05-09-2017

Premie met 30% omhoog

Ik werd aangenaam verrast met een mail dat mijn autoverzekering premie met 30% wordt verhoogd. Reden zou zijn dat iemand die nu dezelfde verzekering afsluit meer betaalt dan mij. Vreemde gang van zaken.

01-07-2017

Waardeloze verzekeringsmaatschappij

Ik raad iedereen af een verzekering af te sluiten bij Inshared! Na 5 jaar gedacht te hebben dat mijn auto goed verzekerd zou zijn via Inshared blijkt nu dat Inshared niets voor mij kan betekenen. Iets in het systeem bij Inshared blijkt niet goed te zijn ingevuld waardoor ik nooit recht heb gehad op een verzekering. Gek genoeg heb ik 2 jaar geleden wel mijn schade vergoed gekregen zonder enig bericht van Inshared dat iets in mijn persoonlijke gegevens niet juist stond genoteerd. Nu wilde ik weer schade melden, wat in eerste instantie geen probleem bleek te zijn. Echter stuurt Inshared mij een week later een korte mail waarin zij melden dat mijn gegevens niet kloppen, ik nergens recht op heb, niets vergoed krijg, alle premie terug moet betalen én de vergoede schade van 2 jaar geleden terug moet betalen. Of ik dit alles binnen een maand kan betalen. Na eindeloos heen en weer mailen met medewerkers (niet echt professioneel in tekst en benadering) van Inshared (studenten?) krijg ik nergens hulp bij vanuit Inshared. Ik kan niemand persoonlijk spreken en wordt als een soort crimineel behandeld alsof ik bewust mijn verzekering verkeerd zou hebben afgesloten. Klantgerichtheid, probleemgericht werken en persoonlijke service staat bij Inshared kennelijk niet hoog in de prioriteitenlijst. De verzekering is lekker goedkoop maar als je de verzekering nodig hebt laat Inshared het afweten! Een waardeloze verzekeringsmaatschappij die kennelijk iedereen accepteert als klant maar klanten ook daadwerkelijk willen helpen is kennelijk te veel gevraagd! Sluit NOOIT een verzekering af bij Inshared!

28-06-2017

Inshared niet aan beginnen

Mijn ervaring met Inshared is niet positief te noemen.

Een aantal punten waardoor ik geen verzekering bij hun af zou sluiten: - 1. Mijn eerste schadegeval met de auto in 27 jaar, naar mijn inzien nog steeds niet mijn schuld. Ik ga in 1 keer van 27 schadevrije jaren naar 10 schadevrije jaren, - 2. Een premieverhoging uit de hoge hoed, ik moet opeens 5,50 euro per maand meer gaan betalen. Reden, omdat nieuwe klanten meer als mij betalen voor hun verzekering vonden ze het wel zo eerlijk dat dit gelijk getrokken zou worden, dus ik kan meer gaan betalen. Ik lees dat anders, hun willen gewoon meer premie ontvangen, -3. Ze zijn telefonisch totaal niet te bereiken, alles gaat per email. Dus je kunt geen discussie aan gaan met ze, -4. Enkele jaren geleden waren ze echt een stuk goedkoper dan andere verzekeringsmaatschappijen omdat je polissen etc online staan. Tegenwoordig zijn ze even duur of zelfs duurder dan een normale verzekeraar die je gewoon aan de telefoon kunt krijgen.

23-06-2017

Schade afhandeling is super slecht bij verhaal tegenpartij.

Inshared doet niet haar best bij verhaal op tegenpartij. Al bijna 11 maanden verder en nog geen uitkering. Ze reageren niet op vragen. Bellen heeft geen zin er is nooit iemand aanspreekbaar met kennis van zaken. Ze leunen erg op ondersteuning van Achmea. Erg bureaucratisch allemaal. Spreken tegen wat er in de voorwaarden staat. Jij moet ze daarop wijzen. Echt te gek voor woorden. Als er een reactie is dan vaak weer ontwijkende antwoorden of smoesjes. We zijn er mee bezig; er is wat fout gegaan; we moeten antwoord afwachten van collega ( Achmea); Er is wat binnen maar kan nog noet zeggen hoe of wat. Etc etc.

Mensen wees gewaarschuwd.

12-06-2017

Inshared nooit doen!

