2.8van de 10

Coolblue.nl357 ervaringen

Aanbevolen53
Neutraal9
Afgeraden295
Filter

reviews

Guus
28-03-2020

Geen service en niet oplossing gericht denken

Helaas is het oplossing gericht denken ver te zoeken bij Coolblue. Zakelijk een LAser pro printer 3 apple computers twee 3 Ipads en Mac pro gekocht
Doet de printer het niet goed omdat de filmrol defect is willen ze dat de printer wordt opgestuurd en dan sturen ze deze door naar HP duurt zeker minimaal 3 weken. Dit kan zakelijk dus niet! Oplossing is de filmrol los te bestellen en zelf te vervangen, simpel als een toner cartridge vervangen stuur deze gewoon op en stuur ik u de defecte weer op kan ik ook betalen en dan kunt u het weer crediteren na ontvangst van de defecte Filmrol. Helaas is het antwoord alleen de hel printer opsturen is de oplossing. Prive Mischien handig maar zakelijk zeker niet. Bedenk dus voor je iets zakelijk koopt bij Coolblue ze denken niet in oplossingen en gaan zekr niet voor de Glimlach ;-(

Wout
23-03-2020

Niet meer op krediet kopen?

Hebben veel geld besteed, maar door de Corona crisis is het niet meer mogelijk om zakelijk op rekening te bestellen.
Coolblue scheert duidelijk alle bedrijven over 1 kam.
Niet zo slim, omdat je juist nu als bedrijf je meerwaarde kan laten gelden richting je vaste klanten.

Jan
Jan
22-03-2020

Beamer scherm

Veel beloven weinig geven doen gekken in vreugde leven. Ik kan niet online bestellen. Maar werd me daar wel verteld dat je ook cash kan betalen. Dus ik wou graag een beamer scherm hebben van rond de 800 euro. De ene medewerker zei tegen mij dat je alleen online kan bestellen. Beetje raar zei ik. Want er is mij verteld dat ik ook contant kan betalen. Hij zei tegen mij ik maak even een om weggetje voor je op de computer kan je het product morgen afhalen. Ik blij. Een grote glimlach van hun gekregen. Ik de volgende dag er naar toe. Het verhaal uitgelegd. Vertelt die klote klapper dat ze geen cash aan mogen nemen. Dus ook scherm voor mij. Helaas teleurgesteld. Ze praten daar met dubbele tong. Geen goede ervaring met cool nothing. Ik moet nooit meer van die leugenachtige lachenbekkies hebben. Kut bedrijf. Ga je moeder maar in de maling nemen. En niet al Die goedwillende klanten die jullie ook in de zeik nemen. Stelletje amateurs. De hufters

Anthony
19-03-2020

Coolbleu komt de gemaakte afspraak niet na

Op 13-03 telefonisch geholpen door een verkoper van coolbleu en toen overgegaan tot aankoop van een wasmachine "vandaag besteld morgen in huis" is hun slogan de verkoper melde mij direct dat levering voor de 14e echter niet meer mogelijk is maar kon zien in zijn systeem dat de 15e wel mogelijk is op dat moment vind je dit erg prettig en plausibel dus hiermee akkoord gegaan en de factuur voldaan ook dit is direct bevestigd vervolgens nogmaals gebeld op de 14e of de bezorging nog steeds staat voor de 15e ook dit werd positief bevestigd door de medewerker.
Op de 15e krijg je zonder enig overleg een mail met een andere leverdatum door waarop ik direct de klantenservice hebt benaderd en mijn ongenoegen hierover hebt geuit deze kunnen dan zogenaamd niets zien in het systeem en is het allemaal raar en sorry sorry waarop ik direct hebt verzocht tot ontbinding van de aankoop wat dan ook niet correct wordt geregeld en je hier nog 2x voor moet bellen en als vervolgens belt om te vragen wanneer ik mijn geld terug kan verwachten krijg je te horen dat de bestelling eerst de ronde moet maken weer naar het magazijn en dan kan er pas worden gekeken of deze in de originele verpakking terug is gekomen en wordt er bepaald of coolbleu gaat repareren of het bedrag terug gaat betalen.
Waarop ik zei luister nou eens naar wat u zegt en lees wat er op de bevestiging staat "geannuleerd voor levering" er is dus niets geleverd.
Toen ging het voor deze medewerker te ver en moest ik maar een mail sturen.
Het kan 3 dagen duren voordat je een reactie krijgt.
Ik heb tot 3x toe een reactie gekregen van een coolbleu medewerker die er totaal niets van begrijpen dat ik zo ontevreden ben waarop ik reageerde dat dit niet nodig is ik wil gewoon mijn geld terug niet meer en niet minder!
Tot nu toe nog steeds geen geld terug van coolbleu wel bevestigd maar het kan tot wel 3 dagen duren want het verschilt per bank.
Kortom coolbleu komt zijn afspraken niet na en instrueert zijn personeel compleet verkeerd en betaald vervolgens je geld pas terug als het hun uitkomt.
Stopt veel geld in marketing maar helemaal niets in service het geld is dan toch al binnen nooit meer coolbleu!

