Centraal Beheer reviews

PeriodeLaatste 12 maanden202220212020
Lid
Carl
27-08-2023

Nou ik wil dit ff kwijt.

Een ongelukje. Een brandgaatje in mijn 7 weken oude hoekbank.

Centaal beheer gebeld waar ik mijn inboedelverzekering heb, en dit was resultaat.

Wij willen U 170€ vergoeden. Een meubelmaker is te duur om te sturen. Ik zei 😡😡😡170€?

Als antwoord kreeg ik. Ja maar U kunt er toch nog op zitten. 😳. Dat was het dus.

Ik zei nog. Dus als ik een nieuwe auto koop met een all risk verzekering, ik rij er een deuk in. De kosten zijn bijvoorbeeld 2000€. Dan willen jullie mij straks laat zeggen 500€ geven, want ik kan er toch nog in rijden. 😂😂😂.

Gelukkig lost de leverancier het op.

Dus mensen. Een advies. Geen verzekering bij Centraal beheer.

Maaike
03-08-2023

Ik geef een 0 sterren. Wat een vreselijke ervaring hebben we gehad met Centraal Beheer! Na jarenlang (meer dan 10 jaar)trouw premies te hebben betaald voor verschillende verzekeringen, waaronder een woonverzekering, fietsverzekering, aansprakelijkheidsverzekering, rechtsbijstandverzekering, doorlopende reisverzekering en bromfietsverzekering, hebben we vandaag met grote verontwaardiging besloten om al onze verzekeringen elders onder te brengen. En ik kan je vertellen dat we nooit, maar dan ook nooit meer zullen overwegen om ooit nog zaken te doen met Centraal Beheer.

Arjan
17-07-2023

Diep triest. Je meldt een schade voor aansprakelijkheid en hoort nooit meer iets. Je vraagt een nieuwe verzekering aan en je hoort ook niets. Dus dan bel je maar wachttijden zijn > 40 minuten en onvriendelijk te woord gestaan.vovendien wordbje gevraagd allerlei gegevens in te toetsen / in te spreken die je vervolgens wederom bij contact moet doorgeven. Daarvoor betaal ik geen premie toch? App werkt ook niet: als je op 13 juli schade meldt, staat er 10 juli als aangiftedatum. Teksten zijn niet inzichtelijk en documenten uploaden werkt niet. Nu besloten het zelf maar te betalen. Maar vraag blijft waarvoor je premie betaald

Martijn
17-07-2023

Zelfs 1 ster is nog te veel

2 verzekering lopen die allebei een deel kunnen doen

Ook altijd zo afgesproken omdat je als ondernemer wel eens iets heb wat gelijk loopt nu is er zo een geval en nu zakelijk willen ze een deel doen maar deel 1 is privé en bij de privé verzekering zeggen ze precies andersom

Deze mensen zouden nooit meer een baan mogen hebben

Jet
13-06-2023

Probeer autoverzekering af te sluiten. Adverteren met "binnen 5 minuten verzekerd" nou niet dus. Vandaag krijgen we een andere auto. Moeten we eerst 2 dagen wachten voor acceptatie.

Heb er al tientallen jaren mijn andere verzekeringen.

Binnenkort denk ik niet meer.

Christiaan
17-04-2023

Als je zoekt op Centraal Beheer dan zeggen ze over zichtzelf: Centraal Beheer is opgericht om mensen te helpen. Iedere dag weer.

Ik heb per mail mijn verzekering opgezegd en wat krijg ik per mail terug: een ontvangstbevestiging met daarin de volgende tekst:

Wij beantwoorden geen vragen per mail;

Wij veranderen uw gegevens niet als u dit per e-mail vraagt (een e-

mail kan eenvoudig misbruikt worden door anderen bla bla)

Laat het ons weten als u ons iets via e-mail stuurt (ja kom nou dat kun je toch zien).

Met andere woorden. ze proberen je het vooral moeilijk te maken EN e-mail is als een bedrijf het gebruiken wil handig voor mij, gaat snel, goed voor het milieu etc. maar als IK wat wil mailen dan is het opeens gevaarlijk.

En dit geldt niet alleen voor Centraal Beheer maar hou es op! Stuur mij maar een polis per post. Want het kan mij geen ene moer schelen of ik morgen die post heb of over 5 dagen.

