Centraal Beheer reviews

Recente Centraal Beheer ervaringen

Carol
18-05-2022

Kan 0 sterren ook?

Waardeloze verzekeraar. Ze geven zichzelf een 8,9 voor klantenbeoordeling, maar dat is makkelijk als je jezelf punten mag geven. Bij mij scoren ze iig niet hoog. Tel. onbereikbaar, vergoeden nooit wat door te schermen met de kleine lettertjes. Na 30 jaar ellende ga ik weg bij deze uitknijpers. Ze moeten zich schamen voor hun slechte service en schadevergoedingen, waar je bijna nooit recht op schijnt te hebben! Ik had veel eerder weg moeten gaan!

Nb. een schade ( door lekkage ) die ik bij ze gemeld heb en volledig door hun klusteam afgehandeld zou worden. Terwijl er NIKS afgehandeld is, ontvang ik wel een mail met een enquete hoe ik de afhandeling heb ervaren. Nou 2 mei gemeld, na 2 weken nóg steeds niks vernomen! Ze mogen echt de pot op van mij. WAARDELOOS!

Ray
13-05-2022

Stichting Achmea rechtsbijstand (SAR) is onbetrouwbaar gebleken. Ik heb al maanden een geschil met de SAR over het kostenbudget bij de SAR weet men zogenaamd niet of en hoeveel budget er voor mijn zaak beschikbaar is.

Ondanks dat ik als gesprekspartner o.a. digitale opname heb gemaakt van uitspraken en afspraken, weet men zich niet aan gemaakt afspraken te houden. Mijn advocaat maakt overuren aan de discussies met de SAR tijd en geld welke eigenlijk aan de aangebrachte zaak zou moeten worden besteed. Ondertussen loopt mijn geschil met de wederpartij hierdoor ernstige vertraging en schade op.

UIt transcripties (slecht een selectie) blijkt dat de behandelaar van de SAR op 22 december 2021 herhaald toezegt om telefonisch contact op te nemen met de advocaat omtrent het budget. En de SAR vervolgens op merkwaardige wijze op 18 januari 2022 zich op het standpunt stelt dat dit nooit gezegd is en dat alles verkeerd is opgevat …terwijl in ondubbelzinnige bewoording. klip en

Michiel
05-04-2022

Eind februari storm schade gemeld. Melding nog steeds niet in behandeling genomen. Telefonisch is Centraal Beheer niet bereikbaar, wachttijd is altijd meer dan een uur. Terugbelverzoek ingezet, maar niet teruggebeld op aangegeven tijdstip. Al 2x officiele klacht ingediend via website, ook daar wordt niet op gereageerd.

Marja
01-04-2022

Had een hoge pet op van Centraal Beheer ivm vlotte afhandeling autoschade in het verleden. Maar wat een enorme teleurstelling nu ik voor de eerste keer een schade heb aan mijn inboedel door wateroverlast. Op alle mogelijke manieren heb ik offertes ingediend, maar krijg geen enkele reactie. Net een klacht ingediend, maar ook daarop verwacht ik geen reactie. Elke dag krijg ik te horen dat de wachttijd aan de telefoon langer dan een uur is. Neem dan meer mensen in dienst zou ik zeggen. Wat een deceptie. Een kleine troost om te lezen dat ik niet de enige ben die zo wordt behandeld.

Arzu
25-03-2022

Als je een verzekering wilt afsluiten staan ze in de rij en max 5 minuten heb je iemand aan de lijn.

Heb je een vraag, schade melden? Ik probeer al precies een week elke dag 3x 60 minuten per keer in de wacht om iemand aan de lijn te krijgen. Al een week krijg ik te horen dat de wachttijd langer dan een uur is. Onzin geloof er nu niks meer van. Kan toch niet. Elke werkdag 8 uur pwr dag wachttijden zo lang en niemand aan de lijn kunnen krijgen. Wij gaan alles binnenkort oversluiten, zijn er nu echt klaar mee.

