07-06-2017

Boevenbende of verzekeringsmaatschappij van list en bedrog

Jij mag het zeggen.

Die ene keer in je leven dat je ze nodig hebt, geven ze niet thuis. Na aan een wat warrige medewerker mijn verhaal gedaan te hebben, gaf deze aan dat het niet door zijn afdeling wordt vergoed. Vervolgens werd ik met de 'juiste' afdeling doorverbonden, maar uiteraard werd ik er op gewezen dat in de kleine letters 'toevallig' staat dat deze vorm van schade niet onder de verzekeringen valt die wij hebben afgesloten. Het bizarre is dat we 2 maanden voor dit geval contact hebben gehad met Centraal Beheer om ervoor te zorgen dat we zo goed mogelijk verzekerd zouden zijn: opstal, inboedel, aansprakelijkheid enz. Ons werd van alles beloofd, maar puntje bij paaltje is het 1 grote boevenbende.

Kwestie: onze dochter heeft met stift op de muren getekend. De eigenaar van het huis wil de muren weer in oude staat herstellen. Voor de herstelkosten van ongeveer € 300,- zijn wij verzekerd, maar niet bij Centraal Beheer, want zij verzinnen 1 of andere list waarmee ze zichzelf vrijpleiten.

23-05-2017

Aanbod komt niet overeen met realiteit.

Tja, klant worden op basis van een woord een telefonisch gesprek. Vervolgens kan dit niet waar gemaakt worden en het geld ben je al kwijt.

Klacht indienen daar wordt je niet echt wijzer van.

19-05-2017

Snel geholpen, top service.

Na een stom ongelukje waarbij de telefoon van mijn partner kapot is gegaan, heb ik voor het eerst gebruik moeten maken van mijn inboedelverzekering (gelukkig met All Risk dekking). Het contact via whatsapp verliep snel en prettig en met behulp van de virtuele assistent heb ik de schade doorgegeven.

Nog geen week geleden is de schade aan de smartphone ontstaan en inmiddels heb ik het bedrag al op mijn rekening staan en is de smartphone gerepareerd (door Apple). Omdat de schade een tientje lager uitviel dan verwacht heb ik weer via whatsapp contact opgenomen, toevalligerwijs sprak ik weer met dezelfde persoon als eerder deze week. Binnen een paar minuten kreeg ik een reactie, ik mocht het verschil houden, super service!

Ik denk niet dat Centraal Beheer het gewend is dat een klant het aangeeft als de schade toch iets lager blijkt te zijn dan in eerste instantie verwacht. Maar ik zou het ook fijn vinden als het hoger was geweest en ik het verschil had teruggekregen.

Ik denk dat ik hier geen namen mag noemen, maar T. van Centraal Beheer (whatsapp service), enorm bedankt voor je snelheid en prettige manier van communiceren. Centraal Beheer, ga zo door!

Kortom, ik blijf zeker klant bij jullie omdat ik de service als erg goed, meedenkend en snel heb ervaren. Bedankt voor deze prettige ervaring.

15-05-2017

Rechtbijstandverzekering waardeloos

Nadat mijn zoon zijn auto totaal los had gereden op een "varkens rug" die totaal niet zichtbaar was door het hoge gras, de rechtsbijstandverzekering ingeschakeld, er werd meteen een taxatie uit gevoerd op de auto en hierna werd de gemeente aansprakelijk gesteld voor de schade, deze werd af gewezen door de gemeente, waarna de toegewezen advocaat de Jong zonder overleg een tegen bod deed om dan maar de helft van de schade te vergoeden ! dit duurde maanden voordat deze advocaat eens actie ondernam. ondertussen ook niet te bereiken en geen reactie op mail. moest ondertussen wel de nieuwe jaar premie betalen maar was er helemaal klaar mee , zonde van het geld en heb per direct de polis opgezegd , We hadden al jaren deze polis en nog nooit wat gehad en voelden ons totaal niet serieus genomen . kortom geen aanrader.

