ANWB reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente ANWB ervaringen

Tinus
21-10-2024

20 oktober gestrand na een verkeerde tankbeurt met mijn motor op de Balkenweg te Assen. Prima geholpen door Roy. Vakbekwaam, volhardend en aardig. Na enig pomp en sleutelwerk kon ik mijn reis zonder problemen vervolgen.Top! Als ik wat minder lang had moeten wachten was het een 10 geweest. Ook leuk dat er nog aardige mensen zijn die stopten en hulp aanboden, erg leuk!

Groet Tinus

Sebash
21-10-2024

Als alle monteurs van de ANWB als Steef uit Berkel en Rodenrijs waren hadden er weinig mensen geklaagd, top gozert, alleen de telefonistes kunnen daar wel een voorbeeld aan nemen die zijn in de ochtend niet echt gezellig

Niek
11-10-2024

"Veilig rijden" app voor nieuwkomers tot gemiddelde ervaring in auto rijden. Ervaren rijders met bv 25+ schade vrije jaren ergeren zich dood aan de manier hoe de verzekering in elkaar zit. Bijvoorbeeld "even" door omstandigheden 'niet rijden' betekent dat je géén korting krijgt (begrijpelijk) maar dat je evenzo de zogenaamde al gekregen korting van 10% moet terugbetalen. Dit is werkelijk dubbel winst voor Unigarant-ANWB! Inmers 0% risico is méér premie betalen! Is spekken van het verzekeringsbedrijf Neigt naar misleiding. Dit is dus echt iets voor de ACM.

LV
07-10-2024

Fantastisch dat anwb een medewerker in dienst heeft die zó betrokken en hulpvaardig is als ralph!

Dikke 10 sterren voor zijn vriendelijkheid, betrokkenheid en hulp💐

Super bedankt voor alles 🎁

Een zeer tevreden anwb lid: lv

02-10-2024

Motor stuk op snel weg politie gebeld was in België weggesleept en toen begon de ellende anwb gebeld om een uur in de. Middag ze zouden het gaan regelen het duurde uren en maar bellen en om half vijf nog niets geregeld toen belde mijn dochter we komen jullie wel ophalen de auto ook meegenomen wij waren om 12 uur pas thuis volgende avond werden wij opgebeld door de anwb dat de auto repareren 2500 euro zou kosten maar de motor was niet meer te repareren ben lid vanaf 2006 nog nooit wat gehad dus slecht geholpen alles zelf moeten regelen

HENDRICK
29-09-2024

Ik wacht al 3.5 uur op de anwb.en nog steeds geen zicht op hulp.pfff

Janine
20-09-2024

Waterproof jas gekocht die waterabsorberend bleek. Bij terugbrengen werd me verteld dat mijn garantie was vervallen omdat ik de jas NIET gewassen had na 3 mnd. Daarna klacht ingediend bij anwb waarna me verteld werd dat mijn klacht niet kon worden opgepakt omdat mijn jas WEL gewassen zou zijn (ze kunnen niet goed lezen). Dus geen garantie omdat je hem wel wast en geen garantie omdat je hem niet wast. Mooi hè? Nooit garantie dus, al zit er een jaar garantie op.overigens door verschillende mensen ronduit onbeschoft toegesproken

Gerty
16-09-2024

In de parkeergarage van de AH in Zuidhorn wilde mijn auto, mini clubman, niet meer starten. Alles was geblokkeerd. ANWB gebeld, kon wel meer dan een uur duren, maar Jelte was er al binnen een kwartier. Het bleek een kleinigheid te zijn , maar wat was ik blij dat ik al vele jaren lid ben. Dank aan Jelte, vriendelijk en deskundig geholpen. En hij vond mijn auto ook nog mooi!

Ike
12-09-2024

Je bent voor hulp en word godver 3x doorverbonden naar de *goeie* persoon en zit godver 45 minuten te wachten voordat je eindelijk de *goeie persoon spreekt. waardeloos dit.

Giel
11-09-2024

Ze beloven na 48 uur vervangend vervoer te regelen, maar zit al 3 dagen zonder auto op vakantie met 2 kleine kinderen. De garage zegt elke dag morgen klaar dus dan willen ze geen auto regelen.

Jet
10-09-2024

Wat een vervelende reacties hier. Ik heb nog nooit een vervelende ervaring gehad met de ANWB pechhulp. Gisteren startte mijn auto niet meer. Accu helemaal dood. Mijn dochter en ik stonden op de kiss & ride strook bij het station met voor en achter ons geparkeerde autos zonder bestuurders erin en de helft van de weg was ook nog eens afgesloten vanwege werkzaamheden. Lars van de ANWB heeft ons snel en zeer vriendelijk geholpen en dat in de stromende regen. Hij duwde eigenhandig mijn auto achter zijn auto en heeft er ter plekke een nieuwe accu ingezet. Blij met Lars, blij met de ANWB.

