21-02-2017

Waardeloze schade verhaal servivce

Ik ben aangereden door een andere auto die mij verzuimde voorrang te verlenen. Deze kwam met 2 verhalen. Een situatieschets en een onderbouwing. Beide kwamen niet overeen, maar in beide gevallen was het duidelijk dat de tegenpartij fout zat. Ik zit nu met Inshared een gevecht te hebben om te bewijzen dat ik voorrang had. Ik heb de correspondentie gezien tussen Inshared en Unive (de tegenpartij) en de communicatie is echt 2 zinnen met amper inhoud. de verkeersontwerper verantwoordelijk voor het kruispunt zegt ook tegen dat ik voorrang had, maar Inshared doet er alles aan om niks voor elkaar te krijgen. Ze weten het beter, kunnen het niet juist onderbouwen en maken mijn leven zuur ondanks dat ze er zijn om mij te helpen. Waardeloos. Ze zijn er gewoon niet als je schade hebt. Misschien wel als je schuldig bent, want dat kost ze weinig moeite, dus doen ze maar al te graag.

26-01-2017

Premie enorm verhoogd

Zonder mij op de hoogte te stellen heeft Inshared mijn woonhuis verzekeringspremie verhoogd van 27 Euro naar 72 Euro per maand, waar ik per toeval, pas na enkele maanden achter kwam. Heb in al die jaren zelfs nog nooit iets geclaimd bij hun. Lijkt me ordinaire diefstal, ga dan ook mijn verzekering opzeggen.

Raymond
23-12-2016

Schade caravan

Als ik alle reviews lees aangaande Inshared maar ik ben goed geholpen nadat ik mijn caravan totall loss reed. Binnen 3 weken was de hele schade afgehandeld en had ik mijn geld op mijn rekening en konden we voor de zomer nog een andere caravan kopen.

Deze week met de buurvrouw bezig geweest om de verzekering af te wikkelen die op naam stond van haar onlangs overleden man. Ook dit was binnen 10 minuten geregeld.

Ik zeg verzeker je maar gerust bij Inshared ik ben er in ieder geval zeer tevreden over en vergeet niet dat er overal wel wat is.

11-10-2016

Niet doen! Te hoge premie, communicatie problemen en slechchte

Veel te hoge premie berekening; heeft maanden gekost om te veranderen en pas na inschakeling van de klachtenman verholpen.Slechte afhandeling na ongeval, verhaalservice slaat nergens op! Nooit meer een verzekering bij Inshared. "We all benefit" slaat nergens op. No benefits at all!

04-10-2016

Opstalverzekering woonhuis stijgt met maar liefst 51% !

InShared verhoogt mijn opstalverzekering ongevraagd van de een op ander maand met maar liefst 51%. Dit kan toch niet waar zijn.ik heb nu een klacht ingediend en overweeg een stap naar TV programma Radar.

02-10-2016

Exorbitante premieverhoging Woonhuisverzekering

Na 2 jaar verzekerd te zijn binnen een maand 2 x een premieverhoging van totaal ruim 40%! Onbehoorlijk en onbetrouwbaar gedrag. Blijf uit de buurt van InShared.

27-09-2016

Draaikonten

Ik heb een klapband gehad van de caravan op de snelweg in het buitenland. Eerst Inshared gebeld en die vertelden me dat ik goed verzekerd was ik kon alles regelen en in Nederland zou alles netjes afgehandeld worden. Nu terug in Nederland trekken ze zich ineens terug en stellen ze dat caravan niet onder de dekking valt. Dit terwijl het duidelijk in hun eigen polisvoorwaarden staat. Maar dat interpreteer ik niet juist volgens hen.

11-08-2016

Eigen voorwaarden gelden niet voor INSHARED

Verhaal simpel lease auto 4 schadevrije jaren. Ik stop met het prive rijden van mijn lease auto en koop een prive auto. Verzeker deze via inshared, geef 4 jaar op. Deze worden niet geaccepteerd omdat het niet in roy data staat. Mail gestuurd antwoord inshared... ik kan mij schadevrijejaren niet meenemen. Jaar later kijk ik eens op de site en zie dat ze er zelfs mee promoten stuur uw overzicht in en wij kijken hoeveel schadevrije jaren u krijgt. Ik weer mail gestuurd met een kopie van hun eigen voorwaarden en een brief van de lease maatschapij met mijn schadevrije jaren. Antwoord wederom nee en hetzelfde verhaal met roydata. Ik een bel verzoek via de site ingestuurd en ik zou dan de vogende dag terug gebeld worden. Nou je raad het al niet terug gebeld. Je kunt ze niet breieken en ze houden je aan het lijntje zodat je stopt met het gelijk halen tereijl je dit hebt. Volgende hstap is nu mijn rechtsbstand in geschakeld en dit is de moedermaatschapij van dit bedrijf hihih lol ACHEMA. BENIEUWD of ze hun eigen voorwaarden nu wel hanteren en ik mijn teveel betaalde premie nou eens terug krijg en de gemaakte uren vergoed krijg.

