InShared reviews

3.9
PeriodeLaatste 12 maanden202020192018
Mi
14-10-2021

Vriendelijke afhandeling van een lastig schadegeval. InShared heeft hier uiteindelijk zeer netjes op geacteerd.

Deze klacht is opgelost

Verschrikkelijke dekking van aansprakelijkheidsverzekering. Je kan net zo goed niks afsluiten.

Marcel
15-09-2021

De goedkoopste autoverzekering die ik kon vinden voor onze auto. Net afgesloten dus geen ervaring met schade afhandeling en dergelijke.

Romana
Romana
02-06-2021

ZEER SLECHT ERVARING MET DEZE BEDRIJF

Drie maanden geleden heb mijn auto verkocht en dezelfde dag direct mijn verzekering opgezegd met vrijwaringsbewijs! Maar nog steeds automatische incasso gaat gewoon door.

Ik heb bericht gestuurd via mail naar inshared nog een keer met vrijwaringsbewijs, na één dag krijg ik antwoord dat ik heb alleen rechtsbijstandverzekering opgezegd en gewone verzekering niet, en voor de laatste drie manden moet ik nog gewoon betalen. Ok (als dat zo is) dan waarom nog steeds ze incasseren dezelfde bedraag? als ik rechtsbijstandverzekering al opgezegd. Vraag twee, volgens hun na vrijwaringsbewijs nu ben niet meer verzekerd terwijl heb toen al gestuurd! En nu is al vier dagen voorbij heb nog steeds geen bevestiging gekregen!

Pas op met deze OPLICHTERS!

Bart
17-05-2021

Hele fijne service! Beyond expectactions!

Fijn Chantal!

Mijn complimenten over hoe je deze case hebt opgepakt! Door jouw professionele en doortastende houding heb je mij veel werk uit handen genomen. En ook ben ik heeel blij dat ik bij Inshared verzekerd ben! Ik ga jullie zeker aanraden!

Woohoo!

Gr. Bart

Sam
09-05-2021

Hopeloos en onpersoonlijk

Zeer slechte verzekering. Mijn vriendin heeft mijn auto geleend en een klein ongelukje mee gehad- een miniscuul gaatje in de bumper van een andere auto gereden.

Inshared heeft hiervoor 15 jaar ( ja, je leest het goed, vijftien jaar!) van mijn no claim afgepakt! 15 jaar opgebouwde no claim zomaar verdwenen vanwege een gaatje van nog geen 1 cm. En zelf was ik niet eens in de buurt maar 5 duizend km verderop.

Geen overleg, geen coulance, geen begrip of gesprek maar een automatisch aangemaakte besluit. Waardeloos.

Julian
16-03-2021

Keihard en ongeïnteresseerd bij schade.

Groot Velux kantelraam na storm aan rechterzijde ontwricht.Ik had geen idee want raam zat dicht.Na een paar dagen op een zaterdag open ik het ,raam was weliswaar ouder ,maar die dingen zijn duur en sterk ,en opeens breekt er tijdens openduwen rechts iets af en het hele loodzware raam tuimelt daardoor uit de sponning.Ik kon nog net loslaten anders was ik meegegaan.Enorm gat in mijn slaapkamer dus opeens.Begon het ook nog te regenen.Meteen de Inshared gebeld.Ze zouden iemand sturen.Nou niet dus.Na twee uur niks heb ik ,alleenstaande 70+ ,in arremoede mijn kinderen gebeld.de vloer was inmiddels zeiknat en het was ijskoud in de slaapkamer.Die hebben er provisorisch iets voor getimmerd.Nog steeds niks van Inshared gehoord.Pas op maandag belde er een volstrekt ongeïnteresseerde klusser o.d.Inmiddels had ik zelf al iemand gebeld ,die 4 dagen later een nieuw raam zou komen zetten.Toen die Inshared klusser dat hoorde hing hij op en liet niets meer horen.Inshared zelf ook niet trouwens.Twee weken later blijkt op last van Inshared een of andere man van een expertisebureau notabene mijn klussenman gebeld te hebben,zonder mij hierover te berichten!Vervolgens werd mij door Inshared gemeld nadat ik zelf x keer weer had gebeld en gemaild over hoeveel ik vergoed zou krijgen.nieuw raam plus inzetten was ongeveer 2100 € .dat ik niets .dus 0 vergoed kreeg,want het was slecht onderhoud.Onzin,raam was dat jaar nog geschilderd zelfs en gesmeerd! Dat ik zonder hulp van kinderen en prima klusser die wij zelf vonden niet weken in de kou met een gat van 2x2 in mijn dak heb gezeten in mijn slaapkamer is dus alleen aan hen te danken ,Insharedpersoneel interesseerde het totaal niet.

