24-03-2017

Uitzich zelf schade's betalen

PAS OP als je je verzekert bij CB , want wij vragen advies over een schade ( hebben zonder na te denken de gegevens van de tegen partij doorgegeven tel ) ,krijgen een schadeformulier toe gezonden bellen daarna op dat we GEEN schade erkennen en het zelf regelen en sturen het formulier ook NIET retour en wat doet CB , gaat uit zich zelf ( lees zonder toestemming en ingevuld formulier ) contact opnemen met de tegenpartij en gaat vervolgens over tot betaling van 50 % van de schade uit coulance ( maar wij bekennen NIETS , aan mijn hoela ) en nemen nog wel even contact op met ons , maar als wij zeggen NIET betalen , doen wij dat gewoon toch maar . En dan nog zeggen wij helpen u en en willen u graag houden als klant . HAHAHAHAHA

Ferry
20-03-2017

Slechte service , slechte behandeling

Na jaren verzekerd geweest te zijn bij c b a , nu per direct opgezegd. Ik wissel per 6 maanden van auto , dus ook in dec was dit het geval. Ik bel ze op en krijg netjes te horen alles is geregeld , maar helaas niets is minder waar. Twee weken geleden een boete in mijn brievenbus , ik reed onverzekerd. Nou ik c b a bellen , na drie telefoontjes werd mij verzekerd dat het goed zou komen. Vandaag kreeg ik een telefoontje , nou ze kunnen er niets aan doen was mijn eigen schuld etc. Volgens hun was het een offerte die ze aan de telefoon doorgaven en geen definitieve verzekering. Nou al met al , zou ik zeker deze maatschappij passeren en gaan voor een ander.

Mariska
09-03-2017

Extreem hoge premie betaald voor WA-snorfietsverzekering

8 jaar geleden WA-snorfietsverzekering afgesloten bij CBA voor mijn partner. Premie was toendertijd 145 euro per jaar. Twee jaar geleden zelfs 179 euro. Dit jaar was de premie ineens 66 euro. Na navraag bij kennissen komen we er nu achter dat we al die jaren veeeeel te veel premie betaald hebben. Na telefonisch contact zeggen ze dat ze in maart 2016 op een ander systeem zijn overgegaan, en dat de hoge premies vóór die tijd inderdaad gewoon kloppen. Nou, daar geloof ik niets van! 7 jaar lang 2,5 x zoveel betaald dan we moesten betalen! Ik deed me ook voor als iemand die een tweedehands snorfiets wil kopen van een kennis (maar in werkelijkheid die van mijn partner) en vroeg hoeveel premie ik dan moet betalen. Ze vroegen om het kenteken, wat ik toen doorgaf, en toen bleek dat ik 31 euro dan moet betalen voor een heel jaar. Hoe kan het dan dat mijn partner voor dezelfde snorfiets 66 euro moet betalen? Na wat wachten kwam de medewerker terug met de mededeling dat het verschil wordt teruggestort op zijn rekening. Echter hebben we wel meer dan 100 euro per jaar te veel betaald de afgelopen 7 jaar; is buine 1000 euro!. Stom van ons dat we toendertijd niet geinformeerd hebben bij andere verzekeringen wat een snorfietsverzekering kost; wij dachten dat rond de 150 euro een normaal bedrag was. Dus niet. En CBA gaat dit natuurlijk niet toegeven; dat verhaal over overgegaan op nieuw systeem is duidelijk een rotsmoes. Verzekering meteen opgezegd; wat een onbetrouwbare verzekeraar zeg!

08-03-2017

Ongehoord onbeschoft

Ongehoord onbeschoft hoe de "dames" van de rechtsbijstand afdeling aan de telefoon zijn. Vinnig, agressief, vragen ook niet of ze gelegen bellen (je zit namelijk de hele dag te wachten op hún telefoontje en wat zij jou wel even te vertellen hebben) tutoyeren is standaard. Dus bent u net als ik bijna 40 en wenst u zich even lekker af te laten blaffen door een snotblaag van net 20 is het een aanrader, anders beter een andere partij zoeken die echt op zoek gaat naar een oplossing. Hier gooien ze alleen met verwijten, ja maar's en jij moet dit . kansloos

01-03-2017

Ongewenste post

Krijg continu ongewenste post van Centraal Beheer

19-02-2017

Reisverzekering is top

Recent voor de tweede keer geld gedeclareerd. Het ging zo makkelijk! Ik kon haast niet geloven dat het echt allemaal geregeld was. Daarnaast was iedereen die ik aan de telefoon heb gehad erg vriendelijk en behulpzaam.

10-02-2017

Schade uitbetalen Duurt enorm Lang!

