Allekabels.nl reviews

8.0

30-08-2018

Goede productomschrijvingen

Ook al weet je niet precies wat je nodig hebt, dan nog kun je je laten infroeren (= lezen) wat al die kabels doen en hoe die op elkaar aangesloten kunnenw ordne en wanneer je wat moet toepassen. Ik zat zelf met een verlengkabel en wist vooraf niet wat ik moest kopen. (Wat past). Heel goede info.

Thom
28-08-2018

Op tijd

Snel en vakkundig geleverd

C.G.J. Poort
24-04-2018

Perfecte service

Zeer goede kabels, en een razendsnelle levering. Een aanrader om hier uw kabels te bestellen.

Kees Poort

Ria
20-12-2017

Snel en goed

Prima kabel, duidelijke uitleg op de site en snelle gratis levering. Prijs is redelijk.

28-11-2017

Snel en veilig

Snelle en accurate levering, blij met de uitstekende kwaliteit kabel

28-11-2017

In een keer goed

Bestelde kabel was er snel en werkte naar verwachting, wat wil je nog meer.

19-11-2017

5 m jack verlengkabel gekocht

Prima gedaan ! Kabel kwam de volgende dag in mijn brievenbus. Ook was het mogelijk de verzending te volgen, maar dat was dus niet nodig.

Norman
12-10-2017

Seriously super service!

Ordered the wrong USB cables (duhh!). Sent them back. Next morning got a response stating the amount of credit on my account. Tried to buy the right cables, but couldn't get into my account. Mailed support and got an immediate response (at 19.14!). Obediently used a different browser, and ordered the cables. They will be here tomorrow morning! (Only reason I didn't give a resounding '10' is 'cos Safari doesn't like the site) Allekabels' service is just way beyond the call of duty!

29-09-2017

Snelle service

Ik had een verkeerd huis nummer ingevuld, toen ik dit zag in mijn mail overzicht, mailde ik gelijk de service afdeling( in de avond), kreeg snel bericht terug dat het gewijzigd was, ik weer blij

Lucien
27-09-2017

Amazing!

Twee LED lampjes besteld die bij PostNL zoek geraakt zijn. Na 4 weken dit gemeld, zonder te verwachten dat er verder iets zou gebeuren, maar kreeg prompt twee nieuwe kosteloos opgestuurd. 4 weken later kwamen de zoekgeraakte lampjes alsnog boven tafel: dit weer gemeld en aangegeven terug te zullen sturen waarop de reactie: 'U mag ze houden'. Amazing!

Anco
26-09-2017

Klant is Keizer

De bestelde afstandsbediening werkte niet helemaal goed. Kreeg prompt mijn geld terug en mocht de afstabdsbediening zelfs houden! Dat noem ik nog eens SERVICE!

21-09-2017

Geleverd volgens afspraak

Top , top , top

14-09-2017

Van Ontevredenhied naar Tevredenheid

Het is geen titel van een cursusboek kwaliteitskunde,maar een ervaring met "ALLEKABELS"

Ik bestelde een voedingskabeltje; usb met plug van 5,5 x 2.,1 mm ter vervanging van mijn oude defecte kabel. Helaas paste de toegestuurde kabel NIET in mijn bridge en na een telefoontje met "allekabels" en de info dat het label op het zakje wel klopte maar de maatvoering van de kabel niet. Er werd afgesproken dat de nieuwe kabel voor verzending op maatvoering gecontroleerd zou worden.Teleurgesteld stelde ik vast, dat ook deze kabel niet paste.Wederom met "allekabels" gebeld met de info dat.!. en of ze de kabel wel hebben opgemeten.Na excuses werd mij gegarandeerd dat de derde kabel de juiste afmeting zou hebben, maar helaas.

Een email met het verzoek om de goederen te mogen terugsturen en met de mededeling dat ik NIET tot de TEVREDEN klantengroep behoor, werd beantwoord met het verzoek voor telefonisch contact. Dit contact resulteerde in een vierde kabel met de juiste maatvoering, 5,5 x 2,5 mm, en de vaste stelling dat mijn schuifmaat waar ik zoveel vertrouwen in had een afwijking had van 0,4 mm (door derden vastgesteld).

De inspanningen die "allekabels" hebben gedaan zijn voor mij het bewijs dat "allekabels" hun product kwalitatief hoog in het vaandel hebben staan en mij tot een TEVREDEN klant hebben gemaakt GtD

12-09-2017

Super snel

Alles netjes en op voorraad snel binnen

06-09-2017

Soms gaat er iets niet goed

Helaas verkeerde onderdeel toegestuurd gekregen, doch supersnel en correct opgelost. Zelfs in het weekend mailverkeer!

Adolf
05-09-2017

Top service

Zeer volledig assortiment, competitieve prijzen en bovenal . een "customer first" attitude!

Arne
31-12-2016

Snel, compleet, goede service.

Meerdere bestellingen snel en compleet afgewerkt. Reageerde zelfs op zondag op mijn vragen!