19-02-2017

Reisverzekering is top

Recent voor de tweede keer geld gedeclareerd. Het ging zo makkelijk! Ik kon haast niet geloven dat het echt allemaal geregeld was. Daarnaast was iedereen die ik aan de telefoon heb gehad erg vriendelijk en behulpzaam.

10-02-2017

Schade uitbetalen Duurt enorm Lang!

4 jan auto-ongeluk gehad. Auto Total löss. Tegenpartij is bij Achmea verzekerd. Duidelijke schuld en papieren volledig ingevuld. Expertise rapport reeds in hun bezit. (Al in de 2e week) Mijn rechtsbijstand geeft aan dat gezien de duidelijke situatie het niet lang zou moeten duren. Nou. 6 weken verder en nog steeds geen uitbetaling of reactie! Vind het niet normaal. Ik word aangereden, heb geen Auto met twee kleine kinderen. Moet 2 keer per week naar de fysio ivm mijn klachten. en moet in m'n eentje maar iets zien te regelen. Ben totaal niet tevreden met de werkwijze en duur van de schadeafhandeling bij Achmea

08-02-2017

Uitgebreide inboedel verzekering

Al jaren heb ik een uitgebreide inboedel verzekering van centraal beheer naar volle tevredenheid omdat ik nog nooit iets heb hoeven claimen

nu door een lekkage van een schaal waar een plant in stond mijn eettafel en twee stoelen met water schade

nu word er van hun zijde gemeld sorry hiervoor geen apeldoorn bellen of te wel sorry valt niet onder de uitgebreide inboedel verzekering maar zo is het jaren geleden toch echt verkocht

ook de klachten afhandeling van centraal beheer wil hier niets van weten (wel jammer )

lees goed of de voorwaarden zoalsd ze verkocht worden ook daadwerkelijk in de polis staan

ik geef een drie omdat ik mij in de maling genomen voel

Rochelle
10-01-2017

Te lang met uitbetaling

Heb 8 dec 2016 een auto ongeluk auto is totaal los. Werd aangereden tegenpartij zag mij niet op een voorrands weg. tegenpartij gaf ook schuld.Nu een maand later nog steeds geen geld ontvangen van centraal beheer. Gaat om een bedrag van meer dan 1000 euro iedere keer moesten ze een andere papier hebben enz enz. en de personeel was ook niet al te vriendelijk aan de telefoon ik moest steeds bellen bellen en zelf achteraan gaan. toen hoorde ik van een andere collega dat mijn papieren nog niet in behandeling was en dit was 19 dec. terwijl ik het ongeluk op 8 dec had. 30 dec vertelde een collega dat ze het geld met spoed zouden overmaken maar sinds vandaag nog niks binnen. Weer gebeld toen zeiden ze ging iets mis met de betaling. Toen vertelde ze dat als het geld niet binnen 2 dagen over is gemaakt MOET ik zelf weer contact opnemen met hun toch absurd. dus bij deze zou ik niemand aanraden om hier verzekerd te worden. Ga nu ook zelf opzoek naar een andere verzekering.

09-01-2017

Niet verzekerd

Voor veel geld een mini deukje gerepareerd. Nota bene na overleg met verzekeraar of ik dit niet beter zelf kon regelen. Nog voordat de reparatie is voltooid krijg ik een gepeperde rekening met de melding dat ik "niet verzekerd" ben, aangezien de premie niet is betaald (is wel betaald) Er zou een brief verstuurd zijn en men wijst op wat kleine lettertjes (e.e.a. onduidelijk) Afgeblaft door de telefoon echter niet gewaarschuwd dat ik (kennelijk?) "niet verzekerd" was. Dit deukje was nauwelijks zichtbaar en voor mij geen probleem, thans een onverteerbare opgeklopte rekening.

Overigens al tweede probleem in korte tijd, vorig jaar bleek dat er vijf jaar 17% toegezegde korting door Centraal beheer mij door de neus was geboord. Die kreeg ik toen voor het lopende jaar terug maar niet voor de afgelopen jaren. Het zou een vergissing zijn door een "nieuw systeem"

Volgens mij heeft Centraal Beheer de automatisering niet op orde en wentelt de risico's hiervan eenzijdig af op de consument. Ze gedragen zich hierbij als een overheidsinstelling: Je wordt als een boef behandeld in plaats van als een klant.

13-12-2016

Zeer afgeraden

Een echte afrader is de autoverzekering bij Achmea. Premie is erg hoog in vergelijking met andere verzekeraars en de premie stijgt ongelooflijk veel na het claimen van een schade. Je betaalt bijna het schadebedrag terug!