Robert
17-03-2022

Rechtsbijstandverzekering van Centraal Beheer heeft een dure zaak in het buitenland volledig voor mij vergoed.

Ian
25-01-2022

Zeer zwakke maatschappij. Al mijn verzekeringen opgezegd en raad het iedereen in mijn netwerk actief af ooit met deze partij in zee te gaan. Een heel ingestudeerd verhaal waarom ze mijn laptop die door kortsluiting stuk ging en pas 2 jaar oud was niet zouden vergoeden. Als mijn koelkast erop gevallen zou zijn zouden ze het wel vergoed hebben. Dat zou in de kleine lettertjes staan.

Ik betaalde meer dan 25 euro premie per maand voor verschillende verzekeringen en was al jarenlang klant. De kosten voor de laptopreparatie bleken achteraf 59 euro te zijn. Zeer slechte partij.

13-01-2022

Afsluiten van een verzekering gaat perfect, maar de afhandeling na een schade op je woonverzekering is een ramp. Er is sprake van een volgens mij kleine waterschade, die ik al meer dan een maand geleden heb gemeld. Helaas is zowel de oorzaak van de schade (is wel bekend) en de schade zelf nog steeds niet opgelost. Ik heb inmiddels een document van 6 pagina's naar CB gestuurd met mijn reactie.

Silvia
27-12-2021

Vandaag met Centraal beheer inboedelverzekering gebeld over waterschade door lekkage CV ketel aan matras en zwaartedeken van onze autistische zoon en wil echt groot compliment achterlaten voor de snelle en nette afhandeling. Bedankt Centraal beheer. Echt ontzettend goed en snel geholpen.

Henrica
24-12-2021

Centraal beheer bied huishoudelijke hulpen aan ,maar als je een PGB

hebt kan dat niet ,als klant van centraal beheer vind ik dat erg vervelend. Met budget moet het toch ook te regelen zijn.

Vriendelijke groet,Mevr.Otten

Spencer
08-12-2021

Jammer om zo veel negative reviews te lezen. De rechtsbijstand verzekering beviel me eigenlijk heel goed. Ze waren goed bereikbaar en ik kreeg snel nadat ik contact had genomen een specialist en daarna een advocaat toegewezen. De advocaat bleek een goed ervaren jurist te zijn op het gebeid van huurder/ verhuurder dispute. Inmiddels heeft de advocaat mij bijgestaan in de rechtszaak en de rechtszaak is in mijn voordeel beoordeeld. Kortom, ben super dankbaar dat ik mijn rechtsbijstand verzekering bij Achemea heb gesloten en de advocaat mijn zeer goed heeft geholpen.

Leon
08-12-2021

24-08-2021 rijd iemand achterop mijn auto. Dit persoon is verzekerd via Centraal Beheer. Ik heb een Das rechtsbijstand en die sturen netjes een aansprakelijkheid stelling en schaderapport. Geen enkele reactie van Centraal Beheer. Herinnering verstuurd, en nog eens, maar helemaal niets. We zijn nu ruim drie maanden verder en het enige wat ik denk: Gelukkig hebben we meer verstand van negeren!

Myrna
08-12-2021

Ik zou iedereen afraden om een klus te boeken via Klushulp. Ivm een lekkage heb ik met spoed een klus geboekt om de dakgoot te laten schoonmaken. De vakman kwam langs en ging weg nadat de klus naar zijn zeggen gedaan was. De dakgoot lag echter nog vol met bladeren! Maar nog erger vind ik het contact daarna met centraal beheer. Ik heb 5 keer moeten bellen en 5 dagen moeten wachten (intussen is de lekkage heel veel erger geworden en heb ik het op een andere manier op moeten lossen) en elke keer de boodschap: wat vervelend mevrouw we zijn er mee bezig. Echt schandalig en maken absoluut niks waar wat er op de website staat.