Had mijn auto 7 jaar all risk verzekerd bij Inshared,tot dat mijn dochter een ongeluk kreeg met mijn auto. De auto was totaal los. Ik werd gebeld door de taxateur dat ik goed verzekerd was en dat ik 4800 voor de auto terug zou krijgen. Vervolgens werd mij verzocht om de auto van de hand te doen aan een handelaar voor een bedrag van 1500 zodat de verzekering 1500 minder hoefde uit te betalen. Nou prima opgelost zou je zeggen tot dat ik na weken weer wat hoorde van Inshared. De schade was voor mij zelf ,want de auto stond op mijn dochter haar naam. Ik heb geprobeerd om uit te leggen waarom de auto in 2012 op haar naam is gezet ivm hoge parkeer tarieven op een adres waar ze tijdelijk verbleef en geregeld de auto meenam. Een parkeerkaart kon alleen op haar naam staan als ook de auto op haar naam zou staan. Ik heb daar verder nooit geen aandacht meer aan besteed ik betaalde tenslotte de verzekering en het is een familielid voorzag geen problemen. Ook in de voorwaarden van 2010 toen ik mijn auto verzekerd heb bij Inshared mocht de auto op een andere familielid staan Echter ziet Inshared dat anders. Je mag dus wel jaren de premie betalen,maar uitbetalen bij schade is er bij Inshared niet bij. Heb geprobeerd het uit te leggen maar je krijgt niemand aan de lijn alles gaat via de mail. Ze nemen totaal niet de moeite om er uit te komen maar houden zich vast aan het niet te hoeven betalen. Kortom neem een verzekering met een agentschap ,want dit is een walgelijk bedrijf.

01-06-2017

In de aap gelogeerd

Na het lezen van verschillende reviews dacht ik met Inshared de beste autoverzekering af te sluiten tegen een redelijk prijs. Het was een maandelijks bedrag van €63,-.

Toen Inshared mijn schadevrije jaren niet konden achterhalen heb ik een verklaring van leasemaatschappij laten zijn waarin 3 schadevrije jaren bleek. Van Inshared kreeg ik te horen dat dat voldoende was.

Een maand later bleek toch de premie naar €185,- (!) te zijn opgehoogd. Toen ik ze wees op de eerdere mail kreeg ik te horen dat het een "typfout" was en dat ze er toch echt niets aan kunnen doen dat ik nu drie keer de premie moet betalen.

Ik heb per direct opgezegd!

04-05-2017

Voor 450,- pm geen telefonische klantenservice!

Totaal verontwaardigd dat ik telefonisch niet verder geholpen kan worden bij mijn vragen. Laat staan opzegging van polis. Ik betaal 450,- per maand om mijn sportwagen te verzekeren, maar een antwoord op mijn vraag of ik z.s.m mijn polis kan opzeggen wordt vermeden. "wij zijn een online verzekering, dus wij doen niet aan telefonisch contact" was het schandalig en belachelijk antwoord. Duur en slechte hulp, ik zeg NIET verzekeren hier!

29-03-2017

Meeste misleidende

Als ik beter mijn best gedaan had en ervaringen van andere mensen opgezocht was ik er NOOIT aan begonnen.

06-03-2017

Schade maar geen uitkering bij Inshared

Heb door verstopping van de afvoer lekkage gehad. Heb zelf de verstopping opgelost maar krijg te horen dat er een constructie fout zit in de oplossing. deze zat niet in de oorzaak . We all benefit betekent waarschijnlijk goedkoop is duurkoop. Niet doen dus, ik haal al mijn verzekering weg bij Inshared.

27-02-2017

Goedkoop = duurkoop

Jarenlang klant geweest maar bij de eerste schademelding krijg je nul op het rekest. Goedkoop verzekeren blijkt dus duurkoop te zijn. Bij contact laten ze je zonder enige moeite overstappen. Gemiste kans.

21-02-2017

Waardeloze schade verhaal servivce

Ik ben aangereden door een andere auto die mij verzuimde voorrang te verlenen. Deze kwam met 2 verhalen. Een situatieschets en een onderbouwing. Beide kwamen niet overeen, maar in beide gevallen was het duidelijk dat de tegenpartij fout zat. Ik zit nu met Inshared een gevecht te hebben om te bewijzen dat ik voorrang had. Ik heb de correspondentie gezien tussen Inshared en Unive (de tegenpartij) en de communicatie is echt 2 zinnen met amper inhoud. de verkeersontwerper verantwoordelijk voor het kruispunt zegt ook tegen dat ik voorrang had, maar Inshared doet er alles aan om niks voor elkaar te krijgen. Ze weten het beter, kunnen het niet juist onderbouwen en maken mijn leven zuur ondanks dat ze er zijn om mij te helpen. Waardeloos. Ze zijn er gewoon niet als je schade hebt. Misschien wel als je schuldig bent, want dat kost ze weinig moeite, dus doen ze maar al te graag.

26-01-2017

Premie enorm verhoogd

Zonder mij op de hoogte te stellen heeft Inshared mijn woonhuis verzekeringspremie verhoogd van 27 Euro naar 72 Euro per maand, waar ik per toeval, pas na enkele maanden achter kwam. Heb in al die jaren zelfs nog nooit iets geclaimd bij hun. Lijkt me ordinaire diefstal, ga dan ook mijn verzekering opzeggen.

