Allianz Direct19 ervaringen

Ra
24-01-2020

NIET BEREIKBAAR!

Nieuwe auto opgehaald dus verzekering bellen (Was eerst Allsecur ).
om 15.30uur gebeld niemand neemt op dus blijf wachten.
Ondertussen met een andere telefoon ook bellen naar allianz direct. Nu nr 2 schadeverzekeringen ingetoetst deze name wel op binnen 1 min.
Ik vertelde haar dat er niet opgenomen wordt en dat ik maar onverzekerd naar huis ben gaan rijden na 1uur wachten aan de lijn.(ondertussen bel ik nog steeds met die andere telefoon waar nog steeds niet wordt opgenomen na 1,5uur). Zij ging wel even naar de afdeling lopen en ik zou terug gebeld worden.na 5 min terug gebeld kan dus wel. oude auto eruit gehaald nieuwe verzekeren. Moest ik ineens 20 euro meer gaan betalen voor een wa verzekering! Was geen verklaring voor. Dus andere verzekering gezocht daar ben ik nu hoger verzekerd ben wa+ en heeel veeel goedkoper.

Loes
Loes
21-01-2020

Slechtste autoverzekering OOIT!

Alles wat fout kan gaan is fout gegaan. Niemand kan je helpen, er werken alleen maar pannenkoeken daar. Overal 100 keer achteraan moeten bellen. Nu helemaal niet meer bereikbaar. Schadevrije jaren staan niet genoteerd en Allianz is niet bereikbaar, dus lukt niet om het te veranderen!

Louise
20-01-2020

Kies voor een andere verzekeraar!

Goede premie maar niet bereikbaar. Ik probeer mijn polis op te zeggen. Dat moet via de telefoon of chat. Telefoon wordt niet opgenomen (3 x een uur gewacht) en de chat wordt niet beantwoord.
Dus prijs is goed, maar als er iets is zijn ze onbereikbaar. Kies voor een andere verzekeraar!

Claudia
20-01-2020

Onbereikbaar

Verzekering opzeggen is onmogelijk, ze zijn onbereikbaar via chat en nemen de telefoon niet op. Geen contact mee te krijgen waardoor je verzekering gewoon doorloopt en je dus dubbel betaalt.
Slechte zaak, absolute afrader.

Stefan

Totaal onbereikbaar

Reageren niet op de chat
email sturen is niet mogelijk
telefonisch krijg je ze na ruim 45 minuten niet aan de lijn
Mijn auto is verkocht en kan hem nu niet uit de verzekering halen, zeer slecht!

Niet te bereiken

Een paar keer gebeld om te proberen een autoverzekering af te sluiten. 1x 12 min, 1x 26 min, laatste keer weer 13 minuten. Geen gehoor.
2 x via chat, wordt ook niet op gereageerd dus heb je ook niks aan.

Heb ik maar een andere verzekeringsmaatschappij genomen.

Waardeloos dus

Waardeloze dienstverlening

Wilde auto wisselen in de verzekering. Website (Chat en account), mail of telefonisch: het maakt niet uit: geen enkele vorm van contact kunnen krijgen. Dus maar ouderwets per brief opgezegd

Claudia
16-01-2020

Slecht te bereiken

In november m'n auto verkocht en op de dag zelf gebeld. 18 minuten in de wacht en niemand neemt op. Geprobeerd via chat, geen reactie. Via mijn account. Daar kom ik niet in. Gisteren voor het eerst succes en nu mag ik twee maanden betalen terwijl auto al lang weg is. Ronduit slecht en klant onvriendelijk.

Bianca

Niet bereikbaar

De klantenservice is niet tot slecht te bereiken. Wij kregen een brief op de mat dat we uit de verzekering zijn gezet wegens niet betalen. Altijd netjes betaald, maar automatische betaling is einde maand een keer niet gelukt, 2 weken later knikkeren ze je eruit. “Meerdere herinneringen” gekregen volgens Allianz, dit klopt absoluut niet. Nooit iets over gehoord. Ze hebben zelf hun zaken totaal niet op orde. Deze organisatie is NIET aan te raden!

Robin

SLECHTSE KLANTENSERVICE OOIT!

De klantenservice van allianzdirect is simpelweg niet bereikbaar! ik kan mijn oude polis nu niet opzeggen. Ik had de intensie mijn nieuwe auto ook te verzekeren bij allianzdirect maar nu ik al 2 dagen de klantservice probeer te bereiken kunnen ze dit wel vergeten!

