ANWB reviews

4.3

17-05-2022

Zeer slecht enorm nalatig en moeilijk tot nauwelijks te bereiken

Tijdens het afsluiten van een fiets verzekering zou ik volgens de winkel op €50 per jaar uitkomen deze zou ik per acc kunnen betalen

Via telefoon kun je ze nauwelijks bereiken na 90 minuten wachttijd had ik ze aan de lijn en ze zouden alsnog een acc van €80 sturen dat bleek de prijs te zijn deze cheque is nooit gekomen wel een dreigbrief dat ze een deurwaarder lang zullen sturen hmmm stuur maar anwb ik ben er klaar mee

Ik raad ze af

Manuela
13-05-2022

Had een betalingsregeling met de ANWB gemaakt om de dure premie in termijnen te betalen.

Heb ook netjes op de afgesproken termijnen betaald.

Krijg ik nadat ik de laatste termijn heb overgemaakt een incassobureau op mijn dak om de premie in 1x te voldoen plus incasso kosten. En de ANWB had mijn laatste incasso weer teruggestort.

Heel gezeik en gedoe!

Nu moeten er allerlei stukken opgestuurd worden om te bewijzen dat ik wel heb betaald. Anders kan ik de hele premie plus kosten overmaken.

ECHT te schandalig voor worden. Ook totaal niet meedenkend en welwillend.

Is zo fucking duur en dan dit gezeik.

Het liefst zeg ik de hele shit op!

Stella
05-05-2022

Het camper bedrijf uit Tubbergen kon de stroomstoring niet vinden. Een dag later de ANWB gebeld. Remy van de ANWB Topper uit Hardenberg heeft ons uit de brand geholpen. Wij zijn hem dankbaar. Zeer vakkundig! Jacques en Stella

Willeke
03-05-2022

Wat een onprofessioneel bedrijf! Ziek kind in het buitenland die naar huis wil. Na anderhalve dag bellen nog steeds geen vooruitgang. Beloven na 1 uur terug te bellen. Na 4 uur wachten nog geen uitslag van de arts. Malou verbreekt gewoon de verbinding als je vraagt om met contactpersoon Mario doorverbonden te worden. Jarenlang premie betalen en dan gewoon te horen krijgen dat het druk is. Dan moet je geen verzekeringen verkopen is mijn mening. Dat is niet mijn probleem. Mensen sluit hier geen verzekering af!

Vincent
27-04-2022

Let op. Sluit hier geen verzekering af. Als je een schade meld doen ze er alles aan om niet te hoeven uitkeren. Pure oplichters vooral op de afdeling watersport.

Ruben
20-04-2022

Sinds kort is er een app. Kan je je melding sneller doorgeven. Fijn dacht ik, want bellen duurt altijd lang daar. Als ik de app doorloop zegt deze op t laatst dat ik moet bellen met de centrale. 😡

Net gebeld maar na 45 minuten wachten vond ik wel welletjes. Wat een puinzooi daar.

Contract opzeggen? Dat kan alleen telefonisch. Handig! Want telefonisch kom je er nauwelijks doorheen. Waarom kan dat niet schriftelijk ANWB. Is dat niet bij wet geregeld?

Jaren klant geweest maar ben er nu wel klaar mee. Ga de concurrent is bellen.

Olav
12-04-2022

Zeer slechte ervaring en weinig empathie van personeel alarmcentrale.

Mandy
11-04-2022

Ik heb 4 tickets voor keukenhof gekocht met paar euro ledenkorting. We zouden over paar dagen gaan.

Zo'n spijt van.als ik die paar euro extra betaald had

(door bij keukenhof zelf kaartjes te kopen) dan had ik datum kunnen verschuiven. We zitten met 2 zieken, ik heb restitutie/verplaatsen gevraagd, maar krijg die niet. Ik moest de kaarten maar aan een ander geven of verkopen. .wat een nep service, totale aanfluiting. En ben dus hoop geld kwijt hierdoor!

Ik zal nooit meer kaartjes op deze manier aanschaffen.

GEEN aanrader!

08-04-2022

Compliment centrale van anwb ( vriendelijk en behulp zaam). Vervolgens wachten op de wegenwacht.

Na ongeveer een half uurtje arriveert de wegenwacht. Uiterst vriendelijke en vakbekwame monteur.

Ik stond op 8 april j.l met een.gemakshalve noem ik het een geblokkeerd startslot in maasbracht op een parkeerplaats. Ik kon niet meer starten. De vakkundige monteur zorgde dat ik in een mum van tijd, d.m.v een noodreparatie met de auto naar de garage kon rijden. Daar wordt de audi van een nieuw slot voorzien.

Top ANWB! Als je er staat, zijn het toch weer jullie mensen die hoe dan ook je helpen.

Een dikke 10!

Jules
07-04-2022

Keuze menu slaat nergens op. Drama, constant zelfde vragen. Maak je een keuze krijg je daarna de tip voor de keuze die je niet hebt gemaakt?

Verbinding aan de telefoon erg slecht en geen gehoor. Vervolgens de vraag hoe lang gaat het duren 1,5 uur? Op een gevaarlijke situatie…

Slechte service tot nu toe.

Jeanne
29-03-2022

Tijdens een fietstocht op Schouwen Duiveland brak de ketting van mijn e-bike.

We waren 15 km. van de camping verwijderd.

Te ver om te lopen voor mij.

