ANWB reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente ANWB ervaringen

Janny
05-10-2022

Auto wil niet starten, altijd balen, maar monteur Rich maakte het probleem lichter en gaf duidelijk advies. Ook reed hij mee naar de garage zodat ik daar wel aankwam om een accu te vervangen.

Rekening nooit leuk, maar monteur was geweldig.

Michael
02-10-2022

Echt om te janken dit bedrijf,ik ga verder geen uitleg geven anders ben ik over een week nog niet klaar met typen,ik zeg maar 1ding.Mensen trap niet in dit bedrijf

Wilfried
01-10-2022

Zeer slechte ervaring. Jaren lid maar nog nooit de wegewacht nodig gehad. Heb je ze nodig dan zijn ze niet bereikbaar. Staat constant zelfde bandje op het antwoordapparaat dat het drukker is dan normaal!? Vervolgens sta je 2 uur te wachten voordat er iemand komt. Dan kun je ze volgen op de app nou dat werkt ook voor geen meter. Het ergste is nog dat ze nig steeds reklame maken om leden te krijgen terwel ze het nu al hun huidige leden de service kunnen verlenen. Zal wel een goed verdienmodel zijn.

Michel
30-09-2022

Gisteren met autopech langs de weg. Gelukkig een wegenwacht-abonnenement dus dat wordt snel opgelost dacht ik. 3(!) uur moeten wachten tot het gele busje verscheen. Excuses, het was uitzonderlijk druk. De wegenwachter, keurige vriendelijke man, kreeg het probleem niet opgelost en wilde m'n auto met automaat afslepen, wat mijn garage duidelijk had ontraden. Toen ik niet akkoord ging werd in een ANWB-app gekeken waarin stond dat mijn betreffende auto met automaat inderdaad niet mocht worden gesleept. Gelukkig was de berger er wél snel. Mixed feelings.

Sophie
29-09-2022

Ben erg fijn geholpen aan de telefoon en alles werd goed uitgelegd. Toen Koen erg snel was heeft hij mij super fijn geholpen en hij was erg vriendenlijk!

Ik kon weer met een fijn en veilig gevoel naar huis:)

Erg bedankt ANWB en Koen!

Anja
23-09-2022

Op zondag rijden is mooi rustig maar heb je autopech dan is het een ander verhaal. Keurig geholpen door de ANWB. Helaas konden zij pas op maandag wat regelen. Binnen 2 uur konden wij weer verder in een leen auto. ANWB bedankt voor de snelle service. ( heb pas sinds 4 week europahulp dus gelijk gebruik van gemaakt.).

Betty
20-09-2022

Na iets gegeten te hebben rijden we weg en na 100meter hield de auto ermee op. Anwb gebeld ik kreeg een berichtje om de monteur te volgen. Binnen 6 minuten zou hij er zijn.

Helaas constarteerde hij hetzelfde als mijn man, het kon niet terplekke gemaakt worden. We zijn afgesleept. We zijn

zo vriendelijk en vlot geholpen. Geweldig!

Edwin
13-09-2022

Waardeloze organisatie. Heb je ze nodig doen ze niks.

Interpolis gebeld de reis verzekering die komen wel in actie dikke duim.

Anwb best hulp bij pech onderweg! Niet dus ik heb mijn lidmaatschap opgezegd kan het beter in de maas gooien.

Barbara
12-09-2022

Ik ben heel blij dat de anwb er is.

Als vrouw voelt mijn auto soms als een mysterie. Mijn man snapt deze mysterie volledig. Als mijn man er niet is en er mankeert iets aan de auto wat acuut handelen vereist dan ben ik altijd zo opgelucht dat de anwb mensen er zijn om te helpen. Ze zijn vriendelijk, professioneel en staan mij altijd weer geduldig te woord. Ik kan alleen maar positief zijn dus “ bedankt voor de hulp van vanavond”! Ik voelde me oliedom dat ik niet eens wist hoe de motorkap open moest om olie bij te vullen maar de meneer van de anwb heeft me met geduld geholpen en vriendelijk te woord gestaan zonder mij een denigrerend gevoel te geven. Anwb echt top!

Arjen
12-09-2022

Ik hang nu al meer dan een uur in de wachtrij om e.e.a. geregeld te krijgen, wat ik niet zelf online kan regelen.

Nico
10-09-2022

Wij vinden het echt schandalig dat je 2 uur moet wachten op hulp en dat je in een stille straat moet wachten alleen in de auto gewoon te gek voor woorden

Pieter
08-09-2022

We kregen pech onderweg in 'n het buitenland met onze camper, motor vast gelopen, konden nog net op de camping komen. Dus bellen met de anwb, we waren gelukkig goed verzekerd, maar was eerst wel veel te regelen. We hadden recht ook op een vervangende camper, maar met onze 3 honden erbij, was dit natuurlijk een probleem. Ons vakantie was toch over. Anwb heeft geregeld dat we met een ruime auto naar huis konden en dat de camper netjes werd afgesleept. Na 3 weken hadden we de camper weer vlakbij huis, zodat we hem zelf kunnen repareren. We zijn dik tevreden hoe we zijn geholpen.

Marjan
01-09-2022

Zo geïrriteerd Na jaren lidmaatschap Gouden kaart Hebben we een leaseauto gekregen en wilden de wegenwacht (voorlopig ) opzeggen en gewoon alleen lid blijven Echter op het account kon ik van alles extra afsluiten maar niet de wegenwacht opzeggen! Ik heb toen gebeld 20min in de wacht maar kon dat niet doen omdat de wegenwacht op m’n mans naam stond Heel moeilijk op z’n werk heeft mijn man 2 x gebeld Half uur in de wacht en werd toen verbroken Het is dus nog niet gelukt maar in ieder geval gaan we de anwb helemaal opzeggen! Gewoon moeilijk maken om op te zeggen is dit!

