Groot Velux kantelraam na storm aan rechterzijde ontwricht.Ik had geen idee want raam zat dicht.Na een paar dagen op een zaterdag open ik het ,raam was weliswaar ouder ,maar die dingen zijn duur en sterk ,en opeens breekt er tijdens openduwen rechts iets af en het hele loodzware raam tuimelt daardoor uit de sponning.Ik kon nog net loslaten anders was ik meegegaan.Enorm gat in mijn slaapkamer dus opeens.Begon het ook nog te regenen.Meteen de Inshared gebeld.Ze zouden iemand sturen.Nou niet dus.Na twee uur niks heb ik ,alleenstaande 70+ ,in arremoede mijn kinderen gebeld.de vloer was inmiddels zeiknat en het was ijskoud in de slaapkamer.Die hebben er provisorisch iets voor getimmerd.Nog steeds niks van Inshared gehoord.Pas op maandag belde er een volstrekt ongeïnteresseerde klusser o.d.Inmiddels had ik zelf al iemand gebeld ,die 4 dagen later een nieuw raam zou komen zetten.Toen die Inshared klusser dat hoorde hing hij op en liet niets meer horen.Inshared zelf ook niet trouwens.Twee weken later blijkt op last van Inshared een of andere man van een expertisebureau notabene mijn klussenman gebeld te hebben,zonder mij hierover te berichten!Vervolgens werd mij door Inshared gemeld nadat ik zelf x keer weer had gebeld en gemaild over hoeveel ik vergoed zou krijgen.nieuw raam plus inzetten was ongeveer 2100 € .dat ik niets .dus 0 vergoed kreeg,want het was slecht onderhoud.Onzin,raam was dat jaar nog geschilderd zelfs en gesmeerd! Dat ik zonder hulp van kinderen en prima klusser die wij zelf vonden niet weken in de kou met een gat van 2x2 in mijn dak heb gezeten in mijn slaapkamer is dus alleen aan hen te danken ,Insharedpersoneel interesseerde het totaal niet.
De tussenpersoon van hen behandelde me alsof ik een misdrijf had begaan.keihard ,ongeïnteresseerd in mensen en hun problemen.
Natuurlijk is het al vervelend als je auto is gestolen.nu word het nog een stukje vervelender als je bij inshared verzekerd bent. Na veel formulieren ingevuld te hebben en contact met hun eigen schade expert van de firma dekra die mij een schade bedrag noemde is het nu 21 dagen geleden en kreeg ik dus een mail van inshared. Wij kunnen niets uitkeren want omdat u niet te kennen heeft gegeven van wie u het voertuig heeft gekocht en geen betaal bewijs hebben. Ik heb het voertuig van een particulier gekocht en contant voldaan. Ik ben de wettelijke eigenaar van het voertuig, eigen expert geeft een schade bedrag op. En inshared houd vol dat ze geen vergoeding doen omdat er geen schade bedrag berekend kan worden volgens hun. Inshared.doe het niet. Betaal niet aan deze schurken
Het lukt niet om met inshared in contact te komen. Mijn email adres en klantnummer worden niet "herkend". Slechts een automatische ontvangst bevestiging gekregen. Daarna nooit meer een reactie. Ondanks herhaald invullen contact formulier.
Onmogelijk om op te zeggen. Ga de betalingen nu gewoon storneren.
Sluit hier nooit een verzekering af. Weggegooid geld.
Na glasschade werd door Inshared alles net afgehandeld.
Nota bene incasso’s. Ik verstuurde aangetekende klachtEN: niet- verzekerde; daarna nog mailS, ontving geen berichtEN van ontvangst. Vervolgens heb ik naast verscheidene e-mailS, brieVEN verzonden, alle met verzoek om opheldering. Een verzoek bereikte me na vijf weken: u komt niet voor in onze administratie, stuur relevante gegevens
Een week daarna, dus zes weken na vergeefs blijkende eerste poging tot contact van mijn kant, een inhoudelijk antwoord: ‘neemt u zelf actie voor stornering bij uw bank. Heeft u verzekering bij ons (zie hierboven)? Blokkeer dan ons rekeningnummer om herhaling(!) te voorkomen’. InShared verzocht de echte verzekeringnemer het rekeningnummer aan te passen. En daarna: excuses voor het ongemak.