Arie
17-03-2020

Coolblue loopt een blauwtje!

Half December ' een Philips koffiebonen machine gekocht bij Coolblue in Januari maalde hij geen bomen meer, helaas al kapot. Kon hem op laten sturen voor reparatie, dit was max 3 weken werd verteld.
Na iets meer als een week heb ik zelf maar eens gebeld of de machine was aangekomen, nog niets ontvangen werd gezegd maar zal nu toch wel snel gaan gebeuren.!Na 6 weken kregen we de machine plat in een doos verspocht,retour! We hebben hem droog gemaakt en aan gezet maar nu kwam er bijna geen koffie meer uit! Wederom contact gehad met Coolblue en ze vroegen mij om alsnog de machine weer op te sturen! Werkelijk belachelijk Coolblue we hebben uit deze machine nog geen 20 koppen koffie gehaald en jullie vragen ons maar even 12 weken te redden! De "glimlach" was al weg maar ga deze ervaring zeker delen. Goede zaken Coolblue!

Clowntje

MArk
15-03-2020

ZEER SLECHT; KOOP NOOIT IETS BIJ COOLBLUE!

Zeer slecht, leveren foutief product en weigeren fout toe te geven. Na veel aandringen eindelijk toegeven, tevens is het foutief geleverde product goedkoper dan wat ik betaald heb en het teveel betaalde bedrag keren ze uit in een tegoedbon ipv het uitbetalen aan de klant. Naast het gegeven dat ze niet bereid zijn hun fout te herstellen door een nieuw product op te sturen, keren ze dus ook het teveel betaalde bedrag niet uit. Op de vraag waarom ze niet uitbetalen, want ik heb immers betaald voor een duurder product en ik krijg een goedkoper product, wat dus het zelfde is als diefstal, wordt er verteld dat er helaas niets te doen is want dat is het beleid. Koop aub niet bij coolblue want de klantenservice en nazorg als het mis gaat is uitermate slecht. Je ziet heel duidelijk dat ze goed zijn in het maken van reclame maar als het puntje bij paaltje komt heb je pech gehad en willen ze geen haar met de klant meedenken. Ik ga mijn advocaat erop zetten. Tevens zijn de prijzen erg hoog, dus vergelijk eerst voordat je hier iets koopt! Dat had ik helaas niet gedaan, en krijg je ook nog iets geleverd wat je niet besteld hebt! Kan niet slechter coolblue!

Guido
Guido
11-03-2020

Weinig glimlach

Klanten service voor aankoop advies reageert zeer laat en hebben geen kennis van zaken

Maaile
07-03-2020

Slechte service

2x zo dom geweest hier iets te bestellen.
Als alles goed gaat zal het vast prima zijn, maar zodra er problemen zijn met het product wordt je niet geholpen en van het kastje naar de muur gestuurd. Ik moet zelf maar contact opnemen met de fabrikant terwijl zij verkeerde info hebben gegeven en niets willen doen ter compensatie behalve toegeven dat ze fout zitten en dat ze snappen dat de situatie voor mij vervelend is.
Ik kom daar niet terug als klant.

Edith
Edith
29-02-2020

Top service

Snelle levering, goede service, betrouwbaar en goede prijs kwaliteit verhouding

Diederik
20-02-2020

Reparatie half jaar oud beeldscherm onmogelijk

Tijdens kerst 2019 heeft een 4k pc-monitor valschade opgelopen, waardoor het beeldscherm niet meer werkte. De buitenkant van het beeldscherm was nog in perfecte staat. Deze weggebracht met verzoek offerte+vervangen beeldschermpaneel.
Jammer heb ik geen offerte ontvangen en drie weken later zou hij klaar zijn: 2 uur bij coolblue in de winkel gestaan, maar het beeldscherm was nog kapot.

Medewerker heeft beeldscherm opnieuw opgestuurd, drie weken later opnieuw een e-mail met "uw klacht is verholpen", dus terug naar de winkel en weer niet gerepareerd: Beeldscherm zou niet meer te repareren zijn, dat kost meer dan een nieuwe kopen. Leuk detail: er zaten allemaal krassen op, die er eerst niet op zaten.

Nu dit beeldscherm thuis opengemaakt en wat blijkt: het paneel is te vervangen voor €126,- : 1/3e van de nieuwprijs. Deze zal ik dus maar zelf vervangen.

Op de vraag wat er met de krassen gebeurd? Nou een tegoedbon van €25,-, zodat ze juridisch in ieder geval geprobeerd hebben de klant tegemoet te komen. Reparatie van krassen: onmogelijk, dit product is kapot en dient vervangen te worden.

