Net klant bij Ditzo en bel voor het eerst met een speciale vraag ivm een operatie. Ik sta inmiddels 25 minuten in de wacht. Nu al spijt van het overstappen
Ik ben al een paar jaar klant bij hun duurt altijd de laatste tijd lang voor het opnemen van de telefoon maar dat is overal. Je wordt wel heel netjes te woord gestaan alleen degene weten niet altijd het antwoord zodat hij naar zijn achterban is gegaan vervolgens krijg ik een antwoord wat een grote leugen is en dat neem ik Ditzo erg kwalijk en denk dat degen die ik aan de telefoon had daar niets aan kon doen verder heb ik nooit geen problemen met Ditzo dze is een onderdeel van de ASR en zit de advertentie eerst de mens dan het geld nu dat ging hier zeker niet op Ik zit tussen de apotheek ziekenhuis en Verzorgverzekeraar in die krijgen hierdoor veel werk krijg van het UMC alle steun wat Ditzo ook zou moeten doen
Wacht al anderhalf uur voor er iemand opneemt
Zeer slechte bereikbaarheid! Eigenlijk niet bereikbaar! Als je een vraag hebt, heb je een groot probleem, want je kunt geen contact met ze krijgen! Begrijp niet dat dit mag! Eind van het jaar stappen we over en komen nooit meer terug bij deze onbetrouwbare verzekering!
Hoe zou u het vinden de ervaringen van DITZO?
Aanvankelijk ging het goed met aanmelden van de autoverzekering. Na alles ingevuld te hebben, kwam ik niet verder. Met chatten kwam ik ook niet verder. Wel goed en vriendelijk geholpen. Hij gaf me een telefoonnummer om me verder te helpen. Met bellen, na vrij lang wachten, duurt altijd te lang, geholpen door Joop Broekman. Ondanks mijn onbegrip, toch heel netjes en geduldig gebleven. Uiteindelijk is het hem gelukt, ondanks dat ik een beetje kriegelig werd, mij te overtuigen hoe alles in zijn werk gaat en heeft hij mij op een goede en leuke manier geholpen de verzekering af te sluiten.
Rede voor mij om verder te gaan met het afsluiten van de voorgenomen ander verzekeringen.
Snel en goede service
Super goed
Lieve mensen
Die je telwoord staan
Plus eerlijkheid
Ik was blij verrast
Snel en makkelijk online invullen, en eigenlijk binnen half uur is het rond de verzekering
Super simpel afgesloten. Ik ben zeer tevreden
Het zou veel beter kunnen dan het in dit geval is gegaan.Heel simpel is om medewerkers klantenservice een goede opleiding te geven. Niet iedereen is geschikt om dit werk te doen aan de telefoon.
Ik heb online afgesloten. Naar dien contact gehad alles was zo afgesloten mijn autoverzekering
Na afgesloten te hebben een keer ingelogd. Later nog een keer en het password werd niet herkend. Nieuwe aangevraagd en mag er een uur niet in. Erg irritant….
Snel, klantvriendelijk en goede prijs-kwaliteit
Snel en gemakkelijk.
Online gemakelijk verzekering regelen.
Het inloggen is even wennen, een hele omweg, maar het went.
De klantvriendelijkheid vind ik erg belangrijk en daarover ben ik zéér tevreden.
Ik kan al goed mijn weg vinden op de website.
Met vriendelijke groet!
Duidelijke klantvriendelijke site en service. Aantrekkelijke premie en voordeel meerdere verzekeringen.
Prima informatie en afhandeling
Het voldoet mij wensen.