4 jan auto-ongeluk gehad. Auto Total löss. Tegenpartij is bij Achmea verzekerd. Duidelijke schuld en papieren volledig ingevuld. Expertise rapport reeds in hun bezit. (Al in de 2e week) Mijn rechtsbijstand geeft aan dat gezien de duidelijke situatie het niet lang zou moeten duren. Nou. 6 weken verder en nog steeds geen uitbetaling of reactie! Vind het niet normaal. Ik word aangereden, heb geen Auto met twee kleine kinderen. Moet 2 keer per week naar de fysio ivm mijn klachten. en moet in m'n eentje maar iets zien te regelen. Ben totaal niet tevreden met de werkwijze en duur van de schadeafhandeling bij Achmea

08-02-2017

Uitgebreide inboedel verzekering

Al jaren heb ik een uitgebreide inboedel verzekering van centraal beheer naar volle tevredenheid omdat ik nog nooit iets heb hoeven claimen

nu door een lekkage van een schaal waar een plant in stond mijn eettafel en twee stoelen met water schade

nu word er van hun zijde gemeld sorry hiervoor geen apeldoorn bellen of te wel sorry valt niet onder de uitgebreide inboedel verzekering maar zo is het jaren geleden toch echt verkocht

ook de klachten afhandeling van centraal beheer wil hier niets van weten (wel jammer )

lees goed of de voorwaarden zoalsd ze verkocht worden ook daadwerkelijk in de polis staan

ik geef een drie omdat ik mij in de maling genomen voel

Rochelle
10-01-2017

Te lang met uitbetaling

Heb 8 dec 2016 een auto ongeluk auto is totaal los. Werd aangereden tegenpartij zag mij niet op een voorrands weg. tegenpartij gaf ook schuld.Nu een maand later nog steeds geen geld ontvangen van centraal beheer. Gaat om een bedrag van meer dan 1000 euro iedere keer moesten ze een andere papier hebben enz enz. en de personeel was ook niet al te vriendelijk aan de telefoon ik moest steeds bellen bellen en zelf achteraan gaan. toen hoorde ik van een andere collega dat mijn papieren nog niet in behandeling was en dit was 19 dec. terwijl ik het ongeluk op 8 dec had. 30 dec vertelde een collega dat ze het geld met spoed zouden overmaken maar sinds vandaag nog niks binnen. Weer gebeld toen zeiden ze ging iets mis met de betaling. Toen vertelde ze dat als het geld niet binnen 2 dagen over is gemaakt MOET ik zelf weer contact opnemen met hun toch absurd. dus bij deze zou ik niemand aanraden om hier verzekerd te worden. Ga nu ook zelf opzoek naar een andere verzekering.

09-01-2017

Niet verzekerd

Voor veel geld een mini deukje gerepareerd. Nota bene na overleg met verzekeraar of ik dit niet beter zelf kon regelen. Nog voordat de reparatie is voltooid krijg ik een gepeperde rekening met de melding dat ik "niet verzekerd" ben, aangezien de premie niet is betaald (is wel betaald) Er zou een brief verstuurd zijn en men wijst op wat kleine lettertjes (e.e.a. onduidelijk) Afgeblaft door de telefoon echter niet gewaarschuwd dat ik (kennelijk?) "niet verzekerd" was. Dit deukje was nauwelijks zichtbaar en voor mij geen probleem, thans een onverteerbare opgeklopte rekening.

Overigens al tweede probleem in korte tijd, vorig jaar bleek dat er vijf jaar 17% toegezegde korting door Centraal beheer mij door de neus was geboord. Die kreeg ik toen voor het lopende jaar terug maar niet voor de afgelopen jaren. Het zou een vergissing zijn door een "nieuw systeem"

Volgens mij heeft Centraal Beheer de automatisering niet op orde en wentelt de risico's hiervan eenzijdig af op de consument. Ze gedragen zich hierbij als een overheidsinstelling: Je wordt als een boef behandeld in plaats van als een klant.

13-12-2016

Zeer afgeraden

Een echte afrader is de autoverzekering bij Achmea. Premie is erg hoog in vergelijking met andere verzekeraars en de premie stijgt ongelooflijk veel na het claimen van een schade. Je betaalt bijna het schadebedrag terug!

Zeker niet verzekeren bij Achmea

13-12-2016

Inboedel verzekering

Wat een slechte service zeg! lekkage gehad door derden cb gebeld, na korte tijd expertise geweest wat een sukkel was dat maar goed lang verhaal kort te maken na 3 maanden gebeld te hebben eindelijk akkoord gekregen voor uitkering van de schade maaaaar nee hoor de volgende dag toch maar niet uitkeren want nee de expertise vind dat en dat. jaren waren wij met de familie klant per direct opgezegd niet omdat er niks werd uitgekeerd maar omdat ene Niels niet normaal antwoord kon geven op mijn vragen en gewoon heeft opgehangen ! Alle verzekeringen opgezegd succes met jullie Niels!

