Centraal Beheer reviews

3.3
17-01-2024

Bril ging kapot tijdens reis in VS op 13 januari. Was nog druk bezig bonnen te regelen voor het dossier, als onderbouwing en op 17 januari stond het maximale bedrag (niet zo veel vanwege afschrijving) al op rekening. Klasse.

11-01-2024

Door storm pannen van het dak. Ze sturen het door naar Patina dakdekkers. 8 werkdagen later meerdere malen met Centraal Beheer gebeld en klacht ingediend. Ze verwijzen continu naar Patina want die gaan u bellen. Patina bellen heeft geen zin want dat heb ik na 45 minuten in de wacht opgegeven. Antwoord op klacht binnen 30 minuten dat ze de klacht doorzetten naar Patina. Nu reageren ze helemaal niet meer op mijn e-mails. Trek je conclusie!

Rj
14-11-2023

Wij hebben een all risk verzekering bij centraal beheer afgesloten met daarbij aanvullend pechhulp verzekering. Helaas hebben wij vorige week een ongeluk gekregen met de scooter en stopte deze met werken. Dit gemeld bij CB en dan komen ze met een terugkoppeling van “ het is niet duidelijk of de schade door de ongeluk is gekomen of door pech” “het kan zijn dat dit dus niet verzekerd is”. Ik snap er helemaal niks meer van met dit bedrijf, je moet zoveel premie betalen en dan vergoeden ze alsnog niks of ze zoeken manieren om niet voor de kosten op te draaien.

Carl
27-08-2023

Nou ik wil dit ff kwijt.

Een ongelukje. Een brandgaatje in mijn 7 weken oude hoekbank.

Centaal beheer gebeld waar ik mijn inboedelverzekering heb, en dit was resultaat.

Wij willen U 170€ vergoeden. Een meubelmaker is te duur om te sturen. Ik zei 😡😡😡170€?

Als antwoord kreeg ik. Ja maar U kunt er toch nog op zitten. 😳. Dat was het dus.

Ik zei nog. Dus als ik een nieuwe auto koop met een all risk verzekering, ik rij er een deuk in. De kosten zijn bijvoorbeeld 2000€. Dan willen jullie mij straks laat zeggen 500€ geven, want ik kan er toch nog in rijden. 😂😂😂.

Gelukkig lost de leverancier het op.

Dus mensen. Een advies. Geen verzekering bij Centraal beheer.

Maaike
03-08-2023

Ik geef een 0 sterren. Wat een vreselijke ervaring hebben we gehad met Centraal Beheer! Na jarenlang (meer dan 10 jaar)trouw premies te hebben betaald voor verschillende verzekeringen, waaronder een woonverzekering, fietsverzekering, aansprakelijkheidsverzekering, rechtsbijstandverzekering, doorlopende reisverzekering en bromfietsverzekering, hebben we vandaag met grote verontwaardiging besloten om al onze verzekeringen elders onder te brengen. En ik kan je vertellen dat we nooit, maar dan ook nooit meer zullen overwegen om ooit nog zaken te doen met Centraal Beheer.

Arjan
17-07-2023

Diep triest. Je meldt een schade voor aansprakelijkheid en hoort nooit meer iets. Je vraagt een nieuwe verzekering aan en je hoort ook niets. Dus dan bel je maar wachttijden zijn > 40 minuten en onvriendelijk te woord gestaan.vovendien wordbje gevraagd allerlei gegevens in te toetsen / in te spreken die je vervolgens wederom bij contact moet doorgeven. Daarvoor betaal ik geen premie toch? App werkt ook niet: als je op 13 juli schade meldt, staat er 10 juli als aangiftedatum. Teksten zijn niet inzichtelijk en documenten uploaden werkt niet. Nu besloten het zelf maar te betalen. Maar vraag blijft waarvoor je premie betaald

