Jacques
16-01-2024

Een fietsdrager aangeraden door en gekocht bij ANWB plooide gewoon onderweg naar Spanje. Verder rijden of terugkeren was geen optie. Contact genomen met Anwb . Wassen hun handen in onschuld . Foto niet duidelijk . Nochtans getuigen met naam en emailadres . We hebben ons moeten verhelpen door onderweg een nieuwe te kopen en de oude achter te laten . Jammer stelt Anwb bewijs weg . Nochtans alle gegevens van de fietshersteller doorgegeven

Datum van ervaring: 05 januari 2024

14-01-2024

Ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met de alarmcentrale ik wil de dames van de alarmcentrale hartelijk danken omdat ze me zo goed geholpen hebben toen ik stilstond met mijn auto in Ubach-Palenberg,de alarmcentrale heeft repatrieering voor mijn gezorgd door Logicks en daar ben ik heel dankbaa voor.

Ik moet er ook bij zeggen dat ik helemaal niet tevreden ben hoe de duitse ADAC mij niet van dienst kon zijn omdat zei me niet verder als tot aan de grens wouden brengen.

Er
30-11-2023

Ruud ik had precies het zelfde situatie. Ik had 3 x problemen gehad deze jaar. En ik had snacht toevallig pech ik stond aan de weg mijn motor lampje knipperder. Met het advies om maar door te rijden als het niet knippert anders koste het mij 75 euro. Ik was doodsbenauwd dat ik pech zou krijgen aan de grote weg in het donker om half 1 snacht. Ik ben door gereden naar een dorpje om daar weer de ANWB te bellen dat de motor lampje weer ging knipperen. Hij heeft gereset en toen ben ik door gereden toen ging die weer knipperen ik ben dit gereden naar huis. Echt geholpen heeft het mij niet meer ik kreeg wel.facture van hun van 75 euro. Deed best pijn omdat al.jaren klant van hun ben. Waardelooss echt gaat allemaal om geld.

30-11-2023

Ik dacht dat de ANWB een organisatie was die er is voor leden, niet dus!

We hadden voor in oktober 2023 een caravan gehuurd bij camping de Paris en geboekt via de Anwb. Door ziekenhuisopname wilde ik de boeking omzetten omdat ik geen annuleringsverzekering had. Voor de camping was dit geen probleem maar omdat ik via de Anwb had geboekt ging alles mis. De Anwb doet gewoon helemaal NIETS! Vervolgens een klacht ingediend waar een reactie op komt.u klacht is afgehandeld. Gewoon geld kwijt dus. Wat een schandalige organisatie!

Joyce
25-09-2023

Vanmiddag ontzettend goed geholpen door de ANWB. Uiteindelijk bij Service Centrum Maroastraat 50 heel gastvrij behandeld. Veilig thuis gekomen. Bedankt allemaal. Mvg Joyce Hoekstra-van Amelsvoort

Miek
13-09-2023

Klantenservice is ontzettend slecht. Je wordt om niets 5 minuten in de wacht gezet, je krijgt geen bevestigingsmail zoals afgesproken etc.

Zeer onervaren meisjes aan de lijn

Eugene
01-09-2023

De ANWB is gek geworden.

Ze Spammen tegenwoordig hun klanten.

Echt heeeel slecht.

Blijkbaar willen ze echt heeel graag dat ik hun manier van navigeren gebruik.

Ik heb nu mail ontvangen op 1-9, op 30-8, op 27,-8, op 26-8 en op 22-8. Allemaal "Navigeren: slim je route bepalen"

Zijn ze vergeetachtig geworden? Weten ze niet meer dat ze die mail al gestuurd hebben?

Echt heeeeeel slecht dat ze op deze manier klanten lastig vallen.

David
28-08-2023

ANWB zakelijk wat een verschrikkelijke incompetente klerezooi totaal niet voor de zakelijke markt Misleidende verkoop praatjes. Sta je met je gezin pannen in het buitenland laten je ze met de pechauto/bedrijfswagen half spanje doorrijden voor dat ze een vervang auto inzetten. Storing is bekend dat deze niet in 48 uur gemaakt kan worden. De reis naar huis moest met volle snelheid anders haalden we het inleveren van de vervang auto niet. Enz.

Bedrijfswagen is nog steeds niet bij mijn dealer afgeleverd. Kortom ze luisteren niet sms werkt niet persoonlijke zakelijke pagina op de website werkt niet.

Wat een klerezooi daar.

Voornaam
12-08-2023

Gestrand in Frankrijk? Op ANWB hoef je niet te rekenen! Regel de sleep zelf maar, want dat kunnen wij niet. Andere beloftes, zoals repatrieering en vervangend vervoer is ook heel moeilijk want dat gaat geld kosten en daar heeft ANWB geen zin in. Oplichterij eerste klas!

