ANWB reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente ANWB ervaringen

Rm
13-03-2024

Ik heb eergisteren 5uur gewacht op de pechhulp voor de fiets, ik kreeg om 15:15 een lekke band, ik stond op de grote marktstraat in Den haag voor een ANWB winkel notabene, ik heb iets van 8x gebeld om te zorgen dat er een pechhulp naar mij toe zou komen, de pechhulp zelf heeft mij nooit gebeld.

Rond 20:30 kwam er iemand langs, dus als je een paar keer 90min moet wachten telt dat bij elkaar wel op, wat een slechte service.

Ik ben Allrisk verzkerd met pechhulp en nog konden ze niet vinden dat ik daar wel recht op had, behalve 1 medewerkster die het even ging uitzoeken nadat ze gezien had dat ik 8x had gebeld.

De app, ik selecteer Nederland, Fiets, in dan krijg je een knop om te bellen, hoor je dat je Buitenland Auto hebt gekozen.

Echt mensen met 1 hersencel die daar werken.

90min wachten, best, maar niet godsamme over de 5uur.

09-03-2024

Onze zoon staat al 70min te wachten en hoort met dat het nog wel 90min kan duren

ANWB misschien meer personeel aannemen (en dan beter betalen dat ze blijven)

Minder foldertjes drukken en tv reclames

Je hoort vaak vroeger was alles beter dat geldt zeker voor jullie

Wierd
05-03-2024

Waardeloze service, werken met onbetrouwbare partners

28-02-2024

Na 28 jaar lidmaatschap bij anwb ww de…

Na 28 jaar lidmaatschap bij anwb ww de eerste keer hulp nodig de auto gaf aan brandstof filter vervangen het vroor die ochtend 8 graden ww gebeld en verteld wat er aan scheelde hij wilde wel komen maar ging niets vervangen of repareren omdat het aan onderhoud was volgens hem hij wilde wel achter mij aan rijden naar de garage en dat was het wel dit kan elke boerenkinkel wel verder geen enkele coulance vanuit anwb 28 jaar voor niets betaald te hebben oplichters nooit in trappen om daar lid te worden

Ay
27-02-2024

Ik heb deze week 2x contact opgenomen met anwb.

Gisteren heb ik voor de 2e x contact opgenomen en wat een topper was hij zeg. Gaf niet snel op en deedt uiterlijk zijn best! en legde alles zo goed uit en was heel vriendelijk.

Wim van den boven nogmaals heel erg bedankt!

Sjer
25-02-2024

1, koop een jumpstarter , dan hoef je de anwb niet te bellen bij lege accu , 5 minuten erop starten ontkoppelen , en rijden.

2 wachten bij pech duurt lang

3. 3 x per jaar vind ik wat min

4. Je zou de keus moeten krijgen bij wegslepen op naar huis of garage , maar je hebt maar 1 keus.

Verder vriendelijke mensen , en in mijn geval na hulp kon ik weer rijden.

22-02-2024

15 jaar lid en altijd alles in 1 x betaald nu netjes een regeling van 4 x ik loop een termijn voor en word gewoon niet geholpen of ik moet eerst het volledige factuur betalen! Schande

Yilmaz
06-02-2024

ANWB Wegenwacht

İk was ruim 38 jaar al lid bij ANWB ik had pech met mijn auto ivm rug klacht ben ik naar huis gegaan en heeft mijn zoon van mij overgenomen.

om dat ik niet bij mijn auto,

gesprek met de hulplijn (lisbeth) telefoniste weigerde mij verder te helpen daarom heb ik per direct mijn lidmaatschap beindigd en ik vondt heel onbeschoft van de telefoniste en ik vondt ook te ver gaan.

29-01-2024

Op dinsdag 23 januari 2024 met pech langs de weg in Nieuwerbrug gestaan. De Wegenwacht gebeld en ruim binnen het half uur werd ik geholpen door Martin. Hij heeft mijn verhaal aangehoord en concludeerde dat het aan de bougies lag of anders de bobine. Alles doorgemeten en de bougies vervangen. Uiteindelijk bleek het toch de bobine te zijn. Deze kon hij zelf niet vervangen maar via een garage in de buurt is alles de volgende dag in orde gekomen. Ook werd door Martin vervangend vervoer geregeld. Al met al ben ik zeer tevreden over de manier van werken van de Wegenwacht en met name het doortastend optreden van Martin. Dank jullie wel! Ruud Frangipani.

Jacques
16-01-2024

Een fietsdrager aangeraden door en gekocht bij ANWB plooide gewoon onderweg naar Spanje. Verder rijden of terugkeren was geen optie. Contact genomen met Anwb . Wassen hun handen in onschuld . Foto niet duidelijk . Nochtans getuigen met naam en emailadres . We hebben ons moeten verhelpen door onderweg een nieuwe te kopen en de oude achter te laten . Jammer stelt Anwb bewijs weg . Nochtans alle gegevens van de fietshersteller doorgegeven

Datum van ervaring: 05 januari 2024

JG
15-01-2024

Sta stil met een tesla met nog 8km op de teller. Zou eigen schuld zijn maar geen technische fout natuurlijk. Even 90 euro bijbetalen en dan heb je al het meest uitgebreide pakket wat je kunt kiezen. Vervolgens nog 1,5 uren wachten tot ze er zijn. Wat een k*tservice en ook nog onbegrijpelijk taai mens op de klantenservice. Ik zou je geld lekker aan wat anders besteden dan de anwb… waardeloos

14-01-2024

Ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met de alarmcentrale ik wil de dames van de alarmcentrale hartelijk danken omdat ze me zo goed geholpen hebben toen ik stilstond met mijn auto in Ubach-Palenberg,de alarmcentrale heeft repatrieering voor mijn gezorgd door Logicks en daar ben ik heel dankbaa voor.