Martijn
17-07-2023

Zelfs 1 ster is nog te veel

2 verzekering lopen die allebei een deel kunnen doen

Ook altijd zo afgesproken omdat je als ondernemer wel eens iets heb wat gelijk loopt nu is er zo een geval en nu zakelijk willen ze een deel doen maar deel 1 is privé en bij de privé verzekering zeggen ze precies andersom

Deze mensen zouden nooit meer een baan mogen hebben

20-06-2023

Ik vroeg om ondersteuning bij het kwijtschelden van een schuld bij een creditcard maatschappij die mijn zoon na een overval had opgelopen. Hij was door omstandigheden niet in staat geweest dit snel te melden en toen ik eindelijk een jurist aan de lijn kreeg heb ik met verbazing zitten luisteren naar haar betoog. Ik vroeg of ze voor de creditcard maatschappij opkwam. Premie dat je kritisch naar de argumenten kijkt maar als je alleen maar als advocaat van de credit card maatschappij kan opereren dan vraag je je serieus af: waar ben ik voor verzekerd. Bij voorgaande gevallen was mijn indruk ook al niet erg positief van deze club. Ik zeg eind dit jaar op en ga wel naar een andere verzekeraar. Dit is zwaar K.

Jet
13-06-2023

Probeer autoverzekering af te sluiten. Adverteren met "binnen 5 minuten verzekerd" nou niet dus. Vandaag krijgen we een andere auto. Moeten we eerst 2 dagen wachten voor acceptatie.

Heb er al tientallen jaren mijn andere verzekeringen.

Binnenkort denk ik niet meer.

Christiaan
17-04-2023

Als je zoekt op Centraal Beheer dan zeggen ze over zichtzelf: Centraal Beheer is opgericht om mensen te helpen. Iedere dag weer.

Ik heb per mail mijn verzekering opgezegd en wat krijg ik per mail terug: een ontvangstbevestiging met daarin de volgende tekst:

Wij beantwoorden geen vragen per mail;

Wij veranderen uw gegevens niet als u dit per e-mail vraagt (een e-

mail kan eenvoudig misbruikt worden door anderen bla bla)

Laat het ons weten als u ons iets via e-mail stuurt (ja kom nou dat kun je toch zien).

Met andere woorden. ze proberen je het vooral moeilijk te maken EN e-mail is als een bedrijf het gebruiken wil handig voor mij, gaat snel, goed voor het milieu etc. maar als IK wat wil mailen dan is het opeens gevaarlijk.

En dit geldt niet alleen voor Centraal Beheer maar hou es op! Stuur mij maar een polis per post. Want het kan mij geen ene moer schelen of ik morgen die post heb of over 5 dagen.

Gina
17-04-2023

Klushulp Centraal Beheer ingeschakeld voor lekkage aan een radiator

De monteur , aardige man, is geweest en gezegd dat de radiator vervangen moest worden, (veel roest en gaatjes). Hij heeft een offerte gedaan: kosten 800 euro (oude radiator afkoppelen,, aanschaf nieuwe radiator en aansluiten), echter oude radiator wordt niet afgevoerd, moet jezelf voor zorgen, vind ik raar. Aan de kapotte radiator heeft hij niets kunnen doen. Het heeft me wel 100 euro gekost, want je betaalt altijd een uur en servicekosten.Houd hier rekening mee! Ik ga bij andere installatiebedrijven offertes opvragen, want ik laat alle radiatoren in mijn flat nu vervangen.

Victor
16-12-2022

De Klushulp Service van Centraal Beheer is een drama. Na een aantal slechte ervaringen was ik toch zo onverstandig om weer eens een beroep op ze te doen. Het lijkt namelijk zo handig. Heb 4 uur lang voor niets zitten te wachten. Ik zou niemand aanraden om er gebruik van te maken.

Stefan
25-11-2022

Via Klushulp zou onze CV-ketel worden gecontroleerd. De planning van Centraal Beheer is niet op orde, waardoor we al weken wachten op een onderhoudsbeurt die keer op keer last-minute uitgesteld wordt.