Gina
17-04-2023

Klushulp Centraal Beheer ingeschakeld voor lekkage aan een radiator

De monteur , aardige man, is geweest en gezegd dat de radiator vervangen moest worden, (veel roest en gaatjes). Hij heeft een offerte gedaan: kosten 800 euro (oude radiator afkoppelen,, aanschaf nieuwe radiator en aansluiten), echter oude radiator wordt niet afgevoerd, moet jezelf voor zorgen, vind ik raar. Aan de kapotte radiator heeft hij niets kunnen doen. Het heeft me wel 100 euro gekost, want je betaalt altijd een uur en servicekosten.Houd hier rekening mee! Ik ga bij andere installatiebedrijven offertes opvragen, want ik laat alle radiatoren in mijn flat nu vervangen.

Victor
16-12-2022

De Klushulp Service van Centraal Beheer is een drama. Na een aantal slechte ervaringen was ik toch zo onverstandig om weer eens een beroep op ze te doen. Het lijkt namelijk zo handig. Heb 4 uur lang voor niets zitten te wachten. Ik zou niemand aanraden om er gebruik van te maken.

Stefan
Deze klacht is opgelost
25-11-2022

Via Klushulp zou onze CV-ketel worden gecontroleerd. De planning van Centraal Beheer is niet op orde, waardoor we al weken wachten op een onderhoudsbeurt die keer op keer last-minute uitgesteld wordt.

De eerste afspraak werd een werkdag van tevoren zonder overleg verplaatst. Zelf maar even gebeld om aan te geven dat we die dag niet thuis waren, dus werd het verplaatst naar weer een nieuwe datum, maar ook deze werd kort van tevoren afgezegd omdat het "niet meer paste in de planning van de vakman".

Telefonisch kon ik voorkeursdata doorgeven voor een nieuwe afspraak. Na duidelijke geruststelling dat de vakman echt zou kunnen is er weer een nieuwe afspraak gemaakt. Een dag van tevoren werd ik echter gebeld met de mededeling dat het weer verplaatst was.

Ik ben benieuwd hoe vaak de riedel van nieuwe datum -> "het past toch niet in de planning" -> nieuwe datum, zich nog gaat herhalen. Ondertussen maar op zoek naar iets anders.

Herbert
28-10-2022

Nooit mee in zee gaan. Komen afspraken niet na, bellen niet terug, en bel je zelf. Zijn ze er niet.

Maarten
05-10-2022

Maand geleden schade gemeld. Heb een bericht gehad dat ik even moet bellen. Helaas niet te doen wachttijden tussen de 40 en 50 minuten Dit is niet te doen ik ga al mijn verzekeringen bij Centraalbeheer weg halen‼️

Yildirim
05-10-2022

Via Centraal beheer had ik een Achmea rechtsbijstand, heel erg teleur gesteld zo een verzekering met een erg slecht rechtsbijstand wacht meer dan 6 weken een antwoord. Zonder voor me tijd en geld hoop dat ik rond krijg en ook gelijkt andere verzekering zoeken. Een grote NUL

Ilyas Kilic
26-09-2022

Een ingediende klacht op 10 augustus is nog steeds niet in behandeling genomen. Zo traag en moeizaam allemaal. Als ik wist had ik nooit voor Centraal beheer gekozen. Je zou denken dat ze professioneel bezig zijn, maar dat klopt niet. Heel jammer voor reputatie van Centraal Beheer.

Ruud
24-09-2022

Ik wil mijn auto verzekering wijzigen bij CB; maar in Mijn CB krijg ik de melding: u heeft geen producten bij CB.

[ik betaal elke maand al 3 jaar lang premie aan CB]; hoe is dit mogelijk?!

Marc
14-09-2022

Is telefonisch niet te bereiken, of je moet bereid zijn meer dan 20 minuten in de wacht te staan.

Zo ga je niet met je klanten om!

Petra
07-09-2022

Al jaren lang trouwe klant en nu is mijn zoon tegen zijn deur gevallen en is deze uit de schanieren en door gescheurd. Geprobeert te maken maae geen resultaat. Aangezien het een huishuis is en ik wel een hiirdersbelang verzekering heb is het toch niet verzekerd aangezien ik deze deuren niet zelf geplaatst heb. De woningbouw wilt dat ik deze deur zelf betaal en dit lijkt mij echt iets voor de verzekering.