Het is duidelijk dat coolblue er echt alleen is om te verkopen. De tegoedbon mogen ze - netjes gezegd - lekker houden. Bij deze winkel moeten geen producten gekocht worden.

Hopelijk gaan ze heel snel failliet.

Britney
18-02-2020

Slechte service!

Vreselijke meneer bij de zakelijke klantenservice! Grote bek, altijd de schuld bij een ander schuiven. Voor duizenden euro’s besteld maar stop er nu echt mee! Winkel stukken beter! Accountmanager kan beter vakkenvuller worden!

Simon
17-02-2020

Service na levering

Ik heb jarenlang Coolblue hoog in het vaandel gehad tot vandaag. Een service op mn laptop loopt totaal uit de hand, en niemand bij coolblue die me helpt. Ik heb in de afgelopen jaren voor rond de 10K uitgegeven bij Coolblue, maar dat is nu echt klaar. Geen cent zullen ze nog aan me verdienen

Michel
08-02-2020

Word niet geleverd als beloofd

Voor 23:59 uur besteld, had het nodig de volgende dag, wacht er de hele dag op maar niks. als je dan iets beloofd, kom het ook na. Was gewoon nog niet verzonden

John
07-02-2020

Leveringen komen steeds vaker te laat

De belofte om de dag erop te leveren als je voor 23.59 besteld, wordt steeds vaker niet nagekomen. Leveringen door PostNL komen steeds vaker te laat aan. Alles voor een glimlach, Coolblue? Doe dan iets aan je contract met PostNL: zelfs je medewerkers geven toe dat er veel klachten over zijn.

Henk
06-02-2020

Goede service

Bij bestelling altijd netjes ip de hoogte en vriendelijke klantenservice

Brad
03-02-2020

De directie weet niet wat erop de werkvloer gebeurt.

Personeel heeft geen goede traning gekregen .

Chris
01-02-2020

Coolblue, alles voor een glimlach. Nou dacht het niet!

Als je aankoop helemaal perfect verloopt is het natuurlijk altijd 5 sterren waard. Maar als je iets niet meegeleverd krijgt dan wordt het dus een heel ander verhaal. Dus gelijk maar contact gezocht met de klantenservice en was daarna weer super blij. Dat daarna diezelfde klantenservice je dan doodleuk verteld dat men een foutje heeft gemaakt. En dat je achteraf niet meer voor deze actie in aanmerking komt maakt je dan weer geweldig boos. Dit was men eerste en gelijk men laatste aankoop bij deze webwinkel. Coolblue, alles voor een glimlach. Nou dacht het niet!

Roos
01-02-2020

Klantenservice is waardeloos

Koelvriescombinatie gekocht, korting gekregen omdat het handvat beschadigd was. Bij levering bleek er ook een fikse deuk in de achterzijde te zitten én het display het niet te doen. Bij navraag kwam Coolblue met de oplossing een ander product te sturen waar ik 200 euro extra voor mocht betalen omdat het handvat dan niet beschadigd was. Mevrouw vond mijn argument dat ik een berg omgemak hiervan had en dat zij het product niet goed hadden nagekeken niet valide. Uiteindelijk een optie voor een monteur gekregen. Siemens heeft zelf wel goede service. Die repareren of vervangen het product. Maar ik koop nooit meer bij Coolblue! De bezorgers waren wel super trouwens, daar alle lof voor.

Arthur
01-02-2020

Technische ondersteuning lol

Ik heb specifieke vragen over resolutie. Zeven wachtenden. Er wordt me aangeraden opnieuw in te bellen want de persoon a d lijn heeft er geen verstand van. Ze legt uit dat ze niet intern kunnen doorverbinden. Dat zal best maar daar heb ik niks aan. Of ik moet naar een winkel gaan. Technisch weinig onderlegd, kinderachtige reclames (alsof je een klein kind bent).

Mieke
01-02-2020

Afzetters

Beste lezer,
Ja de service van coolblue is goed totdat je apparaat het niet meer doet. Ik heb voor mijn kleinkind een nintendo switch gekocht voor €349 en na 2 maanden laad deze niet meer op. Naar coolblue gegaan en ter reparatie aangeboden na een paar weken krijg ik een mail dat het apparaat onjuist is gebruikt en dat de reparatie niet onder de garantie van 2 jaar valt. Na meerdere mails over en weer moet ik ook nog €40 betalen voor onderzoek kosten als ik het apparaat wil behouden zoniet is het apparaat van €349 van coolblue. Let op dit zn oplichters en gaan voorbij het menselijke aspect!

Meer Coolblue.nl reviews
Welk cijfer geef jij Coolblue.nl?
12345
67
8910

AfradenAanraden