Coolblue.nl reviews

Piet

Snel en goed

Rudolf
05-10-2022

Snel, adequaat en uitstekende communicatie

Maikel
05-10-2022

Voornamelijk de service die verleend wordt vind ik erg goed.

Erwin
05-10-2022

Pakket staat al dagen op verstuurd door Coolblue, en niet ontvangen door PostNL .

Pakket zou maandag avond aankomen . En het is nu inmiddels woensdag avond en nog steeds niet ontvangen door PostNL.

Reactie Coolblue was eerst dat ik hem al ontvangen had , en later dat ik aantal dagen geduld moet hebben . dan te bedenken dat PostNL normaal zelfde dag een ontvangst scan doet . Maar dit is nog steeds niet het geval .

Beetje teleurstellend!

Annemiek
05-10-2022

Fijne site, goed communicatie. Goede levertijd.

Renske

Prima op tijd bezorgd.

Gerke
05-10-2022

Goede informatie vooraf, ik kon verschillende koffiemachines goed vergelijken. Uiteindelijk gekozen voor de 'Cool blue keuze' en erg tevreden!

Richard
05-10-2022

Goede evaring, ook met omruil e.d.

Alles goed geregeld.

LGM
05-10-2022

Schuurmachine als kado voor een ander gekocht.

Deze persoon was er niet zo tevreden mee: kon probleemloos geretourneerd worden.

Erg prettig!

Linda
05-10-2022

Snelle levering en makkelijk online bestellen

Tim
05-10-2022

Snelle en correcte levering. Top spullen!

Heel blij met Coolblue 🙂

Chiel
05-10-2022

Snel bezorgd voor de laagste prijs

Jens
05-10-2022

De bezorging was snel. Goede kwaliteit product.

Roel
05-10-2022

Tijdens bestelproces perfect geholpen.

De man die ter plaatse kwam monteren was fantastisch. Heeft keurig gewerkt, was uitermate vriendelijk en kundig.

Mirjon
05-10-2022

Alles volgens afspraak en op tijd geleverd.

Ewald

Prima en snel service.

Claudia

Vriendelijke bezorgers, goed geholpen

Marcel
05-10-2022

Snel en gemakkelijk besteld.

Duidelijke webpagina met alle productinformatie die men nodig heeft.

Kon in een duidelijk overzicht zien wat de verschillende eigenschappen van (in mijn geval) telefoons hadden.

In combinatie met de klantreviews. Ideaal.

Prijstechnisch zeer competitief.

Duidelijk bestel en leveringsproces.

Jeannette
05-10-2022

Avondje ervoor een laptop besteld.

Staat een courier van Coolblue zelf om 9 uur 's ochtends de dag erop al op de stoep mey de nieuwe laptop.

Dat is pas service en snelheid!

Patrick
05-10-2022

Prima en overzichtelijke webshop. Groot assortiment. het zoeken naar dat ene product verliep gemakkelijk en snel. Even in de winkelmand, afrekenen en klaar. Daarna word je nog goed op de hoogte gehouden over de levering. Ook die was keurig op tijd. Artikel zat helaas niet in een om-doos, waardoor de originele doos beschadigd was. Niet zo'n heel groot probleem, de verpakking gooi je uiteindelijk toch weg. Al met al een dikke prima. Tot de volgende bestelling!

Meer Coolblue.nl reviews