Raymond
23-12-2016

Schade caravan

Als ik alle reviews lees aangaande Inshared maar ik ben goed geholpen nadat ik mijn caravan totall loss reed. Binnen 3 weken was de hele schade afgehandeld en had ik mijn geld op mijn rekening en konden we voor de zomer nog een andere caravan kopen.

Deze week met de buurvrouw bezig geweest om de verzekering af te wikkelen die op naam stond van haar onlangs overleden man. Ook dit was binnen 10 minuten geregeld.

Ik zeg verzeker je maar gerust bij Inshared ik ben er in ieder geval zeer tevreden over en vergeet niet dat er overal wel wat is.

11-10-2016

Niet doen! Te hoge premie, communicatie problemen en slechchte

Veel te hoge premie berekening; heeft maanden gekost om te veranderen en pas na inschakeling van de klachtenman verholpen.Slechte afhandeling na ongeval, verhaalservice slaat nergens op! Nooit meer een verzekering bij Inshared. "We all benefit" slaat nergens op. No benefits at all!

04-10-2016

Opstalverzekering woonhuis stijgt met maar liefst 51% !

InShared verhoogt mijn opstalverzekering ongevraagd van de een op ander maand met maar liefst 51%. Dit kan toch niet waar zijn.ik heb nu een klacht ingediend en overweeg een stap naar TV programma Radar.

02-10-2016

Exorbitante premieverhoging Woonhuisverzekering

Na 2 jaar verzekerd te zijn binnen een maand 2 x een premieverhoging van totaal ruim 40%! Onbehoorlijk en onbetrouwbaar gedrag. Blijf uit de buurt van InShared.

27-09-2016

Draaikonten

Ik heb een klapband gehad van de caravan op de snelweg in het buitenland. Eerst Inshared gebeld en die vertelden me dat ik goed verzekerd was ik kon alles regelen en in Nederland zou alles netjes afgehandeld worden. Nu terug in Nederland trekken ze zich ineens terug en stellen ze dat caravan niet onder de dekking valt. Dit terwijl het duidelijk in hun eigen polisvoorwaarden staat. Maar dat interpreteer ik niet juist volgens hen.

11-08-2016

Eigen voorwaarden gelden niet voor INSHARED

Verhaal simpel lease auto 4 schadevrije jaren. Ik stop met het prive rijden van mijn lease auto en koop een prive auto. Verzeker deze via inshared, geef 4 jaar op. Deze worden niet geaccepteerd omdat het niet in roy data staat. Mail gestuurd antwoord inshared... ik kan mij schadevrijejaren niet meenemen. Jaar later kijk ik eens op de site en zie dat ze er zelfs mee promoten stuur uw overzicht in en wij kijken hoeveel schadevrije jaren u krijgt. Ik weer mail gestuurd met een kopie van hun eigen voorwaarden en een brief van de lease maatschapij met mijn schadevrije jaren. Antwoord wederom nee en hetzelfde verhaal met roydata. Ik een bel verzoek via de site ingestuurd en ik zou dan de vogende dag terug gebeld worden. Nou je raad het al niet terug gebeld. Je kunt ze niet breieken en ze houden je aan het lijntje zodat je stopt met het gelijk halen tereijl je dit hebt. Volgende hstap is nu mijn rechtsbstand in geschakeld en dit is de moedermaatschapij van dit bedrijf hihih lol ACHEMA. BENIEUWD of ze hun eigen voorwaarden nu wel hanteren en ik mijn teveel betaalde premie nou eens terug krijg en de gemaakte uren vergoed krijg.

VERZEKER JE NIET BIJ INSHARED

10-08-2016

Premieverhoging woonhuisverzekering met bijna 200%

Inshared heeft me laten weten dat de premie voor mijn woonhuisverzekering met ingang van 26 september van € 36.07 naar € 92,53 gaat, een verhoging van bijna 200%.... Door een "verkeerde risico-inschatting van de woning door Inshared" zou ik tot op heden een te lage premie hebben betaald. Ik heb even de vergelijkingsite van de Consumentenbond erbij gehaald en mijn woninggegevens ingevuld. Dan blijkt dat ik bij een behoorlijk aantal verzekeraars terecht kan voor het premiebedrag dat ik nu betaal, of zelfs voor minder. Ook interessant te zien dat Inshared niet alleen duur is maar ook een heel beroerd testresultaat scoort (1.9).

04-08-2016

Bijna 9% premieverhoging!

Betaalde altijd net onder de 30 euro per maand voor de de Toyota Aygo, nu een verhoging vanaf 26 juli 2016 naar 33.71. Sorry hoor maar op zo'n bedrag een absurde verhoging van bijna 9%.

Snel iets anders opzoeken!

Meer InShared reviews
Welk cijfer geef jij InShared?