VERZEKER JE NIET BIJ INSHARED

10-08-2016

Premieverhoging woonhuisverzekering met bijna 200%

Inshared heeft me laten weten dat de premie voor mijn woonhuisverzekering met ingang van 26 september van € 36.07 naar € 92,53 gaat, een verhoging van bijna 200%.... Door een "verkeerde risico-inschatting van de woning door Inshared" zou ik tot op heden een te lage premie hebben betaald. Ik heb even de vergelijkingsite van de Consumentenbond erbij gehaald en mijn woninggegevens ingevuld. Dan blijkt dat ik bij een behoorlijk aantal verzekeraars terecht kan voor het premiebedrag dat ik nu betaal, of zelfs voor minder. Ook interessant te zien dat Inshared niet alleen duur is maar ook een heel beroerd testresultaat scoort (1.9).

04-08-2016

Bijna 9% premieverhoging!

Betaalde altijd net onder de 30 euro per maand voor de de Toyota Aygo, nu een verhoging vanaf 26 juli 2016 naar 33.71. Sorry hoor maar op zo'n bedrag een absurde verhoging van bijna 9%.

Snel iets anders opzoeken!

10-07-2016

Verhoging van bijna 100%, inboedel verzekeing

Na 1 jaar(geen schade!) verhoging van 100%, Je binnen halen met een lage offerte en na een jaar de premie verdubbelen. Dit ruikt naar oplichting. De uitleg die ik kreeg raakte kant nog wal. Bij deze instelling ga ik weg. Sluit geen verzekering af bij deze boeven.

26-06-2016

Premieverhoging woonhuisverzekering

Ben zeer teleurgesteld betreffende de komende premieaanpassing met ingang van 26 Juli 2016. Mijn woonhuisverzekering-premie gaat met deze datum omhoog van 19,65 Euro naar 27,82 Euro. Premie per maand. >> Dit een verhoging van 41% <<.

Zal zeker bij andere verzekeringsmaatschappijen deze premie gaan vergelijken en mogelijk besluiten om over te stappen.

25-06-2016

Premieverhoging Woonhuisverzekering

Mijn huidige premie is 19,67 Euro per maand. (2016) Bericht gehad van een premieverhoging en wel met 41% met ingang van 26 Juli 2016. Nog nimmer schade gehad.

Dit is werkelijk absurd. Ga zo door Inshared en ben van overtuigd dat dit soort premieverhogingen veel klanten zal gaan kosten. Zal zelf gaan shoppen voor een ander verzekeringamaatschappij.

23-06-2016

Inshared keert niet uit, reden: spullen horen niet in auto te liggen

lekker makkelijk wel in verzekeringsvoorwaarden benemen dat spullen in auto verzekerd zijn ,echter als het tot uitkeren komt dan niet thuisgeven. met als reden dat spullen niet in je auto horen te liggen.

wat een bagger maatschappij, direct overstappen dus naar een andere verzekeraar!

30-05-2016

Valse informatie

Ik heb sinds 2 maanden auto verzekering er lopen, maar waarvan ze even het incasso bedrag verdubbelen, ze beweren mail gestuurd te hebben waarvan nu weer de bijlage. 1. nooit mail ontvangen 2. ook nu geen bijlages. 3. wil opzeggen, helaas auto staat niet in het rijtje van opzeggen verzekering. 4. Mail gestuurd en dan krijg je over twee dagen reactie, antwoord je daarop, krijg je weer over twee dagen reactie. Waardeloos, lokken met goedkope premies,

24-03-2016

Auto diefstal

Slachtoffer van woninginbraak met braaksporen. Autosleutels en handtas met alle papieren weggenomen en auto gestolen. All Risk verzekering bij Inshared. Alle bewijzen voorhanden: politierapporten, foto's, forensich onderzoek rapporten. Expert van Inshared geeft akkoord voor uitbetaling van de dagwaarde. Inshared wijst de claim alsnog af en betaalt niets. Reden: De tenaamstellingscode van de auto (die nota bene in hun dossier aanwezig is) kan niet overlegd worden omdat deze bij de gestolen autopapieren zat. Anderszins de tenaamstellingscode opvragen via RDW is van rechtswege verboden, ook de dealer mag volgens de wet de code niet afgeven. Inshared: boeven! Pas op!

