InShared reviews

3.8
Im
11-03-2024

Slecht administratie en moeilijk bedrijf.

Erwin
04-03-2024

Weigert een Toyota RAV4.

Axel
08-02-2024

Ze verhoogde mijn auto premie met dik 60%

Ik ging van 110 euro per maand naar 174 euro per maand. Zonder enige aanleiding of toelichting.

Ik heb geen schade gereden of schade veroorzaakt en toch ga ik meer betalen. Het zijn oplichters!

Als ik als een nieuwe klant zou inschrijven zou ik 125 euro gaan betalen, hoe krom is dat dan?

Verzeker je hier niet!

Lisa
26-05-2023

Aanmaningen sturen over betaalde premie

Denk, ik betaal voor zekerheid die 7,50 toch maar.

iDEAL link werkte niet (meer)

Oh nou foutje, gekruiste verwerking

Nu weer aanmaning.

2 mnd premie. Weer nagekeken. Toch echt betaald hoor. Deze mnd (mei) gewoon incasso gedaan geen stornoos.

Nergens een iDeal link te vinden dus blijkbaar staat t niet meer open.

Overzichtje uitgedraaid over heel 2022 en 2023

Alles betaald. Geen stornoos.

Mail gestuurd. Ben benieuwd.

Men dreigt met royement inmiddels.

24-03-2023

De klacht over een fout binnen hun systeem wordt of niet begrepen of moedwillig omzeilt

Leo
30-01-2023

Wordt overstelpt met aanmaningen over een autoverzekering .

Blijkt dezelfde auto 2x verzekerd te zijn. Heb ieder maand de verzekering betaald, natuurlijk voor 1 auto.

Niel alleen talloze aanmaningen gekregen, nu verzekering geroyeerd door Inshared.

Het is onmogelijk om contact te krijgen met Inshared, niet telefonisch of per mail! Een drama!

Roel
24-11-2022

WA verzekering voor auto afgesloten in juli met een redelijke premie. Vervolgens leest inshared mijn schadevrije jaren niet uit TroyData. betaal 2 maanden teveel premie. Na contact met inshared wordt premie weer naar beneden gezet maar ik krijg het teveel betaalde bedrag niet terug. 1 maand later verhogen ze weer de premie (met 23%.) wegens "gestegen kosten".

Heb de verzekering toen maar opgezegd.

Merrel
09-09-2022

Recent mijn autoverzekering opgezegd. Te veel betaalde premie zouden ze 10 juli terug betalen tot heden niet ontvangen. Mail die je stuurt worden pas na 2 dagen beantwoord en de word dan gezegd we zullen het door sturen. Ze hebben geen telefonische klantenservice dus je kan ze alleen mailen. Heel slecht nooit meer ga ik een verzekering afsluiten bij hun.

Jaro
24-08-2022

Mijn eerste auto verzekerd. Piepklein ongelukje gehad, waarbij mijn eigen auto total loss was (oud en lage dagwaarde) en de bumper van m'n voorganger een deuk had: meteen van 1 naar -4 schadevrije jaren! En nu kan ik m'n nieuwe auto niet meer verzekeren omdat ze niet lager gaan dan -2 schadevrije jaren. Geprobeerd te bellen, te mailen, maar alles wat ik terugkrijg is een mail van 1 zin. Wat een schandalige omgang met je eigen klanten! Ik sta machteloos en voel me in m'n reet genomen door dit kakbedrijf. Je bent toch verdomme een verzekeraar! wat een tragiek dat dit gewoon kan

Stephan
11-02-2022

Prima verzekering totdat je een schade meld. Er is nauwelijks contact te krijgen en shades worden verre van adequaat opgepakt. Ik wacht al 2 maanden op de behandeling van een schade!

06-01-2022

Verhogen de premie met meer dan 10% onder het mom van meer schades. Best bijzonder na een corona jaar en omdat alle het jaar ervoor nog geld terug kregen vanwege minder schades. Je bent dus een dief van je eigen portomonee. Verder is de schadeafhandeling een drama. Parkeerschade doordat iemand deur tegen mijn auto aangooide. Ondanks dat dader bekend was wacht ik nu al 4 maanden op uitsluitsel

Yyo
06-12-2021

Top! Altijd duidelijk en snel. Klantgerichte houding.

Mi
14-10-2021

Vriendelijke afhandeling van een lastig schadegeval. InShared heeft hier uiteindelijk zeer netjes op geacteerd.

Verschrikkelijke dekking van aansprakelijkheidsverzekering. Je kan net zo goed niks afsluiten.

15-09-2021

De goedkoopste autoverzekering die ik kon vinden voor onze auto. Net afgesloten dus geen ervaring met schade afhandeling en dergelijke.

Romana
02-06-2021

ZEER SLECHT ERVARING MET DEZE BEDRIJF

Drie maanden geleden heb mijn auto verkocht en dezelfde dag direct mijn verzekering opgezegd met vrijwaringsbewijs! Maar nog steeds automatische incasso gaat gewoon door.