Renee
07-12-2021

Vorig jaar is mijn vloer vervangen na waterschade. Centraal beheer heeft dit opgepakt met tussenbedrijf Parket Tree en heeft Ten Dam vloeren te Purmerend uitgekozen als bedrijf.

Lang verhaal kort; vloer trok krom, Parket tree gaf aan dat het de schuld was van de stukadoor (vloer is gelegd voor het stuccen) en daarmee was de kous af. Er kwam niemand langs. Ik heb weken lang geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice. Stond minimaal 30 minuten in de wachtrij en belde tijdens mijn werk. Klachtencoördinator zou mij terug bellen, moet nog gebeuren (we zijn maanden verder). Zeer niet-klantvriendelijk en daarom stap ik over naar een andere verzekeraar.

Rob
17-11-2021

Belachelijke reclame spot! Nooit meer achmea of rabobank hier in huis. En zal mijn uiterste best doen om ze op alle mogelijke manieren te boycotten.

Thijs
10-11-2021

Heel slecht bedrijf!

Nooit meer een verzekering hier!

Willy
26-10-2021

Brandschade super geregeld en afgehandeld

Irfan
Deze klacht is opgelost
24-10-2021

Ik heb een klus bij centraal beheer geplaatst om het porobleem van warm water van een kraan op te lossen. Centraal beheer een klusman van Roamler Tech naar me verstuurd. Hij heeft de kraan gewijzigd want volgens hem was het probleem daardoor veroorzaakt. Tijdens zijn werkzaamheden heeft hij lekkage veroorzaakt en zonder op te lossen wegegaan. Hij heeft gelogen dat de lekkage niet meer van toepassing zal zijn.

Nu heb ik twee problemen, er komt nog steeds geen warm water en ik heb lekkage. Ik heb hierover contact met Centraal beheer gehad. na 6 dagen is er nog niemand verstuurd om het probleem op te lossen en ik zit met koud water en lekkage.

Echt vreselijk uitvoering en geen begrip voor gevaar veroorzaakt door centraal beheer.

Let op om ze binnen je huis te laten want ze gaan ellende veroorzaken en onzorgvuldige omgaan met het gevaar door hun uitvoering werkzaamheden.

Ad
20-10-2021

Waardeloze “verzekeraar”. Had schade aan mijn vloer omdat de leidingen van mijn cv te warm werden door een mankement aan mijn cv ketel. Was geen gevolgschade. Als er nu water was gelekt wel. Forse schadepost wat Centraal Beheer een zorg zal zijn. Als ze maar niet uit hoeven te keren. Is de naam van verzekeraar niet waardig. Heb er wel een andere naam voor maar die houd ik beter voor me.

Roos
18-09-2021

Mijn hele leven nooit een rechtsbijstand nodig gehad. Nu met afwikkeling van een nalatenschap blijkt er helaas hulp nodig te zijn.

Centraal beheer is niet bereikbaar, van het kastje naar de muur, willen de opdracht niet nemen etc. Uiteindelijk een advocaat ingeschakeld want het kon niet zonder hulp en een klacht ingediend. Toen bleek dat zij fout zaten werd er gedramd om de casus over te nemen. Uiteraard niet gedaan omdat zij fout zaten. Gemaakte kosten door mij zijn niet vergoed. Ze wilde het graag zelf doen om de kosten te drukken. Advocaat bevestigde dit als bekende werkwijze. Uiteindelijk nog kosten gemaakt gewoon waar iemand voor werkt en zij besloten niet meer te betalen. Bizar dat je iemand zo afscheept die zijn werk doet. Klachtafwikkeling idem dito. Zij hebben gelijk de wereld is gek. Het imago van even Apeldoorn bellen en betrouwbaar kan ik niet meer onderschrijven. Het enige wat ze doen is hun kosten en dus ook winst willen beheersen. Gaat niet om de mens.

Meer Centraal Beheer reviews