15-02-2016

Te trage afhandeling autoschade.

9 Maanden terug een schade aan mijn auto gemeld na een aanrijding. M.i. is tegenpartij schuldig. All risk verzekerd maar nog geen cent gezien. Men zou er met de tegenpartij nog niet uit zijn. Waarom niet alvast uitbetaling met aftrek eigen risico? Ook vreemd dat je niet de ruimte krijgt je schade vast te laten stellen bij een schadehersteller anders dan Inshared aangeeft. Komt voor mij overigens in dit geval wel gunstig uit. :-) Maar nu betreft het hier een relatief kleine schade.Ik heb meerdere verzekeringen bij Inshared maar ga ze met deze ervaring daar toch weghalen. Ik moet er niet aan denken een grote schade aan mijn woning te krijgen en maanden zonder oplossing te zitten.

29-01-2016

We all benefit, yes sure

Mijn nieuwe auto verzekerd bij InShared. Helaas snel schade door iemand die achterop reed. Het is al vervelend genoeg als je nieuwe auto door iemand anders beschadigd raakt, maar als je dan met InShared aan de slag gaat, dan wordt het pas echt vervelend.

Met tegenzin een ruim een half uur in de auto gezeten om bij de ABS Autoherstel aan te komen, de voorgeschreven hersteller zelfs als de tegenpartij schuld heeft.

Expertise door de medewerker van ABS, dat alle gespoten delen niet vervangen hoefde te worden, maar dat met wat plamuur en wat spuitwerk het wel klaar was.

Natuurlijk niet akkoord met de methode want plamuur op een dorpel bij de kofferbak is het begin van nog meer ellende. Na contact gehad met InShared zou er een expert komen, echter geen vervangend vervoer inbegrepen, dus voor eigen rekening. Afgesproken met InShared dat ik bij de expertise zou zijn, ABS weigert dit omdat de auto een hele dag nodig is. Vervangend vervoer mag je dan ook zelf betalen.

Na weer contact met InShared gevraagd of ik ook een expertise mocht laten doen bij een andere erkende schadehersteller. Het antwoord is nee, want ABS rekent met korting op het uurloon en korting op onderdelen. InShared betaalt je nooit meer dan dat, terwijl je weet dat geen andere partij het daarvoor kan maken.

Als een andere herstellen bij wijze van spreke 100 euro meer vraagt voor dezelfde reparatie, dan mag je het daar natuurlijk laten herstellen, de 100 euro zijn dan voor je eigen rekening.

Je hoopt altijd dat je eigen verzekering aan je kant staat, maar helaas is dat niet zo. De verzekering van de tegenpartij was uiteindelijk bereidwilliger dan mijn eigen verzekeraar.

Als je dit meemaakt en je bent niet schuld, ga je snel afscheid nemen van InShared.

Kortom, als je een wat duurdere, jongere auto hebt, dan is InShared wellicht een van de slechtste keuzes die je kunt maken want ze zullen alleen op de goedkoopst mogelijk manier de schade proberen weg te werken. Kwaliteit komt niet voor in het woordenboek.

05-01-2016

Bedroevend slechte service

Schade aan auto, 50/50 verzekerd. Maar ik moet eerst een eigen risico betalen van 250 euro. Totdat de tegen partij heeft uitbetaald. Niet te bereiken alleen online via email. Baal enorm, en ga dus weg bij inshared. De prijs heeft mij geleid tot deze verzekering, maar de bereikbaarheid en slechte afhandeling vind ik erg belangrijk.

23-12-2015

Inshared, waardeloos bedrijf

In onze auto ingebroken in Italie, bij geen reisverzekering geld diefstal uit auto, uitkering door inshared. Ze keren niet uit omdat volgens hun de handtas van mijn vrouw zichtbaar in de auto lag, het lag onder een dekbed. Dus niet zichtbaar! Verder zeer slechte ervaring met hun bereikbaarheid en geautomatiseerde mailtjes die niet eens goed beantwoord worden. Nee, voor mij nooit meer Inshared.

Meer InShared reviews
Welk cijfer geef jij InShared?