Ik heb bericht gestuurd via mail naar inshared nog een keer met vrijwaringsbewijs, na één dag krijg ik antwoord dat ik heb alleen rechtsbijstandverzekering opgezegd en gewone verzekering niet, en voor de laatste drie manden moet ik nog gewoon betalen. Ok (als dat zo is) dan waarom nog steeds ze incasseren dezelfde bedraag? als ik rechtsbijstandverzekering al opgezegd. Vraag twee, volgens hun na vrijwaringsbewijs nu ben niet meer verzekerd terwijl heb toen al gestuurd! En nu is al vier dagen voorbij heb nog steeds geen bevestiging gekregen!

Pas op met deze OPLICHTERS!

17-05-2021

Hele fijne service! Beyond expectactions!

Fijn Chantal!

Mijn complimenten over hoe je deze case hebt opgepakt! Door jouw professionele en doortastende houding heb je mij veel werk uit handen genomen. En ook ben ik heeel blij dat ik bij Inshared verzekerd ben! Ik ga jullie zeker aanraden!

Woohoo!

Gr. Bart

Sam
09-05-2021

Hopeloos en onpersoonlijk

Zeer slechte verzekering. Mijn vriendin heeft mijn auto geleend en een klein ongelukje mee gehad- een miniscuul gaatje in de bumper van een andere auto gereden.

Inshared heeft hiervoor 15 jaar ( ja, je leest het goed, vijftien jaar!) van mijn no claim afgepakt! 15 jaar opgebouwde no claim zomaar verdwenen vanwege een gaatje van nog geen 1 cm. En zelf was ik niet eens in de buurt maar 5 duizend km verderop.

Geen overleg, geen coulance, geen begrip of gesprek maar een automatisch aangemaakte besluit. Waardeloos.

Julian
16-03-2021

Keihard en ongeïnteresseerd bij schade.

Groot Velux kantelraam na storm aan rechterzijde ontwricht.Ik had geen idee want raam zat dicht.Na een paar dagen op een zaterdag open ik het ,raam was weliswaar ouder ,maar die dingen zijn duur en sterk ,en opeens breekt er tijdens openduwen rechts iets af en het hele loodzware raam tuimelt daardoor uit de sponning.Ik kon nog net loslaten anders was ik meegegaan.Enorm gat in mijn slaapkamer dus opeens.Begon het ook nog te regenen.Meteen de Inshared gebeld.Ze zouden iemand sturen.Nou niet dus.Na twee uur niks heb ik ,alleenstaande 70+ ,in arremoede mijn kinderen gebeld.de vloer was inmiddels zeiknat en het was ijskoud in de slaapkamer.Die hebben er provisorisch iets voor getimmerd.Nog steeds niks van Inshared gehoord.Pas op maandag belde er een volstrekt ongeïnteresseerde klusser o.d.Inmiddels had ik zelf al iemand gebeld ,die 4 dagen later een nieuw raam zou komen zetten.Toen die Inshared klusser dat hoorde hing hij op en liet niets meer horen.Inshared zelf ook niet trouwens.Twee weken later blijkt op last van Inshared een of andere man van een expertisebureau notabene mijn klussenman gebeld te hebben,zonder mij hierover te berichten!Vervolgens werd mij door Inshared gemeld nadat ik zelf x keer weer had gebeld en gemaild over hoeveel ik vergoed zou krijgen.nieuw raam plus inzetten was ongeveer 2100 € .dat ik niets .dus 0 vergoed kreeg,want het was slecht onderhoud.Onzin,raam was dat jaar nog geschilderd zelfs en gesmeerd! Dat ik zonder hulp van kinderen en prima klusser die wij zelf vonden niet weken in de kou met een gat van 2x2 in mijn dak heb gezeten in mijn slaapkamer is dus alleen aan hen te danken ,Insharedpersoneel interesseerde het totaal niet.

De tussenpersoon van hen behandelde me alsof ik een misdrijf had begaan.keihard ,ongeïnteresseerd in mensen en hun problemen.

WeDontBenefit
08-03-2021

Auto gestolen weigeren uitbetaling

Natuurlijk is het al vervelend als je auto is gestolen.nu word het nog een stukje vervelender als je bij inshared verzekerd bent. Na veel formulieren ingevuld te hebben en contact met hun eigen schade expert van de firma dekra die mij een schade bedrag noemde is het nu 21 dagen geleden en kreeg ik dus een mail van inshared. Wij kunnen niets uitkeren want omdat u niet te kennen heeft gegeven van wie u het voertuig heeft gekocht en geen betaal bewijs hebben. Ik heb het voertuig van een particulier gekocht en contant voldaan. Ik ben de wettelijke eigenaar van het voertuig, eigen expert geeft een schade bedrag op. En inshared houd vol dat ze geen vergoeding doen omdat er geen schade bedrag berekend kan worden volgens hun. Inshared.doe het niet. Betaal niet aan deze schurken

Ida
24-02-2021

Reageren nergens op.

Het lukt niet om met inshared in contact te komen. Mijn email adres en klantnummer worden niet "herkend". Slechts een automatische ontvangst bevestiging gekregen. Daarna nooit meer een reactie. Ondanks herhaald invullen contact formulier.

Onmogelijk om op te zeggen. Ga de betalingen nu gewoon storneren.

Sluit hier nooit een verzekering af. Weggegooid geld.

Meer InShared reviews