08-05-2017

Kost een paar centen.maar dan heb je ook wat

Tot twee maal toe schadegevalletjes gehad. 1 x met mijn inboedel en 1 x met mijn auto. Tot volle tevredenheid opgelost. korte lijnen, snelle en complete regeling. Heb echt waar voor mijn geld gehad.

26-04-2017

Slechte verzekering

Auto 2,5 week geleden net voor ik een 2 week durende vakantie aanging overgenomen van mijn partner. Snel op naam gezet en lekker genoten van een vakantie. Wil ik nu een verzekering bij ze afsluiten en wat denk je. Ben 2 dagen te laat met verzekeren terwijl de verzekering gewoon netjes op mijn partner zijn naam stond. En ze wouden er niks van weten waarom ik dan 2 hele dagen te laat was. Had het inderdaad achteraf meteen moeten regelwm maar heb de auto overgenomen en ben toen ook erin gesprongen en naar vliegveld gereden dus niet echt de tijd rustig gehad om te kijken. Klantenservice is bagger want ze wouden niks weten van hoe of wat, enigste wat ik te horen kreeg is. We zullen geen uitzondering voor u of wie dan ook maken. Prima maar beetje jammer dag je uitgekaft word zowaar en een bijdehandte mond krijgt. Slecht personeel.

13-04-2017

Toch premieverhoging na zelf betalen schade

Na het zelf afbetalen van een schade werd mijn premie alsnog verhoogd en werden mijn schadevrije jaren op -5 gezet. Enkel na telefonisch contact op te nemen en enkele weken wachten werd dit opgelost. Snel overgestapt naar een andere verzekeraar, gelukkig is centraal beheer wel dagelijks opzegbaar.

Naar aanleiding van deze klacht telefonisch excuses gekregen, dus dat maakt wel wat goed.

07-04-2017

Deze klacht is opgelost

Laat, lui en laks

Twee zaken lopen bij de rechtsbijstand. De ene zaak loopt al jaren met de mededeling dat een en ander wordt uitgezocht maar niks uitzoeken. Een blaf van de tegenpartij en Achmea kruipt onder de tafel. De ene keer is de advocaat ziek, de andere keer vakantie.en zo sleept een en ander al jaren. De andere zaak loopt ook al een jaar. Via de email stuurt Achmea een bericht dat ze contact met mij op te nemen om de stand van zaken te bespreken.en daar blijft het bij. Slecht slech slech en nog eens slecht!

24-03-2017

Uitzich zelf schade's betalen

PAS OP als je je verzekert bij CB , want wij vragen advies over een schade ( hebben zonder na te denken de gegevens van de tegen partij doorgegeven tel ) ,krijgen een schadeformulier toe gezonden bellen daarna op dat we GEEN schade erkennen en het zelf regelen en sturen het formulier ook NIET retour en wat doet CB , gaat uit zich zelf ( lees zonder toestemming en ingevuld formulier ) contact opnemen met de tegenpartij en gaat vervolgens over tot betaling van 50 % van de schade uit coulance ( maar wij bekennen NIETS , aan mijn hoela ) en nemen nog wel even contact op met ons , maar als wij zeggen NIET betalen , doen wij dat gewoon toch maar . En dan nog zeggen wij helpen u en en willen u graag houden als klant . HAHAHAHAHA

Ferry
20-03-2017

Slechte service , slechte behandeling

Na jaren verzekerd geweest te zijn bij c b a , nu per direct opgezegd. Ik wissel per 6 maanden van auto , dus ook in dec was dit het geval. Ik bel ze op en krijg netjes te horen alles is geregeld , maar helaas niets is minder waar. Twee weken geleden een boete in mijn brievenbus , ik reed onverzekerd. Nou ik c b a bellen , na drie telefoontjes werd mij verzekerd dat het goed zou komen. Vandaag kreeg ik een telefoontje , nou ze kunnen er niets aan doen was mijn eigen schuld etc. Volgens hun was het een offerte die ze aan de telefoon doorgaven en geen definitieve verzekering. Nou al met al , zou ik zeker deze maatschappij passeren en gaan voor een ander.