11-12-2016

Achmea reschtsbijstandverzekering

Op aanraden van mijn zuster ook een rechtsbijstandverzekering genomen bij Achmea. Bij een conflict met de energiemaatschappij heb ik hen ingeschakeld nadat ik er zelf niet meer uitkwam. Wel al veel "voorwerk" verricht maar dit lijkt mij logisch, je schakelt niet meteen de verzekering in. Achmea kwam met een zeer passende oplossing ter voorkoming van eventuele afsluiting en nog grotere probleem bij de energiemaatschappij. Uiteindelijk is de zaak heel kort daarna toch nog opgelost door de energiemaatschappij waardoor de oplossing van Achmea niet nodig bleek maar zij waren er wel voor ons toen hulp hard nodig bleek. Een pluim voor afdeling Achmea Rechtsbijstand!

06-12-2016

De zorgverzekering waar je niet ziek van word.

Achmea staat altijd voor je klaar, ze helpen je, je betaald een vaste lage premie en je kan ze altijd bellen. Als je ziekbent van je huidige zorgverzekering. Kom bij achmea

30-11-2016

Slechte schadeverzekering

Schade wordt niet vergoed ze proberen overal onder uit tekomen,ze proberen groot te worden over de rug van de consument,niet je auto verzekeren bij centraal beheer dus.

21-11-2016

Vergeet de verleidende omschrijvingen van CB

Lees over de verleidende teksten van de aanprijzingen voor een reisverzekering van CB achmea heen! Duik in de 88 telende pagina,s van polisvoorwaarden en spit door wat je wilt verzekeren. Ik ben letterlijk afgegaan op de headliners en kwam tot de conclusie dat ik uiteindelijk niet goed verzekerd was. Na diefstal bleek ik ondanks de ingeslagen ramen van mijn auto niet verzekerd voor de geroofde spullen. Dus . maak je even een ( sanitaire stop) en worden er achter je ,op een paar meter van de afgesloten auto de ramen ingeslagen kun je geen beroep doen op je verzekering. Niets menselijks is ons vreemd! Volgens cb achmea de volgende keer eerst de rugzak in de kofferbak en daarna.

18-11-2016

Schade aan s7 edge na struikelen

Ik werd meteen vriendelijk te woord gestaan en mijn klacht werd meteen goed afgehandeld de zelfde dag mijn telefoon nog kunnen laten maken.

16-11-2016

Niet mee in zee gaan! Incasseren doen ze als de beste uitkeren ho maar!

Wij hebben een dochter van wie haar laptop is gestolen tijdens haar stage in België! De reisverzekering dekt geen stagereizen omdat dit zou vallen onder zakelijke reizen? Gelukkig hadden we nog kostbaarheden buitenshuisverzekering en die stellen dat de laptop niet in een kast maar in een locker of kluis had moeten worden opgeborgen! Eigenlijk zijn die verzekeringen onzin en staan vol met clausules dat je nooit iets terugkrijgt. We gaan even Apeldoorn bellen om alle verzekeringen eruit te gooien!

03-11-2016

Rechtsbijstand werk en inkomen

Geschil op het werk gebeld met Achmea kreeg ik foutieve juridisch informatie. Ik bij mijn werkgever aangeklopt met hetgeen Achmea dus beweerde. Drie dagen later geeft Achmea mijn zaak uit handen aan een advocatenkantoor met wie zij samenwerkte. Zij hadden het druk? Inmiddels 7 maanden verder en heeft die advocatenkantoor geconcludeerd dat Achmea mijn onjuist/niet volledig heeft geïnformeerd. Ik heb dus geen poot om op te staan. Waardeloos shit bedrijf.

02-11-2016

Prima reisverzekering

Onze ervaringen met de reisverzekering van Centraal Beheer Achmea zijn alleen maar positief te noemen. Toen we in september teruggeroepen werden van onze reis in Italie, heeft CB ons prima begeleid. De terugreis werd door hen in de nacht geregeld en hierdoor konden we de dag daarna meteen vertrekken. Via de mail en sms'jes werden we op de hoogte gebracht en gehouden. De situatie was voor ons dan wel triest, CB verzekeringen heeft echter prima service geleverd.

Meer Centraal Beheer reviews
Welk cijfer geef jij Centraal Beheer Achmea?