Helaas gaan ze niet betalen.

Na 2 jaar geleden een fikse dubbele premie verhoging omdat de verzekering die ik had niet meer aangeboden wordt ga ik nu echt overstappen. Dit was de druppel.

Rob
19-08-2022

Op terugreis uit het buitenland stil komen te staan met pech op de parkeerplaats Bruggelen op de A1. In eerste instantie maar de ANWB gebeld voor een eerste diagnose. ANWB was snel ter plaatse en auto moet op transport. Afgesproken met de ANWB eerst de reisverzekering te benaderen. Vanaf hier begint het gedoe. Alarmcentrale centraal beheer gebeld. doorverbonden omdat ik bij binnenland zit, dit moet afgehandeld worden bij "buitenland". Enorme wachttijd dus na een half uur maar opgegeven. Pechhulp alarmnummer Nederland van centraal beheer gebeld. Kunnen niks voor mij betekenen omdat pechhulp onderdeel van de reisverzekering is. Ik word doorverbonden met de alarmcentrale. Uiteindelijk contact met Eurocross. Hier het hele verhaal gedaan, mevrouw geeft aan dat ze niks kan betekenen maar moet doorverbinden. Uiteindelijk 40 minuten in de wacht gestaan en maar opgegeven. ANWB gebeld en die heeft het met transport en vervangend vervoer opgelost terwijl dit daar niet geregeld was.

Shabita
09-08-2022

Ik ben al meer dan 25 jaar trouwe klant van Centraal beheer. Bijna nooit schade. De laatste paar jaar wat meer pech. Lekkage in de schuur, waterschade in de keuken en helaas is er laatst een meisje tegen mijn auto aangereden. Lekkage in de schuur waardoor mijn kussens voor de lounge set is gaan schimmelen en watervlekken. Bon ingeleverd voor de nieuwe set. krijg van de 1300 euro 600 vergoedt, omdat alleen mijn kussens beschadigd waren. waar in godsnaam haal ik alleen kussen in de juiste afmeting.

Keukenschade, wordt timmerman gestuurd die nieuwe kast maakt. leuk die kleurverschil en als kers op de taart. iemand anders rijdt tegen mijn auto aan. geschatte kosten €600.- . Moet toch schade expert erbij komen. weer naar de garage, los van bellen waarbij je minimaal een half uur kwijt bent en geheen en weer naar garage, mijn kosten als zzper zijn hoger dan de 600,- euro.volgende keer krijgen ze een boodschappen pakket als premie. kijken of ze daar blij mee zijn!

Roy
04-08-2022

Vanmorgen om 09:01 gebeld omdat ik nog niks had vernomen van de klusman en werd mij door CB verteld dat de aanlooptijd kan duren tot 10:00. Om 10:36 nogmaals gebeld en na 46 minuten kreeg ik bericht dat niemand eigenlijk weet waarom de elektricien niet is komen opdagen. Ik zou worden teruggebeld. Om 12:09 werd ik gebeld door de electricien (een andere dan de eerste afspraak) en die zou komen voor een intake gesprek wat al had plaatsgevonden op 14 Maart. Hij zou mij terugbellen nadat hij met CB heeft gesproken. Ik heb niks meer vernomen van zowel CB als klusman! De competentie vanuit CB zo enorm slecht is dat afspraken niet worden nagekomen, andere klusman worden ingeschakeld zonder mij als klant op de hoogte te houden, niemand iets kan betekenen op de dag zelf.

CB heeft er nu voor gezorgd dat een totale aanschaf en verbouwing van 40k+ in de vertraging valt waaronder mijn kinderen van 5 en 6 de dupe worden van een vertraging van keuken en puinhoop. BELACHELIJK!

AMC
21-07-2022

Walgelijk bedrijf. Ze hebben snel vooroordelen en stellen op basis van hun vooroordelen, vragen die een gigantische inbreuk op je privacy zijn. Hondsbrutaal als je het mij vraagt. Ik ben permanent diep teleurgesteld in ze. Mij zijn ze in ieder geval kwijt, tot nooit meer.

Meer Centraal Beheer reviews