Clementina
16-07-2023

Getracht een rondreis te boeken maar contact is niet mogelijk, lange wachttijd. Geen duidelijk advies. Belofte voor offerte wordt niet nagekomen. Dus voor ons geen anwb meer

GJ Euser
27-03-2023

Op 5 Jan een fietsendrager gekocht, en op 21 maart voor het eerst gebruikt. Ebikes met de accu in het voorframe, de drager danst gevaarlijk op en neer tijdens het rijden. Het gaat om een Thule geen lullig merk. Tijdens de rit heeft er een klem losgelaten en ik heb het echt vast gezet. Helaas mag na 2 maanden de drager niet retour dag 349 euro! En echt pas deze week gebruikt. Zet dan op de site dat die NIET geschikt is voor dat type Ebike.

Freek
31-12-2022

Meerdere keren geprobeerd te bellen ivm vakantie boeking, na ontzettend lang wachten meerdere keren er mee gestopt, niet bereikbaar!

Marjan
06-11-2022

Reis geboekt bij anwb heel slechte ervaring.

Heb mail gestuurd,en 2 maal gebeld met hun word er gezegd u hoort van ons.

NIET DUS

Nooit meer reizen met anwb

21-07-2022

Nu voor de 3e keer in de steek gelaten door de ANWB wegenwacht.

Deze keer kon de mevrouw me zelfs via de telefoon vertellen dat ik met motorstoring lampje gewoon nog duizenden kms door kon rijden, mochten we wel stilvallen, moesten we maar weer bellen.

Ik ben er zoooo klaar mee.

14-07-2022

Wij stonden bij de winkel in Almere op 13 juli om een wegenkaart af te rekenen.

Dat duurde even omdat de persoon voor ons erg lang bezig was met een barcode die niet te lezen was. Toen ging er nog een kassa open en gingen we in die rij staan. Na tien minuten waren we aan de beurt. Afrekenen kon niet omdat we geen lid zijn. We moesten weer de andere rij in. Laat maar. Nooit meer ANWB. WAARDELOOS PERSONEEL.

Jolanda
05-07-2022

Mensen, pas op met overstappen naar deze zogenaamde energie prutsers. Ze zeggen binnen je bedenktijd je huidige contract al op en als je je dan bedenkt, heb je dus niets meer! Ik had al een termijn af laten schrijven en ook dat is nog al lastig terug te krijgen. De klantenservice…dat is al helemaal pruts!

Mandy
11-04-2022

Ik heb 4 tickets voor keukenhof gekocht met paar euro ledenkorting. We zouden over paar dagen gaan.

Zo'n spijt van.als ik die paar euro extra betaald had

(door bij keukenhof zelf kaartjes te kopen) dan had ik datum kunnen verschuiven. We zitten met 2 zieken, ik heb restitutie/verplaatsen gevraagd, maar krijg die niet. Ik moest de kaarten maar aan een ander geven of verkopen. .wat een nep service, totale aanfluiting. En ben dus hoop geld kwijt hierdoor!

Ik zal nooit meer kaartjes op deze manier aanschaffen.

GEEN aanrader!

Monica
22-12-2021

De klantenservice die over reizen gaat is ronduit slecht. Telkens in de wacht, personeel heeft geen verstand van hun eigen aanbod en prijzen en schepen je makkelijk af. Na 5 telefoontjes en 2 mails niks verder gekomen en alleen maar geld en tijd kwijt. Geen enkele compensatie vanuit de ANWB. Erg teleurgesteld door hen na meer dan 10 jaar klant te zijn.

Roger
11-12-2021

Rekeningrijden:

"Ik vind het ongelofelijk dat organisaties die beweren dat ze opkomen voor gewone mensen met een gewone auto met zo'n slecht plan kunnen komen", zegt SP-Kamerlid Mahir Alkaya strijdbaar. "Want dit plan gaat er helemaal niet voor zorgen dat ons klimaat erop vooruit gaat. Dit plan zorgt er vooral voor dat de schatkist hier in Den Haag beter gevuld raakt."

"Mensen gaan dus meer betalen omdat ze simpelweg geen alternatief hebben voor een auto", legt hij uit. "Dan zorgt dit plan er niet voor dat ze een alternatief gaan aanwenden, ze gaan alleen maar meer betalen voor een auto die ze al hebben. Dat is niet alleen niet eerlijk, het is ook niet rechtvaardig."

Frits
01-12-2021

Opzeggen van je lidmaatschap en wegenwacht per e-mail is bij de ANWB niet mogelijk. Van de 'virtuele assistent' krijg je onzinnige antwoorden. Via het contactformulier gaat weken duren en anderhalf uur naar een bandje van de servicetelefoon luisteren kan ik mij niet permitteren (ik werk). Slecht.