Vandaag telefonisch contact mbt wijziging IBAN nummer: Zeer vriendelijk te woord gestaan door Ramesh en tevens voordeel gehaald uit poliswijziging. Deze man denkt mee met de klant!
Ik zat bij allsecur wat werd overgenomen door allianz.deed mijn betaling altijd via de link die ik via sms kreeg. Door de overname kreeg ik de sms niet en was ik (2!) week te laat met betalen, waarop ik vervolgens werd afgesloten. Heb nog gevraagd of ik aan alle betalingen had voldaan, dat had ik. Wettelijk gezien mag je iemand na 2 week niet al afsluiten waarop ik een half jaar na dato nog een rekening van 4 euro te weinig betaalde rekening kreeg. Door dit nutteloze voorval sta ik nu 8 jaar als wanbetaler geregistreerd. Belachelijk! Geen verzekering meer te krijgen terwijl ik altijd netjes betaal.
Let op als je een autoverzekering afsluit bij dit bedrijf. Ik heb in 2016 een motorongeluk gehad resulterend in -4 schadevrije jaren voor de motorverzekering in ROYdata, deze verzekering heb ik in 2018 opgezegd. Ik had mijn autoverzekering al geruime tijd bij Mercedes-Benz Insurance (tussenpersoon van Allianz Nederland) lopen met begin dit jaar 11 schadevrije jaren. Begin dit jaar besloot ik die over te sluiten naar Allianz Direct i.v.m. de kosten (100,= ipv 150,=). Na twee maanden kreeg ik ineens een e-mail dat de verzekering was aangepast (geen reden). Meerdere keren contact gehad, het bleek dat zij de premie eenzijdig hadden aangepast naar 200,= (ivm van +11 naar -4 schadevrije jaren) en ook dat zij 5 jaar terugkijken en rücksichtslos gewoon de motorset bij ROYdata gebruiken voor de autoverzekering. ondanks dat de risicoafweging voor auto en motor totaal verschillend is. Allianz Direct kijkt vijf jaar terug naar schades, dat is langer dan andere maatschappijen.
Niet bereikbaar via chat en telefoon
Vreselijk slecht bedrijf met een beroerde service. Probeer ze maar niet te bellen want je krijgt ze niet te pakken.
Twee autoverzekeringen aangesloten beiden waren dubbel in hun systeem aangemaakt, na elke maand een afchrijving van de automatische incasso op de bank kreeg ik herinneringen in de email spambox. Na 4 a 5 maanden elke maand uren bezig te zijn ze proberen te bereiken en na tientallen loze beloftes heb ik elders wat afgesloten. Nu bijna drie kwart jaar komen ze in eens met een incasso van nog een openstaande factuur van een maan nadat ik al lang en breed verhuisd was van verzekeraar. Ik betaal de incasso wel maar ze kunnen rekenen dat ik iedereen af zal raden om met deze oplichters in zee te gaan.
Zeer slechte ervaring! Na jaren lang netjes betaald te hebben voor mijn autoverzekering 1 factuur mis gegaan door Allianz zelf. Hierdoor meteen op de zwarte lijst gezet. Nu 1,5 jaar later krijg ik nog een incasso bureau op mij afgestuurd omdat ik nog een factuur niet betaald zou hebben. Ze willen niet aangeven om welke dit gaat en zijn zelf niet te bereiken! Zeer slechte verzekeringsmaatschappij met alleen maar ellende.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Slechtste verzekering! Totaal niet klantvriendelijk of klantgericht! Alles draait om geld en niet om service! Ik ben inmiddels al 3 maanden me auto kwijt en bel/mail bijna dagelijks. Bijna geen reactie, telefonisch wordt je van het kastje naar de muur gestuurd! En als je er dan wat over zegt schuiven ze het allemaal op elkaar af!
Allrisk verzekerd, premie altijd op tijd betaald; woensdag schade door aanrijding. melding online, alle informatie geüpload. Bevestiging in mijn omgeving. Afspraak voor beoordeling schade en herstel door top schadehersteller (van Allianz Direct). Vandaag staat mijn vrouw bij deze schadehersteller; geen melding vanuit Allianz direct, dus geen actie vanuit schadehersteller, auto niet meer veilig om mee te rijden, geen vervangend vervoer.telefonisch is Allianz Direct niet bereikbaar, chat mogelijkheden vallen halverwege communicatie weg (door thuiswerkers met slechte wifi volgens zeggen). Dan maar de alarmcentrale gebeld; dame heel vriendelijk maar zucht bij het aanhoren van mijn verhaal. Biedt excuses aan maar kan niets (!) betekenen. Chatberichten maar vastgelegd, 6 sessies van gemiddeld 45 minuten zonder resultaat. Ook het in de wacht staan telefonisch met wachttijden tot 87 minuten! nu vrijdag avond, Pinksterweekend voor de deur en geen vervoer. Wat vind u van Alilianz Direct?