Mirjam
31-08-2022

We zitten op een D-weg in Frankrijk en krijgen door een tegenligger een steen op de voorruit. Vooruit volledig aan diggelen zonder gezichtsveld. ANWB zegt dat ruitschade niet wordt geholpen. Dat moet Carglass doen. Carglass doet geen Campers, vrachtwagens en klassieke wagens. We hebben een Klassieke brandweer omgebouwd tot camper. Een Mercedes Benz waarvoor de ramen nog steeds te koop. Dus van kastje naar de muur en terug. Aan ANWB gevraagd of ze ons in ieder geval van de weg konden halen, nee, we doen niks met ruitschade. Dus zoek het maar uit. Ruim 30 jaar lid nooit iets gehad. Uiteindelijk zelf ruit eruit geslagen en zonder ruit verder gereden. ANWB laten weten dat er glas op de weg lag. Waardeloze hulpverlening en hokjesdenken.

William
26-08-2022

In Frankrijk hebben ze niet de anwb service die we in NL gewend zijn. Afgelopen jaar 2x de hulp ingeroepen van de ANWB. 1x lekke band. Hiervoor werd de auto opgehaald, om naar een plaatselijke garage te brengen. Alleen Frans sprekende chauffeur…dus werd een verrassing waar we heen gingen…. 2e keer motor van de zij ruit stuk. Dus kon niet meer omhoog. Na een belletje zou de Franse pechhulpdienst komen. Na 3 uur wachten opnieuw contact, en vervolgens na een uur teruggebeld dat ze voor een kapot raam niet kwamen. Aangezien we Op bestemming waren hoefden we toch nergens meer heen volgens de ANWB.?! Dus konden we tot maandag wachten. Op aandringen konden ze de auto nog wel naar een depo brengen tot maandagochtend en dan naar de garage voor reparatie. uiteindelijk zelf het raam omhoog gekregen en een rol ductape heeft de vakantie gered. Navraag bij plaatselijke dealer. Kosten in Frankrijk € 750,- voor reparatie. in!NL ruim € 450,-! Plaatselijke garage € 230,-.

Mirjam
26-08-2022

Verschrikkelijk wat een waardeloos bedrijf vakantie verpest auto na twee maanden pas terug 31 jaar lid geweest maar nu opgezegd

Fazia
21-08-2022

Na een mooie vakantie te hebben gehad. op de terug reis ging het helemaal verkeerd is de auto in Spanje kapot gegaan. Na uren bellen naar de anwb eindelijk te pakken gekregen na 6 uur is de sleepwagen gekomen die zou samen met de taxi komen die ons naar de hotel zou brengen met m’n vriend samen en onze twee jonge kindjes. De sleepwagen wist niks over een taxi. De sleper belde zijn werkgever die zij de taxi bij de garage op ons zou wachten en wij moesten alles zelf betalen. Uiteindelijk bij de garage terecht gekomen midden in nowwer. ANWB die terug zou bellen ook niet gebeurd. We komen daar aan bij de garage geen taxi geen hotel niks was geregeld en de anwb die we eindelijk te pakken hadden gekregen zette ons in de wacht en verbrak de verbinding. We stonden daar midden of nowwer pikke donker garage die dicht ging geen mens te bekennen daar geen ruimte om te zitten geen toilet kindjes die bang werden en wij als ouders machteloos aan ons lot zijn achtergelaten totaal geen vertrouwen in

Joop
20-08-2022

Verkeerd getankt(ethanol)anwb gebeld,telefoniste gevraagd om monteur te spreken,maar nee hoor bel maar 17 de franse anwb,enfin informatie gevraagd aan een plaatselijk auto bedrijf,deze monteur zei,je kunt gewoon rijden en als de tank half leeg is e98 bij tanken,wij hebben dit gedaan en geen problemen met de auto ondervonden,liep alleen iets minder zuinig.

Al jaren lid van de anwb en nog nooit gebruik van gemaakt en jaren lang honderden euro's betaald en waarvoor?

Ik stop met het lidmaadschap per direct.😡😡😡

Silvya
15-08-2022

Dankjewel lieve meneer van de ANWB dat je, terwijl je dienst er al op zat, mijn dochter toch geholpen hebt thuis te komen midden in de nacht vanaf de snelweg. Je bent een kanjer🙏🏼💪🏼

Sandra
13-08-2022

Staan met pech in Frankrijk. ANWB slecht bereikbaar, kunnen geen actie ondernemen op de snelweg, slechte communicatie. Afgelopen 2 dagen wel 15 keer gebeld, noemen dat ze terugbellen maar doen dit niet, verbreken de verbinding en bellen niet terug. Noemen dan dat ze geen vervangend vervoer kunnen regelen, dat dit misschien over een paar dagen lukt, maar ook dat weten ze niet. Dit terwijl dit wel onder de dekking valt. Je moet zelf alles regelen. Advies is om familie/ vrienden te vragen je op te halen, trein te nemen terwijl we met kinderen in een dorp zitten, 600 km van huis. Wij dachten het goed geregeld te hebben met ANWB lidmaatschap al vele jaren. Maar nu honderden euro's verder en zitten nog voor onbepaalde tijd in Frankrijk. Wij zeggen dit lidmaatschap na thuiskomst zeker op, heb je niets aan!

Meer ANWB reviews