Alfons
09-09-2024

Slechte ervaring en teleurgesteld in de anwb

We zijn al ca 35 jaar lid van de anwb en ben er vanmorgen pas achter gekomen aan de hand van een telefoon gesprek medewerker van de anwb dat wij geen recht hebben op anwb pech hulp met een bedrijfswagen kenteken waar ik al zolang wij anwb lid zijn door heel europa rijd en heb gereden! terwijl mij is verteld door een medewerker toen bij het afsluiten contract dat elk kenteken dat op mijn naam staat zelfs mijn handelskenteken en waar ik mee rijd op hulp van de anwb kan rekenen maar dus niet! al die jaren gewoon geluk gehad dat er niet is gebeurd en er is mij nooit is op gewezen dat het niet voor bedrijfswagen gelde! dus gewoon misleiding! ik wil bij deze mensen waarschuwen die anwb lid zijn let op heb je een auto met een bedrijfswagen kenteken is de kans groot dat je niet geholpen word! slechte zaak van de anwb! we zijn er al die jaren er vanuit gegaan dat we ons geen zorgen hoefden te maken mochten we met pech komen te staan onderweg an

01-09-2024

Kaartjes zoo Eindhoven online bij de anwb met korting loopt op als je langer lid bent wordt vergeleken met kassa prijs ipv met online prijs verschil tussen anwb wat online is en Eindhoven zoo online is in mijn geval bijna niets omdat ik lang lid ben maar als je kort lid bent betaal je meer bij de anwb online als bij de zoo online dus beter is als je kaartjes koopt bij de anwb eerst de website bekijken waar je naar toegaat omdat anwb van kassa prijs uitgaat

Gerwin
30-08-2024

Pech in Oostenrijk, auto afgesleept naar garage, uren moeten wachten op telefoon van anwb naar garage, wordt van kastje naar muur gestuurd. Slechte zaak

Yarno
28-08-2024

Volgens reclames komen ze zsm, ook al ben je nog geen lid kan je direct lid worden. Ik neem een lidmaatschap omdat ik met pech langs de weg sta. Wordt ik gebeld nadat ik een pechmelding maakte over dat ik 133,50 euro moest betalen omdat ik niet langer dan 48 uur lid was. Dit geven ze niet aan in reclames! ook was de vrouw erg onbeleeft van de anwb, toen ik vervolgens meteen belde om weer te stoppen bij de anwb werd ik wel door een lieve vrouw geholpen.

26-08-2024

Nu in een week tijd twee gevallen meegemaakt dat de ANWB niets voor hje doet als e met pech in buitenland staat . Eerst mijn dochter laren stikken langs de Duitse autoweg met de caravan en drie kleine kinderen daarna vrienden zelfde. verhaal in Italië . geen communicatie niet meedenken nul nada niks . Ik adviseer iedereen het abonnement op te zeggen en als je op reis gaat dit op een andere manier te. verzekeren . Op televisie is er overal wegenwacht mar in de praktijk krijg je in Duitsland een Bulgaarse chauffeur van de Adac en in Italië een chauffeur die alleen Italiaans spreekt < ze gooien je auto ergens in een depot en succes verder . Wat een slechte organisatie is dit geworden!

Irma
24-08-2024

Pechhulp af te raden, ben al 30 jaar lid nooit pechhulp in het buitenland nodig gehad. Nu pech met mijn auto en omdat deze omgebouwd is (sinds drie maanden) is bieden ze mij geen hulp aan. Ik had een extra product aan moeten schaffen in Nederland, maar daar was ik helemaal niet van op de hoogte! Ik heb alle verzekeringen en creditcard bij de Anwb lopen en ze komen mij nu niet tegemoet Ze zeggen glashard dat ze dit niet voor mij kunnen regelen. Ze laten mij hier in het buitenland gewoon stikken. Ik had dit nooit verwacht vam de ANWB. Mij zegt dit genoeg en ik hoop een ieder ander die deze review leest ook. Denk dus 2x na voordat je iets bij dit bedrijf afsluit is mijn devies.

Jolanda
22-08-2024

Pechhulp

Na 1e betaling toch niet geholpen met pech.

Ik wilde zelfs zelf betalen, alle kosten, als ze me maar uit zware pech situatie wilde helpen.

Zelfs geen suggestie wat ik dan moest doen!

Wat een afknapper en vetrouwen beschadigd.

Regels ok maar het gaat over mensenlevens.

Daarna kon ik mijn lidmaatschap niet opzeggen want ze hadden me een keer telefo isch te woord gestaan!

Ja, eerst iets beloven om daarna geen hulp te bieden. Bedankt anwb.

Trijnnie
17-08-2024

Wat een oplichters zeg!

Wij zijn in april gaan cruisen en mijn man is toen zijn bril op sterkte kwijt geraakt, mijn man heeft het verlies gemeld bij de ANWB en toen werd er gelijk gezegd dat we een annuleringverzekering hadden en geen reisverzekering, nou echt wel, het staat duidelijk op de polis dat het een reisverzekering betreft. We hebben een offerte opgevraagd en dit samen met de polis doorgestuurd naar de ANWB, geen enkele reactie, nog een keer gemaild en nog niets. Het is geen wereldbedrag maar ik laat het er niet bij zitten ik ben niet voor niets verzekert. Ik schakel nu mijn rechtsbijstandverzekering in.

Ik laat het er niet bij zitten, dit is duidelijk een verdienmodel voor de ANWB.

Mano
16-08-2024

Kut verzekering sturen rekening op terwijl hun een tiegus zooi van maken op het kantoor en dan kan je gaan dokken er ook nog voor

Meer ANWB reviews