Onprofessioneel, slechte IC, lange termijn, I did not benefit
Heb nu precies een week geleden contact opgenomen tot heden niets vernomen vanwege drukte 🤷🏼♂️ En dat in deze tijd?
Heb een all risk inboedelverzekering bij Inshared en een huurhuis maar mijn inboedel verzekering bij Inshared keert niets uit na waterschade door het knappen van een waterleiding.
Volgens Inshared was dit achterstallig onderhoud van de woningbouw vereniging, ze luulen maar wat om onder de schade uit te komen.
Neem geen verzekering bij Inshared want zij zijn samen met Interpolis de verzekering die het slechts zijn voor de consument.
Nadat mijn verzekering was op gezegd en afgehandeld sturen ze een factuur voor de maand nadat ik heb opgezegd. Na moeizame mail wisseling , want niemand kan je te woord staan, komt er een mail waarin gedreigd word met een incasso bureau. ze willen een bedrag van nog geen 12 euro en hopen dat je dat maar overmaakt in plaats van gerechtelijke stappen tegen ze te ondernemen wat je in eerste aanleg veel meer zal kosten.
Slechte communicatie, duurt te land als je iets hoort.
Schadeafhandeling is echt slecht voor woorden!
Je stellen jezelf aansprakelijk voor schade die je niet hebt gedaan. wel premie betalen maar verder hooo maar.
Jammer
Als je alleen premie wilt betalen is Inshared een prima verzekeraar. Maar wacht.Als er iets is geven ze niet thuis. Je kunt mailen en dan krijg je binnen 5 dagen een bericht. Nou, vergeet het maar. Ik heb een schade gehad en ik heb het schadebedrag wat uitgekeerd was terugbetaald om mijn schadevrije jaren te houden. Zij moeten mij een bericht sturen dat de schademelding in Roy data is teruggedraaid. Daar ben ik nu al even mee bezig. IGeen zaken doen met deze prutsers.
Een tijdje terug is onze auto in brand gestoken. Schade expert heeft de auto total loss verklaard en de dagwaarde bepaald.
Inshared heeft een onderzoek laten doen naar de brand en ook die heeft het afgehandeld.
Schade expert heeft het rapport opgestuurd naar Inshared.
Ik heb meerdere malen naar Inshared gebeld om naar de stand van zaken te vragen.
Je krijgt absoluut geen juiste informatie! En er werd botweg gezegd dat ik niet elke dag hoef te bellen, want dat versnelt het proces niet.
Ik heb gevraagd naar de behandelaar maar die was zogenaamd niet bereikbaar.
Ik heb twee keer een terug belverzoek ingediend en ze horen binnen twee werkdagen terug te bellen. We zijn al een week verder en nog steeds niet teruggebeld!
Nu geven ze aan dat ze wachten op een technisch rapport om de schade te behandelen. Ik heb contact met de schade expert opgenomen, hij zegt dat zij het dossier hebben opgestuurd en afgesloten.
Inshared liegt keihard tegen je en houden je aan het lijntje!
Het zijn oplichters! Zeker niet aan te raden om wat voorbverzekering dan ook bij hun af te sluiten! BAGGER verzekering!
Ik zal ook helaas gerechtelijke procedure moeten starten aangezien ze mijn te veel betaalde premie niet terug storten kijk uit ik zal hier nooit geen verzekering meer nemen altijd netjes betaald nooit schade en nu stelen ze gewoon mijn geld eikels
Pas op met dit bedrijf (inshared) Bleek dat ik onverzekerd was, dit terwijl premie gewoon is voldaan. Ze doen aan Horrorpraktijken.
Pas op met dit bedrijf.
Begin november hebben we een auto-ongeluk gehad waarbij de auto total loss is geraakt. We hebben nu 3 maanden later tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug gekregen van de dagwaarde van de auto. Daarnaast is het contact zeer sumier. Er wordt traag gereageerd op mails. Contact verliep prima voor een tegenpartij die ook schade had waarbij inshared gegevens van ons wilden hebben, maar ons eigen deel duurt verschrikkelijk lang. Geen aanrader deze verzekering. Ga als het is afgehandeld overstappen.