Zeker niet verzekeren bij Achmea

13-12-2016

Inboedel verzekering

Wat een slechte service zeg! lekkage gehad door derden cb gebeld, na korte tijd expertise geweest wat een sukkel was dat maar goed lang verhaal kort te maken na 3 maanden gebeld te hebben eindelijk akkoord gekregen voor uitkering van de schade maaaaar nee hoor de volgende dag toch maar niet uitkeren want nee de expertise vind dat en dat. jaren waren wij met de familie klant per direct opgezegd niet omdat er niks werd uitgekeerd maar omdat ene Niels niet normaal antwoord kon geven op mijn vragen en gewoon heeft opgehangen ! Alle verzekeringen opgezegd succes met jullie Niels!

11-12-2016

Achmea reschtsbijstandverzekering

Op aanraden van mijn zuster ook een rechtsbijstandverzekering genomen bij Achmea. Bij een conflict met de energiemaatschappij heb ik hen ingeschakeld nadat ik er zelf niet meer uitkwam. Wel al veel "voorwerk" verricht maar dit lijkt mij logisch, je schakelt niet meteen de verzekering in. Achmea kwam met een zeer passende oplossing ter voorkoming van eventuele afsluiting en nog grotere probleem bij de energiemaatschappij. Uiteindelijk is de zaak heel kort daarna toch nog opgelost door de energiemaatschappij waardoor de oplossing van Achmea niet nodig bleek maar zij waren er wel voor ons toen hulp hard nodig bleek. Een pluim voor afdeling Achmea Rechtsbijstand!

06-12-2016

De zorgverzekering waar je niet ziek van word.

Achmea staat altijd voor je klaar, ze helpen je, je betaald een vaste lage premie en je kan ze altijd bellen. Als je ziekbent van je huidige zorgverzekering. Kom bij achmea

30-11-2016

Slechte schadeverzekering

Schade wordt niet vergoed ze proberen overal onder uit tekomen,ze proberen groot te worden over de rug van de consument,niet je auto verzekeren bij centraal beheer dus.

21-11-2016

Vergeet de verleidende omschrijvingen van CB

Lees over de verleidende teksten van de aanprijzingen voor een reisverzekering van CB achmea heen! Duik in de 88 telende pagina,s van polisvoorwaarden en spit door wat je wilt verzekeren. Ik ben letterlijk afgegaan op de headliners en kwam tot de conclusie dat ik uiteindelijk niet goed verzekerd was. Na diefstal bleek ik ondanks de ingeslagen ramen van mijn auto niet verzekerd voor de geroofde spullen. Dus . maak je even een ( sanitaire stop) en worden er achter je ,op een paar meter van de afgesloten auto de ramen ingeslagen kun je geen beroep doen op je verzekering. Niets menselijks is ons vreemd! Volgens cb achmea de volgende keer eerst de rugzak in de kofferbak en daarna.

18-11-2016

Schade aan s7 edge na struikelen

Ik werd meteen vriendelijk te woord gestaan en mijn klacht werd meteen goed afgehandeld de zelfde dag mijn telefoon nog kunnen laten maken.

16-11-2016

Niet mee in zee gaan! Incasseren doen ze als de beste uitkeren ho maar!

Wij hebben een dochter van wie haar laptop is gestolen tijdens haar stage in België! De reisverzekering dekt geen stagereizen omdat dit zou vallen onder zakelijke reizen? Gelukkig hadden we nog kostbaarheden buitenshuisverzekering en die stellen dat de laptop niet in een kast maar in een locker of kluis had moeten worden opgeborgen! Eigenlijk zijn die verzekeringen onzin en staan vol met clausules dat je nooit iets terugkrijgt. We gaan even Apeldoorn bellen om alle verzekeringen eruit te gooien!

03-11-2016

Rechtsbijstand werk en inkomen

Geschil op het werk gebeld met Achmea kreeg ik foutieve juridisch informatie. Ik bij mijn werkgever aangeklopt met hetgeen Achmea dus beweerde. Drie dagen later geeft Achmea mijn zaak uit handen aan een advocatenkantoor met wie zij samenwerkte. Zij hadden het druk? Inmiddels 7 maanden verder en heeft die advocatenkantoor geconcludeerd dat Achmea mijn onjuist/niet volledig heeft geïnformeerd. Ik heb dus geen poot om op te staan. Waardeloos shit bedrijf.

02-11-2016

Prima reisverzekering

Onze ervaringen met de reisverzekering van Centraal Beheer Achmea zijn alleen maar positief te noemen. Toen we in september teruggeroepen werden van onze reis in Italie, heeft CB ons prima begeleid. De terugreis werd door hen in de nacht geregeld en hierdoor konden we de dag daarna meteen vertrekken. Via de mail en sms'jes werden we op de hoogte gebracht en gehouden. De situatie was voor ons dan wel triest, CB verzekeringen heeft echter prima service geleverd.

26-10-2016

Wat is er met Centraal Beheer gebeurd?