Bar en bar slecht!

Alex
14-01-2020

Onbereikbaar via alle kanalen!

Ik probeer ze al aantal dagen te bereiken en ze zijn gewoon niet te bereiken!
Per telefoon, chat en e-mail zijn ze onbereikbaar. Echt super slechte service! Niet normaal.

Richard
13-01-2020

ZEER SLECHT BEDRIJF

Heb er twee autos verzekerd maar kom er niet doorheen voor een wijziging door te geven site niet chat niet moedeloos van te worden

Ad
10-01-2020

Slecht bereikbaar en niets op schrift

Ik heb een autoverzekering afgesloten, die pas over 6 weken moest ingaan. Bij het afsluiten moest meteen de eerste maandtermijn worden voldaan via Ideal. Er is een gelijk een persoonlijk account aangemaakt, waarop geen polis of offerte zichtbaar is. Dit kan pas bij ingangsdatum van verzekering. Hierop wilde ik checken of de ingangsdatum juist was opgenomen. De enige communicatie geschiedt via chat; geen telefoon, geen mail mogelijk. Op mijn vraag via de chat om schriftelijke bevestiging van de offerte of polis krijg ik te horen dat dit niet mogelijk is. Ik krijg hier een heel slecht gevoel van. Alleen al bij aangaan van de verzekering is de communicatie al zeer slecht. Als antwoord krijg ik te horen dat de communicatie via internet een reden is van de lage premie. Maar dit hoeft toch niet te betekenen, dat ik niets op papier of mail kan checken. Ik heb een dag later besloten om de verzekering per direct stop te zetten en de reeds betaalde maandtermijn terug te vragen. Dit is nu per chat bevestigd, maar ik heb nog niets op papier. De betaling is per Ideal gedaan en kan ik zelf niet terugboeken, wat bij incasso wel mogelijk is.De terugbetaling van de eerste maandtermijn gaat volgens de chat 10 dagen duren, wat in deze tijd al absurd lang is.De mail van het opzeggen van de verzekering mag ik binnen 2 dagen verwachten. Ik ben zeer teleurgesteld in deze gang van zaken en ik krijg van Allianz Direct door de beperkte communicatiemogelijkheden een onbetrouwbare indruk. Net of ze iets te verbergen hebben. Zeer klantonvriendelijk. Net als de gebroeders Tim en Tom Coronel kreeg ik ook de indruk, dat ik moest gaan.

Tonny

Onbereikbaar

Ik wilde mijn verzekeringen oversluiten naar Allianz direct. Kreeg 3 x een errormelding en daarom probeerde ik telefonisch contact te leggen. De wachttijd was 39 minuten! Sorry maar naar zo'n rampbedrijf was ik niet op zoek!😂😂!👎👎👎👎👎

Anita
Anita

Klantenservice sucks!

Uren in de wacht! Chat reageerde ook niet. Online niet mogelijk om te wijzigen. Nul contact. Zelfs 1 ster is nog teveel!

Edwin
09-01-2020

Bereikbaarheid is heeeeeeel slecht

Probeer nu voor de 3x zowel via telefoon als via de chat achter een aantal zaken te komen en men is niet bereikbaar.#

Gerard
08-01-2020

Niet bereikbare klantenservice.

Ik war bij Alsecure. Is nu overgenomen door Allianz Direct.

Wilde mijn verzekering wijzigen. Kreeg een lompe ondeskundige persoon aan de lijn .Dacht dat alles rond was. Stond mijn naam niet volledig op de Polis.
Deze wilde ik wijzigen. maar ze zijn niet bereikbaar per telefoon en chat. Ik had er geen goed gevoel bij en heb per direct opgezegd. Ik zie de grote problemen al voor me. Ik lever me niet uit aan cowboys. Bij Centraal Beheer alles in 10 minuten geregeld en nog goedkoper ook. Ben weer thuis.

Lars
07-01-2020

Waardeloze service

Verzekering opzeggen via de website of je account is niet mogelijk, of onvindbaar, terwijl dit wel wordt gesuggereerd. Dan maar een brief geschreven. De maand daarna toch een mail gekregen dat de verzekering geprolongeerd is.
Het is niet mogelijk om hierover met ze te bellen. Alles moet via de chat, maar daar reageren ze niet op. Ik heb een half uur op een reactie gewacht.

Vero
03-01-2020

Weg met Allianzdirect

Geen bereik met de klantenservice zowel telefoon als chat niet! Heel slecht!

Welk cijfer geef jij Allianz Direct?