De eerste afspraak werd een werkdag van tevoren zonder overleg verplaatst. Zelf maar even gebeld om aan te geven dat we die dag niet thuis waren, dus werd het verplaatst naar weer een nieuwe datum, maar ook deze werd kort van tevoren afgezegd omdat het "niet meer paste in de planning van de vakman".

Telefonisch kon ik voorkeursdata doorgeven voor een nieuwe afspraak. Na duidelijke geruststelling dat de vakman echt zou kunnen is er weer een nieuwe afspraak gemaakt. Een dag van tevoren werd ik echter gebeld met de mededeling dat het weer verplaatst was.

Ik ben benieuwd hoe vaak de riedel van nieuwe datum -> "het past toch niet in de planning" -> nieuwe datum, zich nog gaat herhalen. Ondertussen maar op zoek naar iets anders.

Lavinia
09-11-2022

Via de Hema, waar ik mijn verzekeringen heb afgesloten, word ik doorverwezen naar Achmea rechtsbijstandsverzekering omdat zij hiermee een contract hebben afgesloten.

Vanaf het moment van aanmelding van mijn zaak wordt al direct aangegeven dat ze de zaak niet zelf behandelen maar uitbesteden aan een ander advocatenkantoor, een zogenaamd afschuif systeem. Vanaf de start ontbreekt het aan transparantie en aan expertise, betrokkenheid en maatwerk met als excuus dat een zaak niet haalbaar is en wordt het een geschillen kwestie. Je wordt telefonisch gemanipuleerd en je ontvangt acties en afspraken verdraait op papier weergegeven of helemaal niet, zelfs wanneer je er nadrukkelijk om vraagt. Onbetrouwbaar! Je staat als klant totaal niet centraal staat maar de verzekeringsmaatschappij.

07-11-2022

Ze zijn er niet voor hun klanten. Zelfs in noodsituaties zijn ze telefonische onbereikaar en drijven je tot wanhoop. 10, 15, 20 minuten geen contact. Het blijft bij het bandje " al onze medwerkers zijn in gesprek".

Het lijkt of ze alles digitaal en per e mail willen afhandelen en daarom opzettelijk nauwelijks medewekers achter de telefoon zetten. Ik ga hier een klacht bij de Kifid over indienen. Dit is onrechtmatig handelen. Achmea hoort telefonisch bereikbaar te zijn, conform hun polis voorwaarden.

Herbert
28-10-2022

Nooit mee in zee gaan. Komen afspraken niet na, bellen niet terug, en bel je zelf. Zijn ze er niet.

10-10-2022

Geeft niet thuis na jarenlang je premie betalen verschuiolen ze zioch acht het feit dat je een zakelijke polis moet nemen: ze doen dus gewoon niets terwijl ik tegen loon en inkomen ben verzekerd. Ongelooflijke volks verlakkerij, cq oplichtings praktijken!

Maarten
05-10-2022

Maand geleden schade gemeld. Heb een bericht gehad dat ik even moet bellen. Helaas niet te doen wachttijden tussen de 40 en 50 minuten Dit is niet te doen ik ga al mijn verzekeringen bij Centraalbeheer weg halen‼️

Yildirim
05-10-2022

Via Centraal beheer had ik een Achmea rechtsbijstand, heel erg teleur gesteld zo een verzekering met een erg slecht rechtsbijstand wacht meer dan 6 weken een antwoord. Zonder voor me tijd en geld hoop dat ik rond krijg en ook gelijkt andere verzekering zoeken. Een grote NUL

Ilyas Kilic
26-09-2022

Een ingediende klacht op 10 augustus is nog steeds niet in behandeling genomen. Zo traag en moeizaam allemaal. Als ik wist had ik nooit voor Centraal beheer gekozen. Je zou denken dat ze professioneel bezig zijn, maar dat klopt niet. Heel jammer voor reputatie van Centraal Beheer.

Meer Centraal Beheer reviews