Al meer dan 20 jaar verzekerd bij CB; nooit geen problemen mee gehad. Tot nu: lekkage via het dak in de badkamer. Er moeten plafonddelen vervangen worden, maar eerst moest er een reparatie op het dak plaatsvinden. Er komt een ingehuurd bedrijf met de vraag: "mag ik even kijken op het dak?'. Voordat ik het weet wordt er het e.e.a. gerepareerd(ondanks dat dit volgens CB niet vergode wordt!). Ik heb geen opdracht gegeven en toch voeren ze dat uit. Lekkage verholpen, zou je denken. Nee hoor, bij de eerste de beste regenbui is er nog lekkage. Voor het verdere herstel van de plafonddelen horen we verder ook helemaal niks. Kortom: 3 maanden verder en nog geen oplossing. Daarnaast is er lekkage geweest in de gang, waardoor het laminaat is gebold. Dit krijgen wij ook niet vergoed, omdat het volgens een 'lekkagedokter' - via CB- komt door een slechte afdichting van een drain in de douche. Ik heb verteld, dat deze lekkage al voor de verbouwing van onze badkamer is gekomen, door een wasmachine die daar nog stond. Denk maar niet dat ze luisteren. Ik kan er nog wel iemand naar laten kijken, maar dan is dat op eigen kosten. Onze vorige schade(ook lekkage) is een paar jaar geleden zonder morren verholpen, naar volle tevredenheid. Nu dus niet. Wat is er gebeurd met Centraal Beheer? Er zijn allemaal mensen ontslagen in de afgelopen jaren.de dienstverlening is er echt slecht door geworden! Ik ga echt op zoek naar een andere verzekeraar.

18-10-2016

Ga niet in zee met Achmea rechtsbijstand

Waardeloze ondersteuning daar waar je hulp zoekt in geschillen. Je moet alles zelf regelen.als je erover klaagt bij Achmea geven ze je toch geen gelijk.natuurlijk beschermen ze hun eigen bedrijfje. Achmea is weer wat rijker geworden door een rechtsbijstandsverzekering- aanvraag. En wij hebben er een enorm financieel probleem bij. ! Bedankt Achmea ! Nu snap ik de opmerking "afgekeurde juristen" !

17-10-2016

Zorgverzekering

Mijn zorgverzekering is zeer goed, zeer mooi en zeker een aanrader voor iedereen, beslis zelf wat je wil!

12-09-2016

Div schades

Ik heb afgelopen paar jaar veel pech gehad met schades aan inboedel en opstal: lekkage in badkamer waardoor lekkage in woonkamerr woonkamer met veel reparaties aan badkamer incl schilderwerk. Ook glasschade. En pech met wijn op tapijt.

Ik heb een alle risk dekking en er is wel even gecheckt maar alles is steeds zonder problemen en snel afgehandeld.

Top!

25-08-2016

Inboedelverzekering - Centraal Beheer geeft niet thuis

Ruim 18 jaar al een woonverzekering bij Centraal Beheer. Nog nooit in deze tijd een schade geclaimd.

Nu is mijn telefoon van tafel gevallen (6 maanden oud, 900 euro), waardoor het scherm is gebarsten. Contact opgenomen met Centraal Beheer en het antwoord was dat ik een standaard woonverzekering heb en geen all-risk en daarom deze schade NIET krijg vergoed.

Nooit ben ik door Centraal Beheer benaderd (via mail/post/o.i.d.) dat er nu ook andere mogelijkheden zijn voor een woonverzekering. Dat maakt het nogal zuur, omdat er in 18 jaar nogal veel is veranderd op het inboedelvlak. Mensen hebben nu verschillende apparatuur (waaronder mobiele telefoons, laptop, tablets, e.d.), echter blijken schades daaraan in veel gevallen niet gedekt te worden door de afgesloten verzekering. Aan de telefoon werd mij nog verteld dat Centraal Beheer aan bellende klanten wel doorgeeft dat er nieuwe mogelijkheden zijn, maar hoe vaak belt iemand zijn verzekering als er niets valt te claimen. Nu bel ik na 18 jaar eigenlijk voor het eerst en krijg je nul op request. Het zou Centraal Beheer prijzen als ze actief klanten benaderen met dit soort informatie i.p.v. reactief de bellende klanten hiervan op de hoogte te stellen.

Dus Centraal Beheer heeft geen enkele moeite om 18 jaar lang premies te innen, maar op het moment dat ik als klant ook aanspraak wil maken op mijn verzekering, geeft Centraal Beheer niet thuis.

Nu is het duidelijk dat er naar een andere verzekeraar gaat worden uitgekeken.

Ik adviseer iedereen dan ook om bij het zoeken naar een goede verzekering met een grote boog om Centraal Beheer heen te lopen en met een andere in zee te gaan.

Meer Centraal Beheer reviews
Welk cijfer geef jij Centraal Beheer Achmea?