Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Malissa
13-12-2020

Lekker goedkoop

Lekker goed koop

Daan
13-12-2020

Prima voorwaarden, lastige start

Prima voorwaarden allemaal, echter moest ik voor de aanmelding 8x de pagina refreshen en voor mijn BSN nummer gaf hij elke keer een foutmelding ondanks goed ingevuld.

Computer says No

Ik probeerde op de website een zorgverzekering af te sluiten voor mijn partner en mijzelf, maar op de pagina werd aangegeven dat de ingevulde geboortedatum en het BSN-nummer niet matchten, terwijl ik toch zeker wist dat beide gegevens correct waren ingevoerd. 's Avonds weer geprobeerd en toen lukte het wel.

Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk, toch nog maar een kans gegund om de valse start goed te maken.

NB: deze beoordeling is meer bedoeld als een soort service remark en hoeft wat mij betreft niet gepubliceerd te worden.

Met Ditzo zit je goed.

Duidelijke site,met goede premies

Mirjam

Overstap: super makkelijk

Overstappen gaat duidelijk en is helder.

11-12-2020

Ik zie wel mijn zorgverzekering maar niet woonverzekering

Beste Ditzo,

Ik zie wel de zorgverzekering die ik heb afgesloten, maar mijn woon kan ik niet vinden. Hoe kan dat?

Gr.

Goos
11-12-2020

Na jaren kollectief via werkgever

Via m'n werkgever collectief verzekerd te zijn en met pensioen ging moest ik zelf gaan verzekeren altijd het idee gehad goedkoop dat het goedkoop was dat is dus niet waar ja met extra pakketten misschien wel maar daar maak je meestal geen gebruik van dus nu maar op zoek en kwam ik uit bij Ditzo stukken goedkoper als de vorige verder afwachten en ervaren wat het gaat worden in 2021

Afwachten maar

11-12-2020

Over een jaar weet ik misschien wel een pakkende titel

Nog geen ervaring, de verzekering gaat per 1 Januari in.

11-12-2020

Zelfs ik kon ermee uit de voeten!

Zonder meer positief.

Ilona

Prima af te sluiten

Prima af te sluiten

Klant vriendelijke website

Duidelijke en makkelijk te volgen website.

11-12-2020

Goede polis tegen gunstige prijs

Prettige website, goed en overzichtelijk en makkelijk afsluiten.

Laura
11-12-2020

Netjes, duidelijk en bijna persoonlijk.

Duidelijke site, leuke actie met a.s.r. Vitality. Goed geregeld, snel, probleemloos. Helemaal top.

Carla

Duurzaam met Ditzo

Overstappen was nog nooit zo makkelijk. Eerst kies je voor wat belangrijk is n.l. duurzaamheid. Dan kom je dus vanzelf uit bij Ditzo. Je gaat vervolgens naar de site en die is superduidelijk. In een paar klikken is de aanmelding geregeld en binnen no time is ook je oude verzekering opgezegd. Top!

Frederique

Snel en makkelijk

Overzichtelijk en makkelijk af te sluiten

10-12-2020

Verzekering afsluiten bij Ditzo via website erg eenvoudig

Heldere informatie over voorwaarden en direct daarna zonder tussenpersoon een rechtsbijstandsverzekering bij Ditzo afgesloten.

Geert

Duidelijk

Snelle,zorgvuldig en duidelijke info

10-12-2020

Krijg ik geen Polis blad of zorgpas toegestuurd

Moeilijk als alles Digitaal moet worden Dus de rekening van een recept krijg jij op je Website , en moet ik deze digitaal versturen Nee Toch

Mariska

Eenvoudig overstappen

De overstap naar Ditzo ging heel gemakkelijk, alle documenten en informatie heel snel via de mail ontvangen. Ook de bevestiging van de opzegging van mijn huidige zorgverzekeraar vandaag al in de mail. Dit belooft veel goeds voor de toekomst!

Ellen
10-12-2020

Al jaren de voordeligste met vrije zorgkeuze

Na 1 jaar een andere verzekering toch weer terug naar Ditzo. De beste prijs kwaliteit verhouding. Helaas wel bijna een dag bezig geweest om ons online aan te melden als nieuwe verzekerden. Steeds de boodschap "technische storing"