De tussenpersoon van hen behandelde me alsof ik een misdrijf had begaan.keihard ,ongeïnteresseerd in mensen en hun problemen.

WeDontBenefit
08-03-2021

Auto gestolen weigeren uitbetaling

Natuurlijk is het al vervelend als je auto is gestolen.nu word het nog een stukje vervelender als je bij inshared verzekerd bent. Na veel formulieren ingevuld te hebben en contact met hun eigen schade expert van de firma dekra die mij een schade bedrag noemde is het nu 21 dagen geleden en kreeg ik dus een mail van inshared. Wij kunnen niets uitkeren want omdat u niet te kennen heeft gegeven van wie u het voertuig heeft gekocht en geen betaal bewijs hebben. Ik heb het voertuig van een particulier gekocht en contant voldaan. Ik ben de wettelijke eigenaar van het voertuig, eigen expert geeft een schade bedrag op. En inshared houd vol dat ze geen vergoeding doen omdat er geen schade bedrag berekend kan worden volgens hun. Inshared.doe het niet. Betaal niet aan deze schurken

Ida
24-02-2021

Reageren nergens op.

Het lukt niet om met inshared in contact te komen. Mijn email adres en klantnummer worden niet "herkend". Slechts een automatische ontvangst bevestiging gekregen. Daarna nooit meer een reactie. Ondanks herhaald invullen contact formulier.

Onmogelijk om op te zeggen. Ga de betalingen nu gewoon storneren.

Sluit hier nooit een verzekering af. Weggegooid geld.

Pieter
04-02-2021

Prima verzekering.

Na glasschade werd door Inshared alles net afgehandeld.

Nicole
Deze klacht is opgelost
29-12-2020

Extreme prijsverhoging premie Bromfietsverzekering

Ik wordt geconfronteerd met een belachelijke prijsverhoging van bijna 70 % in 2021 Heb geen schade gereden.

Céline
28-12-2020

SpookafschrijvingEN

Nota bene incasso’s. Ik verstuurde aangetekende klachtEN: niet- verzekerde; daarna nog mailS, ontving geen berichtEN van ontvangst. Vervolgens heb ik naast verscheidene e-mailS, brieVEN verzonden, alle met verzoek om opheldering. Een verzoek bereikte me na vijf weken: u komt niet voor in onze administratie, stuur relevante gegevens

Een week daarna, dus zes weken na vergeefs blijkende eerste poging tot contact van mijn kant, een inhoudelijk antwoord: ‘neemt u zelf actie voor stornering bij uw bank. Heeft u verzekering bij ons (zie hierboven)? Blokkeer dan ons rekeningnummer om herhaling(!) te voorkomen’. InShared verzocht de echte verzekeringnemer het rekeningnummer aan te passen. En daarna: excuses voor het ongemak.

Onprofessioneel, slechte IC, lange termijn, I did not benefit

Bert
15-12-2020

Lang wachten op antwoord

Heb nu precies een week geleden contact opgenomen tot heden niets vernomen vanwege drukte ??‍♂️ En dat in deze tijd?

06-08-2020

Rare inboedel verzekering

Heb een all risk inboedelverzekering bij Inshared en een huurhuis maar mijn inboedel verzekering bij Inshared keert niets uit na waterschade door het knappen van een waterleiding.

Volgens Inshared was dit achterstallig onderhoud van de woningbouw vereniging, ze luulen maar wat om onder de schade uit te komen.

Neem geen verzekering bij Inshared want zij zijn samen met Interpolis de verzekering die het slechts zijn voor de consument.

Stephan
17-07-2020

Geciviliceerde dievenbende

Nadat mijn verzekering was op gezegd en afgehandeld sturen ze een factuur voor de maand nadat ik heb opgezegd. Na moeizame mail wisseling , want niemand kan je te woord staan, komt er een mail waarin gedreigd word met een incasso bureau. ze willen een bedrag van nog geen 12 euro en hopen dat je dat maar overmaakt in plaats van gerechtelijke stappen tegen ze te ondernemen wat je in eerste aanleg veel meer zal kosten.

