huis ernstig beschadigd. Herhaaldelijk gebeld met Mediamarkt, maar ja, zonder veel succes dus. We hebben daarom besloten om zelf een duur verhuisbedrijf te gaan inschakelen om de boel naar boven te brengen. Ik word ondertussen aardig wanhopig hiervan.

Sjaak H
27-01-2019

Wat een selcht service hebben ze toch

Wat een vreselijke winkel is het toch. Zodra er service geleverd moet worden zijn ze nooit thuis. Denk je mer club mediamarkt al je bonnen digitaal te hebben, staat er geen BTW op, kunnen ze ook niet veranderen. In welk jaar leven zij? Dit is toch heel simpel automatisch in te bouwen? Als je dan al een antwoord krijgt is het een antwoord waar je niets aan hebt en alleen meer vragen oplevert. Helaas is dit niet de enige slechte ervaring met ze, ik kan nog veel meer noemen.

M.
25-01-2019

Nooit witgoed bestellen

Mooie koelvriescombi gekocht. Gelijk via iDEAL betaald. Volgende dag een mailtje me excuses dat ivm 20 jarig bestaan het niet mogelijk was te leveren, Heel misschien morgen? Werkend nederland kan geen vrij nemen voor heel mischien. Ik gebeld met klantenservice.: Ivm ons 20 jarig bestaan hebben ze gekozen om mensen niet zelf een datum tijd te laten kiezen, maar word er bezorgd wanneer de leverancier het uitkomt.vreemde gang van zaken. Gelijk doorgegeven dat de deur van rechts naar links gedraaid moest worden. Dit kon pas als ik de koelkast in bezit had en moest ik doen bij de dichtstbijzijnde mediamarkt. Weg gemak van online bestellen! Vervolgens krijg ik savonds 21:45 een mailtje met track en trace dat ik de koelkast tussen 8:00 En 22:00 kon verwachten? Ik op stel en sprong vrij geregeld, koelkast leeggehaald, diepvries naar familie gebracht en koelkast uitgebouwd ( met hulp van youtube) en de boel schoon gemaakt. Tot 23:30 bezig geweest. De volgende ochtend krijg ik doodleuk een mailtje van het transportbedrijf: Helaas, maar het door u bestelde artikel is niet op voorraad, neemt u contact op met mediamarkt. Ik was des duivels, zijn ze helemaal knettergek daar! Vervolgens in alle woede wachten tot 9:00 om luchtigjes van een klantenservicemedewerkster te horen: wat vervelend, maar de koelkast is helemaal niet op voorraad , jaaaa ivm met ons 20 jarig bestaan.blablablabla. op de vraag wanneer wel: dat weten we niet.U snapt dat ik de order gecanceld heb en dat ze per direct het geld moesten terugstorten. Dat geld terug duurt ook nog een week (als ik ze mag geloven)

Aletta
24-01-2019

SLECHTSTE SERVICE OOIT

Slechtste service ooit.

Product wordt niet geleverd. bellen met de klantenservice, die kunnen je niet helpen.

Dan moet u opnieuw bestellen.

Leidinggevende spreken. dat gaat helaas niet

Hoe kunt u mij helpen?. helaas dat kan ik niet

Wat is uw naam?. ik ben Jay

Wat is uw achternaam? . die kan ik u helaas niet geven.

Ontslaan zulke mensen en Mediamarkt. DEUREN DICHT!

Omar
23-01-2019

Media Markt Almere

Vandaag bij de media markt geweest voor een nieuwe samsung koelkast. Er waren 2 modellen, 399 euro en 332 euro. Enige verschil dat de ene iets groter is dan de andere de rest volledig dezelfde type. Eerst wordt je bijdehand aangesproken dat alleen de duurdere op voorraad is en later krijg je te horen dat de duurdere wel kosteloos wordt bezorgd door media markt en de goedkopere door post.nl wordt bezorgd. Ik vond dat erg vreemd klinken dus heb de klantenservice gebeld van de media markt en die gaf lachend aan dat de verkoper iets minder provisie krijgt bij lagere prijzen en de aanschafprijs dus zorgt voor de inkomsten van de media markt medewerker. Dus let op bij de media markt krijg je geen eerlijk, onafhankelijk en of persoonlijk antwoord maar gebaseerd op de hoogte van de provisie van de media markt medewerker.nou snap ik de slogan ook.ik ben toch niet gek!

