ANWB reviews

Laatste 12 maanden202220212020

Recente ANWB ervaringen

Maikel
31-01-2023

Bromfietsverzekering Anwb niet doen!

Telefonisch Bromfietsverzekering afgesloten voor mijn dochter en haar nieuwe scooter

Nu 2 later na een ongeluk blijkt niet verzekerd te zijn geeft de ANWB niet thuis

Leen
21-01-2023

Je kunt met een paar muisklikken een lidmaatschap afsluiten doch opzeggen kan alleen via irritant bellen, wachten en dan vervolgens een chagrijn aan de lijn te krijgen.

Dit terwijl het wettelijk verplicht is indien je digitaal kunt aanmelden je ook digitaal moeten kunnen stoppen.

De tel. mw. zei dat ze het wist maar dat hier aan gewerkt wordt terwijl het al jaren verplicht is.

En dat voor een zeer grote consumenten organisatie

Lidi
20-01-2023

Wat een vervelende nare club, ik wil opzeggen voor mijn 96 jarige vader, kan niet

sowieso irritant dat je niet online op kunt zeggen, wat trouwens moet kunnen als je online aan kunt melden

het enige dat ze bereiken is dat je noooooit meer iets met ze maken wilt hebben

Floor
16-01-2023

Miscommunicatie geweest met de ANWB en alle verantwoordelijkheid wordt bij mij gelegd. Dick van de ANWB is echt een Dick

Paul
05-01-2023

NOOIT MEER een ANWB Autoverzekering!

Schade door achteruitrijden tegenpartij moet eerst voor eigen risico gerepareerd voordat tegenpartij aansprakelijkheid kan erkennen, daardoor voor mij het risico op daling trede 27 naar 10

Contact uiterst moeizaam en na ruim 3 weken na laatste mailcontact met ANWB nog steeds geen antwoord.

Inmiddels zijn we ruim 3 maanden verder zonder oplossing.

Freek
31-12-2022

Meerdere keren geprobeerd te bellen ivm vakantie boeking, na ontzettend lang wachten meerdere keren er mee gestopt, niet bereikbaar!

Sander
24-12-2022

We hebben rond juni prive een andere auto aangeschaft. Nu heb ik ook een bedrijfsauto.

Allebij, is de anwb een keer bijgeweest. Kapotte startmotor voor de een, en verkeerde brandstof andere. Nu een lekke band, en een te slecht reservewiel (das stom natuurlijk maar nóóit aan gedacht.) We zijn al zeker 20 jaar lid. Denk bij elkaar 6 keer de wegenwacht nodig gehad. Nu 150 euro ieigeb bindrage moeten betalen, omdat het de derde kenteken is dit jaar. Hou hier rekening mee.

Michael
15-12-2022

Gister pech met de auto in de buurt van Sumar Friesland. Even bellen met de anwb. Binnen het uur kwam André. Kon mooi zien welke status mijn melding had en de anwb volgen op maps. Plus de geschatte tijd van aankomst. Geweldig. Dikke plus.

Brian
14-12-2022

Verzekerd voor autoschade,

Tegenpartij rijd tegen mijn geparkeerde auto aan tegenpattij verzekeraar weigert dd schade volledig te dekken omdat schade meer bedraagd dan de dagwaarde van de auto , wat een bullshit, ten eerste ik ben niet de veroorzaker,waar ben ik dan überhaupt voor verzekert dus anwb jullie zijn de grootste oplichters en Tegenpartij interpolis helemaal

Marjon
06-12-2022

Vandaag bel ik voor de derde keer in 32 jaar lid te zijn de ANWB voor pech met de auto. Ik kreeg geen hulp binnen 48 uur omdat ik was vergeten een ander kenteken door te geven. Ik geef toe, onhandig maar ik heb 32 jaar elke maand netjes betaald en dit is een flauwekul regeling voor trouwe bestaande klanten die sws bijna nooit bellen voor hulp. Schande dat ze je zo laten staan. Ik heb een klein bedrijf en vorig jaar april hebben ze me overgezet van particulier naar bedrijfs anwb. Schijnt ook nog een jaar contract te zijn. Dus zonder auto geen inkomsten maar wel een dikke rekening elke maand! Schaam je ANWB!

Burak
28-11-2022

Ze doen er alles aan om je in de kou te laten staan.