Heel slecht. Ook telefonisch volledig onbereikbaar en duurt een maand om via mail reactie te ontvangen.
Gebeld in september met de vraag of onze geplaatste overkapping ook verzekerd was…. ja was het antwoord.
Nu na de stormschade is het antwoord opeens nee 👎
Gelijk verzekering opgezegd!
Ik ben geholpen door Hajar en ben supergoed door haar geholpen en heel professioneel ten alle tijde. Ze was heel geduldig. Want ik ben namelijk al langer dan 3 jaar klant en heb een nieuwe auto gekocht dus ging het een beetje mis. Nou echt een topper is ze. Ze mag me gerust een mail sturen dan trakteer ik haar graag op een bakje thee. (e-mailadres verwijderd)
Verzekering Allianz direct weigert bij autoschade een tegenpartij aansprakelijk te stellen. De reden die ze vermelden is dat het niet te bewijzen valt, terwijl ik ervoor heb gezorgd dat er camerabeelden apart zijn gehouden voor hen, die zij op kunnen vragen. Al vanaf vorige week maandag 10 januari dat ongeluk is gebeurd. Ondanks dat weigert Allianz al bijna 2 weken lang de camera beelden op te vragen en blijven zij bij het standpunt dat er geen bewijs is. Ik heb nog nooit zo een slechte verzekering gehad en besloten gerechtelijke stappen richting hen te nemen en tevens naar de media te stappen. Lieve mensen,neem deze verzekering NIET! Aub! Super slechte verzekeraar!
Al maanden aan het wachten op de afwikkeling van een schade op de woonverzekering. Ik bel steeds, maar er gebeurt niets
Ik hang gemiddeld een uur in de wacht voordat ik een medewerker kan spreken.
Dit is niet van deze tijd of wel?
Allianz Direct is zeer slecht bereikbaar, zowel telefonisch, per chat als per mail. Hoe doet zo'n bedrijf dan nog zaken?
Ik zou dit bedrijf niet aanraden bij familie, vrienden en kenissen
Grappig; ik kreeg het nieuwe premie voorstel; ruim 63 euro WA+ met nog wat service.veel vond ik, dus ik even naar de site en net doen of ik hetzelfde voertuig met zelfde schadevrije jaren en de zelfde serviceses. ik kom ruim 15 euro per maand goedkoper uit met precies dezelfde voorwaarden. ik ga dus weg hier natuurlijk. 180 euro per jaar. Kun je na gaan eerst wilde we nog al onze verzekeringen onderbrengen, niet meer dus. Ik ben een voorzitter van een VVE dat gaat ze dus veel geld kosten!
Na 2 jaar bezig te zijn geweest om de goede roy data registratie te verkrijgen, zijn ze nog steeds niet in staat dit eenvoudige (1 druk op de knop karweitje goed te klaren.). Weest verstandig lees alle negatieve berichten: nooit met deze verzekeraar in zee gaan.
Ik heb een schade aan mijn auto gehad en krijg nu aanmaningen van het voorgeschreven herstelbedrijf dat de rekening niet is betaald door Allianz.
Op mails wordt niet geantwoord en telefonisch kom je er niet doorheen.
Geen contact mee te krijgen
Zeer slechte service.
Je kan alleen telefonisch geholpen worden door onervaren werknemenrs. Telefonisten weten niet waar ze het over hebben en vertellen verschillende verhalen. Niks is zwart op wit te krijgen en wordt opgehanden als je verder doorvraagd.
Service in het algemeen waardeloos en je bent dagelijks uren aan het bellen (2 uur gemiddeld in de wacht) om iets voor elkaar te krijgen.
Blijf weg van deze verzekeraar.
Had mijn autoverzekering bij Allianz.Na aanschaf andere auto kon ik deze niet verzekeren omdat er op mijn adres mijn bedrijf zou zijn ingeschreven.Dat was door Allianz gezien bij de site www.kvk.nl/zoeken/handelsregister.Als men echter niet te belabberd geweest om alles goed te lezen had men daar kunnen lezen dat ik al een eeuwigheid geleden was uitgeschreven.Na chatcontact met Amir en Joanne van Allianz ben ik zeer incorrect behandeld.Verzekering inmiddels elders afgesoten. Ze zijn zeer klantonvriendelijkheid.