Mariska
09-03-2017

Extreem hoge premie betaald voor WA-snorfietsverzekering

8 jaar geleden WA-snorfietsverzekering afgesloten bij CBA voor mijn partner. Premie was toendertijd 145 euro per jaar. Twee jaar geleden zelfs 179 euro. Dit jaar was de premie ineens 66 euro. Na navraag bij kennissen komen we er nu achter dat we al die jaren veeeeel te veel premie betaald hebben. Na telefonisch contact zeggen ze dat ze in maart 2016 op een ander systeem zijn overgegaan, en dat de hoge premies vóór die tijd inderdaad gewoon kloppen. Nou, daar geloof ik niets van! 7 jaar lang 2,5 x zoveel betaald dan we moesten betalen! Ik deed me ook voor als iemand die een tweedehands snorfiets wil kopen van een kennis (maar in werkelijkheid die van mijn partner) en vroeg hoeveel premie ik dan moet betalen. Ze vroegen om het kenteken, wat ik toen doorgaf, en toen bleek dat ik 31 euro dan moet betalen voor een heel jaar. Hoe kan het dan dat mijn partner voor dezelfde snorfiets 66 euro moet betalen? Na wat wachten kwam de medewerker terug met de mededeling dat het verschil wordt teruggestort op zijn rekening. Echter hebben we wel meer dan 100 euro per jaar te veel betaald de afgelopen 7 jaar; is buine 1000 euro!. Stom van ons dat we toendertijd niet geinformeerd hebben bij andere verzekeringen wat een snorfietsverzekering kost; wij dachten dat rond de 150 euro een normaal bedrag was. Dus niet. En CBA gaat dit natuurlijk niet toegeven; dat verhaal over overgegaan op nieuw systeem is duidelijk een rotsmoes. Verzekering meteen opgezegd; wat een onbetrouwbare verzekeraar zeg!

08-03-2017

Ongehoord onbeschoft

Ongehoord onbeschoft hoe de "dames" van de rechtsbijstand afdeling aan de telefoon zijn. Vinnig, agressief, vragen ook niet of ze gelegen bellen (je zit namelijk de hele dag te wachten op hún telefoontje en wat zij jou wel even te vertellen hebben) tutoyeren is standaard. Dus bent u net als ik bijna 40 en wenst u zich even lekker af te laten blaffen door een snotblaag van net 20 is het een aanrader, anders beter een andere partij zoeken die echt op zoek gaat naar een oplossing. Hier gooien ze alleen met verwijten, ja maar's en jij moet dit . kansloos

01-03-2017

Ongewenste post

Krijg continu ongewenste post van Centraal Beheer

19-02-2017

Reisverzekering is top

Recent voor de tweede keer geld gedeclareerd. Het ging zo makkelijk! Ik kon haast niet geloven dat het echt allemaal geregeld was. Daarnaast was iedereen die ik aan de telefoon heb gehad erg vriendelijk en behulpzaam.

10-02-2017

Schade uitbetalen Duurt enorm Lang!

4 jan auto-ongeluk gehad. Auto Total löss. Tegenpartij is bij Achmea verzekerd. Duidelijke schuld en papieren volledig ingevuld. Expertise rapport reeds in hun bezit. (Al in de 2e week) Mijn rechtsbijstand geeft aan dat gezien de duidelijke situatie het niet lang zou moeten duren. Nou. 6 weken verder en nog steeds geen uitbetaling of reactie! Vind het niet normaal. Ik word aangereden, heb geen Auto met twee kleine kinderen. Moet 2 keer per week naar de fysio ivm mijn klachten. en moet in m'n eentje maar iets zien te regelen. Ben totaal niet tevreden met de werkwijze en duur van de schadeafhandeling bij Achmea

