Coolblue.nl reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente Coolblue.nl ervaringen

Hendrik
22-05-2022

Goedgeregeld, en service met bezorging dank je well

André
22-05-2022

Snelle levering en keurig verzorgd

Mie
22-05-2022

We kregen steeds goede service. Voor sommige producten kan je de leveringsdatum zelf bepalen. Zou leuk zijn als dat voor alles kan.

Soms is een uitgestelde levering beter te regelen dan een levering op de volgende dag. Zeker als die belofte (begrijpelijker wijs) niet altijd nagekomen kan worden.

Christoph

Goed en snel!

Theo

Ze er goed

Bart
22-05-2022

Snelle levering, goed product voor een mooie prijs

Jw
22-05-2022

Concurrerende prijs. Kevering prima op tijd. Goede informatie over aflevertijd en voldoende opties voor afleverplaats

Edwin
22-05-2022

Snel geleverd, met de beste service.

Janny
22-05-2022

Coolblue had wat ik zocht op voorraad en levert het op een moment dat voor mij handig is.

Bart
22-05-2022

Prompte afhandeling en onverwacht vroege bezorging. Leuk: door een vriendelijk joch op een e-bakfiets.

Alex

Goed bestelproces. Overzichtelijk. Snel geleverd. Juiste informatie

Gerard
22-05-2022

Jullie zijn er altijd op de afgesproken datum, tijd en met de juiste artikelen. Hou dit niveau vast.

Cat
22-05-2022

Coolblue heeft perfecte service en is altijd op tijd!

Frans
22-05-2022

Geleverd geheel vlg's afspraak, goede service!

Jeroen
22-05-2022

Gemakkelijk bestellen, snelle levering met gedetailleerde track/trace. Ook pluspunten voor levering op de fiets!

Rob
22-05-2022

Heb ps 4 spel besteld rond 21 uur stond er bij vandaag besteld morgen in huis en dat was ook zo echter super

Rien
22-05-2022

Altijd goede communicatie en snelle levering. Klantenservice top in orde. Absolute uitzondering t.o.z.v. Concurrentie.

22-05-2022

De bestelling , levering en installatie gingen goed. De monteur heeft er voor gezorgd dat ik, net als bij mijn vorige Samsung, gelijk het TV scherm van KPN verkrijg en kan dan alle KPN - kanalen bereiken.

Alle andere voordelen van de Smart-TV (zoals internet, sreaming etc) hoeven voor mij niet.

Punt is alleen dat ik nog steeds geen DVD kan afspelen, hoewel de DVD-speler is aangesloten. Bij mijn vorige Samsung TV (gekocht in 2006) kon ik gelijk de DVD afspelen zodra ik de speler aanzette en een DVD had ingevoerd.

Wellicht moet ik nogmaals een keer uw assistentie inroepen.

22-05-2022

Wij bestelden een papiervernietiger na eerst op de site van Coolblue 2 machines met elkaar vergeleken te hebben. De reden om de gekozen Rexel 410 te nemen was dat deze - volgens de vergelijking - continu kan schredderen. Na ontvangst blijkt dat niet zo te zijn. Volgens de gebruiksaanwijzing is de « duty cycle » 6 min aan / 60 min uit. Dat lijkt ons niet continu. Jammer. Desondanks houden wij de machine omdat we nodig moeten opruimen. We zullen in de praktijk moeten uitvinden hoe lang hij het telkens blijft doen.

De bezorging was zeer accuraat: via budbee bezorgd waarbij de bezorger langs zijn hele riute gevolgd kon worden en de bezorgingstijd werd uitstekend aangegeven.

Karin

Super goede service. Vriendelijk personeel. En top produkten