Ik moet er ook bij zeggen dat ik helemaal niet tevreden ben hoe de duitse ADAC mij niet van dienst kon zijn omdat zei me niet verder als tot aan de grens wouden brengen.

Johannes
10-01-2024

Binnen een uur hulp aan huis voor een niet startende auto. Bovendien goed advies! Een dikke pluim!

Nada
04-01-2024

3 keer eerder geholpen door de ANWB en dat was echt top gegaan. Maandag 1 januari is het zooooo slecht gegaan. Heb 3 uur lang op de zelfde plek gestaan en werd uiteindelijk NIET geholpen veeeeel te triest voor woorden. Dit zal een staartje krijgen! Er word door sommige van de ANWB zoo nalatig omgegaan met klanten.

Carolien
24-12-2023

Na een korte tijd op de snelweg hoorde ik een vreemd hard geluid en ik dacht dat er een harde wind stond, maar dat was achteraf de ‘Lekke band’.

Gelukkig bij een tankstation kunnen stoppen. Wat nu? Ik was nog geen lid van ANWB.

Toevallig kwam Oussama (3371) aangereden van de ANWB. Zijn dienst zat er al op, het was 22.00 uur, maar hij wilde ons nog graag helpen. Hele vriendelijke meneer die een prop in de band heeft gedaan en in het service centrum een nieuwe band erop geplaatst heeft. Binnen 1,5 uur kon ik weer veilig de weg op :)

Nu ben ik lid geworden van de ANWB. Je weet maar nooit wanneer je pech hebt…

Lenny
19-12-2023

Top ervaring weer. Beleefd. Snel. Oplossingsgericht. Vriendelijk. Iedereen dacht mee.

Zo fijn dat het zo ook nog kan

Guus
10-12-2023

Vanmorgen een lekke band door een schroef, via Ford app is de ANWB pechhulp gewaarschuwd en binnen 1,5uur prop in de band en rijden maar.

erg vriendelijke monteur erg kundig. typisch ANWB zou ik zeggen. toppers!

Er
30-11-2023

Ruud ik had precies het zelfde situatie. Ik had 3 x problemen gehad deze jaar. En ik had snacht toevallig pech ik stond aan de weg mijn motor lampje knipperder. Met het advies om maar door te rijden als het niet knippert anders koste het mij 75 euro. Ik was doodsbenauwd dat ik pech zou krijgen aan de grote weg in het donker om half 1 snacht. Ik ben door gereden naar een dorpje om daar weer de ANWB te bellen dat de motor lampje weer ging knipperen. Hij heeft gereset en toen ben ik door gereden toen ging die weer knipperen ik ben dit gereden naar huis. Echt geholpen heeft het mij niet meer ik kreeg wel.facture van hun van 75 euro. Deed best pijn omdat al.jaren klant van hun ben. Waardelooss echt gaat allemaal om geld.

30-11-2023

Ik dacht dat de ANWB een organisatie was die er is voor leden, niet dus!

We hadden voor in oktober 2023 een caravan gehuurd bij camping de Paris en geboekt via de Anwb. Door ziekenhuisopname wilde ik de boeking omzetten omdat ik geen annuleringsverzekering had. Voor de camping was dit geen probleem maar omdat ik via de Anwb had geboekt ging alles mis. De Anwb doet gewoon helemaal NIETS! Vervolgens een klacht ingediend waar een reactie op komt.u klacht is afgehandeld. Gewoon geld kwijt dus. Wat een schandalige organisatie!

Zoe
17-11-2023

Nooit wegenwacht hulp nodig deze week toevallig 2x

1e keer prima geholpen wel wat aan de late kant maar oke mijn auto stond thuis voor de deur dan is ruim 2 uur wachten niet zo onoverkomelijk.

Vanmiddag hebben ze mijn dochter dik 2 uur laten wachten op een verlaten industrieterrein. Toen kwam er een sms, sorry wij hebben de planning gewijzigd, er komt een andere wegenwacht. Daar zit je dan niet op te wachten. Dus heeft ze een vriendin gebeld die haar opgehaald heeft. Vervolgens kreeg ze eindelijk een sms dat er over een kwartiertje iemand zou zijn.

Ze heeft mij toen gevraagd het af te zeggen. Dat heb ik dan ook gedaan. Kon gelukkig nog. Maar mensen, tot 3 uur na je melding wachten op pechhulp is geen pechhulp meer te noemen.

Ben mij er van bewust dat vakmensen tegenwoordig schaars zijn.

Meer ANWB reviews