Gelukkig zijn we lid van de ANWB en hebben ook de tweewieler pechhulp. Nadat we gebeld hadden, kwam na, ongeveer een half uur, de wegenwachtauto. De vriendelijke monteur kon mijn fiets niet maken en heeft mij toen met fiets en al naar de camping gebracht.

Dat is toch geweldig.

28-03-2022

Vrijdag 25 maart op de snelweg ruik ik ineens een enorme benzinelucht in de auto. Auto snel aan de kant naast vangrail. Ai, benzine loopt aan de onderkant eruit. ANWB gebeld. Was er binnen 10 minuten met oplegger (Superaardige wegenwacht: "ik was toch in de buurt"). Meegenomen naar Servicecenter Naarden. Men ging direct aan de slag. Bleek gelukkig slechts een losgeschoten benzineslang. "U kunt weer verder reizen meneer!" Weer top geholpen door altijd aardige wegenwachten! Altijd vriendelijke en geruststellende woorden van de mannen (Vrouwen ben ik in deze functie nog niet tegengekomen. Zijn ze er wel?). Al ruim 40 jaar lid. Nog nooit een slechte ervaring gehad met de wegenwacht/anwb.

Tim
05-03-2022

Sta je vast met de auto in de modder en bel je de anwb die zetten een lul verhaal dat ze ons niet kunnen helpen. We hebben er een uur gestaan als twee kinderen van 18 in de nacht ergens waar niemand was te bekennen. Is gewoon absurd voor woorden.

Boze Saar
03-03-2022

Man man man, ‘Waar je ook heen gaat, gaan wij met je mee’ slogan me reed.

Erg jammer, al jaren ANWB lid maar pech onderweg en ophalen ho maar. Eerst naar gegevens vragen terwijl je in een berm staat aan de snelweg. of ik een verzekering wil afsluiten terwijl mijn man ‘pashouder’ is van de anwb.

Nooit weer ANWB, ons zijn jullie kwijt!

Hendrik
24-02-2022

We zijn verzekerd via de anwb waar we een doorlopende reisverkering hebben. Mijn vader werd tijdens onze busreis ernstig ziek waardoor wij onze vakantie moesten afbreken. Doordat wij een aanvullende annuleringsverz. hadden werd onze terugreis helemaal verzorgd en gepland. Ik moest er niet aan denken dat ik dit ook nog moest regelen. Alles is werkelink perfect geregeld. Wat een service em wat waren we blij met de.anwb verzekering. Veel andere verzekeringen zijn zo onder allerlei voorwaarden innde kleine lettertjes omschreven dat mem weer veel zaken uitsluit. De anwb niet. Grote klasse.

20-02-2022

Multieriem van opel kapot gegaan dus ANWB gebeld. Probleem kon niet terplekke worden verholpen dus berger inschakelen. Klein probleem want had aanhangertje bij me. Berger terplekke en neemt alles mee auto en aanhanger. Met taxi naar plaats voor vervang auto, Fiat tipo met trekhaak, berger gebeld voor ophalen aanhanger en naar huis. Dag erna gebeld voor teruggave leenauto in de buurt. Alles ging perfect en met een lach zonder een woord van maar. Top service van iedereen

Roos
09-02-2022

De anwb ging digitaal facturen versturen alleen vergaten

ze er een factuur van te maken, het leek precies op hun reclame folder.

Dus als je niet betaalde kreeg je boetes van 50,- euro, na dit uitgelegd te hebben en nul medewerking te krijgen , heb ik besloten om op te zeggen.

En mijn zoon reed in mijn auto en kreeg geen hulp.

35 jaar klant.

Familie Janssen
07-02-2022

Totaal gebrek aan dienstverlening bij autopech in buitenland: geen duidelijke werkwijze, alles wat mis kan gaan loopt mis, bizarre voorstellen, auto total loss laten verklaren en weigeren deze te repatriëren naar Nederland, slechte dienstverlening rod uiteindelijk geregeld vervangend vervoer: een deel van onze vakantie is verziekt door trage en totale ondeskundigheid ANWB en de kosten voor mij lopen in de duizenden euro’s.

Natuurlijk kan er altijd iets mislopen of verkeerd gaan: hier ging alles mis en liep niets zoals het hoort. Mijn auto was zogenaamd totalloss op basis van een schaderapport van een lokale garage, dat ik heb betaald en nooit heb ontvangen: de kosten zouden hoger zijn dan de dagwaarde en de auto werd niet gerepatrieerd.

Eenmaal terug in NL heb ik via de rechtsbijstand mijn auto toch terug laten halen en bij mijn garage laten brengen. Binnen een uur was ik voor nog geen €200 klaar!

Ruben
05-02-2022

Vandaag Zaterdag 5 feb met pech langs de weg. Meneer de Jong beloofde binnen het uur aanwezig te zijn en stond er met 30 min. De klacht binnen 1 minuut bekend. Hij toverde een sleep wonder uit zijn busje en ik kon de auto gerepareerd ophalen binnen 3 uur. Een startmotor van 15 jaar oude Volvo. Dat geloof je toch niet. ANWB is top. Zou zelfs lid blijven zonder auto. Helemaal super. Dank voor goede, snelle, nette, goedkope, ongelofelijke service.

Ad
05-02-2022

Na pech melding 3 uur staan wachten. ANWB gebeld en ze hadden geen goed verhaal hiervoor. Planning werd in een keer gewijzigd na telefoon. Vermoedelijk zijn ze het gewoon vergeten. 20 jaar lid en een keer gebeld. Wie op ANWB wacht, wacht het langst.