Op het moment dat je ze nodig hebt, weigeren ze hun verantwoordelijkheid na te komen. Verzekering sluit je af, zodat onbedoelde schade aan anderen vergoed worden. ANWB doet er alles aan om niet te betalen. Wat een idioterie!

Saar
27-11-2022

Slechte ervaring en de medewerkers zijn niet vriendelijk.

Jason
22-11-2022

***Waardeloze bedrijf***

Ik ben lid bij anwb als ik ergens vast zit kan anwb bij springen uitereid betaal ik contributie.

Vorige week onderweg naar huis ik merkte dat fiets remt niet goed beslot ik anwb bellen om fiets na te kijken.

Lang wachten onder regen uiteindelijk komt anwb verschijnen maar helaas kon niet wat voor me

betekenen omdat fiets remblokken voorwiel

waren versleten en was gevaarlijk om te fietsen volgens anwb!

Besloten te voet naar huis te gaan dan schade veroorzaken, helemaal bekaf!

Volgende dag naar fietswinkel gegaan om remblokken te vervangen maar blijkt afstellen was voldoende.

Mijn vraag aan anwb is: waarvoor betaal ik jullie?

Aad
15-11-2022

Anwb doet werkelijk alles om van zn klanten af te komen. 18 jaar lid. Rij al 12 jaar in bedrijfsautos. Had kapotte accu, moest ineens zakelijk abbo nemen. Ala 304 euro. Klacht ingediend. Niet afgehandeld. Een groot drama. Heb niet eens een prive auto. Heb opgezegd. Concurentie zat. Waardeloos bedrijf, hoe kan je zo met je klanten omgaan?

Janhenk
15-11-2022

Ben geloof ik al 20 jaar lid, nog nooit gebruik gemaakt van de anwb.

Moet uitwijken voor een auto, 2 wielen in de berm, resultaat 2 lekke banden in the middle of nowhere. Bel de anwb en na tig keer nummertje 1of 2 in te toetsen krijg ik te horen “daar komen we niet voor meneer” bel maar naar uw verzekering.ze laten je gewoon stikken. Wat een waardeloos zootje daar. Morgen maar even bellen en deze bende opzeggen.

Marjan
06-11-2022

Reis geboekt bij anwb heel slechte ervaring.

Heb mail gestuurd,en 2 maal gebeld met hun word er gezegd u hoort van ons.

NIET DUS

Nooit meer reizen met anwb

Elly
28-10-2022

Ronduit onprofessioneel, komen niet opdagen bij pech.

Pascal
28-10-2022

Let op! Onderweg een lekke band krijgen noemen ze schade rijden en geen pech en word je daarom niet geholpen! En niet zeggen dat ze niet komen maar met allerlei smoesjes je aan de lijn houden tot dat je vanzelf een ander oplossing zoekt. Onprofessionele prutsers!

Patricia
24-10-2022

Gisteren een meneer hier gehad van de wegenwacht. Heeft mij zeer goed geholpen met mijn lampen. Van mijn Mini ( fijn dat de wegenwacht hier ook voor komt. ) en nog andere tips gekregen van deze aardige meneer. Complimenten voor de kennis van deze meneer. Top bedankt!

20226682533 kenmerk

Vriendelijke groet, Patricia

Wolter
14-10-2022

Afgelopen zomervakantie pechgeval in Kroatië. Het was bijna niet meer mogelijk de te schakelen. Mogelijk probleem met de koppeling. Uiteindelijk wel op de eindbestemming aangekomen en de ANWB pechhulp gebeld. Binnen 3 uur stond er een oprij auto om mijn auto op te halen. Na diagnose door een VW garage werd dit ook bevestigd. Met vervangend vervoer naar huis en na 3 weken mijn auto terug in NL. Toen bleek dat de motor ook geen compressie meer had terwijl ik hem zelf nog rijdend voor de oprij auto in Kroatië had gezet. Das wel heel vreemd en zit dan ook wel een vreemd luchtje aan. Diagnose levert op dat er 0 compressie op alle zuigers zit en dus blok kapot. Kosten geclaimd bij de ANWB maar die geven aan dat in de algemene regels staat dat zij hiervoor niet verantwoordelijk zijn. Dus PAS OP als je je auto achterlaat je weet nooit wat ermee gebeurd! En de ANWB neemt GEEN verantwoording voor het repatriëren! Slecht zaak.

Meer ANWB reviews