08-02-2017

Uitgebreide inboedel verzekering

Al jaren heb ik een uitgebreide inboedel verzekering van centraal beheer naar volle tevredenheid omdat ik nog nooit iets heb hoeven claimen

nu door een lekkage van een schaal waar een plant in stond mijn eettafel en twee stoelen met water schade

nu word er van hun zijde gemeld sorry hiervoor geen apeldoorn bellen of te wel sorry valt niet onder de uitgebreide inboedel verzekering maar zo is het jaren geleden toch echt verkocht

ook de klachten afhandeling van centraal beheer wil hier niets van weten (wel jammer )

lees goed of de voorwaarden zoalsd ze verkocht worden ook daadwerkelijk in de polis staan

ik geef een drie omdat ik mij in de maling genomen voel

Rochelle
10-01-2017

Te lang met uitbetaling

Heb 8 dec 2016 een auto ongeluk auto is totaal los. Werd aangereden tegenpartij zag mij niet op een voorrands weg. tegenpartij gaf ook schuld.Nu een maand later nog steeds geen geld ontvangen van centraal beheer. Gaat om een bedrag van meer dan 1000 euro iedere keer moesten ze een andere papier hebben enz enz. en de personeel was ook niet al te vriendelijk aan de telefoon ik moest steeds bellen bellen en zelf achteraan gaan. toen hoorde ik van een andere collega dat mijn papieren nog niet in behandeling was en dit was 19 dec. terwijl ik het ongeluk op 8 dec had. 30 dec vertelde een collega dat ze het geld met spoed zouden overmaken maar sinds vandaag nog niks binnen. Weer gebeld toen zeiden ze ging iets mis met de betaling. Toen vertelde ze dat als het geld niet binnen 2 dagen over is gemaakt MOET ik zelf weer contact opnemen met hun toch absurd. dus bij deze zou ik niemand aanraden om hier verzekerd te worden. Ga nu ook zelf opzoek naar een andere verzekering.

09-01-2017

Niet verzekerd

Voor veel geld een mini deukje gerepareerd. Nota bene na overleg met verzekeraar of ik dit niet beter zelf kon regelen. Nog voordat de reparatie is voltooid krijg ik een gepeperde rekening met de melding dat ik "niet verzekerd" ben, aangezien de premie niet is betaald (is wel betaald) Er zou een brief verstuurd zijn en men wijst op wat kleine lettertjes (e.e.a. onduidelijk) Afgeblaft door de telefoon echter niet gewaarschuwd dat ik (kennelijk?) "niet verzekerd" was. Dit deukje was nauwelijks zichtbaar en voor mij geen probleem, thans een onverteerbare opgeklopte rekening.

Overigens al tweede probleem in korte tijd, vorig jaar bleek dat er vijf jaar 17% toegezegde korting door Centraal beheer mij door de neus was geboord. Die kreeg ik toen voor het lopende jaar terug maar niet voor de afgelopen jaren. Het zou een vergissing zijn door een "nieuw systeem"

Volgens mij heeft Centraal Beheer de automatisering niet op orde en wentelt de risico's hiervan eenzijdig af op de consument. Ze gedragen zich hierbij als een overheidsinstelling: Je wordt als een boef behandeld in plaats van als een klant.

13-12-2016

Zeer afgeraden

Een echte afrader is de autoverzekering bij Achmea. Premie is erg hoog in vergelijking met andere verzekeraars en de premie stijgt ongelooflijk veel na het claimen van een schade. Je betaalt bijna het schadebedrag terug!

Zeker niet verzekeren bij Achmea

13-12-2016

Inboedel verzekering

Wat een slechte service zeg! lekkage gehad door derden cb gebeld, na korte tijd expertise geweest wat een sukkel was dat maar goed lang verhaal kort te maken na 3 maanden gebeld te hebben eindelijk akkoord gekregen voor uitkering van de schade maaaaar nee hoor de volgende dag toch maar niet uitkeren want nee de expertise vind dat en dat. jaren waren wij met de familie klant per direct opgezegd niet omdat er niks werd uitgekeerd maar omdat ene Niels niet normaal antwoord kon geven op mijn vragen en gewoon heeft opgehangen ! Alle verzekeringen opgezegd succes met jullie Niels!

Meer Centraal Beheer reviews
Welk cijfer geef jij Centraal Beheer Achmea?