Coolblue reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Coolblue ervaringen

Hennie
01-03-2024

Een senseo-koffiezetter gekocht en na een half jaar al kapot. Onder de garantie teruggestuurd voor reparatie. Na vier weken kreeg ik het bericht: "De reparateur heeft je product niet kunnen repareren. Het product is terug naar je opgestuurd. " De chatfunctie van de klantenservice werd na mijn vraag WAT NU?, doodleuk onbeantwoord gesloten. Via whatsapp werd medegedeeld om te kijken of het apparaat het misschien toch nog deed.

Na vier tv's (2 voor de kinderen, een dure Sony en een slaapkamer Sony), een smartphone, soundbar, smartwatch, game-computer met monitor etc., durf ik hier niks meer te kopen, jammer. Coolblue maakt de mooie praatjes dus niet waar. De review die ik heb geschreven voor het apparaat is niet geplaatst. Coolblue glimlacht mij keihard uit.

Maarten
13-02-2024

Al drie weken is mijn reparatie zoek en de klantenservice weet het ook niet. Ze lossen het niet op en ze beloven contact op te nemen. Dit gebeurt nooit

Angelique
09-02-2024

Niet tevreden, toestel retour afgehaald bij mij thuis, daarna heeft CB het toestel kwijt geraakt en na een maand bekken en mailen sturen zij mij antwoord dat er na onderzoek geen oplossing voor het probleem is gevonden.(Over uitslag onderzoek geen mededelingen) en ik kan fluiten naar mijn centen €449,-) alles voor een glimlach? Ik kan wel janken!

Nelus
03-02-2024

Coolblue verschuilt zich achter wat de fabrikant wil.

Een menghaak van een kostbare kitchenaid is stuk en nu zegt de klantenservice van coolblue dat daarvoor de hele mixer incl alle accessoires terug moet naar kitchenaid. Dus niet de haal van ca 250 gr maar een pakket van 11 kg!

Wat een belachelijk slechte service. Ipv een goede klant te helpen en dat zelf op te lossen met kitchenaid verschuilen ze zich achter wat kitchenaid wil.

Wat dit betreft kunnen bedrijven in europa wat leren van amerika. Daar zouden ze dit gewoon oplossen en er de klant niet mee lastig vallen.

Inmiddels heb ik veel en grote aankopen gedaan bij coolblue maar dit was wel de laatste. Hebben ze dat dan toch maar mooi “verdient” …

Michiel
25-01-2024

De klantenservice is best aardig, niks van te zeggen. Alleen is het heel erg storend dat als ik een retour aanmeld, en deze netjes aankomt bij Coolblue, het product kwijt raakt bij postnl of coolblue en ik daarmee met het probleem zit. voor alsnog krijg ik mijn geld niet terug want er is een onderzoek gaande. ik ben nu 3 maal afgescheept met de vraag of ik opnieuw enkele dagen wil wachten. "daarna hoort u iets van ons". Toch moet ik elke keer bellen om te vragen wat de status is. Om waarschijnlijk opnieuw afgescheept te worden met het verzoek om nog even te wachten, waarna ik zelf mag gaan bellen om een update te krijgen. Ondertussen had ik die paar honderd euro goed kunnen gebruiken. Hier koop ik letterlijk niets voor. Nogmaals, de klantenservice medewerkers zijn stuk voor stuk hardstikke aardig en behulpzaam. Alleen achter de schermen mag er wel eens iemand van Tempoteam aangenomen worden om mijn pakket te vinden. zodat ik mijn geld terug kan krijgen. Mooier zou nog zijn dat het niet

Anthony
24-01-2024

Ik ben al jaren klant van Coolblue en vroeger kocht ik heel veel bij Coolblue, onlangs ging mijn Sony earbuds kapot (ja die dure) binnen de garantie gerepareerd en nog steeds niet goed, nog een keer terug gestuurd en ik kreeg een tegoed bon. Van het volledige bedrag.

Als het gaat om een betrouwbare winkel met een goede service Coolblue jullie zijn top.

Als het gaat om de bezorging van postnl, ik zou als ik Coolblue was een andere partij zoeken die beter zijn werk doet. Er gaat nogal wat mis daar.

Raad ik Coolblue aan?

Zeker wel, 10+

Altijd al geweest

Met vriendelijke groet

A. van Maare

22-01-2024

Waardeloos diep triest hoe ze met mensen omgaan

Nicolet
19-01-2024

Wasmachine 21.30 besteld, volgende dag bezorgd, naar de 2e verdieping gebracht en aangesloten! Vriendelijk, net, deskundig personeel.

Erg tevreden!

Gerwin
18-01-2024

In november een iphone voor 1000 euro gekocht, nooit geleverd. Coolblue erkent dit, maar na 2 maanden nog steeds niet mijn geld terug ontvangen. Ik heb al meer dan 20 emails gestuurd, en ik word voortdurend aan het lijntje gehouden, geen antwoord, mag niemand spreken in de backoffice , en boven alles geen actie van Coolblue.

Ik ga morgen een juridische procedure starten en al mijn kosten verhalen. zou toch niet op deze manier moeten gaan zou je zeggen.

Ik ben klant af, ik adviseer een ieder hetzelfde!

Amber
17-01-2024

In augustus een wasmachine gekocht. Deze is nu 5 maanden later ‘kapot’, dit komt coolblue zelf niet maken. Er zou binnen 2 dagen contact op worden genomen door het bedrijf en nu een week later nog niks gehoord, er zijn onderdelen besteld zonder dat hier überhaupt gekeken is naar het echte probleem. En ook daarop moeten wij weer een aantal dagen wachten, het enige wat coolblue zegt is ‘we moeten afwachten’ en wij zitten hier met een berg was. Voor de service zou ik coolblue zeker niet aanraden & een Samsung wasmachine al helemaal niet!

04-01-2024

Mijn splinternieuwe HP laptop van amper 3 maanden oud deed het plots niet meer (blauw scherm). Ik stuurde hem terug naar Coolblue voor reparatie onder garantie maar moest 621 euro betalen voor de herstelling, wat bijna evenveel is als de nieuwprijs, omdat de garantie zogezegd niet gold, ondanks dat dit duidelijk wel het geval was. De klantendienst van Coolblue keek al gauw de andere kant op en liet mij als een baksteen vallen. Hier koop ik dus nooit meer!

Roger
03-01-2024

Snelle service en goede bezorgservice ook mooi optijd prima werk

03-01-2024

Positief met het bestellen en op de hoogte houden van de levering

Aslihan
03-01-2024

Snel bezorgd en alles is gewoon netjes binnengekomen!

03-01-2024

Snelle service, aardige jongens, professionele afhandeling.

Mulder
03-01-2024

Snelle levering, vriendelijke bezorging. Service was boven verwachting!

Freek

Snelle en goede service

Pertje
03-01-2024

Snelle levering, keurig verpakt. Dikke prima👍

Anne
03-01-2024

Heb iets besteld, kreeg een email over de levering, die de volgende dag zou zijn. Vervolgens niets, tot en met ik dit schrijf geen enkele communicatie over vertraging

03-01-2024

Tweede kans product gekocht. Mooie optie.

Meer Coolblue reviews