Wij zijn vorig jaar overgestapt naar Inshared grootste fout ooit. Wij zijn van die mensen die nooit schade hebben en uitgerekend vorig jaar dus 3 x. Luifel door stormschade afgebroken. Na meerdere malen contact, lang wachten tot schade werd opgepakt en uiteindelijk bepaalden zij dat de luifel te oud was ( zonder dit aan ons te hebben gevraagd ) en we niks vergoed kregen. 3 maanden geleden lekkage dak schade gemeld. Vorige week zijn ze langs geweest om het te repareren. Met excuses voor de late reactie ze waren het vergeten! Vorige week mijn partner door ongeluk een dure spijkerbroek van collega kapot gemaakt. Eigen risico 100 euro! Belachelijk. Mijn advies ga voor een verzekering met zo min mogelijk adders onder het gras. Je betaald een hoop premie maar moet uiteindelijk nog een boel zelf betalen als je schade hebt. En lang wachten tot je schade word opgepakt.
Ik vind het erg prettig werken met inshared. Lekker alles via internet, communicatie per mail.
Redelijk snel, meestal reactie binnen een paar dagen.
Pas een schade geclaimd, zonder gezeur netjes en snel uitgekeerd.
Ik lees veel negatieve reacties, mijn ervaring is dus anders.
Let op mensen, inshared plaatst geen negatieve reviews, enkel de reviews met een gemiddelde van 4 sterren of 8 punten scoren. Ik heb een aantal reviews geschreven, maar deze worden nooit geplaatst.
Inshared is in staat ongeschreven regels te hanteren om maar niet te hoeven uitkeren. Heeft u een mooie foto aan de muur en een all risk voor uw inboedel dan wordt plots de foto als "kunst" beschouwd en dient daar een extra kunstverzekering te worden afgesloten, zelfs als in de omschrijving van Inshared duidelijk staat dat het niet onder "kunst" valt.
Uit coulance is de helft uitgekeerd, maar ik lees dan dat ze schuld bekennen, maar niet volledig willen uitkeren.
De gehele afwikkeling duurt daarnaast maanden, want telefonisch wordt niets gemeld en de "experts " nemen de tijd om te reageren.
Mijn ervaring, absoluut niet doen!
Ik ben verzekerd met mijn auto bij inshared, allrisk verzekering met verhaalsrechtsbijstand, nu heeft mijn partner een ongeval gehad met onze auto, de fusiekogel is eruitgeschoten waardoor het wiel is losgekomen en de auto over het wegdek is gegaan. ( auto is 4 dagen geleden gekeurd, en heeft 3 maande geleden onderhoudsbeurt met nieuwe remschijven blokken en banden gehad) Politie is terplaatse gekomen en gaven aan je hoeft je niet druk te maken u bent allrisk verzekerd. Wat blijkt nu de verzekering gooit het op de algemene voorwaarden en geeft niet thuis, en de verhaalsrechtsbijstand om het bij de garage te verhalen doen ze ook niet want dat valt er ook niet onder alleen als je een ongeluk hebt met een andere bestuurder. Dus geen all risk maar all niks, en verhaalsrechtsbijstand is ook een lachertje lekker klantvriendelijk, zeker geen aanrader😡
De klantenservice van Inshared is niet telefonisch bereikbaar. Op zich niet erg, maar zorg dan dat er bijvoorbeeld een chatfunctie is of dat vragen per mail beantwoord worden binnen een redelijk termijn. Ze geven zelf aan dat zij binnen 2 werkdagen een reactie geven, maar tot nu toe heb ik telkens een week (!) moeten wachten op een onjuist, onvolledig of een erg klantonvriendelijk antwoord. Ik ben nu 4 weken verder en nog steeds ben ik niet goed geholpen voor een autoverzekering. Inmiddels ben ik al 2 weken ergens anders verzekerd (en nog steeds geen antwoord van Inshared). Voor mij nooit meer Inshared en ik raad iedereen af om bij hen een (auto)verzekering af te sluiten.