Oscar
Oscar
05-06-2020

Scha(n)de

Slechte communicatie, duurt te land als je iets hoort.

Schadeafhandeling is echt slecht voor woorden!

Je stellen jezelf aansprakelijk voor schade die je niet hebt gedaan. wel premie betalen maar verder hooo maar.

Jammer

Marnix
29-05-2020

Geen actie en geen contact

Als je alleen premie wilt betalen is Inshared een prima verzekeraar. Maar wacht.Als er iets is geven ze niet thuis. Je kunt mailen en dan krijg je binnen 5 dagen een bericht. Nou, vergeet het maar. Ik heb een schade gehad en ik heb het schadebedrag wat uitgekeerd was terugbetaald om mijn schadevrije jaren te houden. Zij moeten mij een bericht sturen dat de schademelding in Roy data is teruggedraaid. Daar ben ik nu al even mee bezig. IGeen zaken doen met deze prutsers.

Cemile
17-05-2020

Bagger verzekering!

Een tijdje terug is onze auto in brand gestoken. Schade expert heeft de auto total loss verklaard en de dagwaarde bepaald.

Inshared heeft een onderzoek laten doen naar de brand en ook die heeft het afgehandeld.

Schade expert heeft het rapport opgestuurd naar Inshared.

Ik heb meerdere malen naar Inshared gebeld om naar de stand van zaken te vragen.

Je krijgt absoluut geen juiste informatie! En er werd botweg gezegd dat ik niet elke dag hoef te bellen, want dat versnelt het proces niet.

Ik heb gevraagd naar de behandelaar maar die was zogenaamd niet bereikbaar.

Ik heb twee keer een terug belverzoek ingediend en ze horen binnen twee werkdagen terug te bellen. We zijn al een week verder en nog steeds niet teruggebeld!

Nu geven ze aan dat ze wachten op een technisch rapport om de schade te behandelen. Ik heb contact met de schade expert opgenomen, hij zegt dat zij het dossier hebben opgestuurd en afgesloten.

Inshared liegt keihard tegen je en houden je aan het lijntje!

Het zijn oplichters! Zeker niet aan te raden om wat voorbverzekering dan ook bij hun af te sluiten! BAGGER verzekering!

Ruud
30-01-2020

Horrorpraktijken

Pas op met dit bedrijf (inshared) Bleek dat ik onverzekerd was, dit terwijl premie gewoon is voldaan. Ze doen aan Horrorpraktijken.

Pas op met dit bedrijf.

Suzanne
22-01-2020

Afhandelen schade duurt tergend lang

Begin november hebben we een auto-ongeluk gehad waarbij de auto total loss is geraakt. We hebben nu 3 maanden later tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug gekregen van de dagwaarde van de auto. Daarnaast is het contact zeer sumier. Er wordt traag gereageerd op mails. Contact verliep prima voor een tegenpartij die ook schade had waarbij inshared gegevens van ons wilden hebben, maar ons eigen deel duurt verschrikkelijk lang. Geen aanrader deze verzekering. Ga als het is afgehandeld overstappen.

Michelle
24-12-2019

Vreselijk

Wij zijn vorig jaar overgestapt naar Inshared grootste fout ooit. Wij zijn van die mensen die nooit schade hebben en uitgerekend vorig jaar dus 3 x. Luifel door stormschade afgebroken. Na meerdere malen contact, lang wachten tot schade werd opgepakt en uiteindelijk bepaalden zij dat de luifel te oud was ( zonder dit aan ons te hebben gevraagd ) en we niks vergoed kregen. 3 maanden geleden lekkage dak schade gemeld. Vorige week zijn ze langs geweest om het te repareren. Met excuses voor de late reactie ze waren het vergeten! Vorige week mijn partner door ongeluk een dure spijkerbroek van collega kapot gemaakt. Eigen risico 100 euro! Belachelijk. Mijn advies ga voor een verzekering met zo min mogelijk adders onder het gras. Je betaald een hoop premie maar moet uiteindelijk nog een boel zelf betalen als je schade hebt. En lang wachten tot je schade word opgepakt.

Meer InShared reviews