23-01-2019

Verzekerings- en onderhoudspakketten die Mediamarkt verkoopt zijn een scam!

Het is ongelooflijk hoe Mediamarkt met zijn klanten omgaat. Om verwarring en opstoppingen te voorkomen, bel ik op om een afspraak te plannen bij de service afdeling voor een onderhouds- en reparatie afspraak voor mijn Apple macbook pro. Er wordt gelijk gezegd dat ik niet verder geholpen kan worden omdat het te druk is ivm de 20% korting actie. van de klantenservice kan met zelfs geen intern contact opnemen met de service afdeling, omdat het zo druk is. Als ik aangeef dat mijn belletje juist een manier is om drukte te voorkomen aan de servicebalie en ik juist bel om een afspraak te plannen die voor iedereen goed uitkomt, snap de medewerker het nog steeds niet en blijft in de herhaling vallen van de drukte mbt de 20% actie die er nu is.

Ik heb een 3 jarig verzekeringsabonnement afgesloten bij de aanschaf van mijn laptop, juist om op een nette en efficiente manier geholpen te worden als ik problemen zou hebben met mijn macbook. NU heb ik deze en nu word ik helemaal niet geholpen. Oplichterij zou ik bijna suggereren. 228,95 euro laat Mediamarkt hen klanten betalen, met de zekerheid dat er altijd service geboden wordt en met de zekerheid dat er altijd een vervangende laptop klaar staan als men vantevoren een afspraak maakt voor service of reparatie.

Zeger
22-01-2019

Volgende dag bezorgen, vergeet het maar. We kunnnen nog een hele week wachten.

Vandaag zou onze wachmachine worden geleverd via Post nl.

We werden door Post nl gebeld dat bij hen de machine beschadigd was binnengekomen en dus niet kon worden uitgeleverd. Verder niets van MediaMarkt vernomen. Toch maar gebeld. Hoe nu verder. MediaMarkt gaat dus pas een wasmachine af sturen als de nooit geleverde beschadigde machine via Post nl retour is. Post nl heeft hier 4 werkdagen de tijd voor en mediamarkt gaat daarna binnen 4 werkdagen een nieuwe sturen. Al met al denk je iets te bestellen en het de volgende dag in huis te hebben. Niets is minder waar. Je kunt dus anderhalve week wachten op iets waar jij niets aan kunt doen. Is er wel een afdeling klantenservice bij de MediaMarkt.

Waarom geen echte klantenservice en als de sodemieter een wasmachine sturen. De klant heeft de machine al betaald.

Piefke
20-01-2019

Krijg geen antwoord,kan bestelling niet opvolgen.

Bestelling niet ontvangen.

Kan ze niet bereiken.

Antwoorden niet op de tientallen mails, chats.

Nooit koop ik nog iets op mediamarkt.

De slechtste online winkel .

Niks van communicatie.

Zou bestelling willen annuleren en geld terug krijgen.

Maar dat gaat moeilijk als ze niet antwoorden.

Wat dan als het product defect is.

Als ge op een gewone vraag al geen antwoord krijg.

Ik ben het zo beu, dat ik verdere stappen zal ondernemen.

18-01-2019

Wegblijven

Verzekering afgesloten met aankoop van een GSM (op hun aandringend). Jammer genoeg schade aan het toestel maar de verzekering betaalt niet uit. Oplichterij?

Nadia
15-01-2019

Afspraken niet nagekomen.

Bijna een maand geleden een koelkast en wasmachine in de winkel gekocht en levering was onbekend omdat de producten niet op voorraad waren maar na twee weken toch contact opgenomen en zou geleverd worden maar helaas 3 keer hun afspraken niet nagekomen terwijl bij 2 keer vrij moest nemen van werk om vervolgens thuis te zijn. Nooit meer iets bestellen bij mediamarkt omdat jullie de boel belazeren.