Coolblue reviews

Jaap

Goede en snelle levering

Berna
26-07-2024

Afhalen ging snel en gemakkelijk. Ik was er met mijn hulphond. De medewerker heeft het pakket zelfs voor me naar de auto gebracht. ook kreeg ik renpaard dagen later een handgeschreven kaartje waarin de Coolblue’er refereerde aan de hond. Geen standaard kaartje dus voor elke afhaler. Grote glimlach op m’n gezicht. Top!

Ferdi

Snel en makkelijk bestellen

Franklin
26-07-2024

Coolblue heeft een prettige vibe.Ik zou alleen wel iets meer diepgang zien in de beschrijving van de kennismaking met het product dat je gekocht hebt.Het is de website die je aantreft

via de link die je van de email krijgt na levering van het artikel.

De introductie is nu erg summier en oppervlakkig en voegt

weinig toe.Een klant wil echt op weg geholpen worden na

aankoop van een nieuw product.

26-07-2024

Weer netjes op tijd geleverd!

Rien
26-07-2024

Goed geregeld! En op tijd geleverd.

Prima product en prijsstelling

Snel bezorgd en netjes afgeleverd.

Arie
26-07-2024

In het verleden altijd goede ervaringen gehad op het gebied van service, vandaar mijn aankoop bij CoolBlue.

Dit keer wou ik een (reeds besteld!) product ophalen in de winkel, omdat ik dacht dat dit veel sneller zou zijn dan afleveren. Ik moest echter bijna 40 minuten wachten omdat er 19 mensen voor mij aan de beurt waren voor advies en dergelijke? Nou heb ik een 4 gegeven ipv een 3 omdat de medewerker zijn excuses aanbood omdat hij niet van de wachtrij af mocht wijken.

Dit is onacceptabel en ik zal verder geen aankopen meer doen bij CoolBlue. Jullie mogen me mailen als jullie hier een oplossing voor hebben gevonden.

Glenn
26-07-2024

Wat een leuke sympathieke jongens, heel behulpzaam. Ga zo door!

Sirag
25-07-2024

Ik ben langs geweest in de winkel in Rotterdam op de Hoogstraat 196. Pas geopend heb ik begrepen. Ik dacht slim te zijn en tijd te besparen door een product online te bestellen en klaar te zetten voor afhalen.

De wachttijd was ruim een half uur. Ik wilde enkel een SD kaartje ophalen. Het concept van de winkel vind ik wel interessant hoe je aangeeft wat je nodig hebt en wordt omgeroepen, maar de snelheid is een ander verhaal.

Het personeel was verder echt super vriendelijk en behulpzaam dat wel.

Esther

Super vriendelijk personeel

Sjaak
25-07-2024

Goede berichtgeving over de levering en op afgesproken tijd. Vriendelijke bezorgers idd met een glimlach.

Maartje
25-07-2024

Snel besteld, snel bezorgd! Top!

Alie
24-07-2024

Gemakkelijk te bestellen, snel geleverd.

Joop
24-07-2024

Goede communicatie en vlot geleverd.

Ko
24-07-2024

Wijnklimaatkast besteld. Was optie voor exemplaar in geopende verpakking. Was € 75 goedkoper. Chauffeur had vaatwasser bij. Geld terug gekregen. Gelijk een nieuwe besteld maar het exemplaar in de geopende verpakking was dus niet meer beschikbaar. Door labelfout CB dus € 75 duurder uit

Michael
24-07-2024

Hoe goed service is zie je pas wanneer iets mis gaat.

Er was een probleempje met een mail, maar het was zo opgelost.

Ineke
24-07-2024

Duidelijke website, heldere keuze tips, duidelijke organisatie van de bezorging, vriendelijke bezorging,

Top bedrijf!

Dick
23-07-2024

Door post nl verwarring over bezorging. Maar toch goed gekomen.

23-07-2024

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg, meedenkend

Meer Coolblue reviews